quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:54 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Hee, probeerde je alleen maar een hart onder de riem te steken,
Jullie vinden jullie weg hierin uiteindelijk wel Nicole, zoiets heeft gewoon tijd nodigquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:37 schreef MeNicole het volgende:
Denken jullie soms dat ik er trots op ben dat ik Mikael soms niet leuk vind? Al weken lig ik er wakker van. Juist omdat ik hem niks kwalijk kan en wil nemen. En ik probeer dat gevoel ook te laten overwinnen door al het goeie. En dat lukt meestal ook. Maar heel soms zoals nu dan gaat dat gewoon even niet. Ik wil gewoon van Kevin af, op elke manier maar dat kan gewoon niet. En daar baal ik gewoon van.
En Bar ik zeg helemaal nergens dat ik minder van mijn zoon hou dan ik ooit gedaan heb. Ik zei alleen dat ik hem soms niet zo leuk vind als zou moeten.
....die volgens een aantal bronnen tot het vierde levensjaar kan durenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:50 schreef chacama het volgende:
PV, gillende kindjes. Hou vol. Het is inderdaad een fase....
Neuh, valt wel mee. Het gillen wordt dat meer schreeuwen. Dan snap je in elk geval beter wat ze bedoelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
....die volgens een aantal bronnen tot het vierde levensjaar kan duren
Heel erg mee eens. Je bent een sterke dame Evenstarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
Evenstar, zonder betuttelend of weetikveel te klinken, maar ik ben soms echt zo aangenaam verrast over hoe je met bepaalde dingen om gaat. Vroegahwas dat wel anders, of iig kwam je zo anders over toen.
Echt fijn om te zien dat je nu zo goed in staat bent om voor jezelf (en Arwen) te zorgen en keuzes te maken.![]()
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.![]()
Dat gevoel naar je ex toe, het besef dat je voor het leven 'tot hem veroordeeld bent" is herkenbaar, hoor, op de momenten dat het even niet botert tussen jullie, omdat je net als bij liefdesverdriet het gevoel hebt dat het niet over gaat, die boosheid, de stress daarom, het op je hoede zijn of het op eieren lopen om maar niet de ander te kwetsen/boos te maken/te provoceren (onbedoeld).quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:56 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik doelde ook niet op jou post.![]()
Maar meer op diegene die zeggen dat ik zulke dingen niet kan zeggen!!
als het totaal los van Mikael staat (omgangsregeling en zo) dan moet je hem dus wat minder belangrijk maken in jouw leven, dan trek je je het ook minder aan ms?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:58 schreef MeNicole het volgende:
Kevin en ik hebben gelukkig geen gezeur om Mikael hoor. Dat is allemaal gelukkig goed geregeld en aan die regeling komen we ook beide niet. Het gaat meer er meer om wat ie mij persoonlijk steeds aan blijft doen zonder erbij na te denken. het moet steeds maar weer op zijn manier gebeuren ook al word ik (en indirect Mikael ook maar dat snapt ie al helemaal niet) de dupe van. En ik vind dat ie daar nu eens mee op moet houden en zich eens volwassen moet gaan gedragen. Zijn verantwoordelijkheid nemen enzo.
Dat is het juist wat je daar zegt. Ik zie hem alleen nog maar als vader van Mikael en als collega (ja we werken ook nog samen). Maar hij weet het steeds weer ze te doen dat ie me pakt op de paar punten dat het nog kan. En dat gebeurd heel vreemd maar altijd als het hier lekker loopt en alles voor mij er een stuk beter uit ziet dan bij hem. En steeds kom ik er wel weer boven maar op een gegeven moment is die fut op. En dan heb ik helemaal geen zin meer om er nog moeite in te steken omdat ik weet dat als alles weer goed loopt hij wel iets anders vind waar ik me kan pakken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:03 schreef milagro het volgende:
[..]
als het totaal los van Mikael staat (omgangsregeling en zo) dan moet je hem dus wat minder belangrijk maken in jouw leven, dan trek je je het ook minder aan ms?
het is net zo goed jouw verantwoordelijkheid om ergenissen puur tussen hem en jou, los van Mikael, jouw relatie met Mikael niet te laten beïnvloeden.
dat compleet op zijn konto schrijven is een beetje te makkelijk, en bovendien, je fokt jezelf er alleen maar mee op, wat ook weer zijn invloed heeft op je zoontje.
Weet je, ik ken jullie situatie niet exact, en ik begrijp wat jij zegt echt wel, maar toch.... ms lees je bepaalde intenties van hem die er niet zijn en ms is zijn handelen ook wel onmacht, omdat hij zijn zoontje minder ziet dan hem lief is, hij bang is dat hij tekort schiet, bv omdat het bij hem, wat het dan ook is, niet helemaal lekker loopt?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:10 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Dat is het juist wat je daar zegt. Ik zie hem alleen nog maar als vader van Mikael en als collega (ja we werken ook nog samen). Maar hij weet het steeds weer ze te doen dat ie me pakt op de paar punten dat het nog kan. En dat gebeurd heel vreemd maar altijd als het hier lekker loopt en alles voor mij er een stuk beter uit ziet dan bij hem. En steeds kom ik er wel weer boven maar op een gegeven moment is die fut op. En dan heb ik helemaal geen zin meer om er nog moeite in te steken omdat ik weet dat als alles weer goed loopt hij wel iets anders vind waar ik me kan pakken.
Ja, hoor. Dat is ook zo.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:10 schreef Sugar het volgende:
Ik weet wel dat het al wat beter ging, hoor. Maar gewoon, zulke dingen hebben meestal wat tijd nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |