abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57525383
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Kijk, en dit is gewoon een compliment waard en dat mag ook wel eens gezegd worden
Ik vind het best knap dat je ondanks dat je weet dat je het geld grotendeels in moet leveren om schulden af te betalen, toch wilt gaan werken, juist om die schulden af te betalen.
Je zal wel moeten, je wordt vanuit de schuldsanering namelijk verplicht om zo veel mogelijk inkomen te genereren. Dat geldt voor beiden, man en vrouw, kinderen of geen kinderen.

Deze moeder is blij dat de week om is trouwens. Ik ben nog niet één avond heel de avond thuis geweest (cursus, sporten, school, studiegroep, sporten...) Zo meteen moet ik ook weer weg. Dan is het weekend en doe ik helemaal niks meer!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  vrijdag 21 maart 2008 @ 21:39:17 #52
62233 Jelief
ikke lief!
pi_57528871
jammer jammer er wordt voorlopig nog niet geruild
Ik vind het heel erg jammer maar de wereld is niet vergaan We gaan gewoon verder zoeken. Ik weet nu dat ik toch wel heel graag in velserbroek wil wonen, en geen beren op mijn weg zie als ik denk aan verhuizen. Het gaat dus goed met mij!

Lois wat een goed idee die mandjes. Brengt mij op het idee om weer bewuster met Emma te gaan spelen en een duidelijk keuzemoment in te stellen. * to do list erbij pakt
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_57529264
oh jelief, wat jammer zeg. balen!!! succes met de verdere zoektocht.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 21:57:01 #54
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_57529325
Lois, ik heb zo het gevoel dat ik je over een weekje ofzo helemaal plat ga knuffelen na hier het experiment met de mandjes en wekker uit geprobeerd te hebben. Het klinkt echt veelbelovend.
Ik herken wel veel van de gevoelens van Suzanna en Mammietje. Niet dat ik er radeloos van word (het is immers een fase ), maar je staat er wel eens bij te kijken na het zoveelste vuurtje geblust te hebben van: Nou moe?
Ik ga dit echt proberen, heb er een goed gevoel over.
U hoort nog van mij.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_57529876
Hier zijn Randy en Tinka ook continu elkaar dwars aan het zitten en kunnen ze geen moment elkaar met rust laten. Ze lijken wel altijd op elkaars lip te moeten zitten en daarmee elkaar in de weg! Afpakken is hier ook aan de orde van de minuut! Hier is alleen nog het verschil met jou Suzanna, dat Tinka nog redelijk luistert en Randy -tot nog toe- alleen echt bewust aan het etteren is. Hoewel ik ook steeds meer merk dat Tinka stiekem ook vaker zit te klieren dan mij opvalt. (Al brullen terwijl Randy niets doet!) Ik ga dat mandjes-idee en eigen plek in de kamer zeker eens uitproberen.
Iemand nog tips voor etenstijd? Dan zitten ze elkaar namelijk ook steeds op te jutten om met van alles bezig te zijn behalve met eten... stampen, liedjes zingen, gekke geluiden maken, vork laten vallen... Zie tegenwoordig al tegen etenstijd op. Zoals ze overdag niet samen kunnen spelen, zo zijn ze partners in het kwaad tijdens het eten...
  vrijdag 21 maart 2008 @ 22:34:01 #56
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_57530085
Mammietje pittig hoor.
(ookal kan ik een grinnik niet onderdrukken als buitenstaander, omdat die relatie ook wel weer iets grappigs heeft)
Léon heeft wel iets ingebonden doordat Cas spontaan tijdens zo'n hysterisch 'ikwilhebbenwatjijhebtwhaaaaaa 'moment het speeltje aan hem geeft en sussend 'hier' zegt. De eerste paar keer viel Léon er helemaal stil van, wist hij niet wat hij met deze onverwachte vriendelijkheid aan moest. Tegenwoordig zegt hij bokkend: "Dank je wel."
  vrijdag 21 maart 2008 @ 22:36:20 #57
45621 Suzanna
Mama van...
pi_57530140
Hahaha, Mammietje, geweldig hoe je dat beschrijft, hier is dat dus ook tijdens het eten! Liedjes zingen, schreeuwen naar elkaar, hele verhalen, maar NIET eten! Erg he...
Dus hier geen tips natuurlijk, maar ben wel heel benieuwd naar tips

Dutch, ik ben gelukkig niet radeloos, maar bij tijd en wijlen heb ik wel zo'n gevoel, dat wel. Maar ik kan het behoorlijk goed relativeren zo tussendoor ... (op het moment zelf weleens zo van: pfff.....kunnen jullie nou echt helemaal niet eventjes, heel eventjes, zo'n vijf minuutjes, samen lief .... LIEF .... spelen zonder te schreeuwen...duwen...slaan...afpakken.... zucht.... )
  vrijdag 21 maart 2008 @ 22:36:56 #58
62233 Jelief
ikke lief!
pi_57530155
Mammietje, voor het eten zet je ze aan tafel en laat je ze een aantal liedjes zingen, vooral met veel bewegen. eventueel gepaard met een alarmklokje om aan te geven dat het zingen klaar is.
Uitleggen dat het zingen en bewegen klaar is en dat het nu tijd is om te eten. gaan ze wel spoken dan is ook het eten klaar. Als Emma gaat klooien aan tafel vraag ik haar of ze klaar is met eten, is dat zo dan gaat haar bord weg, zegt ze van niet dan sommer ik haar om rustig te gaan eten en niet te spelen aan tafel. Meestal werkt dit wel. rommeldagen niet meegerekend
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_57530335
die verhalen komen me hier trouwens ook bekend voor hoor. zeer vermoeiend en frustrerend, zoveel energie moeten stoppen in alleen al het verdelen van de aandacht en het sussen van de strijd daarom. (want daar ging 't hier wel vaak over volgens mij). ik heb zo 1-2-3 niet veel toe te voegen aan de tips die al gegeven zijn. hier is 't op dit moment wel een stuk beter inmiddels, misschien dat dat jullie wat hoopvoller kan stemmen?
ik merk doorgaans wel aan mezelf dat het heel veel scheelt of ik zelf redelijk uitgerust ben. dan ben ik namelijk veel beter in staat om creatieve oplossingen te verzinnen en om de dag (of een vervelend maaltijd-moment) een positieve draai te geven. door bijvoorbeeld een spannend verhaal te gaan vertellen tijdens 't eten (stel je trouwens niet teveel voor van dat 'spannend', meestal vinden ze het verhaaltje over Dipsy die tijdens een wandeling een konijntje tegenkomt en daar dan verstoppertje en 'haasje over' mee gaat doen al boeiend genoeg ).
wat hier ook vaak goed werkt is even een boekje voorlezen. lekker met z'n drieën op de bank, ik in 't midden uiteraard en dan mogen ze allebei een boek uitkiezen die ik vervolgens allebei voorlees. zitten ze even lekker tegen je aan, ze worden er rustig van en daarna zijn ze vaak ook wel weer beter in staat om zelf te spelen in plaats van teveel (negatief) op elkaar gericht te zijn.
pi_57530401
Anna heeft er ook een handje van om voortdurend van tafel te willen gaan tijdens 't eten, die heeft dan vaak echt helemáál geen rust in d'r kont. bij haar zijn we er nu vrij streng in dat ze tijdens 't eten aan tafel moet en anders naar de gang. vaak gaat ze dan al uit zichzelf even naar de gang en komt nog geen minuut later weer binnen om zelf in haar stoel te klimmen en weer gewoon mee te doen.
pi_57531680
toevallig heb ik nog een filmpje van vanmiddag waarop de situatie aan 't eind wel wat vervelend aan 't worden is. die dingen als 'dat kun je beter even lief vragen' etc blijf ik maar eindeloos herhalen en op zich heeft dat al wel heel wat vruchten afgeworpen. maar dat moet natuurlijk ook wel een beetje bij je persoonlijke stijl passen. ik denk dat ik er wel erg dicht bovenop zit doorgaans, op dat 'hoe gaan ze met elkaar om'. een ander zou 't ze meer zelf laten uitvechten, en daar leren ze vast ook veel van. daar ben ik minder goed in.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 00:15:05 #62
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57532149
Ik kom tegenwoordig pas in aktie als het bloed van de trap druipt .

Ik ben de weg ook even erg kwijt, met de jongste. Echt, de bloed onder je nagels fase is weer ingetreden . En toen ik tegen de buuv zei dat Freek dat nooit zo erg gehad heeft, wist ze me te vertellen dat dat ook zo was, omdat we het er over gehad hadden .

't Is een fase, toch? [uitgeputte,doch hoopvolle smiley]
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_57532313
oelala, arme leah. maar als 't bij freek voorbij gegaan is zal 't bij nr2 vast ook wel weer wegtrekken!
  zaterdag 22 maart 2008 @ 08:08:28 #64
45621 Suzanna
Mama van...
pi_57534851
Oh Leah wat je vertelde doet me eraan denken dat mijn moeder regelmatig over de kinderen van mijn zus (vooral eentje is onhandelbaar, maar zowiezo zijn ze lief maar erg lastig) heeft gezegd dat die veel erger zijn dan 'wij' (mijn broers, zussen en wij) ooit zijn geweest. Ik denk dat ze ook een hoop is vergeten!

Het lijkt altijd veel erger dan'vroeger' als je er middenin zit denk ik. Sterkte met jouw jongste...

Enne, Bix,ik ben ook niet zo goed in dat laten uitvechten, maar de 'dame van de opvoedpolitie' (nee hoor, opvoedbureau ) die ik een hele tijd geleden op bezoek had, zei dat ik pas moest ingrijpen als ze elkaar pijn doen. Dat is dus 90 % van de tijd ...
  zaterdag 22 maart 2008 @ 08:37:09 #65
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57534969
Jelief, wat jammer!! Maar je klinkt inderdaad niet compleet teleurgesteld! knap!

En sterkte voor alle drakenmama's! (als in mama's van kinderen die zich als draakjes kunnen gedragen dan he!)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Jubileum moderator maandag 24 maart 2008 @ 20:13:25 #66
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57585675
Ach wat een lief liedje zo Bix, van Anna

Ik ken het alleen in de schreeuwvariant Eva staat dit altijd luidkeels te zingen op de uitkijktoren achter in de tuin, zo richting de buren en dan het liefst zo vroeg mogelijk 's morgens
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 24 maart 2008 @ 20:48:33 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_57586466
leah, ik heb nog hoop dat het met Ezra allemaal makkelijker gaat dan met Liam, boor nou mijn hoop niet in de grond wil je

sterkte!
stormy waters...
sailin'
pi_57588412
Vorige keer bij Merlijn had ik moeite om juist NIET af te vallen. Woog ik na de bevalling toen 57,5 kilo met de borstvoeding ging er beetje bij beetje een kilootje af. Vond ik echt niet fijn want dat kon ik niet hebben en al helemaal niet bij eten. Toen ik ook nog door diaree op een gegeven moment veel af viel had ik helemaal niets meer aan reserves voor mijn gevoel.

Nu bij Gwen hoef ik me nergens zorgen om te maken, ben na de bevalling weer begonnen op een 57, 5 kilo (voor de zwangerschap was dit nog 54,5), dit is inmiddels 59 kilo geworden. De broeken 36/38 die ik voor de zwangerschap pas ik niet meer, althans gister kreeg ik 38 net dicht. Vind het niet erg maar meer dan 62,5 mag het niet worden. Ben wel erg blij dat ik geen ondergewicht meer heb, want daar voelde ik me niet helemaal lekker bij, dit voelt weer goed. Het enige wat ik nu moet doen is eigenlijk die tweede keer opscheppen laten anders pas ik mijn nieuwe broeken maat 40 ook niet meer dadelijk. .
  dinsdag 25 maart 2008 @ 09:28:39 #69
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_57594230
Pfff mijn schoonvader is vannacht twee keer flauwgevallen, had zijn enkel raar gedraaid. Zaten ze om 4 uur in het ziekenhuis. (wij wonen bij ze in) Hij heeft zijn enkel dus gebroken. Zie ik hem vanmorgen, val ik daarna zelf ook flauw (en nog wat raar spugen erna, beetje vreemd) Nu voel ik me wel weer ok. Het zal wel een reactie zijn geweest op het zien van, ik heb zelf vroeger 4 keer mijn arm gebroken. Kennelijk kan ik er slechter tegen dan ik had gedacht, en ik kijk nog wle zo graag naar die tv programma's.
Hopenlijk was het maar 1 keer, flauwvallen is geen pretje (gelukkig voelde ik hem aankomen en zat ik al op het bed)
pi_57594769
He getsie ik80. Hopelijk idd niet meer in de herhaling!
Fake it till you make it...
pi_57595189
gatver ik80
dat is naar! Hoe kwam het dat je schoonvader flauw viel ? Zullen ze ook wel onderzoeken nog denk ik ?
Bizar dat je lichaam bij het zien van zoiets zó heftig kan reageren he?

ik lees mee over de samen-speel-problemen die haast onvermijdelijk zijn,
maar ik schrijf er pas over mee over 1,5jaar ofzo
  dinsdag 25 maart 2008 @ 12:51:16 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_57597708
Ik baal een beetje. Ik heb nog niets gehoord van het kinderdagverblijf over een intakegesprek of over oefenen en ik ga Ruben toch echt volgende week woensdag daar heen brengen. Ik ben er al langs geweest, maar blijkbaar moet ik nog een keer ze achter de kont aanzitten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 maart 2008 @ 13:49:28 #73
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_57598711
Waarschijnlijk is hij flauwgevallen door een griepje wat hij heeft (ook nog erbij) hij had al een dag en 2 nachten op bed gelegen.
Ze hebben inderdaad nog even neurologisch gekeken of er niks mis was.
Ja dat was wel even schrikken dat ik zo heftig kon/kan reageren, is wel iets om later rekening mee te houden.
Gelukkig voel ik me nu weer redelijk top.

Peuterspeelzaal, wij hebben Lotte ook ingeschreven maar nog geen reactie terug gehad, ik weet ook niet wat normaal is?
Haha ik zie het al voor me, sta je voor de deur, is je kind niet welkom. ahum dat zou ik dan toch niet zo leuk vinden.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 14:58:02 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_57600082
Nouja, we betalen per 1 april en hij is ook per die dag geaccepteerd, maar ik zou het toch wel fijn vinden om nog even een gesprek te hebben vooraf dan alleen die drie zinnetjes die ik daar de vorige keer gewisseld heb. Nou weet ik wel een heleboel van de buurvrouw, maar toch.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57600161
nou..als je dat fijn vindt (lijkt me logisch!)
gewoon zelf bellen dus!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 15:03:19 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_57600207
Ja, maar dan komt mijn koppigheid om de hoek kijken: vorige keer hebben ze specifiek mijn telefoonnummer gevraagd voor het intakegesprek. Ik wil dus eigenlijk dat zij gewoon contact opnemen (overigens lijkt me dat niet meer dan normaal, aangezien dat in alle papieren staat!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 maart 2008 @ 15:07:44 #77
35189 Troel
scherp en bot
pi_57600263
Raad eens wie ik aan de telefoon heb Ze lezen mee op Fok!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 maart 2008 @ 15:28:09 #78
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57600704
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 15:07 schreef Troel het volgende:
Raad eens wie ik aan de telefoon heb Ze lezen mee op Fok!
dan kijk maar uit als je de ervaringen gaat opschrijven.
pi_57600724
hahahaha... kijk eens aan !

als het trouwens zo duidelijk afgesproken was dat ZIJ nog contact op zouden nemen,
zou ik ook koppig zijn!

wat zei je toen je opnam? "goh..ik vroeg me al af..? "
  dinsdag 25 maart 2008 @ 15:30:59 #80
24188 Belana
kloon van belana
pi_57600773
je kdv leest mee op fok?
stormy waters...
sailin'
pi_57600928
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 15:28 schreef marit1978 het volgende:
als het trouwens zo duidelijk afgesproken was dat ZIJ nog contact op zouden nemen,
zou ik ook koppig zijn!
erg handig
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 25 maart 2008 @ 15:38:55 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_57600987
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 15:30 schreef Belana het volgende:
je kdv leest mee op fok?
Vast niet Maar het was wel grappig dat ze belden net nadat ik gepost had dat ik ervan baalde
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57608333
Morgen zijn Kevin en ik als het goed is officieel gescheiden. Gisteren waren we een half jaar uit elkaar. Is dat plannen of is dat plannen En maandag is als het goed is EINDELIJK mijn uitkering rond. Duurt allemaal ff maar dan heb je ook wat.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_57609449
nou eh, gefeliciteerd dan maar MeNicole.

troel, hihi ik dacht ook even dat je kdv-contactpersoon je verteld had dat ze op fok! had gelezen dat je nog niet gebeld was.
pi_57615551
Ik snap niet zo goed waarom je bij voorbaat al boos bent op het kdv maar dat komt misschien omdat ik zelf niet zo in elkaar steek. Ik persoonlijk zou even bellen en vragen hoe het eea in zijn werk gaat en dat ik begrepen had dat zij nog een keertje zouden bellen maar dat ben ik.

MeNicole wat fijn dat nu alles bijna rond is voor jullie alledrie.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 26 maart 2008 @ 09:39:46 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_57616186
Nou, gisteren afspraak gemaakt voor intakegesprek en daarna zou ik doorverbonden worden met de groep voor de wenafspraken. Namen niet op, dus ik zou teruggebeld worden. Is dus niet gebeurd. Als zulke simpele afspraken niet nagekomen worden, worden afspraken die gemaakt worden die over mijn kind gaan dan wel nagekomen? Dat is in ieder geval wel iets wat ik vandaag in het intakegesprek aan ga geven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57616346
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 09:39 schreef Troel het volgende:
Nou, gisteren afspraak gemaakt voor intakegesprek en daarna zou ik doorverbonden worden met de groep voor de wenafspraken. Namen niet op, dus ik zou teruggebeld worden. Is dus niet gebeurd. Als zulke simpele afspraken niet nagekomen worden, worden afspraken die gemaakt worden die over mijn kind gaan dan wel nagekomen? Dat is in ieder geval wel iets wat ik vandaag in het intakegesprek aan ga geven
ms is het wel een goed teken juist, Troel, ze zijn zo druk met de kids bezig, geven hen zoveel zorg en aandacht, dat ze geen tijd hebben nog voor andere zaken
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 26 maart 2008 @ 10:02:06 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_57616552
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 09:49 schreef milagro het volgende:

[..]

ms is het wel een goed teken juist, Troel, ze zijn zo druk met de kids bezig, geven hen zoveel zorg en aandacht, dat ze geen tijd hebben nog voor andere zaken
Nah, zo naief ben ik niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57616574
Of gewoon eigenwijs/koppig dat het niet loopt zoals jij wenst?
  woensdag 26 maart 2008 @ 10:08:52 #90
35189 Troel
scherp en bot
pi_57616692
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 10:03 schreef Mibos het volgende:
Of gewoon eigenwijs/koppig dat het niet loopt zoals jij wenst?
Dat heeft nou toevallig niets met eigenwijsheid of koppigheid te maken. Als er afspraken gemaakt worden, dan moet je die nakomen. Dat is tenminste wat ik geleerd heb en wat ik ook aan Ruben mee wil geven. Afspraken worden niet voor niets gemaakt. Mensen anticiperen daar op en maken andere afspraken naar aanleiding van eerdere afspraken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57616753
ik vind 't ook wel slordig van ze Troel. en vooral, je wilt toch wel graag dat ze bereikbaar zijn. zeker als je kind er straks zit. dat er even niet opgenomen kan worden is begrijpelijk maar dat ze dan niet terugbellen is gewoon raar.
pi_57616798
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 10:02 schreef Troel het volgende:

[..]

Nah, zo naief ben ik niet
nu ja, het gaat ook niet om naief zijn of niet, het is ze ms gewoon echt ontschoten, kan gebeuren.
of ze bellen je straks alsnog terug, net zoals gisteren ook gebeurde, zie ik
en ik probeer de boel wat te relativeren, opdat je wat relaxter dadelijk intake gesprek in gaat, en daar niet als 1 brok verwijt zit
wie weet is het een hakse gezellig KDV voor je mannetje, ook gezellige kdv-en met goed kdv-personeel vergeten wel eens wat, of komen later met dingen, omdat ze het gewoon vaak echt druk hebben

het gaat om de sfeer die je proeft, als je er dadelijk echt bent, met kind, op dat intake gedoe, toch?
  woensdag 26 maart 2008 @ 10:19:29 #93
35189 Troel
scherp en bot
pi_57616890
Ik neem Ruben straks gewoon mee voor het intakegesprek en dan vraag ik ter plekke naar de wendagen. Ik weet niet hoevaak dat wennen is, maar we hebben nog twee dagen Dat maakt het zo lastig.

Ik wil gewoon woensdag fris en fruitig op mijn nieuwe werk verschijnen zonder veel gedoe
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57616959
da's idd kort dag, Troel... hoe lang van te voren heb je je aangemeld daar?
indien lang te voren dan te paard te paard, de vijand nadert en zo
pi_57617001
Ik zeg ook niet dat het netjes is van ze maar hoe je het hier beschrijft komt een beetje kort door de bocht over. Zo duidelijker dan?

Wat Milagro zegt ook een Kdv kan eens wat vergeten.
  woensdag 26 maart 2008 @ 10:36:44 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_57617207
Toen ik zes weken zwanger was
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57617319
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 10:36 schreef Troel het volgende:
Toen ik zes weken zwanger was
te paard te paard!!!!!!!!!!!!
succes

en ik ga nu vrolijk op pad naar de kaakchirurg
  woensdag 26 maart 2008 @ 14:06:20 #98
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_57621874
succes milagro

Nicole fijn dat alles een beetje op gang is nu.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:16:22 #99
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57647237
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 14:06 schreef _evenstar_ het volgende:
succes milagro

Nicole fijn dat alles een beetje op gang is nu.
En hoe is het nu met jou? En die kleine stoere meid van je?
DIkke kus in elk geval van uit het zeeuwse.
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:24:34 #100
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_57647411
Troel, die normen en waarden zijn heel goed!
Maar je zult toch wel gemerkt hebben inmiddels dat niet iedereen het daar zo nauw mee neemt? Blijf het zelf vooral nastreven, maar wees niet te koppig om zelf het initiatief te houden. Ik maak het zo vaak mee. Je kunt je er kwaad over maken of je kunt het gewoon zelf regelen. Dat laatste gaat vaak sneller en geeft ook minder frictie.
Ik ben dan wel zo dat ik af en toe even een kleine 'subtiele' sneer geef mocht er weer iets voorvallen.
Je bereikt vaak meer met vriendelijkheid dan met bijv. kenau-gedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')