Mijn oude tandenborstels laten altijd groenig/bruinige sporen achter en etensrestjesquote:
Isa wil nu ineens spontaan weg. Heel typisch.quote:
En daar heeft men Blue Wonder voor sanitair voor uitgevonden!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ik hoor net van Isa dat de wondersponsjes niet geschikt zijn om de kalkaanslag van de muren in de badkamer te verwijden.
Een halve ui in je water!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja, nu wil ik ook een wondersponsje!
Ik las ergens dat het ook bij de zeeman te koop is? Die zit hier om de hoek, dan kan ik zo ff kijken.
En die doekjes, waar zijn die goed voor? En hebben ze bij zeeman ook dat schoonmaakmiddel?
Nog ramenwas tips?
Ik geloof je hoor, maar ik kan me er eigenlijk zó weinig bij voorstellen!quote:
azijn gebruikenquote:
ióóóóónen!!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:03 schreef octopussy het volgende:
[..]
azijn gebruiken![]()
en ik wil nu ook wondersponsjes en wonderdoekjesen als ik dan toch bij de drogist ben dan moet ik ook haarverf hebben en anti-frizz van john frieda en een suede-opruwblokje en en en en...
Ja maar jij wilde verf uit tapijt toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Its amaaaaaazing mike
Verf doet ie ook niet, trouwens het wondersponzzje![]()
quote:Op zondag 23 maart 2008 14:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Deel 3![]()
De eed moet nog in de OP![]()
De vlek op het aanrecht zie je al een stuk minder trouwens. En alleen te zien bij daglicht. Maar als je het weet, is het een doorn in het oog natuurlijk. Ik ga in elk geval opzoek naar de echte Blue Wonder.
Het is er bijna uit, zwarte verf op licht tapijtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar jij wilde verf uit tapijt toch?
Ja, dat is gewoon echt ondoenlijk, vermoed ik
Nou, ik weet het niet hoor. Dit is geen vlek 'van iets'. Dit is uitgebeten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:58 schreef anneja het volgende:
[..]
kunstgebittabletten! Ik zeg het je! (wij hebben een wit aanrecht en een slappe discipline mbt roestige pannen en lekkende koffiekopjes, maar alle ringen en plekken verwijderen we lachend met een kunstgebittablet. Gewoon aanrecht natmaken, tablet er een beetje overheen schuren tot het begint te bruisen, en koffie gaan drinken)
Dat werkt! Ik doe het kattenluikje er ook altijd mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:59 schreef Ole het volgende:
straks eens de zwarte plek op de boekenplank proberen. Het lievelingsplekje van de kat (boven de radiator)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |