abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57676395
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 16:54 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Hee, probeerde je alleen maar een hart onder de riem te steken,

Ik doelde ook niet op jou post.
Maar meer op diegene die zeggen dat ik zulke dingen niet kan zeggen!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 17:00:12 #152
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_57676467
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 16:37 schreef MeNicole het volgende:
Denken jullie soms dat ik er trots op ben dat ik Mikael soms niet leuk vind? Al weken lig ik er wakker van. Juist omdat ik hem niks kwalijk kan en wil nemen. En ik probeer dat gevoel ook te laten overwinnen door al het goeie. En dat lukt meestal ook. Maar heel soms zoals nu dan gaat dat gewoon even niet. Ik wil gewoon van Kevin af, op elke manier maar dat kan gewoon niet. En daar baal ik gewoon van.

En Bar ik zeg helemaal nergens dat ik minder van mijn zoon hou dan ik ooit gedaan heb. Ik zei alleen dat ik hem soms niet zo leuk vind als zou moeten.
Jullie vinden jullie weg hierin uiteindelijk wel Nicole, zoiets heeft gewoon tijd nodig
Ik zei het idd nogal kort door de bocht mijn excusus hiervoor
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_57676564
Nicole, het is toch juist goed om je gevoelens te erkennen inplaats van ze weg te stoppen. Alleen dan kan je er ook wat mee doen. Sterkte, het is niet niks.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 17:13:41 #154
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_57676727
Ik heb trouwens wel eens een soortgelijk verhaal gelezen in de ouders van nu. Ook een ouder, maar dan een vader, die soortgelijke gevoelens had.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 17:23:00 #155
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_57676920
Ik herken het gevoel wel hoor MeNicole. Door Mikael blijf je altijd aan elkaar verbonden of je nu wil of niet en dat is niet altijd even leuk. Sterkte!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_57677733
Extra knuffel voor jou Nicole.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 19:50:34 #157
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57679880
BE goed dat je de eindelijk de beslissingen hebt gemaakt.

Yppy, wij komen ook graag testen

Nijna super dat je een goede tussenweg hebt gekozen. Wel echt naar jezelf luisteren. Hoe moeilijk het ook is.
De mening van anderen kan zoveel invloed hebben. Been there, done that

Menicole, ik sluit me aan bij alle wijze woorden en hoop dat je het gevoel en de ontevredenheid een plekje kunt geven en snel weer in rustig vaarwater komt.

Evenstar, Je klinkt goed. Heb het peutertopic gelezen. Hoop dat het allemaal snel over is en je niet nog 8 weken door moet gaan.

PV, gillende kindjes. Hou vol. Het is inderdaad een fase....
pi_57680343
Bedankt voor jullie woorden . Ik heb in elk geval weer wat rust in de kop nu ik de knoop heb doorgehakt.
Fake it till you make it...
  vrijdag 28 maart 2008 @ 20:13:01 #159
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_57680376
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 19:50 schreef chacama het volgende:

PV, gillende kindjes. Hou vol. Het is inderdaad een fase....
....die volgens een aantal bronnen tot het vierde levensjaar kan duren
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 20:29:09 #160
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57680759
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 20:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

....die volgens een aantal bronnen tot het vierde levensjaar kan duren
Neuh, valt wel mee. Het gillen wordt dat meer schreeuwen. Dan snap je in elk geval beter wat ze bedoelen.

MAMA...................IK WIL DIT NIET!!!!! en dat zo'n 300 keer achter elkaar. En jij die dan alleen maar staat te kijken terwijl je kind over de flits aan het gaan is. Om vervolgens als het weer gekalmeerd is te zeggen: dat is dan jammer, want ik zeg dat het wel gaat gebeuren..... over iets simpels als bijvoorbeeld haren wassen...

of was dat nu juist wat je niet wilde lezen....

in dat geval:
Neuh, valt wel mee. Het gillen wordt dat meer schreeuwen. Dan snap je in elk geval beter wat ze bedoelen.

MAMA...................IK WIL DIT NIET!!!!! en dat zo'n 300 keer achter elkaar. En jij die dan alleen maar staat te kijken terwijl je kind over de flits aan het gaan is. Om vervolgens als het weer gekalmeerd is te zeggen: dat is dan jammer, want ik zeg dat het wel gaat gebeuren..... over iets simpels als bijvoorbeeld haren wassen...

Nee, joh. het is maar een kortdurende fase, Straks als ie beter duidelijk kan maken wat ie wel en niet wilt, gaat dat gillen echt wel over. Hij is dan veel minder gefrustreerd...
  vrijdag 28 maart 2008 @ 20:57:48 #161
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_57681628
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
Evenstar, zonder betuttelend of weetikveel te klinken, maar ik ben soms echt zo aangenaam verrast over hoe je met bepaalde dingen om gaat. Vroegah was dat wel anders, of iig kwam je zo anders over toen.
Echt fijn om te zien dat je nu zo goed in staat bent om voor jezelf (en Arwen) te zorgen en keuzes te maken.
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Heel erg mee eens. Je bent een sterke dame Evenstar
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_57682492
MeNicole, balen dat het ff zo $#^%$&$@& gaat allemaal, er komen vast betere tijden aan

Nijna, hopelijk heb je toch een leuke ochtend. Is je man dan bij Mirte?

Leuk YPPY een nieuw huis, met tuin, Super!

Evenstar, wens je alle geluk voor dit nieuwe begin samen met je dochter
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_57682984
Karin, ja man is bij Mirte dan. De heren hebben hun feestje op een andere dag.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 23:31:04 #164
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_57685977
MeNicole, goed dat je zo eerlijk over je gevoel bent. Denk dat veel stellen die uit elkaar gaan er een hekel/moeite aan/mee hebben nog steeds aan elkaar verbonden te blijven door een kind.
Zeker als een van de 2 of beiden het elkaar moeilijker maken als nodig is.
Dikke voor jou.

Eevenstar, poeh wat goed dat je er zo positief in staat, weet niet of ik je dat na zou doen.
Maar jullie veel succes gewenst bij de nieuwe start.

YPPY, veel geluk in jullie nieuwe huisje.

Nijna, doe het rustig aan.

Hier nog druk in de tandjes fase, Isa huilt Isa lacht. Ze kan inmiddels zwaaien (soooo lief), van rug naar buik en weer terug rollen, bijna kruipen enz enz het gaat nu zo snel.
Het baby is er af aan het gaan en ik begin het te missen(en dat terwijl ik niet kan wachten tot ze gaat lopen)..... en het rammelt al af en toe, maar ondanks dat gerammel vandaag toch een herhaal recept voor de pil door gebeld want ik vind het nog te vroeg om voor een tweede te gaan proberen.

Het gaat nu namelijk zo lekker met werken en alle dagelijkse dingen.
Ik krijg langerzamerhand mijn oude vertrouwde lijf/figuurtje terug en voel me goed.

Van de week triest bezoek bij een vriendin en vriend, moeten doen (de vriendin die toen moeite had mij zwanger te zien), ze is zwanger van een tweeling waarvan er nu een dood in de buik is.... en ze moet nog een weekje of 12
Vind het zo erg dat hun dat moet overkomen na heel de mallemolen.
Ben inmiddels bij haar in het ziekenhuis en thuis geweest.
Alle ellende van vorig jaar is onlangs uitgesproken.
Daar ben ik wel blij om want nu kan ik er ook voor haar zijn zonder dubbele gevoelens.
Mama van Isa en Ties
pi_57690854
jeetje Marlieske, wat een vreselijke situatie!
Erg fijn wel dat je er nu voor ze kan zijn ... sterkte daarmee want het lijkt me ongelooflijk zwaar
pi_57691670
Heftig Marlieske .
Iemand bij mij op de zw.gym was ook zwanger van een tweeling. Daar hebben ze er een van laten "inslapen" in de buik. Omdat er iets helemaal niet goed was met dat kindje.
Andere kindje is gelukkig helemaal gezond ter wereld gekomen, maar het was wel heftig, want ze heeft dus wel van 2 moeten bevallen...
Fijn dat alles is uitgesproken en dat je er nu voor haar kan zijn .

Morgen vrijgezellendag.
Vanmiddag eerst met mn kleine meisje op stap .
  zaterdag 29 maart 2008 @ 12:45:37 #167
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57694222
Jeetje Marlieske, wat moeilijk! Je hoort het wel vaker, maar als het dan zo dicht bij is...

YPPY, waar is dat K&W topic nou?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 29 maart 2008 @ 14:29:01 #168
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57695593
Evenstar: ik vind je echt superstoer dat je er zo mee omgaat.

Wat verschrikkelijk zielig van de tweeling. Hoe gaat dat nu? Moet ze dan nu al wel bevallen of blijven ze allebei zitten?

We hebben nog geen sleutel PM. Maandag pas en dan moet ik zelf de hele week nog werken. En we moeten bedenken wat we wel/niet online willen hebben. Maar er komt vast iets.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57695902
YPPY & Jarno & Anna gefeliciteerd met jullie HUIS!
pi_57695914
Spannend Yppy, nog gefeliciteerd
pi_57696235
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 16:56 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik doelde ook niet op jou post.
Maar meer op diegene die zeggen dat ik zulke dingen niet kan zeggen!!
Dat gevoel naar je ex toe, het besef dat je voor het leven 'tot hem veroordeeld bent" is herkenbaar, hoor, op de momenten dat het even niet botert tussen jullie, omdat je net als bij liefdesverdriet het gevoel hebt dat het niet over gaat, die boosheid, de stress daarom, het op je hoede zijn of het op eieren lopen om maar niet de ander te kwetsen/boos te maken/te provoceren (onbedoeld).

Bedenk dan, wat Evenstar ook al zei, dat het gevoel ws wederzijds is op momenten, dat ook de andere partij tot jou veroordeeld is voor zijn leven, en ook die stress voelt, en dat onbehagen, die angst op weer een botsing, inbinden voor de lieve vrede of juist extreem op je strepen te gaan staan om niet overjeheen te laten lopen.
En hoe zou jij het vinden dan als je zou horen dat hij om die reden een negatief gevoel krijgt over jouw,zijn, jullie kind... het zou je ws ziedend maken, hoe kán hij dát nu zo voelen??
Het is jammer dat ouders die uit elkaar zijn nogal eens zich verlies in gelijk willen krijgen, de schuldvraag, op hun strepen staan. Soms heb je gelijk, maar je hoeft het niet altijd te krijgen. Soms moet je eerlijk bij jezelf nagaan of bv die ene extra dag die de andere partij "opeist" nu echt zo''n punt is voor jou, of dat het niet ergens projectie is inzake eigen zeer, door hem bedoeld of onbedoeld jou aangedaan. Soms maak je een hoop heibel om iets wat het per saldo gewoon niet waard is, en waar het dus eigenlijk gewoon niet eens echt om gaat. En door die opgekropte woede, dat nog niet zo hele erge oude zeer vat je een ms doodnormaal voorstel op als dwarszitterij, omdat je alles vanuit dat oude zeer bekijkt, je conclusies daar naar toe redeneert, zeg maar.

Koop een boksbal en noem hem Kevin en leef je er af en toe op uit, dan ben je het kwijt, en projecteer je het niet op jullie zoontje, want ook al leest hij nog niet mee hier, hij pikt dat toch echt op, die negatieve gevoelens, ook als jij het overcompenseert .
Wat er ook tussen gescheiden ouders gespeeld heeft, niets belangrijker voor een kind om te zien dat papa en mama nog gewoon door 1 deur kunnen, ze (af en toe) samen te zien zonder aura van oud zeer, kille onuitgesproken verwijten etc etc.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_57700462
Kevin en ik hebben gelukkig geen gezeur om Mikael hoor. Dat is allemaal gelukkig goed geregeld en aan die regeling komen we ook beide niet. Het gaat meer er meer om wat ie mij persoonlijk steeds aan blijft doen zonder erbij na te denken. Het moet steeds maar weer op zijn manier gebeuren ook al word ik er (en indirect Mikael ook maar dat snapt ie al helemaal niet) de dupe van. En ik vind dat ie daar nu eens mee op moet houden en zich eens volwassen moet gaan gedragen. Zijn verantwoordelijkheid nemen enzo. Hij maakt het me met dingen die voor hem heel simpel zijn om te doen en voor mij een hele opgaaf steeds moeilijk. Kna het niet zo goed uitleggen!!
Liefde
pi_57700558
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 18:58 schreef MeNicole het volgende:
Kevin en ik hebben gelukkig geen gezeur om Mikael hoor. Dat is allemaal gelukkig goed geregeld en aan die regeling komen we ook beide niet. Het gaat meer er meer om wat ie mij persoonlijk steeds aan blijft doen zonder erbij na te denken. het moet steeds maar weer op zijn manier gebeuren ook al word ik (en indirect Mikael ook maar dat snapt ie al helemaal niet) de dupe van. En ik vind dat ie daar nu eens mee op moet houden en zich eens volwassen moet gaan gedragen. Zijn verantwoordelijkheid nemen enzo.
als het totaal los van Mikael staat (omgangsregeling en zo) dan moet je hem dus wat minder belangrijk maken in jouw leven, dan trek je je het ook minder aan ms?

het is net zo goed jouw verantwoordelijkheid om ergenissen puur tussen hem en jou, los van Mikael, jouw relatie met Mikael niet te laten beïnvloeden.
dat compleet op zijn konto schrijven is een beetje te makkelijk, en bovendien, je fokt jezelf er alleen maar mee op, wat ook weer zijn invloed heeft op je zoontje.
pi_57700685
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 19:03 schreef milagro het volgende:

[..]

als het totaal los van Mikael staat (omgangsregeling en zo) dan moet je hem dus wat minder belangrijk maken in jouw leven, dan trek je je het ook minder aan ms?

het is net zo goed jouw verantwoordelijkheid om ergenissen puur tussen hem en jou, los van Mikael, jouw relatie met Mikael niet te laten beïnvloeden.
dat compleet op zijn konto schrijven is een beetje te makkelijk, en bovendien, je fokt jezelf er alleen maar mee op, wat ook weer zijn invloed heeft op je zoontje.
Dat is het juist wat je daar zegt. Ik zie hem alleen nog maar als vader van Mikael en als collega (ja we werken ook nog samen). Maar hij weet het steeds weer ze te doen dat ie me pakt op de paar punten dat het nog kan. En dat gebeurd heel vreemd maar altijd als het hier lekker loopt en alles voor mij er een stuk beter uit ziet dan bij hem. En steeds kom ik er wel weer boven maar op een gegeven moment is die fut op. En dan heb ik helemaal geen zin meer om er nog moeite in te steken omdat ik weet dat als alles weer goed loopt hij wel iets anders vind waar ik me kan pakken.
Liefde
  zaterdag 29 maart 2008 @ 19:16:36 #175
24188 Belana
kloon van belana
pi_57700827
zeg ehm....kan dit gesprek naar R&P? ik denk dat het daar meer op zijn plaats is dan hier
stormy waters...
sailin'
pi_57700865
Hoezo? Ik vind het een aardige reality check dat het niet altijd roze geuren en wodka-lime is. Ook niet met lieve pasgeboren kinderdertjes.
A little bit hateful
  zaterdag 29 maart 2008 @ 19:21:13 #177
24188 Belana
kloon van belana
pi_57700939
ik bedoel het gesprek van MeNicole over de relatie met haar ex
stormy waters...
sailin'
pi_57701045
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 19:10 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Dat is het juist wat je daar zegt. Ik zie hem alleen nog maar als vader van Mikael en als collega (ja we werken ook nog samen). Maar hij weet het steeds weer ze te doen dat ie me pakt op de paar punten dat het nog kan. En dat gebeurd heel vreemd maar altijd als het hier lekker loopt en alles voor mij er een stuk beter uit ziet dan bij hem. En steeds kom ik er wel weer boven maar op een gegeven moment is die fut op. En dan heb ik helemaal geen zin meer om er nog moeite in te steken omdat ik weet dat als alles weer goed loopt hij wel iets anders vind waar ik me kan pakken.
Weet je, ik ken jullie situatie niet exact, en ik begrijp wat jij zegt echt wel, maar toch.... ms lees je bepaalde intenties van hem die er niet zijn en ms is zijn handelen ook wel onmacht, omdat hij zijn zoontje minder ziet dan hem lief is, hij bang is dat hij tekort schiet, bv omdat het bij hem, wat het dan ook is, niet helemaal lekker loopt?

Ms kun je jezelf helpen door hem te helpen (als hij dat toelaat, ik heb geen idee hoe hij is en wat er precies speelt uiteraard). Ms kun jij hem helpen datgene wat niet lekker loopt lekkerder te doen lopen? Ms kunnen jullie ook wel eens samen met Mikael wat ondernemen? Zodat Mikael zijn ouders samen ziet, en jullie elkaar weer eens vooral als ouders van zien en niet als "verdomme die lul/trut"

Je kan elkaars intenties of zelfs non intenties compleet verkeerd inschatten of oppakken, soms uit eigen onvrede, soms vanwege oudzeer en dan krijg je een dominoeffect aan verkeerde reacties en wordt het van kwaad tot erger, om feitelijk iets onbelangrijks per saldo.

En ik denk dat jijzelf ms toch ook nog minder sterk in je schoenen staat dan je denkt (gevoelsmatig) , en hij je daarom nog zo kan raken.
Ik weet niet hoe lang jullie uit elkaar zijn, maar voor de eerste 2 jaren na een scheiding is dit op zich niet zo vreemd, zie het dus als een... wat zeggen jullie hier altijd..... oh ja, faaaaaaaaaaaase... waarbij je in dit geval zelf een hoop kan doen om het te veranderen, af te zwakken.
In zekere zin dus is het aan jou hoeveel effect hij of wie dan ook op je kan hebben, en ik denk dat dit ergens nog een beetje hartzeer is op een bepaalde manier, niet om hem an sich ms of ws, maar om wat er gebeurd is, het blijft toch de vader van en het had allemaal zo anders kunnen ("moeten") lopen.
pi_57701277
Hee je ff gepmd!
Liefde
  maandag 31 maart 2008 @ 20:49:46 #180
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57745337
Lieve BE, veel, veel sterkte morgen.
Of hoef je nog niet van de fysio??
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 31 maart 2008 @ 20:59:26 #181
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57745634
Moonah, hoe is het nu met jou en de jouwen?
Hoop dat het goed gaat?

BE, succes morgen inderdaad, wennen vast en zeker. Ik hoop dat het je meevalt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 31 maart 2008 @ 21:09:14 #182
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57745878
Ons tij is gekeerd hoor.
Positief dus!
pi_57746690
Mooi zo, Moonah!
pi_57746853
fijn Moonah
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 31 maart 2008 @ 22:07:38 #185
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57747577
Tnx ladies.
Maar dat had ik een poosje geleden toch al gemeld? Toen reageerden jullie ook al allemaal...
Al snap ik natuurlijk ook wel dat je niet alles kan onthouden, er wordt hier ook zo veel lief en leed gedeeld!
  maandag 31 maart 2008 @ 22:10:01 #186
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57747652
Ik weet wel dat het al wat beter ging, hoor. Maar gewoon, zulke dingen hebben meestal wat tijd nodig?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 31 maart 2008 @ 22:13:45 #187
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57747734
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:10 schreef Sugar het volgende:
Ik weet wel dat het al wat beter ging, hoor. Maar gewoon, zulke dingen hebben meestal wat tijd nodig?
Ja, hoor. Dat is ook zo.
En het is ook nog niet allemaal zoals ik het idealiter graag zou willen (kán dat überhaupt wel?! ), maar het voelt nu echt als weer bergopwaarts uit het dal.
En verder heb ik niet meer zo'n behoefte om er uitgebreid over te posten hier.

Maar ik waardeerde je vraag wel hoor Suug! Laat daat geen misverstand over be-/ontstaan.
pi_57748270
mooizo moonah!

BE ik ben ook benieuwd hoe 't was bij de fysio vandaag. en of je morgen weer kunt werken. zoja: succes! zonee: beterschap!
  maandag 31 maart 2008 @ 22:46:50 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57748657
Bedankt meiden!
De fysio heeft me aardig te pakken genomen, mijn spieren voelen flink beurs nu, maar dat had hij voorspeld. Het voelt wel een stuk lekkerder al. Donderdag mag ik weer. Gelijk een paar uur spijbelen van mijn werk! Maar het ging echt niet anders.

Morgen dus idd werken.
Ik zit net tegen F. te vertellen dat ik het echt zo'n raar idee vind om morgen, voor het eerst in 4 maanden, weer op mijn fietsje naar het station te gaan en in die trein te stappen.
Ik heb ook echt het idee dat ik weetikveelwat mee moet nemen. Heb ik dit niet nodig, of dat, of zus...
Er staat nu een fles water, de rekening van mijn reisverzekering en een foto van Sasha klaar. Gek spulletje zo bij elkaar.

Ik weet wel dat als ik dit ooit weer eens ga/moet doen, dat ik dan dus eerst 1 of 2 weken halve dagen zou gaan werken. Ik had nu officieel op de 11e al moeten gaan werken maar heb de rest van maart vrij genomen, als ik het nu over zou doen zou ik vanaf dan 3 halve dagen zijn gaan werken en dan vanaf nu de volledige 20 uur. Maar goed... als we alles van te voren zouden weten...

Voor Sasha staat zijn tasje ook al klaar, voeding erbij, verhaaltje in zijn schriftje geschreven over de prik van vandaag en ze maar heel veel plezier met hem toegewenst.

Goh, wat is dit gek zeg...
Ondanks dat het morgenochtend al is lijkt het nog steeds ver van mijn bed... of is dat gewoon 'denial'.
  maandag 31 maart 2008 @ 22:53:46 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_57748867
Spannend hoor BE! Hier krijgen we dat woensdag
Mijn tas staat alleen al een halve week klaar en ik kan niet wachten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57754688
Succes BE .
pi_57754799
Spannend om je kind achter te moeten laten op het KDV en te gaan werken. Hier komt het ook dichterbij. Het is nog een maand maar toch. Van de week een rugzakje gekocht voor Gwen van Dora. De naam stickers voor de flesjes liggen ook al klaar. Merlijn wegbrengen is "normaal" maar Gwen zal even wennen zijn.

Ben het verlof eigenlijk toch wel goed zat, de dagen dat ik ze beide thuis heb vind ik erg vermoeiend, ook ws omdat ik me verplicht voel om het huishouden te doen. Daarentegen is alles netjes aan kant en heb ik ook leren koken in deze tijd zonder zakjes uit de opperdeop. Mijn tijd kan ik beter indelen en dingen makkelijker accepteren als het niet is gelukt. Toch ook wel weer veel geleerd in deze tijd. Heb ook erg veel zin om weer aan het werk te gaan.
  dinsdag 1 april 2008 @ 09:23:11 #193
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57755070
Met mij gaat het weer wat beter dan laatst met pasen. Dat wilde ik even zeggen.
pi_57755851
Sugar wat fijn dat je je weer wat beter voelt...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_57755888
fijn sugar!

randa... zonder zakjes?? wat voor zakjes bedoel je?

BE, ben benieuwd hoe 't gaat vandaag! vervelend dat 't precies na een prik moest beginnen, maar ja. hopelijk heeft Sascha er gewoon helemaal geen last van.
  dinsdag 1 april 2008 @ 10:42:22 #196
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57756327
BE, sterkte vandaag!

Hoevaak heb je met jezelf afgesproken dat je mag bellen naar het kdv?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 1 april 2008 @ 10:47:22 #197
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57756411
Hihi, overr bellen naar het kdv gesproken, wat vinden jullie: een moeder van een kindje van 1 die elke dag wel een keer belt als haar zoon er is, is dat niet een beetje euh... overdreven?
  dinsdag 1 april 2008 @ 10:57:12 #198
62233 Jelief
ikke lief!
pi_57756567
neuh hoor, jouw kind dus je mag best vragen hoe het met hem gaat. Je zou rekening kunnen houden met spitsuren op het kdv (lunch en naar bedtijd 11.30 tot 13.00)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 1 april 2008 @ 10:57:19 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_57756572
Als zij zich daar prettig bij voelt, wie zijn wij dan om dat te veroordelen? Ze zal er ongetwijfeld een reden voor hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 1 april 2008 @ 11:03:20 #200
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57756686
Ja, dat is ook wel zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')