Ja er zijn geloof ik zo'n 16.000 kaarten beschikbaar voor de thuisspelende club, 16.000 kaarten voor de uitspelende club en de rest voor de 'neutrale toeschouwers en een hele bende genodigden van de KNVB en daar zit ongetwijfeld het hele scheidsrechterskorps bij.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:43 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Sowieso onzin, al die voorrangsregels bij een finale. Hooguit voor een diamondkaarthouder kan ik me er iets bij voorstellen.
Krijgen scheidsrechters trouwens weer de kans om kaarten voor de bekerfinale te kopen?
Vind ik geen onzin hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:43 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Sowieso onzin, al die voorrangsregels bij een finale. Hooguit voor een diamondkaarthouder kan ik me er iets bij voorstellen.
Ja okej maar ik heb tegen zwolle kaarten gekocht in de vrije verkoop alleen tegen NAC heb ik ze via mn eigen SCC gekocht en de andere thuiswedstrijden kon ik door operatie niet....................maarja heb ook geen silvercard en das gewoon stomquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Vind ik geen onzin hoor.
Alle wedstrijden om de beker werden slecht bezocht, en nu Feyenoord in de finale staat wil iedereen opeens. Ik vind het geen gek idee of ze kijken hoeveel bekerwedstrijden iemand geweest is.
Exact. Ik vind dat degene die alle bekerwedstrijden geweest is, voorrang heeft t.o.v. iedereen die nu pas gaat.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:22 schreef Luni het volgende:
Alle wedstrijden om de beker werden slecht bezocht, en nu Feyenoord in de finale staat wil iedereen opeens. Ik vind het geen gek idee of ze kijken hoeveel bekerwedstrijden iemand geweest is.
Dat dus. Daarbij heb je nog mensen die af en toe niet kunnen doordeweekse avonden, en hufters als Jorien, die kaartjes kopen en door proberen te verkopen, puur om hun GC te houden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja okej maar ik heb tegen zwolle kaarten gekocht in de vrije verkoop alleen tegen NAC heb ik ze via mn eigen SCC gekocht en de andere thuiswedstrijden kon ik door operatie niet....................maarja heb ook geen silvercard en das gewoon stom
Maar dat is ook heel relatief. Ik ben alle wedstrijden geweest, maar mijn kaarten zijn gehaald met een andere seizoenskaart.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Exact. Ik vind dat degene die alle bekerwedstrijden geweest is, voorrang heeft t.o.v. iedereen die nu pas gaat.
Dat geouwehoer met die diamond-, gold- en silvercard wil ik ook niet zien. Heb er namelijk geen.
Precies, dan ben je ook keihard genaaid. En Jorien moeten ze een stadionverbod geven en al zn kaarten intrekken. Ikquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar dat is ook heel relatief. Ik ben alle wedstrijden geweest, maar mijn kaarten zijn gehaald met een andere seizoenskaart.
Dan moet die seizoenskaart dan voorrang krijgen, zodat hij weer kaarten kan kopen voor jou.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar dat is ook heel relatief. Ik ben alle wedstrijden geweest, maar mijn kaarten zijn gehaald met een andere seizoenskaart.
Maar ik denk dat de finale maar 1 kaart per SCC is.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan moet die seizoenskaart dan voorrang krijgen, zodat hij weer kaarten kan kopen voor jou.
Ik heb al mijn kaarten met mijn SCC gekocht, ja.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:38 schreef TJDoornbos het volgende:
Happel heb jij je kaartje voor Zwolle met je SCC gekocht dan?
Ze gaan kapot, die nep-Duitsersquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:25 schreef dvdfreak het volgende:
tegen roda dus
je ziet op een filmpje bij nacforever.nl dat ze die deur achter G open trappenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan klaagt de clubraad over de faciliteiten en de veiligheidsituatie, met name over de houding van de ME en de veiligheidsmensen en dan lees ik op één van de NACsites dat ze dit aan zichzelf hebben te danken omdat ze het wachten in het uitvak zat waren - maar dat is nu eenmaal gebruikelijk bij een combiregeling - en dat de NAC-fans hebben geprobeerd massaal het uitvak voortijdig te verlaten door de hekken aan de achterkant van G en GG open te breken.
Wie is er dan schuldig, dan roep je het toch echt over jezelf af.
Ik vind het echt wel humor. Het is zo'n beetje de meest fout geciteerde zin uit een muzieknummer maar perfect voor dit artikelquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:18 schreef ruud_fr het volgende:
quote "Toen wij uit Rotterdam vertrokken, vertrokken wij uit Rotterdam"
wat een intelligentie![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:12 schreef Happel het volgende:
Maakt overigens geen flikker uit welke regeling ze treffen, kom toch wel binnen.
wat een gelulquote:Overleg over huldiging op de Coolsingel
Foto: FR-Fans.nl
Datum: 20-03-2008
Bron: Metro
Er wordt overlegd of een eventuele bekerwinst van Feyenoord op de Coolsingel gevierd kan worden. Nu Feyenoord in de finale staat van het KNVB-bekertoernooi op 27 april rijst de vraag of de Coolsingel beschikbaar is voor een eventuele huldiging.
De Supportersvereniging Feyenoord hoopt er in ieder geval wel op. Feyenoord zelf wacht op een eventuele uitnodiging van de gemeente.
“We gaan er met iedereen over spreken”, vertelt woordvoerder Edmond Messchaert van burgemeester Ivo Opstelten. “Het is alleen zo dat het gangbaar is dat landskampioenschappen en Europacups op de Coolsingel worden gevierd.” Volgens hem is het niet gebruikelijk dat het winnen van de beker op het bordes wordt gevierd. “Maar nu dit speelt gaan we netjes overleggen.”
Overigens is het tijdstip van de bekerfinale ongunstig, de huldiging zou dan 's avonds moeten plaatsvinden. Woordvoerder Guido Vader van Feyenoord laat weten een eventuele uitnodiging van de gemeente af te wachten. “We kennen de richtlijn wat betreft een huldiging op de Coolsingel. Bovendien gaan we ons eerst richten op het winnen van de beker.” Mocht een huldiging op de Coolsingel niet mogelijk zijn, dan komt er sowieso een groot feest in het stadion.
Joop Verschuren van de Supportersvereniging Feyenoord is duidelijk. “Natuurlijk moet een eventuele bekerwinst op de Coolsingel gevierd worden. Maar we zijn ook nog in de race voor de titel.” Ook het feit dat de club 100 jaar bestaat is een extra reden voor een groot volksfeest in de stad. Verschuuren snapt wel dat de gemeente voorzichtig is, nadat het bij de laatste huldiging tien jaar geleden mis ging. “Maar wij zullen er alles aan doen om dat te voorkomen. Bovendien is het een mooi afscheid voor burgemeester Opstelten.”
Toen moest jij nog geboren worden.quote:
nee hoor, maar toen stonden ze ook op het bordes.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Toen moest jij nog geboren worden.
Dat is niet meer relevant natuurlijk na '99.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat een gelul
en 1991 en 1992 dan
nee, logisch ze willen nooit meer een huldigingquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:22 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat is niet meer relevant natuurlijk na '99.
Tuurlijk, wat dat betreft kwam de dood van Fortuyn de meeste winkelhouders op de coolsingel wel goed uit toen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee, logisch ze willen nooit meer een huldiging
Tof stukje, over wie gaat dat of waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:16 schreef Luni het volgende:
-
Is die wel.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:28 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Neem aan dat je zelf niet zo oud bent
Geen idee, waar het vandaan, kreeg het van een maat van me.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:28 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Tof stukje, over wie gaat dat of waar heb je die vandaan?
Neem aan dat je zelf niet zo oud bent
Dat wordt dus geluk hebben en hopen dat de sigarenboer opschiet met het uitdraaien van de kaarten.quote:SEIZOENKAARTHOUDERS VOORRANG BIJ KAARTVERKOOP BEKERFINALE
Feyenoord stelt zijn seizoenkaarthouders als eerste in de gelegenheid om een kaart te kopen voor de bekerfinale van zondag 27 april tegen Roda JC. Zodra de verkoop start kan elke seizoenkaarthouder trachten een kaart te bemachtigen. Voorlopig zijn ongeveer 17.000 kaarten voor Feyenoord-supporters beschikbaar. Op een verzoek vanuit de club om meer kaarten te verkrijgen is in eerste instantie negatief vanuit de KNVB gereageerd. De kaartverkoop voor de finale zal uiterlijk op 5 april a.s. starten. Hierover wordt nog een bericht naar buiten gebracht.
Feyenoord heeft er bewust voor gekozen om alle seizoenkaarthouders gelijke rechten te bieden. Bij eerdere gelegenheden werd voorrang verleend aan de houders van een uitkaart. Zo kon het gebeuren dat een supporter die pas een paar jaar een seizoenkaart had maar wel uitwedstrijden bezocht voorrang kreeg op iemand die pakweg 40 jaar een seizoenkaart heeft maar niet naar uitwedstrijden gaat. Volgens Feyenoord zou het te veel seizoenkaarthouders te kort doen wanneer aan uitkaarthouders voorrang verleend zou worden. Omdat er officieel nog geen overleg heeft plaats gehad tussen Feyenoord, de KNVB en Roda JC is de exacte wijze van verkoop nog niet bekend. Zodra dat het geval is zal Feyenoord dat direct via deze website melden.
Mochten er na de verkoopperiode voor seizoenkaarthouders nog kaarten over zijn dan stelt Feyenoord ook haar clubkaarthouders nog in de gelegenheid om kaarten te kopen. De verwachting is echter dat dit niet aan de orde zal zijn. Seizoenkaarthouders die hun betalingsverplichtingen jegens Feyenoord niet zijn nagekomen komen niet in aanmerking voor een kaart.
Bron: Feyenoord.nl
De helft heeft dan dus gewoon pech, best zuur eigenlijkquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Info over de kaartverkoop voor de finale:
[..]
Dat wordt dus geluk hebben en hopen dat de sigarenboer opschiet met het uitdraaien van de kaarten.![]()
Ouwehoer toch niet. Het zou pas een kutregeling zijn wanneer alleen diamond-, gold- en silvercardhouders voorrang kregen. Nu dien je er maar gewoon op tijd bij te zijn, anders heb je pech.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:49 schreef gitaarsnaar het volgende:
bah, wat een kutregeling
ben je naar elke thuiswedstrijd van de beker geweest waar ongeveer het halve stadion leeg is, krijg je dit als dank
Nee hoor, nu is het gewoon een loting.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ouwehoer toch niet. Het zou pas een kutregeling zijn wanneer alleen diamond-, gold- en silvercardhouders voorrang kregen. Nu dien je er maar gewoon op tijd bij te zijn, anders heb je pech.
wat een kut regelingquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ouwehoer toch niet. Het zou pas een kutregeling zijn wanneer alleen diamond-, gold- en silvercardhouders voorrang kregen. Nu dien je er maar gewoon op tijd bij te zijn, anders heb je pech.
Een betere regeling zou inderdaad zijn dat supporters die een toeganskaartje verkopen door tegenvallende resultaten verbannen moeten worden uit het stadion.quote:
De regels zijn nu eenmaal zo en er zullen altijd mensen teleurgesteld moeten worden. Feijenoord zal niet alle plaatsen krijgen, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is een loting inderdaad, als je een bijzonder trage medewerker treft aan de balie dan grijp je er vast naast.
Maar ik zoek gewoon zorgvuldig een rustige sigarenboer uit in de buurt, waar ik mijn SCC de avond ervoor al afgeef zodat ze meteen om 09.00 uur kunnen beginnen met doorheen halen, al is dat nog geen garantie op succes.
Overigens 17.000 kaarten voor Feyenoord-supporters, en 17.000 voor Roda-fans. Zoveel Roda fans zitten er normaal gesproken niet eens bij een thuiswedstrijd in Kerkrade.![]()
Daar staan alle gloryhunters weer massaal in de rij om een plaatsje in de Kuip te bemachtigen. Zij kunnen bij wijze van spreken de hele familie meenemen, terwijl Feyenoord duizenden vaste supporters moet teleurstellen. Ik ben voor een andere verdeling.
![]()
Sowieso is het overdreven dat er 17.000 kaarten gaan naar neutrale toeschouwers en genodigden natuurlijk.
Dan grijpen een hoop seizoenskaarthouders die misschien wel alle wedstrijden zijn geweest naast de kaarten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
ze hadden gewoon diamond-gold-silver scc moeten doen
quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:18 schreef Happel het volgende:
[..]
De regels zijn nu eenmaal zo en er zullen altijd mensen teleurgesteld moeten worden. Feijenoord zal niet alle plaatsen krijgen, dat weet iedereen.
Iedereen hier is tegen omdat ze zeker een silvercard of iets dergelijks hebben? Ik verfoei dat hele kaartensysteem exact om deze reden. Nu is het gewoon wie eerst komt, eerst maalt. Zo hoort het gewoon te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |