abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56914452
Evenstar
pi_56914605
Evenstar heel veel sterkte de komende tijd!
pi_56914654
Ik heb een vrolijker bericht. Ik heb vanmorgen drie uur gewerkt En wat voelt dat goed zeg!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 21:25:12 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56914679
Wat fijn dat het goed bevallen is Jelief!
pi_56914898
Jelief, wat goed joh! Ik vind het echt bewonderingswaardig dat je zo de daad bij het woord voegt. Echt goed
  vrijdag 22 februari 2008 @ 22:08:36 #156
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_56915604
Jelief , knap hoor.

Evenstar Heel veel succes gewenst in een moeilijke situatie zo te horen. Maar jij en Arwen gaan het best redden, dat weet ik zeker.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 06:39:09 #157
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_56921268
Oh Evenstar, wat een moeilijk iets moet dat zijn. Veel sterkte!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 23 februari 2008 @ 08:13:06 #158
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_56921387
Lees nu pas van Jelief: goed joh!

Ik word langzaam weer gek van hoe vroeg we hier elke dag wakker zijn: 5 uur, half 6 weer elke dag. De dagen zijn zo lang, zeker als ik een drukke werkdag heb en meer dan 9 uur moet werken. Dan thuiskomen en nog voor ik mijn jas heb uitgedaan met twee kinderen op schoot zitten... Pffff.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 23 februari 2008 @ 10:07:00 #159
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56921885
Jelief, fijn te lezen!

Evenstar, wat een roerige tijden ga je tegemoet. Heel veel succes en sterkte bij het hakken van knopen, en het geluk weer terugvinden, samen met je lieve dappere.

Suug, ik begrijp echt dat dat je tot waanzin kan drijven. En ik weet ook niet wat je kan helpen om het beter te laten voelen. Behalve dan dat het vroeger licht gaat worden zodat het begin van de dag misschien wat minder rot voelt. Het houd mij vol goede moed... De lente komt eraan, en we hebben 'n nodig!

Ik heb een heel fijn gesprek gehad met de directie van mijn werk. De directrice gaat met mij een plan uitstippelen om mij op de goeie weg te krijgen. Ofwel de bedrijfspsycholoogeigenlijk alleen voor als je ziek thuis zit, maar dat wil ik dus voorblijven. Het leek haar een hele goeie in deze en anders de loopbaanbegeleider. Wat het ook word, ik heb er vertrouwen in. Gewoon serieus genomen te worden, en met een oplossing bezig zijn. Al duurt het nog een jaar, ik ben er in ieder geval mee bezig.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_56922115
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 21:23 schreef Jelief het volgende:
Ik heb een vrolijker bericht. Ik heb vanmorgen drie uur gewerkt En wat voelt dat goed zeg!
Lekker is dat he? Ik heb deze week ook veel gewerkt en ik vind het heerlijk. Lekker werken en toch gewoon Mikael zien
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_56922377
Suug En toch zou er wat op te vinden moeten zijn. Ik weet ook niet wat hoor maar dat slaapgebrek is gewoon killing. Bah.

Lishe, fijn dat je er mee aan de slag gaat en dat je ondersteuning krijgt. Het komt vast goed

Jelief, je klinkt positief
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 23 februari 2008 @ 11:36:26 #162
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_56922826
Och evenstar, wat een bericht! Heel veel sterkte meid!

En Jelief, wat een heerlijke post!! Lekker he, dat je ervaart hoe leuk het kan zijn!

Sugar, pfoe, wat een dagen inderdaad, als je ook nog moet werken die dag! Succes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_56924753
Het lijkt zowaar dat alles hier nu eindelijk weer echt begint te lopen. Deze week dus extra gwerkt en aangezien dat via het uitzendburo is krijg ik elke week geld. En ik had vrijdag ineens de achterstallige huurtoeslag gekregen waarvan ik alle rekeningen weer kon betalen Hoe blij je daar mee kan zijn Dus denk dat het nu eindelijk dus de goeie kant op gaat.

Ik heb dus vanmorgen weer eens normaal boodschappen gedaan want echt alles maar dan ook alles was op. En nu ga ik met mijn zoon de stad in nieuwe schoentjes voor hem kopen. Wat dat betrefd kwam het geld ook op het goeie moment En krijg van het schoenengeld ook nog een deel terug van Kevin dus das nog beter
Liefde
pi_56924780
doe lekker rustig aan Menicole
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_56927158
Da's fijn MeNicole, geld maakt niet gelukkig zegt men, maar o wat is het toch handig als je het hebt.

Evenstar, veel sterkte gewenst met je kleine meid samen....hoop dat het snel beter met je gaat.

Jelief, wat fijn dat werken je zoveel voldoening heeft gegeven.

Nijna, hopelijk gaat het goed zonder de medicijnen. En ik hoop ook voor je dat je snel duidelijkheid krijgt van je werk, niks irriitanter als niet weten waar je aan toe bent....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_56927991
he jakkes evenstar.... dikke kus voor jou en je meissie
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_56931056
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 16:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Da's fijn MeNicole, geld maakt niet gelukkig zegt men, maar o wat is het toch handig als je het hebt.
Misschien maakt heel veel geld idd niet gelukkig. Maar tis toch altijd fijn dat je gewoon alles normaal kunt betalen
Liefde
  Jubileum moderator zaterdag 23 februari 2008 @ 19:38:47 #168
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56931327
Wat heerlijk Menicole

Lishe, ik wist helemaal niet dat je tegen het ziekzijn aanzat Wat naar joh! Is het werkgerelateerd?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56953031
Wat goed dat je aan het werk bent Jelief.

Dat is zwaar Sugar. Ik ben blij dat ik kortere dagen werk, dat scheelt net iets energie.

Verstandig dat je het hebt aangekaart Lishe. Weet je al wanneer je naar de bedrijfspsycholoog kunt?

Hoe gaat het met je doel om meer contacten te leggen Ingrid?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56953676
quote:
Op zondag 24 februari 2008 19:26 schreef YPPY het volgende:
Hoe gaat het met je doel om meer contacten te leggen Ingrid?
Lief dat je naar me vraagt.
Het gaat zozo. Nog niet veel kans voor gehad. Maar ben wel beter in praatje bij de winkels, dokter etc te maken. En ik voel me goed! Kan steeds beter positiever denken. En heb nu huiswerk van de psych mee.
Als het minder gaat, of ik negatief ga denken moet ik het opschrijven om te kijken waar het vandaan komt.
En dan proberen om te buigen.
pi_56953819
Vanacht is mijn pa weer opgenomen in het ziekenhuis Voor de zoveelste keer. Hopelijk houden ze hem daar nu want hij stond al op de wachtlijst voor een hartoperatie maar dat duurt alleen maar. Hij krijgt straks zowiezo 4 bypassen ( ) Dus aan de ene kant is het wle goed dat ie in het ziekenhuis ligt nu. Maar ja aan de andere kant. Al dat geregel weer. Want hij past eiegnlijk op als ik moet werken bij mijn tweede werk en dan gaat nu dus niet. Hij had dus al helemaal oppas geregeld voor Mikael Al was het niet helemaal de juiste tijden enzo. Maar hij bedoelde het goed.
Liefde
  zondag 24 februari 2008 @ 20:25:10 #172
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56954217
Nicole, sterkte met je vader!!
Ingrid, hopelijk werkt je huiswrek ook echt
Lief17, hoe gaat het met jou? Hoe gaat het herstel van je operatie?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_56954898
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:25 schreef DaviniaHR het volgende:
Nicole, sterkte met je vader!!
Ingrid, hopelijk werkt je huiswrek ook echt
Lief17, hoe gaat het met jou? Hoe gaat het herstel van je operatie?
Wat lief dat je naar me vraagt!!

Ik moet zeggen dat het allemaal goed gaat. Het is me echt meegevallen. Maar vandaag kwam ik mezelf wel weer tegen... Was eigenlijk alleen nog maar in o=en om het huis bezig geweest met stukjes lopen en zo en besloot dat het zulk lekker was en dat ik wel meekon met de honden uitlaten en de kleinste van 5 kilo zelf wel kon vasthouden.

Na 20 minuten weer thuis en ik ben echt kapot! Mijn conditie is echt helemaal weg... Dus rustig opbouwen maar weer. Maar ja, operatie is pas 2.5 week geleden, dus dit gaat allemaal al hartstikke goed!!

En hoe is het met jullie en die knappe zoon?
Forever yours, forever mine, forever ours...
  zondag 24 februari 2008 @ 21:48:13 #174
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56956179
Nicole, sterkte met je vader!

Lois, ik zit niet tegen het ziekzijn aan, tenminste, het voelt niet altijd heel negatief ofzo. Maar sinds mijn verlof heb ik het gevoel dat ik verzuip in werk en geregel. Ik was zoveel leuker als moeder toen ik alle tijd had. Ik werk graag en heb (voor mij) echt de leukste baan van de wereld. Het is alleen niet meer te combineren met kinderen. Om voor te zijn dat het me echt teveel word ben ik nu op zoek naar iets anders, met hulp vanuit mijn werk. (Grote organisatie.) Ik hoop zo een baan (met soortgelijke doelgroep; jongeren) te vinden weer. Kortom; het gaat niet slecht met me, wel een beetje minder.
  zondag 24 februari 2008 @ 21:53:25 #175
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56956324
Och MeNicole, wat lief dat je vader al oppas had geregeld. Sterkte!
Suug, even een .
Lishe, fijn dat je begeleiding krijgt!
Jelief, goed hoor!
Ingrid, ook goed van je.
LadyS, hoe gaat het met jou?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 24 februari 2008 @ 21:54:26 #176
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56956346
En Lief17, succes met je herstel.
pi_56956421
Moonah, en hoe is het met jou nu?
  zondag 24 februari 2008 @ 22:04:09 #178
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56956583
Met mijzelf gaat het goed.
Met de relatie op en af.
Vandaag weer af. Maar we houden de moed erin. Allebei gelukkig.

Tnx.
pi_56956605
Mmmmm, bah. Houdt moed
pi_56957676
Moonah
  zondag 24 februari 2008 @ 22:44:04 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56957713
He bah Moonah, wat balen dat het op en af gaat...
pi_56958017
Moonah, wat vervelend.
  maandag 25 februari 2008 @ 09:07:06 #183
108648 cattie
lieve moeder
pi_56962403
Moonah, wat rot. Sterkte ermee.
pi_56962417
Stom Moonah, hopelijk lukt het jullie!
pi_56962571
oh moonah, wat vind ik dat rot om te lezen. sterkte!
  maandag 25 februari 2008 @ 09:32:32 #186
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_56962710
Och lieve Moonah, dat is inderdaad heel rot. Ik ken de downs ook, maar gelukkig blijft altijd wel overeind dat wij samen moeten zijn. Ik hoop dat jullie de manier vinden om samen gelukkig te zijn.
pi_56962770
Moonah
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_56964783
Moonah
  maandag 25 februari 2008 @ 15:24:24 #189
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56965328
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:32 schreef Sugar het volgende:
Ik ken de downs ook, maar gelukkig blijft altijd wel overeind dat wij samen moeten zijn.
Heel herkenbaar en treffend omschreven.
Moonah, ik hoop dat voor jullie hetzelfde blijkt. Succes.
  maandag 25 februari 2008 @ 20:24:40 #190
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56971614
Och meiden, wat lief dat jullie allemaal zo reageren. Dankjewel!
Maar we hebben allebei als doel om samen te blijven hoor, met ons drietjes. En het kost behoorlijk wat kruim, maar we hebben er allebei vertrouwen in dat het ons wel gaat lukken hoor. De liefde an sich zit wel goed, maar zo samen het dagelijks leven als gezin vorm geven, dát valt ons wat lastig...
  Jubileum moderator maandag 25 februari 2008 @ 20:31:28 #191
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56971755
Volgens mij sta je daar niet alleen in hoor Moonah. Het is verschrikkelijk moeilijk om opnieuw je plekje te vinden als je een gezinnetje bent, en je relatie lijkt wel opnieuw vorm te moeten worden gegeven.
Wij hadden en hebben daar ook regelmatig last van, ook al hebben wij diezelfde paal boven water als Sugar.

Heel veel sterkte met deze hobbels in jullie weg

Lishe, ik snap het nu beter. Lastig is dat, om al die ballen werk en gezin in de lucht te houden. Goed van je dat je aan de bel trekt en het voor bent!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 25 februari 2008 @ 22:29:27 #192
35189 Troel
scherp en bot
pi_56974667
Moonah
Evenstar

Misschien als Spuit Elf, maar niet minder gemeend
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56979463
Je weet het he Moonah, jullie redden het wel. En jij zeker, met bink Thies.

Jelief, is die mevrouw van home start al weer langs geweest?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56979678
Moonah en Evenstar, voor beiden een dikke

Jelief, ijn dat het werkenje weer bevalt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 februari 2008 @ 09:22:32 #195
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_57028279
Fijn dat het zo gaat Jelief, hopelijk helpt dit je.

En lieve Lishe, succes met al die dingen. Een lastige situatie lijkt me

Bij ons thuis gaat het de laatste tijd helaas weer wat minder. Ik kom maar niet los van die situatie met mijn moeder, het is echt slopend. En het zorgt ervoor dat ik me voor veel andere (en ook positieve) dingen afsluit. Maar sinds gister heb ik een nieuwe baan en dat vind ik wel echt fijn. Met rustig opbouwen en afbouwen bij huidige werk. En ook goed voor mijn dochter, ze hoeft straks niet of maar één middag naar BSO. Afstand tussen werk en school is goed te doen dus ik kan haar zelf naar school brengen als ze straks naar de kleuterschool gaat. Dat is echt heel goed. Voor ons.
pi_57028521
Moeder/dochterrelaties kunnen zo slopend zijn.
Vooral qua schuldgevoel en claimen.
Zó jammer. Maar jarenlang opgebouwde patronen zijn moeilijk te doorbreken.
Sterkte ermee LB. En veel succes met je nieuwe baan!
  donderdag 28 februari 2008 @ 09:40:48 #197
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_57028624
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:34 schreef Moonah het volgende:
Moeder/dochterrelaties kunnen zo slopend zijn.
Vooral qua schuldgevoel en claimen.
Zó jammer. Maar jarenlang opgebouwde patronen zijn moeilijk te doorbreken.
Sterkte ermee LB. En veel succes met je nieuwe baan!
Dank je wel. Dat is helemaal waar en het zit vol met tegenstrijdige belangen. Brrrrr.
Die baan is wel echt goed. Bijna ideaal qua situatie. Dus ik hoop dat het goed gaat!
  donderdag 28 februari 2008 @ 23:13:41 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57049320
LB, wat balen dat het weer even niet zo goed gaat met je.

Beetje rare overgang want ik kwam hier eigenlijk om te zwijmelen.

Gisteren zat ik met Sasha op schoot toen F. thuis kwam. Hij gaf mij een knuffel en brabbelde iets tegen Sasha die hem daarop een stralende lach schonk.
Ik schoot helemaal vol, echt zo'n ultiem geluk momentje.

F. kon het uiteraard niet laten even te gniffelen om mij als emo-muts maar die kreeg daarop een dikke van mij.
pi_57049581
kan me dat helemaal voorstellen BE!! Ik zat daarnet het blog van een zwangere vriendin te lezen. zij heeft een vruchtwaterpunctie gehad omdat nekplooimeting niet goed was. Gelukkig was de uitslag goed en nu was de 20 weken echo ook goed!! En dan zit ik te lezen dat ze zo gelukkig zijn met hun aankomende kleine meisje... en dan ga ik ook..... want wij zouden ook zeker een meisje gekregen hebben, dat gevoel hadden we allebei... alleen nu dus nooit meer. Maar voor onze vrienden zijn we hartstikke blij!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
  donderdag 28 februari 2008 @ 23:50:36 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57050225
Jeetje Lief... wat is het contrast dan toch groot... Althans, wat wordt je dan even weer aan je eigen zwangerschap herinnerd. Wel fijn dat het goed is met haar zwangerschap!
Ik weet niet of je zin hebt om te antwoorden, maar zouden jullie adoptie overwegen?
Of is dat al eens gevraagd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')