Bij de Action de doekjes van ¤0,45. Ze hebben ook andere (volgens mij duurderequote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:38 schreef Brighteyes het volgende:Nu maak je het gelijk weer ingewikkeld voor me.
En dat inderdaad. Mits ruwe handen of kleine haaltjes aan je nagels.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die aan je vingers blijven hangen toch ofzo?
Het moesten toch die zijn die je in allerlei kleuren kon kopen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bij de Action de doekjes van ¤0,45. Ze hebben ook andere (volgens mij duurdere) maar die zijn slecht, heel slecht zeg ik je!
Ze hebben teveel soorten, dit is echt onmogelijk uit te leggen via internet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het moesten toch die zijn die je in allerlei kleuren kon kopen?
Ze hebben ook blauwe, met een soort ruitjespatroontje, waar geen duidelijke lusjes op te zien zijn. Die zijn volgens mij duurder.
Dit vraagt om een diashow en power point-presentatie tijdens de eerste bijeenkomst van onze Vereniging van Poetsvrouwenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze hebben teveel soorten, dit is echt onmogelijk uit te leggen via internet.Ze hebben de goede en de foute namelijk in dezelfde kleurtjes.
![]()
Maar ze kosten ¤0,45 en als je twijfelt tussen twee die er hetzelfde uitzien dan moet je die met de kleinste lusjes hebben.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je er meer wilt doen, ik pas wel op hoor ondertussen
Ik moet nog vier bladzijdes lezen, maar ik heb dus een föhn met ionen en ik zwéér het je, mijn haar is niet meer statisch na het föhnen!quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Je hebt gelijk hoor Dude. Je betaalt er veel te veel voor, maar dan héb je ook wel wat. En nooit toegeven dat jij niet weet waar die ionen goed voor zijn, gewoon met een wijze blik vertellen dát je ze hebt en genieten van de verwarde blik op andermans gezichten.
De Zeeman heeft die ook, maar dan maar 1 soort! Ik heb er ook een dweil vanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En dat inderdaad. Mits ruwe handen of kleine haaltjes aan je nagels.
Vanwege jou lees ik dus trouw in OUDquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:03 schreef Syrena het volgende:
Oh en mag ik ook nog even klagen
De Lidl had altijd van die keifijne natte doekjes, "Hygenic Wipes" (ofzo). Die waren über gewoon! Als je ze wat lang vasthield dan voelde je gewoon het bovenste laagje van je vingertopjesvel wegsmeltenvan de chloor (gok ik). Maar schóónmaken dat ze konden
![]()
Nergens meer te krijgenVervangen door "Allzweck" doekjes, en die doen dus helemaal NIKS. Als ik daar de wc-rand mee doe dan hoor ik de viesjes me gewoon keihard uitlachen
Pussy-wipes zijn het.
Ren haar achterna! Nu is ze weg zonder dit te lezen! Verbitterd! Teleurgesteld! Levensmoe en tot in het diepste van haar ziel getroffen door het onrecht dat zich hier zo messcherp in al zijn facetten heeft aangediend! Red haar! Het is je plicht! Greys, vergeet niet de eed van Poetsocrates die geldt voor allen die zich tot de Vereniging van Poetsvrouwen mogen rekenen:quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
BE, bij de Zeeman hebben ze ook heule goeiemicrovezeldoekjes!
Syrena, ik heb de Hygienic Wipes gewoon deze week nog gekocht bij de Lidl!
Drie pakken!
Zo helpe mij FlyLady almachtigquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ren haar achterna! Nu is ze weg zonder dit te lezen! Verbitterd! Teleurgesteld! Levensmoe en tot in het diepste van haar ziel getroffen door het onrecht dat zich hier zo messcherp in al zijn facetten heeft aangediend! Red haar! Het is je plicht! Greys, vergeet niet de eed van Poetsocrates die geldt voor allen die zich tot de Vereniging van Poetsvrouwen mogen rekenen:
Ik zweer bij Action de prijskraker, bij Microvezel, Blue Wonder en Wonderspons en neem alle goden en godinnen tot getuige, om naar mijn beste oordeel en vermogen de volgende eed te houden:
Ik zal naar mijn beste oordeel en vermogen en om bestwil mijner mede poetsers hun een leefregel voorschrijven en nooit iemand kwaad doen.
Nooit zal ik, om iemand te gerieven, een slecht doekje voorschrijven of een raad geven, die, als hij wordt gevolgd, extra smetten tot gevolg heeft. Nooit zal ik een vrouw een instrument voorschrijven om een vuige streep op te wekken. Maar ik zal de zuiverheid van mijn leven en mijn kunst bewaren.
Moge ik, als ik deze eed getrouwelijk houd, vreugde vinden in mijn leven en in de uitoefening van mijn schoonmaakkunst, maar moge het tegenovergestelde het geval zijn indien ik hem schend.
Ik zal mij verre houden van iedere welbewuste slechte spons en van elke verleiding, in het bijzonder van de natuurspons.
*wondersponsje pak en spuugvlek wegpoets*quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik zweer en spuug bij deze de eed van deed, dude.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
BE, bij de Zeeman hebben ze ook heule goeiemicrovezeldoekjes!
Syrena, ik heb de Hygienic Wipes gewoon deze week nog gekocht bij de Lidl!
Drie pakken!
Sorryquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:37 schreef cowgirly het volgende:
veel diverse microvezeldoekjes
Veel plezierquote:
Ga nu heerlijk poetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |