heb je hem wel gevonden dan?!quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:58 schreef lynda het volgende:
We waren net zo gek om de Fokstok te halen hehe![]()
Even rondje noord holland op een vrije avond
waar gaat de stok nu heen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:58 schreef lynda het volgende:
We waren net zo gek om de Fokstok te halen hehe![]()
Even rondje noord holland op een vrije avond
"Wat is de frequentie van radio 1 ook alweerquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:14 schreef lynda het volgende:
Dat mag ik hopen van wel
Wel grappig onwijs donker, 3 mafketels die een steutel zoeken en er vervolgens vandoor gaan in een auto
ha ha had me idd op zn minst vreemd gelekenquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:14 schreef lynda het volgende:
Dat mag ik hopen van wel
Wel grappig onwijs donker, 3 mafketels die een steutel zoeken en er vervolgens vandoor gaan in een auto
Ik wou net een auto flitsen bel jij me!quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Wat is de frequentie van radio 1 ook alweer"
whehehehequote:Op donderdag 20 maart 2008 00:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik wou net een auto flitsen bel jij me!
een auto flitsen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik wou net een auto flitsen bel jij me!
daar gaat het omquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:24 schreef draculettetje het volgende:
maar wel gezellig!
of hierquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:40 schreef draculettetje het volgende:
richting hier!
ik merk het al... heb verloren:Pquote:
Hoi Wlquote:Op donderdag 20 maart 2008 07:59 schreef WhiteLightning het volgende:
morguh draakje
puur pmdat het dan volgende week een dag minder is?quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:01 schreef WhiteLightning het volgende:
ja denk behoorlijk.
pasen komt eraan , en dan is het altijd nogal druk ja
ik zit in de logistiek , vervoer regelen ed.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
puur pmdat het dan volgende week een dag minder is?
wat voor werk doe jij eigenlijk
volgens mij weet ik dat van de helft niet trouwens
kut, gisteren naar de bedrijfsarts geweest... die heeft mijn afspraak niet goed doorgekregen,quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:56 schreef WhiteLightning het volgende:
hoest ?
wel goede vrijdag vrij ook dus!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit in de logistiek , vervoer regelen ed.
mja we missen deze week een dag, en volgende week een dag, en die moet je gewoon inhalen op een of andere manier.
iedereen is gewoon knettergek
Jezus Droxz, wat een pauperartsen zijn dat zeg!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
kut, gisteren naar de bedrijfsarts geweest... die heeft mijn afspraak niet goed doorgekregen,
dus kwam 45 te laat.. (totaal dus een uur gewacht). Aangegeven dat die gast niet aan mijn pols moest zitten (au.. jeweetz).
Hij pakt mijn pols vast om te kijken, en buigt mijn pols... dat heeft hij geweten zeg maar.
Ik moest maar een afpraak maken met een arts, NO SHIT SHERLOCK, dat heb ik al lang gedaan!
Eind volgende maand kon ik terecht, maar mijn vader loopt bij de zelfde arts, en heeft aangegeven
dat dat te lang is... nu kan ik over 2,5 week terecht(als ik daar bij was geweest zou hij gelijk hebben gekeken!)
Maarja, middag vrij dus.. was in de buurd van mijn oude werkplek (die kut bank) waar nog wat relaxte gasten
werken, en ben daar even langsgegaan om gedag te zeggen, en kon gelijk met een goede vriend van me meerijden
(woond vlakbij mij). Toen zijn we in onze stad nog even een biertje wezen doen, en was rond half 8 thuis.
Even eten, en ben in slaap gevallen... (damn, moe worden van pijn... dat zuigt zeg)
zo, dat was mijn verslag
jezus , teringlijer van een dokter als ik het zo hoor dus. dat hij uberhaupt dokter isquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
kut, gisteren naar de bedrijfsarts geweest... die heeft mijn afspraak niet goed doorgekregen,
dus kwam 45 te laat.. (totaal dus een uur gewacht). Aangegeven dat die gast niet aan mijn pols moest zitten (au.. jeweetz).
Hij pakt mijn pols vast om te kijken, en buigt mijn pols... dat heeft hij geweten zeg maar.
Ik moest maar een afpraak maken met een arts, NO SHIT SHERLOCK, dat heb ik al lang gedaan!
Eind volgende maand kon ik terecht, maar mijn vader loopt bij de zelfde arts, en heeft aangegeven
dat dat te lang is... nu kan ik over 2,5 week terecht(als ik daar bij was geweest zou hij gelijk hebben gekeken!)
Maarja, middag vrij dus.. was in de buurd van mijn oude werkplek (die kut bank) waar nog wat relaxte gasten
werken, en ben daar even langsgegaan om gedag te zeggen, en kon gelijk met een goede vriend van me meerijden
(woond vlakbij mij). Toen zijn we in onze stad nog even een biertje wezen doen, en was rond half 8 thuis.
Even eten, en ben in slaap gevallen... (damn, moe worden van pijn... dat zuigt zeg)
zo, dat was mijn verslag
quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
IK WORDT ZO MOE VAN ARTSEN DIE DAN TOCH EVEN DENKEN DAT ZE JE EVEN MOETEN BETASTEN
helaas dat het nodig is, wel super dat je eerder kan
(damn, moe worden van pijn... dat zuigt zeg) eens
zo, dat was mijn verslag
kijk daar hebben we spuit 11 ook weer hahaquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:12 schreef Sgele het volgende:
Goeiemorgen
WL, je zegt het goed...je "ZIT" in de logistiek...verder doe je niet zoveel![]()
mogguh sgelequote:Op donderdag 20 maart 2008 08:12 schreef Sgele het volgende:
Goeiemorgen
WL, je zegt het goed...je "ZIT" in de logistiek...verder doe je niet zoveel![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk daar hebben we spuit 11 ook weer haha
goeiemorgen sgele.
en..... ik haal koffie hoor, das toch genoeg ?
ja, nee dat gun ik je niet! dan kan je wel zeggen dat ik niets doequote:Op donderdag 20 maart 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]mja da's een beetje jammer, dat MOET je vooral laten doen
haha ja dat merk ik. sorry hoor , flauw van me eigelijkquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ah ja je weet wel wat ik bedoel ik moet nog wakker worden enzo
Shit je hebt me doorquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja, nee dat gun ik je niet! dan kan je wel zeggen dat ik niets doe
quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja, nee dat gun ik je niet! dan kan je wel zeggen dat ik niets doe
Ik kan er zo een colum over schrijvenquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jezus Droxz, wat een pauperartsen zijn dat zeg!
Wel goed dat je nu over 2,5 week al terecht kunt![]()
En moe worden van de pijn...dat is de ergste vorm van vermoeidheid die er is!
* Sgele schuift een Droxz' Special toe
Maar? Werk enzo?? ziektewet?
Je Scriptie is goed bevonden, je bent geslaagd
Klote zeg, hopen dat die 2,5 week een beetje uit te houden zijn voor je!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan er zo een colum over schrijven
Zal dus 2,5 week moeten overbruggen met pijnstillers, gelukkig krijg ik die hier gratis mee.
Werken? Ik doe mijn best, alleen tillen ed is echt niet te doen, dus dat laat ik aan collega's over.
oja, ben ook niet echt de meest vrolijke
* Dr.Droxz bedankt sgele voor de "Droxz special!"
ahahaha had 5 dagen niet gespeeld vanwege de pijn, toen even geprobeerd maar schreeuwde het uit van de pijn, en kan nu met deze pols echt niet spelen. Ik kom daar ook even niet meer op teamspeak, en heb even compleet afstand genomen van de game "scene". p.s ik kan hier mijn stats niet zien, kan je ze posten?quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jezus , teringlijer van een dokter als ik het zo hoor dus. dat hij uberhaupt dokter is
wel beter dat je nu over 2,5 week terrecht kan, duurt nog wel belachelijk lang, maar beter dan eind volgende maand.
in ieder geval heb je even wat afleiding gehad, met het bezoek aan je maten , dus das wel weer beter dan
ik zat toevallig op de stats te kijken bij jou bij cod4 , niet normaal man, haha, je hebt gewoon bijna 2x zoveel punten als nr 2 haha
Inderdaad, volgens mij zijn die bedrijfsartsen gewoon mislukte huisartsen!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
IK WORDT ZO MOE VAN ARTSEN DIE DAN TOCH EVEN DENKEN DAT ZE JE EVEN MOETEN BETASTEN
* Sgele gooit emmer water over Draculettetjequote:Op donderdag 20 maart 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:
ik wil maar niet wakker worden
mja wel kut man.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ahahaha had 5 dagen niet gespeeld vanwege de pijn, toen even geprobeerd maar schreeuwde het uit van de pijn, en kan nu met deze pols echt niet spelen. Ik kom daar ook even niet meer op teamspeak, en heb even compleet afstand genomen van de game "scene". p.s ik kan hier mijn stats niet zien, kan je ze posten?
ik schrok!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit emmer water over Draculettetje
zoo.... dat moet lukken
Dus wakker?quote:
nou droxz geef de url evenquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
Geef de URL maar, ik kan dat wel kijken als ik me niet vergis
quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
te bedenken dat ik over een uur echt in het zwembad lig
Op de frontpage van www.blindevink.nl staan 2 links, maar 2 COD4 server.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
Geef de URL maar, ik kan dat wel kijken als ik me niet vergis
jij was er idd ook nog laat bij gisterquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:57 schreef tripack het volgende:
goedemorgen dame en heren
![]()
te moe om eigenlijk te kunnen werken
dat worden sloten koffie
Et Voila:quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op de frontpage van www.blindevink.nl staan 2 links, maar 2 COD4 server.
Als je op de eerste banner klikt krijg je de stats te zien
Goedemorgen Herr Tripack!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:57 schreef tripack het volgende:
![]()
dat worden sloten koffie
mogguh!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:57 schreef tripack het volgende:
![]()
dat worden sloten koffie
whaha jah dat was nog wel gezelligquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij was er idd ook nog laat bij gister
Haaaa Prulleke!quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:26 schreef BloodyLotte het volgende:Goedemorgen lieveduifjes van me.
Klacht van deze morgen:
Vrachtwagens die hun oplegger verliezen waardoor ik 3 kwartier in de file sta.
goedemorgen Jewcookiequote:
dat zou dan wel een tijdje stressen zijn geweestquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:40 schreef -Jewcookie- het volgende:
3 dagen geleden met vriendin bloed geprikt...
Net te horen gekregen dat ze niet zwanger is. Pfffffffew!!!![]()
Zat ik hem ff te stressen zeg.
[ afbeelding ]
De hele tijd is ze vet moe, 's middags in bed gaan liggen pitten enzo. Pijnlijke tepels, 2 maanden over tijd, slikt de pil niet, paar keer voor het zingen de kerk uit (ja i know, stupid)quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:41 schreef tripack het volgende:
dat zou dan wel een tijdje stressen zijn geweest
waardoor kwam het dat jullie begonnen te twijfellen?
vooral bij dat laatste zou ik gaan denk dat iemand zwanger zou zijn idd... maar heeft dokter dan wel een oorzak kunnen achterhalen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:44 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
De hele tijd is ze vet moe, 's middags in bed gaan liggen pitten enzo. Pijnlijke tepels, 2 maanden over tijd.
Ja ik las vanmorgen een review in de krant. Schijnt best goed geweest te zijn, maar toch niks bijzonders?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Dinsdag naar The Cure geweest, damn dat was genieten.
Wordt het toch tijd voor de pil niet?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:44 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
De hele tijd is ze vet moe, 's middags in bed gaan liggen pitten enzo. Pijnlijke tepels, 2 maanden over tijd, slikt de pil niet, paar keer voor het zingen de kerk uit (ja i know, stupid)
Nee, verder nix gehoord.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:46 schreef tripack het volgende:
vooral bij dat laatste zou ik gaan denk dat iemand zwanger zou zijn idd... maar heeft dokter dan wel een oorzak kunnen achterhalen?
Wel bijzonder. Adembenemend mooi. The Cure hebben het mooiste nummer ooit gemaakt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik las vanmorgen een review in de krant. Schijnt best goed geweest te zijn, maar toch niks bijzonders?
Ja die slikte ze eerst wel, maar mevrouw hoorde van een vriendin dat je dik van die pil word. dus die doos stopt er meteen mee..quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:50 schreef Sgele het volgende:
Wordt het toch tijd voor de pil niet?
Als je die kinderen niet wilt, zul je er toch ook zelf wat aan moeten doen
Mirena spiraal ftwquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:53 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja die slikte ze eerst wel, maar mevrouw hoorde van een vriendin dat je dik van die pil word. dus die doos stopt er meteen mee..Anyways, we zaten te wachten tot ze weer ongesteld werd om weer met de pil te beginnen maar dat kwam dus maar niet. En dan ook nog al die symptonen erbij...
Hebben we aan gedacht. D'r moeder had vroeger ook een spiraal en die zij dat dat niet echt prettig is. Dat ze dat voelde met bepaalde bewegingen enzo en vrij pijnlijk was met installeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |