En de prijzenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef Nonneke het volgende:
(heb nog niet het hele topic doorgelezen) Dude, als je nog Balbo zoekt, wij verkopen ze, ik werk bij Prijsmepper (een outlet van Kruitvat en TP).
Ik kan er best een zooi naar je opsturen, we komen er in om(ik zal morgen even kijken wat ze kosten, maar ik gok tussen de 1 en 2 euro)
Lief van je dat je het aanbiedt!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:00 schreef Nonneke het volgende:
[..]
En de prijzen
De Power pad's (die grote, 2 per verpakking) zijn 1.50
En de Mini Pads (die waar Bluezzzzz het over had) zijn 2.49
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:27 schreef Sleeve het volgende:
Ik wil ook wondersponsjes nu!
Ik was nooit zo van de sponsjes. Ik ben sowieso net afgekickt van een serieuse 'mircovezeldoekjes-verslaving'. Overal waar ik kwam en microvezeldoekjes in de aanbieding zag moest ik ze kopen. Nu heb ik een stapel microvezeldoekjes van wel bijna een meter hoog.....![]()
Hopelijk krijg ik nu niet weer een nieuwe verslaving....
het enige dat daar alleen bij helpt is staalwol.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:13 schreef Isegrim het volgende:
Nee.Ik heb alleen twee ratten en die zal ik maar niet de modder in sturen.
Ik hoopte dat ze zouden werken op die irritante ingebrande vetvlekjes die je altijd krijg aan de zijkant van je electrische kookcirkels, dit:
[ afbeelding ]
Helaas, ijdele hoop.![]()
Natuurlijk ben je niet de enige, daar valt toch niet mee te leven?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het enige dat daar alleen bij helpt is staalwol.
gelukkig, ik ben niet de enige die dat altijd schoon poetst![]()
Die heb ik toch redelijk weg gekregen ooit, met zo'n Wonderspons. Maar misschien was het nog niet zo ingebrand, dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:13 schreef Isegrim het volgende:
Nee.Ik heb alleen twee ratten en die zal ik maar niet de modder in sturen.
Ik hoopte dat ze zouden werken op die irritante ingebrande vetvlekjes die je altijd krijg aan de zijkant van je electrische kookcirkels, dit:
[ afbeelding ]
Helaas, ijdele hoop.![]()
Vandaar dat Conflict er altijd zo piekfijn uitziet!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:04 schreef Biancavia het volgende:
Oh mag ik, mag ik?
Ik maak altijd alles schoon met de vochtige vloerdoekjes van de Xenos. Echt he, m'n keuken, fornuis, de vloer ook, maar ook de badkamer en de wc en gewoon ja, alles.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vandaar dat Conflict er altijd zo piekfijn uitziet!!
Hij dubt nog vermoed ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij de sponsjes ook aan gaat schaffen?
We gebruiken ze op t werk ook... we hebben een hele stelling vol met die dingen staanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:01 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
En daarom heb ik er dus ook altid minstens 10 op voorraadje zou maar eens zonder zitten
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
We gebruiken ze op t werk ook... we hebben een hele stelling vol met die dingen staan
vochtige schoonmaakdoekjes van de lidlquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:04 schreef Biancavia het volgende:
Oh mag ik, mag ik?
Ik maak altijd alles schoon met de vochtige vloerdoekjes van de Xenos. Echt he, m'n keuken, fornuis, de vloer ook, maar ook de badkamer en de wc en gewoon ja, alles.
die mogen wel door het toilet toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
vochtige schoonmaakdoekjes van de lidl
lekker grote verpakking, heb er standaard 1 in de keuken, en 1 in de badkamer
Euh ja nee... geen stelling zoals je die kent in de zin van het zelfbedieningsmagazijn...quote:
ik mag hopen vanb wel, want als ik het toilet ermee heb afgenomen, spoel ik ze gewoon doorquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
die mogen wel door het toilet toch?
Iemand vragen ze op te sturen?quote:Op zondag 16 maart 2008 00:29 schreef wonderer het volgende:
Heb het hele topic gelezen (en smakelijk gelachen), en verdomd
Er zit hier alleen geen Action. Of Lidl. Of Blokker. Of... etc
Wat moet ik nu?!
quote:Op zondag 16 maart 2008 00:29 schreef wonderer het volgende:
Heb het hele topic gelezen (en smakelijk gelachen), en verdomd
Er zit hier alleen geen Action. Of Lidl. Of Blokker. Of... etc
Wat moet ik nu?!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef Nonneke het volgende:
(heb nog niet het hele topic doorgelezen) Dude, als je nog Balbo zoekt, wij verkopen ze, ik werk bij Prijsmepper (een outlet van Kruitvat en TP).
Ik kan er best een zooi naar je opsturen, we komen er in om(ik zal morgen even kijken wat ze kosten, maar ik gok tussen de 1 en 2 euro)
Een maandquote:Op zondag 16 maart 2008 00:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Iemand vragen ze op te sturen?
(ej en over een maand ben je toch in NL?)
Ja, neem een houten vloerquote:Op zondag 16 maart 2008 00:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een maandEen maand lang denken "dat moet schoon dat moet schoon"...
Er moet hier trouwens ook hoognodig gestofzuigd worden (kuttapijt), iemand daar tips voor? Supersonische stofzuigerzakken of zo?
Dan toch iemand vragen iets op te sturen?quote:Op zondag 16 maart 2008 00:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een maandEen maand lang denken "dat moet schoon dat moet schoon"...
Er moet hier trouwens ook hoognodig gestofzuigd worden (kuttapijt), iemand daar tips voor? Supersonische stofzuigerzakken of zo?
Ja hallóótjes, dat was al voorgesteld in de vormquote:Op zondag 16 maart 2008 00:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan toch iemand vragen iets op te sturen?
Huhquote:Op zondag 16 maart 2008 00:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hallóótjes, dat was al voorgesteld in de vormvan Nonneke
Als dat effe zou kunnen. Betaal jij? *liefkijk*quote:
Hee trouwens... al het goeie komt uit de VS toch? Dan moeten die wonderersponsjes hier vast ook te krijgen zijn!quote:Op zondag 16 maart 2008 00:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan toch iemand vragen iets op te sturen?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
die mogen wel door het toilet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |