Ik drink ook geen koffie!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef Houniet het volgende:
Dan heb je nog niet genoeg koffie op hoor.
idemquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:58 schreef DaMart het volgende:
Misleidende TT... ik moest erg goed zoeken naar de KSC nu.
jawel!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef Houniet het volgende:
Dan heb je nog niet genoeg koffie op hoor.
Dat viel best mee net op de fiets hoorquote:
Bankluierenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
weekend [afbeelding]
Veel tv kijken [afbeelding]
Oh ja, belastingenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bankluieren
Wel sporten nog, en de aanslag voor 2007 even opmaken. Anders wordt Mr. Belastingdienst sehr böse
Neh, ik sport ook liever hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, belastingen [afbeelding]
Veel sport kijken dit weekend juist [afbeelding] [afbeelding]
Dat is toch al een tijdje bekend?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:44 schreef Muck het volgende:
ik lees net dat volgend jaar the sims 3 uitkomt![]()
![]()
Kom dan hier heenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:30 schreef Muck het volgende:
het stortregent hier ook al de hele dag
sneeuw wil ik /mad
vast wel, maar ik lees het net pasquote:
graagquote:
MPGquote:
Oehquote:
Muckquote:[..]
MPG![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:44 schreef Muck het volgende:
ik lees net dat volgend jaar the sims 3 uitkomt [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hier doen ze niet aan verrassingen... de keuzes zijn: regen, regen, of heel veel regenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh
Ja, hier hebben we buitjes, met regen, hagel en/of sneeuw
Elke10 minuten weer een verrassing
[..]
quote:Muck![]()
![]()
![]()
bakkes!quote:
Awwwwwquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
hier doen ze niet aan verrassingen... de keuzes zijn: regen, regen, of heel veel regen
quote:[..]
/madquote:[..]
bakkes!
precies!quote:
Awwwwquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:10 schreef Muck het volgende:
[..]
precies!
ik heb uuuuren doorgebracht met 1&2
ik ookquote:
Simcity!quote:
Jepquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
sims was meer op meisjes gericht geloof ik
een bewegend poppenhuis, woehoe
Vergeet niet om een kaartje te kopen, ivm goede vrijdagquote:
Das snelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof hequote:Primaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:23 schreef OA het volgende:
MPG, aangezien het nu weekend is, volgen aanstaande dinsdag de stats van 5 dagen...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Eensch!quote:
Relaxt, gewoon een nieuwe gekocht of gekregen omdat de oude stuk was?quote:
Heeft ie van de verzekering gekregenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Relaxt, gewoon een nieuwe gekocht of gekregen omdat de oude stuk was?
Oh en natuurlijkGoedemiddag
Aartiquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:50 schreef Aarti het volgende:
heyhoi!
hier niet zo goed, maar ach....quote:
Ik ben een lamzak.quote:
ik vind je desondanks wel lief!quote:
Ach, ik zie hier de A1 en het valt mee, ze vertragen hier net (bij de IKEA Amersfoort). Dus ik zal zo eens een poging doen. Het is niet erger dan een normale vrijdag iig.quote:
Dank je, als ik niet mobiel was had je nu een kus-smilie gekregen!quote:
nah lekker dan, dat wordt me dan mooi door de neus geboord.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank je, als ik niet mobiel was had je nu een s-smilie gekregen!
Ah ik heb thuis genoeg smiliesquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
nah lekker dan, dat wordt me dan mooi door de neus geboord.
jullie hebben exact dezelfde UIquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
mijn wat?
ben nog maar een paar dagen terug van Duitsland.
weet van niks ze
Goed he!quote:
Dat ze dezelfde UI hebbenquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ze dezelfde UI hebben![]()
Ze zijn allebei een schaapie
quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
sararaats heeft de hare inmiddels ingewisseld
FF doet het niet op de laptop... /mad'quote:
Wat voor router heb je gekocht? Qua merk?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:02 schreef OA het volgende:
Welke nerd deskundige kan mij van advies voorzien?
Ik heb een draardloze router gekocht, maar het installeren lukt niet. Hij zegt dat er geen internetverbinding is terwijl ik alles exact zo heb gedaan als de gebruiksaanwijzing voorschrijft....![]()
Ik heb als internet type PPPoE gekozen, aangezien ik ADSL heb.
Pics!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:14 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer
had vanmiddag een klein ongelukje. donderde van de trap op weg naar de brievenbus.
heb nu een mooi blauw achterwerk.
S.
Je internettype kan je in de meeste gevallen op DHCP laten staan.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:02 schreef OA het volgende:
Ik heb een draardloze router gekocht, maar het installeren lukt niet. Hij zegt dat er geen internetverbinding is terwijl ik alles exact zo heb gedaan als de gebruiksaanwijzing voorschrijft....![]()
Bah.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:03 schreef OA het volgende:
[..]
FF doet het niet op de laptop... /mad'
Zit nu noodgedwongen in IE te kloten...
Ben Opera aan het downloaden, daar heb ik goede ervaringen meede!
Welk merk router?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:02 schreef OA het volgende:
Heb je dr mee uit gevraagd?quote:
Ik voel me een stuk beter jaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je dr mee uit gevraagd?
en:
Ben je weer beter?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:02 schreef OA het volgende:
Ik las hounietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:19 schreef Aarti het volgende:
ik hou niet van cappucino
Whehehehquote:
Maar cappuccino houdt wel van jouquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:19 schreef Aarti het volgende:
ik hou niet van cappucino
Wiener melange?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:28 schreef Aarti het volgende:
geef mij maar lekker allochtonenkoffie!
Dat is lekker maar dat vind mijn tandarts niet goedquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:36 schreef Aarti het volgende:
nee, gewoon koffie met veel melk en veel suiker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is lekker maar dat vind mijn tandarts niet goed
ik gedraag me, maximaal 4 koffie per weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
Nee!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jullie ook zo'n raar mailtje gehad van Jo0Lz?
Eh nee?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik gedraag me, maximaal 4 koffie per week
Neequote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Idem hierquote:
jaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:56 schreef Aarti het volgende:
wil je ook een raar mailtje?
Ja!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:56 schreef Aarti het volgende:
wil je ook een raar mailtje?
Ik heb op 15 per dag (alleen kantooruren!) gezeten, dus ik ben ook verlaagdquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:10 schreef Houniet het volgende:
Ik denk eerder dat MPG een stout mailtje wilt.
Vind je wel lekker hé.quote:
Eh?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Stuur eens door? En van waar komt het?!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb het Jo0lz-mailtje ontvangen.
Ordinaire spam
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb op 15 per dag (alleen kantooruren!) gezeten, dus ik ben ook verlaagd
LIES!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Eh?
Wat voor mail? Ik verstuur heul geen mails?!
quote:Dear friend
Van: Jo0Lz (the.jo0lz@gmail.com)
Gemiddeld risico Deze afzender ken je mogelijk niet. Markeren als veilig | Markeren als onveilig
Verzonden:
vrijdag 21 maart 2008 18:24:27
Aan:
What can we offer you ? Just visit us
*www.hoteby.com*,
best,cheapest electronics waiting your response
now best products onsale:
macbook 13":320 EUR,
ps3:150EUR,N95:290 EUR,
iPhone:235 eur,
xbox elite:220EUR,
32"HDTV:265 EUR.....
What the mother fuck.quote:
Ja hoor, wil je m zien?quote:
Heb je zeker je e-mail op je blog staan.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
What the mother fuck.
Ik moet even gaan checken wat hier gebeurt, OMG! Ik ben gewoon infected met iets ofzo.
Je had ook kabeljauw moeten kopen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
De kabeljouw was een beetje aan de droge kant.
Nee, het is een worm ofzo, wnat die email adressen komen uit mijn adresboek, of van Gmail, of van m'n hoofdpcquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heb je zeker je e-mail op je blog staan.
Hmm vaag.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:34 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nee, het is een worm ofzo, wnat die email adressen komen uit mijn adresboek, of van Gmail, of van m'n hoofdpc
Gmail mailen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:35 schreef Jo0Lz het volgende:
What the fuck, ze staan gewoon in de SENT MAIL Van GMAIL!!!
Dan krijg je de rest van mij erbij.quote:
als je door mn brievenbus past, zie ik je graag tegemoetquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan krijg je de rest van mij erbij.We kunnen niet zonder elkaar.
Ah, ik dacht dat ik de a had ingedruktquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je had ook kabeljauw moeten kopen.
Dans zequote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:39 schreef Aarti het volgende:
doei aapjes!
Account gehacx0r3dquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:35 schreef Jo0Lz het volgende:
What the fuck, ze staan gewoon in de SENT MAIL Van GMAIL!!!
Pff, praat me er niet van.quote:
Geniet van je groenequote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:38 schreef Jo0Lz het volgende:
Nu eerst bier.
En wiet.
Fucking gestressed, kom ik terug van m'n ouders, "shit hit the fan. "
Thanks Houniet, en natuurlijk de rest , die het meldde.
quote:
Vanmiddag heeft een vriend van me voor 50 euro gehaaldquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. * Jo0Lz is now playing "Everything is gonna be alright - Bob Marley".
Zucht.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. * Jo0Lz is now playing "Everything is gonna be alright - Bob Marley".
Ja dat was ikquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:38 schreef Jo0Lz het volgende:
Nu eerst bier.
En wiet.
Fucking gestressed, kom ik terug van m'n ouders, "shit hit the fan. "
Thanks Houniet, en natuurlijk de rest , die het meldde.
Idd goedemorgenquote:
Mja, jawel, jij?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 08:27 schreef BrandX het volgende:
goed geslapen??
Altijd hè, kids.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 08:30 schreef BrandX het volgende:
ik heb niets van je gekregen
maar goed, je hebt dan ook mijn email niet![]()
ohw, en ook goedemorgen. Waarom is u zo vroeg op?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 08:41 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Altijd hè, kids.
Die laten me niet uitslapen.
Dat is inderdaad tof, have fun!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:08 schreef BrandX het volgende:
Zo mensen, ontbijtje is naar binnen, nog even mijn bakkie opslurpen en dan lekker naar wedstrijdtraining.
wel cool, we worden gefilmd, na de training video-evaluatie
Amateur videosquote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:08 schreef BrandX het volgende:
Zo mensen, ontbijtje is naar binnen, nog even mijn bakkie opslurpen en dan lekker naar wedstrijdtraining.
wel cool, we worden gefilmd, na de training video-evaluatie
Beetje late reactie...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je internettype kan je in de meeste gevallen op DHCP laten staan.
Is 't een router met ingebouwde modem? Of moet je vanuit je modem een kabel naar de router trekken?
Of je pleurt er wat ibuprofen in!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:07 schreef DaMart het volgende:
Dan word je om zeven uur 's ochtends wakker met een enorme droge keel, die nog zeer doet ook. Ondanks dat je eigenlijk je ogen dicht wilt doen en verder wilt slapen, ga je toch je bed maar uit om een paar bekers water naar binnen te werken. Als je een paar uur later weer wakker wordt, is de keelpijn nog niet verdwenen. Tijd voor drastischere maatregelen dus: gewoon negeren en doen wat je normaal doet. Net zoals je het beste gewoon door kunt gaan met eten als je je misselijk voelt. Bij mij werkt dat in ieder geval.
Nou ja, terwijl ik doe alsof ik geen keelpijn heb, wens ik jullie een goede morgen.
Ah, ik ben dus niet de enige]quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:07 schreef DaMart het volgende:
Hey, ik ben de achtergrondkleur van mijn posts kwijt.
Nah, heb al zuigtablet tegen keelpijn genomen... zometeen een kop thee en dan zal het vast wel weer minder worden.quote:
Nee, best lastig als je gewend bent om je eigen posts makkelijk terug te vinden aan de hand van de knaloranje achtergrondkleurquote:Ah, ik ben dus niet de enige
Wanneer?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:19 schreef OA het volgende:
Gaan jullie nog wel terug naar de zojuist gepostte reactie?![]()
Of kom je ook bovenaan de pagina terecht?![]()
Of ligt het aan mij?
Ik ook!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:07 schreef DaMart het volgende:
Slapend rijk wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:25 schreef Houniet het volgende:
Mogge @ work waar geen zak te doen is.
hoorde ik gisteren alquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:45 schreef OA het volgende:
http://beta.frontpage.fok(...)iljoen-schuldig.html
Ik ook, maar het stond nog niet op de FP...quote:
heel hard negerenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
van zwetende vrouwen die op elkaar in slaan. Every man's wet dream
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:07 schreef DaMart het volgende:
Dan word je om zeven uur 's ochtends wakker met een enorme droge keel, die nog zeer doet ook. Ondanks dat je eigenlijk je ogen dicht wilt doen en verder wilt slapen, ga je toch je bed maar uit om een paar bekers water naar binnen te werken. Als je een paar uur later weer wakker wordt, is de keelpijn nog niet verdwenen. Tijd voor drastischere maatregelen dus: gewoon negeren en doen wat je normaal doet. Net zoals je het beste gewoon door kunt gaan met eten als je je misselijk voelt. Bij mij werkt dat in ieder geval.
Nou ja, terwijl ik doe alsof ik geen keelpijn heb, wens ik jullie een goede morgen.
(nog) geen last vanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:07 schreef DaMart het volgende:
trainen.... derde partij, 2e ronde. rechterhoek ontvangenquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
trainen.... derde partij, 2e ronde. rechterhoek ontvangen
gelukkig gaf ik er drie terug. Maar mijn hoofdkap zat niet helemaal goed meer, waardoor de jukbeenbescherming in mijn oog kwam te zitten. Ergo blauw oog.Ach tis niet de eerste en zal de laatste ook wel niet zijn
![]()
![]()
Is ook alweer opgelost!quote:
ben je klaar mee....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
trainen.... derde partij, 2e ronde. rechterhoek ontvangen
gelukkig gaf ik er drie terug. Maar mijn hoofdkap zat niet helemaal goed meer, waardoor de jukbeenbescherming in mijn oog kwam te zitten. Ergo blauw oog.Ach tis niet de eerste en zal de laatste ook wel niet zijn
![]()
![]()
quote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is ook weer opgelost door Danny.
Kloptquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:24 schreef BrandX het volgende:
Jericho is eigenlijk best wel een toffe serie
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:31 schreef OA het volgende:
Ik vind net een leeg doosje kattensnoepjes achter de bank.
Gisteren gekocht en op tafel gezet. Vanochtend was het nergens te vinden...
Blijkbaar hebben de katten zich vannacht tegoed gedaan aan ongeveer 200 snoepjes...
Als de deur in het slot zit?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze weten iig hoe ze 't moeten openen.
Katten van vriending weten hoe ze de deur moeten openen. Erg grappig om te zien
Succes!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:46 schreef Sjowhan het volgende:
Ben er zo weer vandoor, moet invallen bij een team die om 21uur speelt
Ik heb net 'The name of the rose' gekeken. Goede film, en nu wil ik dus helemaal dat boek van Eco nog een keer lezen. Alleen jammer dat het zo moeilijk te krijgen is nog.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:23 schreef BrandX het volgende:
iemand nog iets leuks of anders spannends aan het doen?
O ja, via internet kun je ook kopen... ik struin altijd door boekwinkels als ik boeken wil hebbenquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, via internet kun je ook kopen... ik struin altijd door boekwinkels als ik boeken wil hebben.
Ik verveel me, telt dat ook?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:23 schreef BrandX het volgende:
iemand nog iets leuks of anders spannends aan het doen?
Maar het is zoveel leuker om door een boekwinkel te struinen, boeken in je handen te houden, op een willekeurige pagina open te slaan en de woorden tot je te nemen... en dan te besluiten of je het boek wil lezen of niet...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
welcome to 2008!
Bij Bol heb je het binnen een paar dagen binnen. Gewoon bestellen
Boekhandels zijn ookquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het is zoveel leuker om door een boekwinkel te struinen, boeken in je handen te houden, op een willekeurige pagina open te slaan en de woorden tot je te nemen... en dan te besluiten of je het boek wil lezen of niet...
Ik kan nog een keer bij de Slegte kijken... raak een beetje door mijn dvd's heen, dus het wordt ook tijd om de FRS binnenkort weer eens te plunderenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Boekhandels zijn ook
Internet is vooral handig voor als je het niet vinden kan of het goedkoper hebben wil
Een winkel als Donner moet je maar niet komen danquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan nog een keer bij de Slegte kijken... raak een beetje door mijn dvd's heen, dus het wordt ook tijd om de FRS binnenkort weer eens te plunderen.
Donner? Wat is dat?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een winkel als Donner moet je maar niet komen dan
bij de mediamarkt zijn de dvd's doorgaans een stuk goedkoperquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan nog een keer bij de Slegte kijken... raak een beetje door mijn dvd's heen, dus het wordt ook tijd om de FRS binnenkort weer eens te plunderen.
Heavenquote:
quote:Donner Lijnbaan is één van de grootste en best gesorteerde boekhandels in Nederland (6000m2). Gevestigd in een monumentaal gebouw in het hart van Rotterdam. Donner verkoopt boeken sinds 1912 en heeft thans een collectie van 250.000 boektitels in huis.
Bij de FRS kijk ik vrijwel alleen bij de actiedvd's... dus de 3 voor 15 euro en zo... en de FRS kan ik fietsend bereiken, voor de MM moet ik een stuk verder rijdenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
bij de mediamarkt zijn de dvd's doorgaans een stuk goedkoper
Grote booekwinkels zijn heaven!quote:
8 levels zijn het. Je krijgt er nog conditie van ookquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Grote booekwinkels zijn heaven!![]()
Maar met zo'n vloeroppervlakte, wordt dat 's ochtends vroeg vertrekken en broodjes mee voor onderweg in de winkel.
Aan conditie en persoonlijke bibliotheek werken in één! Als ik die 11 boeken die nog ongelezen op de plank staan, uit heb, wordt het misschien eens tijd om richting het zuiden te trekkenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
8 levels zijn het. Je krijgt er nog conditie van ook
11 ongelezen boeken maarquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan conditie en persoonlijke bibliotheek werken in één! Als ik die 11 boeken die nog ongelezen op de plank staan, uit heb, wordt het misschien eens tijd om richting het zuiden te trekken.
Dan tel ik de niet-fictieve naslagwerken nog mee...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
11 ongelezen boeken maar
Heb er hier bijna 50 staan
Maar ja, is een mooie boekwinkel, kom er graag maar niet te vaak
Die liet ik er nog buitenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan tel ik de niet-fictieve naslagwerken nog mee....
Maar ik ga nu even Stephen King uitlezen, zodat het straks nog maar 10 ongelezen boeken zijn.
ik heb hem in het nederlands en vond er echt geen donder aan, hebben?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb net 'The name of the rose' gekeken. Goede film, en nu wil ik dus helemaal dat boek van Eco nog een keer lezen. Alleen jammer dat het zo moeilijk te krijgen is nog.
ik heb allang weekendquote:
Moet je niet meer naar school dan Muckje?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb allang weekend
al een half jaar ofzo
nee, in september pas weer. als ik mijn toelatingsexamen haal tenminstequote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Moet je niet meer naar school dan Muckje?
Ben je gestopt met je opleiding danquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:15 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, in september pas weer. als ik mijn toelatingsexamen haal tenminste
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ben je gestopt met je opleiding dan?
Wat wil je gaan doen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:15 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, in september pas weer. als ik mijn toelatingsexamen haal tenminste
Biologie en medische laboratoriumtechniek aan de HANquote:
Dan kom je bij mij op schoolquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Biologie en medische laboratoriumtechniek aan de HAN
Klinkt zwaarquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Biologie en medische laboratoriumtechniek aan de HAN
Hogeschool Arnhem Nijmegenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt zwaar
Maar is wel vraag naar hoor ik. Heb een vriendin die in het lab van een ziekenhuis in Rotterdam werkt.
Wat is de HAN?
oehquote:
het is ook heel zwaarquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt zwaar
Maar is wel vraag naar hoor ik. Heb een vriendin die in het lab van een ziekenhuis in Rotterdam werkt.
Hogeschool Arnhem Nijmegen dusquote:Wat is de HAN?
Maar wel leuk om te doen dus, als je op een fatsoenlijke school zitquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:31 schreef Muck het volgende:
het is ook heel zwaar
en dat er heel veel vraag naar analisten is, klopt inderdaad. Ik heb hiervoor de vakopleiding laboratoriumtechniek gedaan en ben daarna aan de specialistenopleiding begonnen, maar de school begon me steeds meer tegen te staan.
Bijzonder slecht onderwijs en bestuur
[..]
Hogeschool Arnhem Nijmegen dus
Zoiets zag ik al jaquote:
ja preciesquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wel leuk om te doen dus, als je op een fatsoenlijke school zit
hehe, mooi issie hequote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets zag ik al ja
Toen ik naar je Muck keek
Je doet je sterrenbeeld weer eer aan!quote:Op zondag 23 maart 2008 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
*blub*
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |