Haha, nee ik denk dat ik die lekker laat staan. Die echte Blue Wonder is trouwens duur zeg! Mijn oog viel erop toen ik vanavond in de supermarkt liep rond te struinen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:42 schreef Biancavla het volgende:
[..]
Geen flessen met blauw spul erin kopen, hè!
Stuur je het op? *liefkijk*quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:54 schreef YPPY het volgende:
Wil je anders ons oude laminaat?Dat moeten we er toch nog uithalen. Scheelt ons weer wat ritjes naar de stort.
Mijn koelkast (buitenkant) was stukken makkelijker zo; eerst met een vochtige m-v-doek en toen een droge erachteraan... net als mijn gasfornuis (als ie niet supersmerig is anders een wondersponsjequote:Op donderdag 27 maart 2008 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Wat is vooral geschikt voor de microvezeldoekjes (mvd's), wat gaat er dus werkelijk beter uitzien met een mvd dan met willekeurig welk ander schoonmaakdoekje?
Zonder wasverzachter, dat is het enige waar je aan hoeft te denken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:26 schreef Morretje het volgende:
Erg geinteresseerd! Ja, Greys, jouw schuld![]()
Ga zo eens fietsen naar de Action. Vraag me nog wel af of die doekjes gewoon gewassen kunnen worden? Gaat de werking dan niet kapoet?
Breng me niet op ideeën, want ik heb het druk!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:47 schreef Morretje het volgende:
Maar dat niet met de sponsjes en MVdoekjes, toch?![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:35 schreef Duderinnetje het volgende:
(en aan seks, maar dat is persoonlijk)
Wel bij het Kruidvat. Ik hoop dat die ook een beetje goed zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
In Groningen zullen ze toch ook wel een action hebben?!
Daar gaan we zaterdag heen. Bij zeeman en marskramer geen wondersponsje te vinden.
Heb je dan niet de microvezelsponzen? Die heb ik zelf nog niet gezien bij de Action, maar dat zijn andere dan de wondersponzen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:01 schreef Morretje het volgende:
Yes.. Wonderspons en MV-doekjes binnen!!Oh, en een heleboel andere zooi natuurlijk!
![]()
Maarre, heb wel eens mensen horen zeggen dat de wondersponzen grijs of wit zijn... Kon bij de action uit 4 kleuren kiezen: roze, groen, blauw en geel.. Heb ik dan wel de goeie? Het materiaal ziet er net zo uit als de doekjes..
Die heb ik van de WC Eend en het werkt heerlijk! Veel minder last van kalk!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:08 schreef Lolaatje het volgende:
Ik post bijna nooit op Fok, maar ben dankzij dit topic de trotse bezitter van wondersponsjes, wonderdoekjes en blauw spul (hoewel ik daarmee nu wat voorzichtig ben)![]()
In mijn enthousiasme had ik bij de Action ook een soort blauwe ronde dingen gekocht die je in de spoelbak van de WC moet doen. Mijn tip: niet kopen. Mijn WC spoelt nu belachelijk slecht door dus wees gewaarschuwd
Dat bewijst maar weer dat je niet bij alles voor de goedkope variant moet gaan. Ik zal eens kijken naar die van WC Eendquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Die heb ik van de WC Eend en het werkt heerlijk! Veel minder last van kalk!
herkenbaar.. een slecht doorspoelende wc door blauwe blokjes en dan een kind dat propt met wc papier geeft een verstoppingquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:08 schreef Lolaatje het volgende:
Ik post bijna nooit op Fok, maar ben dankzij dit topic de trotse bezitter van wondersponsjes, wonderdoekjes en blauw spul (hoewel ik daarmee nu wat voorzichtig ben)![]()
In mijn enthousiasme had ik bij de Action ook een soort blauwe ronde dingen gekocht die je in de spoelbak van de WC moet doen. Mijn tip: niet kopen. Mijn WC spoelt nu belachelijk slecht door dus wees gewaarschuwd
Ik heb mijzelf er liefdevol over ontfermd jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:33 schreef Greys het volgende:
Nou Maneki, daar sta je dan met je goeie bedoelingen
Je hebt meteen die verpakking uit haar handen gegrist om zelf in te pikken, als zij ze toch niet gebruikt?
Wonder Vezel Doekjes?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:58 schreef AnneX het volgende:
Na het lezen van alle loftuitingen en verhoogde kans op levensvreugde volgens Dude :
OK ... gescore'd bij Kruidvat : 3 WVD - wonder vezel doekjes - 40 x 40 cm in de aanbieding voor ¤ 1,99
slechts !
Per stuk in een ander vak : 1,89 !
Volgens de gebruiksaanwijzing - ook nog voor dat geld erbij - de keukenkasten afgenomen met streeploos resultaat.
De wondersponsjes en MVD - micro vezel doekjes in alle mogelijke kleuren - werden al gebruikt.
* zachtjes : hoi hoi hoi
Wehehehe, he's cursedquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:03 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ben ook gaan zoeken naar deze sponsjes omdat iedereen zo lovend over is. Heb ze helaas niet gevonden.
Daarom mag iedereen die zoveel plezier heeft met de sponsjes een keer bij mij langskomen om het te demonsteren. Als het mij bevalt mag je koffie en ik jouw spons.
Ik wil ze ook!
ik heb er vanmorgen twee vermoord op de filters van mijn afzuigkap (rvs) maar schóón dat ze zijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:46 schreef Lienekien het volgende:
Hoe lang gaan ze mee? Mijn eerste exemplaar ligt al kapot in de prullenbak.
Ik heb net gestofzuigd en gedweild, mocht ook wel weer eens, was een week of 5 geledenquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:02 schreef Merel het volgende:
Oh en ik heb ook dat evil blauw spul van de Action gekocht. Ik heb toch geen natuurstenen aanrechtblad of andere dure dingen in huis. En ik hou wel van agressief schoonmaakspul
De voegen in de douche zijn nu ook schoon
Iemand nog tips om stofzuigen en dweilen leuk te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |