Nog even en je hebt wat zetels in de 2e Kamer te pakkenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Terwijl ik alleen maar even snel wilde weten waar die dingen nog te koop waren
20 euroquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:41 schreef Ikiskoel het volgende:
Even uit de lurkstandOok ik ben net naar Kruidvat gesjeesd en heb meteen voor 20 euro
aan sponsjes en wonderdoekjes gehaald...
Inderdaad, ik voel een volksbeweging aankomen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog even en je hebt wat zetels in de 2e Kamer te pakken
gifgele Cif is ook goed spulquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb trouwens de Blue Wonder laten staan bij de supermarkt gisteren. Ik ben nog in de ban van het speciale spulletje van Cif (gifgeel voor de keuken, wit voor de badkamer) en ik heb mezelf moeten beloven dat ik pas nieuwe zooi mag kopen als een van de andere flessen leeg is, ik had op een gegeven moment echt zo'n tell-sell collectie aan flessen en spul onderin het gootsteenkastje staan.
Dat heb ik dus ook. Om nog maar niet te spreken van mijn meter hoge stapel microvezeldoekjes.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:06 schreef Brighteyes het volgende:
ik had op een gegeven moment echt zo'n tell-sell collectie aan flessen en spul onderin het gootsteenkastje staan.
Told you so.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:01 schreef yvonne het volgende:![]()
![]()
, ze werken echt
Als in echt waar werkelijk echt.
Geen: eerst schoonmaakmiddel, schuursponsjes, Jif, nee, sponsje natmaken, vegen, klaar.
We kunnen de Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen wel weer nieuw leven inblazenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Terwijl ik alleen maar even snel wilde weten waar die dingen nog te koop waren
Oh! Goeie! Dat ga ik komend weekend eens testen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:18 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Om nog maar niet te spreken van mijn meter hoge stapel microvezeldoekjes.
Tot nu toe heb ik de drang om wondersponsjes te kopen kunnen weerstaan, en ook Blue Wonder ontbreekt nog in mijn uitpuilende schoonmaakmiddelenkeukenkastje.... ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.
Helpen die wondersponsjes eigenlijk ook tegen hardnekkige kalkaanslag op glazen douchedeuren???????
Afstoffen! Of als vaatdoekje op het aanrecht. Volgens mij is dat een hit, want bij de V&D kun je bij de verschillende kleuren theedoeken en handdoekjes, ook al een bijpassend microvezeldoekje kopen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:22 schreef Wampi het volgende:
oké, ik heb ook nog van die microvezeldoekjes gekocht. over die wondersponsjes ben ik al laaiend enthousiast, maar wáárvoor kan ik nou die microvezeldoekjes gebruiken waardoor ik daar ook van sta te springen van geluk?
Oeh ja, en dan elk kwartaal met zijn allen met de trein een dagje uitquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:36 schreef Ole het volgende:
[..]
We kunnen de Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen wel weer nieuw leven inblazen![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:55 schreef Duderinnetje het volgende:
. En dan gaan we naar de huishoudbeurs en naar het Poetsdoekenmuseum en de Microvezelruilbeurs en zo[/sub]
Ruiten, televisie, computerschermen en eigenlijk alles van glas, rvs of ander materiaal waar altijd strepen op komen als je het met een normale lap afneemt. Gewoon met die lap erover en het is streeploos schoon.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:22 schreef Wampi het volgende:
oké, ik heb ook nog van die microvezeldoekjes gekocht. over die wondersponsjes ben ik al laaiend enthousiast, maar wáárvoor kan ik nou die microvezeldoekjes gebruiken waardoor ik daar ook van sta te springen van geluk?
Echt?!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Afstoffen! Of als vaatdoekje op het aanrecht. Volgens mij is dat een hit, want bij de V&D kun je bij de verschillende kleuren theedoeken en handdoekjes, ook al een bijpassend microvezeldoekje kopen.![]()
Sorryquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
*zucht*
Morgen toch maar microvezeldoekje scoren gaat...
Ik MOET ineens mijn ramen doen... heel gek.
als je er meer wilt doen, ik pas wel op hoor ondertussenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
*zucht*
Morgen toch maar microvezeldoekje scoren gaat...
Ik MOET ineens mijn ramen doen... heel gek.
die aan je vingers blijven hangen toch ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Sorry![]()
Voor ramen lappen heb je wel meerdere doekjes nodig. En wel oppassen dat je de goeie koopt, die andere zijn bagger.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |