Haaaa Prulleke!quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:26 schreef BloodyLotte het volgende:Goedemorgen lieveduifjes van me.
Klacht van deze morgen:
Vrachtwagens die hun oplegger verliezen waardoor ik 3 kwartier in de file sta.
goedemorgen Jewcookiequote:
dat zou dan wel een tijdje stressen zijn geweestquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:40 schreef -Jewcookie- het volgende:
3 dagen geleden met vriendin bloed geprikt...
Net te horen gekregen dat ze niet zwanger is. Pfffffffew!!!![]()
Zat ik hem ff te stressen zeg.
[ afbeelding ]
De hele tijd is ze vet moe, 's middags in bed gaan liggen pitten enzo. Pijnlijke tepels, 2 maanden over tijd, slikt de pil niet, paar keer voor het zingen de kerk uit (ja i know, stupid)quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:41 schreef tripack het volgende:
dat zou dan wel een tijdje stressen zijn geweest
waardoor kwam het dat jullie begonnen te twijfellen?
vooral bij dat laatste zou ik gaan denk dat iemand zwanger zou zijn idd... maar heeft dokter dan wel een oorzak kunnen achterhalen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:44 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
De hele tijd is ze vet moe, 's middags in bed gaan liggen pitten enzo. Pijnlijke tepels, 2 maanden over tijd.
Ja ik las vanmorgen een review in de krant. Schijnt best goed geweest te zijn, maar toch niks bijzonders?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Dinsdag naar The Cure geweest, damn dat was genieten.
Wordt het toch tijd voor de pil niet?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:44 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
De hele tijd is ze vet moe, 's middags in bed gaan liggen pitten enzo. Pijnlijke tepels, 2 maanden over tijd, slikt de pil niet, paar keer voor het zingen de kerk uit (ja i know, stupid)
Nee, verder nix gehoord.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:46 schreef tripack het volgende:
vooral bij dat laatste zou ik gaan denk dat iemand zwanger zou zijn idd... maar heeft dokter dan wel een oorzak kunnen achterhalen?
Wel bijzonder. Adembenemend mooi. The Cure hebben het mooiste nummer ooit gemaakt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik las vanmorgen een review in de krant. Schijnt best goed geweest te zijn, maar toch niks bijzonders?
Ja die slikte ze eerst wel, maar mevrouw hoorde van een vriendin dat je dik van die pil word. dus die doos stopt er meteen mee..quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:50 schreef Sgele het volgende:
Wordt het toch tijd voor de pil niet?
Als je die kinderen niet wilt, zul je er toch ook zelf wat aan moeten doen
Mirena spiraal ftwquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:53 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja die slikte ze eerst wel, maar mevrouw hoorde van een vriendin dat je dik van die pil word. dus die doos stopt er meteen mee..Anyways, we zaten te wachten tot ze weer ongesteld werd om weer met de pil te beginnen maar dat kwam dus maar niet. En dan ook nog al die symptonen erbij...
Hebben we aan gedacht. D'r moeder had vroeger ook een spiraal en die zij dat dat niet echt prettig is. Dat ze dat voelde met bepaalde bewegingen enzo en vrij pijnlijk was met installeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |