quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:07 schreef Troel het volgende:
Raad eens wie ik aan de telefoon hebZe lezen mee op Fok!
erg handigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:28 schreef marit1978 het volgende:
als het trouwens zo duidelijk afgesproken was dat ZIJ nog contact op zouden nemen,
zou ik ook koppig zijn!
Vast nietquote:
ms is het wel een goed teken juist, Troel, ze zijn zo druk met de kids bezig, geven hen zoveel zorg en aandacht, dat ze geen tijd hebben nog voor andere zakenquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:39 schreef Troel het volgende:
Nou, gisteren afspraak gemaakt voor intakegesprek en daarna zou ik doorverbonden worden met de groep voor de wenafspraken. Namen niet op, dus ik zou teruggebeld worden. Is dus niet gebeurd. Als zulke simpele afspraken niet nagekomen worden, worden afspraken die gemaakt worden die over mijn kind gaan dan wel nagekomen? Dat is in ieder geval wel iets wat ik vandaag in het intakegesprek aan ga geven
Nah, zo naief ben ik nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ms is het wel een goed teken juist, Troel, ze zijn zo druk met de kids bezig, geven hen zoveel zorg en aandacht, dat ze geen tijd hebben nog voor andere zaken
Dat heeft nou toevallig niets met eigenwijsheid of koppigheid te maken. Als er afspraken gemaakt worden, dan moet je die nakomen. Dat is tenminste wat ik geleerd heb en wat ik ook aan Ruben mee wil geven. Afspraken worden niet voor niets gemaakt. Mensen anticiperen daar op en maken andere afspraken naar aanleiding van eerdere afspraken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:03 schreef Mibos het volgende:
Of gewoon eigenwijs/koppig dat het niet loopt zoals jij wenst?
nu ja, het gaat ook niet om naief zijn of niet, het is ze ms gewoon echt ontschoten, kan gebeuren.quote:
te paard te paard!!!!!!!!!!!!quote:
En hoe is het nu met jou? En die kleine stoere meid van je?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:06 schreef _evenstar_ het volgende:
succes milagro
Nicole fijn dat alles een beetje op gang is nu.
over arwen staat stukje in peutertopicquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:16 schreef chacama het volgende:
[..]
En hoe is het nu met jou? En die kleine stoere meid van je?
DIkke kus in elk geval van uit het zeeuwse.
fijn te lezen, joh, goed ook dat je het zo positief ziet juist, ondanks het verdriet dat er ook zal zijn, en niet omziet in wrok, hetgeen alleen maar je kleine meid ten goede zal komenquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:32 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
over arwen staat stukje in peutertopic
en met mij gaat het goed, volgende week krijg ik nieuws over uitkering.. meeste is allemaal geregeld , nu nog een woning
Kan wel een heel verhaal maken, maar voel me top, met alle respect naar mijn ex. het is nl. ook goed geweest. maar toch is dit de beste beslissing geweest die ik heb kunnen maken.
wat lees ik nou? jeetje ik schrik ervan. wat verdrietig dat het niet meer werkt tussen jullie!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:32 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
over arwen staat stukje in peutertopic
en met mij gaat het goed, volgende week krijg ik nieuws over uitkering.. meeste is allemaal geregeld , nu nog een woning
Kan wel een heel verhaal maken, maar voel me top, met alle respect naar mijn ex. het is nl. ook goed geweest. maar toch is dit de beste beslissing geweest die ik heb kunnen maken.
We zijn ook goed uit elkaar gegaan. Maar hij wil dat nu ineens gaan veranderenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:23 schreef DaviniaHR het volgende:
Nijna, fijn dat je een beslissing hebt genomen! Hopelijk valt het mee!
He, Nicole, wat vervelend! Het klonk juist alsof jullie zo goed uit elkaar waren gegaan...
(Het eerste wat mij nu door mijn hoofd schiet is dat er toen jullie net uit elkaar waren iemand was die hier meelurkte en irl eea tegen je gebruikte... )
Het lijkt me wel olie op het vuur en iets dat tegen je kan worden gebruikt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:27 schreef MeNicole het volgende:
[..]
We zijn ook goed uit elkaar gegaan. Maar hij wil dat nu ineens gaan veranderen![]()
En diegene die hier meelurkt en alles doorverteld mag er gelukkig van worden. Diegene mag best weten hoe ik erover denk.
Wat? Dat diegene weet dat ik mijn kind soms niet leuk vind omdat Kevin zijn vader is, of omdat Kevin het steeds weer voor elkaar krijgt om als het hier lekker loopt het weer weet te verpesten. Als diegene dat allemaal aan Kevin wil vertellen moet ie dat maar doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:06 schreef sombie het volgende:
[..]
Het lijkt me wel olie op het vuur en iets dat tegen je kan worden gebruikt.
Wij komen graag testen!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:39 schreef YPPY het volgende:
Gek he? Ik geloof het zelf nog niet. In de zomer moeten jullie de tuin maar komen testen. Je kunt er rondjes draaien.En om een stoel heen lopen.
Wat een verschil met het balkon.
Ik snap precies wat je bedoelt, en ja vroegaaahquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
Moonah, die gedachte was mij ook al door mijn hoofd geschoten!![]()
![]()
Maar het is ook wel een reden dat ik ga, de hele dacht achter de pc met zo'n zere schouder zie ik niet zitten dus er moet echt wel wat aan gedaan worden.
Evenstar, zonder betuttelend of weetikveel te klinken, maar ik ben soms echt zo aangenaam verrast over hoe je met bepaalde dingen om gaat. Vroegahwas dat wel anders, of iig kwam je zo anders over toen.
Echt fijn om te zien dat je nu zo goed in staat bent om voor jezelf (en Arwen) te zorgen en keuzes te maken.![]()
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.![]()
Yppy, tof! Jammer dat jullie nog een weekendje moeten wachten, maar goed... wat in 't vat zit...
Ik vind dit echt heel erg om te lezen, je kan het dat kind toch niet kwalijk nemen dat ie gemaakt is door een in jouw ogen oetlul, dat kind heeft er toch ook niet om gevraagd om op de wereld gezet te worden? En daarbij heb je zélf de keuze gemaakt om met Oetlul een kind te maken. Ik mag echt hopen dat je zoon hier nooit achter komt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:09 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Wat? Dat diegene weet dat ik mijn kind soms niet leuk vind omdat Kevin zijn vader is, of omdat Kevin het steeds weer voor elkaar krijgt om als het hier lekker loopt het weer weet te verpesten. Als diegene dat allemaal aan Kevin wil vertellen moet ie dat maar doen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:39 schreef YPPY het volgende:
Gek he? Ik geloof het zelf nog niet. In de zomer moeten jullie de tuin maar komen testen. Je kunt er rondjes draaien.En om een stoel heen lopen.
Als ik op bezoek kom, moet ik dan onze ligstoelen meenemenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:39 schreef YPPY het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:19 schreef MeNicole het volgende:
Nijna![]()
Mag ik hier even komen zeggen dat ik steeds meer een hekel aan mijn leuke ex begin te krijgenSteeds als het lekker loopt hier dan schopt hij me kei hard weer onderuit. Steeds moet ik weer de dupe worden omdat hij vind dat het anders moet. Het is op dit moment zelfs zo erg dat ik bijna mijn eigen kind niet meer leuk vind omdat K de vader is en ik daardoor aan hem vast zit. Dat is toch niet normaal
Pfff lastig paradijsvogeltje. Van hieruit steun!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik heb even steun en begrip nodig. Moeilijk zo'n peuterende dreumes. Misschien is dit gedrag al peuterpuberteit te noemen. Hij zegt dan geen nee, maar daar heeft hij geen woorden voor nodig.
Mijn oren doen zeer van het gegil....
Bedankt!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:36 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Pfff lastig paradijsvogeltje. Van hieruit steun!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:37 schreef MeNicole het volgende:
Denken jullie soms dat ik er trots op ben dat ik Mikael soms niet leuk vind? Al weken lig ik er wakker van. Juist omdat ik hem niks kwalijk kan en wil nemen. En ik probeer dat gevoel ook te laten overwinnen door al het goeie. En dat lukt meestal ook. Maar heel soms zoals nu dan gaat dat gewoon even niet. Ik wil gewoon van Kevin af, op elke manier maar dat kan gewoon niet. En daar baal ik gewoon van.
En Bar ik zeg helemaal nergens dat ik minder van mijn zoon hou dan ik ooit gedaan heb. Ik zei alleen dat ik hem soms niet zo leuk vind als zou moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |