Omdat ze bijvoorbeeld mijn RVS-kookplaat laten glanzen dat het een lieve lust is. Elke spoortje vet of viezigheid is er met een handomdraai mee verdwenen. Zonder sop! Kind kan de was doen!quote:Op zondag 9 maart 2008 18:08 schreef heaven7 het volgende:
Waarom zijn ze zo bijzonder?
Hé, bij het Kruidvat heb ik er nog tevergeefs naar lopen zoeken. Ik zal er de volgende keer eens naar vragen.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:16 schreef Sjeen het volgende:
http://www.balbo.com/
Ik haal ze meestal bij het kruidvat...
Ze zijn hard, maar ook niet zo hard dat je krassen mee maakt. Dus je kunt er flink mee schrobben. Echt super.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:08 schreef heaven7 het volgende:
O en van de website die Sjeen gaf:quote:Op zondag 9 maart 2008 18:08 schreef heaven7 het volgende:
Wat is Blue Wonder?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:37 schreef LasTeR het volgende:
Blue Wonder met normale sponsjes werkt ook wel goed.
Van blue wonder overigens ook.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is Blue Wonder?
Maakt dat mijn huishoudelijke leven ook gemakkelijker zodat ik tijd over houd voor leuke dingen?
Volgens de site ook bij de Blokker, maar die hebben ze uit het assortiment gehaald. Dus het zegt niet allesquote:Op zondag 9 maart 2008 19:41 schreef Ole het volgende:
volgens de site bij de DA. Morgen eens even kijken
WAT IS HET!?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:45 schreef NanKing het volgende:
Oeh ik ben zwaar fan van die sponsjes.
[..]
Van blue wonder overigens ook.
http://www.sorbo.nl/blue-wonder-allesreinigerquote:Op zondag 9 maart 2008 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
WAT IS HET!?
Zeg het me!
Zeg het me!
Och, kleine krasjes krijg je toch. Het is een gebruiksvoorwerp. Ik maak me daar eerlijk gezegd niet zo heel druk om. In een keuken moet gekookt worden!quote:Op zondag 9 maart 2008 21:05 schreef Greys het volgende:
Dan ook even een tuttige vraag...
Hoe DOEN jullie dat toch met roestvrijstalen fornuizen??
Als er nog een kruimeltje op ligt en ik ga dan soppen met spons of lapje () of wat dan ook, dan maakt dat ene kleine klotekruimeltje de grootste krassen! Stofzuigen jullie dat ding eerst, ofzo? En daarna met zo'n wondersponsje? HELP!
Dat moet ik ook hebben!quote:Op zondag 9 maart 2008 20:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
http://www.sorbo.nl/blue-wonder-allesreiniger
Het is gewoon allesreiniger maar eentje die zelfs Nan proof is
Er zit hier een Action zie ik net, dus morgen ga ik ze scorenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:49 schreef schatje het volgende:
De Action verkoopt een nep Blue Wonder genaamd Blue Miracle, die kost maar iets van een euro.
Ik wist dat ik 'met mij' had bij moeten voegen.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!
Maar mijn vriend wil niet![]()
Hoezo?
Volgens mij zijn dat gewoon verschillende zachtheden (quote:Op zondag 9 maart 2008 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zie in de supermarkt ook altijd van die lappies voor van alles en nog wat. Microvezel zus en me zo. Eentje voor RVS, een ander voor de badkamer, een derde voor de ruiten. Is dat nou wat? Nu we toch massaal aan het mutsen zijn geslagen?
O die doekjes gebruik ik ook veel ja. Vooral voor badkamer en toilet. Kun je ze lekker wegmieteren na gebruik en ik vind dat veel hygiënischer dan een katoenen doek gebruiken.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat gewoon verschillende zachtheden (), die doekjes.
Ik gebruik bijna overal een zeem voor of van prefab glassex/muscle schoonmaakdoekjes.
Ik ben wel goed bezig mijn imago aan 't vernaggelen hier
Wonderdoekjesquote:Op zondag 9 maart 2008 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zie in de supermarkt ook altijd van die lappies voor van alles en nog wat. Microvezel zus en me zo. Eentje voor RVS, een ander voor de badkamer, een derde voor de ruiten. Is dat nou wat? Nu we toch massaal aan het mutsen zijn geslagen?
dasty!quote:Op zondag 9 maart 2008 21:05 schreef Greys het volgende:
Dan ook even een tuttige vraag...
Hoe DOEN jullie dat toch met roestvrijstalen fornuizen??
Als er nog een kruimeltje op ligt en ik ga dan soppen met spons of lapje () of wat dan ook, dan maakt dat ene kleine klotekruimeltje de grootste krassen! Stofzuigen jullie dat ding eerst, ofzo? En daarna met zo'n wondersponsje? HELP!
Als je ze daarna weer een keer wast zonder wasverzachter zijn ze weer goed.quote:Op maandag 10 maart 2008 08:54 schreef Copycat het volgende:
Vervelende van die wonderdoekjes vind ik dat je ze moet wassen zonder wasverzachter omdat ze anders hun speciale 'kracht' verliezen. En ook dat vergeet ik nogal eens waardoor mijn wonderdoekjes steeds weer normale vodjes worden.
Kijk! Dat zijn nu de tips die ik als onkundige af en toe huisvrouw nodig heb!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Als je ze daarna weer een keer wast zonder wasverzachter zijn ze weer goed.![]()
Ik heb er idd ook altijd standaard eentje in de auto liggen om in de file mijn dashboard te cleanenquote:Je moet er ook gewoon heel veel kopen en eventueel aanvullen met handdoeken, die kunnen meestal ook wel een keer wasverzachter overslaan. Ik gebruik ze echt heel veel. Ze zijn ook handig als vaatdoekje, afstoflap, poetsdoek, voor in de auto, om mee te dweilen etc.
Hoe denk je dat ik daar achter ben gekomen?quote:Op maandag 10 maart 2008 09:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk! Dat zijn nu de tips die ik als onkundige af en toe huisvrouw nodig heb!
quote:[..]
Ik heb er idd ook altijd standaard eentje in de auto liggen om in de file mijn dashboard te cleanen.
Waarom klikte ik op dit topic?quote:
Omdat ze écht geweldig zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom klikte ik op dit topic?
Waarom heb ik net bij het Kruidvat zo'n kreng gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |