abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 maart 2008 @ 09:52:30 #1
152199 Biancavla
Augie is lief!
pi_57553208
Tuttig Topic over Wondersponsjes begon met de verheerlijking van wondersponsjes:
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit is echt by far het truttigste topic dat ik ooit geopend hebt, maar het moet. Dus daar gaan we:

Weet iemand waar nog van die witte 'wondersponsjes' te koop zijn? Ik poetste er altijd lustig mee op los, maar mijn vaste wondersponsjesdealers Xenos en Blokker hebben ze niet meer in het assortiment. Het zou toch zonde zijn als mijn sporadische poetsaanvallen in de kiem worden gesmoord op deze manier, nietwaar?

Dus help mij!

En weten jullie eigenlijk wel welke machtig mooie sponsjes ik bedoel? Nou zulke:

En in Tuttig topic over wondersponsjes deeltje twee. eindigden we met afschuw over de nep-Blue Wonder van de Action:
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 23:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja hoi hoi, hier gaat alles dus onmiddellijk stuk van Blue Wonder
Aanrechtbladen, kookplaten, afzuigplaten... het wordt allemaal één doffe ellende die kennelijk tot de uitzonderingen behoort. Natuurproducten (wat Blue Wonder zegt te zijn) kunnen er niet tegen, naar het schijnt en laten we daar in onze keuken nou juist in hebben geďnvesteerd
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 01:55 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik ga na de pasen even de keukenbladleverancier bellen, maar het ziet er vrij dramatisch uit uit.
Niet toepassen op nirtrocelluloselak, stat er op de fles en ik verwed er mijn arm om dat dat op mijn aanrecht zat!
En hier nog op de valreep een nieuwe toepassing voor de wonderspons:
quote:
Op zondag 23 maart 2008 00:10 schreef quirina het volgende:
Ik heb mijn sportschoenen weer netjes gekregen met het wondersponsje!

En heb je de eed al afgelegd?
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik zweer bij Action de prijskraker, bij Microvezel, Blue Wonder en Wonderspons en neem alle goden en godinnen tot getuige, om naar mijn beste oordeel en vermogen de volgende eed te houden:
Ik zal naar mijn beste oordeel en vermogen en om bestwil mijner mede poetsers hun een leefregel voorschrijven en nooit iemand kwaad doen.
Nooit zal ik, om iemand te gerieven, een slecht doekje voorschrijven of een raad geven, die, als hij wordt gevolgd, extra smetten tot gevolg heeft. Nooit zal ik een vrouw een instrument voorschrijven om een vuige streep op te wekken. Maar ik zal de zuiverheid van mijn leven en mijn kunst bewaren.
Moge ik, als ik deze eed getrouwelijk houd, vreugde vinden in mijn leven en in de uitoefening van mijn schoonmaakkunst, maar moge het tegenovergestelde het geval zijn indien ik hem schend.
Ik zal mij verre houden van iedere welbewuste slechte spons en van elke verleiding, in het bijzonder van de natuurspons.

[ Bericht 16% gewijzigd door Mirjam op 23-03-2008 16:01:40 ]
Geen vla zo lekker als Biancavla.
pi_57553221
Ik volg alles wat Duderinnetje opent
A little bit hateful
  Admin zondag 23 maart 2008 @ 09:55:53 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_57553225
De sponsjes zíjn een Wonder

Die blauwe rommel... lees de gebruiksaanwijzing!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 23 maart 2008 @ 09:57:00 #4
152199 Biancavla
Augie is lief!
pi_57553227
Oh ja, en ik hou het nog steeds bij mijn vochtige vloerdoekjes van de Xenos.
  zondag 23 maart 2008 @ 10:03:17 #5
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_57553267
maarmaar... waar koop je die witte sponsjes dan? Kan dat nog even in de OP? Of moet ik anders het hele vorige topic gaan lezen
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 23 maart 2008 @ 10:04:34 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57553279
quote:
Op zondag 23 maart 2008 10:03 schreef Flurry het volgende:
maarmaar... waar koop je die witte sponsjes dan? Kan dat nog even in de OP? Of moet ik anders het hele vorige topic gaan lezen
Kruitvat
Action
Blokker
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 23 maart 2008 @ 10:06:25 #7
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_57553299
quote:
Op zondag 23 maart 2008 10:04 schreef Ynske het volgende:

[..]

Kruitvat
Action
Blokker
mijn dank is groot
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_57553575
quote:
Op zondag 23 maart 2008 10:03 schreef Flurry het volgende:
Alleen bij action kun je lang zoeken naar witte sponsjes, daar zijn ze nl grijs en heten powersponsjes
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_57553789
En ze zijn geniaal. Zeeman heeft ze ook.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57553796
terugvindsponsje

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_57553900
TerugVindsPonsje!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 23 maart 2008 @ 11:31:09 #12
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57554143
Heb ze laatst van m'n moeder gekregen, ze liggen nu nog steeds ongebruikt bij het schoonmaakspul... Mischien moet ik de sponjes dan toch maar gaan testen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_57554290
Dat je je sportschoenen er weer wit mee kan krijgen staat gewoon op de verpakking.
Ik had toevallig nog een schoon stukje spons over, dus ik over die sportschoen poetsen ermee.
Het kostte totaal geen moeite
pi_57554515
al drie sponsjes?

Gisteren die doekjes gehaald en dat blauwe spul dus ik zal volgende week eens de ramen onder handen nemen (en verder niets want tis rotspul begreep ik?)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57556075
quote:
Op zondag 23 maart 2008 11:55 schreef DarkElf het volgende:
al drie sponsjes?

Gisteren die doekjes gehaald en dat blauwe spul dus ik zal volgende week eens de ramen onder handen nemen (en verder niets want tis rotspul begreep ik?)
Voor de ramen is het prima Ik wilde er mijn badkamervloer mee doen, maar die tegels zijn niet geglazuurd, dus ik ga eerst voorzichtig proberen.

Niet dat die tegels nog lillijker kunnen worden, maar ik denk niet dat de woningvereniging er zo blij mee zal zijn.

En ik heb nog verfspetters in mijn badkuip van twee bewoners geleden, die ga ik morgen te lijf met den WonderSpons.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_57556372
quote:
Op zondag 23 maart 2008 11:55 schreef DarkElf het volgende:
al drie sponsjes?

De Blue Miracle van de Action is volgens mij een stuk agressiever dan de Blue Wonder van Sorbo. Ik gebruik dus Blue Wonder voor alles en ik heb nergens problemen gehad en alles wordt spik en span.
  zondag 23 maart 2008 @ 14:02:03 #17
153480 Maneki.Neko
sloopkogelŠ
pi_57556641
Ik doe al heel lang met m`n fles Blue Wonder. Als deze op is ga ik een nieuwe halen..Blue Miracle waag ik me maar niet aan
Saartje
pi_57556697
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik doe al heel lang met m`n fles Blue Wonder. Als deze op is ga ik een nieuwe halen..Blue Miracle waag ik me maar niet aan
Als je een Makropasje hebt kun je daar zo'n jerrycan kopen met 3 liter Blue Wonder. Voor de die-hardfans

Ik durf me nu ook niet meer aan Blue Miracle te wagen na Dude haar avontuur.
  Admin zondag 23 maart 2008 @ 14:08:35 #19
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_57556749
quote:
Op zondag 23 maart 2008 11:02 schreef YPPY het volgende:
Zeeman heeft ze ook.
Niet
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zondag 23 maart 2008 @ 14:12:10 #20
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57556826
Bij ons lekker wel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_57556957
En Heutz heeft ze ook... het is eigenlijk een automaterialenzaak, maar ze hebben ook van de ¤1,- bakken waar ik dus de sponsjes vond. Ze zijn trouwens wit bij Heutz...
  zondag 23 maart 2008 @ 14:32:47 #22
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57557268
Deel 3

De eed moet nog in de OP

De vlek op het aanrecht zie je al een stuk minder trouwens. En alleen te zien bij daglicht. Maar als je het weet, is het een doorn in het oog natuurlijk. Ik ga in elk geval opzoek naar de echte Blue Wonder. De ramen moeten binnenkort ook weer eens een beurt
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57557453
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Deel 3

De eed moet nog in de OP
En eigenlijk ook de do's en de don'ts!

Do
Blue wonder

Don't
Blue miracle

zoiets...
pi_57558821
quote:
Deel 3

De eed moet nog in de OP

De vlek op het aanrecht zie je al een stuk minder trouwens. En alleen te zien bij daglicht. Maar als je het weet, is het een doorn in het oog natuurlijk. Ik ga in elk geval opzoek naar de echte Blue Wonder. De ramen moeten binnenkort ook weer eens een beurt
Je hebt Liejannuh extatisch kreetjes slakend aan het schoonmaken gekregen

Maar eh, doe eens een foto van je aanrecht dan. Misschien heeft iemand een oplossing... (ik hoor net iemand hier iets zeggen over met azijn eroverheen gaan)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57559180
TerugVindPoetsaanval
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 23 maart 2008 @ 15:59:52 #26
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57559340
elleu
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 23 maart 2008 @ 16:02:22 #27
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57559411
quote:
Deel 3

De eed moet nog in de OP
  zondag 23 maart 2008 @ 16:07:42 #28
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57559589
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je hebt Liejannuh extatisch kreetjes slakend aan het schoonmaken gekregen

Maar eh, doe eens een foto van je aanrecht dan. Misschien heeft iemand een oplossing... (ik hoor net iemand hier iets zeggen over met azijn eroverheen gaan)
Ons fototoestel is kaduuk

En volgens mij moet je bij ongepolijste aanrechtbladen inderdaad azijn of citroensap gebruiken. Op gepolijste juist bijenwas. Al geprobeerd, maar dat levert geen groot wonder op, al helpt het wel iets geloof ik. Maargoed, Arty is het bijvoorbeeld nog niet eens opgevallen, dus het lijkt allemaal mee te vallen. Van de week bel ik nog wel even met de aanrechtbladenleverancier en dan zal het allemaal best in orde komen.

Thanks MM voor de aanpassing van de OP
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 23 maart 2008 @ 16:09:42 #29
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_57559639
Ik vind het ook kut voor Dude
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 23 maart 2008 @ 16:32:36 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_57560448
Ik heb nog niet de kracht gevonden om mijn sponsjes uit te proberen, alhoewel ik vanochtend wel die neiging had toen ik mijn zoontje vol poep uit zijn bed haalde
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Milf zondag 23 maart 2008 @ 16:48:41 #31
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_57560998
Ze zijn geweldig

Ik had nooit gedacht dat ik ooit zou veranderen in een trutje dat wondersponsjes en microvezeldoekjes gebruikt.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 23 maart 2008 @ 17:17:51 #32
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57561667
Gisteren het fornuis laten glanzen met zo'n sponsje
Zonder moeite
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 23 maart 2008 @ 17:20:08 #33
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57561711
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:32 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog niet de kracht gevonden om mijn sponsjes uit te proberen, alhoewel ik vanochtend wel die neiging had toen ik mijn zoontje vol poep uit zijn bed haalde
ik heb vanmorgen vroeg vernomen dat je daar speciale sprays voor hebt (voor aangekoekte poep he )
  zondag 23 maart 2008 @ 17:35:12 #34
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57562003
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:20 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ik heb vanmorgen vroeg vernomen dat je daar speciale sprays voor hebt (voor aangekoekte poep he )
Nee
Nee
Nee

LALALALAAALALALALA LALAAALALALALAAAALALALALAAALALALALA LALAAALALALALAAAALALALALAAALALALALA LALAAALALALALAAAALALALALAAALALALALA LALAAALALALALAAAALALALALAAALALALALA LALAAALALALALAAAALALALALAAALALALALA LALAAALALALALAAAA!!!!!!!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 23 maart 2008 @ 18:27:47 #35
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57563082
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:35 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee [ afbeelding ]
Nee [ afbeelding ]
Nee [ afbeelding ]

LALALALAAALALALALA LALAAALALALALAAAALALALALAAALALALALA LALAAALALALALAAAALALALALAAALALALALA LALAAALALALALAAAALALALALAAALALALALA LALAAALALALALAAAALALALALAAALALALALA LALAAALALALALAAAALALALALAAALALALALA LALAAALALALALAAAA!!!!!!!!

Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 maart 2008 @ 20:44:20 #36
163650 Greys
pi_57566001
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:07 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ons fototoestel is kaduuk
Toch niet... schoongemaakt.. met.....

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 23 maart 2008 @ 20:48:30 #37
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57566104
morgen ofzo, de douchecabine maar eens proberen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_57566302
*ook nieuwsgierig is geworden
Ze heten gewoon wondersponsjes?
pi_57566684
quote:
Op zondag 23 maart 2008 10:38 schreef Samson het volgende:

[..]

Alleen bij action kun je lang zoeken naar witte sponsjes, daar zijn ze nl grijs en heten powersponsjes
Leuk linkje trouwens:

http://champagnecolumns.w(...)in_de_ban_van_d.html
pi_57566759
Wow, er is dus iets nóg miraculeuzerder dan microvezeldoekjes?!
Dit moet ik kopen
pi_57567109
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:16 schreef Samson het volgende:

[..]

Leuk linkje trouwens:

Herkenbaar

Ik heb vlekken op mijn vloer de de wonderspons niet weg krijgt. Ik heb laatst de hondenkussens gewassen en toen tijdelijk een paar vetbedjes neergelegd voor ze. Alleen een van die vetbedjes had een rubberen onderkant die helemaal vast plakte aan de vloer. En dat rubber krijg ik er dus niet meer af.
Ik durf er ook geen agressieve schoonmaakmiddelen op te gebruiken omdat ik bang ben dat die de vloer zullen beschadigen. Eigenlijk hoopte ik dat het gewoon zou slijten maar het zit er nu al drie maanden en het wordt nog niet minder.
Iemand goede ideeën?
  Admin zondag 23 maart 2008 @ 22:33:29 #42
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_57568340
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:37 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Iemand goede ideeën?

Geen gein!
Doe je Nikes/adidas/whatever sportschoenen even aan. Gebruik de voorkant van je voet even als "gum" en klaar, zo haalde ik ook altijd de zwarte strepen van parket/laminaat/tegels

pi_57568575
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Geen gein!
Doe je Nikes/adidas/whatever sportschoenen even aan. Gebruik de voorkant van je voet even als "gum" en klaar, zo haalde ik ook altijd de zwarte strepen van parket/laminaat/tegels
kan ook met dikke sokken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57569283
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Geen gein!
* MinderMutsig rent naar de slaapkamer om de sportschoenen onder het bed vandaan te vissen
pi_57569707
* MinderMutsig rent naar de slaapkamer om de dikke sokken te proberen
  maandag 24 maart 2008 @ 01:17:32 #46
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57572184
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:37 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Herkenbaar

Ik heb vlekken op mijn vloer de de wonderspons niet weg krijgt. Ik heb laatst de hondenkussens gewassen en toen tijdelijk een paar vetbedjes neergelegd voor ze. Alleen een van die vetbedjes had een rubberen onderkant die helemaal vast plakte aan de vloer. En dat rubber krijg ik er dus niet meer af.
Ik durf er ook geen agressieve schoonmaakmiddelen op te gebruiken omdat ik bang ben dat die de vloer zullen beschadigen. Eigenlijk hoopte ik dat het gewoon zou slijten maar het zit er nu al drie maanden en het wordt nog niet minder.
Iemand goede ideeën?
Waar ik het laminaat mee schoon heb gekregen is Treffer, te krijgen bij in ieder gevan Kruidvat, een heel klein groen met geel spuitbusje met schoonmaakspul. Op basis van citrusschillenolie en ruikt dus heel fris en eigenlijk heel lekker. Ik had zo'n vloerbeschermplaat liggen om het laminaat te beschermen tegen de bureaustoelwielen. Helaas zat er een antisliplaag onder die door het zonlicht "versmolten" was met het laminaat. Even sprayen, in laten werken en kon het zo wegvegen met een microvezeldoekje, superhandig.
Heb nu zelfs alvast een reservespray gekocht voor als die ander op mocht raken!
Handig, werkt goed en het ruikt ook nog eens erg lekker en is totaal niet agressief. Kwam ook heel goed uit een consumententest van een paar jaar geleden van Kassa.

http://www.treffer.nl/ en via de site van Kassa.

Wondersponsjes ken ik niet, Blue Wonder ook niet maar microvezeldoekjes zijn in ieder geval een van de beste uitvindingen in schoonmaakland
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_57573482
quote:
Op maandag 24 maart 2008 01:17 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Waar ik het laminaat mee schoon heb gekregen is Treffer, te krijgen bij in ieder gevan Kruidvat, een heel klein groen met geel spuitbusje met schoonmaakspul. Op basis van citrusschillenolie en ruikt dus heel fris en eigenlijk heel lekker. Ik had zo'n vloerbeschermplaat liggen om het laminaat te beschermen tegen de bureaustoelwielen. Helaas zat er een antisliplaag onder die door het zonlicht "versmolten" was met het laminaat. Even sprayen, in laten werken en kon het zo wegvegen met een microvezeldoekje, superhandig.
Handig, werkt goed en het ruikt ook nog eens erg lekker en is totaal niet agressief. Kwam ook heel goed uit een consumententest van een paar jaar geleden van Kassa.

Wondersponsjes ken ik niet, Blue Wonder ook niet maar microvezeldoekjes zijn in ieder geval een van de beste uitvindingen in schoonmaakland
Ik ga morgen naar de Kruidvat om het uit te proberen.
Ik heb staan gummen tot ik een ons woog (goede training btw) maar het mocht niet baten.
Nee niet weer tot midden in de nacht staan poetsen hoor, ik reageer gewoon een beetje laat.

Wondersponsjes zijn trouwens wel echt fantastisch, die moet je echt uitproberen.
  maandag 24 maart 2008 @ 10:14:13 #48
152199 Biancavla
Augie is lief!
pi_57574595
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:16 schreef Samson het volgende:

[..]

Leuk linkje trouwens:

Geweldig!
pi_57574859
quote:
Op maandag 24 maart 2008 03:03 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik ga morgen naar de Kruidvat om het uit te proberen.
Ik heb staan gummen tot ik een ons woog (goede training btw) maar het mocht niet baten.
Nee niet weer tot midden in de nacht staan poetsen hoor, ik reageer gewoon een beetje laat.

Wondersponsjes zijn trouwens wel echt fantastisch, die moet je echt uitproberen.
Waarom zegt dan niemand "He MinderMutsig, de winkels zijn dicht op maandag vanwege tweede paasdag"?
pi_57576106
Ik hoor net van Isa dat de wondersponsjes niet geschikt zijn om de kalkaanslag van de muren in de badkamer te verwijden.
  Moderator / Miss SHO maandag 24 maart 2008 @ 14:43:54 #51
22592 crew  Ole
pi_57579060
daar moet je gewoon antikal voor gebruken
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 24 maart 2008 @ 15:26:44 #52
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57579868
en een oude tandenborstel voor de voegen.
*OUD heilige*
pi_57579946
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:26 schreef YPPY het volgende:
Mijn oude tandenborstels laten altijd groenig/bruinige sporen achter en etensrestjes
A little bit hateful
  maandag 24 maart 2008 @ 15:48:42 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_57580337
Mijn schouw is vetvrij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57580395
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:26 schreef YPPY het volgende:
Isa wil nu ineens spontaan weg. Heel typisch.
pi_57582529
Allemachtig, een 3e deel .

Ik zal morgen als ik thuis ben 's laten zien waar de wondersponsjes goed voor zijn geweest tijdens m'n verbouwing van de slaapkamer. Daarnaast heb ik reden om Blue Wonder en microvezeldoekjes aan te schaffen deze week, want volgende week gaan we de ramen van vriendje zemen .

Nu even teruglezen
pi_57583283
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ik hoor net van Isa dat de wondersponsjes niet geschikt zijn om de kalkaanslag van de muren in de badkamer te verwijden.
En daar heeft men Blue Wonder voor sanitair voor uitgevonden! Het is niet blauw zoals de naam doet vermoeden maar roze. Gewoon op een sponsje gieten en poetsen maar! Vervolgens goed afspoelen en eventueel met een trekkertje (zo'n raamtrekkertje) over je douchewand of bad heen en het is weer helemaal schoon!
pi_57588194
Ja, nu wil ik ook een wondersponsje!

Ik las ergens dat het ook bij de zeeman te koop is? Die zit hier om de hoek, dan kan ik zo ff kijken.
En die doekjes, waar zijn die goed voor? En hebben ze bij zeeman ook dat schoonmaakmiddel?
Nog ramenwas tips?
  maandag 24 maart 2008 @ 22:26:46 #59
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57588834
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja, nu wil ik ook een wondersponsje!

Ik las ergens dat het ook bij de zeeman te koop is? Die zit hier om de hoek, dan kan ik zo ff kijken.
En die doekjes, waar zijn die goed voor? En hebben ze bij zeeman ook dat schoonmaakmiddel?
Nog ramenwas tips?
Een halve ui in je water!

Dan krijg je geen strepen!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 24 maart 2008 @ 22:28:54 #60
35189 Troel
scherp en bot
pi_57588896
Ja, of afdrogen met krantenpapier
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57589339
Met wonderdoekjes krijg je sowieso geen strepen
  maandag 24 maart 2008 @ 22:56:21 #62
331 Merel
Be here now.
pi_57589544
Morgen na m'n werk naar de Action
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 maart 2008 @ 23:42:14 #63
163650 Greys
pi_57590578
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:28 schreef Troel het volgende:
Ik geloof je hoor, maar ik kan me er eigenlijk zó weinig bij voorstellen!
Beetje tegenstrijdig... he? Ik heb het idee dat de inkt dan op mijn net gelapte raampjes terecht komt en dat ik drie dagen later nog de krant van toen kan lezen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57590952
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:28 schreef Troel het volgende:
azijn gebruiken

en ik wil nu ook wondersponsjes en wonderdoekjes en als ik dan toch bij de drogist ben dan moet ik ook haarverf hebben en anti-frizz van john frieda en een suede-opruwblokje en en en en...
  dinsdag 25 maart 2008 @ 00:08:04 #65
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57591015
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 00:03 schreef octopussy het volgende:

[..]

azijn gebruiken

en ik wil nu ook wondersponsjes en wonderdoekjes en als ik dan toch bij de drogist ben dan moet ik ook haarverf hebben en anti-frizz van john frieda en een suede-opruwblokje en en en en...
ióóóóónen!!!!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57591610
haarverf van de action is kut hoor
pi_57591834
Its amaaaaaazing mike
Verf doet ie ook niet, trouwens het wondersponzzje
  dinsdag 25 maart 2008 @ 01:20:45 #68
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57592052
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Its amaaaaaazing mike
Verf doet ie ook niet, trouwens het wondersponzzje
Ja maar jij wilde verf uit tapijt toch?

Ja, dat is gewoon echt ondoenlijk, vermoed ik
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57595678
quote:
Deel 3

De eed moet nog in de OP

De vlek op het aanrecht zie je al een stuk minder trouwens. En alleen te zien bij daglicht. Maar als je het weet, is het een doorn in het oog natuurlijk. Ik ga in elk geval opzoek naar de echte Blue Wonder.

kunstgebittabletten! Ik zeg het je! (wij hebben een wit aanrecht en een slappe discipline mbt roestige pannen en lekkende koffiekopjes, maar alle ringen en plekken verwijderen we lachend met een kunstgebittablet. Gewoon aanrecht natmaken, tablet er een beetje overheen schuren tot het begint te bruisen, en koffie gaan drinken)
  dinsdag 25 maart 2008 @ 11:09:18 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_57595825
Zijn het die sponsjes van Bulbo (of zoiets?) Daar heb ik gisteren mijn Fibbe IKEA-prullenbak weer wit meegekregen

En ik heb ook microvezeldoekjes
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_57596538
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 01:20 schreef Duderinnetje het volgende:

Ja maar jij wilde verf uit tapijt toch?

Ja, dat is gewoon echt ondoenlijk, vermoed ik
Het is er bijna uit, zwarte verf op licht tapijt golfer
Een of ander agressief klein flesje gekocht bij kruidvat, het werkte

Zometeen eens bij de blokker neuzen voor amaaaaaazing vloerdoekjes
  Admin dinsdag 25 maart 2008 @ 11:52:42 #72
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_57596587
Met het wondersponsje zonder te moeten poetsen, krabben, JIFfen, AJAXen het gasfornuis weer schoon na de Paas-kokerij

Moderator / Miss SHO dinsdag 25 maart 2008 @ 11:59:29 #73
22592 crew  Ole
pi_57596725
straks eens de zwarte plek op de boekenplank proberen. Het lievelingsplekje van de kat (boven de radiator)
  dinsdag 25 maart 2008 @ 12:17:23 #74
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57597044
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 10:58 schreef anneja het volgende:

[..]

kunstgebittabletten! Ik zeg het je! (wij hebben een wit aanrecht en een slappe discipline mbt roestige pannen en lekkende koffiekopjes, maar alle ringen en plekken verwijderen we lachend met een kunstgebittablet. Gewoon aanrecht natmaken, tablet er een beetje overheen schuren tot het begint te bruisen, en koffie gaan drinken)
Nou, ik weet het niet hoor. Dit is geen vlek 'van iets'. Dit is uitgebeten.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 12:17:54 #75
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57597058
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 11:59 schreef Ole het volgende:
straks eens de zwarte plek op de boekenplank proberen. Het lievelingsplekje van de kat (boven de radiator)
Dat werkt! Ik doe het kattenluikje er ook altijd mee.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57598076
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 12:17 schreef Duderinnetje het volgende:
jamaar, jamaar, kunstgebittabletten zijn gheweldig!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 25 maart 2008 @ 13:19:32 #77
22592 crew  Ole
pi_57598172
quote:

[..]

Dat werkt! Ik doe het kattenluikje er ook altijd mee.
Als sneeuw voor de zon
en zelfs met de beste allesreiniger nooit alles weggekregen
  † In Memoriam † dinsdag 25 maart 2008 @ 13:43:10 #78
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_57598600
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Toch niet... schoongemaakt.. met.....

Met een droog of licht beademd microvezeldoekje kun je wél heel goed en veilig de lens van je camera schoonvegen
en schermen van laptops, mobieltjes, nintendo handhelds en mp3 spelers
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_57598916
quote:

[..]

Ik heb denk ik iets vergelijkbaars. Ik heb in mijn studentenstudio een goedkoop RVS keukenblokje van de IKEA (Deze) en daar heb ik 'per ongeluk' met bleekmiddel op zitten schrobben.. Niet goed voor het keukenblok (en niet goed voor de kleren die ik aan had).
Als je een oplossing vindt hou ik me aanbevolen
Hajeto!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 14:33:36 #80
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57599599
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 13:43 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Met een droog of licht beademd microvezeldoekje kun je wél heel goed en veilig de lens van je camera schoonvegen
en schermen van laptops, mobieltjes, nintendo handhelds en mp3 spelers
Klopt!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 25 maart 2008 @ 14:49:44 #81
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57599914
quote:

[..]

en dan het hele aanrechtblad doen zodat het weer matched is zeker geen optie...
Ik doe mijn hele badkamer met dat nep blue wonder van Action. Gaat prima, geen schade tot zover.

Heb vanwege Flylady laatst badkamerontkalker gehaald van HG. Woei.... dat is nog eens een goede investering.

* wondersponsjes ook weer op lijstje zet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 14:59:16 #82
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57600118
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 13:59 schreef Crack_david het volgende:

[..]

Ik heb denk ik iets vergelijkbaars. Ik heb in mijn studentenstudio een goedkoop RVS keukenblokje van de IKEA (Deze) en daar heb ik 'per ongeluk' met bleekmiddel op zitten schrobben.. Niet goed voor het keukenblok (en niet goed voor de kleren die ik aan had).
Als je een oplossing vindt hou ik me aanbevolen
Nou ik heb net even gebeld en ik kan het blad gewoon zelf opnieuw impregneren en dan zou het opgelost moeten zijn Jeuj!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 maart 2008 @ 15:01:31 #83
163650 Greys
pi_57600165
Duderinnetje, dat is fantastisch nieuws! En heel erg kostenbesparend nieuws ook!

* Greys doet de Dance of Joy

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO dinsdag 25 maart 2008 @ 15:59:39 #84
22592 crew  Ole
pi_57601415
OKé dan Dude
  † In Memoriam † dinsdag 25 maart 2008 @ 16:35:28 #85
7074 moussy
kuttekop
pi_57602198
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 15:01 schreef Greys het volgende:

* Greys doet de Dance of Joy

Toch wel met deze kekke poetssloffen aan he?!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_57602223
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 16:35 schreef moussy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57602404
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Oh wauw, ik vind ze tof! op een perverse manier

Ik ben weer bij de action geweest. Ze hadden net vracht gehad maar hebben nu geen groene wonderdoekjes meer...

Fijn dat het zo makkelijk zelf op te lossen is Dude
pi_57602513
ik heb vanmiddag zo leuk afgestoft en zo met mijn nieuwe microvezeldoekjes
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 25 maart 2008 @ 16:58:12 #89
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57602652
quote:

[..]

[ afbeelding ]
oeh! hebbehebbehebbe
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_57603420
Ik ga morgen bij zeeman kijken. Valt daar verder schoonmaaktechnisch nog iets goeds te halen?
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:39:11 #91
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57603519
Ik deed net iets heel raars...

Ik ben aan de telefoon, loop intussen wat door het huis en pak in de keuken het wondersponsje van het aanrecht om er even mee te spelen (je kent dat wel, tijdens het bellen). Maar opeens lik ik aan de spons. Ik lik aan de spons!!! En onderwijl zit ik echt zo van: WTF? Lik lik! Why?

Zou het door dit topic komen?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:49:59 #92
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57603756
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Je bent bezeten!
*OUD heilige*
pi_57604015
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik deed net iets heel raars...

Ik ben aan de telefoon, loop intussen wat door het huis en pak in de keuken het wondersponsje van het aanrecht om er even mee te spelen (je kent dat wel, tijdens het bellen). Maar opeens lik ik aan de spons. Ik lik aan de spons!!! En onderwijl zit ik echt zo van: WTF? Lik lik! Why?

Zou het door dit topic komen?
En is je tong nu schoon
pi_57604086

En heb je nu een schone tong?
  dinsdag 25 maart 2008 @ 18:09:55 #95
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57604118
Ja mijn tong is schoon, maar mijn reputatie bezoedeld.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57604129
Wie was er dan aan de andere kant van de lijn?
A little bit hateful
pi_57604134
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:09 schreef Duderinnetje het volgende:
en dit deel je dus op Fok omdat?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 25 maart 2008 @ 18:21:08 #98
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57604359
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:10 schreef Liquidootje het volgende:
Wie was er dan aan de andere kant van de lijn?
Ironisch genoeg een bedrijf waar ik aanrechtbladenimpregneer bestelde.

@ DE: Dit is gewoon lotgenotencontact voor me.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 maart 2008 @ 18:21:44 #99
163650 Greys
pi_57604369
quote:

[..]

[ afbeelding ]
We mogen het dan niet altijd eens zijn elders op dit forum, maar die vind ik dan weer briljant!

EDIT: dat was moussie met 'ie'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57604385
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

@ DE: Dit is gewoon lotgenotencontact voor me.
tis gewoon posttraumatischestress men...

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 25 maart 2008 @ 18:23:42 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_57604408
Dude
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_57604416
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Mmm, valt wel mee hoor, van mij mag je alle sponsjes in huis een lik geven als je daar nu net zin in hebt
  dinsdag 25 maart 2008 @ 20:43:20 #103
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57607840
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:23 schreef Samson het volgende:

[..]

Mmm, valt wel mee hoor, van mij mag je alle sponsjes in huis een lik geven als je daar nu net zin in hebt
Nou, ik wilde me toch echt proberen te gaan beheersen voortaan.
Ik kan er nog niet over uit wat me bezielde. Het was ook geen klein stiekem likje, maar echt zo'n geile háááál!

Ik ga zo trouwens nog even het laminaat boven microvezelen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 21:58:50 #104
152199 Biancavla
Augie is lief!
pi_57609814
En... hoe smáákte het?
  dinsdag 25 maart 2008 @ 22:17:09 #105
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57610278
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:58 schreef Biancavla het volgende:
En... hoe smáákte het?
Ik kreeg een behoorlijke kriebelhoest, want het sponsje was helemaal versleten en rullerig. Dus ik had allemaal zooi in mijn mond. En dan kuchend en met de hand op de hoorn in de wasbak tuffend een telefoongesprek af maken.

Dus het was heul vies. Dames en heren, ze zijn dus echt niet geschikt voor consumptie!

Wellicht dat ik bij een volgend telefoontje een microvezeldoekje probeer.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 22:37:10 #106
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57610799
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 22:17 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik kreeg een behoorlijke kriebelhoest, want het sponsje was helemaal versleten en rullerig. Dus ik had allemaal zooi in mijn mond. En dan kuchend en met de hand op de hoorn in de wasbak tuffend een telefoongesprek af maken.

Dus het was heul vies. Dames en heren, ze zijn dus echt niet geschikt voor consumptie!

viespeuk
  dinsdag 25 maart 2008 @ 22:48:05 #107
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57611108
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 22:37 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

viespeuk
Jij wilt ook hč? Geef maar toe, geef maar toe! Lekker je tong over dat stoere ruwe oppervlak laten gaan. Steeds sneller en sneller. Plagend met het puntje van je tong langs de randjes, van links naar rechts en op en neer. MM, kom, schaam je niet, geef je eraan over!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 22:48:44 #108
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57611122
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 22:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Jij wilt ook hč? Geef maar toe, geef maar toe! Lekker je tong over dat stoere ruwe oppervlak laten gaan. Steeds sneller en sneller. Plagend met het puntje van je tong langs de randjes, van links naar rechts en op en neer. MM, kom, schaam je niet, geef je eraan over! [ afbeelding ]
euhm, nee, getver
  dinsdag 25 maart 2008 @ 22:50:08 #109
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57611172
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 22:48 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

euhm, nee, getver
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 23:01:05 #110
71919 wonderer
pi_57611447
Hele benedenverdieping opgeruimd en gestofzuigd (bij nog steeds gebrek aan sponsjes en doekjes). Zelfs de trap gezogen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  dinsdag 25 maart 2008 @ 23:08:07 #111
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57611602
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 23:01 schreef wonderer het volgende:
Hele benedenverdieping opgeruimd en gestofzuigd (bij nog steeds gebrek aan sponsjes en doekjes). Zelfs de trap gezogen.
Ik zag laatst ergens een foto van jullie huiskamer en dat was zo'n lekker rommeltje! Je moet nu eigenlijk even een na-foto doen!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 23:19:36 #112
71919 wonderer
pi_57611835
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik zag laatst ergens een foto van jullie huiskamer en dat was zo'n lekker rommeltje! Je moet nu eigenlijk even een na-foto doen!
Wheheh. Ja. Zal hem vanavond even online zetten
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 maart 2008 @ 23:28:17 #113
163650 Greys
pi_57612053
Vanavond?
Hoe noem je dit huidige tijdstip dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 26 maart 2008 @ 00:37:09 #114
71919 wonderer
pi_57613395
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 23:28 schreef Greys het volgende:
Vanavond?
Hoe noem je dit huidige tijdstip dan?
Eind van de middag?
pi_57613472
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:37 schreef wonderer het volgende:

[..]

Eind van de middag?
Hoe laat is het daar eigenlijk?

Ik ben ook wel benieuwd naar de na-foto.
pi_57613790
Ok, jullie zijn tof en leuk en stoer enzo, maar zodra er sponsjes gelikt worden haak ik af dames .

Ik ben overigens in een klus- en schoonmaakbui, alleen moet ik wegens tijdgebrek wachten tot volgend weekend. Zit dus helemaal enthousiast te wachten tot ik naar de action kan .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2008 01:18:09 ]
  woensdag 26 maart 2008 @ 01:24:38 #117
71919 wonderer
pi_57613851

Ik heb helaas geen voor-foto van de bibliotheek, maar dit is na (alle vloer die je nu ziet, was bedekt met kartonnen dozen).

woensdag 26 maart 2008 @ 01:27:25 #118
71919 wonderer
pi_57613877
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:44 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Hoe laat is het daar eigenlijk?

Ik ben ook wel benieuwd naar de na-foto.
Oh ja, tot aankomend weekend vijf uur eerder, na volgende week weer zes uur (zomertijd ging hier eerder in).
  woensdag 26 maart 2008 @ 10:09:32 #119
16715 Mylene
*schatje*
pi_57616702
quote:
Krachtig sopje

HENGELO, woensdag
Een fikse voorjaarsschoonmaakbeurt is in Overijsselse Hengelo uit de hand gelopen, toen de bewoners van een huis aan de Celebesstraat twee reinigingsmiddelen met elkaar vermengden.
Bij de poging om een extra krachtig sopje te maken, ontstond een chemische reactie die gepaard ging met een kleine ontploffing.
De twee bewoners kregen de substantie over zich heen en zijn met ademhalingsmoeilijkheden overgebracht naar het ziekenhuis. Volgens een woordvoerster van de brandweer is het onduidelijk welke schoonmaakmiddelen zijn gebruikt.
bron

Blue Miracle van de Action?

Lucas zei van de week in de keuken tegen mij: "Mylene, zijn die tegels nou zo dof geworden?"
Ik vervolgens: "Nee joh, dat is de lichtval".

Ik heb het paar keer schoongemaakt met die Blue Miracle. Ik heb het niet puur gebruikt, iets van 50 ml in zo'n spuitfles van 750 ml. Dat is dan toch niet verdund genoeg geweest .

De luxaflex in de keuken laat ik maar voortaan in de schemerstand zodat de tegels niet zo dof lijken .
pi_57617333
Mijn moeder heeft onze sierpleister ook een keer gesopt met een combinatie van dreft & chloor
"Ik was er helemaal duizelig van!" Eh ja, maar dat kwam niet omdat je zo hard hebt gepoetst denk ik ma...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Moderator / Miss SHO woensdag 26 maart 2008 @ 10:57:26 #121
22592 crew  Ole
pi_57617616
Ik ben al vrienden van mij aan de wondersponsjes aan het helpen
  † In Memoriam † woensdag 26 maart 2008 @ 11:48:52 #122
7074 moussy
kuttekop
pi_57618952
besmettelijk topic dit

Vanmorgen even naar de action geweest voor de electronische huisdiertjes, en meteen maar een lading sponsjes en microvezeldoekjes meegenomen, die waren wel aan vervanging toe En ook de chenille/microvezel spons omdat ie er gewoon té lief uit zag en nog véél meer zut!
pi_57619710
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:48 schreef moussy het volgende:
besmettelijk topic dit

Vanmorgen even naar de action geweest voor de electronische huisdiertjes, en meteen maar een lading sponsjes en microvezeldoekjes meegenomen, die waren wel aan vervanging toe En ook de chenille/microvezel spons omdat ie er gewoon té lief uit zag en nog véél meer zut!
Ik heb daar de vloerwisser / dweil van gekocht. Zo lief met die groene flubbertjes!
  † In Memoriam † woensdag 26 maart 2008 @ 14:55:16 #124
7074 moussy
kuttekop
pi_57623076
Ik hou nu al van mn paarse flubberspons, ramenlappen ging nooit zo snel
  woensdag 26 maart 2008 @ 15:13:22 #125
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57623427
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 01:24 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb helaas geen voor-foto van de bibliotheek, maar dit is na (alle vloer die je nu ziet, was bedekt met kartonnen dozen).

[ afbeelding ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57623438
Gisteren liep ik bij Kruidvat ook zo'n wondersponsje tegen het lijf. Kon het voor 99 cent niet laten liggen!
Heb het nog niet gebruikt (en er ook nog niet aan gelikt...).
Zijn die van Kruidvat goed? Iemand ervaring mee?
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_57626723
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 22:17 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ah, lekker, ik mag er dus wel eentje eten
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 maart 2008 @ 19:12:51 #128
163650 Greys
pi_57628591
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:37 schreef wonderer het volgende:

[..]

Eind van de middag?
Ik had geen rekening met tijdsverschil gehouden.
I'm so sorry
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 26 maart 2008 @ 19:31:08 #129
71919 wonderer
pi_57629108
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had geen rekening met tijdsverschil gehouden.
I'm so sorry

Maareh, wat vind je van het voor/na? Ben je niet vreselijk trots op me?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 maart 2008 @ 19:42:37 #130
163650 Greys
pi_57629435
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:31 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maareh, wat vind je van het voor/na? Ben je niet vreselijk trots op me?
* Greys glimt van trots en speldt wonderer de Sop-medaille op

(Waarom lagen daar allemaal kartonnen dozen dan op de grond? )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 26 maart 2008 @ 20:16:31 #131
71919 wonderer
pi_57630417
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:42 schreef Greys het volgende:

[..]

* Greys glimt van trots en speldt wonderer de Sop-medaille op

(Waarom lagen daar allemaal kartonnen dozen dan op de grond? )
Daar waren die nieuwe bureaus in bezorgd (en het bed, en de nachtkastjes, en... nou ja. Je snapt me wel ).

Verder nog een zooi dozen van de verhuizing enzo.

*rondparadeert met medaille*
  woensdag 26 maart 2008 @ 20:53:22 #132
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57631544
Wat een mooie vloer.

Voor de schoonmaak in het nieuwe huis heb ik alvast 15 wondersponsjes en 6 microvezeldoekjes en 5 microvezelsponsjes ingepakt.
*OUD heilige*
  Admin woensdag 26 maart 2008 @ 21:06:55 #133
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_57631909
Weet je wat echt, écht zo heerlijk is van die sponsjes?!

Kattenharen....weg!
Dus niet verplaatst met je doekje van punt A naar punt B, nee, weg, het is kattenharenvrij

pi_57631960
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 21:06 schreef yvonne het volgende:

Kattenharen....weg!
Dus niet verplaatst met je doekje van punt A naar punt B, nee, weg, het is kattenharenvrij
echt? nog niet geprobeerd, morgen meteen eens doen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 maart 2008 @ 21:13:16 #135
163650 Greys
pi_57632172
Heb ik trouwens de verkeerde microvezeldoekjes als ze toch een beetje pluisjes en stofjes achterlaten bij het drogen van mijn spiegel? Of sucken mijn sopkwaliteiten gewoon?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57632367
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 21:13 schreef Greys het volgende:
Heb ik trouwens de verkeerde microvezeldoekjes als ze toch een beetje pluisjes en stofjes achterlaten bij het drogen van mijn spiegel? Of sucken mijn sopkwaliteiten gewoon?
god, ik ben écht nog niet volwassen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57632851
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 21:17 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 maart 2008 @ 21:46:48 #138
163650 Greys
pi_57633365
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 21:17 schreef DarkElf het volgende:

[..]

* Greys mept DarkElf met nat wondersponsje om de oren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57633716
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 21:46 schreef Greys het volgende:

[..]

* Greys mept DarkElf met nat wondersponsje om de oren
* DarkElf mept Greys met een nat microvezellapje rond de oren
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57633790
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:53 schreef YPPY het volgende:
Voor de schoonmaak in het nieuwe huis heb ik alvast 15 wondersponsjes en 6 microvezeldoekjes en 5 microvezelsponsjes ingepakt.
Ik hoef dus niets mee te brengen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 maart 2008 @ 22:02:03 #141
163650 Greys
pi_57633898
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 21:57 schreef DarkElf het volgende:

[..]

* DarkElf mept Greys met een nat microvezellapje rond de oren
* Greys richt emmer sop op DarkElf.... ik zou maar vast gaan hollen....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57633966
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 21:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoef dus niets mee te brengen
Schoonmaakmeeting bij Yppy!
  woensdag 26 maart 2008 @ 22:04:01 #143
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_57633973
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 21:06 schreef yvonne het volgende:

Kattenharen....weg!
Na 3,5 topic is nu ook mijn interesse gewekt
  Admin woensdag 26 maart 2008 @ 22:04:53 #144
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_57633993
Dankzij Duderinnetje heb ik een rare behoefte om aan dat sponsje te gaan likken

woensdag 26 maart 2008 @ 22:09:18 #145
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57634141
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:03 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Schoonmaakmeeting bij Yppy!
Doe jij de muren van de douche? Met een tandenborstel?
*OUD heilige*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 maart 2008 @ 22:12:44 #146
163650 Greys
pi_57634263
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:04 schreef yvonne het volgende:
Ah nee, niet jij ook al
Snel! Pak die elektrische peuk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 26 maart 2008 @ 22:29:40 #147
71919 wonderer
pi_57635001
Catfight?

*popcorn pak*

Enne YPPY, hebben? Ik ben hem zat, die vloer
pi_57635244
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:04 schreef yvonne het volgende:
Dit schoonmaaktopic begint langzamerhand gewoon geil te worden. Hup, alle internetporno eraf en likken maar met die sponsjes
  woensdag 26 maart 2008 @ 22:40:51 #149
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57635400
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:29 schreef wonderer het volgende:
Enne YPPY, hebben? Ik ben hem zat, die vloer
Wat geef je ervoor? De stort is hier gratis. Hij wint het nooit van onze nieuwe parketvloer.
*OUD heilige*
pi_57635676
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:09 schreef YPPY het volgende:

[..]

Doe jij de muren van de douche? Met een tandenborstel?
Owja, ik moet de muren van mijn eigen badkamer nog doen. Eens kijken wanneer ik daar tijd voor heb.
  woensdag 26 maart 2008 @ 22:53:47 #151
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57635859
Kun je de badkamer niet gewoon door een niet nader te noemen persoon laten verbouwen? Ben je er voor een jaar vanaf.
*OUD heilige*
  woensdag 26 maart 2008 @ 23:15:14 #152
152199 Biancavla
Augie is lief!
pi_57636610
Wie maakt er een spons-lik-smiley?
  woensdag 26 maart 2008 @ 23:39:58 #153
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57637404
Ik ga morgen eens wondersponsjes halen denk ik naar aanleiding van dit topic.
Morgen vrij en het is hier té smerig, dus ook maar eens de badkamer en vloer soppen. Gelukkig net zaterdag powerontkalker gekocht en nieuwe microvezeldoekjes, dus dat gaat helemaal goed komen.
Zie net dat hier een nieuwe Action zit, dus die eens uitchecken en waarschijnlijk leegkopen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 26 maart 2008 @ 23:42:38 #154
152199 Biancavla
Augie is lief!
pi_57637488
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga morgen eens wondersponsjes halen denk ik naar aanleiding van dit topic.
Morgen vrij en het is hier té smerig, dus ook maar eens de badkamer en vloer soppen. Gelukkig net zaterdag powerontkalker gekocht en nieuwe microvezeldoekjes, dus dat gaat helemaal goed komen.
Zie net dat hier een nieuwe Action zit, dus die eens uitchecken en waarschijnlijk leegkopen
Geen flessen met blauw spul erin kopen, hč!
  woensdag 26 maart 2008 @ 23:50:13 #155
71919 wonderer
pi_57637762
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:40 schreef YPPY het volgende:

[..]

Wat geef je ervoor? De stort is hier gratis. Hij wint het nooit van onze nieuwe parketvloer.
kun je wel
  woensdag 26 maart 2008 @ 23:54:37 #156
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57637908
Wil je anders ons oude laminaat? Dat moeten we er toch nog uithalen. Scheelt ons weer wat ritjes naar de stort.
*OUD heilige*
  donderdag 27 maart 2008 @ 00:29:59 #157
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57638695
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:42 schreef Biancavla het volgende:

[..]

Geen flessen met blauw spul erin kopen, hč!
Haha, nee ik denk dat ik die lekker laat staan. Die echte Blue Wonder is trouwens duur zeg! Mijn oog viel erop toen ik vanavond in de supermarkt liep rond te struinen.
Ik ben eigenlijk wel heel erg blij met mijn "uitvinding" van het gebruik van groene zeep (i.p.v. allesreiniger die net zo goed nietsreiniger kan heten), de Leifheit-hausrein (handig voor de ramen en alles waar geen mini-laagje zoals bij de groene zeep op mag achter blijven) en Muscle-keukenreiniger.
Verder gebruik ik alleen Treffer voor megavlekken (kaarsvet op mijn gelamineerde spaanplaattafeltje enzo) en antikalk.
Dus ik ben nog niet helemaal overtuigd van de toegevoegde waarde van Blue Wonder moet ik zeggen... En de Blue Miracle (wellicht een miracle voor de fabrikant van nieuwe spullen als aanrechtsbladen en tegels enzo, hehe) laat ik zeker staan.

Morgen shoppen
En soppen
  donderdag 27 maart 2008 @ 03:04:35 #158
71919 wonderer
pi_57640107
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:54 schreef YPPY het volgende:
Wil je anders ons oude laminaat? Dat moeten we er toch nog uithalen. Scheelt ons weer wat ritjes naar de stort.
Stuur je het op? *liefkijk*
pi_57640645
ja eum,, ik heb net, per ongeluk, mijn hele keuken schoongemaakt mét sponsjes en microvezeldoekjes...

van de eerste wist ik al hoe fijn ze waren maar van de tweede..... die zijn ook geweldig

Mijn hele keuken is spik en span en dat met alleen die dingen en water....

en dat voor 8 uur ś ochtends
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57640999
Wat is vooral geschikt voor de microvezeldoekjes (mvd's), wat gaat er dus werkelijk beter uitzien met een mvd dan met willekeurig welk ander schoonmaakdoekje?
pi_57641424
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Wat is vooral geschikt voor de microvezeldoekjes (mvd's), wat gaat er dus werkelijk beter uitzien met een mvd dan met willekeurig welk ander schoonmaakdoekje?
Mijn koelkast (buitenkant) was stukken makkelijker zo; eerst met een vochtige m-v-doek en toen een droge erachteraan... net als mijn gasfornuis (als ie niet supersmerig is anders een wondersponsje ) en de kastdeurtjes in de keuken en stoffen ging ook makkelijker (de stof blijft er meer in hangen ofzo).. Dat viel me op iig... Je hoeft veel minder te boenen en geen of iig minder schoonmaakmiddel juich ik sowieso toe
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57641701
Mijn moeder heeft 2 wondersponsjes kapot gemaakt. Ik kwam thuis van de week en daar lagen mijn sponsjes verzopen in de wasbak in een sopje met Andy. Moeders met smetvrees.
Go hard or go home
pi_57642500
Erg geinteresseerd! Ja, Greys, jouw schuld
Ga zo eens fietsen naar de Action. Vraag me nog wel af of die doekjes gewoon gewassen kunnen worden? Gaat de werking dan niet kapoet?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 27 maart 2008 @ 10:35:39 #164
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57642687
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:26 schreef Morretje het volgende:
Erg geinteresseerd! Ja, Greys, jouw schuld
Ga zo eens fietsen naar de Action. Vraag me nog wel af of die doekjes gewoon gewassen kunnen worden? Gaat de werking dan niet kapoet?
Zonder wasverzachter, dat is het enige waar je aan hoeft te denken.

(en aan seks, maar dat is persoonlijk)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57642943
Maar dat niet met de sponsjes en MVdoekjes, toch?

Ik gebruik sowieso geen wasverzachter, dus daar hoef ik ook niet aan te denken..
  donderdag 27 maart 2008 @ 10:54:17 #166
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57643070
Ik kan haast niet wachten tot ik zaterdag weer in de action ben

Ik heb bij Albert Heyn trouwens een supergoed ruitendoekje gescoord. Alle ramen van deuren die áltijd vol vette kindervingerprintjes zitten ff afvegen en klaar! alleen maar water en toch schoon.
  donderdag 27 maart 2008 @ 11:18:44 #167
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57643535
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:47 schreef Morretje het volgende:
Maar dat niet met de sponsjes en MVdoekjes, toch?
Breng me niet op ideeën, want ik heb het druk!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57645036
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:35 schreef Duderinnetje het volgende:

(en aan seks, maar dat is persoonlijk)
daar wil ik niet aan denken, want, nou je weets.

En die mvd's ga ik dus vanmiddag eens uitgebreid testen, want er mag hier wel eens gesopt worden (pun intended).
pi_57645050
het hele huis is 1 grote bende, maar ik kan bijna niks doen, heb net met de grootst mogelijke moeite de afwas weggewerkt, ik heb zo'n vreselijke pijn in mijn rug..
pi_57645123
Och meissie, maar dan moet je de boel maar even de boel laten hoor Heb je niet iemand die je kan helpen? Je kan mensen gewoon vragen hoor
pi_57645346
nee, niemand die me kan helpen
het is gewoon even niet anders denk ik
ik probeer af en toe even wat te doen, meer dan dat kan niet, maar het wel rete frustrerend, het is zón troep joh
pi_57645915
In Groningen zullen ze toch ook wel een action hebben?!
Daar gaan we zaterdag heen. Bij zeeman en marskramer geen wondersponsje te vinden.
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:25:32 #173
331 Merel
Be here now.
pi_57646179
Het is voorbestemd Ik kwam net bij de supermarkt en daar lagen in een mand honderden wondersponsjes op me te wachten En die stonden daar vroeger nooooooit, maar vandaag hadden ze ze speciaal voor me klaargezet denk ik

En vanmiddag ga ik vroeg van m'n werk weg zodat ik langs de Action kan Microvezeldoekjes here I come! En alle andere spotgoedkope prullaria natuurlijk
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:31:20 #174
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57646307
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
In Groningen zullen ze toch ook wel een action hebben?!
Daar gaan we zaterdag heen. Bij zeeman en marskramer geen wondersponsje te vinden.
Wel bij het Kruidvat. Ik hoop dat die ook een beetje goed zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_57646715
Ohja, kruidvat kan ook nog. Die weet ik daar wel te vinden.
pi_57646945
Yes.. Wonderspons en MV-doekjes binnen!! Oh, en een heleboel andere zooi natuurlijk!

Maarre, heb wel eens mensen horen zeggen dat de wondersponzen grijs of wit zijn... Kon bij de action uit 4 kleuren kiezen: roze, groen, blauw en geel.. Heb ik dan wel de goeie? Het materiaal ziet er net zo uit als de doekjes..
pi_57647076
Ik post bijna nooit op Fok, maar ben dankzij dit topic de trotse bezitter van wondersponsjes, wonderdoekjes en blauw spul (hoewel ik daarmee nu wat voorzichtig ben)

In mijn enthousiasme had ik bij de Action ook een soort blauwe ronde dingen gekocht die je in de spoelbak van de WC moet doen. Mijn tip: niet kopen. Mijn WC spoelt nu belachelijk slecht door dus wees gewaarschuwd
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_57647120
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:01 schreef Morretje het volgende:
Yes.. Wonderspons en MV-doekjes binnen!! Oh, en een heleboel andere zooi natuurlijk!

Maarre, heb wel eens mensen horen zeggen dat de wondersponzen grijs of wit zijn... Kon bij de action uit 4 kleuren kiezen: roze, groen, blauw en geel.. Heb ik dan wel de goeie? Het materiaal ziet er net zo uit als de doekjes..
Heb je dan niet de microvezelsponzen? Die heb ik zelf nog niet gezien bij de Action, maar dat zijn andere dan de wondersponzen.
pi_57647253
maar, maar... daar staat op: Wonderspons.. Niet goed opgelet dus hier..
pi_57647384
Wilde ik mijn, als zeer slechte huisvrouw bekend staande, moeder op de hoogte brengen van wondersponsjes in de hoop dat ze dan eens wat meer zou gaan poetsen..zegt ze 'Oh ja die ken ik wel, liggen hier al járen in de kast!' en ze trekt zo een megaverpakking van een meter sponsjes uit de kast. Ooit eens gekocht in België en al jarenlang onaangeraakt
Saartje
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 maart 2008 @ 14:33:47 #181
163650 Greys
pi_57647597
Nou Maneki, daar sta je dan met je goeie bedoelingen
Je hebt meteen die verpakking uit haar handen gegrist om zelf in te pikken, als zij ze toch niet gebruikt?

Morretje... die sponsjes zijn ook prrrrrrima hoor! Maar hebben niet de schurende werking van DE wondersponsjes in grijs en wit
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:36:29 #182
35189 Troel
scherp en bot
pi_57647651
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:08 schreef Lolaatje het volgende:
Ik post bijna nooit op Fok, maar ben dankzij dit topic de trotse bezitter van wondersponsjes, wonderdoekjes en blauw spul (hoewel ik daarmee nu wat voorzichtig ben)

In mijn enthousiasme had ik bij de Action ook een soort blauwe ronde dingen gekocht die je in de spoelbak van de WC moet doen. Mijn tip: niet kopen. Mijn WC spoelt nu belachelijk slecht door dus wees gewaarschuwd
Die heb ik van de WC Eend en het werkt heerlijk! Veel minder last van kalk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:37:11 #183
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57647662
Potverdikkie ik wil ook een wonderspons!

ik moet nog helemaal tot zaterdag wachten.
pi_57647918
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Die heb ik van de WC Eend en het werkt heerlijk! Veel minder last van kalk!
Dat bewijst maar weer dat je niet bij alles voor de goedkope variant moet gaan. Ik zal eens kijken naar die van WC Eend
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 maart 2008 @ 15:33:51 #185
163650 Greys
pi_57648850
Ik heb ook van die blauwe tabletten voor in de spoelbak van het toilet. Dat werkt prima, tot hij bijna op is. Dan komen er van die kledderige blauwe klodders mee in het spoelwater dat er heel onsmakelijk uit ziet.
Visite is wel eens hier de kamer binnen gekomen, van het toilet af (wel eerst den broek omhoog getrokken gelukkig...) al roepende 'Ik weet niet wat er met je wc blok gebeurd is, maar volgens mij spoelde ik die nu in 1 keer door!'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 27 maart 2008 @ 15:39:45 #186
7074 moussy
kuttekop
pi_57648977
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:08 schreef Lolaatje het volgende:

herkenbaar.. een slecht doorspoelende wc door blauwe blokjes en dan een kind dat propt met wc papier geeft een verstopping
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:48:43 #187
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_57650435
* _Bar_ zal morgen ook maar weer eens beginnen met flink sopgenot, en met micro en wonder dingensen van de Action

Als je dit topic volgt krijg je gewoon schoonmaakkriebel zin
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_57650747
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:33 schreef Greys het volgende:
Nou Maneki, daar sta je dan met je goeie bedoelingen
Je hebt meteen die verpakking uit haar handen gegrist om zelf in te pikken, als zij ze toch niet gebruikt?
Ik heb mijzelf er liefdevol over ontfermd ja
Ben meteen de voegen in m`n badkamer aan het schoonmaken geweest..ze werden weer helemaal wit
Saartje
pi_57653220
Na het lezen van alle loftuitingen en verhoogde kans op levensvreugde volgens Dude :

OK ... gescore'd bij Kruidvat : 3 WVD - wonder vezel doekjes - 40 x 40 cm in de aanbieding voor ¤ 1,99
slechts !
Per stuk in een ander vak : 1,89 !

Volgens de gebruiksaanwijzing - ook nog voor dat geld erbij - de keukenkasten afgenomen met streeploos resultaat.

De wondersponsjes en MVD - micro vezel doekjes in alle mogelijke kleuren - werden al gebruikt.

* zachtjes : hoi hoi hoi
pi_57653351
Ik ben ook gaan zoeken naar deze sponsjes omdat iedereen zo lovend over is. Heb ze helaas niet gevonden.

Daarom mag iedereen die zoveel plezier heeft met de sponsjes een keer bij mij langskomen om het te demonsteren. Als het mij bevalt mag je koffie en ik jouw spons.

Ik wil ze ook!
A little bit hateful
pi_57653692
Kruidvat verkoopt ze.
  donderdag 27 maart 2008 @ 19:17:48 #192
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57653744
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 18:58 schreef AnneX het volgende:
Na het lezen van alle loftuitingen en verhoogde kans op levensvreugde volgens Dude :

OK ... gescore'd bij Kruidvat : 3 WVD - wonder vezel doekjes - 40 x 40 cm in de aanbieding voor ¤ 1,99
slechts !
Per stuk in een ander vak : 1,89 !

Volgens de gebruiksaanwijzing - ook nog voor dat geld erbij - de keukenkasten afgenomen met streeploos resultaat.

De wondersponsjes en MVD - micro vezel doekjes in alle mogelijke kleuren - werden al gebruikt.

* zachtjes : hoi hoi hoi
Wonder Vezel Doekjes?
Is dat het ultieme genot?

Ik wil ze ook!
Het is koopavond!
En ik moet nog vijftien portfolio's nakijken vanavond!
Wie houdt me tegen?

* Voordeur op slot draait en sleutel inslikt *
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 maart 2008 @ 19:20:36 #193
163650 Greys
pi_57653824
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:03 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ben ook gaan zoeken naar deze sponsjes omdat iedereen zo lovend over is. Heb ze helaas niet gevonden.

Daarom mag iedereen die zoveel plezier heeft met de sponsjes een keer bij mij langskomen om het te demonsteren. Als het mij bevalt mag je koffie en ik jouw spons.

Ik wil ze ook!
Wehehehe, he's cursed
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:46:06 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57656642
Hoe lang gaan ze mee? Mijn eerste exemplaar ligt al kapot in de prullenbak.
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:35:45 #195
331 Merel
Be here now.
pi_57658295
M'n gasfornuis is nog nooit zo schoon geweest! En ik kan weer door het deurtje van de oven kijken!! De binnenkant van de oven wordt een etappe-plan, maar het begin is er!
pi_57659015
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:46 schreef Lienekien het volgende:
Hoe lang gaan ze mee? Mijn eerste exemplaar ligt al kapot in de prullenbak.
ik heb er vanmorgen twee vermoord op de filters van mijn afzuigkap (rvs) maar schóón dat ze zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:02:59 #197
331 Merel
Be here now.
pi_57659354
Oh en ik heb ook dat evil blauw spul van de Action gekocht. Ik heb toch geen natuurstenen aanrechtblad of andere dure dingen in huis. En ik hou wel van agressief schoonmaakspul

De voegen in de douche zijn nu ook schoon

Iemand nog tips om stofzuigen en dweilen leuk te maken?
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:39:17 #198
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57660693
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:02 schreef Merel het volgende:
Oh en ik heb ook dat evil blauw spul van de Action gekocht. Ik heb toch geen natuurstenen aanrechtblad of andere dure dingen in huis. En ik hou wel van agressief schoonmaakspul

De voegen in de douche zijn nu ook schoon

Iemand nog tips om stofzuigen en dweilen leuk te maken?
Ik heb net gestofzuigd en gedweild, mocht ook wel weer eens, was een week of 5 geleden
Wat het echt veel makkelijker en leuker maakt is alle zooi van de vloer halen (hier veel snoeren, boeken, foldertjes, tasjes en andere rotzooi). Dan is het eigenlijk zo gebeurd.
Verder gebruik ik zo'n cheapo zwabber van de Blokker voor de hoekjes enzo en een Leifheit-vloerwisser voor de grotere oppervlakken.
Lekker muziekje op, pyama aan, maskertje op mijn gezicht en in mijn haar en gaaaaaaaaaaaaaaan.
Ondanks dat het dan eigenlijk helemaal niet zo erg is doe ik het dus eigenlijk bijna nooit, omdat mijn schoonmaak-uitstel-gedrag het altijd overwint
Morgen sponsjes kopen en me botvieren op de voegen in de badkamer, vandaag lekker alles ontkalkt, wat ben ik toch goehoed!
pi_57665887
Ok, ok, ik kom ook wel uit de kast.
Eergister ergens de goeie blue gekocht en gister naar de Action en naast wondersponsjes mvd's gehaald: 3 x 40 bij 40, een setje van kleine beetje stevige van 10 bij 15, een setje van twee met aan de ene kant schuurstaal én een spons met met mvd-tentakeltjes.

Vandaag de hele dag het huis aan mezelf. Grote voorjaarsschoonmaak .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_57666261
Ik stond vanochtend om half 7 op mn kraan in de keuken te poetsen omdat ik vond dat het ding moest glimmen.
pi_57666563
Ik blijk behalve een chenillespons:

ook nog een gewone spons met microvezel gekocht te hebben .

Als ik nou de ramen ga wassen, welke zou ik dan het beste kunnen gebruiken voor de natsopperij en welke voor het droogwrijven?

PS:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_57666789
Ja, die heb ik ook gekocht sigme!!
pi_57667678
Ik had al tijden (lees jaren) een dubieuze zwarte streep in mijn bad (van een laptop die van de badrand in een gelukkig leeg bad knalde, don't ask ). Werkelijk alles geprobeerd om dat ding weg te poetsen.

Gisteravond aaide ik met een wondersponsje over de streep en nu is ie weg. En nu is mijn bad weer volledig smetteloos en stralend wit.

Bedankt, Dude, voor de tip.
Eeuwig vijfentwintig
pi_57668294
Het is te erg voor woorden, maar ik heb nog nooit mijn ramen gelapt.
Maar daar heb je toch geen wondersponsje voor nodig? Alleen die mv lappen? Of wel, want dan wacht ik nog een paar dagen. En moet dat met speciaal schoonmaakmiddel?
  vrijdag 28 maart 2008 @ 11:42:03 #206
331 Merel
Be here now.
pi_57669773
Blauwe zooi in een emmer met water, raam insponzen met blauw water, daarna droogmaken met microvezelwonderlappen, en tadááá... je kunt weer door je ramen kijken
  vrijdag 28 maart 2008 @ 11:46:54 #207
152199 Biancavla
Augie is lief!
pi_57669858
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 08:35 schreef sigme het volgende:

PS:
pi_57669896
Dus ik moet toch maar de blauwe zooi aanschaffen dan.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 11:53:21 #209
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57669978
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 11:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een ui schijnt ook te werken....
pi_57670756
Hier altijd geleerd te ramenwassen met een scheutje spiritus in het water.. Ook streeploos resultaat..
pi_57671940
quote:
Ingrid, een klein beetje dreft werkt ook erg goed!
pi_57672240
De microvezeldoekjes en wondersponsjes werkten als een trein in Isa's vieze keukentje !
pi_57672271
En Leintjeuh kan ik reuze aanraden als schoonmaakster Gratis en reist het hele land door
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:47:30 #214
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57672286
*meldt*
pi_57672336
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:47 schreef Isabeau het volgende:
En Leintjeuh kan ik reuze aanraden als schoonmaakster Gratis en reist het hele land door
Gratis?
pi_57672408
Nou ja, voor een tube superglansspul voor je haar dan. En wat thee. En een beetje brunch.
pi_57672538
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:53 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, voor een tube superglansspul voor je haar dan. En wat thee. En een beetje brunch.
Nouhou, zo goedkoop ben ik niet hoor...
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:59:48 #218
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57672548
nou, dat moet altijd doorgaan!
Wanneer kan je Leintjuh?!

ow zie je berichtje nu

[ Bericht 30% gewijzigd door debuurvrouw op 28-03-2008 14:00:20 (edit naar aanleiding van post) ]
pi_57672932
Ik ga straks de kastjes induiken een kijken wat ik heb. Lijkt me zo'n takkewerk ramenlappen.
pi_57673304
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ga straks de kastjes induiken een kijken wat ik heb. Lijkt me zo'n takkewerk ramenlappen.
Met die microvezeldoekjes is het echt een werkje van niks. Ik heb net de ramen in de bijkeuken en het toilet gedaan en ik ben inclusief het sopje maken en weggooien maximaal 5 minuten bezig geweest.
Gewoon insoppen met een sopje van wat je dan ook maar aan schoonmaakmiddel hebt en nadrogen met een schoon en droog microvezeldoekje.
pi_57674976
!

Mijn aller viezigste vieze grote plint onder de keukenkastjes, ooit vies gemaakt door ex-huisgenote, en zelfs niet schoon te krijgen met chloor, schuurmiddel en verfafbijtmiddel (mislukt experiment ) is nu eindelijk schoon.

Door één simpel sponsje. Van bruinig-gelig-snotkleur-viezig, naar helder stralend glanzend wit.

* Razztwizzle rent met gezwinde spoed naar Kruidvat voor mega voorraad wondersponsjes !

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2008 15:55:14 ]
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:01:32 #222
16715 Mylene
*schatje*
pi_57675112
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Halve ui in de emmer gooien, dan krijg je geen strepen.
pi_57675306
En het ruikt dan lente-ui fris. Twee vliegen in één klap!
A little bit hateful
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:16:34 #224
16715 Mylene
*schatje*
pi_57675462
quote:
Als er Blue Miracle op de fles staat, vooral lekker laten staan.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:19:47 #225
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57675551
De professionele glazenwasser had gewoon een sopje met dreft. Dat wil ik toch eens uitproberen. Spiritus en uien hebben bij mij ook weinig geholpen tegen de strepen, evenmin als Lustra.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 28 maart 2008 @ 16:41:35 #226
22592 crew  Ole
pi_57676035
Net de sink gedaan, met het blauw-witte wondersponsje

Shinier then ever!
pi_57676076
Gut reed ik zomaar langs de Action dus nog maar 4 pakken wondersponsjes (ja hee straks zijn ze op ofzo) en 4 m-v-doekjes gekocht
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Miss SHO vrijdag 28 maart 2008 @ 16:47:53 #228
22592 crew  Ole
pi_57676199
Ik had van de week een mand vol met die zooi,
Ik zei maar dat we verschillende spullen aan het testen zijn (is nog waar ook als je het zo bekijkt)

Maarreh, ligt het aan mij of is een versch wondersponsje toch veel sterker dan een gebruikte?
pi_57676274
ik zoek wel automatisch de "verste" plekjes op de spons op... dus misschien?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 maart 2008 @ 16:58:35 #230
163650 Greys
pi_57676431
Dus jullie drogen je ruiten echt na met een microvezeldoekje?
Dan heb ik dus ECHT de verkeerde, want als ik dat doe dan komen er allemaal pluizige pluisjes vanaf
En daar stoor ik me dan aan, op mijn shiny sparkly pasgesopte (pas op, DarkElf! ) ramen!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57676477
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Miss SHO vrijdag 28 maart 2008 @ 17:08:45 #232
22592 crew  Ole
pi_57676620
Ramen wassen ben ik me nog geestelijk op aan het voorbereiden
Maar die gaan eerst met mijn Stoomreiniger.. en dan drogen met de doekjes
  vrijdag 28 maart 2008 @ 17:08:52 #233
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57676625
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 16:16 schreef schatje het volgende:

[..]

Als er Blue Miracle op de fles staat, vooral lekker laten staan.
en toch: ik doe er mijn badkamer-zonder-raam dagelijks mee (Flylady, Don't ask) en echt elke vorm van leven is in de kiem gesmoord. En er zit nog glans op de tegels. Vanochtend speciaal op gelet.
dus het is maar net waar je het opsmeert. zou er zeker niet alles mee doen, want m'n huid lost volgens mij ook langzaam op
pi_57676733
ok dus alleen op mijn ramen gebruiken en mét handschoenen aan... nou dat moet kunnen

en mijn ramen doe ik pas over drie weken (schoonmoeder komt dan langs ) dus heb nog alle tijd om ervaringen te lezen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † vrijdag 28 maart 2008 @ 18:19:11 #235
7074 moussy
kuttekop
pi_57677937
ramenwassen doe je met je flubberspons, ff met de flubberkant over het raam rossen, daarna met de microvezel kant er over heen en klaar
  vrijdag 28 maart 2008 @ 22:04:34 #236
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57683685
Zo, ik heb weer een voordeursleutel.

Maar nu zijn de winkels dicht
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57684267
Ik zie net een heul vies plekje d.m.v. een foto
Morgen even doen dus

pi_57684442
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 22:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie net een heul vies plekje d.m.v. een foto
Morgen even doen dus

[ afbeelding ]
Ik denk niet dat Xena je heel gaat laten als je haar zwarte vlekken eraf probeert te poetsen met een wondersponsje..
  Moderator / Miss SHO vrijdag 28 maart 2008 @ 22:37:46 #239
22592 crew  Ole
pi_57684550
Mijn kattenluikje is niet eens meer doorzichtig
pi_57684645
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 22:33 schreef Razztwizzle het volgende:

Ik denk niet dat Xena je heel gaat laten als je haar zwarte vlekken eraf probeert te poetsen met een wondersponsje..

Flink raggen
  vrijdag 28 maart 2008 @ 22:54:41 #241
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57684981
Kattensnot!

Ga maar eens op kathoogte langs je deurposten en deuren
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57685278
kattenluikjes worden zo viessssss

* octopussy moet nog steeds naar drogist maar durft niet meer zo goed ivm met mogelijke roodstand daarna
pi_57685519
Vandaag ook gescoord!

En heb er een paar aan een poetszieke buuf gegeven..
Nu houdt ze echt van me....

Morgen de badkamer poetsen, ik ben benieuwd!

Oh net het hondenluik gedaan...
Dat beloofd wat.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57687541
Ik zeg méér Voor en Na foto's mensen
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:30:58 #245
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57687626
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:28 schreef Bluezz het volgende:
Nou dat is waar!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57687778
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:28 schreef Bluezz het volgende:
Okay, ik zal even de accu van het toestel opladen en dan morgen foto's maken.
Ik heb namelijk de douchecel verneukt...
Ben razend benieuwd of ik de strepen nu wel weg krijg...

Euhm, waar is jouw na foto?
pi_57687817
Wondersponsjes werken ook uitstekend op groene viltstiftvingers van neefjes
  Milf zaterdag 29 maart 2008 @ 00:42:34 #248
16000 nikky
pi_57687984
Dus kalk krijg je goed weg met Blue Wonder santitair? Ik heb onderhand alles al wel geprobeerd. Niets werkt . Het gaat er wel een beetje vanaf maar dan ben ik een uur met een aantal tegels bezig. Dat vertik ik toch echt.

En hoe hou je het kalkvrij? Ik heb al zo'n mooie trekker voor de tegels als ik klaar ben met douchen. Maar dat is niet genoeg schijnt.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_57687998
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:36 schreef Oblivion het volgende:

Euhm, waar is jouw na foto?

pi_57688019
Nu alleen het klepje nog...
pi_57688033
En het regent ja, dus hij is beslagen nu ja, en nu zijn er weer andere drempelvlekken die ik kan schoonmaken

pi_57688046
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:42 schreef nikky het volgende:
Dus kalk krijg je goed weg met Blue Wonder santitair? Ik heb onderhand alles al wel geprobeerd. Niets werkt . Het gaat er wel een beetje vanaf maar dan ben ik een uur met een aantal tegels bezig. Dat vertik ik toch echt.

En hoe hou je het kalkvrij? Ik heb al zo'n mooie trekker voor de tegels als ik klaar ben met douchen. Maar dat is niet genoeg schijnt.
Ik heb gelukkig geen kalkprobleem, maar ik denk dat elke keer na het douchen de wanden even afdrogen al heel erg zal werken. Als je daar zin in hebt tenminste
pi_57688071
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:42 schreef nikky het volgende:

Nikky
Kalk is
pi_57688106
Waar zijn de tijden dan geblijven van simpel anti-kalk spayen en dan eventjes laten staan en daarna lekker afspoelen. Of gebruik iets sterkers met ammoniak erin. Tegels kunnen daar wel tegen en dan een laagje boen was erover en dan met gedestileerd water afspoelen en een straalkacheltje gebruiken om het resultaat direct te zien.
A little bit hateful
pi_57688204
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:46 schreef Liquidootje het volgende:
Waar zijn de tijden dan geblijven van simpel anti-kalk spayen en dan eventjes laten staan en daarna lekker afspoelen. Of gebruik iets sterkers met ammoniak erin. Tegels kunnen daar wel tegen en dan een laagje boen was erover en dan met gedestileerd water afspoelen en een straalkacheltje gebruiken om het resultaat direct te zien.
Dat kost toch veul te veul tijd joh .

Je hebt ook van die sprays die je na 't douchen kunt gebruiken. Ik weet niet hoe goed dat is want ik verwaarloos mijn badkamertegels . Zolang ik mijn badkamer niet opgeknapt heb boeien die tegels mij geen reet.
ijs_beer fan!
pi_57688296
Ik heb mijn douche al máándenlang niet echt meer schoongemaakt. Ik doe mijn douche ook flylady-stijl elke dag Werkt geweldig
pi_57688329
Ja, na dat je het één keer gedaan heb, dan kun je idd van die sprays gebruiken en gewoon regelmatig bij houden. Eerste keer is altijd een karwei.

Maar nikky zal wel niet kunnen slapen vanavond denk ik. Die moet het altijd schoon hebben.

Op mijn vloer kun je trouwens met een vinger nagel schrijven, maar dat komt omdat ik nog geen wondersponsjes hebt kunnen kopen.
A little bit hateful
pi_57688345
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mijn douche al máándenlang niet echt meer schoongemaakt. Ik doe mijn douche ook flylady-stijl elke dag Werkt geweldig
Respect joh.

Ik heb de mijne ook al máándenlang niet echt schoongemaakt....punt
ijs_beer fan!
  zaterdag 29 maart 2008 @ 03:12:36 #259
71919 wonderer
pi_57690371
Ik heb alleen de douche schoongemaakt toen we gingen verhuizen

Maar ik heb dan ook geen wonderersponsjes.
pi_57690383
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:54 schreef NanKing het volgende:

Respect joh.
Nu diezelfde methode graag ontwikkelen voor de rest van het huis, met name de keuken Kliederen met water vind ik leuk
  zaterdag 29 maart 2008 @ 10:20:43 #261
331 Merel
Be here now.
pi_57691819
Ik stond vanochtend om 8 uur verdorie al m'n oven verder schoon te maken. Dit is niet normaal hoor
pi_57691838
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 10:20 schreef Merel het volgende:
Ik stond vanochtend om 8 uur verdorie al m'n oven verder schoon te maken. Dit is niet normaal hoor
Dat willen wij niet weten. Wij willen weten of het ook schoon is geworden met al het micro vezel spul.
A little bit hateful
  zaterdag 29 maart 2008 @ 11:38:18 #263
152199 Biancavla
Augie is lief!
pi_57692948
quote:
Wij hebben een minibadkamertje met open douche en gelijk de wasbak ervoor.
Dus terwijl ik onder de douche sta maak ik de badkamer schoon.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 12:53:43 #264
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57694359
Gaan jullie sponsjes ook zo vlug de vernieling in? Ik was het vergeten maar dat vind ik het nadeel van die wonderspons. Maar, het deurpaneel, de radiatoren en de kozijnen glimselen weer!

In de douche echter een plek die niet weg wil, niet met Blue Wonder, niet met de wonderspons, niet met in bleek gedrenkte lappen Het is rond het putje, die tegels zijn bruinig uitgeslagen.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_57694517
Dat viel mij ook op, ze vreten zichzelf tijdens het poetsen gewoon op
pi_57694746
Alles schoon, behalve wat ik verneukt heb in de badkamer...
Moet maar gewoon eens de fabrikant opbellen.

Geen voor en na foto's!
Geen zin en vergeten...
Wel tintelende handen, is ook minder...
Dat wordt dus handschoenen halen.
Heb blue wonder gebruik, verdund....

Oh en heb ook de muur in het trappengat gedaan....wow....sponsje is dan wel bijna gelijk weg, maar damn!
pi_57695598
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:53 schreef PM-girl het volgende:
Gaan jullie sponsjes ook zo vlug de vernieling in? Ik was het vergeten maar dat vind ik het nadeel van die wonderspons. Maar, het deurpaneel, de radiatoren en de kozijnen glimselen weer!
Ach, die sponsjes kosten bij de Action ook geen drol dus dat maakt me niet zoveel uit.
quote:
In de douche echter een plek die niet weg wil, niet met Blue Wonder, niet met de wonderspons, niet met in bleek gedrenkte lappen Het is rond het putje, die tegels zijn bruinig uitgeslagen.
Stop in het putje, een flinke scheut schoonmaakazijn en een tijd in laten trekken. Daarna met het wondersponsje wegpoetsen. Als schoonmaakazijn niet werkt zou je ook nog antikalk kunnen proberen.
pi_57697487
ik heb net wondersponsjes en microvezeldoekjes gehaald, dus hopelijk binnenkort een schoon huis
maar eerst even een kleurtje in mijn haar doen
  † In Memoriam † zaterdag 29 maart 2008 @ 16:25:09 #269
7074 moussy
kuttekop
pi_57697612
kalk krijg je ook heel goed weg met (coca) cola
pi_57699181
Was toevallig in de de Kruidvat vanmiddag, daar lag nog 1 wondersponsje...
pi_57700595
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 17:49 schreef Morretje het volgende:
Was toevallig in de de Kruidvat vanmiddag, daar lag nog 1 wondersponsje...
  zaterdag 29 maart 2008 @ 19:47:14 #272
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57701549
Mijn keukenbladimpregneer is binnen.

Daarna durf ik weer los te gaan met Blue Disaster.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57705090
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 19:05 schreef octopussy het volgende:

[..]

Je was vast niet in dezelfde... toch?
pi_57709336
ik ben sinds vandaag ook in het bezit van de wondersponsjes ik ben zeer benieuwd
  zondag 30 maart 2008 @ 12:11:40 #275
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57712099
Ik krijg elke keer zo'n zin om te gaan poetsen van dit topic (en het flylady topic)
Ik heb net al de keuken gedaan, en ik dub nu heel huiselijk met een kopje thee over mijn volgende project.
Dat zijn er nog al wat namelijk

Gisteren Blue Wonder (the original stuff) gekocht... Dat was verder toch wél veilig hč?
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_57712238
quote:
Op zondag 30 maart 2008 12:11 schreef maedel het volgende:
Ik krijg elke keer zo'n zin om te gaan poetsen van dit topic (en het flylady topic)
Ik heb net al de keuken gedaan, en ik dub nu heel huiselijk met een kopje thee over mijn volgende project.
Dat zijn er nog al wat namelijk

Gisteren Blue Wonder (the original stuff) gekocht... Dat was verder toch wél veilig hč?
Ja Blue Wonder is hartstikke veilig! Ik heb gister pure Blue Wonder met een schuursponsje gebruikt op een Ikea kast en hij staat nog steeds in elkaar. Geen bubbeltje te zien. Moet nu wel een dragen want de kast is witter dan wit.
  zondag 30 maart 2008 @ 14:14:54 #277
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57714307
OMG!
Ik heb net de Blue Wonder/MVD combi toegepast op onze al best lang niet meer gewassen ramen.
Micorvezeldoekjes, hoe kon ik ooit zonder?
pi_57717812
Naar aanleiding van dit topic ben ik ook dit weekend bezweken voor de wondersponsjes. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze best vond tegenvallen.

Ik heb de (aluminium) pitjes van het fornuis, de onderkant van een pan en de oven ermee proberen schoon te maken, maar halverwege heb ik toch maar de brillo schuursponsjes erbij gepakt. Daarmee werd alles toch een stuk schoner met minder geboen.

Maargoed, misschien heb ik net de verkeerde dingen uitgeprobeerd? Zal straks de douche en het linoleum in de hal eens proberen.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  zondag 30 maart 2008 @ 17:54:19 #279
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57718632
Ik kom juist even jubelen over de wondersponsjes

een té vieze muur, schoenstrepen op deuren, de oven, de tegeltjes in de gootsteen waarvan ik dacht dat ze gelig waren. die blijken dus gebroken wit.

heb er al één helemaal aan gort gepoetst
pi_57718643
Ik heb net de behuizing van mijn verwarmingsketel schoon geboend met zo'n Balbo powerpad. Dat ding hangt in de keuken en was al erg groezelig toen ik hier kwam wonen. Wat een resultaat, en dat alleen met wat gewrijf. Sponsje is nu dood, er vielen allemaal kruimeltjes af, dus nu moet ik gaan stofzuigen.
pi_57718767
quote:
Op zondag 30 maart 2008 17:05 schreef Étoile het volgende:
Naar aanleiding van dit topic ben ik ook dit weekend bezweken voor de wondersponsjes. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze best vond tegenvallen.

Ik heb de (aluminium) pitjes van het fornuis, de onderkant van een pan en de oven ermee proberen schoon te maken, maar halverwege heb ik toch maar de brillo schuursponsjes erbij gepakt. Daarmee werd alles toch een stuk schoner met minder geboen.

Maargoed, misschien heb ik net de verkeerde dingen uitgeprobeerd? Zal straks de douche en het linoleum in de hal eens proberen.
Tja, dat zijn idd dingen die zelfs met zo'n wonderspons lastig zijn. Echter is het voordeel van die wondersponsjes dat ze niet krassen, dat hoef je met een brillo schuurspons niet te verwachten
  zondag 30 maart 2008 @ 18:13:07 #282
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_57718903
Die wondersponsjes he.. ook te krijgen bij het kruidvat hoor ik ?
Heb nl. geen action in de buurt.. mare waar kun je ze echt op gebruiken of kan inprincipe alles ???
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 30 maart 2008 @ 18:25:41 #283
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57719136
Ik ben ook vandaag eindelijk eens naar de Action geweest, wat een drukte daar zeg... pfff.
Maar de (grijze) wondersponsjes zijn binnen, samen met een microvezelspons, welke mij handiger lijkt dan de doekjes die ik nu gebruik voor de ramen. Nog niet uitgeprobeerd, eerst lekker eten en dan ga ik de sponsjes uitproberen op de gaspitten en de voegen in de badkamer
Ben erg benieuwd!
Blue wonder ga ik ook maar eens halen van de week, want de ramen buiten zijn hier nu ongeveer een jaar niet meer gedaan dus die mogen ook weleens gedaan worden
pi_57719166
Ze hadden ze hier bij het kruidvat, bij de deka en zelfs bij de appie
Allemaal verschillende merken en vormen, maar het werkzaamheid is hetzelfde
  Moderator / Miss SHO zondag 30 maart 2008 @ 18:29:12 #285
22592 crew  Ole
pi_57719221
Mijn vingertoppen slijten wel van die dingen
  zondag 30 maart 2008 @ 18:37:00 #286
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57719395
quote:
Op zondag 30 maart 2008 18:13 schreef MissHobje het volgende:
mare waar kun je ze echt op gebruiken of kan inprincipe alles ???
niet op geverfde deuren, kan ik uit ervaring zeggen :
  zondag 30 maart 2008 @ 18:38:19 #287
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57719418
quote:
Op zondag 30 maart 2008 18:29 schreef Ole het volgende:
Druk je er dan doorheen of vreet het wondersponsje door de wrijving naast het vuil ook je pootje op?
pi_57719986
quote:
Op zondag 30 maart 2008 18:37 schreef maedel het volgende:

[..]

niet op geverfde deuren, kan ik uit ervaring zeggen :
Heb ik hier geen problemen mee.
Je moet natuurlijk wel voorzichtig zijn en niet blijven schuren maar ik heb er vorige week de deuren nog mee schoongemaakt.
quote:
Op maandag 24 maart 2008 01:17 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik heb het nu twee keer gebruikt op die plekken en het is nog niet helemaal weg maar het gaat de goede kant op.
  zondag 30 maart 2008 @ 19:07:23 #289
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57720032
De geur blijft wel lang en goed hangen he? Maar mooi dat het werkt
  zondag 30 maart 2008 @ 19:22:37 #290
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57720377
quote:
Op zondag 30 maart 2008 19:04 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Heb ik hier geen problemen mee.
Je moet natuurlijk wel voorzichtig zijn en niet blijven schuren maar ik heb er vorige week de deuren nog mee schoongemaakt.

Zal ook wel aan die Gamma verf liggen die ik er op gesmeerd heb
  Milf zondag 30 maart 2008 @ 20:56:26 #291
16000 nikky
pi_57722570
quote:
Ik Maak de douche 1 keer per week schoon ( als ik sta te douchen ). Alleen is het water hier zeer "hard" en hebben we hier veel last van kalk aanslag. ( keuken, badkamer, wc ) Van de wastafel, kranen, etc krijg ik de kalk er wel vanaf maar de muren dus niet.
  zondag 30 maart 2008 @ 21:25:10 #292
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_57723193
Heb vandaag mijn eerste pakje wondersponsjes er doorheen gejaagd. Morgen nieuwe halen
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_57724319
Ik voelde me toch een beetje opgelaten toen ik vandaag op zoek ging naar wondersponsjes bij het Kruidvat. Morgen maar eens proberen of ze echt werken.
pi_57724511
Wondersponsjes \o/ !

geweldige uitvinding!!!

enne zo goedkoop <3
  maandag 31 maart 2008 @ 00:00:35 #295
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57727935
Heb de sponsjes geprobeerd op een paar dingen maar ben nog niet helemaal overtuigd hoor... misschien moet dit nog komen (?)
Noem eens wat dingen waarop het zeker werkt en wat me over de streep moet trekken?
pi_57729229
quote:
Op zondag 30 maart 2008 18:29 schreef Ole het volgende:
Eerder weggooien, niet zo lang doorpoetsen
pi_57730649
quote:
Op maandag 31 maart 2008 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb de sponsjes geprobeerd op een paar dingen maar ben nog niet helemaal overtuigd hoor... misschien moet dit nog komen (?)
Noem eens wat dingen waarop het zeker werkt en wat me over de streep moet trekken?
je sink is in een handomdraai geshined met een wondersponsje en ook mijn bad was uitermate snel schoon met een wondersponsje en een mvdoekje als nadroog bijvoorbeeld
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † maandag 31 maart 2008 @ 08:50:48 #298
7074 moussy
kuttekop
pi_57731085
Het heeft toch wel een nadeel hoor.. ik mis de geur van schoonmaakmiddel, zodat ik bij ieder snuifje weet/besef dat mn huis zo lekker fris en schoon is..
pi_57731235
quote:
Op maandag 31 maart 2008 08:50 schreef moussy het volgende:
Het heeft toch wel een nadeel hoor.. ik mis de geur van schoonmaakmiddel, zodat ik bij ieder snuifje weet/besef dat mn huis zo lekker fris en schoon is..
Daarna even met een doekje en schoonmaakmiddel erover?
Doe ik wel...
pi_57731724
quote:
Op maandag 31 maart 2008 08:50 schreef moussy het volgende:
Gebruiken jullie die sponsjes droog dan?
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  maandag 31 maart 2008 @ 09:43:23 #301
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57731760
quote:
Op maandag 31 maart 2008 09:40 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Gebruiken jullie die sponsjes droog dan?
Volgens mij is de bedoeling met alleen water.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')