quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:31 schreef Suzanna het volgende:
Ik ben vanochtend van de trap gevallenen da's niet leuk. Stuitje erg pijn dus pijn met lopen, bukken en liggen (zitten valt mee) ... Het engste was dat ik Emma in m'n armen had, die wil 's ochtends altijd van de trap af gedragen worden, en die stuiterde (gelukkig in mijn armen) gewoon mee van de trap. Zij heel erg geschrokken maar gelukkig niets aan de hand, dat instinct om haar vast te blijven houden werkte goed gelukkig.
Ik was wel even heel misselijk en voelde me bijna flauwvallen, dat was echt even niet leuk.
Jelief, met wat voor huis gaan jullie ruilen? Ik heb ook al een tijdje naar woningruil gekeken maar bij ons krijgen we er zoveel minder voor terug elke keer dat we er telkens weer vanaf zien.
In het koppie goed!quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:34 schreef Troel het volgende:
Anitra, hoe is het met jou?
Is het niet verstandiger om gewoon even te gaan genieten van Kim en een jaartje lekker stabiel proberen te zijn voor je een enorme stap voor een 2de zou gaan nemen? Fijn dat het verder zo goed gaat, lijkt me ook dat het veel moeite kost om dat zo te houden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jelief idd erg triest
Met mij gaat het goed! We zitten nu de dus in de schuldsanering. Ik ben nog wel op zoek naar werk, maar nu zonder en met schuldsanering lukt het wel.
ik kijk dus rustig rond naar iets voor 2 dagen, max 3.
De depressie is "over". Ben al een tijdje van de medicatie af. Ik dacht dat ik dat al eens verteld had trouwens. Met de relatie gaat het heel goed!
Met Kim ook, die vind de psz leuk en daar ben ik blij om!
En we gaan dus voor een 2e!
Vanaf volgende week ga ik hardlopen. Iig een poging tot.
Ik had een oproepje geplaatst en daar was een reactie op. Ze is kennis komen maken en het klikte super.
Jee, wat verdrietigquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:50 schreef Jelief het volgende:Dat het niet goed met haar ging wisten we wel maar zo slecht.
Het kriebelde al een paar maanden zelfs. Wel lief dat jullie oprecht bezorgd zijn en dit in normale woorden hebben gezegd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:41 schreef YPPY het volgende:
Zonder meteen een nieuwe verplichting te krijgen. Kriebelde het al langer om zwanger te worden of is het pas sinds kort?
Dat weet ik. Dat is juist ook de bedoeling.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:42 schreef Igraine het volgende:
Igrid, nu je in de schuldsanering zit, wil het niet per sé zeggen dat je meer geld over zal houden als jij gaat werken. Als er meer inkomen is, zal er ook meer afgelost moeten worden.
Verder, wat Moussy zegt.
Kijk, en dit is gewoon een compliment waard en dat mag ook wel eens gezegd wordenquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dat is juist ook de bedoeling.
hier sluit ik me bij aan!quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Kijk, en dit is gewoon een compliment waard en dat mag ook wel eens gezegd worden
Ik vind het best knap dat je ondanks dat je weet dat je het geld grotendeels in moet leveren om schulden af te betalen, toch wilt gaan werken, juist om die schulden af te betalen.
sterkte!! Leverproblemen sucks.....quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:25 schreef Anitra het volgende:
[..]
In het koppie goed!Doe weer dingetjes, heb zin in dingen te doen, kan weer genieten van alles. Maar lichamelijk gaat het prut. De griep blijkt de griep niet te zijn. De huisarts schrok van mijn bloeduitslagen en ik moet morgen weer bloedprikken op alles leverfuncties. De dingen die hij had laten prikken gaven aan dat behoorlijk wat functies flink verstoord zijn in mijn lever, dus die word nu onder de loep genomen. En dinsdag daar de uitslag van.
Jelief
Sluit ik me helemaal bij aan. Sta nog steeds achter de reactie die ik eerder gaf maar vind inderdaad dat je heel goed met de kritiek omgaat die je over je heen hebt gekregen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:31 schreef Moonah het volgende:
Fijn om te lezen dat het goed gaat met Evenstar, Jelief en Anitra.
Ingrid, ik vind de manier waarop je omgaat met de (negatieve) respons bewonderenswaardig.
Nou jij zegt het, ik kan hier alleen maar bij aansluiten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:00 schreef snoopy het volgende:
M@x, dat klinkt gewoon heel goed allemaalFijn dat jullie er zo mee om kunnen gaan.
En voor de rest lees ik hier een heleboel positieve berichten van mensen die het soms best heel moeilijk hebben maar er kei- en keihard aan werken om dingen beter te doen. Petje af
Ik heb bijv. een mandje met tekenspullen, of duplo, of klei, of puzzeltjes en dan doe ik daar nog iets bij voor het fantasiespel. Voor Iris bijv. een barbie, voor Eva iets wat een mama en een baby kan voorstellen (net als Anna van Bix zit Eva helemaal in de mama en baby fasequote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:15 schreef Suzanna het volgende:
Lois, bedankt voor je reactie en je slimme idee! Ik ga dat ook eens proberen, vooral met die wekker vind ik het een goed idee. Wat voor soort spulletjes doe je in hun mandjes?
Wat moeilijk zeg, dat Eva op zo'n niveau zit emotioneel. Petje af voor jou... lijkt me heel zwaar (ze is toch al 6 of niet?) Is zij ook intellectueel op dat niveau of dus alleen emotioneel?
Je zal wel moeten, je wordt vanuit de schuldsanering namelijk verplicht om zo veel mogelijk inkomen te genereren. Dat geldt voor beiden, man en vrouw, kinderen of geen kinderen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Kijk, en dit is gewoon een compliment waard en dat mag ook wel eens gezegd worden
Ik vind het best knap dat je ondanks dat je weet dat je het geld grotendeels in moet leveren om schulden af te betalen, toch wilt gaan werken, juist om die schulden af te betalen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:07 schreef Troel het volgende:
Raad eens wie ik aan de telefoon hebZe lezen mee op Fok!
erg handigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:28 schreef marit1978 het volgende:
als het trouwens zo duidelijk afgesproken was dat ZIJ nog contact op zouden nemen,
zou ik ook koppig zijn!
Vast nietquote:
ms is het wel een goed teken juist, Troel, ze zijn zo druk met de kids bezig, geven hen zoveel zorg en aandacht, dat ze geen tijd hebben nog voor andere zakenquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:39 schreef Troel het volgende:
Nou, gisteren afspraak gemaakt voor intakegesprek en daarna zou ik doorverbonden worden met de groep voor de wenafspraken. Namen niet op, dus ik zou teruggebeld worden. Is dus niet gebeurd. Als zulke simpele afspraken niet nagekomen worden, worden afspraken die gemaakt worden die over mijn kind gaan dan wel nagekomen? Dat is in ieder geval wel iets wat ik vandaag in het intakegesprek aan ga geven
Nah, zo naief ben ik nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ms is het wel een goed teken juist, Troel, ze zijn zo druk met de kids bezig, geven hen zoveel zorg en aandacht, dat ze geen tijd hebben nog voor andere zaken
Dat heeft nou toevallig niets met eigenwijsheid of koppigheid te maken. Als er afspraken gemaakt worden, dan moet je die nakomen. Dat is tenminste wat ik geleerd heb en wat ik ook aan Ruben mee wil geven. Afspraken worden niet voor niets gemaakt. Mensen anticiperen daar op en maken andere afspraken naar aanleiding van eerdere afspraken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:03 schreef Mibos het volgende:
Of gewoon eigenwijs/koppig dat het niet loopt zoals jij wenst?
nu ja, het gaat ook niet om naief zijn of niet, het is ze ms gewoon echt ontschoten, kan gebeuren.quote:
te paard te paard!!!!!!!!!!!!quote:
En hoe is het nu met jou? En die kleine stoere meid van je?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:06 schreef _evenstar_ het volgende:
succes milagro
Nicole fijn dat alles een beetje op gang is nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |