nu aan mijn stageverslag werken volgende week vrijdag laatste dag stagequote:Op woensdag 19 maart 2008 12:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk gedurende een dag? Dat heb ik dus nooit meegekregen
gevonden!!quote:
Ah, kijk weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:37 schreef tripack het volgende:
[..]
nu aan mijn stageverslag werken volgende week vrijdag laatste dag stage
en daarna als ik er wordt aangenomen zal ik website bouwen mbv typo3.quote:
Je mag websites bouwen, door typfouten te maken?quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:39 schreef tripack het volgende:
[..]
en daarna als ik er wordt aangenomen zal ik website bouwen mbv typo3.
0900-Geefmijmijnvrijedagterugquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat is het nummer van je baas! Ik ga bellen
Whehehequote:Op woensdag 19 maart 2008 12:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je mag websites bouwen, door typfouten te maken?
nee manquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je mag websites bouwen, door typfouten te maken?
Ik wordt doorgeschakeld naar 0900-tyfopengawerkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
0900-GeefmijmijnvrijedagterugNajah we gaan zien hoe dit zich gaat ontwikkelen
Wist ik alquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:43 schreef tripack het volgende:
[..]
nee mantypo3 is een cms kijk:
www.typo3.org
Fuck... hebben ze weer de voicemail erop staanquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wordt doorgeschakeld naar 0900-tyfopengawerken
Beetje leuk CMS programma?quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:43 schreef tripack het volgende:
[..]
nee mantypo3 is een cms kijk:
www.typo3.org
waar ken je het van dan? voordat ik hier stage liep had ik er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wist ik al
Vond het alleen een TE flauwe grap...ik moest 'm maken
Zagen, zagen, wiedewiedewagen,quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
jaja en hier was tie weer.
[ afbeelding ]
je kan er heel veel mee... de leercurve is wel stijl dus duurt ff voordat je het echt onder de knie hebt, maar dan is het ook wel leuk om te doenquote:
Moet namelijk nog steeds is mijn websites in een CMS gaan duwen... te lui enzoquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:51 schreef tripack het volgende:
[..]
je kan er heel veel mee... de leercurve is wel stijl dus duurt ff voordat je het echt onder de knie hebt, maar dan is het ook wel leuk om te doen
Een vriend van me werkt er ook meequote:Op woensdag 19 maart 2008 12:46 schreef tripack het volgende:
[..]
waar ken je het van dan? voordat ik hier stage liep had ik er nog nooit van gehoord
Anneke Tanneke Toverheksquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zagen, zagen, wiedewiedewagen,
Jan kwam thuis om een boterham te vragen.
Vader was niet thuis, moeder was niet thuis,
Piep, zei de muis in het voorhuis.
Beter een hoop stront in de bus mee...dan moeten staan in het vak van Willem IIquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Anneke Tanneke Toverheks
Anneke Tanneke Toverheks,
Waar ga jij wel naartoe?
"Ik trek de hele wereld rond,
En word dan toch niet moe."
Maar ikke wel, riep toen de hond,
En gooide Anneke op de grond.
hahaquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Beter een hoop stront in de bus mee...dan moeten staan in het vak van Willem II![]()
waar werkt die vriend van je?quote:
Nood breekt wetquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaja je moet wat doen om warm te blijven
Bwahahahaquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
Er zat een aapje op een stokje,
Achter moeders keukendeur.
Hij had een gaatje in zijn rokje,
En daar stak zijn staartje deur.
Heulemaal niksquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:04 schreef draculettetje het volgende:
zoooo gaar
het is zelfs zo erg dat ik aan een capucino zit terwijl ik geen koffie lust
heb ook afspraak gemaakt met revalidatie arts
nog wat gemist?
Dat bedoel ik, en ik hoop dat de koffie je toch een beetje zal smakenquote:
dank ben er nog niet overuit of ik het lekker vindquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en ik hoop dat de koffie je toch een beetje zal smaken
Geen idee, ik heb 'm er een keer mee bezig gezienquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:59 schreef tripack het volgende:
[..]
waar werkt die vriend van je?
ik ben lunchen. tot zo
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb 'm er een keer mee bezig gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Hahahaquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank ben er nog niet overuit of ik het lekker vind
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Was te verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Het is je vergevenquote:
Dan was het dus toch niet zo viesquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bekertje is inmiddels wel leeg
ik vind het wel een net al te lekkere nasmaak hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan was het dus toch niet zo vies
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Ik heb niet eens geklikt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Appels zijn gezondquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind het wel een net al te lekkere nasmaak hebben
ben maar aan mn appel begonnen
Niet?quote:
Geen zin inquote:
Ja zekerquote:
ik ben een beetje té voorspelbaar aan het worden. hmmquote:
Rustig maar jongenquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben een beetje té voorspelbaar aan het worden. hmm
Dat hoeft niet erg te zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben een beetje té voorspelbaar aan het worden. hmm
*proest*quote:
Goed zo, en dat zullen ze vast niet erg vindenquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:33 schreef draculettetje het volgende:
heb besloten het laatste half uur ook maar even niks te doen en net te doen alsof ik druk ben
lekker puh
Hmm doet het nietquote:
en zo wel hebben ze maar mooi pech gehad!quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goed zo, en dat zullen ze vast niet erg vinden
Go Dracu, Go Dracuquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en zo wel hebben ze maar mooi pech gehad!
moeten ze me niet de hele ochtend vol stoppen met informatie, ook als ik zeg niks meer te kunnen opnemen
zie ik kan het wel ha ha
Drink voor de grap even wat waterquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:40 schreef draculettetje het volgende:
verdorie heb nog een koffie smaak
help me maar te herinneren dat ik het gewoon echt niet lust
Goed zoquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en zo wel hebben ze maar mooi pech gehad!
moeten ze me niet de hele ochtend vol stoppen met informatie, ook als ik zeg niks meer te kunnen opnemen
zie ik kan het wel ha ha
gewoon blijven drinken, je went eraanquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:40 schreef draculettetje het volgende:
verdorie heb nog een koffie smaak
help me maar te herinneren dat ik het gewoon echt niet lust
Aaaightquote:
kijk es naar de tijdquote:
Bwehehe, nerds zijn wel grappigquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:43 schreef tripack het volgende:
[..]
kijk es naar de tijd![]()
een nerd naast een bord met een pijl dat naar hem wijst en daarboven een bord met l337
helemaal mee eendquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwehehe, nerds zijn wel grappig
waarom roept alles nu in me dat dus juist niet te doen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Drink voor de grap even wat water
en dat is goed voor?quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon blijven drinken, je went eraan
koffie ontneem vocht aan je lichaam tog? volgens mij is water juist goed als je koffie drinktquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
waarom roept alles nu in me dat dus juist niet te doen?
joh , koffie kan zo heerlijk wezen, een moment van ontspanning en ontroering en innerlijke rustquote:
doet thee toch ook?!quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh , koffie kan zo heerlijk wezen, een moment van ontspanning en ontroering en innerlijke rust
ja maar dat "voor de grap" ....quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:47 schreef tripack het volgende:
[..]
koffie ontneem vocht aan je lichaam tog? volgens mij is water juist goed als je koffie drinkt
koffie werkt toch anders dan thee hoorquote:
maar ik vind thee ten minste lekker ha haquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
koffie werkt toch anders dan thee hoorvan thee wordt ik behoorlijk moe, terwijl ik van koffie juist iets meer energie krijg.
ik moet sochtends ook gewoon koffie om wakker te worden, thee werkt niet bij mij.
Water neutraliseert elke smaak in je mond, dus ook de smaak van koffiequote:Op woensdag 19 maart 2008 13:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
waarom roept alles nu in me dat dus juist niet te doen?
dat klinkt al beter als voor de grap ha haquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Water neutraliseert elke smaak in je mond, dus ook de smaak van koffie
Als je bij een beetje goed cafe een cappucino besteld krijg je er ook altijd een klein glaasje water bijquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat klinkt al beter als voor de grap ha ha
dan ben ik nog nooit in een goed cafe geweest heb het werkelijk nog nooit gezienquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je bij een beetje goed cafe een cappucino besteld krijg je er ook altijd een klein glaasje water bij
die tip heb je zeker van je moeder ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Water neutraliseert elke smaak in je mond, dus ook de smaak van koffie
Sorry danquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan ben ik nog nooit in een goed cafe geweest heb het werkelijk nog nooit gezien
je moet het ook leren drinken heh. net zoals , bier, wiskey, wijn , edquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar ik vind thee ten minste lekker ha ha
Riep daar iemand bier?!?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet het ook leren drinken heh. net zoals , bier, wiskey, wijn , ed
waaaaaaat ?? geen koekje ?? wat een afleggersquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je bij een beetje goed cafe een cappucino besteld krijg je er ook altijd een klein glaasje water bij
Je zal er wel om gevraagd hebben om dat water, omdat anders de koffie te sterk isquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry danWaar ik hem vaak drink, kreeg ik het wel
Dude die koffie is geeneens sterk, en ik erom vragen?!? Ben me er gek... straks moet ik nog extra betalenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je zal er wel om gevraagd hebben om dat water, omdat anders de koffie te sterk is
(het is iets engels trouwens...water bij de koffieHet is geen offiele etiquette ofzo hier )
Nee koekje niet... wel een wafelquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waaaaaaat ?? geen koekje ?? wat een afleggers
net zoals melk in de theequote:Op woensdag 19 maart 2008 14:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je zal er wel om gevraagd hebben om dat water, omdat anders de koffie te sterk is
(het is iets engels trouwens...water bij de koffieHet is geen offiele etiquette ofzo hier )
ja dat verzin je ook niet...da's echt zo zonde van je melkquote:
engelse thee is bijna net zo sterk als koffie daar en zonder is het helemaal niet te zuipenquote:
ja praat het maar weer goed jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:09 schreef tripack het volgende:
[..]
engelse thee is bijna net zo sterk als koffie daar en zonder is het helemaal niet te zuipen
ik drink sowieso geen thee... weinig smaak anquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja praat het maar weer goed ja
Heerlijkquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:14 schreef tripack het volgende:
[..]
ik drink sowieso geen thee... weinig smaak an
Moet je er wat alcohol in gooienquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:14 schreef tripack het volgende:
[..]
idd, beetje brandstof erbij, en gaanquote:
chips..... had ik maar niets gezegdquote:
En dan op naar mijn vriendin, boem!quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
chips..... had ik maar niets gezegd
boem, als in babyboom ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan op naar mijn vriendin, boem!![]()
Boem! Ongekend, biertje dan maar?quote:
dat programma is al afgelopenquote:
nog 1 uurquote:
Oefenen is goed, jeweetschquote:
Thanks for the infoquote:
Das minder...quote:
Rise of the machinesquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:35 schreef Sgele het volgende:
Boem?![]()
Man vermoord door zelfgemaakte robot
Da's pas boem...
Of niet!!quote:
terminator!quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rise of the machines
[ afbeelding ]
arnold "i'll be bak"quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rise of the machines
[ afbeelding ]
Geweldige film, deel 2 danquote:
Alleen dit was een misstapquote:
Terminator blijft coolquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rise of the machines
[ afbeelding ]
die heb ik niet eens gezienquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen dit was een misstap
[ afbeelding ]
Hoewel het einde van deel 3 is superquote:
Zombiemod was het toch?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Terminator blijft cool![]()
![]()
vanmidag weer even een paar neerknallen in CSS![]()
yep... heerlijk spelquote:
Heb CS gespeeld met die WoW modquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep... heerlijk spelik zal weer s een paar screenshots posten
die ken ik niet, speel aleen maar die zombie modquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb CS gespeeld met die WoW modwas ook super
Gaat u schamen!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
CS, zoveel over gehoord....werkelijk waar..nog nooit gespeeld
ik wel, kwam er snel achter dat ik altijd een noob daarin zou blijvenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
Maar weet niet of die mod er ook voor CSS isquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die ken ik niet, speel aleen maar die zombie modzwaar verslavend haha
zeker om op bepaalde punten vd map te komen
als je van FPS houdt is het verplicht dat je vanmiddag de "Orange box" van Halflife2 gaat kopen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:47 schreef tripack het volgende:
[..]
ik wel, kwam er snel achter dat ik altijd een noob daarin zou blijven
Ja ok... maar die is zo duurquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je van FPS houdt is het verplicht dat je vanmiddag de "Orange box" van Halflife2 gaat kopen.
daar zitten Hl2 , ep1,ep2,counterstrike,team fortress in.
er zijn teveel mods om op te noemenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar weet niet of die mod er ook voor CSS is
toen ik dat inzag ben ik ook ver weg bij cs geblevenquote:
ja maar hij is het waard! ik weet zeker dat je niet teleurgesteld zal zijn.quote:
heb jij ooit wel eens UT99 gespeeld of COD4 ? das veel hektischerquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:51 schreef tripack het volgende:
[..]
toen ik dat inzag ben ik ook ver weg bij cs gebleven
Cartoonstijl FTWquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar hij is het waard! ik weet zeker dat je niet teleurgesteld zal zijn.
vindt het wel jammer, ik heb de 1e box gekocht, daar zat alleen hl2 en cs in.
gelukkig heb ik ep1 en ep2 kunnen downloaden, maja zit dan nog zonder team fortress.
dat ziet er toch ook wel gaaf uit.
Verstandig, dat dan weer welquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:51 schreef tripack het volgende:
[..]
toen ik dat inzag ben ik ook ver weg bij cs gebleven
FUck Yeah! UT GOTYquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb jij ooit wel eens UT99 gespeeld of COD4 ? das veel hektischer
Mijn waterquote:
COD 4 ben ik op het moment veel aan het spelenquote:
Oops...sorryquote:
haha ik moest even zoeken wat eweka wasquote:
Jij ook al? WL en Droxz ook... damn ik moet echt COD4 is gaan spelenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
COD 4 ben ik op het moment veel aan het spelen
Ja maar dan kan je toch niet online?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ik moest even zoeken wat eweka was![]()
![]()
![]()
ik kan hem ook voor je branden heh ?
ik niet hoor! heb het maar heel even gespeeld. neit een spel voor mij , te hektischquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij ook al? WL en Droxz ook... damn ik moet echt COD4 is gaan spelen
9 GB, heb via RDP al m'n newsleecher aangezwengeldquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ik moest even zoeken wat eweka was![]()
![]()
![]()
ik kan hem ook voor je branden heh ?
UT2003 was ook wel grappig, een schietspel 'on steriods'quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik niet hoor! heb het maar heel even gespeeld. neit een spel voor mij , te hektisch
Mja ik had niet verwacht dat ik het zo vet zou vinden eigenlijkquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij ook al? WL en Droxz ook... damn ik moet echt COD4 is gaan spelen
Ik gooi hem morgen even aan, ga er nu namelijk vandoorquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
9 GB, heb via RDP al m'n newsleecher aangezwengeld
Ja..als een stel apen op crack door die levels heen springen... daar ging m'n oog recht van staan zo snel... daar ben ik maar gauw mee gestoptquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
UT2003 was ook wel grappig, een schietspel 'on steriods'
Geniaal tochquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja..als een stel apen op crack door die levels heen springen... daar ging m'n oog recht van staan zo snel... daar ben ik maar gauw mee gestopt
Fijne avond!quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik gooi hem morgen even aan, ga er nu namelijk vandoor
Mensen!! Adieu!!![]()
M@zzel jongenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mensen!! Adieu!!![]()
ik vindt dat er teveel automatische wapens in zittenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik had niet verwacht dat ik het zo vet zou vinden eigenlijk
ik vindt dat er teveel automatische wapens in zittenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik had niet verwacht dat ik het zo vet zou vinden eigenlijk
Ja, Fok is weer lekker aan het hoeren vandaagquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt dat er teveel automatische wapens in zitten
GVD!!!
De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
Aanvullende foutinformatie: [list_messages::mysql_query::2] [19-Mar-2008 15:07:39]
de mazzel Bellerquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mensen!! Adieu!!![]()
dat lust ik allemaal welquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet het ook leren drinken heh. net zoals , bier, wiskey, wijn , ed
smaakjes thee?!quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:14 schreef tripack het volgende:
[..]
ja zie jequote:
Ohjee...daar hebben we onze Thee-Extremistquote:
alleen mag je niet teveel drinken, staat zelfs op de verpakking bij sommigequote:
daar had ik nou nog niet aangedachtquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zie jenou koffie met scheutje wiskey
quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ohjee...daar hebben we onze Thee-Extremist
Koffie+Whiskey = Irish Coffeequote:Op woensdag 19 maart 2008 15:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daar had ik nou nog niet aangedacht
welke raad je me aan?quote:
ik ben zelf van de rooibos, allerlei variantenquote:
quote:
Heksentheequote:Op woensdag 19 maart 2008 15:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben zelf van de rooibos, allerlei varianten
mango is ook erg lekker
sterremunt
en op het moment drink ik veel heksenthee
mazzel WLquote:
wat ga je vanavond doen dracu?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:10 schreef draculettetje het volgende:
zo even wachten tot mn taxi klaar is en dan lekker weer een avondje de hort op
foei lyndaquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:52 schreef lynda het volgende:
Dracu slaapt al?
Smokez al klaar op werk? We waren stront vervelend toen we je belde
goeieavond draakjequote:Op woensdag 19 maart 2008 23:54 schreef draculettetje het volgende:
nee draakje dr msn doet ut nie
heb je hem wel gevonden dan?!quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:58 schreef lynda het volgende:
We waren net zo gek om de Fokstok te halen hehe![]()
Even rondje noord holland op een vrije avond
waar gaat de stok nu heen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:58 schreef lynda het volgende:
We waren net zo gek om de Fokstok te halen hehe![]()
Even rondje noord holland op een vrije avond
"Wat is de frequentie van radio 1 ook alweerquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:14 schreef lynda het volgende:
Dat mag ik hopen van wel
Wel grappig onwijs donker, 3 mafketels die een steutel zoeken en er vervolgens vandoor gaan in een auto
ha ha had me idd op zn minst vreemd gelekenquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:14 schreef lynda het volgende:
Dat mag ik hopen van wel
Wel grappig onwijs donker, 3 mafketels die een steutel zoeken en er vervolgens vandoor gaan in een auto
Ik wou net een auto flitsen bel jij me!quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Wat is de frequentie van radio 1 ook alweer"
whehehehequote:Op donderdag 20 maart 2008 00:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik wou net een auto flitsen bel jij me!
een auto flitsen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik wou net een auto flitsen bel jij me!
daar gaat het omquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:24 schreef draculettetje het volgende:
maar wel gezellig!
of hierquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:40 schreef draculettetje het volgende:
richting hier!
ik merk het al... heb verloren:Pquote:
Hoi Wlquote:Op donderdag 20 maart 2008 07:59 schreef WhiteLightning het volgende:
morguh draakje
puur pmdat het dan volgende week een dag minder is?quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:01 schreef WhiteLightning het volgende:
ja denk behoorlijk.
pasen komt eraan , en dan is het altijd nogal druk ja
ik zit in de logistiek , vervoer regelen ed.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
puur pmdat het dan volgende week een dag minder is?
wat voor werk doe jij eigenlijk
volgens mij weet ik dat van de helft niet trouwens
kut, gisteren naar de bedrijfsarts geweest... die heeft mijn afspraak niet goed doorgekregen,quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:56 schreef WhiteLightning het volgende:
hoest ?
wel goede vrijdag vrij ook dus!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit in de logistiek , vervoer regelen ed.
mja we missen deze week een dag, en volgende week een dag, en die moet je gewoon inhalen op een of andere manier.
iedereen is gewoon knettergek
Jezus Droxz, wat een pauperartsen zijn dat zeg!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
kut, gisteren naar de bedrijfsarts geweest... die heeft mijn afspraak niet goed doorgekregen,
dus kwam 45 te laat.. (totaal dus een uur gewacht). Aangegeven dat die gast niet aan mijn pols moest zitten (au.. jeweetz).
Hij pakt mijn pols vast om te kijken, en buigt mijn pols... dat heeft hij geweten zeg maar.
Ik moest maar een afpraak maken met een arts, NO SHIT SHERLOCK, dat heb ik al lang gedaan!
Eind volgende maand kon ik terecht, maar mijn vader loopt bij de zelfde arts, en heeft aangegeven
dat dat te lang is... nu kan ik over 2,5 week terecht(als ik daar bij was geweest zou hij gelijk hebben gekeken!)
Maarja, middag vrij dus.. was in de buurd van mijn oude werkplek (die kut bank) waar nog wat relaxte gasten
werken, en ben daar even langsgegaan om gedag te zeggen, en kon gelijk met een goede vriend van me meerijden
(woond vlakbij mij). Toen zijn we in onze stad nog even een biertje wezen doen, en was rond half 8 thuis.
Even eten, en ben in slaap gevallen... (damn, moe worden van pijn... dat zuigt zeg)
zo, dat was mijn verslag
jezus , teringlijer van een dokter als ik het zo hoor dus. dat hij uberhaupt dokter isquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
kut, gisteren naar de bedrijfsarts geweest... die heeft mijn afspraak niet goed doorgekregen,
dus kwam 45 te laat.. (totaal dus een uur gewacht). Aangegeven dat die gast niet aan mijn pols moest zitten (au.. jeweetz).
Hij pakt mijn pols vast om te kijken, en buigt mijn pols... dat heeft hij geweten zeg maar.
Ik moest maar een afpraak maken met een arts, NO SHIT SHERLOCK, dat heb ik al lang gedaan!
Eind volgende maand kon ik terecht, maar mijn vader loopt bij de zelfde arts, en heeft aangegeven
dat dat te lang is... nu kan ik over 2,5 week terecht(als ik daar bij was geweest zou hij gelijk hebben gekeken!)
Maarja, middag vrij dus.. was in de buurd van mijn oude werkplek (die kut bank) waar nog wat relaxte gasten
werken, en ben daar even langsgegaan om gedag te zeggen, en kon gelijk met een goede vriend van me meerijden
(woond vlakbij mij). Toen zijn we in onze stad nog even een biertje wezen doen, en was rond half 8 thuis.
Even eten, en ben in slaap gevallen... (damn, moe worden van pijn... dat zuigt zeg)
zo, dat was mijn verslag
quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
IK WORDT ZO MOE VAN ARTSEN DIE DAN TOCH EVEN DENKEN DAT ZE JE EVEN MOETEN BETASTEN
helaas dat het nodig is, wel super dat je eerder kan
(damn, moe worden van pijn... dat zuigt zeg) eens
zo, dat was mijn verslag
kijk daar hebben we spuit 11 ook weer hahaquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:12 schreef Sgele het volgende:
Goeiemorgen
WL, je zegt het goed...je "ZIT" in de logistiek...verder doe je niet zoveel![]()
mogguh sgelequote:Op donderdag 20 maart 2008 08:12 schreef Sgele het volgende:
Goeiemorgen
WL, je zegt het goed...je "ZIT" in de logistiek...verder doe je niet zoveel![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk daar hebben we spuit 11 ook weer haha
goeiemorgen sgele.
en..... ik haal koffie hoor, das toch genoeg ?
ja, nee dat gun ik je niet! dan kan je wel zeggen dat ik niets doequote:Op donderdag 20 maart 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]mja da's een beetje jammer, dat MOET je vooral laten doen
haha ja dat merk ik. sorry hoor , flauw van me eigelijkquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ah ja je weet wel wat ik bedoel ik moet nog wakker worden enzo
Shit je hebt me doorquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja, nee dat gun ik je niet! dan kan je wel zeggen dat ik niets doe
quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja, nee dat gun ik je niet! dan kan je wel zeggen dat ik niets doe
Ik kan er zo een colum over schrijvenquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jezus Droxz, wat een pauperartsen zijn dat zeg!
Wel goed dat je nu over 2,5 week al terecht kunt![]()
En moe worden van de pijn...dat is de ergste vorm van vermoeidheid die er is!
* Sgele schuift een Droxz' Special toe
Maar? Werk enzo?? ziektewet?
Je Scriptie is goed bevonden, je bent geslaagd
Klote zeg, hopen dat die 2,5 week een beetje uit te houden zijn voor je!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan er zo een colum over schrijven
Zal dus 2,5 week moeten overbruggen met pijnstillers, gelukkig krijg ik die hier gratis mee.
Werken? Ik doe mijn best, alleen tillen ed is echt niet te doen, dus dat laat ik aan collega's over.
oja, ben ook niet echt de meest vrolijke
* Dr.Droxz bedankt sgele voor de "Droxz special!"
ahahaha had 5 dagen niet gespeeld vanwege de pijn, toen even geprobeerd maar schreeuwde het uit van de pijn, en kan nu met deze pols echt niet spelen. Ik kom daar ook even niet meer op teamspeak, en heb even compleet afstand genomen van de game "scene". p.s ik kan hier mijn stats niet zien, kan je ze posten?quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jezus , teringlijer van een dokter als ik het zo hoor dus. dat hij uberhaupt dokter is
wel beter dat je nu over 2,5 week terrecht kan, duurt nog wel belachelijk lang, maar beter dan eind volgende maand.
in ieder geval heb je even wat afleiding gehad, met het bezoek aan je maten , dus das wel weer beter dan
ik zat toevallig op de stats te kijken bij jou bij cod4 , niet normaal man, haha, je hebt gewoon bijna 2x zoveel punten als nr 2 haha
Inderdaad, volgens mij zijn die bedrijfsartsen gewoon mislukte huisartsen!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
IK WORDT ZO MOE VAN ARTSEN DIE DAN TOCH EVEN DENKEN DAT ZE JE EVEN MOETEN BETASTEN
* Sgele gooit emmer water over Draculettetjequote:Op donderdag 20 maart 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:
ik wil maar niet wakker worden
mja wel kut man.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ahahaha had 5 dagen niet gespeeld vanwege de pijn, toen even geprobeerd maar schreeuwde het uit van de pijn, en kan nu met deze pols echt niet spelen. Ik kom daar ook even niet meer op teamspeak, en heb even compleet afstand genomen van de game "scene". p.s ik kan hier mijn stats niet zien, kan je ze posten?
ik schrok!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit emmer water over Draculettetje
zoo.... dat moet lukken
Dus wakker?quote:
nou droxz geef de url evenquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
Geef de URL maar, ik kan dat wel kijken als ik me niet vergis
quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
te bedenken dat ik over een uur echt in het zwembad lig
Op de frontpage van www.blindevink.nl staan 2 links, maar 2 COD4 server.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
Geef de URL maar, ik kan dat wel kijken als ik me niet vergis
jij was er idd ook nog laat bij gisterquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:57 schreef tripack het volgende:
goedemorgen dame en heren
![]()
te moe om eigenlijk te kunnen werken
dat worden sloten koffie
Et Voila:quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op de frontpage van www.blindevink.nl staan 2 links, maar 2 COD4 server.
Als je op de eerste banner klikt krijg je de stats te zien
Goedemorgen Herr Tripack!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:57 schreef tripack het volgende:
![]()
dat worden sloten koffie
mogguh!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:57 schreef tripack het volgende:
![]()
dat worden sloten koffie
whaha jah dat was nog wel gezelligquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij was er idd ook nog laat bij gister
Haaaa Prulleke!quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:26 schreef BloodyLotte het volgende:Goedemorgen lieveduifjes van me.
Klacht van deze morgen:
Vrachtwagens die hun oplegger verliezen waardoor ik 3 kwartier in de file sta.
goedemorgen Jewcookiequote:
dat zou dan wel een tijdje stressen zijn geweestquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:40 schreef -Jewcookie- het volgende:
3 dagen geleden met vriendin bloed geprikt...
Net te horen gekregen dat ze niet zwanger is. Pfffffffew!!!![]()
Zat ik hem ff te stressen zeg.
[ afbeelding ]
De hele tijd is ze vet moe, 's middags in bed gaan liggen pitten enzo. Pijnlijke tepels, 2 maanden over tijd, slikt de pil niet, paar keer voor het zingen de kerk uit (ja i know, stupid)quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:41 schreef tripack het volgende:
dat zou dan wel een tijdje stressen zijn geweest
waardoor kwam het dat jullie begonnen te twijfellen?
vooral bij dat laatste zou ik gaan denk dat iemand zwanger zou zijn idd... maar heeft dokter dan wel een oorzak kunnen achterhalen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:44 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
De hele tijd is ze vet moe, 's middags in bed gaan liggen pitten enzo. Pijnlijke tepels, 2 maanden over tijd.
Ja ik las vanmorgen een review in de krant. Schijnt best goed geweest te zijn, maar toch niks bijzonders?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Dinsdag naar The Cure geweest, damn dat was genieten.
Wordt het toch tijd voor de pil niet?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:44 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
De hele tijd is ze vet moe, 's middags in bed gaan liggen pitten enzo. Pijnlijke tepels, 2 maanden over tijd, slikt de pil niet, paar keer voor het zingen de kerk uit (ja i know, stupid)
Nee, verder nix gehoord.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:46 schreef tripack het volgende:
vooral bij dat laatste zou ik gaan denk dat iemand zwanger zou zijn idd... maar heeft dokter dan wel een oorzak kunnen achterhalen?
Wel bijzonder. Adembenemend mooi. The Cure hebben het mooiste nummer ooit gemaakt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik las vanmorgen een review in de krant. Schijnt best goed geweest te zijn, maar toch niks bijzonders?
Ja die slikte ze eerst wel, maar mevrouw hoorde van een vriendin dat je dik van die pil word. dus die doos stopt er meteen mee..quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:50 schreef Sgele het volgende:
Wordt het toch tijd voor de pil niet?
Als je die kinderen niet wilt, zul je er toch ook zelf wat aan moeten doen
Mirena spiraal ftwquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:53 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja die slikte ze eerst wel, maar mevrouw hoorde van een vriendin dat je dik van die pil word. dus die doos stopt er meteen mee..Anyways, we zaten te wachten tot ze weer ongesteld werd om weer met de pil te beginnen maar dat kwam dus maar niet. En dan ook nog al die symptonen erbij...
Hebben we aan gedacht. D'r moeder had vroeger ook een spiraal en die zij dat dat niet echt prettig is. Dat ze dat voelde met bepaalde bewegingen enzo en vrij pijnlijk was met installeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |