Een dikke

voor iedereen die het nodig heeft!!
Hier gaat het zo goed!
Ben zo gek op m'n ventje en vind het heerlijk om hem 's morgens uit bed te halen en dat hij een grote glimlach op z'n gezicht heeft
Ook merk ik nu echt aan hem dat hij weet dat ik z'n mamma ben. De manier hoe hij naar mij kijkt en reageerd enz...zo fijn gevoel! (mss raar maar weet niet hoe ik het moet uitleggen)
Slapen 's nacht gaat onwijs goed en hij slaapt al een paar weken door (afgezien van z'n diarree week) ook overdag gaat het slapen steeds beter.
Ik ben er sinds vorige week streng mee bezig dat als hij moe is en bv roze wangetjes, kleine oogjes enz krijgt dan hup in z'n bedje beneden in de woonkamer. ik wil het ooit proberen in zijn bedje boven maar ik vind het wel fijn dat ik hem overdag beneden heb.
Ik was er al eerder mee bezig maar dan toch 's middags weer op de arm houden omdat ik het zo fijn vind als hij tegen mij aan hangt
Nu vandaag ligt hij al ong 3 kwartier te slapen hier beneden
Vanochtend om 8 uur flesje gehad en na een half uurtje neer gelegd en na een kwartiertje spelen oogjes dicht en meneer is nog aan het slapen

Het lijkt wel alsof alles zo fijn gaat nu hij 3 maand is. Tuurlijk zullen er ook weer moelijke momenten komen maar ook bv met het krijsen van hem als hij moe is kan ik zoveel beter mee omgaan.
Hij doet het bijna niet meer en als hij een huilbui heeft dan ben ik helemaal rustig en het troosten gaat zo goed.
Hij grijpt sinds gisteren echt gericht en dat was zo mooi om te zien
Het was steeds pakken wat er in z'n handje kwam maar nu is het echt gericht grijpen

Schouder naar voren en arm recht vooruit en de benen vliegen in de lucht

Ik had ook moeite met dingen in huis doen want ik wachtte steeds tot hij zich vermaakte en dan snel 2 trappen omhoog en de was doen, ophangen, opvouwen enz en dan snel naar beneden.
Nu sinds een paar weken doe ik de was en hij ligt in z'n kamer op een speelkleed te brabbelen (washok is naast zijn kamertje) ik pak de was en hang spul op en wat opgevouwen kan worden doe ik in zijn kamer terwijl ik op de grand naast hem zit.
Vind het zelfs jammer dat er geen was is soms omdat het gewoon zo gezellig is als we boven zijn

Alles loopt zo fijn de laatste weken
Naja groot brabbel verhaal waar jullie niets aan hebben

ben gewoon een happy mama
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2008 09:38:53 ]