Ik vind een week iedere keer al veel te langquote:Op maandag 24 maart 2008 01:16 schreef Evil_Jur het volgende:
Een maandje is best te doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer te zien zal zijn.A little bit hateful
Hier is een interactieve flash versie ervan, die is ook erg goedquote:Op maandag 24 maart 2008 10:40 schreef Re het volgende:
ik vond Not Yet leuker
nog even de blast door map...
[ afbeelding ] The Tempest schijnt er op te staan, the Temple weet ik niet...
Ik ging ervan uit dat Daniel z'n klok op nul had gezet toen Regina dat ding lanceerde. Het klokje ziet er meer uit als een stopwatch dan als een horloge.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:19 schreef Julien het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Het zou logischer zijn als de tijd van de raket 31 minuten achter loopt aangezien de tijd langzamer gaat "bij" de raket (lostpedia heeft het ook over difference..)
Dat het verschil tussen daniels horloge op het eiland en de tijd van de raket slecht 31 minuten is zou ook verklaard kunnen worden door het feit dat daniels horloge ook door de barriere geweest is...
Kan toch best ? 3 weken is best lang hoor..quote:Op maandag 24 maart 2008 12:20 schreef Symer het volgende:
[..]
Misschien verklaart dat ook de gekke tijdlijn van MIchael. Hij vertrekt eind november, wordt gered, komt terug op het vasteland, verzint een nieuwe naam en ID, huurt een flatje, koopt een auto, wordt gek van schuld, onderneemt zelfmoordpoging, komt schijnbaar zwaargewond in ziekenhuis, hersteld volledig, wordt gerecruteerd door Tom en komt op het schip te werken.
En dat allemaal in slechts 3 weken
Om nog tijd te hebben voor al die andere dingen zou hij binnen een week volledig gerevalideerd moeten zijn na die crash. Dat lijkt me vrij extreem. Dat het eiland hem heeft genezen zonder dat men bij het ziekenhuis vragen gaat stellen lijkt me ook ietwat onlogisch.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:38 schreef Shrien het volgende:
[..]
Kan toch best ? 3 weken is best lang hoor..
SPOILER: Einde Via DomusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ana Luciaquote:Op maandag 24 maart 2008 12:49 schreef Ridley het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Ana-Lucia en Libby.
Dat het geen canon is bekent niet dat het niet waar is.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:34 schreef Ridley het volgende:
Via Domus is volgens Lindelof/Carlton geen canon, Symer.
Je weet wel, van die fototoestellenquote:Op maandag 24 maart 2008 16:13 schreef BobbyJames het volgende:
Domme vraag waarschijnlijk ..maar wat bedoelen jullie met canon?
Maar michael heeft haar doodgeschoten, dus wie is er nu gehaat?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:21 schreef Chav het volgende:
[..]
Naast Micheal het meest gehate personage in dit huis
als de tijd van de raket voorloopt moet de tijd van de raket versneld zijn...quote:De klok bij de raket denkt dat de reis 3 uur en een kwartier heeft geduurd, terwijl de klok op het eiland denkt dat de reis 31 minuten korter was (en terwijl Regina denkt dat de reis maar een paar seconden was).
De tijd voor de raket is dan lijkt mij dusdanig vertraagt dat de klok bij aankomst 31 minuten voor loopt op de normale tijd.
Nu Ana Lucia dood is blijft alleen Michael nog over he. Alhoewel... Heksje Charlotte wordt hier ook niet gewaardeerdquote:Op maandag 24 maart 2008 16:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar michael heeft haar doodgeschoten, dus wie is er nu gehaat?
Jep, dus in feite nog vier afleveringen te gaan, waarvan één dubbele verspreid over twee weken.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is de seizoensfinale serieus over 2 weken verdeeld?
Van iemand in de inrichting, die weer samen met een gast uit australie op een bootje dobberde. Daar hoorden ze de reeks nummers op de radio die constant werden herhaald.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Over die inrichting gesproken. Hopelijk krijgen we ook nog meer informatie over die ene gast die tegen Hurley over die nummers begon. Ik zit ook even in m'n geheugen te graven hoe Hurley überhaupt aan die nummers kwam. Volgens mij had hij ze gehoord van die ene gast die krankzinnig was geworden, toch? Mja, hoe komt die er dan weer aan enzovoorts, enzovoorts. Vragen, vragen...
Was toch een vecht piloot uit een oorlog ofzo. Tussen de ruis door hoorden ze gatallen over de radio.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Over die inrichting gesproken. Hopelijk krijgen we ook nog meer informatie over die ene gast die tegen Hurley over die nummers begon. Ik zit ook even in m'n geheugen te graven hoe Hurley überhaupt aan die nummers kwam. Volgens mij had hij ze gehoord van die ene gast die krankzinnig was geworden, toch? Mja, hoe komt die er dan weer aan enzovoorts, enzovoorts. Vragen, vragen...
Inderdaad, zo is Hurley dus ook in Australie en later op Flight 815 terecht gekomen.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Van iemand in de inrichting, die weer samen met een gast uit australie op een bootje dobberde. Daar hoorden ze de reeks nummers op de radio die constant werden herhaald.
Dat bericht kwam van de zendmast op het eiland, maar Rousseau had al voor de crash van 815 de tekst veranderd door haar eigen noodoproep.
Dit is allemaal al uitgelegd in seizoen 2 of 3.
quote:
Dan zou ik echt een extra weekje gaan wachten om het in 1 keer te kijkenquote:Op maandag 24 maart 2008 19:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is de seizoensfinale serieus over 2 weken verdeeld?
Mooi, Karl mag wel dood.quote:Op maandag 24 maart 200823:08 schreef Ridley het volgende:
Danielle moet haar beloofde flashbackep nog krijgen, dus die is echt niet dood (tenzij ze het Libbysysteem voor haar willen hanteren (= flashbackep na dood), maar dat verwacht ik niet). Er zou maar 1 persoon in deze ep doodgaan dus dat zal Karl wel zijn, en Danielle heeft dan alleen een schotwond.
Dat is wat Symer laatst ook had verteld, maar dan in een samenvatting.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:46 schreef Julien het volgende:
[..]
interessante theorie, zit wel wat in...
Klinkt plausibel en toch heel erg verwarrend. Weet niet of ze dit het Amerikaanse klootjesvolk aan kunnen en zullen doen.quote:
ja ik had delen ook al hier gelezen, maar deze was wat uitgebreiderquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is wat Symer laatst ook had verteld, maar dan in een samenvatting.
Misschien dat ze het daarom in deze mid-season break vast spoilerenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klinkt plausibel en toch heel erg verwarrend. Weet niet of ze dit het Amerikaanse klootjesvolk aan kunnen en zullen doen.
Plus het feit dat de slogan van Jack/Kate-shippers "Jate = FATE" is. OMG weer een easter egg!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 02:39 schreef remlof het volgende:
En dat FATE een belangrijke rol speelt wisten we al sinds we Charlie's knuistje zagen in season one
quote:Originally Season 5 was scheduled to air from February-May 2009, running without recaps for sixteen episodes. Due to the writer's strike at the end of 2007, it is likely that Season 5 will have more than 16 episodes to make up for the shortened Season 4.
Ik wil dit jaar nogquote:
Als ik deze caps zie lijkt me het logischer als Danielle doodgaat, aangezien de pijl haar lever doorboort heeft. Karl heeft waarschijnlijk alleen een klaplongquote:
upload jij 'm ff in 720p ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:19 schreef Zwoerd het volgende:
Tip aan iedereen: Ga deze maand gewoon season 1 kijken
Volgens mij bestaat seizoen 1 niet in 720pquote:
Dan zal ik maar weer even de mierenneukende wapenfanaat uithangenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:15 schreef Nuna het volgende:
[..]
Als ik deze caps zie lijkt me het logischer als Danielle doodgaat, aangezien de pijl haar lever doorboort heeft. Karl heeft waarschijnlijk alleen een klaplong
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel grappig trouwens, als je goed kijkt zie je al bloed, maar de kogel heeft Danielle nog niet geraakt
Ja, maar ik zeg toch ook niet dat ik het hoor?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:26 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dan zal ik maar weer even de mierenneukende wapenfanaat uithangen![]()
Kogels gaan meestal sneller dan het geluid, dus het kan best dat iemand geraakt wordt voor je het schot hoort.
Volgens mij wel. Ik weet zo ff niet waar ik het gelezen had maar veel programma's worden al een hele tijd in HD opgenomen en vervolgens is het aan de zender om te kiezen in welk formaat ze het uitzenden. Ik dacht dat het tv-seizoen van 04/05 overigens ook het eerste seizoen was waarin veel (Amerikaanse, al spreekt dat voor zich) zenders "massaal" HD gingen aanbieden. En Lost begon in dat seizoen, dus ik neem aan dat het eerste seizoen wel degelijk in HD beschikbaar was/zal worden met een toekomstige Blu-ray release.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:26 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat seizoen 1 niet in 720p
Alleen S3 is op blu-ray gesproken en of ze toen al HD-uitzendingen hadden denk ik niet.
Same for me.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:36 schreef Addict89 het volgende:
Zo, eindelijk kunnen kijken en weer bijgelezen. Interessante aflevering, genoeg antwoorden over waar Micheal is geweest en hoe hij op de boot kwam.
Het is inderdaad wel erg jammer dat we daar niets van te zien hebben gekregen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Alleen weten we niet hoe Michael nou in 1e instantie gered is.
Zij heeft voor zover we weten geen constantquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:39 schreef Evil_Jur het volgende:
The Island won´t let her!!
Ik zie jouw PI en jouw smiley, maar hier moet ik toch even tegen in gaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Zij heeft voor zover we weten geen constant
Dus kan ze wel degelijk sterven.
Naomi's flashbacks waren ook na haar doodquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:36 schreef DaFrenk het volgende:
Ik geloof eigenlijk niet dat Danielle al dood is, niet zonder een flashback. Dus mogelijk zal ze nog een paar afleveringen bijna dood zijn tot de flashback is geweest. Of is dat wishfull thinking?
Maar aflevering 8 was al voor de staking opgenomen, dus ik denk niet dat dat het geval is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Of dat is één van die delen die eruit gelaten wordt vanwege die kut stakingen.
Ze heeft wel een constant nodig, juist omdat ze nog op het eiland zit. En als ze er nooit af is geweest sinds ze er aan kwam leeft ze nog gewoon in 1996 en zal ze de 21e eeuw dus nooit meemakenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:36 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ik zie jouw PI en jouw smiley, maar hier moet ik toch even tegen in gaan.
Ze heeft geen constant nodig omdat ze niet van het eiland af is
Kon het niet laten, sorry
Spoiler, niet lezen als je niet wil weten wie er dood gaat/gaan, of dat ze het beiden overleven:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar Karl voegt echt geen fuck toe, Rousseau heeft haar ziekte en t kind nog. En ze is gewoon een interessant personage. Dus waarom zouden ze in godsnaam Karl laten leven ipv Rousseau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze niet dodelijk geraakt is heeft ze geen constant nodigquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoe zit het dan met Alex, haar dochter. Ik zie niet precies in hoe die een constant zou moeten hebben als ze op het eiland opgegroeid is, dus zij is eigenlijk gedoemd om te sterven.
Maar, Desmond had zogenaamd een constant nodig terwijl hij helemaal niet dodelijk verwond was. Ik dacht dat die constant alleen nodig was om je mentale gesteldheid te laten kloppen. Omdat die ene knakker en Desmond zeg maar interne bloedingen kregen vanwege het ontbreken van die constant. (En Desmond fixte het later waardoor z'n geheugen niet meer "overliep" (???).quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze niet dodelijk geraakt is heeft ze geen constant nodig
Same for haar moeder, maar ik gok nu opeens dat die best wel eens een constant zou kunnen hebben
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:35 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Zucht ..zet een reactie op een spoiler gewoon ook in een spoiler! Voor mij is namelijk nu wel duidelijk wie blijft leven, gezien je eerdere reacties![]()
ik denk dat laatste, en dat eerste trouwens ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat hij zegt.![]()
Mensen die zo op spoilers reageren zijn óf valse sekreten die graag andermans plezier bederven, óf zo oliedom dat ze niet snappen dat ze de spoiler met hun post onthullen. Voor beide kan ik weinig sympathie opbrengen
Flikker opquote:Op woensdag 26 maart 200809:16 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat laatste, en dat eerste trouwens ook [afbeelding]
Edit je post dan, nu las ik het ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou, ik had er inderdaad niet zo over nagedacht. Gimme a break man.
gewoon ff nadenken voordat je weer random op invoeren kliktquote:
Dat wilde ik doen, maar die andere had hem al gequote dus dat zou niet veel zin hebben.quote:Op woensdag 26 maart 200809:24 schreef t-x-m het volgende:
[..]
Edit je post dan, nu las ik het ook [afbeelding]
Moeilijk he, om gewoon te zeggen dat je iets doms hebt gedaan zonder de mensen die je daarop aanspreken van zeikerigheid te betichten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat wilde ik doen, maar die andere had hem al gequote dus dat zou niet veel zin hebben.
En ffs, ik heb nog nooit gespoilerd, honest mistake. Ga allemaal ergens anders zitten menstrueren, jesus christ.
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Als er normaal gesproken werd had ik ongetwijfeld sorry gezegd, nu kan je mn arse kussen
quote:Op woensdag 26 maart 2008 05:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar, Desmond had zogenaamd een constant nodig terwijl hij helemaal niet dodelijk verwond was. Ik dacht dat die constant alleen nodig was om je mentale gesteldheid te laten kloppen. Omdat die ene knakker en Desmond zeg maar interne bloedingen kregen vanwege het ontbreken van die constant. (En Desmond fixte het later waardoor z'n geheugen niet meer "overliep" (???).
De ziekte van Desmond en die knakker die doodging op het schip? Die wordt veroorzaakt door overgevoeligheid voor de tijdsparadox doordat ze zijn blootgesteld aan hoge "doses" magnetisme. Desmond in die hatch waarin ie jarenlang de knop heeft ingedrukt en die andere knakker waarschijnlijk door z'n beroep als radio-operateur ofzo. Desmond heeft het overleefd doordat ie net op tijd z'n constant vond.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:25 schreef Re het volgende:
heeft iedereen trouwens een constant nodig of alleen diegene die door de "ziekte" getroffen worden?
Dat is zo zwaar bullshit waar baseer je dat op? Constant heb je alleen nodig als je door de barriere gaat van het eiland af waarbij men een timetravel kan ervaren..en dat kan allen als je bloodbesteld bent aan dat ding in de hatch zoals Desmond had. Russeau heeft dat niet en Alex is op het eiland geboren, ze zijn beide nog nooit van het eiland afgeweest.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze niet dodelijk geraakt is heeft ze geen constant nodig
Same for haar moeder, maar ik gok nu opeens dat die best wel eens een constant zou kunnen hebben
Van Rousseau weten we nog niet zeker of ze nooit van het eiland af is geweest he?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:25 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Dat is zo zwaar bullshit waar baseer je dat op? Constant heb je alleen nodig ivm door die barriere gaan van het eiland af waarbij men een timetravel kan ervaren..als je bloodbesteld bent aan dat ding in de hatch zoals Desmond had. Russeau heeft dat niet en Alex is op het eiland geboren, ze zijn beide nog nooit van het eiland afgeweest.
Dit heeft niks met doodgaan te maken.
Je heb een constant nodig om niet dood te gaan tijdens tijdreizen omdat je door het tijdreizen op den duur niet meer weet wat wat is.
Dan zou ze al een hele tijd eerder doodgegaan moeten zijn als ze (stel: een paar jaar geleden) van het eiland af geweest zou zijn, en ze zou tijdreizen.. dan zou ze tot de dag van vandaag nog steeds moeten tijdreizen en ondertussen al doodgegaan zijn net als die dude op dat schip of ze zou een constant moeten hebben gevonden.. wat niet mogelijk was ze leefde jaren lang alleen op het eiland.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Van Rousseau weten we nog niet zeker of ze nooit van het eiland af is geweest he?
Van Alex wel dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Van Rousseau weten we nog niet zeker of ze nooit van het eiland af is geweest he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als rousseau al uberhaupt een constant nodig heeft (god of jacob mag weten waarvoor want dat komt nergens ter sprake) dan zal het zeker niet Alex kunnen zijn want die heeft ze toch niet gekend totaan paar afleveringen terug toen ze Alex voor het eerst zag.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Kan die boot of Alex niet Rousseau's constant zijn?
Geen idee.. ze gaat niet van het eiland af (vind ik) en als ze dat toevallig niet goed doet heeft ze ook geen last van Desmond-like timetravel bende omdat ze niet aan hoge magnetische radiatie is blootgestelt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Als rousseau al uberhaupt een constant nodig heeft (god of jacob mag weten waarvoor want dat komt nergens ter sprake) dan zal het zeker niet Alex kunnen zijn want die heeft ze toch niet gekend totaan paar afleveringen terug toen ze Alex voor het eerst zag.
Kan iemand me uitleggen waarom we hier discusseren over de constant van Rousseau?
Ja, nou ja, als ze er dan één nodig zou hebbenquote:Op woensdag 26 maart 200811:18 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Als rousseau al uberhaupt een constant nodig heeft (god of jacob mag weten waarvoor want dat komt nergens ter sprake) dan zal het zeker niet Alex kunnen zijn want die heeft ze toch niet gekend totaan paar afleveringen terug toen ze Alex voor het eerst zag.
Kan iemand me uitleggen waarom we hier discusseren over de constant van Rousseau [afbeelding] ?
omdat sommige het ingewikkelder willen maken dan lost al isquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef solidslayer het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom we hier discusseren over de constant van Rousseau?
Dit gebeurt inderdaad iedere keer in zo'n geval. Je bent een mierenneuker als je zeurt over een 'per ongelukke' spoiler.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Moeilijk he, om gewoon te zeggen dat je iets doms hebt gedaan zonder de mensen die je daarop aanspreken van zeikerigheid te betichten.![]()
uhmmm ze heeft lex toch echt uitgepoept hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Ik geef verdomme in mn eerste reactie al aan dat ik fout zitquote:Op woensdag 26 maart 200811:31 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Dit gebeurt inderdaad iedere keer in zo'n geval. Je bent een mierenneuker als je zeurt over een 'per ongelukke' spoiler.
Helaas blijft het een risico van forums. Maar ik baal er zo van dit soort dingen te weten te komen.
Maar genoeg 'gemierenneukt' ..back ontopic.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:46 schreef solidslayer het volgende:
Dat gedoe over dat gespoiler ook altijd, just kiss, shake hands and make up.
Ik lees liever een spoiler dan 100 vage niet bestaande theorieen en discussies over de constant van rousseau die er niet is
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik geef verdomme in mn eerste reactie al aan dat ik fout zit
Ik ben wel eens betere mea culpa's tegengekomenquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou, ik had er inderdaad niet zo over nagedacht. Gimme a break man.
100% mee eens.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:46 schreef solidslayer het volgende:
Ik lees liever een spoiler dan 100 vage niet bestaande theorieen en discussies over de constant van rousseau die er niet is
Interessant, erg interessantquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:23 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
De ziekte van Desmond en die knakker die doodging op het schip? Die wordt veroorzaakt door overgevoeligheid voor de tijdsparadox doordat ze zijn blootgesteld aan hoge "doses" magnetisme. Desmond in die hatch waarin ie jarenlang de knop heeft ingedrukt en die andere knakker waarschijnlijk door z'n beroep als radio-operateur ofzo. Desmond heeft het overleefd doordat ie net op tijd z'n constant vond.
De "ziekte" waardoor er geen kinderen geboren kunnen worden op het eiland is een ander gevolg van de tijdsparadox. Als je nooit een kind hebt gebaard in de parallele tijdslijn kan dat eigenlijk ook niet in de tijdslijn op het eiland en wordt de paradox opgelost door de moeder te laten overlijden op het moment dat het embryo levensvatbaar is.
Ofzo. Dat is tenminste mijn interpretatie nu, na het lezen van die timelooptheory.com
[ Bericht 3% gewijzigd door DaFrenk op 27-03-2008 10:25:54 ]Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hier nog een dikke spoiler voor de seizoensfinale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ja, ik zag het. Maar dat was niet mijn fout! Alle tags waren goed, mogelijk was het dus een bug van fokquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef Haunter het volgende:
Pfff, ik heb het nu al gelezen omdat je het niet goed getypt had
Inderdaad, zijn geen grote spoilers ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:39 schreef Xurk het volgende:
Na lang twijfelen toch even gekeken na mezelf wijs te hebben gemaakt dat ik alleen de eerste twee woorden zou lezen [], maar het zijn gelukkig meer gewoon onderwerpen die aan bod zullen komen en niet gedetailleerd de informatie die dan gegeven zal worden
Uh?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:07 schreef solidslayer het volgende:
Het zijn idd geen spoilers, gewoon wat we kunnen verwachten, ik lees altjid de spoilers zie het probleem er niet van in, als je niet wil weten wat er kan/gaat gebeuren kijk dan gewoon niet meer naar de serie dan kom je er ook nooit achter
Krijg er alleen maar meer zin in!
je zocht zeker ook op, voordat je scream ging kijken, wie de moordenaar wasquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:07 schreef solidslayer het volgende:
Het zijn idd geen spoilers, gewoon wat we kunnen verwachten, ik lees altjid de spoilers zie het probleem er niet van in, als je niet wil weten wat er kan/gaat gebeuren kijk dan gewoon niet meer naar de serie dan kom je er ook nooit achter
Krijg er alleen maar meer zin in!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
weet je het zeker? Toe maar lees maar. Het zal je doen verbijsteren..
Sorrie, ochtendvaagheid, weinig slaap gehadquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:40 schreef Haunter het volgende:
[..]
Uh?![]()
Ik kijk juist naar de serie om dingen te weten, niet om die domme kutspoilers... dat verpest het verassingsefect alleen maar voor mij.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
je zocht zeker ook op, voordat je scream ging kijken, wie de moordenaar was
Nee dat deed ik alleen bij alle delen van A Nightmare on Elm Street.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
je zocht zeker ook op, voordat je scream ging kijken, wie de moordenaar was
Gvd, leer eens spoilertags te gebruiken man!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:04 schreef Liquidootje het volgende:
Boeie bij lost. Die heeft wat meer in zijn mars dan een paar loze spoilers.
Het is geen six sense waar de hele magie van de film wegvalt wanneer je weet dat dat Bruce een pedo relatie heeft dat jongetje.
Vanuit zijn geheime ruimte in z'n huis toch? Volgens mij zag je nog wat schilderijen of maskers hangen in een paar shots.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:15 schreef Mip1988 het volgende:
en kan iemand beredeneren vanwaar Ben Michael belt? vanuit dat onderwater station misschien?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:15 schreef Mip1988 het volgende:
jammer dat we niet hebben gezien hoe Michael en Walt van het eiland komen
Minste episode? Ik vond Eggtown sowieso het minste.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:15 schreef Mip1988 het volgende:
dat countdown geluid van Michael's 'bom' lijkt precies op mijn wekker
en kan iemand beredeneren vanwaar Ben Michael belt? vanuit dat onderwater station misschien?
en Mr. Friendly kan dus blijkbaar lekker heen en weer reizen tussen het eiland en NY?
weer veel vragen erbij.. tot nu toe de minste ep van het seizoen om eerlijk te zijn
en dat we gelijk na de 'previous on Lost' weer mochten genieten van Michael's geschreeuw was prachtig
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:14 schreef BobbyJames het volgende:
Ik heb liever een nieuwe episode dan Fitna
Ja the others kunnen al jaren wanneer ze maar willen van het eiland af.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:15 schreef Mip1988 het volgende:
dat countdown geluid van Michael's 'bom' lijkt precies op mijn wekker
en Mr. Friendly kan dus blijkbaar lekker heen en weer reizen tussen het eiland en NY?
weer veel vragen erbij.. tot nu toe de minste ep van het seizoen om eerlijk te zijn
en dat we gelijk na de 'previous on Lost' weer mochten genieten van Michael's geschreeuw was prachtig
Ja, maar volgens mij was dat nog in de tijd dat de onderzeeër niet was opgeblazen door Locke..quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:15 schreef Mip1988 het volgende:
quote:
Ze doet maar net alsof ze dodelijk geraakt is, het is weer een plannetje van BEN!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:15 schreef Nuna het volgende:
[..]
Als ik deze caps zie lijkt me het logischer als Danielle doodgaat, aangezien de pijl haar lever doorboort heeft. Karl heeft waarschijnlijk alleen een klaplong
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel grappig trouwens, als je goed kijkt zie je al bloed, maar de kogel heeft Danielle nog niet geraakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm...
Mja, interessant dat het al 23 februari is. Dat duurt nog wel even, 't is nu kerst het eiland. Wellicht dat ze dat dagboek een paar keer updaten en dat de Oceanic Six rond die tijd opduiken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:31 schreef Kantar het volgende:
Find815 is geupdate. Mogelijk een vervolg voor de ARG?
quote:Op zondag 30 maart 2008 13:21 schreef magnifor het volgende:Zou leuk zijn om daar keer antwoord op te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm...
Zat bij mij een beetje op de grens eerder. Daarnaast heeft ie nu ineens helemaal geen last meer van al die aanvallen, beetje ongeloofwaardig..quote:Op maandag 31 maart 2008 11:30 schreef Professional het volgende:
Wat een vragen weer allemaal, zo wazig allemaal.
De aflevering met Desmond vond ik wel erg goed, beetje tripperig maar toch.
ZOMFG ! Omdat hij zijn constant gevonden heeft, let op !quote:Op maandag 31 maart 2008 18:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zat bij mij een beetje op de grens eerder. Daarnaast heeft ie nu ineens helemaal geen last meer van al die aanvallen, beetje ongeloofwaardig..
Geef mij maar nog een Juliet-episode![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True, maar belt ie dan de hele tijd met haar of zo. Zoals gezegd, mij een iets te spacy ep.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:33 schreef Shrien het volgende:
[..]
ZOMFG ! Omdat hij zijn constant gevonden heeft, let op !
+ zelfs google haat je, Google Error Forbidden
Waarom zou hij haar de heletijd moeten bellen ?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
True, maar belt ie dan de hele tijd met haar of zo. Zoals gezegd, mij een iets te spacy ep.
Enne, dude.... je hebt spyware.
Spyware.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
True, maar belt ie dan de hele tijd met haar of zo. Zoals gezegd, mij een iets te spacy ep.
Enne, dude.... je hebt spyware.
Helaas wel een grapquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:42 schreef Pek het volgende:
Dat hoeft dan niet meer, want er is een pre-air uit van ep 9 (geen grap!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:16 schreef SEMTEX het volgende:
Spoiler over de oceanic sixDat gezeur over dat manifest ook de hele tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch mooi hoe snel Lostfans stevige overtuigingen aannemen op basis van een simpel, niet nader verklaard begripje
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ik trapte er ook bijna in, maar las gelukkig nog even de comments voor het downloadenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:42 schreef Pek het volgende:
Dat hoeft dan niet meer, want er is een pre-air uit van ep 9 (geen grap!)
Iedereen riep fake! fake! maar de moderator hield vol dat ie echt was. Die zat in het complot, denk ikquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik trapte er ook bijna in, maar las gelukkig nog even de comments voor het downloaden
Pwnd by negros!quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:24 schreef Pek het volgende:
[..]
Iedereen riep fake! fake! maar de moderator hield vol dat ie echt was. Die zat in het complot, denk ik![]()
Het begon goed, met "previously...on Lost" "WAAALLT?!?!" maar daarna kreeg je zo'n MTV cribs/pimp/dating negershow
Southparkquote:Op woensdag 2 april 2008 00:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Pwnd by negros!![]()
People who annoy you?
N.GGERS
Hoe bedoel je met niet canon? Alle TV episodes zijn gewoon canon, en volgens mij de Lost Experience ook.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:41 schreef N.i.c.k het volgende:
- Overacting
- Af en toe gewoon een kwestie van doorzetten
- Uitgemolken
Maar briljant.
Ik was gestopt na 1,5 seizoen omdat ik het niet meer de moeite waard vond. Twee weken geleden weer opgepakt en nu loop ik weer bij.
Hetgeen ik zo zonde vindt is die bijproducties. Nu had ik begrijpen dat jullie die aanduidde met 'niet canon'. Is er ergens een overzicht met welke episodes waarschijnlijk / gedeeltelijk niet canon zijn. Ik heb telkens wel een sterk vermoeden, maar ik de oorspronkelijk schrijvers geen enkel moment in diskrediet brengen !
Het authentieke verhaal was toch maar bestemd voor 1a 2 seizoenen ? Het worden er inmiddels 7 meen ik ? Dan moeten er verhaallijnen zijn bijbedacht die niet tot het oorspronkelijke verhaal behoren.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:49 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met niet canon? Alle TV episodes zijn gewoon canon, en volgens mij de Lost Experience ook.
Of bedoel je de videogame, Lost Via Domus? Die is idd niet canon volgens de schrijvers.
Nee, het 'authentieke verhaal' zoals jij dat noemt was gemaakt voor 6 a 8 seizoenen. Dat gaan er nu zes worden. Alles wat je in de afleveringen hebt gezien is allemaal 100% canon.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:52 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Het authentieke verhaal was toch maar bestemd voor 1a 2 seizoenen ? Het worden er inmiddels 7 meen ik ? Dan moeten er verhaallijnen zijn bijbedacht die niet tot het oorspronkelijke verhaal behoren.
Dat klopt wel zo'n beetje, maar volgens mij kan je het beter zien als dat de serie en de mobisodes het belangrijkst zijn. Het spel en find815 is meer 'extra info'. Als die 'extra info' tegen spreken wat in de serie gebeurt/gezegd wordt dan geldt de serie en niet die 'extra info'.quote:Op maandag 7 april 2008 14:00 schreef dapluiz het volgende:
Hoorde trouwens dit weekend dat vooral de serie en de mobisodes canon zijn, het spel en find815 is volgens cuse en lindelof geen canon.
Volgens mij flink wat minder. Het allereerste oorspronkelijke idee voor Lost was om een niet-reality variant van Survivor te maken, een hedendaagse Robinson Crusoe.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:03 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Nee, het 'authentieke verhaal' zoals jij dat noemt was gemaakt voor 6 a 8 seizoenen.
Jup, en dat is ook volgens mij waaronder seizoen 2 en 3 geleden hebben. Er was wel een soort verhaal uitgedacht, maar het was niet duidelijk wanneer en hoe dit helemaal verteld zou worden. Nu is het wel duidelijk. Er komen 3 seizoen (deze meegeteld) van 15/16 afleveringen (geloof ik) en die kunnen nu allemaal lekker geschreven worden. En ik heb het idee dat ik het resultaat al zie dit seizoen. Er zit meer tempo in. Nou maar hopen dat er een mooi einde aan zit.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:29 schreef Symer het volgende:
[..]
Volgens mij flink wat minder. Het allereerste oorspronkelijke idee voor Lost was om een niet-reality variant van Survivor te maken, een hedendaagse Robinson Crusoe.
De makers van Lost dachten dat Lost óf een grote hit zou worden óf compleet zou floppen. De hoofdman van ABC (wat in die tijd vrij wanhopig was) had er echter zo veel vertrouwen in dat hij een groot aantal afleveringen bestelde slechts op basis van het script van de pilot (hij is daar later door ontslagen meen ik). De schrijvers hebben toen een verhaal geschreven voor dat bestelde korte 1e seizoen. Er was zelfs al een series finale geschreven die in seizoen 1 gebruikt kon worden mocht Lost dan gecanceld worden.
Toen bleek dat de serie een hit was hebben de schrijvers het verhaal verlengd. Zo hadden ze bijvoorbeeld nog geen idee waarom er een metalen luik midden op het eiland lag en wat daar inzat toen ze schreven dat Locke en Boone die vonden. Dat (en dan het hele Dharma-gebeuren neem ik aan, ook het verhaal van Ben is immers pas geschreven toen bleek dat Michael Emerson het goed deed op tv) zat allemaal niet in het authentieke verhaal.
Ja daarvan heb ik ook het eerste anderhalve seizoen gezien, was inderdaad goed! Hoeveel loop ik nu achter? Of zijn er DVD-boxen van?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:14 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Battlestar Galactica.
Die serie begint aan zijn laatste seizoen en is echt fucking goed!
Een van de weinig redenen om zaterdags 5:00 's morgens op te staan en de download te startenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:14 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Battlestar Galactica.
Die serie begint aan zijn laatste seizoen en is echt fucking goed!
Eerste 2 seizoenen zijn op DVD uit en het derde seizoen moet je ff downloaden (komt ergens in Q3 uit in Nederland op DVD).quote:Op woensdag 9 april 2008 16:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja daarvan heb ik ook het eerste anderhalve seizoen gezien, was inderdaad goed! Hoeveel loop ik nu achter? Of zijn er DVD-boxen van?
Acht zijn er nu geweest, vijf komen er nog. Totaal 13 afleveringen voor seizoen 4quote:Op woensdag 9 april 2008 16:22 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Maare, hoeveel eps is het eerste gedeelte van S4 van Lost nou?
Ik moest even zoeken wat er 'fout' mee wasquote:Op donderdag 10 april 2008 00:48 schreef Shrien het volgende:
check dit trouwens.
[ afbeelding ]
Ik kwam dit in de film Cloverfield tegen, het blijkt dat het meer mensen op gevallen is.
Dharma logoquote:Op donderdag 10 april 2008 01:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken wat er 'fout' mee was
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:48 schreef Shrien het volgende:
check dit trouwens.
[ afbeelding ]
Ik kwam dit in de film Cloverfield tegen, het blijkt dat het meer mensen op gevallen is.
Ja was toen wel leuk om te zien.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:48 schreef Shrien het volgende:
check dit trouwens.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:48 schreef Shrien het volgende:
check dit trouwens.
[ afbeelding ]
bron: E!Onlinequote:[...]
Truth told, I heard the news last night that Lost's producers met with ABC about the extra hour; however, I was told by inside sources it was "much too early to report," since the pitch meeting just happened yesterday and since ABC has not yet had a chance to respond. I was asked to hold off since my sources didn't want the fans to be disappointed if the extra hour didn't end up happening.
[...]
* It is looking "highly likely" (yay!) that there will be an additional hour of Lost for season four, for a total of six hours coming up in the spring run, starting April 24.
* Producers pitched the idea of a two-hour finale to ABC, and if they end up getting an extra hour but it is not to extend the finale, well...that could be messy.
* The sense among insiders is that ABC execs very much want to make this happen, but like I said, they have not yet had a chance to respond. Fingers crossed they will soon and it'll be the right (i.e. "yes") decision!
Leuk dat je het gister dan ook even hier postte.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:06 schreef BaRdmann het volgende:
Wissek gister al... elke woensdag Michael Ausiello's nieuwste roddels lezen, kan hier en zijn blog hier - met nog veel meer roddel... en Boeeeeeee Kristin Dos Santos![]()
Over 2 weken pas?quote:starting April 24
quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:16 schreef alexremmers het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Very nicequote:Episode 4.09 - 24th April 10pm-11pm
Episode 4.10 - 1st May 10pm-11pm
Episode 4.11 - 8th May 10pm-11pm
Episode 4.12 - 15th May (Finale Part 1) 10pm-11pm
Episode 4.13 - 29th May (Finale Part 2 and 3) 9pm-11pm
Na 4x14 ís er bijna een jaar geen Lost meerquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:02 schreef -Mo- het volgende:
Sym0r is stom en mag voor straf een jaar lang geen Lost kijken.
Met 2 weken pauze tussen deel 1 en 2 dusquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:55 schreef DaFrenk het volgende:
Ah, er is nu duidelijkheid waar het extra uur naar toe gaat van Lost; namelijk naar de finale. Dat betekend een 3 uur durende finale in 2 delen!
[..]
Very nice
Wat?!? Dat menen ze toch nietquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:55 schreef Symer het volgende:
[..]
Na 4x14 ís er bijna een jaar geen Lost meer![]()
Trouwens, dat halve standbeeld met 4 tenen is volgens de NY Post uit latere verhaallijnen geschrapt omdat de studiobazen van ABC dat ding te raar(!) vonden.
Ik mag hopen dat die studiobonzen hun dikke korte vingertjes voortaan uit de Lost-pap houden, anders wíl ik niet eens meer kijken
OMFG !quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:55 schreef Symer het volgende:
[..]
Trouwens, dat halve standbeeld met 4 tenen is volgens de NY Post uit latere verhaallijnen geschrapt omdat de studiobazen van ABC dat ding te raar(!) vonden.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:43 schreef BaRdmann het volgende:
Tot februari volgend jaar - zoals nu het geval was
Belachelijk idd!quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Had gehoopt dat ze gewoon in september weer 8 afleveringen zouden doen en dan kleine stop tot februari. Maar wéér 8-9 maanden wachten
Zoals met seizoen 3 bedoel je? Daar hadden ze juist heel erg veel commentaar op gekregen van critici en fans in de US. Ik ben zelf ook wel voorstander hoor: ik vond het frustrerend dat je moest wachten- want heel eerlijk: Lost is een fantastische reeks, maar enorm traag.quote:Had gehoopt dat ze gewoon in september weer 8 afleveringen zouden doen en dan kleine stop tot februari. Maar wéér 8-9 maanden wachten
Ja, ik snap ook wel dat ze tijd nodig hebben om het op te nemen, maar volgens mij zijn er tegen september oktober heus wel weer 8 afleveringen klaar, zend die dan uit... Maar ja, it's not me making the rules.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:52 schreef BaRdmann het volgende:
[..]
Zoals met seizoen 3 bedoel je? Daar hadden ze juist heel erg veel commentaar op gekregen van critici en fans in de US. Ik ben zelf ook wel voorstander hoor: ik vond het frustrerend dat je moest wachten- want heel eerlijk: Lost is een fantastische reeks, maar enorm traag.
Zei Darlton tijdens de podcast niet dat dat de reden was waarom ze zolang niet teruggekomen waren op dat standbeeld? De studio execs vonden de 4 tenen idd raar (en vroegen de schrijvers waarom het beeld niet 6 tenen kon hebben - alsof dat minder raar is ofzo?quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:55 schreef Symer het volgende:
[..]
Dus is de staking toch nog ergens goed voor geweest. Een seizoens finale van 3 uur.quote:It's official: Sources confirm to me exclusively that Steve McPherson has signed off on Lost's extraspecial 14th hour this season, which means Lost is getting a three-hour finale! The first hour airs May 15, the second and third hours will air May 29, beginning at 9 p.m. (ABC will still air the finales of Ugly Betty and Grey's Anatomy on May 22, as expected.)
Word is there are so many big reveals the producers wanted to deliver this season that they felt anything less than a full three-hour finale would have cheated the fans. In fact, I'm hearing that the writers' draft for the second half of the finale was 80 pages long, which led all parties involved to realize these stories had to be told now. Anything else would have felt like a rip-off for the fans
Als ze dat al raar vonden, waarom hebben ze dan niet meteen ook de rest van de verhaallijnen geschrapt?quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:55 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik wil net zeggenquote:Op zondag 13 april 200801:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Als ze dat al raar vonden, waarom hebben ze dan niet meteen ook de rest van de verhaallijnen geschrapt?
-5quote:Op zondag 13 april 2008 01:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Als ze dat al raar vonden, waarom hebben ze dan niet meteen ook de rest van de verhaallijnen geschrapt?
-10.quote:Op zondag 13 april 2008 01:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Tjek komt om de boel te redden en op te helderen
In het weekend Cloverfield gezien: typische JJ Abrahams-film. Spannend en boeiend, maar het verhaal i is eigenlijk vaag. Beetje Lost dus.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:48 schreef Shrien het volgende:
check dit trouwens.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 april 2008 17:50 schreef dapluiz het volgende:
Misschien al eerder langsgekomen :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 april 2008 18:53 schreef G-Mart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw, jammer dat we dit niet meer in de serie terug gaan zien, weet niet precies waar het vandaan komt, maar het ziet er tof uit
Dit is dus "The Incident Room" uit Via Domus, blijkbaar niet "Canon" maar ziet er niet minder tof uit
[ Bericht 15% gewijzigd door dapluiz op 14-04-2008 19:40:47 ]
What?quote:Op maandag 14 april 2008 12:46 schreef DaFrenk het volgende:
Prachtig overzicht van seizoen 1 t/m 3.
http://www.audiblylost.com/2008/04/lost-seasons-1-3-what.html
What?
Mooi hoe je bij Sun en Jin telkens een andere stukje tekst voor "What?" hoortquote:Op maandag 14 april 2008 12:46 schreef DaFrenk het volgende:
What?
Ja dit blijkt dus uit het spel te zijn, ik was hier zelf bijna aangekomen, ware het niet dat ik nu met dynamiet bij me smokey moet ontwijken, en ik kan nu niet rennenquote:Op maandag 14 april 2008 21:21 schreef Kantar het volgende:
Is dat niet wat er achter die muur in de Swan Station zat? Ik dacht dat de schrijvers hadden gezegd dat we dat in het spel wel zouden zien en in de serie (nog) niet.
Zeg dan sawyer of james manquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:06 schreef magnifor het volgende:
Josh Holloway nu live in een Turkse talkshow.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zeg dan sawyer of james man
Altijd weer popies die de echte namen moet gebruiken hae!
Ik dacht even "hoort dit niet in het joran forum?"
Hoe irritant.quote:Op maandag 14 april 2008 12:46 schreef DaFrenk het volgende:
What?
quote:
Geen opening credits = meer tijd voor Lost. Ik skip die dingen altijd als ik series terug kijk op DVD. Één keer is het leuk, maar naderhand wordt het erg irritant. En bij series als Lost telt elke secondequote:Op zondag 20 april 2008 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik zou wel eens een "serieuze" poging willen zien voor een Lost Theme![]()
Sowieso vind ik het maar suf dat al die shows tegenwoordig geen echte opening credits meer hebbenDat krijgt je altijd zo heerlijk in de mood
En het is elk seizoen weer leuk om te kijken hoe de credits zijn aangepast en welke toffe shots ze voor de cast gebruiken
![]()
Ik mis de opening credits!!!!!!!!!
quote:Op zondag 20 april 2008 23:39 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Geen opening credits = meer tijd voor Lost. Ik skip die dingen altijd als ik series terug kijk op DVD. Één keer is het leuk, maar naderhand wordt het erg irritant. En bij series als Lost telt elke seconde
Dat van die extra tijd die ze nu overhouden is wel waarquote:Op zondag 20 april 2008 23:39 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Geen opening credits = meer tijd voor Lost. Ik skip die dingen altijd als ik series terug kijk op DVD. Één keer is het leuk, maar naderhand wordt het erg irritant. En bij series als Lost telt elke seconde
Maar wij zijn dan ook stoere themesongs als die van Buffy en Angel gewend.quote:Op maandag 21 april 2008 09:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat van die extra tijd die ze nu overhouden is wel waar![]()
Maar als een themesong goed is, dan vind ik 'em nooit irritant eigenlijk. Op dvd's skip ik ze ook meestal niet
idd, de themes van hbo series zijn altijd geweldig. Sopranos: woke up this morning...quote:Op maandag 21 april 2008 09:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat van die extra tijd die ze nu overhouden is wel waar![]()
Maar als een themesong goed is, dan vind ik 'em nooit irritant eigenlijk. Op dvd's skip ik ze ook meestal niet
Dat dusquote:Op maandag 21 april 2008 18:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
En toch vind ik de opbouw van de theme bij Lost steeds goed, eerst spanning opbouwen, cliffhanger en dan het Lost-logo
Nee, niet een cheezy intro, maar een toffe. Iets mysterieus, zoals bij Battlestar Galactica.quote:Op maandag 21 april 2008 21:02 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ik hoef geen cheezy introtje
Vind ik dan weer niet. Lost is geen scifi!quote:Op maandag 21 april 2008 23:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Overigens had de X-Files theme ook perfect bij Lost gepast
Maar wel mysterieusquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vind ik dan weer niet. Lost is geen scifi!![]()
OZ heeft zo'n soort begintune... Maar liefstquote:Op maandag 21 april 2008 23:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, niet een cheezy intro, maar een toffe. Iets mysterieus, zoals bij Battlestar Galactica.
Ik zit zelf te denke aan Afrikaanse tribal vocalen met veel drums enzoZo van "Hamanama heee haaa hamanama HOE HOE!" Of gewoon zoals die vissen in het aquarium bij Finding Nemo
![]()
Overigens had de X-Files theme ook perfect bij Lost gepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |