abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 maart 2008 @ 00:29:59 #157
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57638695
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:42 schreef Biancavla het volgende:

[..]

Geen flessen met blauw spul erin kopen, hè!
Haha, nee ik denk dat ik die lekker laat staan. Die echte Blue Wonder is trouwens duur zeg! Mijn oog viel erop toen ik vanavond in de supermarkt liep rond te struinen.
Ik ben eigenlijk wel heel erg blij met mijn "uitvinding" van het gebruik van groene zeep (i.p.v. allesreiniger die net zo goed nietsreiniger kan heten), de Leifheit-hausrein (handig voor de ramen en alles waar geen mini-laagje zoals bij de groene zeep op mag achter blijven) en Muscle-keukenreiniger.
Verder gebruik ik alleen Treffer voor megavlekken (kaarsvet op mijn gelamineerde spaanplaattafeltje enzo) en antikalk.
Dus ik ben nog niet helemaal overtuigd van de toegevoegde waarde van Blue Wonder moet ik zeggen... En de Blue Miracle (wellicht een miracle voor de fabrikant van nieuwe spullen als aanrechtsbladen en tegels enzo, hehe) laat ik zeker staan.

Morgen shoppen
En soppen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 27 maart 2008 @ 03:04:35 #158
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_57640107
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:54 schreef YPPY het volgende:
Wil je anders ons oude laminaat? Dat moeten we er toch nog uithalen. Scheelt ons weer wat ritjes naar de stort.
Stuur je het op? *liefkijk*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_57640645
ja eum,, ik heb net, per ongeluk, mijn hele keuken schoongemaakt mét sponsjes en microvezeldoekjes...

van de eerste wist ik al hoe fijn ze waren maar van de tweede..... die zijn ook geweldig

Mijn hele keuken is spik en span en dat met alleen die dingen en water....

en dat voor 8 uur ś ochtends
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57640999
Wat is vooral geschikt voor de microvezeldoekjes (mvd's), wat gaat er dus werkelijk beter uitzien met een mvd dan met willekeurig welk ander schoonmaakdoekje?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57641424
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Wat is vooral geschikt voor de microvezeldoekjes (mvd's), wat gaat er dus werkelijk beter uitzien met een mvd dan met willekeurig welk ander schoonmaakdoekje?
Mijn koelkast (buitenkant) was stukken makkelijker zo; eerst met een vochtige m-v-doek en toen een droge erachteraan... net als mijn gasfornuis (als ie niet supersmerig is anders een wondersponsje ) en de kastdeurtjes in de keuken en stoffen ging ook makkelijker (de stof blijft er meer in hangen ofzo).. Dat viel me op iig... Je hoeft veel minder te boenen en geen of iig minder schoonmaakmiddel juich ik sowieso toe
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57641701
Mijn moeder heeft 2 wondersponsjes kapot gemaakt. Ik kwam thuis van de week en daar lagen mijn sponsjes verzopen in de wasbak in een sopje met Andy. Moeders met smetvrees.
Go hard or go home
pi_57642500
Erg geinteresseerd! Ja, Greys, jouw schuld
Ga zo eens fietsen naar de Action. Vraag me nog wel af of die doekjes gewoon gewassen kunnen worden? Gaat de werking dan niet kapoet?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 27 maart 2008 @ 10:35:39 #164
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57642687
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:26 schreef Morretje het volgende:
Erg geinteresseerd! Ja, Greys, jouw schuld
Ga zo eens fietsen naar de Action. Vraag me nog wel af of die doekjes gewoon gewassen kunnen worden? Gaat de werking dan niet kapoet?
Zonder wasverzachter, dat is het enige waar je aan hoeft te denken.

(en aan seks, maar dat is persoonlijk)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57642943
Maar dat niet met de sponsjes en MVdoekjes, toch?

Ik gebruik sowieso geen wasverzachter, dus daar hoef ik ook niet aan te denken..
  donderdag 27 maart 2008 @ 10:54:17 #166
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57643070
Ik kan haast niet wachten tot ik zaterdag weer in de action ben

Ik heb bij Albert Heyn trouwens een supergoed ruitendoekje gescoord. Alle ramen van deuren die áltijd vol vette kindervingerprintjes zitten ff afvegen en klaar! alleen maar water en toch schoon.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 27 maart 2008 @ 11:18:44 #167
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57643535
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:47 schreef Morretje het volgende:
Maar dat niet met de sponsjes en MVdoekjes, toch?
Breng me niet op ideeën, want ik heb het druk!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57645036
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:35 schreef Duderinnetje het volgende:

(en aan seks, maar dat is persoonlijk)
daar wil ik niet aan denken, want, nou je weets.

En die mvd's ga ik dus vanmiddag eens uitgebreid testen, want er mag hier wel eens gesopt worden (pun intended).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57645050
het hele huis is 1 grote bende, maar ik kan bijna niks doen, heb net met de grootst mogelijke moeite de afwas weggewerkt, ik heb zo'n vreselijke pijn in mijn rug..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_57645123
Och meissie, maar dan moet je de boel maar even de boel laten hoor Heb je niet iemand die je kan helpen? Je kan mensen gewoon vragen hoor
pi_57645346
nee, niemand die me kan helpen
het is gewoon even niet anders denk ik
ik probeer af en toe even wat te doen, meer dan dat kan niet, maar het wel rete frustrerend, het is zón troep joh
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_57645915
In Groningen zullen ze toch ook wel een action hebben?!
Daar gaan we zaterdag heen. Bij zeeman en marskramer geen wondersponsje te vinden.
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:25:32 #173
331 Merel
Be here now.
pi_57646179
Het is voorbestemd Ik kwam net bij de supermarkt en daar lagen in een mand honderden wondersponsjes op me te wachten En die stonden daar vroeger nooooooit, maar vandaag hadden ze ze speciaal voor me klaargezet denk ik

En vanmiddag ga ik vroeg van m'n werk weg zodat ik langs de Action kan Microvezeldoekjes here I come! En alle andere spotgoedkope prullaria natuurlijk
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:31:20 #174
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57646307
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
In Groningen zullen ze toch ook wel een action hebben?!
Daar gaan we zaterdag heen. Bij zeeman en marskramer geen wondersponsje te vinden.
Wel bij het Kruidvat. Ik hoop dat die ook een beetje goed zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_57646715
Ohja, kruidvat kan ook nog. Die weet ik daar wel te vinden.
pi_57646945
Yes.. Wonderspons en MV-doekjes binnen!! Oh, en een heleboel andere zooi natuurlijk!

Maarre, heb wel eens mensen horen zeggen dat de wondersponzen grijs of wit zijn... Kon bij de action uit 4 kleuren kiezen: roze, groen, blauw en geel.. Heb ik dan wel de goeie? Het materiaal ziet er net zo uit als de doekjes..
pi_57647076
Ik post bijna nooit op Fok, maar ben dankzij dit topic de trotse bezitter van wondersponsjes, wonderdoekjes en blauw spul (hoewel ik daarmee nu wat voorzichtig ben)

In mijn enthousiasme had ik bij de Action ook een soort blauwe ronde dingen gekocht die je in de spoelbak van de WC moet doen. Mijn tip: niet kopen. Mijn WC spoelt nu belachelijk slecht door dus wees gewaarschuwd
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_57647120
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:01 schreef Morretje het volgende:
Yes.. Wonderspons en MV-doekjes binnen!! Oh, en een heleboel andere zooi natuurlijk!

Maarre, heb wel eens mensen horen zeggen dat de wondersponzen grijs of wit zijn... Kon bij de action uit 4 kleuren kiezen: roze, groen, blauw en geel.. Heb ik dan wel de goeie? Het materiaal ziet er net zo uit als de doekjes..
Heb je dan niet de microvezelsponzen? Die heb ik zelf nog niet gezien bij de Action, maar dat zijn andere dan de wondersponzen.
pi_57647253
maar, maar... daar staat op: Wonderspons.. Niet goed opgelet dus hier..
pi_57647384
Wilde ik mijn, als zeer slechte huisvrouw bekend staande, moeder op de hoogte brengen van wondersponsjes in de hoop dat ze dan eens wat meer zou gaan poetsen..zegt ze 'Oh ja die ken ik wel, liggen hier al járen in de kast!' en ze trekt zo een megaverpakking van een meter sponsjes uit de kast. Ooit eens gekocht in België en al jarenlang onaangeraakt
Saartje
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 maart 2008 @ 14:33:47 #181
163650 Greys
pi_57647597
Nou Maneki, daar sta je dan met je goeie bedoelingen
Je hebt meteen die verpakking uit haar handen gegrist om zelf in te pikken, als zij ze toch niet gebruikt?

Morretje... die sponsjes zijn ook prrrrrrima hoor! Maar hebben niet de schurende werking van DE wondersponsjes in grijs en wit
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:36:29 #182
35189 Troel
scherp en bot
pi_57647651
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:08 schreef Lolaatje het volgende:
Ik post bijna nooit op Fok, maar ben dankzij dit topic de trotse bezitter van wondersponsjes, wonderdoekjes en blauw spul (hoewel ik daarmee nu wat voorzichtig ben)

In mijn enthousiasme had ik bij de Action ook een soort blauwe ronde dingen gekocht die je in de spoelbak van de WC moet doen. Mijn tip: niet kopen. Mijn WC spoelt nu belachelijk slecht door dus wees gewaarschuwd
Die heb ik van de WC Eend en het werkt heerlijk! Veel minder last van kalk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:37:11 #183
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57647662
Potverdikkie ik wil ook een wonderspons!

ik moet nog helemaal tot zaterdag wachten.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_57647918
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Die heb ik van de WC Eend en het werkt heerlijk! Veel minder last van kalk!
Dat bewijst maar weer dat je niet bij alles voor de goedkope variant moet gaan. Ik zal eens kijken naar die van WC Eend
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 maart 2008 @ 15:33:51 #185
163650 Greys
pi_57648850
Ik heb ook van die blauwe tabletten voor in de spoelbak van het toilet. Dat werkt prima, tot hij bijna op is. Dan komen er van die kledderige blauwe klodders mee in het spoelwater dat er heel onsmakelijk uit ziet.
Visite is wel eens hier de kamer binnen gekomen, van het toilet af (wel eerst den broek omhoog getrokken gelukkig...) al roepende 'Ik weet niet wat er met je wc blok gebeurd is, maar volgens mij spoelde ik die nu in 1 keer door!'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 27 maart 2008 @ 15:39:45 #186
7074 moussy
kuttekop
pi_57648977
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:08 schreef Lolaatje het volgende:

herkenbaar.. een slecht doorspoelende wc door blauwe blokjes en dan een kind dat propt met wc papier geeft een verstopping
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:48:43 #187
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_57650435
* _Bar_ zal morgen ook maar weer eens beginnen met flink sopgenot, en met micro en wonder dingensen van de Action

Als je dit topic volgt krijg je gewoon schoonmaakkriebel zin
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_57650747
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:33 schreef Greys het volgende:
Nou Maneki, daar sta je dan met je goeie bedoelingen
Je hebt meteen die verpakking uit haar handen gegrist om zelf in te pikken, als zij ze toch niet gebruikt?
Ik heb mijzelf er liefdevol over ontfermd ja
Ben meteen de voegen in m`n badkamer aan het schoonmaken geweest..ze werden weer helemaal wit
Saartje
pi_57653220
Na het lezen van alle loftuitingen en verhoogde kans op levensvreugde volgens Dude :

OK ... gescore'd bij Kruidvat : 3 WVD - wonder vezel doekjes - 40 x 40 cm in de aanbieding voor ¤ 1,99
slechts !
Per stuk in een ander vak : 1,89 !

Volgens de gebruiksaanwijzing - ook nog voor dat geld erbij - de keukenkasten afgenomen met streeploos resultaat.

De wondersponsjes en MVD - micro vezel doekjes in alle mogelijke kleuren - werden al gebruikt.

* zachtjes : hoi hoi hoi
pi_57653351
Ik ben ook gaan zoeken naar deze sponsjes omdat iedereen zo lovend over is. Heb ze helaas niet gevonden.

Daarom mag iedereen die zoveel plezier heeft met de sponsjes een keer bij mij langskomen om het te demonsteren. Als het mij bevalt mag je koffie en ik jouw spons.

Ik wil ze ook!
A little bit hateful
pi_57653692
Kruidvat verkoopt ze.
  donderdag 27 maart 2008 @ 19:17:48 #192
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57653744
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 18:58 schreef AnneX het volgende:
Na het lezen van alle loftuitingen en verhoogde kans op levensvreugde volgens Dude :

OK ... gescore'd bij Kruidvat : 3 WVD - wonder vezel doekjes - 40 x 40 cm in de aanbieding voor ¤ 1,99
slechts !
Per stuk in een ander vak : 1,89 !

Volgens de gebruiksaanwijzing - ook nog voor dat geld erbij - de keukenkasten afgenomen met streeploos resultaat.

De wondersponsjes en MVD - micro vezel doekjes in alle mogelijke kleuren - werden al gebruikt.

* zachtjes : hoi hoi hoi
Wonder Vezel Doekjes?
Is dat het ultieme genot?

Ik wil ze ook!
Het is koopavond!
En ik moet nog vijftien portfolio's nakijken vanavond!
Wie houdt me tegen?

* Voordeur op slot draait en sleutel inslikt *
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 maart 2008 @ 19:20:36 #193
163650 Greys
pi_57653824
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:03 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ben ook gaan zoeken naar deze sponsjes omdat iedereen zo lovend over is. Heb ze helaas niet gevonden.

Daarom mag iedereen die zoveel plezier heeft met de sponsjes een keer bij mij langskomen om het te demonsteren. Als het mij bevalt mag je koffie en ik jouw spons.

Ik wil ze ook!
Wehehehe, he's cursed
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:46:06 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57656642
Hoe lang gaan ze mee? Mijn eerste exemplaar ligt al kapot in de prullenbak.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:35:45 #195
331 Merel
Be here now.
pi_57658295
M'n gasfornuis is nog nooit zo schoon geweest! En ik kan weer door het deurtje van de oven kijken!! De binnenkant van de oven wordt een etappe-plan, maar het begin is er!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_57659015
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:46 schreef Lienekien het volgende:
Hoe lang gaan ze mee? Mijn eerste exemplaar ligt al kapot in de prullenbak.
ik heb er vanmorgen twee vermoord op de filters van mijn afzuigkap (rvs) maar schóón dat ze zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:02:59 #197
331 Merel
Be here now.
pi_57659354
Oh en ik heb ook dat evil blauw spul van de Action gekocht. Ik heb toch geen natuurstenen aanrechtblad of andere dure dingen in huis. En ik hou wel van agressief schoonmaakspul

De voegen in de douche zijn nu ook schoon

Iemand nog tips om stofzuigen en dweilen leuk te maken?
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:39:17 #198
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57660693
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:02 schreef Merel het volgende:
Oh en ik heb ook dat evil blauw spul van de Action gekocht. Ik heb toch geen natuurstenen aanrechtblad of andere dure dingen in huis. En ik hou wel van agressief schoonmaakspul

De voegen in de douche zijn nu ook schoon

Iemand nog tips om stofzuigen en dweilen leuk te maken?
Ik heb net gestofzuigd en gedweild, mocht ook wel weer eens, was een week of 5 geleden
Wat het echt veel makkelijker en leuker maakt is alle zooi van de vloer halen (hier veel snoeren, boeken, foldertjes, tasjes en andere rotzooi). Dan is het eigenlijk zo gebeurd.
Verder gebruik ik zo'n cheapo zwabber van de Blokker voor de hoekjes enzo en een Leifheit-vloerwisser voor de grotere oppervlakken.
Lekker muziekje op, pyama aan, maskertje op mijn gezicht en in mijn haar en gaaaaaaaaaaaaaaan.
Ondanks dat het dan eigenlijk helemaal niet zo erg is doe ik het dus eigenlijk bijna nooit, omdat mijn schoonmaak-uitstel-gedrag het altijd overwint
Morgen sponsjes kopen en me botvieren op de voegen in de badkamer, vandaag lekker alles ontkalkt, wat ben ik toch goehoed!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_57665887
Ok, ok, ik kom ook wel uit de kast.
Eergister ergens de goeie blue gekocht en gister naar de Action en naast wondersponsjes mvd's gehaald: 3 x 40 bij 40, een setje van kleine beetje stevige van 10 bij 15, een setje van twee met aan de ene kant schuurstaal én een spons met met mvd-tentakeltjes.

Vandaag de hele dag het huis aan mezelf. Grote voorjaarsschoonmaak .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_57666261
Ik stond vanochtend om half 7 op mn kraan in de keuken te poetsen omdat ik vond dat het ding moest glimmen.
pi_57666563
Ik blijk behalve een chenillespons:

ook nog een gewone spons met microvezel gekocht te hebben .

Als ik nou de ramen ga wassen, welke zou ik dan het beste kunnen gebruiken voor de natsopperij en welke voor het droogwrijven?

PS:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_57666789
Ja, die heb ik ook gekocht sigme!!
pi_57667678
Ik had al tijden (lees jaren) een dubieuze zwarte streep in mijn bad (van een laptop die van de badrand in een gelukkig leeg bad knalde, don't ask ). Werkelijk alles geprobeerd om dat ding weg te poetsen.

Gisteravond aaide ik met een wondersponsje over de streep en nu is ie weg. En nu is mijn bad weer volledig smetteloos en stralend wit.

Bedankt, Dude, voor de tip.
Eeuwig vijfentwintig
pi_57668294
Het is te erg voor woorden, maar ik heb nog nooit mijn ramen gelapt.
Maar daar heb je toch geen wondersponsje voor nodig? Alleen die mv lappen? Of wel, want dan wacht ik nog een paar dagen. En moet dat met speciaal schoonmaakmiddel?
  vrijdag 28 maart 2008 @ 11:42:03 #206
331 Merel
Be here now.
pi_57669773
Blauwe zooi in een emmer met water, raam insponzen met blauw water, daarna droogmaken met microvezelwonderlappen, en tadááá... je kunt weer door je ramen kijken
  vrijdag 28 maart 2008 @ 11:46:54 #207
152199 Biancavla
Augie is lief!
pi_57669858
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 08:35 schreef sigme het volgende:

PS:
Geen vla zo lekker als Biancavla.
pi_57669896
Dus ik moet toch maar de blauwe zooi aanschaffen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')