Toch is het voor de posters volgens mij leuker, als ze in harmonie verder zingen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ja op zich wel. Het ene topic was echter al zover terug gezakt in de index dat ik geen actie heb ondernomen.
Word je erg blij als ik een merge voor je aanvraag?quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch is het voor de posters volgens mij leuker, als ze in harmonie verder zingen.
Kleine moeite, groot plezier. Is het aparte topic al weer in ere hersteldquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Word je erg blij als ik een merge voor je aanvraag?
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:57 schreef donroyco het volgende:
Moet er nog iets aangepast worden aan de header? Laat het me dan weten via PM
quote:Op woensdag 23 april 2008 08:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Doe niet debiel. Als het even kan.
Hoelang wordt deze troll nog getolereerd? Ik ben helemaal voor leuke, blije, supergrappige posts. Maar deze trollkloon mag ondertussen wel weg, niet waar?quote:Op woensdag 23 april 2008 08:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Irritant mannetje, jij bent. Met je zelfgenoegzame eigendunk die denkt dat er maar één route is naar de heilsstaat, een heilsstaat waar je eigen portemonnee voorop staat welteverstaan.
T werkt volgens mij weer.quote:Op woensdag 23 april 2008 08:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Over PM praten mag niet meer. Verboten!
Hij lijkt idd wel steeds radicaler te wordenquote:Op woensdag 23 april 2008 09:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
Hoelang wordt deze troll nog getolereerd? Ik ben helemaal voor leuke, blije, supergrappige posts. Maar deze trollkloon mag ondertussen wel weg, niet waar?
Ja, daar maakte ik een positieve opmerking over, maar iemand wiste dat vervolgens maar.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
T werkt volgens mij weer.
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, daar maakte ik een positieve opmerking over, maar iemand wiste dat vervolgens maar.
Raar....
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:26 schreef Chewie het volgende:
De verzorgingsstaat is onbetaalbaar aan het worden
Kan er wat gedaan worden aan de walgelijke manier van discusieren door Echtgaaf Scorpio & FJD?
Dat is het ook.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Mmmm, ik zie in het topic een hoop gejij en stereotypering. Teleurstellend
Waarvoor van mijn kant excuses. Ik begin het op een gegeven moment ook gewoon leuk te vinden om iemand op discrepanties en rarigheden in een betoog te wijzen. Dat gebeurt niet altijd in even nette bewoordingen, daarom ben ik ook geen politicus, en het leidt tot een heleboel offtopic gedoe.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Mmmm, ik zie in het topic een hoop gejij en stereotypering. Teleurstellend
Oorzaak-gevolg. Je kwam met een zeer abjecte stelling, en ja daarop had ik gereageerd. Dat we lessen moeten trekken uit het verleden, mijn beste. Ik wijs je ergens op, niet uit kwade wil. Je had ook kunnen besluiten om niet direct in een kramp te schieten.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:49 schreef Scorpie het volgende:
EchtGaaf, niet zo huilen, je bent zelf begonnen met de Hitlervergelijking.
Ik wens je veel succes. Ik hoop dat je galbak mentaliteit nou eens voorgoed kan achterlaten.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:52 schreef FJD het volgende:
Dat gezegd hebbende zal ik m'n leven wederom gaan beteren, het ging al best lang goed
Prima plan. Sluit ik het topic wel.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:58 schreef Scorpie het volgende:
Voorstel; we beginnen opnieuw met het topic, nieuwe OP , oude topic wordt gesloten.
Niet nodig.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:58 schreef Scorpie het volgende:
Voorstel; we beginnen opnieuw met het topic, nieuwe OP , oude topic wordt gesloten.
Als jij dan ook de strijdbijl (half) ingraaft dan kunnen we elkaar nu inhoudelijk in de haren vliegenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik wens je veel succes. Ik hoop dat je galbak mentaliteit nou eens voorgoed kan achterlaten.
Ik vind het wel meevallen hoor, al zouden wij elkaar voortdurend in de haren vliegen? Nee toch zeker? (de laatste keer is toch al ff geleden volgens mijquote:Op donderdag 24 april 2008 14:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jij dan ook de strijdbijl (half) ingraaft dan kunnen we elkaar nu inhoudelijk in de haren vliegen
Je hebt er wel een handje van om met morele oordelen te gaan gooien. En dat is toch echt op betrekkings niveau.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zolang het inhoudelijk is, dan heb ik daar niets op tegen om elkaar in de haren te vliegen.. Ik discussieer nu eenmaal veel liever op inhoudelijk niveau dan betrekkingsniveau.
Met dat laatste doel ik vooral tussen de users onderling. Met morele oordelen komen hoeft niet perse direct op betreffende users te slaan. Als ik met morele oordelen kom, dan richt ik mij meestal niet rechtstreeks op de users zelf.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je hebt er wel een handje van om met morele oordelen te gaan gooien. En dat is toch echt op betrekkings niveau.
Hé, daar hebben we die slachtofferrol weer!quote:Op maandag 21 april 2008 16:13 schreef Klopkoek het volgende:
Maar dat is toentertijd een beetje verpest door DS4 die steeds ging zagen als ik wat nieuws postte (onder het mom van 'die politici werken zo hard, in tegenstelling tot jij luiwammes').
De mods zitten er niet om gedachtenpolitie te spelen. Zolang het niet buiten de fatsoensnormen treedt heb ik er geen moeite mee. Er zijn hier veel meer users met vaste stokpaardjes. In de politiek zitten vele politici met opvattingen waar ik niks mee kan en die ook nog eens ventileren. Dat is op dit subforum niet anders.quote:Op maandag 28 april 2008 13:54 schreef Elfletterig het volgende:
Hij heeft dit weekend nog lopen zieken in een (mijn) topic over agressie door stijgende brandstofkosten, met een oneliner die zich laat voorspellen: "het is allemaal de schuld van de linksen". Tot zover de bijdrage van SeLang. Het is een obsessie die ziekelijke vormen aanneemt en het is uitermate irritant, vandaar mijn klacht. Zoek voor de aardigheid eens op "linksen" en "Selang" met Google en je krijgt honderden hits. Een langspeelplaat waar een kras op zit, kun je ook afzetten.
Gelet op de kleur ligt het wel voor de hand dat de linksen er achter zitten...quote:Op maandag 28 april 2008 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
Een stoplicht dat te lang op rood staat? - Het is de schuld van de linksen.
Kan je daar de GroenLinksen in elk geval niet de schuld van geven.quote:Op maandag 28 april 2008 15:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gelet op de kleur ligt het wel voor de hand dat de linksen er achter zitten...
Wat hebben die schoften nu weer gesloopt?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan je daar de GroenLinksen in elk geval niet de schuld van geven.
Alle stoplichten en ze vervangen door rotondesquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:46 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat hebben die schoften nu weer gesloopt?
Dit is ook nog eens echt waar. Verkeerslichten gaan opzettelijk op rood als er verkeer aankomt, om autoverkeer te ontmoedigen. Rechts verzint zoiets niet hoor.quote:Op maandag 28 april 2008 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
Een stoplicht dat te lang op rood staat? - Het is de schuld van de linksen.
Zullen we dan ook maar een rechts huillie topic aan maken voor jou zodat jij daarin kunt gaan janken hoe slecht rechts is?quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:47 schreef Klopkoek het volgende:
Fastmatti, die effe niet zo triest. Misselijkmakende opmerking is dat.
Ik kom even een suggestie doen of het mogelijk is dat er een Centraal Elseviertopic komt speciaal voor Martijn_77. Al zijn topics zijn een variatie op hetzelfde thema wat niet geheel onlogisch is aangezien Elsevier zelf een grijsgedraaide plaat is. Daarom mijn ideetje om dat soort eentonige topics toch een beetje te gaan bundelen.
Ik vraag mij even hardop af of jij wel de eerste steen moet gooien. Want ik heb genoeg draadjes van jouw hand gezien volgens hetzelfde recept. Alleen dan is het ingrediënt "Elsevier" vervangen door een ander ingrediënt. Maar of het ingrediënt "Elsevier" nu het bezwaar moet zijn?quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:47 schreef Klopkoek het volgende:
Al zijn topics zijn een variatie op hetzelfde thema wat niet geheel onlogisch is aangezien Elsevier zelf een grijsgedraaide plaat is. Daarom mijn ideetje om dat soort eentonige topics toch een beetje te gaan bundelen.
Ik denk dat hij vooral een probleem heeft met het feit dat er naast zijn constante linkse geluid nu ook een rechts geluid te horen is op Fok.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:05 schreef DS4 het volgende:
Ik vraag mij even hardop af of jij wel de eerste steen moet gooien. Want ik heb genoeg draadjes van jouw hand gezien volgens hetzelfde recept. Alleen dan is het ingrediënt "Elsevier" vervangen door een ander ingrediënt. Maar of het ingrediënt "Elsevier" nu het bezwaar moet zijn?
Wat toch wel enige verbazing wekt is dat jij het altijd eens lijkt te zijn met die stukjes uit Elsevier. Hierdoor ben je een karikatuur geworden, in de ogen van bepaalde users, denk ik.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooral een probleem heeft met het feit dat er naast zijn constante linkse geluid nu ook een rechts geluid te horen is op Fok.
Dat komt omdat ik alleen de stukken post waar ik het mee eens ben daarnaast gebruik ik ook andere bronnen. Maar dat willen sommige users niet zienquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat toch wel enige verbazing wekt is dat jij het altijd eens lijkt te zijn met die stukjes uit Elsevier. Hierdoor ben je een karikatuur geworden, in de ogen van bepaalde users, denk ik.
Nou, ik ben iha ook geen fan van een OP die niets anders is dan een stukje tekst uit welk blad dan ook, voorzien van een paar woorden door TS. Dus ik snap het punt wel... alleen: klopkoek doet vaak precies hetzelfde. Dat zijn irritatie specifiek is (te weten: bij een "rechts geluid") is mij ook wel bekend. Maar daar is klopkoek dan weer niet bijzonder in (en dan heb ik het niet over "rechts geluid", maar specifieke irritatie).quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik denk dat hij vooral een probleem heeft met het feit dat er naast zijn constante linkse geluid nu ook een rechts geluid te horen is op Fok.
Als je goed had gelezen vind ik dat dus niet, integendeel. Ik hou al helemaal niet van censuur. Roep maar wat, krijg je van mij, als ik het niet vind kunnen, wel tegengas.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:19 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar vind jij dan wel dat ik specifiek als enige user op de door klopkoek voorgestelde manier gecensureerd moet worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |