Jezus ja, van mij mag tie ook de finale spelen alstie zo doorgaat.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:39 schreef De.Kromme het volgende:
Ik ben blij dat Mols boven verwachting presteert en dat ik mis zat.
Ik zie roda niet winnen op dat kunstgras veld.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zou wel vreemd zijn als Roda morgen wint. 20 april Feyenoord - Roda en dan 27 april Feyenoord - Roda.Hopelijk wint Heracles.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Doelpunten nog ergens terug te zien?
quote:Lurling krijgt kleedkamer wel stil
NAC-aanvaller Anthony Lurling was terug in De Kuip, waar hij twee seizoenen speelde. Toch kon hij geen revanche nemen. Feyenoord won met 2-0 en schakelde seizoensrevelatie NAC uit in het bekertoernooi. "We moeten nu gewoon de eerste vijf halen, dan kunnen we evengoed een feestje vieren."
Lurling gaf na afloop toe dat Feyenoord verdiend had gewonnen. "In de eerste helft hadden we alles onder controle, tot de 1-0 speelden we een goede partij. Maar toen die goal was gevallen wisten we dat het een lastig karwei ging worden. Dat heeft niets met Kuipvrees te maken. Dat de 2-0 dan valt maakt dan ook niets meer uit."
Toch hoeft NAC volgens Lurling niet te treuren. "Natuurlijk was het na afloop stil in de kleedkamer. Maar we moeten nu onze kop omhoog steken, want vrijdag wacht Vitesse alweer. We doen het in de competitie ook heel goed en staan momenteel vierde. Nu moeten we zorgen dat we bij de eerste vijf komen en Europees voetbal halen. Dan kunnen we evengoed een feestje vieren."
Zoek ze ook, zag niks van uit E, ja dat Mols die bal na 1 minuut pas goed voor zich hadquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Doelpunten nog ergens terug te zien?
Ik kom nooit op die site van je! Als je nou eens wat aan die tyfus popups doet zou de site al een stuk beter zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zoek ze ook, zag niks van uit E, ja dat Mols die bal na 1 minuut pas goed voor zich had![]()
Foto's van de halve finale van de KNVB Beker tussen Feyenoord en NAC Breda staan nu online op www.fr-fotopage.nl
Zometeen nog filmpjes
Gebruik Firefox ? Ik heb geen 1 pop-upquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik kom nooit op die site van je! Als je nou eens wat aan die tyfus popups doet zou de site al een stuk beter zijn.
na de gewonnen Van Hooijdonk cup nu de Mols Cup ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:04 schreef Zyggie het volgende:
Die Mols toch. Ik had hem al zoveel jaar geleden afgeschreven, is hij nu zowaar belangrijk.
Idd, ergerde ik me zaterdag ook al aan. Sta je 4-1 voor tegen VVV, lijkt me een uitgelezen kans om Hagary eens te bekijken, maar wat doet ie: hij zet Fer in de spitsquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ohja...
Wederom de wissels![]()
![]()
![]()
Waarom in godsnaam Greene in de spits? Gooi Hagary of Pedro er dan in. Of zitten die voor niets op de bank?
Wat een goals, wat een goalsquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:12 schreef dvdfreak het volgende:
doelpunten video
http://101greatgoals.magnify.net/item/9BWZMQ3LWBHBP462
Dat was van Bronckhorst. Die mistte voor open goal. Tikte hem net naast.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:19 schreef TC03 het volgende:
Ja, was een aardige goal. Mols ook prima afgemaakt. Alleen even later verprutste hij wel een enorme kans. Of was dat iemand anders? Niet altijd even goed gezien.
Oh oké. Landzaat, De Guzman, Van Bronckhorst en Sahin lijken ook zoveel op elkaar als je ogen niet 100% zijn. Kon hem er in ieder geval wel inkijken, hoe kan je die naast tikken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat was van Bronckhorst. Die mistte voor open goal. Tikte hem net naast.
ik heb ze wel gehoordquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Lang geleden dat ik zo voldaan (en knetterzat) naar huis terugkeerde zeg, het interesseert me dit keer ook écht geen reet dat ik nu pas thuis ben.
Wat een heerlijke wedstrijd, 90 minuten sfeer.. NAC-vak niet gehoord, kutratjes.![]()
![]()
FINALE
![]()
Dan heb je écht het verkeerde vak uitgekozen, voor het eerst sinds tijden dat ik gewoon 90 minuten lang heb staan zingen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik heb ze wel gehoord
zat in vak E![]()
ja maar komt goed volgende keerquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:41 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan heb je écht het verkeerde vak uitgekozen, voor het eerst sinds tijden dat ik gewoon 90 minuten lang heb staan zingen.
Waren toch nog genoeg kaarten voor W, Z, 2e ring achter goalquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja maar komt goed volgende keer
nac dat moet een liejde zingen hi ha ho![]()
en treurling ging klappen toen ze zongen lurling lurling
echter kwam daar achter je moerder is een
Ja, maar ging met iemand die niet graag bij de fanatieke zitquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:43 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waren toch nog genoeg kaarten voor W, Z, 2e ring achter goal
Wat is dat nou voor reden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, maar ging met iemand die niet graag bij de fanatieke zit
nu kon ik wel zwaaien naar de nakkersquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor reden.![]()
Nouja, suit yourself.
Dat kon ik ook wel hoor achter het goal.quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nu kon ik wel zwaaien naar de nakkers
dat ze dat vooraf nog draaidenquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:48 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat kon ik ook wel hoor achter het goal.
Always look on the bride side of life, tudutudutudutudu
Ik was 20.43 in het stadion.quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat ze dat vooraf nog draaiden
Ja jezus !quote:
Nee heb helemaal geen openingsnummer gehoord dit keer, verbaasde er me nog over.quote:
ja hij is cryptidschquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:54 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee heb helemaal geen openingsnummer gehoord dit keer, verbaasde er me nog over.
Van je beschijving wordt ik al helemaal niks wijzer.
wow al een hele weekquote:Op woensdag 19 maart 2008 03:10 schreef MarkNMGN het volgende:
En oja, Hofland speelt al vanaf AZ uit goede wedstrijden.
En nu ga ik slapen
Je denkt toch niet dat ik alleen voor jou site firefox ga gebruiken?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gebruik Firefox ? Ik heb geen 1 pop-up
quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja hij is cryptidsch
en openinsnummer is zo knvb kutje
ik om 20.55, half uur in de niet al te lange rij gestaanquote:
Frusti ajax-vriendjesquote:Wéér geen finale
Het begint inmiddels een gewoonte te worden maar NAC heeft zich wederom niet weten te plaatsen voor de finale van de beker.
In een ver van volle badkuip ging de eerste helft op de eerste 15 minuten na redelijk gelijk op. Gaandeweg de eerste helft kreeg NAC steeds meer grip op de wedstrijd en waren de NACcers ook steeds meer van voren te vinden. Een glaszuivere penalty werd NAC onthouden na een tackle van van bronckhorst op Fehér. Ruststand derhalve was 0-0.
In het tweede bedrijf ging het verder waar het de eerste helft stopte. Kansjes over en weer waarna het de kakkerlakken waren die na een moment van onachtzaamheid in de defensie van NAC de score wisten te openen via mols. NAC moest nu wel komen en na dom balverlies van Stam, die weer veel te vaak met de bal aan het lopen was scoorde van bronckhorst de 2-0 voor de droeftoeters. Met nog een kwartier op de klok zette NAC nog wel aan maar buiten een paar schoten op doel en een paar kopballen werd NAC niet meer gevaarlijk.
Weer geen finale dus, dan maar alles op de competitie maar @!#$ is het wel.
Oh ja, het is allemaal de schuld van blinde vink.
Ik heb ook lang in de rij gestaan kwam in de 1e minuut binnen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik om 20.55, half uur in de niet al te lange rij gestaan
zal wel door id controle komen(al hoefde ik die niet te laten zien)
quote:Lurling: "Hoef niet populairste man van Rotterdam te zijn"
19 maart 2008
Het komt waarschijnlijk nooit meer goed tussen het Feyenoord-legioen en Anthony Lurling. De aanvaller haalde zich ooit de woede van de Rotterdamse fans op de hals door als speler van SC Heerenveen Bonaventure Kalou een rode kaart aan te smeren en werd ook in zijn periode als Feyenoord-speler regelmatig uitgefloten. Nu hij het shirt van NAC Breda draagt, wordt hij tijdens elk bezoek aan de Kuip ook getrakteerd op een fluitconcert. Zo ook dinsdag, tijdens de halve finale van de KNVB beker.
Vanaf de eerste minuut werd Lurling bij ieder balcontact uitgefloten en werden er liedjes gezongen over het mogelijke beroep van zijn moeder. De spits zelf werd daar niet warm of koud van. "Ach, ik hoef niet de populairste man van Rotterdam te zijn. Ik vind Rotterdam sowieso geen leuke stad, trouwens. Ik heb hier een aantal maanden gewoond, maar was blij dat ik weer terug in Brabant was. Of de hatelijke ontvangst van de Feyenoord-fans me tegenviel? Nou, nee. Ik had ook niet verwacht dat ik hier met een bosje bloemen onthaald zou worden, hoor", zegt hij tegen FCUpdate.nl.
ja, ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:36 schreef EnactedChaos het volgende:
Heb overigens wel een trauna over gehouden aan die finale van 2003...
Hoop dat deze finale m'n trauma wegneemt
droge strotquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:56 schreef ruud_fr het volgende:
jorien is weer wakker
nog last van een kater?
[..]
ja, ik ook
het enige wat hetzelfde mag zijn van die dag is het weer
en geen drooglegging
Nergens last van toen, die omzeilden wij keurig met de Pannecokebootquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:56 schreef ruud_fr het volgende:
jorien is weer wakker
nog last van een kater?
[..]
en geen drooglegging
Lekker weertje was t inderdaad wel, verder alles kut. Binnen 20 min. met 2-0 achter ofzoquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:56 schreef ruud_fr het volgende:
jorien is weer wakker
nog last van een kater?
[..]
ja, ik ook
het enige wat hetzelfde mag zijn van die dag is het weer
en geen drooglegging
whehe, er was uiteraard wel ergens bier te krijgen, maar had liever gewoon op het terras gezetenquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Nergens last van toen, die omzeilden wij keurig met de Pannecokeboot
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 19 maart 2008 11:36 schreef EnactedChaos het volgende:
Heb overigens wel een traunma over gehouden aan die finale van 2003...
Hoop dat deze finale m'n trauma wegneemt
http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=13470quote:KeesdeJongh
Geplaatst: woensdag 19 maart 2008 om 11:13u
Jongens, ik had het al helaas voorspelt! Wij zullen daar nooit winnen in geen 44 of 144 wedstrijden! Klote loting, spelers die er niet voor gaan, we hebben maar 1 kaart gepakt. Maar 1600 supporters en 5000 supporters, want dat maakt ook veel uit! We hadden een pingel moeten krijgen, maar wij zijn NAC maar en niet de nerds, p$v of ajakkies. Maar goed toch weer een halve finale. Over 50 jaar zal het wel naar boven komen, dat de wedstrijden verkocht zijn. De nerds bestaan 100 jaar, geef hun een prijs en niet NAC, vink zorgt daarvoor! We moeten ze nu gewoon 30 maart pakken eerst fietstas vrijdag en dan pakken we ze ook gewoon in de plee-offs! 2 X en dan wel winnen in en van die droeftoeters. Ik ga een weekendje skien in Kirchberg, ik wil alleen maar goede geluiden horen van ons NAC, sportieve groet een teleurgestelde NAC supporter Kees de Jongh
ze winnen NOOIT in ROTTERDAMquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=13470
heerlijk
Nou dat boottochtje met een man of 100 en goeie muziek kan geen terasje tegenop hoorquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:11 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
whehe, er was uiteraard wel ergens bier te krijgen, maar had liever gewoon op het terras gezeten
http://www.youtube.com/watch?v=bhLbsqi766A&feature=relatedquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:51 schreef jorienvdherik het volgende:
heb je toen nog het trance/dance nummer gehoord wat ze tegenwoordig vaak voor het openen van het luik draaien ?
het gaat zo
tuut tuut tuut
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:52 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=bhLbsqi766A&feature=related
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:52 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=bhLbsqi766A&feature=related
quote:Feyenoord plukt jeugdinternationals weg bij Willem II
Bron: FcUpdate.nl
Willem II raakt na dit seizoen twee spelers uit de eigen jeugdopleiding kwijt. Moreno Rutten (14) en Mats van Huijgevoort (15) maken de overstap naar Feyenoord. Beide spelers maken deel uit van het Nederlands elftal voor spelers tot 15 jaar. De Rotterdamse club betaalt voor beide spelers een opleidingssom van 98.000 euro.
In Tilburg reageert men nuchter op het vertrek van beide jongelingen, die al jarenlang voor Willem II speelden. "We moeten er vooral niet te moeilijk over doen. De druk op die jongens was te groot om deze kans voorbij te laten gaan. Dat spelers van andere bvo's steeds jonger naar topclubs vertrekken, is nou eenmaal een tendens in het voetbal. Daar zullen we ons bij neer moeten leggen. Ik kan me best voorstellen dat die jongens graag bij Feyenoord willen spelen. Dat is een mooie club met een geweldige uitstraling. En misschien komt zo'n kans nooit meer", zegt Jan van Loon, hoofd opleiding van de Tilburgse club, in het Brabants Dagblad.
Je zou m haast niet hoeven omdat die de Visser (quote:'Dit is hét moment voor El Ahmadi'
FC Twente-middenvelder Karim El Ahmadi is klaar om komende zomer de overstap te maken naar een Nederlandse topclub. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Jan de Visser woensdagmiddag.
"Dit is hét moment voor Karim om een volgende stap te maken", meldt De Visser tegen Sportweek. "Hij is bezig aan zijn tweede goede seizoen op rij en wil graag naar de Nederlandse top. Een specifieke voorkeur heeft Karim niet. De interesse van Feyenoord speelt al lang."
De Visser vreest dat de vraagprijs van Twente een obstakel kan vormen. "Ze kunnen voor hem vragen wat ze willen. Je ziet steeds vaker dat subtoppers grote bedragen verlangen voor hun spelers."
De Visser ontkent verder dat Feyenoord een bod van zes miljoen euro heeft uitgebracht. "Als Feyenoord zes miljoen biedt dan komen ze er, lijkt mij, wel uit.
OMFGquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=13470
heerlijk
dit slaat dus echt nergens op hequote:Feyenoord bij bekerwinst niet naar Coolsingel
Feyenoord zal, als de ploeg er in slaagt om de KNVB beker te veroveren, niet gehuldigd worden op de Coolsingel. Volgens een woordvoerder van de gemeente vinden massale huldigingen op het bordes van het Rotterdamse stadhuis in de regel alleen plaats bij landskampioenschappen of het winnen van een Europese Cup. Bovendien is de finale 's avonds en geeft de politie om veiligheidsredenen de voorkeur aan een feest bij daglicht, meldt RTV Rijnmond woensdag.
De laatste keer dat Feyenoord op de Coolsingel een titel vierde, was na het behalen van de landstitel in 1999. Na de UEFA Cup-winst in 2002 vond er geen huldiging plaats, naar aanleiding van de dood van Pim Fortuyn enkele dagen eerder.
De finale van de KNVB beker staat gepland voor 27 april. Tegenstander in de eindstrijd is Roda JC of Heracles Almelo. Beide teams strijden vanavond in het Almelose Polman Stadion om de tweede plaats in de bekerfinale. Feyenoord bereikte dinsdag al de eindstrijd, door NAC Breda in de Kuip met 2-0 te verslaan.
Bron: FCUpdate
Zomeeteen op TV Rijnmondquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:46 schreef MarkNMGN het volgende:
Ergens nog een samenvatting van gisteren te zien?
Ze hebben ook nog een aantal combi-ratjes gevolgd, die reacties en de sfeerverhogende liederen waarover ze het hebbenquote:Anthony Lurling krijgt De Kuip niet stil
Dinsdag 18 maart 2008 - VOETBAL - Anthony Lurling wilde De Kuip stil krijgen, nam hij zich voor. Het lukte hem en zijn ploeggenoten niet. Weer is NAC er namelijk niet in geslaagd om de finale van de KNVB-beker te bereiken. Gisteravond gingen de Bredanaars met 2-0 kopje onder in de meest gevreesde voetbaltempel van Nederland.
'De halve finale wás de finale', sprak bondscoach Rinus Michels de legendarische woorden, nadat Oranje in 1988 Europees kampioen was geworden. De zege op Rusland in de eindstrijd was mooi, maar die op Duitsland in het duel daarvoor nóg mooier. Eindelijk verlost van een trauma. NAC en zeker de supporters zullen de komende tijd nog last blijven houden van dat eeuwige Kuip-syndroom. Ook gisteravond was het, zoals vaker, 'net niet' voor de Yellow Army. Feyenoord leefde pas op nadat het wat gelukkig op voorsprong was gekomen.
NAC begon in de verwachte opstelling. Dus zonder Fouad Idabdelhay en Matthew Amoah. Brandts koos voor Joonas Kolkka en Ahmed Ammi op de zijkanten. Anthony Lurling mocht het deze keer weer als spits proberen.
Voor hem geen probleem. Op welke positie de Bosschenaar ook staat, altijd weet hij voor dreiging te zorgen. Ook gisteravond weer in de bij lange na niet volle Kuip. De Feyenoord-defensie had het lastig tegen Lurling, die consequent werd uitgefloten door het Legioen.
Kort voor rust moest doelman Henk Timmer zich strekken op een venijnig schot van de gelegenheidsspits. Eerder hoefde Timmer een levensgrote mogelijkheid van een andere NAC'er, Rob Penders, alleen maar over te kijken. Veel meer lieten de gasten in aanvallend opzicht niet zien tot de pauze. Al had Csaba Fehér een penalty moeten krijgen, toen hij gevloerd werd door Danny Landzaat.
Net als Feyenoord waren de Bredanaars zoekende. De ploegen blonken uit in slordige passes en veel balverlies. Verder dan twee afstandsschotjes van Giovanni van Bronckhorst en Luigi Bruins kwam het elftal van Bert van Marwijk voor rust niet. NAC, dat voelde dat er wat te halen viel, zocht in de tweede helft daarom wat brutaler het doel van Timmer. Maar uitgerekend toen viel het doelpunt aan de andere kant. Sahin profiteerde van balverlies van Rogier Molhoek, passte op Michael Mols, die op zijn beurt NAC-keeper Jelle ten Rouwelaar passeerde, 1-0.
Het breekpunt, bleek al snel. Daarna kwamen de bezoekers er namelijk niet meer aan te pas. Zeker niet meer na de 2-0 van Danny Landzaat. Met een fraaie lob gaf hij Ten Rouwelaar het nakijken en bezorgde hij Feyenoord een finaleplaats. De spelers van NAC zullen op 27 april verbitterd voor de tv zitten. Als ze al kijken. Na FC Twente in 2004 en AZ in 2007, schopte ook een allesbehalve groots Feyenoord die ultieme finaledroom in duigen. Dat de Bredanaars via de competitie nog meedoen om alle mogelijke prijzen telde gisteren even niet voor iedereen met een NAC-hart.
Bron: BN De Stem
Heerlijkquote:'Als een kudde varkens behandeld ’
door Yadran Blanco.
Dinsdag 18 maart 2008 - VOETBAL Lopend vanuit het Valkenberg komt het gezang je langzaam tegemoet. Bredase voetbalsongs overstemmen voor één keer de karakteristieke stem die de reizigers in en rond het station van informatie voorziet. „Wij gaan niet, wij gaan niet opzij!"
Rond half zes maken de eerste NAC-fans aanstalten om zich richting de achterkant van hotel Mercure te begeven, daar waar de trein ruim een uur later zal vertrekken. Geen overbodige luxe blijkt later.
Bij café de Pint, tegenover het platform waar de streekbussen op- en afrijden, drinken grote groepen supporters zich moed in voor de halve finale later die avond. „We hebben immers nog nooit gewonnen in Rotterdam, maar dat gaat vanavond veranderen”, weet de 22-jarige Dylan, die al vanaf 16.00 uur met zijn maten voor het café staat.
Onder toeziend oog van NAC-stewards, Scorpio-beveiligers, lokale politie en de KLPD worden de NAC-supporters als vee door slechts één ingang naar het eerste perron geleid waar de eerste trein vertrekt. Drie kwartier wachten is meer regel dan uitzondering.
Eenmaal in de trein, waar vlaggen met het opschrift ‘NAC cupfighters’ tegen de ramen worden opgehangen, zingen de fans de meest recente hits. ‘Wij haten Rotterdam’, staat met stip op één. Gevolgd door ‘Kut kakkerlakken’.
Bij vertrek wordt de eerste trein hartstochtelijk toegejuicht door de menigte die ongeduldig wacht op het teken om in te mogen stappen in de tweede en laatste trein die richting Rotterdam gaat.
Daar, in de Maasstad, verwacht de rasechte Bredanaar Mark (25) dat zijn team voor het eerst in ruim dertig jaar de finale weer haalt. „We zijn in goede doen en hebben zin om eindelijk die beker eens te winnen. Ik gok op een 1-2 overwinning.”
De dertig minuten durende treinreis, begeleid door een helikopter, wordt door de overgrote meerderheid als een ware kwelling ervaren. „Het verschil met de reis naar Katwijk een ronde eerder is dat we nu als een kudde varkens worden behandeld in plaats van mensen”, zegt Richard, oorspronkelijk afkomstig uit Zeeland. „We mogen niks drinken, roken of eten”, valt Dylan hem bij.
Bij de Kuip aangekomen blijken de NAC-supporters niet meer te worden gecontroleerd. Tot tevredenheid van Mark is het boven de rivieren beter geregeld dan in Breda. „Met vijf uitgangen is het niet zo dringen, al moet ik zeggen dat het ook hier weer lang duurt.”
Na een kwalitatief zeer matige eerste helft kan Dylan eindelijk weer aan het bier. „Ik heb twee uur zonder gezeten. Ik ben nu bijna weer nuchter, maar vervelender vind ik dat NAC gewoon een strafschop had moeten krijgen. Vrienden stuurden allemaal smsjes dat het een zuivere pingel was. We pakken ze in de tweede helft.”
Maar dat komt er totaal niet van. Voor de derde keer in vijf jaar is de halve finale het eindstation voor de Parel van het Zuiden. Teleurgesteld zoeken de Bredase supporters na afloop, iets na elven, weer een plaatsje in de trein. Toen wij uit Rotterdam vertrokken, vertrokken wij uit Rotterdam. Wéér zonder overwinning. Geen finale. Wéér geen finale. Het is een heel stuk stiller.
Bron: BN De Stem
Dat had ik al voorspeld volgens mij... Tsja, bij een landskampioenschap zullen ze wel ineens het balkon gaan verbouwen o.i.d.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dit slaat dus echt nergens op he![]()
![]()
![]()
en dit dan
[ afbeelding ]
beelddatum 02-06-1991
Beschrijving Feyenoord wint de KNVB-beker 1992. Huldiging op het stadhuis. Hier John Metgod en Rob Witschge.
[ afbeelding ]
beelddatum 02-06-1991
Beschrijving Vanaf het balkon van het Rotterdamse stadhuis toont trainer Wim Jansen van Feyenoord zondagavond de KNVB beker aan het publiek.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Ons regionale dagblad De Stem, die altijd erg NAC-minded zijn, heeft ook een heel andere wedstrijd gezien:
[..]
Ze hebben ook nog een aantal combi-ratjes gevolgd, die reacties en de sfeerverhogende liederen waarover ze het hebben:
[..]
Heerlijk
quote:Eenmaal in de trein, waar vlaggen met het opschrift ‘NAC cupfighters’ tegen de ramen worden opgehangen, zingen de fans de meest recente hits. ‘Wij haten Rotterdam’, staat met stip op één. Gevolgd door ‘Kut kakkerlakken’.
wat een intelligentiequote:Toen wij uit Rotterdam vertrokken, vertrokken wij uit Rotterdam.
quote:Feyenoord sprak met diverse kandidaten voor opvolging Van Marwijk
Voetbal International meldt dat Feyenoord inmiddels met diverse kandidaten heeft gesproken voor de opvolging van Bert van Marwijk. Gudde liet weten dat bij sommige gesprekken de hele directie aanwezig was om een goed beeld te krijgen van de kandidaten. Tijdsdruk wil feyenoord zich niet opleggen. 'Deze week verwacht ik dan ook geen witte rook' aldus Gudde in VI.
Dat vond ik ook maar vreemd, wel mooi dat Makaay nog even werd toegezongen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Overigens kansloos dat Kolkka uitgefloten werd, wat heeft die gast misdaan?
Zijn ook niks gewend hé, die ratjes.quote:Officiële klacht Clubraad Nac
Beste Leon,
Naar aanleiding van de bekerwedstrijd tegen Feyenoord legt de Clubraad de volgende klacht neer bij Nac betreffende de wedstrijdvoorbereiding en de veiligheidsituatie:
1. Onvoldoende toiletten tijdens de treinreizen;
2. Onvoldoende voorbereiding in het gastenvak ten aanzien van catering en toiletten;
3. Onvoldoende communicatie over de vertrekprocedure na afloop van de wedstrijd. Waarom wordt de vertrektijd die reeds vooraf bekend was niet omgeroepen?;
4. Provocerende politie-eenheden rondom het uitvak;
5. Chargerende Mobiele Eenheid achter het uitvak waardoor enorme druk op de mensenmassa ontstond. Welke veiligheidsafweging rechtvaardigt deze charge waarbij o.a. ouderen, kinderen en vrouwen in de verdrukking kwamen?
Ik ben blij dat er geen doden of zwaargewonden zijn gevallen door het politie-optreden in een overvolle supportersbuffer.
Graag direct actie vanuit Nac richting de veiligheidsverantwoordelijke van Feyenoord en de politie Rotterdam.
Met vriendelijke groeten,
Sjoerd van Fessem voorzitter Clubraad
golcard als 1e voorrangquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
GVD! Ik lees nu dat ze met de kaartverkoop van de bekerfinale bij silvercardhouders willen gaan kijken hoeveel wedstrijden je in de beker hebt bezocht. Laat een maat van me nou net voor elke bekerwedstrijd kaarten voor mij hebben gehaald op zijn seizoenskaart![]()
Ben je gvd elke wedstrijd geweest, heb ik dadelijk nog geen kaart voor de finale.
Lurling niet neergetrapt op de trainingquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Overigens kansloos dat Kolkka uitgefloten werd, wat heeft die gast misdaan?
Dat dacht ik ook al toen ik het las jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Ons regionale dagblad De Stem, die altijd erg NAC-minded zijn, heeft ook een heel andere wedstrijd gezien![]()
Sowieso onzin, al die voorrangsregels bij een finale. Hooguit voor een diamondkaarthouder kan ik me er iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
GVD! Ik lees nu dat ze met de kaartverkoop van de bekerfinale bij silvercardhouders willen gaan kijken hoeveel wedstrijden je in de beker hebt bezocht. Laat een maat van me nou net voor elke bekerwedstrijd kaarten voor mij hebben gehaald op zijn seizoenskaart![]()
Ben je gvd elke wedstrijd geweest, heb ik dadelijk nog geen kaart voor de finale.
Dan klaagt de clubraad over de faciliteiten en de veiligheidsituatie, met name over de houding van de ME en de veiligheidsmensen en dan lees ik op één van de NACsites dat ze dit aan zichzelf hebben te danken omdat ze het wachten in het uitvak zat waren - maar dat is nu eenmaal gebruikelijk bij een combiregeling - en dat de NAC-fans hebben geprobeerd massaal het uitvak voortijdig te verlaten door de hekken aan de achterkant van G en GG open te breken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat vond ik ook maar vreemd, wel mooi dat Makaay nog even werd toegezongen.![]()
[..]
Zijn ook niks gewend hé, die ratjes.
Ja er zijn geloof ik zo'n 16.000 kaarten beschikbaar voor de thuisspelende club, 16.000 kaarten voor de uitspelende club en de rest voor de 'neutrale toeschouwers en een hele bende genodigden van de KNVB en daar zit ongetwijfeld het hele scheidsrechterskorps bij.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:43 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Sowieso onzin, al die voorrangsregels bij een finale. Hooguit voor een diamondkaarthouder kan ik me er iets bij voorstellen.
Krijgen scheidsrechters trouwens weer de kans om kaarten voor de bekerfinale te kopen?
Vind ik geen onzin hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:43 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Sowieso onzin, al die voorrangsregels bij een finale. Hooguit voor een diamondkaarthouder kan ik me er iets bij voorstellen.
Ja okej maar ik heb tegen zwolle kaarten gekocht in de vrije verkoop alleen tegen NAC heb ik ze via mn eigen SCC gekocht en de andere thuiswedstrijden kon ik door operatie niet....................maarja heb ook geen silvercard en das gewoon stomquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Vind ik geen onzin hoor.
Alle wedstrijden om de beker werden slecht bezocht, en nu Feyenoord in de finale staat wil iedereen opeens. Ik vind het geen gek idee of ze kijken hoeveel bekerwedstrijden iemand geweest is.
Exact. Ik vind dat degene die alle bekerwedstrijden geweest is, voorrang heeft t.o.v. iedereen die nu pas gaat.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:22 schreef Luni het volgende:
Alle wedstrijden om de beker werden slecht bezocht, en nu Feyenoord in de finale staat wil iedereen opeens. Ik vind het geen gek idee of ze kijken hoeveel bekerwedstrijden iemand geweest is.
Dat dus. Daarbij heb je nog mensen die af en toe niet kunnen doordeweekse avonden, en hufters als Jorien, die kaartjes kopen en door proberen te verkopen, puur om hun GC te houden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja okej maar ik heb tegen zwolle kaarten gekocht in de vrije verkoop alleen tegen NAC heb ik ze via mn eigen SCC gekocht en de andere thuiswedstrijden kon ik door operatie niet....................maarja heb ook geen silvercard en das gewoon stom
Maar dat is ook heel relatief. Ik ben alle wedstrijden geweest, maar mijn kaarten zijn gehaald met een andere seizoenskaart.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Exact. Ik vind dat degene die alle bekerwedstrijden geweest is, voorrang heeft t.o.v. iedereen die nu pas gaat.
Dat geouwehoer met die diamond-, gold- en silvercard wil ik ook niet zien. Heb er namelijk geen.
Precies, dan ben je ook keihard genaaid. En Jorien moeten ze een stadionverbod geven en al zn kaarten intrekken. Ikquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar dat is ook heel relatief. Ik ben alle wedstrijden geweest, maar mijn kaarten zijn gehaald met een andere seizoenskaart.
Dan moet die seizoenskaart dan voorrang krijgen, zodat hij weer kaarten kan kopen voor jou.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar dat is ook heel relatief. Ik ben alle wedstrijden geweest, maar mijn kaarten zijn gehaald met een andere seizoenskaart.
Maar ik denk dat de finale maar 1 kaart per SCC is.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan moet die seizoenskaart dan voorrang krijgen, zodat hij weer kaarten kan kopen voor jou.
Ik heb al mijn kaarten met mijn SCC gekocht, ja.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:38 schreef TJDoornbos het volgende:
Happel heb jij je kaartje voor Zwolle met je SCC gekocht dan?
Ze gaan kapot, die nep-Duitsersquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:25 schreef dvdfreak het volgende:
tegen roda dus
je ziet op een filmpje bij nacforever.nl dat ze die deur achter G open trappenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan klaagt de clubraad over de faciliteiten en de veiligheidsituatie, met name over de houding van de ME en de veiligheidsmensen en dan lees ik op één van de NACsites dat ze dit aan zichzelf hebben te danken omdat ze het wachten in het uitvak zat waren - maar dat is nu eenmaal gebruikelijk bij een combiregeling - en dat de NAC-fans hebben geprobeerd massaal het uitvak voortijdig te verlaten door de hekken aan de achterkant van G en GG open te breken.
Wie is er dan schuldig, dan roep je het toch echt over jezelf af.
Ik vind het echt wel humor. Het is zo'n beetje de meest fout geciteerde zin uit een muzieknummer maar perfect voor dit artikelquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:18 schreef ruud_fr het volgende:
quote "Toen wij uit Rotterdam vertrokken, vertrokken wij uit Rotterdam"
wat een intelligentie![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:12 schreef Happel het volgende:
Maakt overigens geen flikker uit welke regeling ze treffen, kom toch wel binnen.
wat een gelulquote:Overleg over huldiging op de Coolsingel
Foto: FR-Fans.nl
Datum: 20-03-2008
Bron: Metro
Er wordt overlegd of een eventuele bekerwinst van Feyenoord op de Coolsingel gevierd kan worden. Nu Feyenoord in de finale staat van het KNVB-bekertoernooi op 27 april rijst de vraag of de Coolsingel beschikbaar is voor een eventuele huldiging.
De Supportersvereniging Feyenoord hoopt er in ieder geval wel op. Feyenoord zelf wacht op een eventuele uitnodiging van de gemeente.
“We gaan er met iedereen over spreken”, vertelt woordvoerder Edmond Messchaert van burgemeester Ivo Opstelten. “Het is alleen zo dat het gangbaar is dat landskampioenschappen en Europacups op de Coolsingel worden gevierd.” Volgens hem is het niet gebruikelijk dat het winnen van de beker op het bordes wordt gevierd. “Maar nu dit speelt gaan we netjes overleggen.”
Overigens is het tijdstip van de bekerfinale ongunstig, de huldiging zou dan 's avonds moeten plaatsvinden. Woordvoerder Guido Vader van Feyenoord laat weten een eventuele uitnodiging van de gemeente af te wachten. “We kennen de richtlijn wat betreft een huldiging op de Coolsingel. Bovendien gaan we ons eerst richten op het winnen van de beker.” Mocht een huldiging op de Coolsingel niet mogelijk zijn, dan komt er sowieso een groot feest in het stadion.
Joop Verschuren van de Supportersvereniging Feyenoord is duidelijk. “Natuurlijk moet een eventuele bekerwinst op de Coolsingel gevierd worden. Maar we zijn ook nog in de race voor de titel.” Ook het feit dat de club 100 jaar bestaat is een extra reden voor een groot volksfeest in de stad. Verschuuren snapt wel dat de gemeente voorzichtig is, nadat het bij de laatste huldiging tien jaar geleden mis ging. “Maar wij zullen er alles aan doen om dat te voorkomen. Bovendien is het een mooi afscheid voor burgemeester Opstelten.”
Toen moest jij nog geboren worden.quote:
nee hoor, maar toen stonden ze ook op het bordes.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Toen moest jij nog geboren worden.
Dat is niet meer relevant natuurlijk na '99.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat een gelul
en 1991 en 1992 dan
nee, logisch ze willen nooit meer een huldigingquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:22 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat is niet meer relevant natuurlijk na '99.
Tuurlijk, wat dat betreft kwam de dood van Fortuyn de meeste winkelhouders op de coolsingel wel goed uit toen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee, logisch ze willen nooit meer een huldiging
Tof stukje, over wie gaat dat of waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:16 schreef Luni het volgende:
-
Is die wel.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:28 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Neem aan dat je zelf niet zo oud bent
Geen idee, waar het vandaan, kreeg het van een maat van me.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:28 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Tof stukje, over wie gaat dat of waar heb je die vandaan?
Neem aan dat je zelf niet zo oud bent
Dat wordt dus geluk hebben en hopen dat de sigarenboer opschiet met het uitdraaien van de kaarten.quote:SEIZOENKAARTHOUDERS VOORRANG BIJ KAARTVERKOOP BEKERFINALE
Feyenoord stelt zijn seizoenkaarthouders als eerste in de gelegenheid om een kaart te kopen voor de bekerfinale van zondag 27 april tegen Roda JC. Zodra de verkoop start kan elke seizoenkaarthouder trachten een kaart te bemachtigen. Voorlopig zijn ongeveer 17.000 kaarten voor Feyenoord-supporters beschikbaar. Op een verzoek vanuit de club om meer kaarten te verkrijgen is in eerste instantie negatief vanuit de KNVB gereageerd. De kaartverkoop voor de finale zal uiterlijk op 5 april a.s. starten. Hierover wordt nog een bericht naar buiten gebracht.
Feyenoord heeft er bewust voor gekozen om alle seizoenkaarthouders gelijke rechten te bieden. Bij eerdere gelegenheden werd voorrang verleend aan de houders van een uitkaart. Zo kon het gebeuren dat een supporter die pas een paar jaar een seizoenkaart had maar wel uitwedstrijden bezocht voorrang kreeg op iemand die pakweg 40 jaar een seizoenkaart heeft maar niet naar uitwedstrijden gaat. Volgens Feyenoord zou het te veel seizoenkaarthouders te kort doen wanneer aan uitkaarthouders voorrang verleend zou worden. Omdat er officieel nog geen overleg heeft plaats gehad tussen Feyenoord, de KNVB en Roda JC is de exacte wijze van verkoop nog niet bekend. Zodra dat het geval is zal Feyenoord dat direct via deze website melden.
Mochten er na de verkoopperiode voor seizoenkaarthouders nog kaarten over zijn dan stelt Feyenoord ook haar clubkaarthouders nog in de gelegenheid om kaarten te kopen. De verwachting is echter dat dit niet aan de orde zal zijn. Seizoenkaarthouders die hun betalingsverplichtingen jegens Feyenoord niet zijn nagekomen komen niet in aanmerking voor een kaart.
Bron: Feyenoord.nl
De helft heeft dan dus gewoon pech, best zuur eigenlijkquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Info over de kaartverkoop voor de finale:
[..]
Dat wordt dus geluk hebben en hopen dat de sigarenboer opschiet met het uitdraaien van de kaarten.![]()
Ouwehoer toch niet. Het zou pas een kutregeling zijn wanneer alleen diamond-, gold- en silvercardhouders voorrang kregen. Nu dien je er maar gewoon op tijd bij te zijn, anders heb je pech.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:49 schreef gitaarsnaar het volgende:
bah, wat een kutregeling
ben je naar elke thuiswedstrijd van de beker geweest waar ongeveer het halve stadion leeg is, krijg je dit als dank
Nee hoor, nu is het gewoon een loting.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ouwehoer toch niet. Het zou pas een kutregeling zijn wanneer alleen diamond-, gold- en silvercardhouders voorrang kregen. Nu dien je er maar gewoon op tijd bij te zijn, anders heb je pech.
wat een kut regelingquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ouwehoer toch niet. Het zou pas een kutregeling zijn wanneer alleen diamond-, gold- en silvercardhouders voorrang kregen. Nu dien je er maar gewoon op tijd bij te zijn, anders heb je pech.
Een betere regeling zou inderdaad zijn dat supporters die een toeganskaartje verkopen door tegenvallende resultaten verbannen moeten worden uit het stadion.quote:
De regels zijn nu eenmaal zo en er zullen altijd mensen teleurgesteld moeten worden. Feijenoord zal niet alle plaatsen krijgen, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is een loting inderdaad, als je een bijzonder trage medewerker treft aan de balie dan grijp je er vast naast.
Maar ik zoek gewoon zorgvuldig een rustige sigarenboer uit in de buurt, waar ik mijn SCC de avond ervoor al afgeef zodat ze meteen om 09.00 uur kunnen beginnen met doorheen halen, al is dat nog geen garantie op succes.
Overigens 17.000 kaarten voor Feyenoord-supporters, en 17.000 voor Roda-fans. Zoveel Roda fans zitten er normaal gesproken niet eens bij een thuiswedstrijd in Kerkrade.![]()
Daar staan alle gloryhunters weer massaal in de rij om een plaatsje in de Kuip te bemachtigen. Zij kunnen bij wijze van spreken de hele familie meenemen, terwijl Feyenoord duizenden vaste supporters moet teleurstellen. Ik ben voor een andere verdeling.
![]()
Sowieso is het overdreven dat er 17.000 kaarten gaan naar neutrale toeschouwers en genodigden natuurlijk.
Dan grijpen een hoop seizoenskaarthouders die misschien wel alle wedstrijden zijn geweest naast de kaarten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
ze hadden gewoon diamond-gold-silver scc moeten doen
quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:18 schreef Happel het volgende:
[..]
De regels zijn nu eenmaal zo en er zullen altijd mensen teleurgesteld moeten worden. Feijenoord zal niet alle plaatsen krijgen, dat weet iedereen.
Iedereen hier is tegen omdat ze zeker een silvercard of iets dergelijks hebben? Ik verfoei dat hele kaartensysteem exact om deze reden. Nu is het gewoon wie eerst komt, eerst maalt. Zo hoort het gewoon te gaan.
Jeejtej naar alle 4?quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:49 schreef gitaarsnaar het volgende:
bah, wat een kutregeling
ben je naar elke thuiswedstrijd van de beker geweest waar ongeveer het halve stadion leeg is, krijg je dit als dank
Ze hadden het gewoon op basis van gekochte kaarten moeten doen in de voorgaande rondes. Ik kan zat DC houders die er een paar gemist hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
ze hadden gewoon diamond-gold-silver scc moeten doen
En zo is het.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:40 schreef Staanplaats het volgende:
Ik zorg gewoon dat ik optijd ben en anders maar via andere weg. Zat mogelijkheden om aan kaarten te komen. Dit is gewoon het beste alle supporters gelijk behandelen, dan maar een nachtje voor de sigarenboer staan als je graag naar binnen wil.
Nouja, dat nachtje voor de sigarenboer doe ik wel, maar ik denk dat de regeling best beter kon voor de mensen die wel naar alle bekerwedstrijden zijn geweest, hoe moeilijk het misschien ook is.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:40 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Jeejtej naar alle 4?![]()
Ik zorg gewoon dat ik optijd ben en anders maar via andere weg. Zat mogelijkheden om aan kaarten te komen. Dit is gewoon het beste alle supporters gelijk behandelen, dan maar een nachtje voor de sigarenboer staan als je graag naar binnen wil.
Nee dat snap ik ook wel.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:18 schreef Happel het volgende:
[..]
De regels zijn nu eenmaal zo en er zullen altijd mensen teleurgesteld moeten worden. Feijenoord zal niet alle plaatsen krijgen, dat weet iedereen.
Ik heb inderdaad ook een Silvercard, dat was wel prettig met de Uefacup-finale moet ik zeggen, maar ik snap wel dat ze voor dit systeem hebben gekozen. Al was het eerlijker geweest als ze rekening hadden gehouden met het aantal beker-wedstrijden dat mensen hebben bezocht, maar dat is vrijwel onmogelijk na te gaan helaas omdat niet iedereen de kaarten heeft gekocht op een (eigen) seizoenskaart.quote:Iedereen hier is tegen omdat ze zeker een silvercard of iets dergelijks hebben? Ik verfoei dat hele kaartensysteem exact om deze reden. Nu is het gewoon wie eerst komt, eerst maalt. Zo hoort het gewoon te gaan.
Ik woon in Weert!quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:59 schreef jorienvdherik het volgende:
mensen van plan om naar appingendam te gaan voor de lokale sigarenboer ?
Hoe is de verkoop bij Roda eigenlijk geregeld?quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:11 schreef Staanplaats het volgende:
Ik heb nog wat Roda cc's, nu alleen nog mn duitse tongval oefenen..
Desnoods...............als ik er maar bij ben!quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:59 schreef jorienvdherik het volgende:
mensen van plan om naar appingendam te gaan voor de lokale sigarenboer ?
Roda JC heeft al veel vragen gekregen omtrent kaartverkoop, busvervoer etc. voor de Bekerfinale op 27 april.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hoe is de verkoop bij Roda eigenlijk geregeld?
Kwart voor 9 bij de tickutbox is ook goed hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:40 schreef Staanplaats het volgende:
dan maar een nachtje voor de sigarenboer staan als je graag naar binnen wil.
kwart voor 9 vind ik riskant! 8.00 vind ik beter!quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:22 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kwart voor 9 bij de tickutbox is ook goed hoor.
of een dag van tevoren je kaart achterlaten, lukt zeker als je er vaker komtquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
kwart voor 9 vind ik riskant! 8.00 vind ik beter!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik zeg doodschoppen: http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=8964
Wat een bedragen durven die gasten nu al te vragen joh.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik zeg doodschoppen: http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=8964
Kan ik ze morgen(of wanner ze ook verkocht worden) ook in A'dam halen? Of alleen met clubkaart?quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Roda JC heeft al veel vragen gekregen omtrent kaartverkoop, busvervoer etc. voor de Bekerfinale op 27 april.
Zodra de club alle informatie in haar bezit heeft, zult u dit via deze website en de andere media vernemen.
we kunnen ook een ticketbox pakken in amsterdam bij de dam
Om 09.01 zal er wel een storing zijnquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:59 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee hoor, nu is het gewoon een loting.
Durf m'n hand ervoor in het vuur te steken dat het 9.01 is uitverkocht...
Maargoed, zoals je al zei: aan kaarten komen we toch wel.
Juist! Geef die Gouden seizoenskaart houders eens voorrang. Dat Ahoy feest wat niet door ging is ook al door onze neus geboord. Daar had ik natuurlijk al te graag naartoe gewillen.quote:Oproep: Stuur e-mail over kaartverdeling
Veel supporters reageren verontwaardigd op het bericht van Feyenoord over de verdeling van de kaartverkoop van de finale. Voor deze finale krijgen alle seizoenkaarthouders even veel kans op een kaartje voor de finale. Bij de afgelopen finales (bekerfinale in 2003 en Uefa Cup in 2002) kregen uitkaarthouders nog voorrang.
Deze keer laat Feyenoord de fanatieke aanhang in de kou staan. De supporters die wekelijks stad en land afreizen om hun club te zien moeten ook voor de bekerfinale in de vroege uurtjes in de kou staan om een kaart te bemachtigen. Er zijn meerdere mogelijkheden om de fanatieke aanhang van een kaart te voorzien.
Uitkaarthouders
Feyenoord gaat voorbij aan het feit dat er ook uitkaarthouders zijn die geen gebruik maken van hun kaart. Deze scheiding is makkelijk te maken, omdat altijd wordt bijgehouden welke wedstrijden zijn bezocht.
Bekerwedstrijden 2007-2008
Omdat bij het bezoeken van bekerwedstrijden dit seizoen niet altijd verplicht was een clubkaart of seizoenkaart te gebruiken valt deze mogelijkheid min of meer af.
Gouden Seizoenkaart
Ook zou men kunnen denken aan een voorrang van de zogenaamde Gouden Seizoenkaarten. Echt veel voordelen hebben de Gouden Seizoenkaart houders niet. Behalve een feest in Ahoy dat niet door ging. Om dat de zelfde seizoenkaarthouders die nu evenveel kans maken op een kaart geen interesse hadden in een feest.
Alle supporters die niet eens zijn met de regeling omtrent de kaartverkoop van de finale roepen wij op een mail te sturen naar de coordinator supporters zaken van Feyenoord, Ton Strooband. U kunt mailen naar tst@feyenoord.nl. Maak in uw mail op een nette manier kenbaar dat u het niet eens bent met de voorgenoemde regeling omtrent de kaartverkoop voor deze wedstrijd. Wellicht kan dit Feyenoord nog van gedachten doen veranderen.
quote:21-03-2008 VOORRANG VOOR DIAMOND- EN GOLDCARDHOUDERS BIJ KAARTVERKOOP BEKERFINALE
Feyenoord heeft besloten om de houders van een Diamond- en Goldcard extra voorrang te verlenen op de verkoop van kaarten voor de bekerfinale op 27 april aanstaande. In eerste instantie was besloten om alle seizoenkaarthouders gelijke kansen te bieden. Daags na dit besluit komt Feyenoord hier op terug. ‘Een inschattingsfout, die we zo snel mogelijk recht willen zetten’ aldus Ton Strooband, coördinator Supporterszaken. ‘De Diamond- en Goldcardhouders bezoeken elk seizoen bijna alle wedstrijden, uit en thuis, inclusief alle bekerwedstrijden. We kunnen rustig stellen dat deze groep supporters de meest trouwe aanhang van de club is en we kunnen dat vanwege ons registratiesysteem ook aantoonbaar maken. We moeten natuurlijk voorkomen dat zij straks buiten staan.’
Silvercardhouders vallen niet binnen de voorrangsregeling. Strooband: ‘Een uitkaart vraag je aan om uitwedstrijden te kunnen bezoeken. Het overgrote deel van de Silvercardhouders maakt echter nooit of slechts incidenteel gebruik van deze mogelijkheid. In dit opzicht onderscheiden ze zich dus niet van de overige seizoenkaarthouders. Het uitsluitend bezitten van zo’n kaart kan dus niet betekenen dat je ten opzichte van andere seizoenkaarthouders een voorrangspositie geniet. Wel willen we een uitzondering maken voor Silvercardhouders die een respectabel aantal uitwedstrijden hebben bezocht. Hoeveel wedstrijden dat zijn en hoe we deze mensen vervolgens aan een kaart gaan helpen moeten we nader bezien.’
Zodra de voorverkoop start krijgen de Diamond- en Goldcardhouders - in totaal zo’n 1.300 supporters - één dag de tijd om een kaart te kopen. Daarna zijn alle overige seizoenkaarthouders aan de beurt.
‘In een situatie waarin de vraag het aanbod vele malen overstijgt kun je het als club eigenlijk nooit helemaal goed doen. Op deze manier is de trouwste aanhang van de club in elk geval verzekerd van een kaart. Voor de overige seizoenkaarthouders zal het een loterij worden. Het enige dat we als club nog kunnen doen is te trachten meer kaarten te verkrijgen, maar die kans achten we vooralsnog bijzonder klein.’
quote:Het is nog maar de vraag of Feyenoord het aankomende weekeinde over Tim de Cler kan beschikken. De linksback van de Rotterdammers heeft een hamstringblessure opgelopen tijdens het bekerduel van afgelopen woensdag tegen NAC Breda en is nog een vraagteken. Ook Henk Timmer's inzetbaarheid is onzeker.
Tijdens de training van vrijdagochtend was De Cler wel op het trainingsveld te vinden. De Oranje-international werkte echter een individueel programma af en voegde zich niet bij de groep. Hierdoor is het hoogst onwaarschijnlijk dat de vleugelverdediger inzetbaar zal zijn tijdens de stadsderby tegen Sparta Rotterdam.
Op diezelfde training raakte doelman Henk Timmer geblesseerd aan zijn schouder. De ervaren goalie kwam verkeerd terecht op het gewricht. De international moest de training vroegtijdig staken. Of Timmer op tijd fit zal geraken, viel nog niet te zeggen. Waarschijnlijk zal er zondag beslist worden of hij inzetbaar is tegen Sparta.
Andwélé Slory, Nicky Hofs en Chun-Soo Lee zijn alle drie op de goede weg terug van hun blessures, maar het duel met Sparta komt nog te vroeg. Alleen Hofs zou een kleine kans kunnen maken om als reservespeler op het wedstrijdformulier terecht te komen. Verder zijn Roy Makaay, Tim Vincken en Ron Vlaar nog altijd herstellende.
Dusquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:20 schreef jorienvdherik het volgende:
ik kan zondag maar weinig zien
heb een verjaardag
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoeveel Diamond & Goldcardhouders zijn er, iets van 1200-1400 ofzo?
nooit dat ik deze verkoopquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:54 schreef denthemen het volgende:
Jorien, skelper moment?
Voor de overige: Gefelicteerd met jullie finale plek
Toch zou het best kick zijn om van de halve of kwartfinale op een neutraal terrein te voetballen..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:15 schreef gitaarsnaar het volgende:
http://www.nac.nl/nieuws/(...)s-bekertoernooi.html
[ afbeelding ]
Tsjah moet je er weer van zeggen, en goldcardhouders die dan weer amper gebruik hebben gemaakt van hun mogelijkheden? Op basis van wat krijgen zij de dan voorrang?quote:
ik vind het ook bestquote:Op zaterdag 22 maart 2008 08:36 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Tsjah moet je er weer van zeggen, en goldcardhouders die dan weer amper gebruik hebben gemaakt van hun mogelijkheden? Op basis van wat krijgen zij de dan voorrang?
Nouja als het maar bij deze regeling blijft, dan vind ik het best.
Daar bedoel ik dus op. Op basis van welk 'fanatisme' krijgen goldcardhouders die uitwedstrijden laten schieten nu voorrang dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik vind het ook best
psv uit was me laatste uitwedstrijd
en nu krijg ik voorrang
geloof er niks vanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:49 schreef Happel het volgende:
Ja, schattig man.
quote:Traag, loom maar ook opwindend
Na een hardnekkige dip begint Nuri Sahin weer te lijken op de speler die in de eerste weken van het seizoen zoveel indruk maakte. Maar scepsis zal er altijd zijn over de Feyenoord-middenvelder, gehuurd van Borussia Dortmund. Aan de vooravond van de derby tegen Sparta, morgen op het Kasteel in Rotterdam-West, een interview met de middenvelder van Feyenoord.
Nuri Sahin is steevast goed voor een vermakelijke voetbaldiscussie. Is de Duitse Turk van Feyenoord een begaafde stilist met de potentie van een Europese topper? Of kan dat eigenlijk niet meer in het moderne voetbal, zo’n trage, lome technicus in het hart van je elftal?
De 19-jarige voetballer zelf gaf op het veld in elk geval nog geen eenduidig antwoord. Zijn entree bij Feyenoord was dit seizoen imponerend, als controleur naast aanvoerder Giovanni van Bronckhorst. Een paar maanden later was Sahin geregeld de achilleshiel in de Rotterdamse ploeg, toen hij te vaak omver werd geblazen op het middenveld.
,,Ik heb gewoon een tijdje heel slecht gespeeld,’’ vindt Sahin zelf. ,,In die periode was ik niet fris, mijn lichaam was moe. Dat maakte me kwetsbaar, met name in de duels en in de omschakeling.’’ Trainer Bert van Marwijk roemde al geregeld het reële zelfbeeld van de tiener, tot het eind van dit seizoen gehuurd van Borussia Dortmund. Sahin kent zijn eigen kwaliteiten, maar ook zijn beperkingen. ,,Mijn gebrek aan power en dynamiek is mijn grootste minpunt,’’ vindt de middenvelder. ,,Daarom werk ik daar ook zo hard aan. Ik doe veel aan gerichte kracht- en looptraining, met conditietrainer Egid Kiesouw. Al moet ik mezelf ook niet helemaal willen veranderen. Juist mijn sterke punten hebben me gebracht waar ik nu ben.’’
Dinsdag in de bekerwedstrijd tegen NAC was zijn rol onopvallend, maar vorige week tegen AZ maakte Sahin weer eens grote indruk, als linkermiddenvelder. De fijnproever moet gesmuld hebben van Sahins samenspel met Luigi Bruins, nog zo’n jongen die de bal het liefst streelt en koestert.
Sinds Sahin een driemansmiddenveld vormt met Van Bronckhorst en Denny Landzaat, lijkt Feyenoord weer langzaam overeind te klimmen. ,,Ik voel me weer sterk,’’ zegt Sahin. ,,En het loopt met de hele ploeg steeds wat beter. Er is weer vertrouwen, zeker ook bij mij. Bovendien is het heel prettig voetballen met jongens als Denny en Gio naast me, spelers die al heel veel hebben meegemaakt.’’
De Turkse jeugdinternational is typisch zo’n speler waar een trainer het in ziet zitten, of juist niet. onder Van Marwijk was Sahin al heel jong een vaste kracht bij Borussia Dortmund, maar diens opvolger Thomas Doll was minder overtuigd en liet hem op huurbasis vertrekken.
Bij Borussia Dortmund debuteerde Sahin in het seizoen 2005-2006. Hij kwam tot 23 competitiewedstrijden en scoorde eenmaal. Een voetbaljaar later speelde hij 24 duels in het eerste van Dortmund. Qua doelpunten bleef de teller toen op nul staan. Van Marwijk was toen zijn trainer.
,,Maar dat Van Marwijk na dit seizoen vertrekt bij Feyenoord, betekent niet automatisch dat ik ook wegga,’’ aldus Sahin. ,,Er is nog geen beslissing genomen door de clubs, dus ik kan nog niks over mijn toekomst zeggen. Maar ik heb het naar mijn zin bij Feyenoord. De mensen zijn goed voor me, ik voel me thuis in de stad. We zullen wel zien hoe het loopt.’’
Nog voor zijn overstap naar Rotterdam verdiepte Sahin zich zorgvuldig in zijn nieuwe club. In de wekelijkse quiz in het programmaboekje van Feyenoord – met vragen over de geschiedenis van de club – staat Sahin fier bovenaan met negen punten.
,,Bij mij waren die vragen wel iets makkelijker dan bij de rest,’’ lacht Sahin. ,,Maar ik ben wel een type dat alles bijhoudt en dingen opzoekt over voetbal. Ik ken veel clubs en spelers uit verschillende competities. Dat heb ik van jongs af aan al. En over Feyenoord ben ik gelijk gaan googlen toen ze interesse toonden.’’
De parallellen tussen de Rotterdamse club en Borussia Dortmund zijn talrijk, vindt Sahin. ,,Het zijn allebei clubs van het volk, met hele trouwe en fanatieke supporters. Misschien dat de overstap ook daarom zo makkelijk was. Ik ben opgegroeid bij Borussia, dus ik weet wat een arbeidersclub losmaakt. Net als bij Feyenoord gebeurt er altijd wel wat en iedereen heeft een mening. Ik vind dat wel mooi.’’
Het jaar in de eredivisie heeft hem hoe dan ook vooruit geholpen, vindt Sahin. ,,Ik ben fysiek, maar ook in mentaal opzicht gegroeid. Na die mindere periode moest ik zélf zorgen dat ik weer mijn plek zou veroveren in het team. Voor een jonge speler is dat alleen maar goed. Niet alles gaat vanzelf. Ik heb nog genoeg te bewijzen.’’
Even een overzicht van de contracten. Mols en Ekramy hebben een aflopend contract. Mols zal er denk ik nog een jaartje aan vast knopen, van Ekramy durf ik het niet te zeggen.quote:Keepers
Henk Timmer 2009 + optie 1 jaar
Sherif Ekramy 2008
Erwin Mulder 2011
Darley Ramon Torres 2013
Verdedigers
Andre Bahia 2009
Kevin Hofland 2011
Tim de Cler 2011
Ron Vlaar 2009
Serginho Greene 2009
Jordy Buijs 2009
Middenvelders
Jacob Lensky 2009
Danny Buijs 2009
Jonathan De Guzman 2010
Nicky Hofs 2009
Nuri Sahin Gehuurd tot 2008
Theo Lucius 2009
Luigi Bruins 2011
Giovanni van Bronckhorst 2010
Georginio Wijnaldum 2010
Denny Landzaat 2010
Leroy Fer 2012
Aanvallers
Tim Vincken 2010
Roy Makaay 2010
Diego Biseswar 2009
Michael Mols 2008
Andwelé Slory 2010
Chun-Soo Lee 2011
Dubbel hands, hij neemt de bal aan met z'n arm en vervolgens controleert hij de bal met diezelfde arm en tikt hem voor z'n voetenquote:Op zondag 23 maart 2008 14:47 schreef Irritatie100 het volgende:
1-1 Boukhari, wel na een handsbal..
EDIT: niet zo'n beetje hands ook trouwens![]()
Wat zei jequote:Op zondag 23 maart 2008 15:08 schreef De.Kromme het volgende:
Timmer.
Die man pakt punten, echt. In tegenstelling tot Hofland en Bahia
![]()
.
Je vriendje gaat al weg hoor, rustig maar.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:47 schreef EnactedChaos het volgende:
Mooie quote van RR:
"Je zou toch denken aan een wissel, maar van Marwijk heeft nog steeds vertrouwen in de 11 die op het veld staan..."
Zet Hofs erin ofzo, doe iets
Ik heb me nog nooit zo rustig gevoeld...quote:Op zondag 23 maart 2008 15:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Je vriendje gaat al weg hoor, rustig maar.
Het getuigt tevens van het feit dat we echt moeten winnen, zo vroeg in de wedstrijd al zo'n enorm risico durven nemenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:15 schreef EnactedChaos het volgende:
Fer voor Sahin
Wat een wissel, wat een inzicht, wat een tactisch meesterwerkje, poeh, chapeau!
Doe niet zo triest man, deze wedstrijd win je met een normale scheids met 3-0. Het was geen slechte wedstrijd vandaag.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:21 schreef EnactedChaos het volgende:
Wat een Held
[ afbeelding ]
Wat een wereldtrainer
Hij gaat ons de beker geven
Ach joh, gewoon een beetje sarcasme. Ben een beetje melig, vat t allemaal niet zo serieus op.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Doe niet zo triest man, deze wedstrijd win je met een normale scheids met 3-0. Het was geen slechte wedstrijd vandaag.
Onzin, ook bij de doelpunten van Feyenoord was dat zo. Komt gewoon omdat het 2 Rotterdamse clubs zijn. Was een leuk verslagquote:Op zondag 23 maart 2008 16:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Kankerjol.
Wat een teringhond is dát zeg.![]()
Die presentator bij Radio Rijnmond is trouwens ook een ras-Spartaan, gaat helemaal uit z'n bol bij de 3-2 van Sparta.
Twee prijzen in twee termijnen als coach.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:21 schreef EnactedChaos het volgende:
Wat een Held
[ afbeelding ]
Wat een wereldtrainer
Hij gaat ons de beker geven
1 prijs en 1 prijsje in 5 jaar bedoel je, en die 2e gaan we met hem niet eens pakken zo. Zal Buijs, Hofland en Greene nog wel speeltijd geven in de finalequote:Op zondag 23 maart 2008 16:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Twee prijzen in twee termijnen als coach.
Ééntje moeten we eerst nog zien te winnen.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Twee prijzen in twee termijnen als coach.
Oh nee, dat is de verdienste van het team of een speler...
Kijk, nou zeg je eens een keer iets zinnigs...quote:Op zondag 23 maart 2008 16:33 schreef Happel het volgende:
Oh nee, dat is de verdienste van het team of een speler...
Idd.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ééntje moeten we eerst nog zien te winnen.
Geef ze eens ongelijk.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:38 schreef De.Kromme het volgende:
Die kut-Spartaantjes echt feest vieren alsof ze de CL hebben gewonnen.
Twente 2-1, en nu oprotten.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Sparta is de #1 club van Rotterdam!
Je weet wie het zegt. EC die heeft hem nooit gemogen, dus dat tel ik niet mee. Loekie waait met alle winden mee, die vind het nooit goed ook al is het dat wel.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:41 schreef MarkNMGN het volgende:
Wedstrijd heb je gewoon verloren door Jol, al die v. Marwijk opmerkingen hier zouden nooit gemaakt worden als Feyenoord vandaag terecht met 2-4 gewonnen had.
edit en je weet waaromquote:Op zondag 23 maart 2008 16:41 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Precies, bovendien was de wissel Sahin - Fer ook geen verkeerde. Fer is een middenvelder en bovendien fysiek erg sterk en balvast. Fer valt altijd goed in.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:41 schreef MarkNMGN het volgende:
Wedstrijd heb je gewoon verloren door Jol, al die v. Marwijk opmerkingen hier zouden nooit gemaakt worden als Feyenoord vandaag terecht met 2-4 gewonnen had.
EC heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Je weet wie het zegt. EC die heeft hem nooit gemogen, dus dat tel ik niet mee.
Gelul, ik heb het ook nooit op Bert gehad als trainer.quote:Loekie waait met alle winden mee, die vind het nooit goed ook al is het dat wel.
bij een 2-2 stand (niet terecht of wel terecht boeit me pas NA de beelden) ga je niet Greene en Buijs laten lopen dan zet je spitsen erin hoe jong ook!! gelijk of verliezen van Sparta mag nooit en moet je alles doen om te winnen van mij part zet je alleen De Cler en Lucius achterin en Hofland en Bahia eraf voor aanvallende gasten!!quote:Op zondag 23 maart 2008 16:41 schreef MarkNMGN het volgende:
gelukkig heeft Feyenoord andere doelstelling aan dit seizoen gesteld vergeleken jouw cluppiequote:Op zondag 23 maart 2008 16:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
![]()
tegeltje: "Ook al gaat Ajax nog zo slecht, er is er altijd nog eentje die het slechter doet"
Zit je radio Rijnmond te luisteren?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:47 schreef De.Kromme het volgende:
Mols speelde prima trouwens.
Heej Malloot de speeltuin is ergens anders!quote:Op zondag 23 maart 2008 16:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
![]()
tegeltje: "Ook al gaat Ajax nog zo slecht, er is er altijd nog eentje die het slechter doet"
doelstellingen, rapporten en lange termijn-visies moet je bij Ajax tegenwoordig sowieso niet meer serieus nemen.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
gelukkig heeft Feyenoord andere doelstelling aan dit seizoen gesteld vergeleken jouw cluppie
Precies, uberhaupt hoort Buijs alleen in geval van extreme nood (of een 5-0 voorsprong) speeltijd te krijgen. Idem dito voor Greene.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bij een 2-2 stand (niet terecht of wel terecht boeit me pas NA de beelden) ga je niet Greene en Buijs laten lopen dan zet je spitsen erin hoe jong ook!! gelijk of verliezen van Sparta mag nooit en moet je alles doen om te winnen van mij part zet je alleen De Cler en Lucius achterin en Hofland en Bahia eraf voor aanvallende gasten!!
ja sorry, ben al weg. kutdagquote:Op zondag 23 maart 2008 16:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Heej Malloot de speeltuin is ergens anders!
Nee, heb Tele2.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zit je radio Rijnmond te luisteren?
Je zit Emile Schelvis gewoon na te praten!
Sukkel
Dat zeg je nu, ja.quote:
Ja, dat zou ik ook zeggen.quote:Gelul, ik heb het ook nooit op Bert gehad als trainer.
Flikker lekker op man, wat interesseert mij nou wat Bert doet als de scheids zo loopt te fluiten.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bij een 2-2 stand (niet terecht of wel terecht boeit me pas NA de beelden) ga je niet Greene en Buijs laten lopen dan zet je spitsen erin hoe jong ook!! gelijk of verliezen van Sparta mag nooit en moet je alles doen om te winnen van mij part zet je alleen De Cler en Lucius achterin en Hofland en Bahia eraf voor aanvallende gasten!!
Oh dus als je Tele2 hebt kun je niet naar RR luisteren?quote:
Nee, dat zeg ik al zo lang. In 5 jaar 1 prijs winnen (zelfs al is het een grote, de UEFA Cup) en misschien 1 beker, is gewoon niet goed.quote:
Dat zou jij moeten weten, heb hem altijd te makkelijk gevonden.quote:Ja, dat zou ik ook zeggen.
Ja, toevallig he, dat ze het op RR ook over een slecht fluitende Jol hebben en iedereen het hier ook zegtquote:Op zondag 23 maart 2008 16:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oh dus als je Tele2 hebt kun je niet naar RR luisteren?
Het was wel héél toevallig dat hij precies hetzelfde als jij zei, en dat jij het een halve minuut na zijn uitspraak poste
Ik ben niet thuis dus heb het niet gezien. Jol zat fout als ik hier goed lees en dat kan allemaal best maar dan nog moet je winnen!!quote:Op zondag 23 maart 2008 16:51 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Flikker lekker op man, wat interesseert mij nou wat Bert doet als de scheids zo loopt te fluiten.
Je hoort hier gewoon te winnen, eerst neemt die geitenneuker de bal met z'n hand mee en daarna wordt er een duidelijk doelpunt (of anders strafschop) voor Feyenoord afgekeurd.
Sukkelquote:Op zondag 23 maart 2008 16:54 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja, toevallig he, dat ze het op RR ook over een slecht fluitende Jol hebben en iedereen het hier ook zegt.
Kijk vanavond studio sport maar en post dan nog een keer, ben benieuwd naar je reactie.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis dus heb het niet gezien. Jol zat fout als ik hier goed lees en dat kan allemaal best maar dan nog moet je winnen!!
Normaal vind ik dit ook, maar dit was extreem.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis dus heb het niet gezien. Jol zat fout als ik hier goed lees en dat kan allemaal best maar dan nog moet je winnen!!
Zou ie vaker moeten doen, in plaats van zich altijd overal bij neer te leggen.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Bert zit flink af te geven
quote:Op zondag 23 maart 2008 17:03 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Zou ie vaker moeten doen, in plaats van zich altijd overal bij neer te leggen.
Nog anderhalve maand en je bent van hem af hoor.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:03 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Zou ie vaker moeten doen, in plaats van zich altijd overal bij neer te leggen.
Ik kijk niet want ben om19.00 niet thuis dus zie morgen de beelden op Rijnmond pasquote:Op zondag 23 maart 2008 16:56 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kijk vanavond studio sport maar en post dan nog een keer, ben benieuwd naar je reactie.
Gewoon winnen bij NAC.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:06 schreef Siemerink het volgende:
Gewoon winnen bij NAC. Soms heb je de arbiter mee, soms tegen.
Eerste vijf haalt de club wel.
Geen verstandquote:Op zondag 23 maart 2008 17:08 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom ben je toch zo'n fan van die man?
Tuurlijk is zo'n uitspraak raar na zo'n ongelukkige nederlaag tegen notabene Sparta. Maar tegen het stelletje twijfelaars uit Breda (ws. ook nog zonder Lurling), 'moet' Feyenoord dit kunnen wegpoetsen.quote:
In Breda heeft Feyenoord het nooit makkelijk gehad. En NAC gaat natuurlijk met het mes tussen de tanden spelen na dinsdag.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:13 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Tuurlijk is zo'n uitspraak raar na zo'n ongelukkige nederlaag tegen notabene Sparta. Maar tegen het stelletje twijfelaars uit Breda (ws. ook nog zonder Lurling), 'moet' Feyenoord dit kunnen wegpoetsen.
Hihihi...quote:
Heeft er weinig mee te maken. De manier waarop sommigen zich over hem uitlaten vind ik van weinig respect voor zijn prestaties (die gewoon goed zijn) getuigen. Al verbaast met dat niet als je ziet welke imbecielen het zeggen...quote:Op zondag 23 maart 2008 17:08 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom ben je toch zo'n fan van die man?
'Gewoon goed'quote:Op zondag 23 maart 2008 17:15 schreef Happel het volgende:
Heeft er weinig mee te maken. De manier waarop sommigen zich over hem uitlaten vind ik van weinig respect voor zijn prestaties (die gewoon goed zijn) getuigen. Al verbaast met dat niet als je ziet welke imbecielen het zeggen...
Niet met mensen in discussie gaan waar je het niet mee eens bent wijst op je eigen zwakte.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:23 schreef Siemerink het volgende:
Happel, waarom blijf je dan met die imbecielen (online) in conclaaf? Het gaat al honderden topics hetzelfde. Of haal je er toch stiekem enige voldoening uit?
Feijenoord heeft ook zo een rijke historie met een uitpuilende prijzenkast, ja. Dat ene Bert uit Deventer dan langskomt en de UEFA Cup + misschien wel de beker wint stelt dan niks voor, want ja, prijzen zijn er genoeg behaald!quote:Op zondag 23 maart 2008 17:21 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
'Gewoon goed'. Je hebt wel ambitie jij zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |