Nah, heb al zuigtablet tegen keelpijn genomen... zometeen een kop thee en dan zal het vast wel weer minder worden.quote:
Nee, best lastig als je gewend bent om je eigen posts makkelijk terug te vinden aan de hand van de knaloranje achtergrondkleurquote:Ah, ik ben dus niet de enige
Wanneer?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:19 schreef OA het volgende:
Gaan jullie nog wel terug naar de zojuist gepostte reactie?![]()
Of kom je ook bovenaan de pagina terecht?![]()
Of ligt het aan mij?
Ik ook!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:07 schreef DaMart het volgende:
Hey, ik ben de achtergrondkleur van mijn posts kwijt.
Slapend rijk wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:25 schreef Houniet het volgende:
Mogge @ work waar geen zak te doen is.
hoorde ik gisteren alquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:45 schreef OA het volgende:
http://beta.frontpage.fok(...)iljoen-schuldig.html
Ik ook, maar het stond nog niet op de FP...quote:
heel hard negerenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
van zwetende vrouwen die op elkaar in slaan. Every man's wet dream
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:07 schreef DaMart het volgende:
Dan word je om zeven uur 's ochtends wakker met een enorme droge keel, die nog zeer doet ook. Ondanks dat je eigenlijk je ogen dicht wilt doen en verder wilt slapen, ga je toch je bed maar uit om een paar bekers water naar binnen te werken. Als je een paar uur later weer wakker wordt, is de keelpijn nog niet verdwenen. Tijd voor drastischere maatregelen dus: gewoon negeren en doen wat je normaal doet. Net zoals je het beste gewoon door kunt gaan met eten als je je misselijk voelt. Bij mij werkt dat in ieder geval.
Nou ja, terwijl ik doe alsof ik geen keelpijn heb, wens ik jullie een goede morgen.
(nog) geen last vanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:07 schreef DaMart het volgende:
Hey, ik ben de achtergrondkleur van mijn posts kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |