Ja die bleek niet eens zo ver wegquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:19 schreef Dinus het volgende:
[..]
Nu wil ik ook van die wondersponsjes.
En ik ben jaloers, jij woont praktisch naast de Action volgens mij.
O dat gebruik ik nooit meer eigenlijk. Mis het niet echtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:43 schreef Ooi86 het volgende:
Ff iets heel anders, maar wel huishoudelijks.... Het is al genoemd hier in het topic: wasverzachter.
Ik vraag me af: wat doet dat nou werkelijk?! En doe je dat gewoon bij je wasmiddel? Of in plaats van
*huishoudN00B*
Het maakt je was zacht en het ruikt lekkerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:43 schreef Ooi86 het volgende:
Ff iets heel anders, maar wel huishoudelijks.... Het is al genoemd hier in het topic: wasverzachter.
Ik vraag me af: wat doet dat nou werkelijk?! En doe je dat gewoon bij je wasmiddel? Of in plaats van
*huishoudN00B*
Sommige dingen kun je niet delegeren vrouw!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Je kunt mannen ook niks toevertrouwen![]()
Ik heb de foto laten zien, ik heb uitleg gegeven, ik heb een beschrijving op een briefje geschreven en dan presteert hij het nog om met een doodnormale huis-tuin-en-keukenspons thuis te komen.
In het assortiment van welke winkel bedoel je? Action? Volgens mij wel, aangezien mensen dat hier tipten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:38 schreef Cyan het volgende:
He verdorie! Had hier een berichtje gepost dacht ik maar nergens terug te vinden!
Poging 2 dan maar:
Zit Blue Wonder of Blue Miracle (zoals het blijkbaar bij de Action heet ) vast in het assortiment? Want ik ben helemaal in to Blue Wonder want ALLES wordt spik en span! Schoner dan schoon! Het glimt en blinkt!
Ik ook niet meer, Isa (red. dochter) kreeg er rode vlekken van toen ze een baby was. Mee gestopt en eigenlijk nooit gemist...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat gebruik ik nooit meer eigenlijk. Mis het niet echt
Arty ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, Isa (red. dochter) kreeg er rode vlekken van toen ze een baby was. Mee gestopt en eigenlijk nooit gemist...
Ja ik bedoelde inderdaad bij de Action. Dus ik ga daar voortaan maar naar toe voor Blue Wonder ipv naar Appie waar ie een stuk duurder is!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In het assortiment van welke winkel bedoel je? Action? Volgens mij wel, aangezien mensen dat hier tipten.
De neppert hebben ze er dus alleen maar hè? Maar die schijnt net zo goed te zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:58 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde inderdaad bij de Action. Dus ik ga daar voortaan maar naar toe voor Blue Wonder ipv naar Appie waar ie een stuk duurder is!
Ik gebruik om RVS te laten glimmen altijd de allsreiniger / ruitenreiniger van de Aldi in zo'n glassexfles. Die is roze en ruikt heerlijk naar bloemetjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:03 schreef NanKing het volgende:
Ik gebruik ook niet vaak wasverzachter (wel bij broeken ed), want ik gooi veel in de drogert en dan gebruik ik van die kekke drogerdoekjes van Robijntje.
Voor mijn fornuis ed gebruik ik [ afbeelding ] maar dan in sprayvorm![]()
Met ontvetters krijg je er alleen maar strepen op.
Ja, nu kan ik net zo goed alles maar opbiechten dacht ik zo![]()
doe mijn maar de roze silanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het maakt je was zacht en het ruikt lekker![]()
Een wasmachine heeft een laatje met drie openingen voor zeep. Een voor de voorwas, een voor het wasmiddel en een voor de wasverzachter. De smalste is meestal voor de wasverzachter.
Ik zourobijn
gebruiken, die ruikt het lekkerst.
Ik gebruik de spray (vetweg ofzo?) als het heel vies geworden is en dat spul wat op de foto staat voor mijn fornuis..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:03 schreef NanKing het volgende:
Voor mijn fornuis ed gebruik ik [ afbeelding ] maar dan in sprayvorm![]()
Met ontvetters krijg je er alleen maar strepen op.
Ja, nu kan ik net zo goed alles maar opbiechten dacht ik zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |