Dan zou ik echt een extra weekje gaan wachten om het in 1 keer te kijkenquote:Op maandag 24 maart 2008 19:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is de seizoensfinale serieus over 2 weken verdeeld?
Mooi, Karl mag wel dood.quote:Op maandag 24 maart 200823:08 schreef Ridley het volgende:
Danielle moet haar beloofde flashbackep nog krijgen, dus die is echt niet dood (tenzij ze het Libbysysteem voor haar willen hanteren (= flashbackep na dood), maar dat verwacht ik niet). Er zou maar 1 persoon in deze ep doodgaan dus dat zal Karl wel zijn, en Danielle heeft dan alleen een schotwond.
Dat is wat Symer laatst ook had verteld, maar dan in een samenvatting.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:46 schreef Julien het volgende:
[..]
interessante theorie, zit wel wat in...
Klinkt plausibel en toch heel erg verwarrend. Weet niet of ze dit het Amerikaanse klootjesvolk aan kunnen en zullen doen.quote:
ja ik had delen ook al hier gelezen, maar deze was wat uitgebreiderquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is wat Symer laatst ook had verteld, maar dan in een samenvatting.
Misschien dat ze het daarom in deze mid-season break vast spoilerenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klinkt plausibel en toch heel erg verwarrend. Weet niet of ze dit het Amerikaanse klootjesvolk aan kunnen en zullen doen.
Plus het feit dat de slogan van Jack/Kate-shippers "Jate = FATE" is. OMG weer een easter egg!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 02:39 schreef remlof het volgende:
En dat FATE een belangrijke rol speelt wisten we al sinds we Charlie's knuistje zagen in season one
quote:Originally Season 5 was scheduled to air from February-May 2009, running without recaps for sixteen episodes. Due to the writer's strike at the end of 2007, it is likely that Season 5 will have more than 16 episodes to make up for the shortened Season 4.
Ik wil dit jaar nogquote:
Als ik deze caps zie lijkt me het logischer als Danielle doodgaat, aangezien de pijl haar lever doorboort heeft. Karl heeft waarschijnlijk alleen een klaplongquote:
upload jij 'm ff in 720p ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:19 schreef Zwoerd het volgende:
Tip aan iedereen: Ga deze maand gewoon season 1 kijken
Volgens mij bestaat seizoen 1 niet in 720pquote:
Dan zal ik maar weer even de mierenneukende wapenfanaat uithangenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:15 schreef Nuna het volgende:
[..]
Als ik deze caps zie lijkt me het logischer als Danielle doodgaat, aangezien de pijl haar lever doorboort heeft. Karl heeft waarschijnlijk alleen een klaplong
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel grappig trouwens, als je goed kijkt zie je al bloed, maar de kogel heeft Danielle nog niet geraakt
Ja, maar ik zeg toch ook niet dat ik het hoor?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:26 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dan zal ik maar weer even de mierenneukende wapenfanaat uithangen![]()
Kogels gaan meestal sneller dan het geluid, dus het kan best dat iemand geraakt wordt voor je het schot hoort.
Volgens mij wel. Ik weet zo ff niet waar ik het gelezen had maar veel programma's worden al een hele tijd in HD opgenomen en vervolgens is het aan de zender om te kiezen in welk formaat ze het uitzenden. Ik dacht dat het tv-seizoen van 04/05 overigens ook het eerste seizoen was waarin veel (Amerikaanse, al spreekt dat voor zich) zenders "massaal" HD gingen aanbieden. En Lost begon in dat seizoen, dus ik neem aan dat het eerste seizoen wel degelijk in HD beschikbaar was/zal worden met een toekomstige Blu-ray release.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:26 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat seizoen 1 niet in 720p
Alleen S3 is op blu-ray gesproken en of ze toen al HD-uitzendingen hadden denk ik niet.
Same for me.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:36 schreef Addict89 het volgende:
Zo, eindelijk kunnen kijken en weer bijgelezen. Interessante aflevering, genoeg antwoorden over waar Micheal is geweest en hoe hij op de boot kwam.
Het is inderdaad wel erg jammer dat we daar niets van te zien hebben gekregen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Alleen weten we niet hoe Michael nou in 1e instantie gered is.
Zij heeft voor zover we weten geen constantquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:39 schreef Evil_Jur het volgende:
The Island won´t let her!!
Ik zie jouw PI en jouw smiley, maar hier moet ik toch even tegen in gaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Zij heeft voor zover we weten geen constant
Dus kan ze wel degelijk sterven.
Naomi's flashbacks waren ook na haar doodquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:36 schreef DaFrenk het volgende:
Ik geloof eigenlijk niet dat Danielle al dood is, niet zonder een flashback. Dus mogelijk zal ze nog een paar afleveringen bijna dood zijn tot de flashback is geweest. Of is dat wishfull thinking?
Maar aflevering 8 was al voor de staking opgenomen, dus ik denk niet dat dat het geval is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Of dat is één van die delen die eruit gelaten wordt vanwege die kut stakingen.
Ze heeft wel een constant nodig, juist omdat ze nog op het eiland zit. En als ze er nooit af is geweest sinds ze er aan kwam leeft ze nog gewoon in 1996 en zal ze de 21e eeuw dus nooit meemakenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:36 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ik zie jouw PI en jouw smiley, maar hier moet ik toch even tegen in gaan.
Ze heeft geen constant nodig omdat ze niet van het eiland af is
Kon het niet laten, sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |