abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 maart 2008 @ 15:03:19 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_57600207
Ja, maar dan komt mijn koppigheid om de hoek kijken: vorige keer hebben ze specifiek mijn telefoonnummer gevraagd voor het intakegesprek. Ik wil dus eigenlijk dat zij gewoon contact opnemen (overigens lijkt me dat niet meer dan normaal, aangezien dat in alle papieren staat!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 maart 2008 @ 15:07:44 #77
35189 Troel
scherp en bot
pi_57600263
Raad eens wie ik aan de telefoon heb Ze lezen mee op Fok!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 maart 2008 @ 15:28:09 #78
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57600704
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 15:07 schreef Troel het volgende:
Raad eens wie ik aan de telefoon heb Ze lezen mee op Fok!
dan kijk maar uit als je de ervaringen gaat opschrijven.
pi_57600724
hahahaha... kijk eens aan !

als het trouwens zo duidelijk afgesproken was dat ZIJ nog contact op zouden nemen,
zou ik ook koppig zijn!

wat zei je toen je opnam? "goh..ik vroeg me al af..? "
  dinsdag 25 maart 2008 @ 15:30:59 #80
24188 Belana
kloon van belana
pi_57600773
je kdv leest mee op fok?
stormy waters...
sailin'
pi_57600928
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 15:28 schreef marit1978 het volgende:
als het trouwens zo duidelijk afgesproken was dat ZIJ nog contact op zouden nemen,
zou ik ook koppig zijn!
erg handig
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 25 maart 2008 @ 15:38:55 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_57600987
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 15:30 schreef Belana het volgende:
je kdv leest mee op fok?
Vast niet Maar het was wel grappig dat ze belden net nadat ik gepost had dat ik ervan baalde
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57608333
Morgen zijn Kevin en ik als het goed is officieel gescheiden. Gisteren waren we een half jaar uit elkaar. Is dat plannen of is dat plannen En maandag is als het goed is EINDELIJK mijn uitkering rond. Duurt allemaal ff maar dan heb je ook wat.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_57609449
nou eh, gefeliciteerd dan maar MeNicole.

troel, hihi ik dacht ook even dat je kdv-contactpersoon je verteld had dat ze op fok! had gelezen dat je nog niet gebeld was.
pi_57615551
Ik snap niet zo goed waarom je bij voorbaat al boos bent op het kdv maar dat komt misschien omdat ik zelf niet zo in elkaar steek. Ik persoonlijk zou even bellen en vragen hoe het eea in zijn werk gaat en dat ik begrepen had dat zij nog een keertje zouden bellen maar dat ben ik.

MeNicole wat fijn dat nu alles bijna rond is voor jullie alledrie.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 26 maart 2008 @ 09:39:46 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_57616186
Nou, gisteren afspraak gemaakt voor intakegesprek en daarna zou ik doorverbonden worden met de groep voor de wenafspraken. Namen niet op, dus ik zou teruggebeld worden. Is dus niet gebeurd. Als zulke simpele afspraken niet nagekomen worden, worden afspraken die gemaakt worden die over mijn kind gaan dan wel nagekomen? Dat is in ieder geval wel iets wat ik vandaag in het intakegesprek aan ga geven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57616346
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 09:39 schreef Troel het volgende:
Nou, gisteren afspraak gemaakt voor intakegesprek en daarna zou ik doorverbonden worden met de groep voor de wenafspraken. Namen niet op, dus ik zou teruggebeld worden. Is dus niet gebeurd. Als zulke simpele afspraken niet nagekomen worden, worden afspraken die gemaakt worden die over mijn kind gaan dan wel nagekomen? Dat is in ieder geval wel iets wat ik vandaag in het intakegesprek aan ga geven
ms is het wel een goed teken juist, Troel, ze zijn zo druk met de kids bezig, geven hen zoveel zorg en aandacht, dat ze geen tijd hebben nog voor andere zaken
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 26 maart 2008 @ 10:02:06 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_57616552
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 09:49 schreef milagro het volgende:

[..]

ms is het wel een goed teken juist, Troel, ze zijn zo druk met de kids bezig, geven hen zoveel zorg en aandacht, dat ze geen tijd hebben nog voor andere zaken
Nah, zo naief ben ik niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57616574
Of gewoon eigenwijs/koppig dat het niet loopt zoals jij wenst?
  woensdag 26 maart 2008 @ 10:08:52 #90
35189 Troel
scherp en bot
pi_57616692
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 10:03 schreef Mibos het volgende:
Of gewoon eigenwijs/koppig dat het niet loopt zoals jij wenst?
Dat heeft nou toevallig niets met eigenwijsheid of koppigheid te maken. Als er afspraken gemaakt worden, dan moet je die nakomen. Dat is tenminste wat ik geleerd heb en wat ik ook aan Ruben mee wil geven. Afspraken worden niet voor niets gemaakt. Mensen anticiperen daar op en maken andere afspraken naar aanleiding van eerdere afspraken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57616753
ik vind 't ook wel slordig van ze Troel. en vooral, je wilt toch wel graag dat ze bereikbaar zijn. zeker als je kind er straks zit. dat er even niet opgenomen kan worden is begrijpelijk maar dat ze dan niet terugbellen is gewoon raar.
pi_57616798
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 10:02 schreef Troel het volgende:

[..]

Nah, zo naief ben ik niet
nu ja, het gaat ook niet om naief zijn of niet, het is ze ms gewoon echt ontschoten, kan gebeuren.
of ze bellen je straks alsnog terug, net zoals gisteren ook gebeurde, zie ik
en ik probeer de boel wat te relativeren, opdat je wat relaxter dadelijk intake gesprek in gaat, en daar niet als 1 brok verwijt zit
wie weet is het een hakse gezellig KDV voor je mannetje, ook gezellige kdv-en met goed kdv-personeel vergeten wel eens wat, of komen later met dingen, omdat ze het gewoon vaak echt druk hebben

het gaat om de sfeer die je proeft, als je er dadelijk echt bent, met kind, op dat intake gedoe, toch?
  woensdag 26 maart 2008 @ 10:19:29 #93
35189 Troel
scherp en bot
pi_57616890
Ik neem Ruben straks gewoon mee voor het intakegesprek en dan vraag ik ter plekke naar de wendagen. Ik weet niet hoevaak dat wennen is, maar we hebben nog twee dagen Dat maakt het zo lastig.

Ik wil gewoon woensdag fris en fruitig op mijn nieuwe werk verschijnen zonder veel gedoe
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57616959
da's idd kort dag, Troel... hoe lang van te voren heb je je aangemeld daar?
indien lang te voren dan te paard te paard, de vijand nadert en zo
pi_57617001
Ik zeg ook niet dat het netjes is van ze maar hoe je het hier beschrijft komt een beetje kort door de bocht over. Zo duidelijker dan?

Wat Milagro zegt ook een Kdv kan eens wat vergeten.
  woensdag 26 maart 2008 @ 10:36:44 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_57617207
Toen ik zes weken zwanger was
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57617319
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 10:36 schreef Troel het volgende:
Toen ik zes weken zwanger was
te paard te paard!!!!!!!!!!!!
succes

en ik ga nu vrolijk op pad naar de kaakchirurg
  woensdag 26 maart 2008 @ 14:06:20 #98
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_57621874
succes milagro

Nicole fijn dat alles een beetje op gang is nu.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:16:22 #99
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57647237
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 14:06 schreef _evenstar_ het volgende:
succes milagro

Nicole fijn dat alles een beetje op gang is nu.
En hoe is het nu met jou? En die kleine stoere meid van je?
DIkke kus in elk geval van uit het zeeuwse.
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:24:34 #100
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_57647411
Troel, die normen en waarden zijn heel goed!
Maar je zult toch wel gemerkt hebben inmiddels dat niet iedereen het daar zo nauw mee neemt? Blijf het zelf vooral nastreven, maar wees niet te koppig om zelf het initiatief te houden. Ik maak het zo vaak mee. Je kunt je er kwaad over maken of je kunt het gewoon zelf regelen. Dat laatste gaat vaak sneller en geeft ook minder frictie.
Ik ben dan wel zo dat ik af en toe even een kleine 'subtiele' sneer geef mocht er weer iets voorvallen.
Je bereikt vaak meer met vriendelijkheid dan met bijv. kenau-gedrag.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:32:04 #101
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_57647567
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:16 schreef chacama het volgende:

[..]

En hoe is het nu met jou? En die kleine stoere meid van je?
DIkke kus in elk geval van uit het zeeuwse.
over arwen staat stukje in peutertopic

en met mij gaat het goed, volgende week krijg ik nieuws over uitkering.. meeste is allemaal geregeld , nu nog een woning
Kan wel een heel verhaal maken, maar voel me top, met alle respect naar mijn ex. het is nl. ook goed geweest. maar toch is dit de beste beslissing geweest die ik heb kunnen maken.
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:50:49 #102
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57647923
Dat is goed om te lezen en ik sprint nu naar het peutertopic!!
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:09:03 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57661753
Is het al maandag?
* Brighteyes heeft toch eindelijk maar de fysio gebeld...
Dat met die arm gaat toch niet uit zichzelf over. En inmiddels doet het echt flink pijn. Mijn schouder, mijn arm, mijn nek met een leuke uitstraling naar hoofdpijn.
Het zal wel zeer doen, maar ik kijk echt uit naar maandag.

En dan weer niet zo naar dinsdag... mijn eerste werkdag weer.
pi_57662705
och evenstar, begrijp ik 't goed, zijn jullie uit elkaar? fijn dat je je er in ieder geval goed bij voelt, maar ik vind 't wel droevig nieuws. sterkte met alle regeldingen.
pi_57662760
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:32 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

en met mij gaat het goed, volgende week krijg ik nieuws over uitkering.. meeste is allemaal geregeld , nu nog een woning
Kan wel een heel verhaal maken, maar voel me top, met alle respect naar mijn ex. het is nl. ook goed geweest. maar toch is dit de beste beslissing geweest die ik heb kunnen maken.
fijn te lezen, joh, goed ook dat je het zo positief ziet juist, ondanks het verdriet dat er ook zal zijn, en niet omziet in wrok, hetgeen alleen maar je kleine meid ten goede zal komen
pi_57662896
BE, sterkte met die pijn. dat klinkt bepaald niet lekker. goed dat je de een afspraak hebt gemaakt bij de fysio. hopelijk trek je 't nog tot die tijd!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 10:07:33 #107
24188 Belana
kloon van belana
pi_57667803
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:32 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

wat lees ik nou? jeetje ik schrik ervan. wat verdrietig dat het niet meer werkt tussen jullie!
sterkte!
stormy waters...
sailin'
pi_57668119
Gisteren naar mijn werk geweest. Ik word heel erg gemist, het was namelijk een puinhoop geworden door mijn vervanger, nb. een assistent-accountant van ons accountantskantoor die van de administratie een puinhoop heeft gemaakt, ze hebben hem eruit gezet. Er is dus heelwat op te ruimen als ik terug ben. Ik heb er geen moeite mee gelukkig, ik zie het wel als ik weer begin. Mijn collega riep al dat ik het maar niet in mijn hoofd moet halen om weer zwanger te worden. En of ik eerder kon terug komen. Ach ik wacht nog lekker een maandje, 6 mei begin ik weer. Heb er ook wel zin in om weer aan het werk te gaan.
pi_57668213
Gat in de weg... .
Heb een vrijgezellendag dit weekend en ik zie er zo enorm tegenop dat ik er alleen nog maar om kan janken en hoop dat ik ziek wordt.
En als ik niet ga krijg ik denk ik de halve wereld over me heen...
Fake it till you make it...
  vrijdag 28 maart 2008 @ 10:30:54 #110
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57668318
Nijna, kies in godesnaam voor jezelf. Zonder ziek worden graag. Als jij hier zo tegen op ziet, dan ga niet.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_57668339
Nijna wel aan jezelf denken hoor, als jij het niet trekt niet doen.

Was van het weekend zelf nog erg boos omdat een zwager zijn verjaardag niet deed vieren en er niemand moeilijk over deed, dat was bij van de zomer wel anders toen ik zwanger mijn/onze verjaardag moest vieren, van de familie. Had beter aan mezelf moeten denken toen, ik trok het toen niet. Aan jezelf denken.
pi_57668534
Het rotte is dat ik wel weet dat ik voor mezelf zou moeten kiezen en dat ook het liefste zou willen. Was het maar zo simpel (is het misschien ook wel...?!). Het is voor zusje van lief, heb wel tegen haar gezegd dat ik er zo tegenop zie (afgezwakte versie). Lief snapt niet dat ik er zoveel moeite mee heb om een dag niet bij mn meisje in de buurt te zijn en ik ben bang voor de reactie van mn schoonma... (want een dagje weg MET die kleine gaat me aanzienlijk beter af en staat ook op de planning voor de andere dag)
Ik zou wel wat meer schijt aan iedereen willen hebben...
  vrijdag 28 maart 2008 @ 11:20:11 #113
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57669323
Nijna, als je nog niet klaar bent om een hele dag weg te zijn van mirte, ben je er nog niet klaar voor!
je bent ook net gestopt met prozac, het lijkt mij verstandig om e.e.a. heel erg rustig op te bouwen.

(dan ben ik mss te pragmatisch, maar is het mogelijk om een uurtje erbij te zijn, als er echt een programma in zit, dat je maar bij een of twee onderdelen mee doet? dan ben je niet de hele dag weg, en ben je toch ook even bij je schoonuzs geweest.)

en ik zie het niet als schijt hebben aan anderen, het is kiezen voor je eigen gezondheid, en impliciet daarmee ook voor je kind.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_57669399
Ik zat net ook al te denken dat ik misschien toch maar weer aan de prozac moet... maar dat is misschien wat voorbarig en impulsief om nu al te roepen... .
Ik ben nog aan het overwegen om misschien alleen de ochtend te gaan, ik vind het zo lastig...
pi_57670402
Knoop doorgehakt, ik ga alleen het ochtendstuk. Heb de anderen die meegaan even een berichtje gestuurd, hoef ik het niet dan uit te gaan leggen (want dan ga ik vast toch weer janken...). After lunch lekker naar huis.
pi_57670477
Nijna

Mag ik hier even komen zeggen dat ik steeds meer een hekel aan mijn leuke ex begin te krijgen Steeds als het lekker loopt hier dan schopt hij me kei hard weer onderuit. Steeds moet ik weer de dupe worden omdat hij vind dat het anders moet. Het is op dit moment zelfs zo erg dat ik bijna mijn eigen kind niet meer leuk vind omdat K de vader is en ik daardoor aan hem vast zit. Dat is toch niet normaal
Liefde
  vrijdag 28 maart 2008 @ 12:23:57 #117
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57670571
Nijna, fijn dat je een beslissing hebt genomen! Hopelijk valt het mee!

He, Nicole, wat vervelend! Het klonk juist alsof jullie zo goed uit elkaar waren gegaan...
(Het eerste wat mij nu door mijn hoofd schiet is dat er toen jullie net uit elkaar waren iemand was die hier meelurkte en irl eea tegen je gebruikte... )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_57670654
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 12:23 schreef DaviniaHR het volgende:
Nijna, fijn dat je een beslissing hebt genomen! Hopelijk valt het mee!

He, Nicole, wat vervelend! Het klonk juist alsof jullie zo goed uit elkaar waren gegaan...
(Het eerste wat mij nu door mijn hoofd schiet is dat er toen jullie net uit elkaar waren iemand was die hier meelurkte en irl eea tegen je gebruikte... )
We zijn ook goed uit elkaar gegaan. Maar hij wil dat nu ineens gaan veranderen
En diegene die hier meelurkt en alles doorverteld mag er gelukkig van worden. Diegene mag best weten hoe ik erover denk.
Liefde
pi_57671036
MeNicole wat naar zeg
  vrijdag 28 maart 2008 @ 12:59:28 #120
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57671268
BE, wijs besluit!

En evenstar, sterkte zeg!

Ook voor Nicole!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_57671399
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 12:27 schreef MeNicole het volgende:

[..]

We zijn ook goed uit elkaar gegaan. Maar hij wil dat nu ineens gaan veranderen
En diegene die hier meelurkt en alles doorverteld mag er gelukkig van worden. Diegene mag best weten hoe ik erover denk.
Het lijkt me wel olie op het vuur en iets dat tegen je kan worden gebruikt.
pi_57671463
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:06 schreef sombie het volgende:

[..]

Het lijkt me wel olie op het vuur en iets dat tegen je kan worden gebruikt.
Wat? Dat diegene weet dat ik mijn kind soms niet leuk vind omdat Kevin zijn vader is, of omdat Kevin het steeds weer voor elkaar krijgt om als het hier lekker loopt het weer weet te verpesten. Als diegene dat allemaal aan Kevin wil vertellen moet ie dat maar doen.
Liefde
pi_57671509
Goed hoor, dat is jouw keus.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:25:47 #124
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57673103
Goed gedaan Nijna, je moet echt voor jezelf kiezen.

MeNicole, dat is wel erg, dat het zelfs zo'n invloed heeft op de relatie tussen Mika en jou.

Wij zien nu officieel eigenaar van een huis. Alleen kunnen we er niet in. Maandag pas. Wel officieel vastgelegd enz, maar toch wel jammer. Maandag gaan we echt beginnen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57673153
MeNicole, wat naar zeg! Sterkte ermee!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:29:07 #126
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_57673168
nicole ik snap je frustraties best hoor, maar kevin is niet alleen kevins zoontje, ook jouw zoontje!
en ondanks dat kevin misschien raar mag doen, zal het van jou kant ook wel dingen zijn die hem storen.
Toch heb je samen de verantwoording voor jullie mikael en door dit soort opmerkingen maak je het alleen van kwaad tot erger. Lijkt me niet bevorderlijk voor Mikael.
Het is ook goed geweest tussen jullie anders waren jullie niet getrouwd, was mikael er niet.
En ik geloof best dat kevin misschien het je moeilijk maakt, maar is dat andersom ook niet zo? persoonlijk door dit soort opmerkingen vind ik van wel.
Je bent zelf verantwoordelijk voor je daden en doen jij bent zelf diegene die kevin dit laat doen.
En if all else fails zoek dan goede proffesionele hulp, jullie hadden toch een mediator?

Het is allemaal niet bedoeld om je een tik op de vingers te geven, maar ook eens proberen vanuit een ander oogpunt te kijken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 28 maart 2008 @ 14:30:15 #127
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57673198
MeNicole

niet tof hoe t allemaal gaat.
maar denk aan jezelf en aan wat dit online plaatsen misschien weer voor problemen kan zorgen
sterkte iig
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:32:08 #128
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_57673246
lekker yppy en jarno
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:34:20 #129
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57673287
BE, mutsefluts. Goed dat je uiteindelijk toch jebt gebeld. Mss mag je wel niet gaan werken dinsdag.

Evenstar, ik hoop van harte dat het jullie lukt om op goede voet door te gaan. Je klinkt rustig en verstandig. Fijn. Heb je nu alweer internet? Of ben je even bij iemand anders ingelogd?

Tja, MeNicole, ik vind het ook niet zo slim om je frustraties om Kevin hier zo uitgebreid te posten. Sterkte ermee.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:34:44 #130
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57673298
Nijna, ik PM je even.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:36:19 #131
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57673334
Ah, lees nu pas dat jullie inkmiddels echte huiseigenaren zijn Ypsel! Gefeli! En wat klinkt dat 'echt'!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:39:07 #132
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_57673390
o en bix en belana, we zijn inderdaad in scheiding, meeste is al geregeld, alleen het officiele gedeelte voor de rechter die het meot goedkeuren enzo) is voor een eider gewoon beter.

en moonah, ik ben overdags meestal bij me ouders gebruik ik hun internet, arwen is nu bij haar papa, dus even misbruik maken.

grappig ook, dat ik van kleding bovenmaat iig, van maat 52 naar 46 ben

Be succes, pas goed op je zelf
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:39:15 #133
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57673394
Gek he? Ik geloof het zelf nog niet. In de zomer moeten jullie de tuin maar komen testen. Je kunt er rondjes draaien. En om een stoel heen lopen. Wat een verschil met het balkon.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 28 maart 2008 @ 14:40:17 #134
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57673412
klinkt goed evenstar en yppy
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:49:06 #135
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57673604
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:39 schreef YPPY het volgende:
Gek he? Ik geloof het zelf nog niet. In de zomer moeten jullie de tuin maar komen testen. Je kunt er rondjes draaien. En om een stoel heen lopen. Wat een verschil met het balkon.
Wij komen graag testen!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:55:06 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57673744
Moonah, die gedachte was mij ook al door mijn hoofd geschoten!
Maar het is ook wel een reden dat ik ga, de hele dacht achter de pc met zo'n zere schouder zie ik niet zitten dus er moet echt wel wat aan gedaan worden.

Evenstar, zonder betuttelend of weetikveel te klinken, maar ik ben soms echt zo aangenaam verrast over hoe je met bepaalde dingen om gaat. Vroegah was dat wel anders, of iig kwam je zo anders over toen.
Echt fijn om te zien dat je nu zo goed in staat bent om voor jezelf (en Arwen) te zorgen en keuzes te maken.
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

Yppy, tof! Jammer dat jullie nog een weekendje moeten wachten, maar goed... wat in 't vat zit...
  vrijdag 28 maart 2008 @ 15:14:49 #137
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_57674115
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
Moonah, die gedachte was mij ook al door mijn hoofd geschoten!
Maar het is ook wel een reden dat ik ga, de hele dacht achter de pc met zo'n zere schouder zie ik niet zitten dus er moet echt wel wat aan gedaan worden.

Evenstar, zonder betuttelend of weetikveel te klinken, maar ik ben soms echt zo aangenaam verrast over hoe je met bepaalde dingen om gaat. Vroegah was dat wel anders, of iig kwam je zo anders over toen.
Echt fijn om te zien dat je nu zo goed in staat bent om voor jezelf (en Arwen) te zorgen en keuzes te maken.
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

Yppy, tof! Jammer dat jullie nog een weekendje moeten wachten, maar goed... wat in 't vat zit...
Ik snap precies wat je bedoelt, en ja vroegaaah proest ik was echt erg he..
mijn moeder zei eerder tegen me, maf is dat meeste mensen zouden gek worden in zo;n maffe sitiatie als waarin ik nu zit qua woning etc. en jij bloeit alleen maar op.
ik wordt nog eens volwassen en wijs
  † In Memoriam † vrijdag 28 maart 2008 @ 15:18:16 #138
7074 moussy
kuttekop
pi_57674182
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:09 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Wat? Dat diegene weet dat ik mijn kind soms niet leuk vind omdat Kevin zijn vader is, of omdat Kevin het steeds weer voor elkaar krijgt om als het hier lekker loopt het weer weet te verpesten. Als diegene dat allemaal aan Kevin wil vertellen moet ie dat maar doen.
Ik vind dit echt heel erg om te lezen, je kan het dat kind toch niet kwalijk nemen dat ie gemaakt is door een in jouw ogen oetlul, dat kind heeft er toch ook niet om gevraagd om op de wereld gezet te worden? En daarbij heb je zélf de keuze gemaakt om met Oetlul een kind te maken. Ik mag echt hopen dat je zoon hier nooit achter komt.

Evenstar, wat klink je dapper, stoer en sterk
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 15:33:17 #139
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57674496
quote:
Super zeg!
* PM-girl gaat kijken in K&W

Nicole, ik denk maar hoop vooral dat je gevoel tijdelijk is. Ik deel overigens de mening van de anderen, over het hier plaatsen van dit gevoel.

[ Bericht 0% gewijzigd door PM-girl op 28-03-2008 15:34:07 (grr, ik heb mijn dag niet!) ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_57674564
-edit- Dank je marit. Ik moest het nog een paar keer teruglezen maar toen snapte ik pas wat er stond. Blame it on the hormones

[ Bericht 50% gewijzigd door owlet op 28-03-2008 15:42:17 ]
pi_57674634
ik vrees dat ze dat niet zegt
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:05:30 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_57675199
quote:
Als ik op bezoek kom, moet ik dan onze ligstoelen meenemen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:10:01 #143
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_57675316
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 12:19 schreef MeNicole het volgende:
Nijna

Mag ik hier even komen zeggen dat ik steeds meer een hekel aan mijn leuke ex begin te krijgen Steeds als het lekker loopt hier dan schopt hij me kei hard weer onderuit. Steeds moet ik weer de dupe worden omdat hij vind dat het anders moet. Het is op dit moment zelfs zo erg dat ik bijna mijn eigen kind niet meer leuk vind omdat K de vader is en ik daardoor aan hem vast zit. Dat is toch niet normaal

* _Bar_ krijgt hier kippenvel door...
Ik denk alleen persoonlijk dat dit weer zo een fase is waar je doorheen moet, scheiden is leiden, en dat is soms k*t
Maar om daardoor minder van je kind te gaan houden vind ik wel heel ver gaan
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:34:51 #144
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_57675899
Ik heb even steun en begrip nodig. Moeilijk zo'n peuterende dreumes. Misschien is dit gedrag al peuterpuberteit te noemen. Hij zegt dan geen nee, maar daar heeft hij geen woorden voor nodig.
Mijn oren doen zeer van het gegil....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_57675900
He Nicole, wat rot.
Kan me voorstellen dat je zelf ook schrikt van dat gevoel, maar het zal vast en zeker over gaan.
Je hebt zo'n lief jochie, en zoals hierboven al geschreven is, het is natuurlijk niet alleen maar K's zoon, het is ook jouw zoon! Ga morgen iets leuks doen met hem, even naar buiten, even genieten van je kind, ik weet niet of je in de buurt van het strand woont, maar dan kan jij je hoofd even lekker leeg laten waaien en kan Mikael lekker schelpjes zoeken!

pi_57675932
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 16:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik heb even steun en begrip nodig. Moeilijk zo'n peuterende dreumes. Misschien is dit gedrag al peuterpuberteit te noemen. Hij zegt dan geen nee, maar daar heeft hij geen woorden voor nodig.
Mijn oren doen zeer van het gegil....
Pfff lastig paradijsvogeltje. Van hieruit steun!
pi_57675963
Denken jullie soms dat ik er trots op ben dat ik Mikael soms niet leuk vind? Al weken lig ik er wakker van. Juist omdat ik hem niks kwalijk kan en wil nemen. En ik probeer dat gevoel ook te laten overwinnen door al het goeie. En dat lukt meestal ook. Maar heel soms zoals nu dan gaat dat gewoon even niet. Ik wil gewoon van Kevin af, op elke manier maar dat kan gewoon niet. En daar baal ik gewoon van.

En Bar ik zeg helemaal nergens dat ik minder van mijn zoon hou dan ik ooit gedaan heb. Ik zei alleen dat ik hem soms niet zo leuk vind als zou moeten.
Liefde
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:47:12 #148
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_57676178
MeNicole, ik denk ook niet dat ze het zo zullen bedoelen. Ik kan me niet heel goed voorstellen hoe jij je nu moet voelen, maar ik voel met je mee. Oordelen is niet aan de orde, je moet gewoon ff je ei kwijt.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:48:18 #149
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_57676217
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 16:36 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Pfff lastig paradijsvogeltje. Van hieruit steun!
Bedankt!
Leuke ticker heb je trouwens in je handtekening. Die had ik nog niet eerder gezien
pi_57676355
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 16:37 schreef MeNicole het volgende:
Denken jullie soms dat ik er trots op ben dat ik Mikael soms niet leuk vind? Al weken lig ik er wakker van. Juist omdat ik hem niks kwalijk kan en wil nemen. En ik probeer dat gevoel ook te laten overwinnen door al het goeie. En dat lukt meestal ook. Maar heel soms zoals nu dan gaat dat gewoon even niet. Ik wil gewoon van Kevin af, op elke manier maar dat kan gewoon niet. En daar baal ik gewoon van.

En Bar ik zeg helemaal nergens dat ik minder van mijn zoon hou dan ik ooit gedaan heb. Ik zei alleen dat ik hem soms niet zo leuk vind als zou moeten.

Hee, probeerde je alleen maar een hart onder de riem te steken,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')