Omdat ze bijvoorbeeld mijn RVS-kookplaat laten glanzen dat het een lieve lust is. Elke spoortje vet of viezigheid is er met een handomdraai mee verdwenen. Zonder sop! Kind kan de was doen!quote:Op zondag 9 maart 2008 18:08 schreef heaven7 het volgende:
Waarom zijn ze zo bijzonder?
Hé, bij het Kruidvat heb ik er nog tevergeefs naar lopen zoeken. Ik zal er de volgende keer eens naar vragen.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:16 schreef Sjeen het volgende:
http://www.balbo.com/
Ik haal ze meestal bij het kruidvat...
Ze zijn hard, maar ook niet zo hard dat je krassen mee maakt. Dus je kunt er flink mee schrobben. Echt super.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:08 schreef heaven7 het volgende:
O en van de website die Sjeen gaf:quote:Op zondag 9 maart 2008 18:08 schreef heaven7 het volgende:
Wat is Blue Wonder?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:37 schreef LasTeR het volgende:
Blue Wonder met normale sponsjes werkt ook wel goed.
Van blue wonder overigens ook.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is Blue Wonder?
Maakt dat mijn huishoudelijke leven ook gemakkelijker zodat ik tijd over houd voor leuke dingen?
Volgens de site ook bij de Blokker, maar die hebben ze uit het assortiment gehaald. Dus het zegt niet allesquote:Op zondag 9 maart 2008 19:41 schreef Ole het volgende:
volgens de site bij de DA. Morgen eens even kijken
WAT IS HET!?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:45 schreef NanKing het volgende:
Oeh ik ben zwaar fan van die sponsjes.
[..]
Van blue wonder overigens ook.
http://www.sorbo.nl/blue-wonder-allesreinigerquote:Op zondag 9 maart 2008 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
WAT IS HET!?
Zeg het me!
Zeg het me!
Och, kleine krasjes krijg je toch. Het is een gebruiksvoorwerp. Ik maak me daar eerlijk gezegd niet zo heel druk om. In een keuken moet gekookt worden!quote:Op zondag 9 maart 2008 21:05 schreef Greys het volgende:
Dan ook even een tuttige vraag...
Hoe DOEN jullie dat toch met roestvrijstalen fornuizen??
Als er nog een kruimeltje op ligt en ik ga dan soppen met spons of lapje () of wat dan ook, dan maakt dat ene kleine klotekruimeltje de grootste krassen! Stofzuigen jullie dat ding eerst, ofzo? En daarna met zo'n wondersponsje? HELP!
Dat moet ik ook hebben!quote:Op zondag 9 maart 2008 20:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
http://www.sorbo.nl/blue-wonder-allesreiniger
Het is gewoon allesreiniger maar eentje die zelfs Nan proof is
Er zit hier een Action zie ik net, dus morgen ga ik ze scorenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:49 schreef schatje het volgende:
De Action verkoopt een nep Blue Wonder genaamd Blue Miracle, die kost maar iets van een euro.
Ik wist dat ik 'met mij' had bij moeten voegen.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!
Maar mijn vriend wil niet![]()
Hoezo?
Volgens mij zijn dat gewoon verschillende zachtheden (quote:Op zondag 9 maart 2008 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zie in de supermarkt ook altijd van die lappies voor van alles en nog wat. Microvezel zus en me zo. Eentje voor RVS, een ander voor de badkamer, een derde voor de ruiten. Is dat nou wat? Nu we toch massaal aan het mutsen zijn geslagen?
O die doekjes gebruik ik ook veel ja. Vooral voor badkamer en toilet. Kun je ze lekker wegmieteren na gebruik en ik vind dat veel hygiënischer dan een katoenen doek gebruiken.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat gewoon verschillende zachtheden (), die doekjes.
Ik gebruik bijna overal een zeem voor of van prefab glassex/muscle schoonmaakdoekjes.
Ik ben wel goed bezig mijn imago aan 't vernaggelen hier
Wonderdoekjesquote:Op zondag 9 maart 2008 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zie in de supermarkt ook altijd van die lappies voor van alles en nog wat. Microvezel zus en me zo. Eentje voor RVS, een ander voor de badkamer, een derde voor de ruiten. Is dat nou wat? Nu we toch massaal aan het mutsen zijn geslagen?
dasty!quote:Op zondag 9 maart 2008 21:05 schreef Greys het volgende:
Dan ook even een tuttige vraag...
Hoe DOEN jullie dat toch met roestvrijstalen fornuizen??
Als er nog een kruimeltje op ligt en ik ga dan soppen met spons of lapje () of wat dan ook, dan maakt dat ene kleine klotekruimeltje de grootste krassen! Stofzuigen jullie dat ding eerst, ofzo? En daarna met zo'n wondersponsje? HELP!
Als je ze daarna weer een keer wast zonder wasverzachter zijn ze weer goed.quote:Op maandag 10 maart 2008 08:54 schreef Copycat het volgende:
Vervelende van die wonderdoekjes vind ik dat je ze moet wassen zonder wasverzachter omdat ze anders hun speciale 'kracht' verliezen. En ook dat vergeet ik nogal eens waardoor mijn wonderdoekjes steeds weer normale vodjes worden.
Kijk! Dat zijn nu de tips die ik als onkundige af en toe huisvrouw nodig heb!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Als je ze daarna weer een keer wast zonder wasverzachter zijn ze weer goed.![]()
Ik heb er idd ook altijd standaard eentje in de auto liggen om in de file mijn dashboard te cleanenquote:Je moet er ook gewoon heel veel kopen en eventueel aanvullen met handdoeken, die kunnen meestal ook wel een keer wasverzachter overslaan. Ik gebruik ze echt heel veel. Ze zijn ook handig als vaatdoekje, afstoflap, poetsdoek, voor in de auto, om mee te dweilen etc.
Hoe denk je dat ik daar achter ben gekomen?quote:Op maandag 10 maart 2008 09:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk! Dat zijn nu de tips die ik als onkundige af en toe huisvrouw nodig heb!
quote:[..]
Ik heb er idd ook altijd standaard eentje in de auto liggen om in de file mijn dashboard te cleanen.
Waarom klikte ik op dit topic?quote:
Omdat ze écht geweldig zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom klikte ik op dit topic?
Waarom heb ik net bij het Kruidvat zo'n kreng gehaald?
Leg me dan in godsnaam ff uit wat ik ermee kan?!quote:
Ook al de neiging gehad om hem te gebruiken?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet gelukkig totaal niet wat ik er allemaal mee kanquote:Op maandag 10 maart 2008 15:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ook al de neiging gehad om hem te gebruiken?
!quote:Op zondag 9 maart 2008 23:07 schreef Copycat het volgende:
Oe! Wat een goede tips nu ik net aan de vooravond dreig te staan van een -zeer noodzakelijke- voorjaarsschoonmaakwoedeaanval.
* Copycat Voelt zich even huisvrouw.
Zo. KLaar.
Zo werkt dat hier ook inderdaadquote:Op maandag 10 maart 2008 15:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet gelukkig totaal niet wat ik er allemaal mee kan
Maaaaaaaaaar, zo heb ik een kast vol
Nou gewoon, van die schoenstrepen op de vloer weghalen, keukenkastjes schoonmaken, ingerotte vetvlekjes van tegels afhalen, gewoon, van die dingen die wij nooit doen, jeweets.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leg me dan in godsnaam ff uit wat ik ermee kan?!
Wodka werkt misschien nog wel beterquote:Op maandag 10 maart 2008 15:57 schreef Reese het volgende:
Ja maar, Dude, dan heb je straks je sponsjes door je met gevaar voor eigen leven in het winkelgebied van Groningen te begeven, kun je ze niet eens gebruiken omdat er geen WATER uit de kraan komt![]()
Hoewel, volgens mij werkt het ook best met witte wijn. Of wodka.![]()
* Reese gaat naar de Action...
Wij doen hier sinds middernacht gewoon alles met witte wijn hoor. Dat hebben we gewoon altijd in ruime hoeveelheden in huis (voor het geval er oorlog uitbreekt of zo). Beetje decadent om zo het toilet door te spoelen, maar ach.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:57 schreef Reese het volgende:
Ja maar, Dude, dan heb je straks je sponsjes door je met gevaar voor eigen leven in het winkelgebied van Groningen te begeven, kun je ze niet eens gebruiken omdat er geen WATER uit de kraan komt![]()
Hoewel, volgens mij werkt het ook best met witte wijn. Of wodka.![]()
* Reese gaat naar de Action...
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is de Action een geweldige komische winkel!!![]()
![]()
Je laadt je mandje vol met een onzalige hoeveelheid spullen, en je krijgt bij het verlaten van de winkel zo ongeveer geld mee!
En dan al die nepmerken. Oil of Olive dagcremeEn ik heb een fles schoonmaakmiddel genaamd Sonic Boing, of zo iets
![]()
Verder heb ik gewoon alles gekocht waar ' Wonder', ' Miracle' of ' Wunder' opstond. Just to be sure.O wat houd ik straks veel tijd over voor al die leuke dingen!!
![]()
![]()
![]()
O en de witte Wondersponsjes zijn grijs, maar dat mag de pret niet drukken.
SPOILER: och jeetjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op maandag 10 maart 2008 17:38 schreef NanKing het volgende:* flauwvalt *SPOILER: och jeetjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Ze hadden louter grijzequote:Op maandag 10 maart 2008 18:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Misschien zijn de jouwe wel goed hoor. Niet gelijk in paniek raken.
Ja die blauw-witte zag ik ook!quote:Op maandag 10 maart 2008 18:52 schreef schatje het volgende:
Ik ben vanmiddag bij mijn Action geweest en zag daar naast de grijze ook blauw / witte sponsjes liggen. Misschien dat die bij jouw filiaal waren uitverkocht ofzo.
En waarom is een van die krengen al kaduuk?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken het probleemquote:Op maandag 10 maart 2008 21:41 schreef ChrisJX het volgende:
Ik had nog nooit van witte wondersponsjes gehoord, maar ik wil ze nu ook
Lekker 's nachts posten zodat niemand het ziet heeft geen nut.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie dit topic en ik ga NIET reageren![]()
Maar... in de deka-zegelaktie ( ik doe ook NOOIT mee aan dat getrut) kreeg ik een busBlue Wonder
schoonmaakdoekjes cadeau.
Hij is nu al op en heb een 2e bus gekochtDoekjes
Na 3 poetsbeurten zijn ze al kaduukquote:
* Checkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:16 schreef Greys het volgende:
Ja shit... nou ga ik vanmiddag dus het declutter-topic zoeken en mijn keukenkastjes met poetsmiddelen uitzoeken en reorganiseren enzo. Komt door dit topic, op een of andere magische wijze raak je daarvan in de poets-mood
[Hoe heette dat vliegende wijffie nou? Fly Lady!
Dat was een hele rage hier, iedereen ging ineens poetsen en declutteren
FOK! FlyLadies #7 We poetsen lekker door :)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:16 schreef Greys het volgende:
[Hoe heette dat vliegende wijffie nou? Fly Lady!
Dat was een hele rage hier, iedereen ging ineens poetsen en declutteren
En daarom heb ik er dus ook altid minstens 10 op voorraadquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Het zijn dan ook * tromgeroffel* wegwerpsponsjes!![]()
![]()
Oeh, dat wou ik nog vragen:quote:Op maandag 10 maart 2008 00:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wonderdoekjes![]()
Je moet wel even opletten welke je koopt. De goede blijven een beetje aan je nagels haken terwijl je zelf niet eens wist dat je haaltjes had. Die maken streeploos schoon![]()
Ideaal voor RVS, tegels, spiegels, computerschermen, TV, ramen (nooit meer strepen!)
Hebben ze ook bij de Actionmaar ze hebben twee soorten dus je moet wel even oppassen welke je koopt. De een heeft een wat grovere structuur en is zachter dan de andere, en die andere moet je nu juist hebben.
![]()
* MinderMutsig morgen wondersponsjes gaat kopen
Die leken me altijd een beetje onzin
Voor het 'shinen' van je 'sink' zijn die wondersponsjes ook weer uitermate geschiktquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* Check![]()
Ik doe het nog steeds(af en toe dan hè. Van de 86 mailtjes in de week volg ik misschien 1 of 2 op omdat het me wel een goed idee lijkt gezien de staat van mijn huis
)
Ik moet toegeven dat een geshinede (?) sink echt helpt om de rest van het huis ook netter te houden.Nu ik een vaatwasser heb blijft het aanrecht sowieso al netter, de sink shinen doe je dan ook sneller, en als je die lap toch in je handen hebt kan afstoffen er ook nog wel even bij.
De dagelijkse mailtjes over de was zorgen er ook voor dat ik zelden nog alles uit mijn kast in de was ligt maar de schone was komt nog steeds op een berg in de slaapkamer terecht.
Dan moet ik even kijken als ik bij de Action kom vandaag of morgen. Ik koop ze altijd op hoe ze eruit zien, niet op merk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oeh, dat wou ik nog vragen:
Bij de Action hadden ze inderdaad twee Wonderdoekjes (nog wel een heleboel meer soortgelijke dingen, maar slechts twee heetten zo). Maar toen kwam ik er even niet uit welke jij dan zou bedoelen als de beste. Ik heb ze dus alletwee meegenomen.![]()
De ene is een Wonderdoekje dat ze in allerlei kleuren hadden, en de ander heette heel specifiek Wonderdoek Blauw (of Blue, of Blue Wonderdoek - zoiets).
Aan de structuur kan ik het namelijk niet goed zien.
Bijzonder is dat he... dat het om de HEB gaat, en daarna pas waar je het voor zou kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ha ik heb er 2 gehaald2 voor 99 cent bij kruidvat. Nu nog eens zien waar ik ze voor ga gebruiken
Nu wil ik ook van die wondersponsjes.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik krijg het nog druk bij de Action!
Wie weet komt een mens er zo wel achter dat ze jarenlang gehandicapt is geweest zonder die wondersponsjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Bijzonder is dat he... dat het om de HEB gaat, en daarna pas waar je het voor zou kunnen gebruiken
Ik heb ze nog niet gekocht, maar heb toch alvast maar mijn sink geshined. Uiteraard duurde dit veel en véél langer dan het zou duren met de wondersponsjes
Ja die bleek niet eens zo ver wegquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:19 schreef Dinus het volgende:
[..]
Nu wil ik ook van die wondersponsjes.
En ik ben jaloers, jij woont praktisch naast de Action volgens mij.
O dat gebruik ik nooit meer eigenlijk. Mis het niet echtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:43 schreef Ooi86 het volgende:
Ff iets heel anders, maar wel huishoudelijks.... Het is al genoemd hier in het topic: wasverzachter.
Ik vraag me af: wat doet dat nou werkelijk?! En doe je dat gewoon bij je wasmiddel? Of in plaats van
*huishoudN00B*
Het maakt je was zacht en het ruikt lekkerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:43 schreef Ooi86 het volgende:
Ff iets heel anders, maar wel huishoudelijks.... Het is al genoemd hier in het topic: wasverzachter.
Ik vraag me af: wat doet dat nou werkelijk?! En doe je dat gewoon bij je wasmiddel? Of in plaats van
*huishoudN00B*
Sommige dingen kun je niet delegeren vrouw!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Je kunt mannen ook niks toevertrouwen![]()
Ik heb de foto laten zien, ik heb uitleg gegeven, ik heb een beschrijving op een briefje geschreven en dan presteert hij het nog om met een doodnormale huis-tuin-en-keukenspons thuis te komen.
In het assortiment van welke winkel bedoel je? Action? Volgens mij wel, aangezien mensen dat hier tipten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:38 schreef Cyan het volgende:
He verdorie! Had hier een berichtje gepost dacht ik maar nergens terug te vinden!
Poging 2 dan maar:
Zit Blue Wonder of Blue Miracle (zoals het blijkbaar bij de Action heet ) vast in het assortiment? Want ik ben helemaal in to Blue Wonder want ALLES wordt spik en span! Schoner dan schoon! Het glimt en blinkt!
Ik ook niet meer, Isa (red. dochter) kreeg er rode vlekken van toen ze een baby was. Mee gestopt en eigenlijk nooit gemist...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat gebruik ik nooit meer eigenlijk. Mis het niet echt
Arty ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, Isa (red. dochter) kreeg er rode vlekken van toen ze een baby was. Mee gestopt en eigenlijk nooit gemist...
Ja ik bedoelde inderdaad bij de Action. Dus ik ga daar voortaan maar naar toe voor Blue Wonder ipv naar Appie waar ie een stuk duurder is!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In het assortiment van welke winkel bedoel je? Action? Volgens mij wel, aangezien mensen dat hier tipten.
De neppert hebben ze er dus alleen maar hè? Maar die schijnt net zo goed te zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:58 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde inderdaad bij de Action. Dus ik ga daar voortaan maar naar toe voor Blue Wonder ipv naar Appie waar ie een stuk duurder is!
Ik gebruik om RVS te laten glimmen altijd de allsreiniger / ruitenreiniger van de Aldi in zo'n glassexfles. Die is roze en ruikt heerlijk naar bloemetjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:03 schreef NanKing het volgende:
Ik gebruik ook niet vaak wasverzachter (wel bij broeken ed), want ik gooi veel in de drogert en dan gebruik ik van die kekke drogerdoekjes van Robijntje.
Voor mijn fornuis ed gebruik ik [ afbeelding ] maar dan in sprayvorm![]()
Met ontvetters krijg je er alleen maar strepen op.
Ja, nu kan ik net zo goed alles maar opbiechten dacht ik zo![]()
doe mijn maar de roze silanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het maakt je was zacht en het ruikt lekker![]()
Een wasmachine heeft een laatje met drie openingen voor zeep. Een voor de voorwas, een voor het wasmiddel en een voor de wasverzachter. De smalste is meestal voor de wasverzachter.
Ik zourobijn
gebruiken, die ruikt het lekkerst.
Ik gebruik de spray (vetweg ofzo?) als het heel vies geworden is en dat spul wat op de foto staat voor mijn fornuis..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:03 schreef NanKing het volgende:
Voor mijn fornuis ed gebruik ik [ afbeelding ] maar dan in sprayvorm![]()
Met ontvetters krijg je er alleen maar strepen op.
Ja, nu kan ik net zo goed alles maar opbiechten dacht ik zo![]()
Ik kocht ze gisteren bij Kruidvat ook al samen met wat harigs: een krultang!quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie zijn zó naar. Ik heb zojuist een wonderspons gekocht en omdat de kruidvat zoveel korting had ook naar besloten m'n haar te verven en restylen
.
Wel tien soorten!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh god. Hebben ze een krultang bij de Kruidvat?
Ik voel me net die gast bij Lingo nu.quote:Door toepassing van ionen verminder je haarbrauk, sluiten de haarschubben zeer snel en zal je haar meer glanzen en minder statisch zijn.
Meer tijd om leuke dingen te doen en minder haarbrauk!quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:43 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik voel me net die gast bij Lingo nu.
Er stond echt haarbrauk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Meer tijd om leuke dingen te doen en minder haarbrauk!
Het wordt alsmaar mooier op deze wereld![]()
Ioooooonenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:51 schreef Isabeau het volgende:
tvp
<--- ook een burgertrut en dus geïnteresseerd in Wondersponsjes
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:58 schreef Ole het volgende:
Het wordt hier nog een clubje van Fok! huisvrouwen
oh jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]Ole, ga je mond spoelenwondersponsen!
Huisvrouwen? Je bedoelt hippe ladies die slimme trucjes gebruiken om minder huis te hoeven houwen
Ik ben vandaag even bij de Action geweest en heb voor je gekeken naar de wonderdoekjes Dude. Op het prijskaartje voor het vak staat microvezeldoekjes en ze kosten ¤0,45. Waren de enige doekjes van die prijs dus dat moet goedkomen. Hier hadden ze nu een hele stapel met lelijke lichtblauwe doekjes maar ze zijn er ook in knalroze, knaloranje en aquablauw.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan moet ik even kijken als ik bij de Action kom vandaag of morgen. Ik koop ze altijd op hoe ze eruit zien, niet op merk.
Ja, die ook natuurlijkquote:
Ik heb de juiste er dan bij zitten, en wel in knaloranje! dank voor de check!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben vandaag even bij de Action geweest en heb voor je gekeken naar de wonderdoekjes Dude. Op het prijskaartje voor het vak staat microvezeldoekjes en ze kosten ¤0,45. Waren de enige doekjes van die prijs dus dat moet goedkomen. Hier hadden ze nu een hele stapel met lelijke lichtblauwe doekjes maar ze zijn er ook in knalroze, knaloranje en aquablauw.
En ik heb natuurlijk die kekke wondersponsjes opgehaald en ze werken écht!Er zijn een paar randjes in de keuken die ik niet echt schoon kon krijgen en die glimmen nu gewoon weer
![]()
* MinderMutsig gaat de keuken poetsen
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mag je Blue Miracle/Wonder/Wunderbar/Wunderbar!/Wun-der-báááár eigenlijk op RVS gebruiken?
Eeeehm.... het weegt minder?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee dat zag ik staan. Hoe herken ik aluminium?
En de prijzenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef Nonneke het volgende:
(heb nog niet het hele topic doorgelezen) Dude, als je nog Balbo zoekt, wij verkopen ze, ik werk bij Prijsmepper (een outlet van Kruitvat en TP).
Ik kan er best een zooi naar je opsturen, we komen er in om(ik zal morgen even kijken wat ze kosten, maar ik gok tussen de 1 en 2 euro)
Lief van je dat je het aanbiedt!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:00 schreef Nonneke het volgende:
[..]
En de prijzen
De Power pad's (die grote, 2 per verpakking) zijn 1.50
En de Mini Pads (die waar Bluezzzzz het over had) zijn 2.49
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:27 schreef Sleeve het volgende:
Ik wil ook wondersponsjes nu!
Ik was nooit zo van de sponsjes. Ik ben sowieso net afgekickt van een serieuse 'mircovezeldoekjes-verslaving'. Overal waar ik kwam en microvezeldoekjes in de aanbieding zag moest ik ze kopen. Nu heb ik een stapel microvezeldoekjes van wel bijna een meter hoog.....![]()
Hopelijk krijg ik nu niet weer een nieuwe verslaving....
het enige dat daar alleen bij helpt is staalwol.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:13 schreef Isegrim het volgende:
Nee.Ik heb alleen twee ratten en die zal ik maar niet de modder in sturen.
Ik hoopte dat ze zouden werken op die irritante ingebrande vetvlekjes die je altijd krijg aan de zijkant van je electrische kookcirkels, dit:
[ afbeelding ]
Helaas, ijdele hoop.![]()
Natuurlijk ben je niet de enige, daar valt toch niet mee te leven?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het enige dat daar alleen bij helpt is staalwol.
gelukkig, ik ben niet de enige die dat altijd schoon poetst![]()
Die heb ik toch redelijk weg gekregen ooit, met zo'n Wonderspons. Maar misschien was het nog niet zo ingebrand, dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:13 schreef Isegrim het volgende:
Nee.Ik heb alleen twee ratten en die zal ik maar niet de modder in sturen.
Ik hoopte dat ze zouden werken op die irritante ingebrande vetvlekjes die je altijd krijg aan de zijkant van je electrische kookcirkels, dit:
[ afbeelding ]
Helaas, ijdele hoop.![]()
Vandaar dat Conflict er altijd zo piekfijn uitziet!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:04 schreef Biancavia het volgende:
Oh mag ik, mag ik?
Ik maak altijd alles schoon met de vochtige vloerdoekjes van de Xenos. Echt he, m'n keuken, fornuis, de vloer ook, maar ook de badkamer en de wc en gewoon ja, alles.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vandaar dat Conflict er altijd zo piekfijn uitziet!!
Hij dubt nog vermoed ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij de sponsjes ook aan gaat schaffen?
We gebruiken ze op t werk ook... we hebben een hele stelling vol met die dingen staanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:01 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
En daarom heb ik er dus ook altid minstens 10 op voorraadje zou maar eens zonder zitten
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
We gebruiken ze op t werk ook... we hebben een hele stelling vol met die dingen staan
vochtige schoonmaakdoekjes van de lidlquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:04 schreef Biancavia het volgende:
Oh mag ik, mag ik?
Ik maak altijd alles schoon met de vochtige vloerdoekjes van de Xenos. Echt he, m'n keuken, fornuis, de vloer ook, maar ook de badkamer en de wc en gewoon ja, alles.
die mogen wel door het toilet toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
vochtige schoonmaakdoekjes van de lidl
lekker grote verpakking, heb er standaard 1 in de keuken, en 1 in de badkamer
Euh ja nee... geen stelling zoals je die kent in de zin van het zelfbedieningsmagazijn...quote:
ik mag hopen vanb wel, want als ik het toilet ermee heb afgenomen, spoel ik ze gewoon doorquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
die mogen wel door het toilet toch?
Iemand vragen ze op te sturen?quote:Op zondag 16 maart 2008 00:29 schreef wonderer het volgende:
Heb het hele topic gelezen (en smakelijk gelachen), en verdomd
Er zit hier alleen geen Action. Of Lidl. Of Blokker. Of... etc
Wat moet ik nu?!
quote:Op zondag 16 maart 2008 00:29 schreef wonderer het volgende:
Heb het hele topic gelezen (en smakelijk gelachen), en verdomd
Er zit hier alleen geen Action. Of Lidl. Of Blokker. Of... etc
Wat moet ik nu?!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef Nonneke het volgende:
(heb nog niet het hele topic doorgelezen) Dude, als je nog Balbo zoekt, wij verkopen ze, ik werk bij Prijsmepper (een outlet van Kruitvat en TP).
Ik kan er best een zooi naar je opsturen, we komen er in om(ik zal morgen even kijken wat ze kosten, maar ik gok tussen de 1 en 2 euro)
Een maandquote:Op zondag 16 maart 2008 00:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Iemand vragen ze op te sturen?
(ej en over een maand ben je toch in NL?)
Ja, neem een houten vloerquote:Op zondag 16 maart 2008 00:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een maandEen maand lang denken "dat moet schoon dat moet schoon"...
Er moet hier trouwens ook hoognodig gestofzuigd worden (kuttapijt), iemand daar tips voor? Supersonische stofzuigerzakken of zo?
Dan toch iemand vragen iets op te sturen?quote:Op zondag 16 maart 2008 00:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een maandEen maand lang denken "dat moet schoon dat moet schoon"...
Er moet hier trouwens ook hoognodig gestofzuigd worden (kuttapijt), iemand daar tips voor? Supersonische stofzuigerzakken of zo?
Ja hallóótjes, dat was al voorgesteld in de vormquote:Op zondag 16 maart 2008 00:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan toch iemand vragen iets op te sturen?
Huhquote:Op zondag 16 maart 2008 00:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hallóótjes, dat was al voorgesteld in de vormvan Nonneke
Als dat effe zou kunnen. Betaal jij? *liefkijk*quote:
Hee trouwens... al het goeie komt uit de VS toch? Dan moeten die wonderersponsjes hier vast ook te krijgen zijn!quote:Op zondag 16 maart 2008 00:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan toch iemand vragen iets op te sturen?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
die mogen wel door het toilet toch?
Ja dat is normaal hoor. Ik doe maar drie keer met zo'n spons en dan klettert hij uit elkaar.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:10 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond was de 1e test van de wonderspuenzz
DOODSangsten heb ik uitgestaan, want wat moest ie doen :
Een oude lijmvlek (vies zwart hardnekkig) van mijn monitor afhalen (ik heb nog zo'n oude, zo'n enorme puist) tijdens het computeren gewoon ja![]()
Gaat ineens het hele beeldscherm op zwart![]()
![]()
Pfiewwww zweetdruppeltjes hier, want stel je voor dat ik opgolfers pc
moet en hij voorgoed kapot is
![]()
Maar na enige tijd laten drogen of zoDeed ie het weer
![]()
![]()
DE ultieme test doorstaan![]()
Maar nu is mijn vraag :
Is het normaal dat een hele hoek van hetwondersponzzje
is weggevroten
![]()
Ketter!quote:Op zondag 16 maart 2008 09:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind 't helemaal niks, dat wondersponsje. Ik had die ¤ 0,99 beter op zak kunnen houden.
* wegduikt
Join the club, het is hier een heidense bende, maar ik was ziek dus heb een excuusquote:Op zondag 16 maart 2008 14:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik word van dit topic helemaal enthousiast om te gaan opruimen en soppen, en dat mag ook wel, ik heb de laatste tijd alles wel laten verslonzen
ach, ik heb ook wel meerdere excuses, maar als ik dan eenmaal lekker heb geruimd en ales er weer wat rustiger uitziet, word ik er zelf, hoe gek dat misschien ook klinkt, ook rustiger van, zit toch prettigerquote:Op zondag 16 maart 2008 14:24 schreef Samson het volgende:
[..]
Join the club, het is hier een heidense bende, maar ik was ziek dus heb een excuus
klopt, als eenmaal dan alles aan kant is geeft het wel een relaxed gevoelquote:Op zondag 16 maart 2008 14:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ach, ik heb ook wel meerdere excuses, maar als ik dan eenmaal lekker heb geruimd en ales er weer wat rustiger uitziet, word ik er zelf, hoe gek dat misschien ook klinkt, ook rustiger van, zit toch prettiger
ik kan de hele avond heel onrustig blijven als ik weet dat er een mega afwas staat, ik heb dan ook meerdere malen s'avonds laat nog staan afwassen
quote:
vooral die witte traphekjes zijn zeer geliefd (en dus binnen no-time zwartquote:Op zondag 16 maart 2008 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Wat een lieve trapleuningen moeten jullie hebben ET![]()
schijt aan sponsjes? of schijt aan schoonmaken?quote:Op zondag 16 maart 2008 15:30 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn je er van bewust dat het zondag is?![]()
Ik heb een SAS dagje vandaag
Maar toch ga ik van de week dat Blue Wonder spul en sponsjes ook even kopen![]()
Dan altijd nog schijt hequote:Op zondag 16 maart 2008 16:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
scheit aan sponsjes? of scheit aan schoonmaken?
Schijt Aan Soppen!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
scheit aan sponsjes? of scheit aan schoonmaken?
Welkom bij dequote:Op zondag 16 maart 2008 17:13 schreef Wampi het volgende:
nadat ik hier gisterochtend ook per ongeluk dit hele topic had zitten lezen móest ik ze ook hebben. dus naar kruidvat: twee pakjes wondersponsjes en twee microvezeldoekjes aangeschaft. en ik ben er intens gelukkig mee, superspul is het!
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:06 schreef MissBliss het volgende:
Hmmmm *noteert* Blue wonder, witte wondersponsjes, check.
Wat zal FLyLady trots op je zijn!quote:Op maandag 17 maart 2008 19:45 schreef DarkElf het volgende:
ik was zaterdag bij de action (ruitensproeiervloeistof) en dacht aan dit topic dus heb de sponsjes meegenomen ( de grijze) en wat schetst mijn verbazing net? T werkt echt
![]()
Mijn sink is compleet schoon en onder het "spul-opvang-stukje-metaal" in de gootsteen werd het gewoon meteen schoon, met alleen water...
ideaal
Yo Viev, welcomequote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:29 schreef Vivi het volgende:
....Een vreemde en mij nog onbekende kracht dwong me dit alle 5 pagina's van dit topic door te klikken..[ afbeelding ]
Het is nu half negen. En... ben je al onderweg naar de Action?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:29 schreef Vivi het volgende:
....Een vreemde en mij nog onbekende kracht dwong me dit alle 5 pagina's van dit topic door te klikken..[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:29 schreef Vivi het volgende:
Grijs! Bij de Action zijn ze zijn grijs!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:14 schreef MissJ het volgende:
HELP!
Heb dit hele topic in 1 ruk gelezen en kreeg acuut een enorme onweerstaanbare drang om de wondersponsjes te gaan scoren!![]()
Ik dus gistermiddag in mijn lunchpauze naar de Action gegaan (ben echt gezegend, er is gewoon een Action op 2 minuten lopen van mijn werk) en ik kon ze niet vinden!
Wat nu?!
Hoe zien die dingen er precies uit bij de Action en hoe heten ze?
ja ik denk het welquote:
Ok ok, dank je!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Grijs! Bij de Action zijn ze zijn grijs!
Jouw username doet echter een complot vermoeden...quote:
Omdat die sponsjes grijs zijn?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jouw username doet echter een complot vermoeden...
You're welcome dearquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
kutwijven
ik was net bij de action, en ik kwam thuis met mijn armen volwondersponsjes en
microvezeldoekjes
en waarom?
wat moet ik ermee?
geen idee
géén idee!
Nog even en je hebt wat zetels in de 2e Kamer te pakkenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Terwijl ik alleen maar even snel wilde weten waar die dingen nog te koop waren
20 euroquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:41 schreef Ikiskoel het volgende:
Even uit de lurkstandOok ik ben net naar Kruidvat gesjeesd en heb meteen voor 20 euro
aan sponsjes en wonderdoekjes gehaald...
Inderdaad, ik voel een volksbeweging aankomen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog even en je hebt wat zetels in de 2e Kamer te pakken
gifgele Cif is ook goed spulquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb trouwens de Blue Wonder laten staan bij de supermarkt gisteren. Ik ben nog in de ban van het speciale spulletje van Cif (gifgeel voor de keuken, wit voor de badkamer) en ik heb mezelf moeten beloven dat ik pas nieuwe zooi mag kopen als een van de andere flessen leeg is, ik had op een gegeven moment echt zo'n tell-sell collectie aan flessen en spul onderin het gootsteenkastje staan.
Dat heb ik dus ook. Om nog maar niet te spreken van mijn meter hoge stapel microvezeldoekjes.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:06 schreef Brighteyes het volgende:
ik had op een gegeven moment echt zo'n tell-sell collectie aan flessen en spul onderin het gootsteenkastje staan.
Told you so.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:01 schreef yvonne het volgende:![]()
![]()
, ze werken echt
Als in echt waar werkelijk echt.
Geen: eerst schoonmaakmiddel, schuursponsjes, Jif, nee, sponsje natmaken, vegen, klaar.
We kunnen de Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen wel weer nieuw leven inblazenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Terwijl ik alleen maar even snel wilde weten waar die dingen nog te koop waren
Oh! Goeie! Dat ga ik komend weekend eens testen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:18 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Om nog maar niet te spreken van mijn meter hoge stapel microvezeldoekjes.
Tot nu toe heb ik de drang om wondersponsjes te kopen kunnen weerstaan, en ook Blue Wonder ontbreekt nog in mijn uitpuilende schoonmaakmiddelenkeukenkastje.... ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.
Helpen die wondersponsjes eigenlijk ook tegen hardnekkige kalkaanslag op glazen douchedeuren???????
Afstoffen! Of als vaatdoekje op het aanrecht. Volgens mij is dat een hit, want bij de V&D kun je bij de verschillende kleuren theedoeken en handdoekjes, ook al een bijpassend microvezeldoekje kopen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:22 schreef Wampi het volgende:
oké, ik heb ook nog van die microvezeldoekjes gekocht. over die wondersponsjes ben ik al laaiend enthousiast, maar wáárvoor kan ik nou die microvezeldoekjes gebruiken waardoor ik daar ook van sta te springen van geluk?
Oeh ja, en dan elk kwartaal met zijn allen met de trein een dagje uitquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:36 schreef Ole het volgende:
[..]
We kunnen de Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen wel weer nieuw leven inblazen![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:55 schreef Duderinnetje het volgende:
. En dan gaan we naar de huishoudbeurs en naar het Poetsdoekenmuseum en de Microvezelruilbeurs en zo[/sub]
Ruiten, televisie, computerschermen en eigenlijk alles van glas, rvs of ander materiaal waar altijd strepen op komen als je het met een normale lap afneemt. Gewoon met die lap erover en het is streeploos schoon.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:22 schreef Wampi het volgende:
oké, ik heb ook nog van die microvezeldoekjes gekocht. over die wondersponsjes ben ik al laaiend enthousiast, maar wáárvoor kan ik nou die microvezeldoekjes gebruiken waardoor ik daar ook van sta te springen van geluk?
Echt?!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Afstoffen! Of als vaatdoekje op het aanrecht. Volgens mij is dat een hit, want bij de V&D kun je bij de verschillende kleuren theedoeken en handdoekjes, ook al een bijpassend microvezeldoekje kopen.![]()
Sorryquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
*zucht*
Morgen toch maar microvezeldoekje scoren gaat...
Ik MOET ineens mijn ramen doen... heel gek.
als je er meer wilt doen, ik pas wel op hoor ondertussenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
*zucht*
Morgen toch maar microvezeldoekje scoren gaat...
Ik MOET ineens mijn ramen doen... heel gek.
die aan je vingers blijven hangen toch ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Sorry![]()
Voor ramen lappen heb je wel meerdere doekjes nodig. En wel oppassen dat je de goeie koopt, die andere zijn bagger.![]()
Bij de Action de doekjes van ¤0,45. Ze hebben ook andere (volgens mij duurderequote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:38 schreef Brighteyes het volgende:Nu maak je het gelijk weer ingewikkeld voor me.
En dat inderdaad. Mits ruwe handen of kleine haaltjes aan je nagels.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die aan je vingers blijven hangen toch ofzo?
Het moesten toch die zijn die je in allerlei kleuren kon kopen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bij de Action de doekjes van ¤0,45. Ze hebben ook andere (volgens mij duurdere) maar die zijn slecht, heel slecht zeg ik je!
Ze hebben teveel soorten, dit is echt onmogelijk uit te leggen via internet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het moesten toch die zijn die je in allerlei kleuren kon kopen?
Ze hebben ook blauwe, met een soort ruitjespatroontje, waar geen duidelijke lusjes op te zien zijn. Die zijn volgens mij duurder.
Dit vraagt om een diashow en power point-presentatie tijdens de eerste bijeenkomst van onze Vereniging van Poetsvrouwenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze hebben teveel soorten, dit is echt onmogelijk uit te leggen via internet.Ze hebben de goede en de foute namelijk in dezelfde kleurtjes.
![]()
Maar ze kosten ¤0,45 en als je twijfelt tussen twee die er hetzelfde uitzien dan moet je die met de kleinste lusjes hebben.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je er meer wilt doen, ik pas wel op hoor ondertussen
Ik moet nog vier bladzijdes lezen, maar ik heb dus een föhn met ionen en ik zwéér het je, mijn haar is niet meer statisch na het föhnen!quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Je hebt gelijk hoor Dude. Je betaalt er veel te veel voor, maar dan héb je ook wel wat. En nooit toegeven dat jij niet weet waar die ionen goed voor zijn, gewoon met een wijze blik vertellen dát je ze hebt en genieten van de verwarde blik op andermans gezichten.
De Zeeman heeft die ook, maar dan maar 1 soort! Ik heb er ook een dweil vanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En dat inderdaad. Mits ruwe handen of kleine haaltjes aan je nagels.
Vanwege jou lees ik dus trouw in OUDquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:03 schreef Syrena het volgende:
Oh en mag ik ook nog even klagen
De Lidl had altijd van die keifijne natte doekjes, "Hygenic Wipes" (ofzo). Die waren über gewoon! Als je ze wat lang vasthield dan voelde je gewoon het bovenste laagje van je vingertopjesvel wegsmeltenvan de chloor (gok ik). Maar schóónmaken dat ze konden
![]()
Nergens meer te krijgenVervangen door "Allzweck" doekjes, en die doen dus helemaal NIKS. Als ik daar de wc-rand mee doe dan hoor ik de viesjes me gewoon keihard uitlachen
Pussy-wipes zijn het.
Ren haar achterna! Nu is ze weg zonder dit te lezen! Verbitterd! Teleurgesteld! Levensmoe en tot in het diepste van haar ziel getroffen door het onrecht dat zich hier zo messcherp in al zijn facetten heeft aangediend! Red haar! Het is je plicht! Greys, vergeet niet de eed van Poetsocrates die geldt voor allen die zich tot de Vereniging van Poetsvrouwen mogen rekenen:quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
BE, bij de Zeeman hebben ze ook heule goeiemicrovezeldoekjes!
Syrena, ik heb de Hygienic Wipes gewoon deze week nog gekocht bij de Lidl!
Drie pakken!
Zo helpe mij FlyLady almachtigquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ren haar achterna! Nu is ze weg zonder dit te lezen! Verbitterd! Teleurgesteld! Levensmoe en tot in het diepste van haar ziel getroffen door het onrecht dat zich hier zo messcherp in al zijn facetten heeft aangediend! Red haar! Het is je plicht! Greys, vergeet niet de eed van Poetsocrates die geldt voor allen die zich tot de Vereniging van Poetsvrouwen mogen rekenen:
Ik zweer bij Action de prijskraker, bij Microvezel, Blue Wonder en Wonderspons en neem alle goden en godinnen tot getuige, om naar mijn beste oordeel en vermogen de volgende eed te houden:
Ik zal naar mijn beste oordeel en vermogen en om bestwil mijner mede poetsers hun een leefregel voorschrijven en nooit iemand kwaad doen.
Nooit zal ik, om iemand te gerieven, een slecht doekje voorschrijven of een raad geven, die, als hij wordt gevolgd, extra smetten tot gevolg heeft. Nooit zal ik een vrouw een instrument voorschrijven om een vuige streep op te wekken. Maar ik zal de zuiverheid van mijn leven en mijn kunst bewaren.
Moge ik, als ik deze eed getrouwelijk houd, vreugde vinden in mijn leven en in de uitoefening van mijn schoonmaakkunst, maar moge het tegenovergestelde het geval zijn indien ik hem schend.
Ik zal mij verre houden van iedere welbewuste slechte spons en van elke verleiding, in het bijzonder van de natuurspons.
*wondersponsje pak en spuugvlek wegpoets*quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik zweer en spuug bij deze de eed van deed, dude.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
BE, bij de Zeeman hebben ze ook heule goeiemicrovezeldoekjes!
Syrena, ik heb de Hygienic Wipes gewoon deze week nog gekocht bij de Lidl!
Drie pakken!
Sorryquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:37 schreef cowgirly het volgende:
veel diverse microvezeldoekjes
Veel plezierquote:
Ga nu heerlijk poetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |