Lekker is dat he? Ik heb deze week ook veel gewerkt en ik vind het heerlijk. Lekker werken en toch gewoon Mikael zienquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:23 schreef Jelief het volgende:
Ik heb een vrolijker bericht. Ik heb vanmorgen drie uur gewerktEn wat voelt dat goed zeg!
Misschien maakt heel veel geld idd niet gelukkig. Maar tis toch altijd fijn dat je gewoon alles normaal kunt betalenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Da's fijn MeNicole, geld maakt niet gelukkig zegt men, maar o wat is het toch handig als je het hebt.
Lief dat je naar me vraagt.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:26 schreef YPPY het volgende:
Hoe gaat het met je doel om meer contacten te leggen Ingrid?
Wat lief dat je naar me vraagt!!quote:Op zondag 24 februari 2008 20:25 schreef DaviniaHR het volgende:
Nicole, sterkte met je vader!!
Ingrid, hopelijk werkt je huiswrek ook echt
Lief17, hoe gaat het met jou? Hoe gaat het herstel van je operatie?
Heel herkenbaar en treffend omschreven.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:32 schreef Sugar het volgende:
Ik ken de downs ook, maar gelukkig blijft altijd wel overeind dat wij samen moeten zijn.
Dank je wel. Dat is helemaal waar en het zit vol met tegenstrijdige belangen. Brrrrr.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:34 schreef Moonah het volgende:
Moeder/dochterrelaties kunnen zo slopend zijn.
Vooral qua schuldgevoel en claimen.![]()
Zó jammer. Maar jarenlang opgebouwde patronen zijn moeilijk te doorbreken.
Sterkte ermee LB. En veel succes met je nieuwe baan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |