Je zal wel moeten, je wordt vanuit de schuldsanering namelijk verplicht om zo veel mogelijk inkomen te genereren. Dat geldt voor beiden, man en vrouw, kinderen of geen kinderen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Kijk, en dit is gewoon een compliment waard en dat mag ook wel eens gezegd worden
Ik vind het best knap dat je ondanks dat je weet dat je het geld grotendeels in moet leveren om schulden af te betalen, toch wilt gaan werken, juist om die schulden af te betalen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:07 schreef Troel het volgende:
Raad eens wie ik aan de telefoon hebZe lezen mee op Fok!
erg handigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:28 schreef marit1978 het volgende:
als het trouwens zo duidelijk afgesproken was dat ZIJ nog contact op zouden nemen,
zou ik ook koppig zijn!
Vast nietquote:
ms is het wel een goed teken juist, Troel, ze zijn zo druk met de kids bezig, geven hen zoveel zorg en aandacht, dat ze geen tijd hebben nog voor andere zakenquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:39 schreef Troel het volgende:
Nou, gisteren afspraak gemaakt voor intakegesprek en daarna zou ik doorverbonden worden met de groep voor de wenafspraken. Namen niet op, dus ik zou teruggebeld worden. Is dus niet gebeurd. Als zulke simpele afspraken niet nagekomen worden, worden afspraken die gemaakt worden die over mijn kind gaan dan wel nagekomen? Dat is in ieder geval wel iets wat ik vandaag in het intakegesprek aan ga geven
Nah, zo naief ben ik nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ms is het wel een goed teken juist, Troel, ze zijn zo druk met de kids bezig, geven hen zoveel zorg en aandacht, dat ze geen tijd hebben nog voor andere zaken
Dat heeft nou toevallig niets met eigenwijsheid of koppigheid te maken. Als er afspraken gemaakt worden, dan moet je die nakomen. Dat is tenminste wat ik geleerd heb en wat ik ook aan Ruben mee wil geven. Afspraken worden niet voor niets gemaakt. Mensen anticiperen daar op en maken andere afspraken naar aanleiding van eerdere afspraken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:03 schreef Mibos het volgende:
Of gewoon eigenwijs/koppig dat het niet loopt zoals jij wenst?
nu ja, het gaat ook niet om naief zijn of niet, het is ze ms gewoon echt ontschoten, kan gebeuren.quote:
te paard te paard!!!!!!!!!!!!quote:
En hoe is het nu met jou? En die kleine stoere meid van je?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:06 schreef _evenstar_ het volgende:
succes milagro
Nicole fijn dat alles een beetje op gang is nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |