abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 april 2008 @ 11:13:11 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57756845
Bix, hij had gisteren niet echt heel erg veel last en de prik was al om 9 uur 's ochtends, dus de kans dat het vandaag nog komt is ook niet zo heel groot meer heb ik begrepen.

Ze hebben een pc met mail staan in elke groep E.T. Ik ga dus gewoon zo even mailen.
Vind ik zelf wat prettiger, dan stoor ik ze idd niet per sé, kunnen ze zelf even kijken wanneer het voor hun uit komt.

Ik vind het wel raar hoor. Mijn inwendige klokje is toch wel een beetje ingesteld op iig wat 'actie' om de 3-4 uur en nu begin ik het zo langzamerhand toch wel te 'merken'. Beetje rusteloos enzo.

Net gelijk al een vergadering, maar na een uur ben ik weggezweefd hoor... dat was de max voor mijn concentratie!

Even spammen ook hier, deze foto hangt aan mijn PC om me de dag door te helpen.

[ Bericht 12% gewijzigd door BE op 01-04-2008 11:19:25 ]
pi_57757054
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 10:16 schreef bixister het volgende:
randa... zonder zakjes?? wat voor zakjes bedoel je?
Zakjes alsin pakjes. Ik heb nu gewoon lekker met kruiden leren koken. Dat is iets wat ik echt niet kon.
  dinsdag 1 april 2008 @ 13:22:07 #203
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57759333
BE! Wat spannend en gek weer, die eerste dag! Werk ze nog!

Moonah en Sugar, goed dat jullie het weer fijn hebben!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:51:45 #204
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57766784
Zo, 7 dagen na de bevalling en het lijkt of er niets gebeurd is

Ik pas m'n broeken weer (je weet wel, die leuke die ik net nieuw had want ik was wel ontzwangerd... en die ik maar 2 maanden heb aangehad ).. m'n baarmoeder is niet meer te voelen, het vloeien is nog maar minimaal en verder zijn er eigenlijk geen lichamelijke klachten meer

Zo jammer dat de weersvoorspellingen voor morgen niet uit gaan komen, 20 graden had me best lekker geleken om een stukje te wandelen achter de nieuwe duo-wagen die al maanden in de gang staat te wachten.. Dat het uiteindelijk minder weer wordt is dan gewoon een kwestie van jammer.. dat rondje wandelen gaat morgen gebeuren, ik ben echt toe aan frisse lucht

Het slapen van Nienke gaat ondertussen goed (laten we even afkloppen dat dit zo blijft), de borstvoeding gaat goed (op twee hardnekkige kloofjes na *auw*), Nienke doet het goed (vanmorgen al weer terug op geboortegewicht ) en Grote Zus en Broer vinden hun Kleine Zusje helemaal geweldig (geweldig om te zien hoe Tijn z'n zusje begroet als ze naar beneden komt ).

Vanaf morgen is m'n huis en m'n gezin weer exclusief voor onszelf en kunnen we ons eigen ritme opzoeken. Ik kan niet wachten om gewoon lekker alles samen te doen... Nu met z'n vijven
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:53:31 #205
108648 cattie
lieve moeder
pi_57766814
Wat klink je heerlijk E.T. Fijn dat het zo goed gaat!
  dinsdag 1 april 2008 @ 21:51:17 #206
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57767847
Oh E.T. het klinkt allemaal zo fijn wat je daar vertelt! Heerlijk! Tis zo leuk met z`n vijven
Je verhaal klinkt vergelijkbaar met het mijne, al pas ik m`n broeken nog niet, hoewel ik weer op het gewicht van voor de zwangerschap zit
Saartje
  dinsdag 1 april 2008 @ 21:58:09 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57767979
Wat heerlijk E.T.!
Ik kom binnenkort een keertje kijken hoor! Als je de rust weer saai gaat vinden.
pi_57771531
hartstikke fijn, ET & MN!

BE, jij hebt vandaag dus 'overleefd'? viel het je zwaar? of viel 't juist mee?
  woensdag 2 april 2008 @ 07:12:00 #209
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57773207
Wat klinkt dat positief.

Durf je vandaag weer te gaan werken BE?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 2 april 2008 @ 08:42:28 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57773682
Het viel me mee Bix. Ik had het van te voren moeilijker verwacht. Maar als je toch gewoon lekker bezig bent op je werk gaat de tijd snel voorbij.
Ik moest alleen even slikken in de auto naar huis. Toen zat hij in de maxi cosi echt me zo indringend aan te kijken, bijna alsof zijn oogjes aan mijn gezicht geplakt zaten met onzichtbare touwtjes ofzo. Dat vond ik zo lief!

En nu ben ik al weer hier.
Vandaag maar een half dagje dus dat is zo voorbij. 12 uur mag ik weer naar huis.
pi_57774303
Een dikke voor iedereen die het nodig heeft!!

Hier gaat het zo goed!
Ben zo gek op m'n ventje en vind het heerlijk om hem 's morgens uit bed te halen en dat hij een grote glimlach op z'n gezicht heeft
Ook merk ik nu echt aan hem dat hij weet dat ik z'n mamma ben. De manier hoe hij naar mij kijkt en reageerd enz...zo fijn gevoel! (mss raar maar weet niet hoe ik het moet uitleggen)
Slapen 's nacht gaat onwijs goed en hij slaapt al een paar weken door (afgezien van z'n diarree week) ook overdag gaat het slapen steeds beter.

Ik ben er sinds vorige week streng mee bezig dat als hij moe is en bv roze wangetjes, kleine oogjes enz krijgt dan hup in z'n bedje beneden in de woonkamer. ik wil het ooit proberen in zijn bedje boven maar ik vind het wel fijn dat ik hem overdag beneden heb.
Ik was er al eerder mee bezig maar dan toch 's middags weer op de arm houden omdat ik het zo fijn vind als hij tegen mij aan hangt
Nu vandaag ligt hij al ong 3 kwartier te slapen hier beneden
Vanochtend om 8 uur flesje gehad en na een half uurtje neer gelegd en na een kwartiertje spelen oogjes dicht en meneer is nog aan het slapen

Het lijkt wel alsof alles zo fijn gaat nu hij 3 maand is. Tuurlijk zullen er ook weer moelijke momenten komen maar ook bv met het krijsen van hem als hij moe is kan ik zoveel beter mee omgaan.
Hij doet het bijna niet meer en als hij een huilbui heeft dan ben ik helemaal rustig en het troosten gaat zo goed.

Hij grijpt sinds gisteren echt gericht en dat was zo mooi om te zien
Het was steeds pakken wat er in z'n handje kwam maar nu is het echt gericht grijpen
Schouder naar voren en arm recht vooruit en de benen vliegen in de lucht

Ik had ook moeite met dingen in huis doen want ik wachtte steeds tot hij zich vermaakte en dan snel 2 trappen omhoog en de was doen, ophangen, opvouwen enz en dan snel naar beneden.
Nu sinds een paar weken doe ik de was en hij ligt in z'n kamer op een speelkleed te brabbelen (washok is naast zijn kamertje) ik pak de was en hang spul op en wat opgevouwen kan worden doe ik in zijn kamer terwijl ik op de grand naast hem zit.
Vind het zelfs jammer dat er geen was is soms omdat het gewoon zo gezellig is als we boven zijn

Alles loopt zo fijn de laatste weken
Naja groot brabbel verhaal waar jullie niets aan hebben ben gewoon een happy mama

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2008 09:38:53 ]
  woensdag 2 april 2008 @ 09:45:48 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57774439

Heerlijk om te lezen! Mag vaker hoor, dat soort jubelverhalen!
  woensdag 2 april 2008 @ 10:02:25 #213
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57774691
Inderdaad, allemaal fijne verhalen om te lezen
Fijn ET dat jullie al zo snel weer een ritme hebben kunnen vinden.
BE alweer aan het werk, tjonge dat gaat snel. Fijn dat het meevalt!
En Ardelynn, heerlijk he zo'n ukkie in huis. Wat is dat toch genieten.
Lekker douchen!
pi_57774996
Ardenlyn het is juist heerlijk om te lezen!! De liefde spat er gewoon af en dat is mooi!

E.T. zo snel al weer op de been? Het klinkt super, ook van jou is het heerlijk om te lezen hoe je geniet

BE al weer aan het werk? Dat emailen vind ik wel een super oplossing, heb je idd niet het gevoel dat je hun van hun werk houd of stoort. En die foto aan je beeldscherm, kom je nog wel aan werken toe?
  woensdag 2 april 2008 @ 10:29:08 #215
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57775099
E.T. zo fijn ook dat je geen lichamelijke klachten meer hebt! Maakt het allemaal net ff wat makkelijker
Ardenlyn ook al zo gelukkig, heerlijk om zulke verhalen te lezen inderdaad
Saartje
  woensdag 2 april 2008 @ 13:44:10 #216
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57778766
Goed te lezen, al die positieve verhalen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 2 april 2008 @ 15:20:12 #217
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_57780998
Mijn excuses dat ik niet helemaal bijgelezen ben maar gelijk een vraag stel;

wanneer voel je je eindelijk weer wat energieker dan dat je de hele dag maar als een zombie op de automatische piloot door het leven gaat? Ik ben al meerdere malen buiten wezen wandelen, boodschappen gedaan, wat huishoudelijke dingetjes gerommeld, maar ik voel me alsof ik een week achter elkaar doorgefeest heb . Ik heb echt zo'n constant zeurende hoofdpijn, mijn ogen gaan niet goed open, de hele dag koude rillingen. Lichamelijk is er niks meer aan de hand, en slaap krijg ik ook steeds meer, maar ik voel me zo slapjes .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_57781098
duurt nog wel even, hoor, kim, geen maanden maar wel weken.
gewoon lekker aan toegeven voor nu, de boel de boel laten zo ver mogelijk, je niet drukmaken om wat zogenaamd moet en hoort, komt allemaal wel weer.
voor de zomer begint ben je weer fit en fruitig en loop je met Lila langs de lange Lindelaan
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 2 april 2008 @ 15:31:41 #219
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_57781253
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:20 schreef k_i_m het volgende:
Mijn excuses dat ik niet helemaal bijgelezen ben maar gelijk een vraag stel;

wanneer voel je je eindelijk weer wat energieker dan dat je de hele dag maar als een zombie op de automatische piloot door het leven gaat? Ik ben al meerdere malen buiten wezen wandelen, boodschappen gedaan, wat huishoudelijke dingetjes gerommeld, maar ik voel me alsof ik een week achter elkaar doorgefeest heb . Ik heb echt zo'n constant zeurende hoofdpijn, mijn ogen gaan niet goed open, de hele dag koude rillingen. Lichamelijk is er niks meer aan de hand, en slaap krijg ik ook steeds meer, maar ik voel me zo slapjes .
Oeh, je bent nog maar nét bevallen zie ik. Niet om je te ontmoedigen hoor, maar dat duurt toch écht nog wel even! Ikzelf begon er met een maand of 2/3 weer een beetje bovenop te krabbelen volgens mij, maar pas maanden later (toen Juul een half jaar was ofzo) was ik weer écht helemaal terug. Natuurlijk zul je je elke week iets beter en sterker voelen, maar je lijf heeft een topprestatie geleverd (en dat doet het nog steeds)! Gun jezelf die tijd! Het komt allemaal goed, maar het duurt gewoon even. Er verandert zó veel in je leven op het moment dat je een kind krijgt. Je hebt gewoon tijd nodig om te herstellen en een nieuw ritme te vinden. Niet alleen lichamelijk, maar ook psychisch. Neem die tijd. Komt goed, echt waar!
  woensdag 2 april 2008 @ 16:01:54 #220
14746 k_i_m
pi_57781887
Ik snap nu wel wat al die mensen bedoelen met dat ze tot rust komen op hun werk. Of ik het nou wil of niet, mijn lichaam reageert super heftig op haar. Als ik alleen thuis ben ben ik de hele dag gespannen of ik haar geluid hoor maken. Ik ben verder de rust zelve, maar dat gaat automatisch, zo vreemd?! Maar het gaat dus nog enkele weken kosten voordat ik weer in de spiegel kan kijken en de zwarte wallen onder mijn ogen minder zwart zijn geworden .
In my life
Why do I smile
pi_57782145
nou..wallen en gespannen zijn op geluid zijn twee dingen (bij mij dan)

het is echt niet gek als het nog paar weken duurt voor je je eigen lichaam weer bekend aan voelt voelen,
ook de wallen trekken weg ... maar het zo alert zijn op geluidjes en zo blijft
  woensdag 2 april 2008 @ 16:53:28 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57783000
Jup, dat alerte blijft hoor! Maar ook dat went, dat is een soort radar die steeds verder uitontwikkelt.
Vaak hoor ik Sasha al 1 of 2 keer een geluidje maken voor stinkie eens zegt 'ik hoor hem'. Dan denk ik soms 'nu pas?'

En dat zombie gevoel... mss dat je toch voor de zekerheid eens je ijzer zou kunnen laten prikken bij de huisarts, dat kan een boel schelen volgens mij hoor, als dat echt op het juiste peil is.
pi_57783466
Ben het eens met de anderen.
Laat je huishouden gewoon even voor wat het is en doe alleen wat echt nodig is
Dat alerte blijft inderdaad.
Ik sta zelf haast 24 uur per dag op stand by en zodra ik hem hoor of denk te horen springt mijn lijf aan
Het duurt een tijdje en nu Maarten dik 3 maand is heb ik echt het idee dat het lekker gaat hier
Komt echt goed!
  woensdag 2 april 2008 @ 18:00:34 #224
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57784303
Kim, een laag ijzergehalte is heel normaal als je pas bevallen bent en kan inderdaad de klachten geven die je omschrijft. Door het eten van bijv. volkoren - en graanproducten, (groene) groente, vlees, peulvruchten, vette vis, noten en gedroogde vruchten zou je het weer een beetje kunnen opkrikken. Neem dan bij het eten een glas sinaasappelsap (vitamine C), dat zorgt ervoor dat je lichaam het ijzer beter opneemt uit de voeding. Bovendien is dit een stuk fijner dan die ijzer-pillen met hun nare bijwerkingen.

Fijn om te lezen dat het verder zo goed gaat met andere pasbevallen dames!
Zou het ermee te maken kunnen hebben dat het allemaal bevallingen van volgende kindjes zijn geweest?
.... met gevoel voor drama....
pi_57784390
én appelstroop, kim
  woensdag 2 april 2008 @ 18:26:25 #226
14746 k_i_m
pi_57784813
Appelstroop is al een paar weken favoriet hier op brood .

Komt dat lage ijzergehalte door het bevallen zelf, of is het dan daarvoor al laag geworden? Want ik ben een paar keer op ijzer geprikt, en ik had de eerste keer een heel hoog ijzergehalte en de keer erna was het maar ietsje lager geworden. Sterker nog, volgens mij ben ik in het ziekenhuis nog daarop gecheckt voordat ik naar huis mocht.....
In my life
Why do I smile
pi_57785006
ms is het je ijzergehalte niet, maar een tekort aan vitamine B12 hetgeen ook van invloed is op je Hb gehalte..

of kim, je bent gewoon moe vanwege de fysieke en ook geestelijke impact die een kind baren en het opeens moeder zijn met zich mee brengt en dat is heel normaal dus
  woensdag 2 april 2008 @ 18:37:09 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57785066
IJzer is vaak als je (heel) veel bloed verliest. De kans is bijv. groter bij een ks dacht ik.
Maar als dat in het ziekenhuis geprikt is valt dat mss wel mee dan idd.

Dan ga ik voor Milagro's opties.
Je bent echt nog maar 'net' bevallen en het viel mij ook echt tegen wat een impact dat op mijn lijf had.
pi_57785299
Ik heb sinds een paar maanden het idee dat ik mezelf weer terug heb !
Ik denk dat het hele ontzwangeren enzo een maand of 8 heeft geduurd.

Nu ik weer aan het werk ben besef ik nog beter hoe bijzonder die 9 maanden thuis waren. Niet alleen het bewust meemaken van de meiden, maar ook het kwartje is gevallen hoe druk het entertainen van een 2-ling is. Op een werkdag ben ik echt gesloopt rond een uur of 21.30. Ik moet echt nog even mijn draai vinden om vriendin, mama, collega, teamgenoot (sport), fitnessbezoeker, zus, dochter, fokker en mezelf te zijn....all in one ! Of ben ik een functie vergeten ?

Maar oh oh wat ben ik trots, verliefd op iedereen die hier in huis woont

Misschien ook maar een lekker broodje met appelstroop eten
  woensdag 2 april 2008 @ 19:04:24 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57785737
k_p, had je eigenlijk verlengd verlof vanwege de tweeling?
pi_57786463
normale zwangerschapsverlof, maar dubbel ouderschapsverlof en dat laatste had ik achter elkaar geplakt. In het onderwijs krijg je 55 % van je nieuwe wtf uitbetaald plus een aanvulling van de belasting (als je meedoet aan levensloop). CAO dus dik in orde !
  woensdag 2 april 2008 @ 20:03:36 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57787268
wtf?
Maar het klinkt iig wel goed.
Wel raar hoor, dat je niet extra verlof krijgt voor een tweeling trouwens.
  woensdag 2 april 2008 @ 21:53:14 #233
80382 manny
30 is best veel
pi_57790613
werktijdfactor.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_57790653
werktijdfactor, dus....
  woensdag 2 april 2008 @ 21:55:54 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_57790694
Hier gaat het niet zo heel erg goed. Vandaag op kantoor ging het prima en met Ruben ook, maar toen ik thuis kwam kreeg ik een berichtje dat de geluidsopname van afgelopen zondag mislukt is. En dat vind ik echt heel erg Ik kan er echt wel om janken en ik kan er gewoon helemaal niets aan doen en er is gewoon geen manier om dat ooit nog voor elkaar te krijgen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 3 april 2008 @ 07:25:44 #236
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57797330
Wat ontzettend jammer Troel. Valt er helemaal niks van te maken? En de foto's? Zijn die wel goed?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 3 april 2008 @ 07:57:25 #237
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57797471
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:55 schreef Troel het volgende:
Hier gaat het niet zo heel erg goed. Vandaag op kantoor ging het prima en met Ruben ook, maar toen ik thuis kwam kreeg ik een berichtje dat de geluidsopname van afgelopen zondag mislukt is. En dat vind ik echt heel erg Ik kan er echt wel om janken en ik kan er gewoon helemaal niets aan doen en er is gewoon geen manier om dat ooit nog voor elkaar te krijgen.
dat is wel heel erg balen
weet je ook wat er fout gegaanj is? Is er totaal niets opgenomen? of zit er een ruis overheen ofzo want dat is vaak nog wel wat weg te krijgen

Ik hoop ook heel hard dat de foto's wel gelukt zijn
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 3 april 2008 @ 08:34:49 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_57797768
er zijn twee bestandjes van 0 seconden opgenomen, verder is er helaas niets

Ik heb al een mailtje gestuurd naar de dominee in de hoop dat we in ieder geval een kopietje van de preek mogen (mijn moeder wil die graag nog lezen).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 3 april 2008 @ 11:00:16 #239
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57800078
Wat jammer, Troel!

Ik heb het weer even te kwaad, bah. Het schiet er dan gewoon weer zo in. Situatie: boven, al een tijdje dingen aan het opruimen, Maria aankleden, bed verschonen, was draaien, mezelf aankleden, voelen dat broek zo rot en debiel zit, Storm op bed, terwijl ik het net wil verschonen, Maria die weer heel hard NEE zegt, warm heb ik het en honger, maar als ik nu alweer honger heb, hoe kan ik dan ooit een beetje afvallen, wat kan ik eten, ik stik van de hitte, zie mezelf per ongeluk in de spiegel terwijl ik boos doe.
En dan ineens voel ik zoveel haat, zo weinig goeds, ben ik zó intens verdrietig en wil ik niet meer.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 3 april 2008 @ 11:16:09 #240
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_57800398
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:00 schreef Sugar het volgende:
Wat jammer, Troel!

Ik heb het weer even te kwaad, bah. Het schiet er dan gewoon weer zo in. Situatie: boven, al een tijdje dingen aan het opruimen, Maria aankleden, bed verschonen, was draaien, mezelf aankleden, voelen dat broek zo rot en debiel zit, Storm op bed, terwijl ik het net wil verschonen, Maria die weer heel hard NEE zegt, warm heb ik het en honger, maar als ik nu alweer honger heb, hoe kan ik dan ooit een beetje afvallen, wat kan ik eten, ik stik van de hitte, zie mezelf per ongeluk in de spiegel terwijl ik boos doe.
En dan ineens voel ik zoveel haat, zo weinig goeds, ben ik zó intens verdrietig en wil ik niet meer.
Ach Sugar

appel, kiwi, sinaasappel kun je eten (binnen het uur verteerd) of bleekselderij (laatste heeft negatieve calorien)
pi_57802120
Troel dat is prut

Sugar dat klinkt heftig! Een time out voor jou is misschien wel goed, even rust, even alleen. BV een weekend. Jakkes ik zou zo graag een oplossng voor je vinden, want je bent een mooie bijzondere vrouw!

Hier gaat het iets beter. Gister is er overleg geweest tussen de huisarts en internist en is de huisarts hier gekomen om een injectie in mijn schouder te zetten om iig die pijn onder controle te krijgen. Dankzij medicatie heb ik super geslapen vannacht en wat voel je je dan al een beter mens zeg!
  Licht Ontvlambaar donderdag 3 april 2008 @ 12:33:49 #242
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57802170
Deze mama is jarig vandaag en heeft een ontzettend mooi bosje zelfgemaakte papieren bloemen gekregen

Isa had ze maandag op het KDV gemaakt en al een paar keer bijna haar mond voorbij gepraat Vanmorgen kreeg ik een dikke kus en moest ik mijn ogen dichtdoen. Na wat gepruts met de plastic zak mocht ik ze weer open doen... Dat glunderende koppie was zooooo lief
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 3 april 2008 @ 16:22:25 #243
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57806846
Sugar Gaat het weer wat beter met je?
Lekker douchen!
  donderdag 3 april 2008 @ 16:48:28 #244
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57807422
Dankjulliewel. Fijn om reacties te lezen en om het ergens even uit te kunnen schreeuwen.
Sjak, ja, het gaat weer, dat heel erge gevoel is wel naar de achtergrond. Is het voor jullie herkenbaar eigenlijk?

Ik heb vandaag wel besloten weer haptotherapie te gaan doen. Hoe vaak en wanneer weet ik niet, maar ik blijf te gevoelig voor negatieve gedachten en kan sowieso ook wel wat hulp gebruiken op het vlak van mijn lijf en mijn gevoel.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 3 april 2008 @ 16:53:10 #245
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_57807536
Gefeliciteerd Sjeen
Leuk die zelfgemaakte cadeautjes. Ik was altijd te bescheiden om bij het kdv aan te kondigen dat ik binnenkort jarig was, dus geen zelfgemaakte knutsels, helaas. Mijn vriend was minder bescheiden en kreeg ook altijd mooie dingen.

Sugar , sterkte. Ik hoop dat je je snel weer structureel beter voelt. Zo vermoeiend moet dit zijn voor jou, dat geworstel met jezelf.

Troel, jammer hoor

Anitra, goede nachtrust doet wonderen over het algemeen. Fijn dat je zo goed geslapen hebt
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Licht Ontvlambaar donderdag 3 april 2008 @ 16:59:49 #246
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57807689
Ik ben dit keer onbescheiden geweest Livelink Normaal brengt papa Isa weg, maar juist deze week niet. En voorheen was het buurjongetje nog op het kdv, dus deden we (als goede buur) het zo'n beetje onderling... Nu heb ik Isa gewoon ingefluisterd dat ik bijna jarig was

Sugar, heel eerlijk, ik herken het eigenlijk niet echt. En daar ben ik wel erg blij mee geloof ik Ik heb ook wel zo mijn strubbelingen met Isa, die de laatste tijd heel veel uit probeert... Maar ik hou me voor dat ze gewoon toe is aan school. En daarbij herken ik veel van mezelf in haar, dus kan ik haar een heleboel gewoon niet kwalijk nemen

Wat mezelf betreft, helemaal tevreden met mijn lichaam ben ik niet, ik vecht nog met wat overgewicht. Maar ik probeer gewoon te genieten van het leven, van mijn relatie en van Isa... en dat lukt me gelukkig aardig

sterkte ermee in elk geval
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 3 april 2008 @ 18:12:17 #247
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57809206
Ja, dat gewoon accepteren en genieten van de dingen die erwel zijn en die wel goed voelen, dat zou ik ook willen kunnen.
Uit je reactie lees ik dat je misschien de indruk had dat het gedrag van de kinderen me te veel werd en dat was eigenlijk niet zo. Ik werd wel boos op dat moment, want ze deden dingen waar ik even boos om moest worden. Het was dus niet zo dat ik uitbarstte in boosheid, het keerde veel meer naar binnen, ik voelde me gewoon heel kut en waardeloos.
pi_57810065
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:48 schreef Sugar het volgende:
Dankjulliewel. Fijn om reacties te lezen en om het ergens even uit te kunnen schreeuwen.
Sjak, ja, het gaat weer, dat heel erge gevoel is wel naar de achtergrond. Is het voor jullie herkenbaar eigenlijk?
Ik heb vandaag wel besloten weer haptotherapie te gaan doen. Hoe vaak en wanneer weet ik niet, maar ik blijf te gevoelig voor negatieve gedachten en kan sowieso ook wel wat hulp gebruiken op het vlak van mijn lijf en mijn gevoel.
Totaal niet herkenbaar, Sugar. Ik kan me bij dit soort dingen niets voorstellen. Ik kan wel zeggen dat ik je hoor en dat ik met je meeleef, maar weten hoe je je echt voelt...nee. Ik heb geen idee wat je zou kunnen doen, ik heb geen idee hoe ik je zou kunnen helpen. Het enige wat ik kan doen is tegen je zeggen dat je mij een fantastisch, warm, creatief, lief en sociaal mens lijkt.

Dikke X voor alle moeders die het nodig hebben

KP
  donderdag 3 april 2008 @ 20:16:32 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57812159
Als je zoekt naar herkenning mbt hoe jij je over jezelf en je lichaam voelt zou je mss ook eens in R&P kunnen kijken Sugar. Daar zijn volgens mij meer mensen die worstelen met dat soort dingen.

Net als Sjeen herken ik het niet. Of althans, ik ben van de week tot de conclusie gekomen dat ik een omgekeerd vals zelfbeeld heb. Jij denkt dat je dik bent terwijl je dat helemaal niet bent, ik denk dat ik een stuk minder dik ben dan ik eigenlijk ben.

Sterkte ermee!
Ben je trouwens al begonnen met het afbouwen van de AD, of wacht je daar toch nog maar even mee?
  donderdag 3 april 2008 @ 20:19:40 #250
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57812231
Prima toch BE!

Och lieve Sugar, wat vind ik dat rot voor je! Ik herken het niet helemaal dat gevoel, tenminste het lijfelijke niet. Ik hoop dat de hapto je weer wat kan draaien, echt!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')