Jeejtej naar alle 4?quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:49 schreef gitaarsnaar het volgende:
bah, wat een kutregeling
ben je naar elke thuiswedstrijd van de beker geweest waar ongeveer het halve stadion leeg is, krijg je dit als dank
Ze hadden het gewoon op basis van gekochte kaarten moeten doen in de voorgaande rondes. Ik kan zat DC houders die er een paar gemist hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
ze hadden gewoon diamond-gold-silver scc moeten doen
En zo is het.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:40 schreef Staanplaats het volgende:
Ik zorg gewoon dat ik optijd ben en anders maar via andere weg. Zat mogelijkheden om aan kaarten te komen. Dit is gewoon het beste alle supporters gelijk behandelen, dan maar een nachtje voor de sigarenboer staan als je graag naar binnen wil.
Nouja, dat nachtje voor de sigarenboer doe ik wel, maar ik denk dat de regeling best beter kon voor de mensen die wel naar alle bekerwedstrijden zijn geweest, hoe moeilijk het misschien ook is.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:40 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Jeejtej naar alle 4?![]()
Ik zorg gewoon dat ik optijd ben en anders maar via andere weg. Zat mogelijkheden om aan kaarten te komen. Dit is gewoon het beste alle supporters gelijk behandelen, dan maar een nachtje voor de sigarenboer staan als je graag naar binnen wil.
Nee dat snap ik ook wel.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:18 schreef Happel het volgende:
[..]
De regels zijn nu eenmaal zo en er zullen altijd mensen teleurgesteld moeten worden. Feijenoord zal niet alle plaatsen krijgen, dat weet iedereen.
Ik heb inderdaad ook een Silvercard, dat was wel prettig met de Uefacup-finale moet ik zeggen, maar ik snap wel dat ze voor dit systeem hebben gekozen. Al was het eerlijker geweest als ze rekening hadden gehouden met het aantal beker-wedstrijden dat mensen hebben bezocht, maar dat is vrijwel onmogelijk na te gaan helaas omdat niet iedereen de kaarten heeft gekocht op een (eigen) seizoenskaart.quote:Iedereen hier is tegen omdat ze zeker een silvercard of iets dergelijks hebben? Ik verfoei dat hele kaartensysteem exact om deze reden. Nu is het gewoon wie eerst komt, eerst maalt. Zo hoort het gewoon te gaan.
Ik woon in Weert!quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:59 schreef jorienvdherik het volgende:
mensen van plan om naar appingendam te gaan voor de lokale sigarenboer ?
Hoe is de verkoop bij Roda eigenlijk geregeld?quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:11 schreef Staanplaats het volgende:
Ik heb nog wat Roda cc's, nu alleen nog mn duitse tongval oefenen..
Desnoods...............als ik er maar bij ben!quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:59 schreef jorienvdherik het volgende:
mensen van plan om naar appingendam te gaan voor de lokale sigarenboer ?
Roda JC heeft al veel vragen gekregen omtrent kaartverkoop, busvervoer etc. voor de Bekerfinale op 27 april.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hoe is de verkoop bij Roda eigenlijk geregeld?
Kwart voor 9 bij de tickutbox is ook goed hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:40 schreef Staanplaats het volgende:
dan maar een nachtje voor de sigarenboer staan als je graag naar binnen wil.
kwart voor 9 vind ik riskant! 8.00 vind ik beter!quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:22 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kwart voor 9 bij de tickutbox is ook goed hoor.
of een dag van tevoren je kaart achterlaten, lukt zeker als je er vaker komtquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
kwart voor 9 vind ik riskant! 8.00 vind ik beter!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik zeg doodschoppen: http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=8964
Wat een bedragen durven die gasten nu al te vragen joh.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik zeg doodschoppen: http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=8964
Kan ik ze morgen(of wanner ze ook verkocht worden) ook in A'dam halen? Of alleen met clubkaart?quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Roda JC heeft al veel vragen gekregen omtrent kaartverkoop, busvervoer etc. voor de Bekerfinale op 27 april.
Zodra de club alle informatie in haar bezit heeft, zult u dit via deze website en de andere media vernemen.
we kunnen ook een ticketbox pakken in amsterdam bij de dam
Om 09.01 zal er wel een storing zijnquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:59 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee hoor, nu is het gewoon een loting.
Durf m'n hand ervoor in het vuur te steken dat het 9.01 is uitverkocht...
Maargoed, zoals je al zei: aan kaarten komen we toch wel.
Juist! Geef die Gouden seizoenskaart houders eens voorrang. Dat Ahoy feest wat niet door ging is ook al door onze neus geboord. Daar had ik natuurlijk al te graag naartoe gewillen.quote:Oproep: Stuur e-mail over kaartverdeling
Veel supporters reageren verontwaardigd op het bericht van Feyenoord over de verdeling van de kaartverkoop van de finale. Voor deze finale krijgen alle seizoenkaarthouders even veel kans op een kaartje voor de finale. Bij de afgelopen finales (bekerfinale in 2003 en Uefa Cup in 2002) kregen uitkaarthouders nog voorrang.
Deze keer laat Feyenoord de fanatieke aanhang in de kou staan. De supporters die wekelijks stad en land afreizen om hun club te zien moeten ook voor de bekerfinale in de vroege uurtjes in de kou staan om een kaart te bemachtigen. Er zijn meerdere mogelijkheden om de fanatieke aanhang van een kaart te voorzien.
Uitkaarthouders
Feyenoord gaat voorbij aan het feit dat er ook uitkaarthouders zijn die geen gebruik maken van hun kaart. Deze scheiding is makkelijk te maken, omdat altijd wordt bijgehouden welke wedstrijden zijn bezocht.
Bekerwedstrijden 2007-2008
Omdat bij het bezoeken van bekerwedstrijden dit seizoen niet altijd verplicht was een clubkaart of seizoenkaart te gebruiken valt deze mogelijkheid min of meer af.
Gouden Seizoenkaart
Ook zou men kunnen denken aan een voorrang van de zogenaamde Gouden Seizoenkaarten. Echt veel voordelen hebben de Gouden Seizoenkaart houders niet. Behalve een feest in Ahoy dat niet door ging. Om dat de zelfde seizoenkaarthouders die nu evenveel kans maken op een kaart geen interesse hadden in een feest.
Alle supporters die niet eens zijn met de regeling omtrent de kaartverkoop van de finale roepen wij op een mail te sturen naar de coordinator supporters zaken van Feyenoord, Ton Strooband. U kunt mailen naar tst@feyenoord.nl. Maak in uw mail op een nette manier kenbaar dat u het niet eens bent met de voorgenoemde regeling omtrent de kaartverkoop voor deze wedstrijd. Wellicht kan dit Feyenoord nog van gedachten doen veranderen.
quote:21-03-2008 VOORRANG VOOR DIAMOND- EN GOLDCARDHOUDERS BIJ KAARTVERKOOP BEKERFINALE
Feyenoord heeft besloten om de houders van een Diamond- en Goldcard extra voorrang te verlenen op de verkoop van kaarten voor de bekerfinale op 27 april aanstaande. In eerste instantie was besloten om alle seizoenkaarthouders gelijke kansen te bieden. Daags na dit besluit komt Feyenoord hier op terug. ‘Een inschattingsfout, die we zo snel mogelijk recht willen zetten’ aldus Ton Strooband, coördinator Supporterszaken. ‘De Diamond- en Goldcardhouders bezoeken elk seizoen bijna alle wedstrijden, uit en thuis, inclusief alle bekerwedstrijden. We kunnen rustig stellen dat deze groep supporters de meest trouwe aanhang van de club is en we kunnen dat vanwege ons registratiesysteem ook aantoonbaar maken. We moeten natuurlijk voorkomen dat zij straks buiten staan.’
Silvercardhouders vallen niet binnen de voorrangsregeling. Strooband: ‘Een uitkaart vraag je aan om uitwedstrijden te kunnen bezoeken. Het overgrote deel van de Silvercardhouders maakt echter nooit of slechts incidenteel gebruik van deze mogelijkheid. In dit opzicht onderscheiden ze zich dus niet van de overige seizoenkaarthouders. Het uitsluitend bezitten van zo’n kaart kan dus niet betekenen dat je ten opzichte van andere seizoenkaarthouders een voorrangspositie geniet. Wel willen we een uitzondering maken voor Silvercardhouders die een respectabel aantal uitwedstrijden hebben bezocht. Hoeveel wedstrijden dat zijn en hoe we deze mensen vervolgens aan een kaart gaan helpen moeten we nader bezien.’
Zodra de voorverkoop start krijgen de Diamond- en Goldcardhouders - in totaal zo’n 1.300 supporters - één dag de tijd om een kaart te kopen. Daarna zijn alle overige seizoenkaarthouders aan de beurt.
‘In een situatie waarin de vraag het aanbod vele malen overstijgt kun je het als club eigenlijk nooit helemaal goed doen. Op deze manier is de trouwste aanhang van de club in elk geval verzekerd van een kaart. Voor de overige seizoenkaarthouders zal het een loterij worden. Het enige dat we als club nog kunnen doen is te trachten meer kaarten te verkrijgen, maar die kans achten we vooralsnog bijzonder klein.’
quote:Het is nog maar de vraag of Feyenoord het aankomende weekeinde over Tim de Cler kan beschikken. De linksback van de Rotterdammers heeft een hamstringblessure opgelopen tijdens het bekerduel van afgelopen woensdag tegen NAC Breda en is nog een vraagteken. Ook Henk Timmer's inzetbaarheid is onzeker.
Tijdens de training van vrijdagochtend was De Cler wel op het trainingsveld te vinden. De Oranje-international werkte echter een individueel programma af en voegde zich niet bij de groep. Hierdoor is het hoogst onwaarschijnlijk dat de vleugelverdediger inzetbaar zal zijn tijdens de stadsderby tegen Sparta Rotterdam.
Op diezelfde training raakte doelman Henk Timmer geblesseerd aan zijn schouder. De ervaren goalie kwam verkeerd terecht op het gewricht. De international moest de training vroegtijdig staken. Of Timmer op tijd fit zal geraken, viel nog niet te zeggen. Waarschijnlijk zal er zondag beslist worden of hij inzetbaar is tegen Sparta.
Andwélé Slory, Nicky Hofs en Chun-Soo Lee zijn alle drie op de goede weg terug van hun blessures, maar het duel met Sparta komt nog te vroeg. Alleen Hofs zou een kleine kans kunnen maken om als reservespeler op het wedstrijdformulier terecht te komen. Verder zijn Roy Makaay, Tim Vincken en Ron Vlaar nog altijd herstellende.
Dusquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:20 schreef jorienvdherik het volgende:
ik kan zondag maar weinig zien
heb een verjaardag
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoeveel Diamond & Goldcardhouders zijn er, iets van 1200-1400 ofzo?
nooit dat ik deze verkoopquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:54 schreef denthemen het volgende:
Jorien, skelper moment?
Voor de overige: Gefelicteerd met jullie finale plek
Toch zou het best kick zijn om van de halve of kwartfinale op een neutraal terrein te voetballen..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:15 schreef gitaarsnaar het volgende:
http://www.nac.nl/nieuws/(...)s-bekertoernooi.html
[ afbeelding ]
Tsjah moet je er weer van zeggen, en goldcardhouders die dan weer amper gebruik hebben gemaakt van hun mogelijkheden? Op basis van wat krijgen zij de dan voorrang?quote:
ik vind het ook bestquote:Op zaterdag 22 maart 2008 08:36 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Tsjah moet je er weer van zeggen, en goldcardhouders die dan weer amper gebruik hebben gemaakt van hun mogelijkheden? Op basis van wat krijgen zij de dan voorrang?
Nouja als het maar bij deze regeling blijft, dan vind ik het best.
Daar bedoel ik dus op. Op basis van welk 'fanatisme' krijgen goldcardhouders die uitwedstrijden laten schieten nu voorrang dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik vind het ook best
psv uit was me laatste uitwedstrijd
en nu krijg ik voorrang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |