abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57461451
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:38 schreef Brighteyes het volgende:
Nu maak je het gelijk weer ingewikkeld voor me.
Bij de Action de doekjes van ¤0,45. Ze hebben ook andere (volgens mij duurdere ) maar die zijn slecht, heel slecht zeg ik je!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57461536
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:47 schreef DarkElf het volgende:

[..]

die aan je vingers blijven hangen toch ofzo?
En dat inderdaad. Mits ruwe handen of kleine haaltjes aan je nagels.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 20:58:48 #278
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57461740
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:49 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Bij de Action de doekjes van ¤0,45. Ze hebben ook andere (volgens mij duurdere ) maar die zijn slecht, heel slecht zeg ik je!
Het moesten toch die zijn die je in allerlei kleuren kon kopen?
Ze hebben ook blauwe, met een soort ruitjespatroontje, waar geen duidelijke lusjes op te zien zijn. Die zijn volgens mij duurder.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57461891
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Het moesten toch die zijn die je in allerlei kleuren kon kopen?
Ze hebben ook blauwe, met een soort ruitjespatroontje, waar geen duidelijke lusjes op te zien zijn. Die zijn volgens mij duurder.
Ze hebben teveel soorten, dit is echt onmogelijk uit te leggen via internet. Ze hebben de goede en de foute namelijk in dezelfde kleurtjes.
Maar ze kosten ¤0,45 en als je twijfelt tussen twee die er hetzelfde uitzien dan moet je die met de kleinste lusjes hebben.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 21:23:09 #280
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57462329
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:05 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ze hebben teveel soorten, dit is echt onmogelijk uit te leggen via internet. Ze hebben de goede en de foute namelijk in dezelfde kleurtjes.
Maar ze kosten ¤0,45 en als je twijfelt tussen twee die er hetzelfde uitzien dan moet je die met de kleinste lusjes hebben.
Dit vraagt om een diashow en power point-presentatie tijdens de eerste bijeenkomst van onze Vereniging van Poetsvrouwen
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 21:27:19 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57462444
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:43 schreef DarkElf het volgende:

[..]

als je er meer wilt doen, ik pas wel op hoor ondertussen
't Is me net te ver rijden.

MM, ik heb geen Action hier, dus ik moe thet dan zonder de doekjes doen.
pi_57463204
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Je hebt gelijk hoor Dude. Je betaalt er veel te veel voor, maar dan héb je ook wel wat. En nooit toegeven dat jij niet weet waar die ionen goed voor zijn, gewoon met een wijze blik vertellen dát je ze hebt en genieten van de verwarde blik op andermans gezichten.
Ik moet nog vier bladzijdes lezen, maar ik heb dus een föhn met ionen en ik zwéér het je, mijn haar is niet meer statisch na het föhnen! Ik heb het getest, je kan het ook uitzetten en toen had ik een bos stro
En ja, deze föhn was ook poepduur, maar ik ben blij dat ik niet bezweken ben voor de schattige roze die er naast lag (voor maar 7.99)

Ga ik nu even verderlezen wat ik morgen allemaal bij de Action moet gaan kopen die op KRUIPAFSTAND van mijn huis ligt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_57463380
Oh en mag ik ook nog even klagen

De Lidl had altijd van die keifijne natte doekjes, "Hygenic Wipes" (ofzo). Die waren über gewoon! Als je ze wat lang vasthield dan voelde je gewoon het bovenste laagje van je vingertopjesvel wegsmelten van de chloor (gok ik). Maar schóónmaken dat ze konden

Nergens meer te krijgen Vervangen door "Allzweck" doekjes, en die doen dus helemaal NIKS. Als ik daar de wc-rand mee doe dan hoor ik de viesjes me gewoon keihard uitlachen Pussy-wipes zijn het.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_57463428
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:51 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

En dat inderdaad. Mits ruwe handen of kleine haaltjes aan je nagels.
De Zeeman heeft die ook, maar dan maar 1 soort! Ik heb er ook een dweil van
En nu ga ik echt kappen met posten hier (nog snel wondersponjes op lijstje noteert)
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:05:55 #285
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57463435
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:03 schreef Syrena het volgende:
Oh en mag ik ook nog even klagen

De Lidl had altijd van die keifijne natte doekjes, "Hygenic Wipes" (ofzo). Die waren über gewoon! Als je ze wat lang vasthield dan voelde je gewoon het bovenste laagje van je vingertopjesvel wegsmelten van de chloor (gok ik). Maar schóónmaken dat ze konden

Nergens meer te krijgen Vervangen door "Allzweck" doekjes, en die doen dus helemaal NIKS. Als ik daar de wc-rand mee doe dan hoor ik de viesjes me gewoon keihard uitlachen Pussy-wipes zijn het.
Vanwege jou lees ik dus trouw in OUD
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 maart 2008 @ 22:10:04 #286
163650 Greys
pi_57463539
BE, bij de Zeeman hebben ze ook heule goeie microvezeldoekjes!

Syrena, ik heb de Hygienic Wipes gewoon deze week nog gekocht bij de Lidl!
Drie pakken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:40:53 #287
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57464397
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:10 schreef Greys het volgende:

Drie pakken!
Ren haar achterna! Nu is ze weg zonder dit te lezen! Verbitterd! Teleurgesteld! Levensmoe en tot in het diepste van haar ziel getroffen door het onrecht dat zich hier zo messcherp in al zijn facetten heeft aangediend! Red haar! Het is je plicht! Greys, vergeet niet de eed van Poetsocrates die geldt voor allen die zich tot de Vereniging van Poetsvrouwen mogen rekenen:

Ik zweer bij Action de prijskraker, bij Microvezel, Blue Wonder en Wonderspons en neem alle goden en godinnen tot getuige, om naar mijn beste oordeel en vermogen de volgende eed te houden:
Ik zal naar mijn beste oordeel en vermogen en om bestwil mijner mede poetsers hun een leefregel voorschrijven en nooit iemand kwaad doen.
Nooit zal ik, om iemand te gerieven, een slecht doekje voorschrijven of een raad geven, die, als hij wordt gevolgd, extra smetten tot gevolg heeft. Nooit zal ik een vrouw een instrument voorschrijven om een vuige streep op te wekken. Maar ik zal de zuiverheid van mijn leven en mijn kunst bewaren.
Moge ik, als ik deze eed getrouwelijk houd, vreugde vinden in mijn leven en in de uitoefening van mijn schoonmaakkunst, maar moge het tegenovergestelde het geval zijn indien ik hem schend.
Ik zal mij verre houden van iedere welbewuste slechte spons en van elke verleiding, in het bijzonder van de natuurspons.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57464506
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
pi_57464868
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ren haar achterna! Nu is ze weg zonder dit te lezen! Verbitterd! Teleurgesteld! Levensmoe en tot in het diepste van haar ziel getroffen door het onrecht dat zich hier zo messcherp in al zijn facetten heeft aangediend! Red haar! Het is je plicht! Greys, vergeet niet de eed van Poetsocrates die geldt voor allen die zich tot de Vereniging van Poetsvrouwen mogen rekenen:

Ik zweer bij Action de prijskraker, bij Microvezel, Blue Wonder en Wonderspons en neem alle goden en godinnen tot getuige, om naar mijn beste oordeel en vermogen de volgende eed te houden:
Ik zal naar mijn beste oordeel en vermogen en om bestwil mijner mede poetsers hun een leefregel voorschrijven en nooit iemand kwaad doen.
Nooit zal ik, om iemand te gerieven, een slecht doekje voorschrijven of een raad geven, die, als hij wordt gevolgd, extra smetten tot gevolg heeft. Nooit zal ik een vrouw een instrument voorschrijven om een vuige streep op te wekken. Maar ik zal de zuiverheid van mijn leven en mijn kunst bewaren.
Moge ik, als ik deze eed getrouwelijk houd, vreugde vinden in mijn leven en in de uitoefening van mijn schoonmaakkunst, maar moge het tegenovergestelde het geval zijn indien ik hem schend.
Ik zal mij verre houden van iedere welbewuste slechte spons en van elke verleiding, in het bijzonder van de natuurspons.
Zo helpe mij FlyLady almachtig
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 maart 2008 @ 23:53:41 #290
163650 Greys
pi_57466225
Bwahahahaha!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 maart 2008 @ 01:31:22 #291
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_57467938
Ik ken die sponsjes heul niet, hoe kan dat
Ik voel me kut nu
Maar ik heb scones en zal morgen eens kijken bij de kruidvat.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_57467997
Ik zweer en spuug bij deze de eed van deed, dude.

pi_57468324
Och heremetijd, Duderette is aan het doordraaien...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 19 maart 2008 @ 02:21:03 #294
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_57468368
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 01:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik zweer en spuug bij deze de eed van deed, dude.

[ afbeelding ]
*wondersponsje pak en spuugvlek wegpoets*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_57469455
*zucht* waarom is de Action pas om 9 uur open?
Na het lezen van dit topic gisteravond kreeg ik de onbedwingbare neiging om onmiddellijk de wondersponsjes, microvezeldoekjes en Blue Wonder te scoren! Ik wil poetsen! NU !!!!!

.....nog 29 minuten.....
pi_57469610
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:10 schreef Greys het volgende:

Drie pakken!
Bij ons zijn ze chronisch uitverkocht Vrijdag ga ik weer kijken
Crap, waarom moet ik werken vandaag Het is Sint Joep-markt, een hele happening in Sittard en ik wéét gewoon dat er minimaal 10 stands zijn die wonderdoekjes en zulks verkopen. En demonstreren!
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 maart 2008 @ 09:43:24 #297
22592 crew  Ole
pi_57470431
Volgens mij is er ineens een flinke stijging in de verkopen van wondersponsjes en microvezeldoekjes bij de Action

* Ole gaat vanmiddag of morgen richting Action

Kanniewachten
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_57471328
Wat een fantastische winkel!!!! Heb ook nog 6 verschillende diadeems meegenomen voor mijn dochters a 45 cent per stuk!! Kan je gewoon niet laten liggen .
2 Verpakkingen sponsjes, veel diverse microvezeldoekjes, sponsje voor in de auto, en een grote fles Miracle Blue (neem aan dat dat de Blue Wonder is). Ook nog 2 hele leuke rollen inpakpapier, ook 45 cent! A4 schrijfblok, enveloppen, en 2x afplaktape, afdekfolie etc. etc. voor maar 15 euro!

Ga nu heerlijk poetsen
pi_57471490
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:37 schreef cowgirly het volgende:
veel diverse microvezeldoekjes
Sorry
quote:

Ga nu heerlijk poetsen
Veel plezier

Ze hebben bij de speelgoedafdeling ook een soort van ketting / halsband / ring met lampjes erin voor ongeveer 40 cent. Die gebruiken wij als we de honden uitlaten 's avonds. (buitengebied dus stikdonker) Kost geen drol en de honden vinden ze prachtig!
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 maart 2008 @ 10:54:18 #300
22592 crew  Ole
pi_57471687
* Ole is nu met haar nieuwe stoomreiniger aan de gang

Kan ik het morgen afmaken met sponsjes en doekjes
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')