Een ui schijnt ook te werken....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dus ik moet toch maar de blauwe zooi aanschaffen dan.
Ingrid, een klein beetje dreft werkt ook erg goed!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gratis?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:47 schreef Isabeau het volgende:
En Leintjeuh kan ik reuze aanraden als schoonmaaksterGratis en reist het hele land door
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:53 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, voor een tube superglansspul voor je haar dan. En wat thee. En een beetje brunch.
Met die microvezeldoekjes is het echt een werkje van niks. Ik heb net de ramen in de bijkeuken en het toilet gedaan en ik ben inclusief het sopje maken en weggooien maximaal 5 minuten bezig geweest.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ga straks de kastjes induiken een kijken wat ik heb. Lijkt me zo'n takkewerk ramenlappen.
Halve ui in de emmer gooien, dan krijg je geen strepen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ga straks de kastjes induiken een kijken wat ik heb. Lijkt me zo'n takkewerk ramenlappen.
Als er Blue Miracle op de fles staat, vooral lekker laten staan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
en toch: ik doe er mijn badkamer-zonder-raam dagelijks mee (Flylady, Don't ask) en echt elke vorm van leven is in de kiem gesmoord. En er zit nog glans op de tegels. Vanochtend speciaal op gelet.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Als er Blue Miracle op de fles staat, vooral lekker laten staan.
Ik denk niet dat Xena je heel gaat laten als je haar zwarte vlekken eraf probeert te poetsen met een wondersponsje..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie net een heul vies plekje d.m.v. een foto
Morgen even doen dus![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik denk niet dat Xena je heel gaat laten als je haar zwarte vlekken eraf probeert te poetsen met een wondersponsje..
Okay, ik zal even de accu van het toestel opladen en dan morgen foto's maken.quote:
Ik heb gelukkig geen kalkprobleem, maar ik denk dat elke keer na het douchen de wanden even afdrogen al heel erg zal werken. Als je daar zin in hebt tenminstequote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:42 schreef nikky het volgende:
Dus kalk krijg je goed weg met Blue Wonder santitair? Ik heb onderhand alles al wel geprobeerd. Niets werkt. Het gaat er wel een beetje vanaf maar dan ben ik een uur met een aantal tegels bezig. Dat vertik ik toch echt.
En hoe hou je het kalkvrij? Ik heb al zo'n mooie trekker voor de tegels als ik klaar ben met douchen. Maar dat is niet genoeg schijnt.
Nikkyquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:42 schreef nikky het volgende:
Dus kalk krijg je goed weg met Blue Wonder santitair? Ik heb onderhand alles al wel geprobeerd. Niets werkt. Het gaat er wel een beetje vanaf maar dan ben ik een uur met een aantal tegels bezig. Dat vertik ik toch echt.
En hoe hou je het kalkvrij? Ik heb al zo'n mooie trekker voor de tegels als ik klaar ben met douchen. Maar dat is niet genoeg schijnt.
Dat kost toch veul te veul tijd johquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:46 schreef Liquidootje het volgende:
Waar zijn de tijden dan geblijven van simpel anti-kalk spayen en dan eventjes laten staan en daarna lekker afspoelen. Of gebruik iets sterkers met ammoniak erin. Tegels kunnen daar wel tegen en dan een laagje boen was erover en dan met gedestileerd water afspoelen en een straalkacheltje gebruiken om het resultaat direct te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |