Een ui schijnt ook te werken....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dus ik moet toch maar de blauwe zooi aanschaffen dan.
Ingrid, een klein beetje dreft werkt ook erg goed!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gratis?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:47 schreef Isabeau het volgende:
En Leintjeuh kan ik reuze aanraden als schoonmaaksterGratis en reist het hele land door
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:53 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, voor een tube superglansspul voor je haar dan. En wat thee. En een beetje brunch.
Met die microvezeldoekjes is het echt een werkje van niks. Ik heb net de ramen in de bijkeuken en het toilet gedaan en ik ben inclusief het sopje maken en weggooien maximaal 5 minuten bezig geweest.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ga straks de kastjes induiken een kijken wat ik heb. Lijkt me zo'n takkewerk ramenlappen.
Halve ui in de emmer gooien, dan krijg je geen strepen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ga straks de kastjes induiken een kijken wat ik heb. Lijkt me zo'n takkewerk ramenlappen.
Als er Blue Miracle op de fles staat, vooral lekker laten staan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |