Heerlijkquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:14 schreef tripack het volgende:
[..]
ik drink sowieso geen thee... weinig smaak an
Moet je er wat alcohol in gooienquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:14 schreef tripack het volgende:
[..]
idd, beetje brandstof erbij, en gaanquote:
chips..... had ik maar niets gezegdquote:
En dan op naar mijn vriendin, boem!quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
chips..... had ik maar niets gezegd
boem, als in babyboom ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan op naar mijn vriendin, boem!![]()
Boem! Ongekend, biertje dan maar?quote:
dat programma is al afgelopenquote:
nog 1 uurquote:
Oefenen is goed, jeweetschquote:
Thanks for the infoquote:
Das minder...quote:
Rise of the machinesquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:35 schreef Sgele het volgende:
Boem?![]()
Man vermoord door zelfgemaakte robot
Da's pas boem...
Of niet!!quote:
terminator!quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rise of the machines
[ afbeelding ]
arnold "i'll be bak"quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rise of the machines
[ afbeelding ]
Geweldige film, deel 2 danquote:
Alleen dit was een misstapquote:
Terminator blijft coolquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rise of the machines
[ afbeelding ]
die heb ik niet eens gezienquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen dit was een misstap
[ afbeelding ]
Hoewel het einde van deel 3 is superquote:
Zombiemod was het toch?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Terminator blijft cool![]()
![]()
vanmidag weer even een paar neerknallen in CSS![]()
yep... heerlijk spelquote:
Heb CS gespeeld met die WoW modquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep... heerlijk spelik zal weer s een paar screenshots posten
die ken ik niet, speel aleen maar die zombie modquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb CS gespeeld met die WoW modwas ook super
Gaat u schamen!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
CS, zoveel over gehoord....werkelijk waar..nog nooit gespeeld
ik wel, kwam er snel achter dat ik altijd een noob daarin zou blijvenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
Maar weet niet of die mod er ook voor CSS isquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die ken ik niet, speel aleen maar die zombie modzwaar verslavend haha
zeker om op bepaalde punten vd map te komen
als je van FPS houdt is het verplicht dat je vanmiddag de "Orange box" van Halflife2 gaat kopen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:47 schreef tripack het volgende:
[..]
ik wel, kwam er snel achter dat ik altijd een noob daarin zou blijven
Ja ok... maar die is zo duurquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je van FPS houdt is het verplicht dat je vanmiddag de "Orange box" van Halflife2 gaat kopen.
daar zitten Hl2 , ep1,ep2,counterstrike,team fortress in.
er zijn teveel mods om op te noemenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar weet niet of die mod er ook voor CSS is
toen ik dat inzag ben ik ook ver weg bij cs geblevenquote:
ja maar hij is het waard! ik weet zeker dat je niet teleurgesteld zal zijn.quote:
heb jij ooit wel eens UT99 gespeeld of COD4 ? das veel hektischerquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:51 schreef tripack het volgende:
[..]
toen ik dat inzag ben ik ook ver weg bij cs gebleven
Cartoonstijl FTWquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar hij is het waard! ik weet zeker dat je niet teleurgesteld zal zijn.
vindt het wel jammer, ik heb de 1e box gekocht, daar zat alleen hl2 en cs in.
gelukkig heb ik ep1 en ep2 kunnen downloaden, maja zit dan nog zonder team fortress.
dat ziet er toch ook wel gaaf uit.
Verstandig, dat dan weer welquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:51 schreef tripack het volgende:
[..]
toen ik dat inzag ben ik ook ver weg bij cs gebleven
FUck Yeah! UT GOTYquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb jij ooit wel eens UT99 gespeeld of COD4 ? das veel hektischer
Mijn waterquote:
COD 4 ben ik op het moment veel aan het spelenquote:
Oops...sorryquote:
haha ik moest even zoeken wat eweka wasquote:
Jij ook al? WL en Droxz ook... damn ik moet echt COD4 is gaan spelenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
COD 4 ben ik op het moment veel aan het spelen
Ja maar dan kan je toch niet online?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ik moest even zoeken wat eweka was![]()
![]()
![]()
ik kan hem ook voor je branden heh ?
ik niet hoor! heb het maar heel even gespeeld. neit een spel voor mij , te hektischquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij ook al? WL en Droxz ook... damn ik moet echt COD4 is gaan spelen
9 GB, heb via RDP al m'n newsleecher aangezwengeldquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ik moest even zoeken wat eweka was![]()
![]()
![]()
ik kan hem ook voor je branden heh ?
UT2003 was ook wel grappig, een schietspel 'on steriods'quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik niet hoor! heb het maar heel even gespeeld. neit een spel voor mij , te hektisch
Mja ik had niet verwacht dat ik het zo vet zou vinden eigenlijkquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij ook al? WL en Droxz ook... damn ik moet echt COD4 is gaan spelen
Ik gooi hem morgen even aan, ga er nu namelijk vandoorquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
9 GB, heb via RDP al m'n newsleecher aangezwengeld
Ja..als een stel apen op crack door die levels heen springen... daar ging m'n oog recht van staan zo snel... daar ben ik maar gauw mee gestoptquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
UT2003 was ook wel grappig, een schietspel 'on steriods'
Geniaal tochquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja..als een stel apen op crack door die levels heen springen... daar ging m'n oog recht van staan zo snel... daar ben ik maar gauw mee gestopt
Fijne avond!quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik gooi hem morgen even aan, ga er nu namelijk vandoor
Mensen!! Adieu!!![]()
M@zzel jongenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mensen!! Adieu!!![]()
ik vindt dat er teveel automatische wapens in zittenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik had niet verwacht dat ik het zo vet zou vinden eigenlijk
ik vindt dat er teveel automatische wapens in zittenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik had niet verwacht dat ik het zo vet zou vinden eigenlijk
Ja, Fok is weer lekker aan het hoeren vandaagquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt dat er teveel automatische wapens in zitten
GVD!!!
De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
Aanvullende foutinformatie: [list_messages::mysql_query::2] [19-Mar-2008 15:07:39]
de mazzel Bellerquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mensen!! Adieu!!![]()
dat lust ik allemaal welquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet het ook leren drinken heh. net zoals , bier, wiskey, wijn , ed
smaakjes thee?!quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:14 schreef tripack het volgende:
[..]
ja zie jequote:
Ohjee...daar hebben we onze Thee-Extremistquote:
alleen mag je niet teveel drinken, staat zelfs op de verpakking bij sommigequote:
daar had ik nou nog niet aangedachtquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zie jenou koffie met scheutje wiskey
quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ohjee...daar hebben we onze Thee-Extremist
Koffie+Whiskey = Irish Coffeequote:Op woensdag 19 maart 2008 15:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daar had ik nou nog niet aangedacht
welke raad je me aan?quote:
ik ben zelf van de rooibos, allerlei variantenquote:
quote:
Heksentheequote:Op woensdag 19 maart 2008 15:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben zelf van de rooibos, allerlei varianten
mango is ook erg lekker
sterremunt
en op het moment drink ik veel heksenthee
mazzel WLquote:
wat ga je vanavond doen dracu?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:10 schreef draculettetje het volgende:
zo even wachten tot mn taxi klaar is en dan lekker weer een avondje de hort op
foei lyndaquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:52 schreef lynda het volgende:
Dracu slaapt al?
Smokez al klaar op werk? We waren stront vervelend toen we je belde
goeieavond draakjequote:Op woensdag 19 maart 2008 23:54 schreef draculettetje het volgende:
nee draakje dr msn doet ut nie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |