quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:31 schreef Suzanna het volgende:
Ik ben vanochtend van de trap gevallenen da's niet leuk. Stuitje erg pijn dus pijn met lopen, bukken en liggen (zitten valt mee) ... Het engste was dat ik Emma in m'n armen had, die wil 's ochtends altijd van de trap af gedragen worden, en die stuiterde (gelukkig in mijn armen) gewoon mee van de trap. Zij heel erg geschrokken maar gelukkig niets aan de hand, dat instinct om haar vast te blijven houden werkte goed gelukkig.
Ik was wel even heel misselijk en voelde me bijna flauwvallen, dat was echt even niet leuk.
Jelief, met wat voor huis gaan jullie ruilen? Ik heb ook al een tijdje naar woningruil gekeken maar bij ons krijgen we er zoveel minder voor terug elke keer dat we er telkens weer vanaf zien.
In het koppie goed!quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:34 schreef Troel het volgende:
Anitra, hoe is het met jou?
Is het niet verstandiger om gewoon even te gaan genieten van Kim en een jaartje lekker stabiel proberen te zijn voor je een enorme stap voor een 2de zou gaan nemen? Fijn dat het verder zo goed gaat, lijkt me ook dat het veel moeite kost om dat zo te houden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jelief idd erg triest
Met mij gaat het goed! We zitten nu de dus in de schuldsanering. Ik ben nog wel op zoek naar werk, maar nu zonder en met schuldsanering lukt het wel.
ik kijk dus rustig rond naar iets voor 2 dagen, max 3.
De depressie is "over". Ben al een tijdje van de medicatie af. Ik dacht dat ik dat al eens verteld had trouwens. Met de relatie gaat het heel goed!
Met Kim ook, die vind de psz leuk en daar ben ik blij om!
En we gaan dus voor een 2e!
Vanaf volgende week ga ik hardlopen. Iig een poging tot.
Ik had een oproepje geplaatst en daar was een reactie op. Ze is kennis komen maken en het klikte super.
Jee, wat verdrietigquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:50 schreef Jelief het volgende:Dat het niet goed met haar ging wisten we wel maar zo slecht.
Het kriebelde al een paar maanden zelfs. Wel lief dat jullie oprecht bezorgd zijn en dit in normale woorden hebben gezegd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:41 schreef YPPY het volgende:
Zonder meteen een nieuwe verplichting te krijgen. Kriebelde het al langer om zwanger te worden of is het pas sinds kort?
Dat weet ik. Dat is juist ook de bedoeling.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:42 schreef Igraine het volgende:
Igrid, nu je in de schuldsanering zit, wil het niet per sé zeggen dat je meer geld over zal houden als jij gaat werken. Als er meer inkomen is, zal er ook meer afgelost moeten worden.
Verder, wat Moussy zegt.
Kijk, en dit is gewoon een compliment waard en dat mag ook wel eens gezegd wordenquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dat is juist ook de bedoeling.
hier sluit ik me bij aan!quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Kijk, en dit is gewoon een compliment waard en dat mag ook wel eens gezegd worden
Ik vind het best knap dat je ondanks dat je weet dat je het geld grotendeels in moet leveren om schulden af te betalen, toch wilt gaan werken, juist om die schulden af te betalen.
sterkte!! Leverproblemen sucks.....quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:25 schreef Anitra het volgende:
[..]
In het koppie goed!Doe weer dingetjes, heb zin in dingen te doen, kan weer genieten van alles. Maar lichamelijk gaat het prut. De griep blijkt de griep niet te zijn. De huisarts schrok van mijn bloeduitslagen en ik moet morgen weer bloedprikken op alles leverfuncties. De dingen die hij had laten prikken gaven aan dat behoorlijk wat functies flink verstoord zijn in mijn lever, dus die word nu onder de loep genomen. En dinsdag daar de uitslag van.
Jelief
Sluit ik me helemaal bij aan. Sta nog steeds achter de reactie die ik eerder gaf maar vind inderdaad dat je heel goed met de kritiek omgaat die je over je heen hebt gekregen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:31 schreef Moonah het volgende:
Fijn om te lezen dat het goed gaat met Evenstar, Jelief en Anitra.
Ingrid, ik vind de manier waarop je omgaat met de (negatieve) respons bewonderenswaardig.
Nou jij zegt het, ik kan hier alleen maar bij aansluiten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:00 schreef snoopy het volgende:
M@x, dat klinkt gewoon heel goed allemaalFijn dat jullie er zo mee om kunnen gaan.
En voor de rest lees ik hier een heleboel positieve berichten van mensen die het soms best heel moeilijk hebben maar er kei- en keihard aan werken om dingen beter te doen. Petje af
Ik heb bijv. een mandje met tekenspullen, of duplo, of klei, of puzzeltjes en dan doe ik daar nog iets bij voor het fantasiespel. Voor Iris bijv. een barbie, voor Eva iets wat een mama en een baby kan voorstellen (net als Anna van Bix zit Eva helemaal in de mama en baby fasequote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:15 schreef Suzanna het volgende:
Lois, bedankt voor je reactie en je slimme idee! Ik ga dat ook eens proberen, vooral met die wekker vind ik het een goed idee. Wat voor soort spulletjes doe je in hun mandjes?
Wat moeilijk zeg, dat Eva op zo'n niveau zit emotioneel. Petje af voor jou... lijkt me heel zwaar (ze is toch al 6 of niet?) Is zij ook intellectueel op dat niveau of dus alleen emotioneel?
Je zal wel moeten, je wordt vanuit de schuldsanering namelijk verplicht om zo veel mogelijk inkomen te genereren. Dat geldt voor beiden, man en vrouw, kinderen of geen kinderen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Kijk, en dit is gewoon een compliment waard en dat mag ook wel eens gezegd worden
Ik vind het best knap dat je ondanks dat je weet dat je het geld grotendeels in moet leveren om schulden af te betalen, toch wilt gaan werken, juist om die schulden af te betalen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:07 schreef Troel het volgende:
Raad eens wie ik aan de telefoon hebZe lezen mee op Fok!
erg handigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:28 schreef marit1978 het volgende:
als het trouwens zo duidelijk afgesproken was dat ZIJ nog contact op zouden nemen,
zou ik ook koppig zijn!
Vast nietquote:
ms is het wel een goed teken juist, Troel, ze zijn zo druk met de kids bezig, geven hen zoveel zorg en aandacht, dat ze geen tijd hebben nog voor andere zakenquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:39 schreef Troel het volgende:
Nou, gisteren afspraak gemaakt voor intakegesprek en daarna zou ik doorverbonden worden met de groep voor de wenafspraken. Namen niet op, dus ik zou teruggebeld worden. Is dus niet gebeurd. Als zulke simpele afspraken niet nagekomen worden, worden afspraken die gemaakt worden die over mijn kind gaan dan wel nagekomen? Dat is in ieder geval wel iets wat ik vandaag in het intakegesprek aan ga geven
Nah, zo naief ben ik nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ms is het wel een goed teken juist, Troel, ze zijn zo druk met de kids bezig, geven hen zoveel zorg en aandacht, dat ze geen tijd hebben nog voor andere zaken
Dat heeft nou toevallig niets met eigenwijsheid of koppigheid te maken. Als er afspraken gemaakt worden, dan moet je die nakomen. Dat is tenminste wat ik geleerd heb en wat ik ook aan Ruben mee wil geven. Afspraken worden niet voor niets gemaakt. Mensen anticiperen daar op en maken andere afspraken naar aanleiding van eerdere afspraken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:03 schreef Mibos het volgende:
Of gewoon eigenwijs/koppig dat het niet loopt zoals jij wenst?
nu ja, het gaat ook niet om naief zijn of niet, het is ze ms gewoon echt ontschoten, kan gebeuren.quote:
te paard te paard!!!!!!!!!!!!quote:
En hoe is het nu met jou? En die kleine stoere meid van je?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:06 schreef _evenstar_ het volgende:
succes milagro
Nicole fijn dat alles een beetje op gang is nu.
over arwen staat stukje in peutertopicquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:16 schreef chacama het volgende:
[..]
En hoe is het nu met jou? En die kleine stoere meid van je?
DIkke kus in elk geval van uit het zeeuwse.
fijn te lezen, joh, goed ook dat je het zo positief ziet juist, ondanks het verdriet dat er ook zal zijn, en niet omziet in wrok, hetgeen alleen maar je kleine meid ten goede zal komenquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:32 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
over arwen staat stukje in peutertopic
en met mij gaat het goed, volgende week krijg ik nieuws over uitkering.. meeste is allemaal geregeld , nu nog een woning
Kan wel een heel verhaal maken, maar voel me top, met alle respect naar mijn ex. het is nl. ook goed geweest. maar toch is dit de beste beslissing geweest die ik heb kunnen maken.
wat lees ik nou? jeetje ik schrik ervan. wat verdrietig dat het niet meer werkt tussen jullie!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:32 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
over arwen staat stukje in peutertopic
en met mij gaat het goed, volgende week krijg ik nieuws over uitkering.. meeste is allemaal geregeld , nu nog een woning
Kan wel een heel verhaal maken, maar voel me top, met alle respect naar mijn ex. het is nl. ook goed geweest. maar toch is dit de beste beslissing geweest die ik heb kunnen maken.
We zijn ook goed uit elkaar gegaan. Maar hij wil dat nu ineens gaan veranderenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:23 schreef DaviniaHR het volgende:
Nijna, fijn dat je een beslissing hebt genomen! Hopelijk valt het mee!
He, Nicole, wat vervelend! Het klonk juist alsof jullie zo goed uit elkaar waren gegaan...
(Het eerste wat mij nu door mijn hoofd schiet is dat er toen jullie net uit elkaar waren iemand was die hier meelurkte en irl eea tegen je gebruikte... )
Het lijkt me wel olie op het vuur en iets dat tegen je kan worden gebruikt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:27 schreef MeNicole het volgende:
[..]
We zijn ook goed uit elkaar gegaan. Maar hij wil dat nu ineens gaan veranderen![]()
En diegene die hier meelurkt en alles doorverteld mag er gelukkig van worden. Diegene mag best weten hoe ik erover denk.
Wat? Dat diegene weet dat ik mijn kind soms niet leuk vind omdat Kevin zijn vader is, of omdat Kevin het steeds weer voor elkaar krijgt om als het hier lekker loopt het weer weet te verpesten. Als diegene dat allemaal aan Kevin wil vertellen moet ie dat maar doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:06 schreef sombie het volgende:
[..]
Het lijkt me wel olie op het vuur en iets dat tegen je kan worden gebruikt.
Wij komen graag testen!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:39 schreef YPPY het volgende:
Gek he? Ik geloof het zelf nog niet. In de zomer moeten jullie de tuin maar komen testen. Je kunt er rondjes draaien.En om een stoel heen lopen.
Wat een verschil met het balkon.
Ik snap precies wat je bedoelt, en ja vroegaaahquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
Moonah, die gedachte was mij ook al door mijn hoofd geschoten!![]()
![]()
Maar het is ook wel een reden dat ik ga, de hele dacht achter de pc met zo'n zere schouder zie ik niet zitten dus er moet echt wel wat aan gedaan worden.
Evenstar, zonder betuttelend of weetikveel te klinken, maar ik ben soms echt zo aangenaam verrast over hoe je met bepaalde dingen om gaat. Vroegahwas dat wel anders, of iig kwam je zo anders over toen.
Echt fijn om te zien dat je nu zo goed in staat bent om voor jezelf (en Arwen) te zorgen en keuzes te maken.![]()
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.![]()
Yppy, tof! Jammer dat jullie nog een weekendje moeten wachten, maar goed... wat in 't vat zit...
Ik vind dit echt heel erg om te lezen, je kan het dat kind toch niet kwalijk nemen dat ie gemaakt is door een in jouw ogen oetlul, dat kind heeft er toch ook niet om gevraagd om op de wereld gezet te worden? En daarbij heb je zélf de keuze gemaakt om met Oetlul een kind te maken. Ik mag echt hopen dat je zoon hier nooit achter komt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:09 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Wat? Dat diegene weet dat ik mijn kind soms niet leuk vind omdat Kevin zijn vader is, of omdat Kevin het steeds weer voor elkaar krijgt om als het hier lekker loopt het weer weet te verpesten. Als diegene dat allemaal aan Kevin wil vertellen moet ie dat maar doen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:39 schreef YPPY het volgende:
Gek he? Ik geloof het zelf nog niet. In de zomer moeten jullie de tuin maar komen testen. Je kunt er rondjes draaien.En om een stoel heen lopen.
Als ik op bezoek kom, moet ik dan onze ligstoelen meenemenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:39 schreef YPPY het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:19 schreef MeNicole het volgende:
Nijna![]()
Mag ik hier even komen zeggen dat ik steeds meer een hekel aan mijn leuke ex begin te krijgenSteeds als het lekker loopt hier dan schopt hij me kei hard weer onderuit. Steeds moet ik weer de dupe worden omdat hij vind dat het anders moet. Het is op dit moment zelfs zo erg dat ik bijna mijn eigen kind niet meer leuk vind omdat K de vader is en ik daardoor aan hem vast zit. Dat is toch niet normaal
Pfff lastig paradijsvogeltje. Van hieruit steun!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik heb even steun en begrip nodig. Moeilijk zo'n peuterende dreumes. Misschien is dit gedrag al peuterpuberteit te noemen. Hij zegt dan geen nee, maar daar heeft hij geen woorden voor nodig.
Mijn oren doen zeer van het gegil....
Bedankt!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:36 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Pfff lastig paradijsvogeltje. Van hieruit steun!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:37 schreef MeNicole het volgende:
Denken jullie soms dat ik er trots op ben dat ik Mikael soms niet leuk vind? Al weken lig ik er wakker van. Juist omdat ik hem niks kwalijk kan en wil nemen. En ik probeer dat gevoel ook te laten overwinnen door al het goeie. En dat lukt meestal ook. Maar heel soms zoals nu dan gaat dat gewoon even niet. Ik wil gewoon van Kevin af, op elke manier maar dat kan gewoon niet. En daar baal ik gewoon van.
En Bar ik zeg helemaal nergens dat ik minder van mijn zoon hou dan ik ooit gedaan heb. Ik zei alleen dat ik hem soms niet zo leuk vind als zou moeten.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:54 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Hee, probeerde je alleen maar een hart onder de riem te steken,
Jullie vinden jullie weg hierin uiteindelijk wel Nicole, zoiets heeft gewoon tijd nodigquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:37 schreef MeNicole het volgende:
Denken jullie soms dat ik er trots op ben dat ik Mikael soms niet leuk vind? Al weken lig ik er wakker van. Juist omdat ik hem niks kwalijk kan en wil nemen. En ik probeer dat gevoel ook te laten overwinnen door al het goeie. En dat lukt meestal ook. Maar heel soms zoals nu dan gaat dat gewoon even niet. Ik wil gewoon van Kevin af, op elke manier maar dat kan gewoon niet. En daar baal ik gewoon van.
En Bar ik zeg helemaal nergens dat ik minder van mijn zoon hou dan ik ooit gedaan heb. Ik zei alleen dat ik hem soms niet zo leuk vind als zou moeten.
....die volgens een aantal bronnen tot het vierde levensjaar kan durenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:50 schreef chacama het volgende:
PV, gillende kindjes. Hou vol. Het is inderdaad een fase....
Neuh, valt wel mee. Het gillen wordt dat meer schreeuwen. Dan snap je in elk geval beter wat ze bedoelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
....die volgens een aantal bronnen tot het vierde levensjaar kan duren
Heel erg mee eens. Je bent een sterke dame Evenstarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
Evenstar, zonder betuttelend of weetikveel te klinken, maar ik ben soms echt zo aangenaam verrast over hoe je met bepaalde dingen om gaat. Vroegahwas dat wel anders, of iig kwam je zo anders over toen.
Echt fijn om te zien dat je nu zo goed in staat bent om voor jezelf (en Arwen) te zorgen en keuzes te maken.![]()
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.![]()
Dat gevoel naar je ex toe, het besef dat je voor het leven 'tot hem veroordeeld bent" is herkenbaar, hoor, op de momenten dat het even niet botert tussen jullie, omdat je net als bij liefdesverdriet het gevoel hebt dat het niet over gaat, die boosheid, de stress daarom, het op je hoede zijn of het op eieren lopen om maar niet de ander te kwetsen/boos te maken/te provoceren (onbedoeld).quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:56 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik doelde ook niet op jou post.![]()
Maar meer op diegene die zeggen dat ik zulke dingen niet kan zeggen!!
als het totaal los van Mikael staat (omgangsregeling en zo) dan moet je hem dus wat minder belangrijk maken in jouw leven, dan trek je je het ook minder aan ms?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:58 schreef MeNicole het volgende:
Kevin en ik hebben gelukkig geen gezeur om Mikael hoor. Dat is allemaal gelukkig goed geregeld en aan die regeling komen we ook beide niet. Het gaat meer er meer om wat ie mij persoonlijk steeds aan blijft doen zonder erbij na te denken. het moet steeds maar weer op zijn manier gebeuren ook al word ik (en indirect Mikael ook maar dat snapt ie al helemaal niet) de dupe van. En ik vind dat ie daar nu eens mee op moet houden en zich eens volwassen moet gaan gedragen. Zijn verantwoordelijkheid nemen enzo.
Dat is het juist wat je daar zegt. Ik zie hem alleen nog maar als vader van Mikael en als collega (ja we werken ook nog samen). Maar hij weet het steeds weer ze te doen dat ie me pakt op de paar punten dat het nog kan. En dat gebeurd heel vreemd maar altijd als het hier lekker loopt en alles voor mij er een stuk beter uit ziet dan bij hem. En steeds kom ik er wel weer boven maar op een gegeven moment is die fut op. En dan heb ik helemaal geen zin meer om er nog moeite in te steken omdat ik weet dat als alles weer goed loopt hij wel iets anders vind waar ik me kan pakken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:03 schreef milagro het volgende:
[..]
als het totaal los van Mikael staat (omgangsregeling en zo) dan moet je hem dus wat minder belangrijk maken in jouw leven, dan trek je je het ook minder aan ms?
het is net zo goed jouw verantwoordelijkheid om ergenissen puur tussen hem en jou, los van Mikael, jouw relatie met Mikael niet te laten beïnvloeden.
dat compleet op zijn konto schrijven is een beetje te makkelijk, en bovendien, je fokt jezelf er alleen maar mee op, wat ook weer zijn invloed heeft op je zoontje.
Weet je, ik ken jullie situatie niet exact, en ik begrijp wat jij zegt echt wel, maar toch.... ms lees je bepaalde intenties van hem die er niet zijn en ms is zijn handelen ook wel onmacht, omdat hij zijn zoontje minder ziet dan hem lief is, hij bang is dat hij tekort schiet, bv omdat het bij hem, wat het dan ook is, niet helemaal lekker loopt?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:10 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Dat is het juist wat je daar zegt. Ik zie hem alleen nog maar als vader van Mikael en als collega (ja we werken ook nog samen). Maar hij weet het steeds weer ze te doen dat ie me pakt op de paar punten dat het nog kan. En dat gebeurd heel vreemd maar altijd als het hier lekker loopt en alles voor mij er een stuk beter uit ziet dan bij hem. En steeds kom ik er wel weer boven maar op een gegeven moment is die fut op. En dan heb ik helemaal geen zin meer om er nog moeite in te steken omdat ik weet dat als alles weer goed loopt hij wel iets anders vind waar ik me kan pakken.
Ja, hoor. Dat is ook zo.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:10 schreef Sugar het volgende:
Ik weet wel dat het al wat beter ging, hoor. Maar gewoon, zulke dingen hebben meestal wat tijd nodig?
Zakjes alsin pakjes. Ik heb nu gewoon lekker met kruiden leren koken. Dat is iets wat ik echt niet kon.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:16 schreef bixister het volgende:
randa... zonder zakjes?? wat voor zakjes bedoel je?
Oeh, je bent nog maar nét bevallen zie ik.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:20 schreef k_i_m het volgende:
Mijn excuses dat ik niet helemaal bijgelezen ben maar gelijk een vraag stel;
wanneer voel je je eindelijk weer wat energieker dan dat je de hele dag maar als een zombie op de automatische piloot door het leven gaat? Ik ben al meerdere malen buiten wezen wandelen, boodschappen gedaan, wat huishoudelijke dingetjes gerommeld, maar ik voel me alsof ik een week achter elkaar doorgefeest heb. Ik heb echt zo'n constant zeurende hoofdpijn, mijn ogen gaan niet goed open, de hele dag koude rillingen. Lichamelijk is er niks meer aan de hand, en slaap krijg ik ook steeds meer, maar ik voel me zo slapjes
.
dat is wel heel erg balenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:55 schreef Troel het volgende:
Hier gaat het niet zo heel erg goed. Vandaag op kantoor ging het prima en met Ruben ook, maar toen ik thuis kwam kreeg ik een berichtje dat de geluidsopname van afgelopen zondag mislukt is. En dat vind ik echt heel ergIk kan er echt wel om janken en ik kan er gewoon helemaal niets aan doen en er is gewoon geen manier om dat ooit nog voor elkaar te krijgen.
Ach Sugarquote:Op donderdag 3 april 2008 11:00 schreef Sugar het volgende:
Wat jammer, Troel!
Ik heb het weer even te kwaad, bah. Het schiet er dan gewoon weer zo in. Situatie: boven, al een tijdje dingen aan het opruimen, Maria aankleden, bed verschonen, was draaien, mezelf aankleden, voelen dat broek zo rot en debiel zit, Storm op bed, terwijl ik het net wil verschonen, Maria die weer heel hard NEE zegt, warm heb ik het en honger, maar als ik nu alweer honger heb, hoe kan ik dan ooit een beetje afvallen, wat kan ik eten, ik stik van de hitte, zie mezelf per ongeluk in de spiegel terwijl ik boos doe.
En dan ineens voel ik zoveel haat, zo weinig goeds, ben ik zó intens verdrietig en wil ik niet meer.
Totaal niet herkenbaar, Sugar. Ik kan me bij dit soort dingen niets voorstellen. Ik kan wel zeggen dat ik je hoor en dat ik met je meeleef, maar weten hoe je je echt voelt...nee. Ik heb geen idee wat je zou kunnen doen, ik heb geen idee hoe ik je zou kunnen helpen. Het enige wat ik kan doen is tegen je zeggen dat je mij een fantastisch, warm, creatief, lief en sociaal mens lijkt.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:48 schreef Sugar het volgende:
Dankjulliewel. Fijn om reacties te lezen en om het ergens even uit te kunnen schreeuwen.
Sjak, ja, het gaat weer, dat heel erge gevoel is wel naar de achtergrond. Is het voor jullie herkenbaar eigenlijk?
Ik heb vandaag wel besloten weer haptotherapie te gaan doen. Hoe vaak en wanneer weet ik niet, maar ik blijf te gevoelig voor negatieve gedachten en kan sowieso ook wel wat hulp gebruiken op het vlak van mijn lijf en mijn gevoel.
Ow, nee joh... ik bedoel ook eigenlijk gewoon het gevoel in mezelfquote:Op donderdag 3 april 2008 18:12 schreef Sugar het volgende:
Ja, dat gewoon accepteren en genieten van de dingen die erwel zijn en die wel goed voelen, dat zou ik ook willen kunnen.
Uit je reactie lees ik dat je misschien de indruk had dat het gedrag van de kinderen me te veel werd en dat was eigenlijk niet zo. Ik werd wel boos op dat moment, want ze deden dingen waar ik even boos om moest worden. Het was dus niet zo dat ik uitbarstte in boosheid, het keerde veel meer naar binnen, ik voelde me gewoon heel kut en waardeloos.
tips voor je polsquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:39 schreef Stiemie het volgende:
Oh hier zijn ook al mensen met polsproblemen. Heb nu al zo'n 2 weken last van mijn rechterpols, vooral met dingen als potje opendraaien en zware dingen verplaatsen. Ik heb de dokter de afgelopen weken alleen al zovaak voor Linde gezien dat ik eigenlijk uit een soort fatsoen niet meer langs durf te gaan. Ik heb zeg maar nog net geen vaste stoel in de wachtkamerVoordat Linde er was kwam ik 1 keer per jaar bij de dokter, hooguit 2x en dat was het...
O k_i_m inderdaad gewoon afwachten en bekkenbodemoefeningen doen. Het duurde bij mij heel lang en toen was het echt van het ene op het andere moment weg.
Ah bedankt voor de tips. Die ga ik eens proberenquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
tips voor je pols
schoonmaakdoekjes niet wringen
een zweetbandje erom dat een beetje strak zit, houd warm en geeft ondersteuning
haal van de vsm calendulazalf voor erop
maak een vuist en beweeg je pols langzaan een paar keer van recht op je onderarm naar binnen
jep want je gebruikt je pols op een manier dat ie je leven lang gebruikt is (schrijven) ipv de rare bewegingen van een muisquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:58 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ah bedankt voor de tips. Die ga ik eens proberen![]()
Het gekke is dat ik op mijn werk de hele dag achter de pc zit, maar dan heb ik helemaal geen last (ik werk ook met zo'n muispen in plaats van een gewone muis, misschien dat dat ook scheelt?)
niet zelf dokteren en toch naar de huisarts gaanquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:39 schreef Stiemie het volgende:
Oh hier zijn ook al mensen met polsproblemen. Heb nu al zo'n 2 weken last van mijn rechterpols, vooral met dingen als potje opendraaien en zware dingen verplaatsen. Ik heb de dokter de afgelopen weken alleen al zovaak voor Linde gezien dat ik eigenlijk uit een soort fatsoen niet meer langs durf te gaan. Ik heb zeg maar nog net geen vaste stoel in de wachtkamerVoordat Linde er was kwam ik 1 keer per jaar bij de dokter, hooguit 2x en dat was het...
O k_i_m inderdaad gewoon afwachten en bekkenbodemoefeningen doen. Het duurde bij mij heel lang en toen was het echt van het ene op het andere moment weg.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:16 schreef Stiemie het volgende:
Hmm misschien is het wel verstandig om toch even een afspraak te maken inderdaad
quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
en had dus nog heel lang dat ze vol liep als ze in bad ging!![]()
![]()
Dat was voor mij ook een reden om de fysio oefeningen die mij goed deden niet neer te tikken. Heb allerlei verschillende gekregen, maar lang niet allemaal werkten goed.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:53 schreef moussy het volgende:
Ik vind dat er best opgepast mag worden met het geven van advies, de ene pols is de andere niet. Gewoon eerst even naar een arts daar is ie voor en je bent er voor verzekerd. De huishoudelijke tips komen daarna vanzelf wel.
Fixeren is niet altijd een juiste oplossing, bij sommige aandoeningen is het juist beter om in beweging te blijven.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:16 schreef marit1978 het volgende:
mag ik hier eens van me af typen??
hier kwam ik vanmorgen tot de ontdekking dat mijn schoonvader wel hele persoonlijke sites bezoekt via mijn laptop (als ze op woensdag hier oppassen)
Ik maak me niet druk om wat hij thuis allemaal doet, maar via mijn laptop gay-sites bezoeken incl. profielen van mannen hier in ZuidLimburg gaat me echt te ver hoor. dat WIL ik niet weten.
Tja, en nu?
Via V. maar eens aankaarten dat hij de browse-geschiedenis maar moet wissen als hij mijn laptop gebruikt?
Of zelf zo gaan instellen dat het maar één dag bewaard blijft en ik er dus niet mee geconfronteerd wordt?
Blech
dit is iets te veel van het goede om te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |