Ja vorige week kennismakings gesprek en afgelopen dinsdag was 'mijn ' dame er ook. Heel raar hoor, zo'n vreemde in huis.Wel even lekker kunnen kletsen maar of dit nou is wat ik nodig heb???quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:55 schreef YPPY het volgende:
Je weet het he Moonah, jullie redden het wel. En jij zeker, met bink Thies.![]()
Jelief, is die mevrouw van home start al weer langs geweest?
heej luchtbellekequote:Op donderdag 28 februari 2008 09:22 schreef Luchtbel het volgende:
Fijn dat het zo gaat Jelief, hopelijk helpt dit je.
En lieve Lishe, succes met al die dingen. Een lastige situatie lijkt me
Bij ons thuis gaat het de laatste tijd helaas weer wat minder. Ik kom maar niet los van die situatie met mijn moeder, het is echt slopend. En het zorgt ervoor dat ik me voor veel andere (en ook positieve) dingen afsluit. Maar sinds gister heb ik een nieuwe baan en dat vind ik wel echt fijn. Met rustig opbouwen en afbouwen bij huidige werk. En ook goed voor mijn dochter, ze hoeft straks niet of maar één middag naar BSO. Afstand tussen werk en school is goed te doen dus ik kan haar zelf naar school brengen als ze straks naar de kleuterschool gaat. Dat is echt heel goed. Voor ons.
Ja, dat doe ik nog heel regelmatig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:43 schreef texelonia het volgende:
Ik heb er ook nog steeds wel eens last van. Als ik een enigszins volle blaas heb en ik moet hoesten bijv.
Heb je zelf weleens je bekkenbodemspier getraind? Ik neem het me af en toe weleens voor, maar vergeet het vervolgens weer weken om te doen
Ik werd na vier maanden weer ongesteld en ik heb alleen het aantal menstruaties dat ik dat voelde onthouden. Dat was na ongeveer 8 menstruaties over. Dus.... een jaar ofzo...quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:00 schreef Nijna het volgende:
Ik lek niet, maar als ik ongesteld ben heb ik nog wel soms (gelukkig niet de hele dag) het gevoel dat de hele boel eruit lazert... (net als vlak na de bevalling) wanneer gaat dat over, gaat het over?
Wát een luie donder zeg.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:18 schreef Brighteyes het volgende:
- Roze wolk verhaal -
Hier werd het aangegeven, dus vandaarquote:Op zondag 9 maart 2008 23:43 schreef bixister het volgende:
nou, goed geregeld BE, 10 weken is ook wel erg snel he. geniet maar lekker door die laatste 3 weken verlof! hoeveel dagen per week ga je straks weer aan het werk?
troel, hele leuke raffi-rugzak! ik zie er zelfs een klein 'purkje' op staan.wat nijna zegt geldt hier ook, rugzakjes zijn pas later in gebruik geraakt hier. ik gaf eerst ook 'gewoon' de luiertas mee en bij 't kdv hebben ze een klein mandje waar alle relevante zaken in moesten, daar past geen luiertas of rugzak bij. later kregen ze elk een stoffen tasje mee dat opgevouwen zo weinig mogelijk plaats inneemt. een echte rugzak ging Piet pas gebruiken toen hij naar school ging.
Lief dat je t vraagt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:53 schreef DaviniaHR het volgende:
Nijna, hoe is jouw werk? Is er al meer duidelijkheid (of je wilt blijven, danwel of je baan uberhaupt wel blijft bestaan?) (sorry, als ik het niet helemaal goed beschrijf, maar zoiets was me bijgebleven)
En je was van de prozac af toch? hoe gaat dat?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:37 schreef YPPY het volgende:
Bij mij was het niet helemaal vrijwilliger hoor.Ik was twee keer in de auto in slaap gevallen, dus het kon echt niet meer. Heb nu afgebouwd van 75 naar 50 mg/dag. Na de verhuizing e.d. kijk ik of ik verder af kan bouwen.
Fijn om dat te horenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:00 schreef Jelief het volgende:
Ik wil even melden dat ik al twee dagen helemaal happy ben. Ik hoop dat het doorzet en dat ik het ook kan vasthouden als de woningruil niet doorgaat (er is iemand komen kijken die misschien wel met ons van huis wil ruilen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |