Wat zal FLyLady trots op je zijn!quote:Op maandag 17 maart 2008 19:45 schreef DarkElf het volgende:
ik was zaterdag bij de action (ruitensproeiervloeistof) en dacht aan dit topic dus heb de sponsjes meegenomen ( de grijze) en wat schetst mijn verbazing net? T werkt echt
![]()
Mijn sink is compleet schoon en onder het "spul-opvang-stukje-metaal" in de gootsteen werd het gewoon meteen schoon, met alleen water...
ideaal
Yo Viev, welcomequote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:29 schreef Vivi het volgende:
....Een vreemde en mij nog onbekende kracht dwong me dit alle 5 pagina's van dit topic door te klikken..[ afbeelding ]
Het is nu half negen. En... ben je al onderweg naar de Action?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:29 schreef Vivi het volgende:
....Een vreemde en mij nog onbekende kracht dwong me dit alle 5 pagina's van dit topic door te klikken..[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:29 schreef Vivi het volgende:
Grijs! Bij de Action zijn ze zijn grijs!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:14 schreef MissJ het volgende:
HELP!
Heb dit hele topic in 1 ruk gelezen en kreeg acuut een enorme onweerstaanbare drang om de wondersponsjes te gaan scoren!![]()
Ik dus gistermiddag in mijn lunchpauze naar de Action gegaan (ben echt gezegend, er is gewoon een Action op 2 minuten lopen van mijn werk) en ik kon ze niet vinden!
Wat nu?!
Hoe zien die dingen er precies uit bij de Action en hoe heten ze?
ja ik denk het welquote:
Ok ok, dank je!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Grijs! Bij de Action zijn ze zijn grijs!
Jouw username doet echter een complot vermoeden...quote:
Omdat die sponsjes grijs zijn?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jouw username doet echter een complot vermoeden...
You're welcome dearquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
kutwijven
ik was net bij de action, en ik kwam thuis met mijn armen volwondersponsjes en
microvezeldoekjes
en waarom?
wat moet ik ermee?
geen idee
géén idee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |