Join the club, het is hier een heidense bende, maar ik was ziek dus heb een excuusquote:Op zondag 16 maart 2008 14:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik word van dit topic helemaal enthousiast om te gaan opruimen en soppen, en dat mag ook wel, ik heb de laatste tijd alles wel laten verslonzen
ach, ik heb ook wel meerdere excuses, maar als ik dan eenmaal lekker heb geruimd en ales er weer wat rustiger uitziet, word ik er zelf, hoe gek dat misschien ook klinkt, ook rustiger van, zit toch prettigerquote:Op zondag 16 maart 2008 14:24 schreef Samson het volgende:
[..]
Join the club, het is hier een heidense bende, maar ik was ziek dus heb een excuus
klopt, als eenmaal dan alles aan kant is geeft het wel een relaxed gevoelquote:Op zondag 16 maart 2008 14:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ach, ik heb ook wel meerdere excuses, maar als ik dan eenmaal lekker heb geruimd en ales er weer wat rustiger uitziet, word ik er zelf, hoe gek dat misschien ook klinkt, ook rustiger van, zit toch prettiger
ik kan de hele avond heel onrustig blijven als ik weet dat er een mega afwas staat, ik heb dan ook meerdere malen s'avonds laat nog staan afwassen
quote:
vooral die witte traphekjes zijn zeer geliefd (en dus binnen no-time zwartquote:Op zondag 16 maart 2008 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Wat een lieve trapleuningen moeten jullie hebben ET![]()
schijt aan sponsjes? of schijt aan schoonmaken?quote:Op zondag 16 maart 2008 15:30 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn je er van bewust dat het zondag is?![]()
Ik heb een SAS dagje vandaag
Maar toch ga ik van de week dat Blue Wonder spul en sponsjes ook even kopen![]()
Dan altijd nog schijt hequote:Op zondag 16 maart 2008 16:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
scheit aan sponsjes? of scheit aan schoonmaken?
Schijt Aan Soppen!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
scheit aan sponsjes? of scheit aan schoonmaken?
Welkom bij dequote:Op zondag 16 maart 2008 17:13 schreef Wampi het volgende:
nadat ik hier gisterochtend ook per ongeluk dit hele topic had zitten lezen móest ik ze ook hebben. dus naar kruidvat: twee pakjes wondersponsjes en twee microvezeldoekjes aangeschaft. en ik ben er intens gelukkig mee, superspul is het!
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:06 schreef MissBliss het volgende:
Hmmmm *noteert* Blue wonder, witte wondersponsjes, check.
Wat zal FLyLady trots op je zijn!quote:Op maandag 17 maart 2008 19:45 schreef DarkElf het volgende:
ik was zaterdag bij de action (ruitensproeiervloeistof) en dacht aan dit topic dus heb de sponsjes meegenomen ( de grijze) en wat schetst mijn verbazing net? T werkt echt
![]()
Mijn sink is compleet schoon en onder het "spul-opvang-stukje-metaal" in de gootsteen werd het gewoon meteen schoon, met alleen water...
ideaal
Yo Viev, welcomequote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:29 schreef Vivi het volgende:
....Een vreemde en mij nog onbekende kracht dwong me dit alle 5 pagina's van dit topic door te klikken..[ afbeelding ]
Het is nu half negen. En... ben je al onderweg naar de Action?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:29 schreef Vivi het volgende:
....Een vreemde en mij nog onbekende kracht dwong me dit alle 5 pagina's van dit topic door te klikken..[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:29 schreef Vivi het volgende:
Grijs! Bij de Action zijn ze zijn grijs!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:14 schreef MissJ het volgende:
HELP!
Heb dit hele topic in 1 ruk gelezen en kreeg acuut een enorme onweerstaanbare drang om de wondersponsjes te gaan scoren!![]()
Ik dus gistermiddag in mijn lunchpauze naar de Action gegaan (ben echt gezegend, er is gewoon een Action op 2 minuten lopen van mijn werk) en ik kon ze niet vinden!
Wat nu?!
Hoe zien die dingen er precies uit bij de Action en hoe heten ze?
ja ik denk het welquote:
Ok ok, dank je!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Grijs! Bij de Action zijn ze zijn grijs!
Jouw username doet echter een complot vermoeden...quote:
Omdat die sponsjes grijs zijn?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jouw username doet echter een complot vermoeden...
You're welcome dearquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
kutwijven
ik was net bij de action, en ik kwam thuis met mijn armen volwondersponsjes en
microvezeldoekjes
en waarom?
wat moet ik ermee?
geen idee
géén idee!
Nog even en je hebt wat zetels in de 2e Kamer te pakkenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Terwijl ik alleen maar even snel wilde weten waar die dingen nog te koop waren
20 euroquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:41 schreef Ikiskoel het volgende:
Even uit de lurkstandOok ik ben net naar Kruidvat gesjeesd en heb meteen voor 20 euro
aan sponsjes en wonderdoekjes gehaald...
Inderdaad, ik voel een volksbeweging aankomen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog even en je hebt wat zetels in de 2e Kamer te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |