Zeg dan sawyer of james manquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:06 schreef magnifor het volgende:
Josh Holloway nu live in een Turkse talkshow.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zeg dan sawyer of james man
Altijd weer popies die de echte namen moet gebruiken hae!
Ik dacht even "hoort dit niet in het joran forum?"
Hoe irritant.quote:Op maandag 14 april 2008 12:46 schreef DaFrenk het volgende:
Prachtig overzicht van seizoen 1 t/m 3.
http://www.audiblylost.com/2008/04/lost-seasons-1-3-what.html
What?
quote:
Geen opening credits = meer tijd voor Lost. Ik skip die dingen altijd als ik series terug kijk op DVD. Één keer is het leuk, maar naderhand wordt het erg irritant. En bij series als Lost telt elke secondequote:Op zondag 20 april 2008 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik zou wel eens een "serieuze" poging willen zien voor een Lost Theme![]()
Sowieso vind ik het maar suf dat al die shows tegenwoordig geen echte opening credits meer hebbenDat krijgt je altijd zo heerlijk in de mood
En het is elk seizoen weer leuk om te kijken hoe de credits zijn aangepast en welke toffe shots ze voor de cast gebruiken
![]()
Ik mis de opening credits!!!!!!!!!
quote:Op zondag 20 april 2008 23:39 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Geen opening credits = meer tijd voor Lost. Ik skip die dingen altijd als ik series terug kijk op DVD. Één keer is het leuk, maar naderhand wordt het erg irritant. En bij series als Lost telt elke seconde
Dat van die extra tijd die ze nu overhouden is wel waarquote:Op zondag 20 april 2008 23:39 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Geen opening credits = meer tijd voor Lost. Ik skip die dingen altijd als ik series terug kijk op DVD. Één keer is het leuk, maar naderhand wordt het erg irritant. En bij series als Lost telt elke seconde
Maar wij zijn dan ook stoere themesongs als die van Buffy en Angel gewend.quote:Op maandag 21 april 2008 09:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat van die extra tijd die ze nu overhouden is wel waar![]()
Maar als een themesong goed is, dan vind ik 'em nooit irritant eigenlijk. Op dvd's skip ik ze ook meestal niet
idd, de themes van hbo series zijn altijd geweldig. Sopranos: woke up this morning...quote:Op maandag 21 april 2008 09:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat van die extra tijd die ze nu overhouden is wel waar![]()
Maar als een themesong goed is, dan vind ik 'em nooit irritant eigenlijk. Op dvd's skip ik ze ook meestal niet
Dat dusquote:Op maandag 21 april 2008 18:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
En toch vind ik de opbouw van de theme bij Lost steeds goed, eerst spanning opbouwen, cliffhanger en dan het Lost-logo
Nee, niet een cheezy intro, maar een toffe. Iets mysterieus, zoals bij Battlestar Galactica.quote:Op maandag 21 april 2008 21:02 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ik hoef geen cheezy introtje
Vind ik dan weer niet. Lost is geen scifi!quote:Op maandag 21 april 2008 23:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Overigens had de X-Files theme ook perfect bij Lost gepast
Maar wel mysterieusquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vind ik dan weer niet. Lost is geen scifi!![]()
OZ heeft zo'n soort begintune... Maar liefstquote:Op maandag 21 april 2008 23:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, niet een cheezy intro, maar een toffe. Iets mysterieus, zoals bij Battlestar Galactica.
Ik zit zelf te denke aan Afrikaanse tribal vocalen met veel drums enzoZo van "Hamanama heee haaa hamanama HOE HOE!" Of gewoon zoals die vissen in het aquarium bij Finding Nemo
![]()
Overigens had de X-Files theme ook perfect bij Lost gepast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |