Geen flessen met blauw spul erin kopen, hè!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga morgen eens wondersponsjes halen denk ik naar aanleiding van dit topic.
Morgen vrij en het is hier té smerig, dus ook maar eens de badkamer en vloer soppen. Gelukkig net zaterdag powerontkalker gekocht en nieuwe microvezeldoekjes, dus dat gaat helemaal goed komen.
Zie net dat hier een nieuwe Action zit, dus die eens uitchecken en waarschijnlijk leegkopen![]()
kun je welquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:40 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat geef je ervoor? De stort is hier gratis.Hij wint het nooit van onze nieuwe parketvloer.
Haha, nee ik denk dat ik die lekker laat staan. Die echte Blue Wonder is trouwens duur zeg! Mijn oog viel erop toen ik vanavond in de supermarkt liep rond te struinen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:42 schreef Biancavla het volgende:
[..]
Geen flessen met blauw spul erin kopen, hè!
Stuur je het op? *liefkijk*quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:54 schreef YPPY het volgende:
Wil je anders ons oude laminaat?Dat moeten we er toch nog uithalen. Scheelt ons weer wat ritjes naar de stort.
Mijn koelkast (buitenkant) was stukken makkelijker zo; eerst met een vochtige m-v-doek en toen een droge erachteraan... net als mijn gasfornuis (als ie niet supersmerig is anders een wondersponsjequote:Op donderdag 27 maart 2008 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Wat is vooral geschikt voor de microvezeldoekjes (mvd's), wat gaat er dus werkelijk beter uitzien met een mvd dan met willekeurig welk ander schoonmaakdoekje?
Zonder wasverzachter, dat is het enige waar je aan hoeft te denken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:26 schreef Morretje het volgende:
Erg geinteresseerd! Ja, Greys, jouw schuld![]()
Ga zo eens fietsen naar de Action. Vraag me nog wel af of die doekjes gewoon gewassen kunnen worden? Gaat de werking dan niet kapoet?
Breng me niet op ideeën, want ik heb het druk!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:47 schreef Morretje het volgende:
Maar dat niet met de sponsjes en MVdoekjes, toch?![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:35 schreef Duderinnetje het volgende:
(en aan seks, maar dat is persoonlijk)
Wel bij het Kruidvat. Ik hoop dat die ook een beetje goed zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
In Groningen zullen ze toch ook wel een action hebben?!
Daar gaan we zaterdag heen. Bij zeeman en marskramer geen wondersponsje te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |