abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57469465
Eindelijk weer eens een finale, ik hoop eigenlijk op Heracles.
pi_57469607

lekker sfeertje
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:45 schreef Merkie het volgende:
Van Bronckhorst en Mols .
pi_57469677
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 02:50 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ik was 20.43 in het stadion.
ik om 20.55, half uur in de niet al te lange rij gestaan
zal wel door id controle komen (al hoefde ik die niet te laten zien)
  woensdag 19 maart 2008 @ 09:09:33 #54
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57469904
Jorien doe eens koest .
quote:
Wéér geen finale

Het begint inmiddels een gewoonte te worden maar NAC heeft zich wederom niet weten te plaatsen voor de finale van de beker.

In een ver van volle badkuip ging de eerste helft op de eerste 15 minuten na redelijk gelijk op. Gaandeweg de eerste helft kreeg NAC steeds meer grip op de wedstrijd en waren de NACcers ook steeds meer van voren te vinden. Een glaszuivere penalty werd NAC onthouden na een tackle van van bronckhorst op Fehér. Ruststand derhalve was 0-0.

In het tweede bedrijf ging het verder waar het de eerste helft stopte. Kansjes over en weer waarna het de kakkerlakken waren die na een moment van onachtzaamheid in de defensie van NAC de score wisten te openen via mols. NAC moest nu wel komen en na dom balverlies van Stam, die weer veel te vaak met de bal aan het lopen was scoorde van bronckhorst de 2-0 voor de droeftoeters. Met nog een kwartier op de klok zette NAC nog wel aan maar buiten een paar schoten op doel en een paar kopballen werd NAC niet meer gevaarlijk.

Weer geen finale dus, dan maar alles op de competitie maar @!#$ is het wel.

Oh ja, het is allemaal de schuld van blinde vink.
Frusti ajax-vriendjes .
pi_57470262
ze hebben lekker opgelet
pi_57470763
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 02:38 schreef jorienvdherik het volgende:

zat in vak E
Wat deed je in mijn vak als ik vragen mag? Rot op naar anderlecht
pi_57471105
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 08:53 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ik om 20.55, half uur in de niet al te lange rij gestaan
zal wel door id controle komen (al hoefde ik die niet te laten zien)
Ik heb ook lang in de rij gestaan kwam in de 1e minuut binnen.
pi_57471181
quote:
Lurling: "Hoef niet populairste man van Rotterdam te zijn"
19 maart 2008

Het komt waarschijnlijk nooit meer goed tussen het Feyenoord-legioen en Anthony Lurling. De aanvaller haalde zich ooit de woede van de Rotterdamse fans op de hals door als speler van SC Heerenveen Bonaventure Kalou een rode kaart aan te smeren en werd ook in zijn periode als Feyenoord-speler regelmatig uitgefloten. Nu hij het shirt van NAC Breda draagt, wordt hij tijdens elk bezoek aan de Kuip ook getrakteerd op een fluitconcert. Zo ook dinsdag, tijdens de halve finale van de KNVB beker.

Vanaf de eerste minuut werd Lurling bij ieder balcontact uitgefloten en werden er liedjes gezongen over het mogelijke beroep van zijn moeder. De spits zelf werd daar niet warm of koud van. "Ach, ik hoef niet de populairste man van Rotterdam te zijn. Ik vind Rotterdam sowieso geen leuke stad, trouwens. Ik heb hier een aantal maanden gewoond, maar was blij dat ik weer terug in Brabant was. Of de hatelijke ontvangst van de Feyenoord-fans me tegenviel? Nou, nee. Ik had ook niet verwacht dat ik hier met een bosje bloemen onthaald zou worden, hoor", zegt hij tegen FCUpdate.nl.
pi_57472384
Supertof dat we de finale hebben gehaald!

Eindelijk weer eens, dit mag je niet meer weggeven.

Maar waarom zo blij over de wedstrijd zelf? Het was iets minder slecht dan anders maar het onvermogen straalt er vanaf. Ze probeerden het allemaal, maar je ziet gewoon dat het niet gaat.

Mensen nog gelet op Sahin? Echt zo traag als dikke stront door een trechter, vaak te laat. Echt een aanwinst. Alleen wel altijd leuk om te zien hoe blij hij is als er gewonnen wordt.

En de wissels van Bert, tsja, die neem ik al een hele poos niet meer serieus. Bij deze wil ik Kesler nogmaals danken voor het overnemen van de heer van Marwijk. Wat een flapdrol is dat zeg.

Maar finale
pi_57472496
Bertje cupfighter
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:36:10 #61
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57472599
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:29 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]
en zaterdag bij radio rijnmond ik heb zo mooie tijd gehad enzo
pi_57472606
Heb overigens wel een trauma over gehouden aan die finale van 2003...

Hoop dat deze finale m'n trauma wegneemt

[ Bericht 0% gewijzigd door EnactedChaos op 19-03-2008 12:41:58 ]
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:52:34 #63
139407 jorienvdherik
pi_57472986
betaalde iets van 60 euro ofzo voor vak OO
pi_57473074
jorien is weer wakker
nog last van een kater?
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:36 schreef EnactedChaos het volgende:
Heb overigens wel een trauna over gehouden aan die finale van 2003...

ja, ik ook
het enige wat hetzelfde mag zijn van die dag is het weer

en geen drooglegging
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:58:51 #65
139407 jorienvdherik
pi_57473119
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:56 schreef ruud_fr het volgende:
jorien is weer wakker
nog last van een kater?
[..]

ja, ik ook

en geen drooglegging
droge strot

http://nl.youtube.com/watch?v=F5_AY5Wlats

pi_57473276
quote:
jorien is weer wakker
nog last van een kater?
[..]

en geen drooglegging
Nergens last van toen, die omzeilden wij keurig met de Pannecokeboot
pi_57473328
quote:
jorien is weer wakker
nog last van een kater?
[..]

ja, ik ook

en geen drooglegging
Lekker weertje was t inderdaad wel, verder alles kut. Binnen 20 min. met 2-0 achter ofzo
pi_57473363
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 12:07 schreef Luni het volgende:

[..]

Nergens last van toen, die omzeilden wij keurig met de Pannecokeboot
whehe, er was uiteraard wel ergens bier te krijgen, maar had liever gewoon op het terras gezeten
  woensdag 19 maart 2008 @ 12:26:01 #69
139407 jorienvdherik
pi_57473675
  woensdag 19 maart 2008 @ 12:26:08 #70
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57473679
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:36 schreef EnactedChaos het volgende:
Heb overigens wel een traunma over gehouden aan die finale van 2003...

Je bent niet de enige

Nachtmerries
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_57474219
quote:
KeesdeJongh
Geplaatst: woensdag 19 maart 2008 om 11:13u

Jongens, ik had het al helaas voorspelt! Wij zullen daar nooit winnen in geen 44 of 144 wedstrijden! Klote loting, spelers die er niet voor gaan, we hebben maar 1 kaart gepakt. Maar 1600 supporters en 5000 supporters, want dat maakt ook veel uit! We hadden een pingel moeten krijgen, maar wij zijn NAC maar en niet de nerds, p$v of ajakkies. Maar goed toch weer een halve finale. Over 50 jaar zal het wel naar boven komen, dat de wedstrijden verkocht zijn. De nerds bestaan 100 jaar, geef hun een prijs en niet NAC, vink zorgt daarvoor! We moeten ze nu gewoon 30 maart pakken eerst fietstas vrijdag en dan pakken we ze ook gewoon in de plee-offs! 2 X en dan wel winnen in en van die droeftoeters. Ik ga een weekendje skien in Kirchberg, ik wil alleen maar goede geluiden horen van ons NAC, sportieve groet een teleurgestelde NAC supporter Kees de Jongh
http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=13470

heerlijk
  woensdag 19 maart 2008 @ 13:01:17 #72
139407 jorienvdherik
pi_57474411
quote:
ze winnen NOOIT in ROTTERDAM
pi_57474571
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 12:11 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

whehe, er was uiteraard wel ergens bier te krijgen, maar had liever gewoon op het terras gezeten
Nou dat boottochtje met een man of 100 en goeie muziek kan geen terasje tegenop hoor
pi_57475453
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 02:51 schreef jorienvdherik het volgende:

heb je toen nog het trance/dance nummer gehoord wat ze tegenwoordig vaak voor het openen van het luik draaien ?

het gaat zo

tuut tuut tuut
http://www.youtube.com/watch?v=bhLbsqi766A&feature=related
Woo-loo-loo!
  woensdag 19 maart 2008 @ 14:13:40 #75
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_57475909
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 19 maart 2008 @ 14:44:22 #77
139407 jorienvdherik
pi_57476532
bijna
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:57:01 #78
139407 jorienvdherik
pi_57477983
quote:
Feyenoord plukt jeugdinternationals weg bij Willem II
Bron: FcUpdate.nl

Willem II raakt na dit seizoen twee spelers uit de eigen jeugdopleiding kwijt. Moreno Rutten (14) en Mats van Huijgevoort (15) maken de overstap naar Feyenoord. Beide spelers maken deel uit van het Nederlands elftal voor spelers tot 15 jaar. De Rotterdamse club betaalt voor beide spelers een opleidingssom van 98.000 euro.

In Tilburg reageert men nuchter op het vertrek van beide jongelingen, die al jarenlang voor Willem II speelden. "We moeten er vooral niet te moeilijk over doen. De druk op die jongens was te groot om deze kans voorbij te laten gaan. Dat spelers van andere bvo's steeds jonger naar topclubs vertrekken, is nou eenmaal een tendens in het voetbal. Daar zullen we ons bij neer moeten leggen. Ik kan me best voorstellen dat die jongens graag bij Feyenoord willen spelen. Dat is een mooie club met een geweldige uitstraling. En misschien komt zo'n kans nooit meer", zegt Jan van Loon, hoofd opleiding van de Tilburgse club, in het Brabants Dagblad.
pi_57478034
quote:
'Dit is hét moment voor El Ahmadi'

FC Twente-middenvelder Karim El Ahmadi is klaar om komende zomer de overstap te maken naar een Nederlandse topclub. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Jan de Visser woensdagmiddag.
"Dit is hét moment voor Karim om een volgende stap te maken", meldt De Visser tegen Sportweek. "Hij is bezig aan zijn tweede goede seizoen op rij en wil graag naar de Nederlandse top. Een specifieke voorkeur heeft Karim niet. De interesse van Feyenoord speelt al lang."

De Visser vreest dat de vraagprijs van Twente een obstakel kan vormen. "Ze kunnen voor hem vragen wat ze willen. Je ziet steeds vaker dat subtoppers grote bedragen verlangen voor hun spelers."

De Visser ontkent verder dat Feyenoord een bod van zes miljoen euro heeft uitgebracht. "Als Feyenoord zes miljoen biedt dan komen ze er, lijkt mij, wel uit.
Je zou m haast niet hoeven omdat die de Visser ( ) z'n zaakwaarnemer is.
  woensdag 19 maart 2008 @ 16:01:06 #80
139407 jorienvdherik
pi_57478060
idd, laat maar zitten
nooit meer samen werken met die de visser
  woensdag 19 maart 2008 @ 16:23:07 #81
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57478552
quote:
OMFG . Joodjes .
  woensdag 19 maart 2008 @ 16:37:14 #82
139407 jorienvdherik
pi_57478915
quote:
Feyenoord bij bekerwinst niet naar Coolsingel

Feyenoord zal, als de ploeg er in slaagt om de KNVB beker te veroveren, niet gehuldigd worden op de Coolsingel. Volgens een woordvoerder van de gemeente vinden massale huldigingen op het bordes van het Rotterdamse stadhuis in de regel alleen plaats bij landskampioenschappen of het winnen van een Europese Cup. Bovendien is de finale 's avonds en geeft de politie om veiligheidsredenen de voorkeur aan een feest bij daglicht, meldt RTV Rijnmond woensdag.

De laatste keer dat Feyenoord op de Coolsingel een titel vierde, was na het behalen van de landstitel in 1999. Na de UEFA Cup-winst in 2002 vond er geen huldiging plaats, naar aanleiding van de dood van Pim Fortuyn enkele dagen eerder.

De finale van de KNVB beker staat gepland voor 27 april. Tegenstander in de eindstrijd is Roda JC of Heracles Almelo. Beide teams strijden vanavond in het Almelose Polman Stadion om de tweede plaats in de bekerfinale. Feyenoord bereikte dinsdag al de eindstrijd, door NAC Breda in de Kuip met 2-0 te verslaan.

Bron: FCUpdate
dit slaat dus echt nergens op he

en dit dan

beelddatum 02-06-1991
Beschrijving Feyenoord wint de KNVB-beker 1992. Huldiging op het stadhuis. Hier John Metgod en Rob Witschge.

beelddatum 02-06-1991
Beschrijving Vanaf het balkon van het Rotterdamse stadhuis toont trainer Wim Jansen van Feyenoord zondagavond de KNVB beker aan het publiek.
  woensdag 19 maart 2008 @ 16:46:14 #83
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57479101
Ergens nog een samenvatting van gisteren te zien?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57479542
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:46 schreef MarkNMGN het volgende:
Ergens nog een samenvatting van gisteren te zien?
Zomeeteen op TV Rijnmond
pi_57480237
Ons regionale dagblad De Stem, die altijd erg NAC-minded zijn, heeft ook een heel andere wedstrijd gezien :
quote:
Anthony Lurling krijgt De Kuip niet stil

Dinsdag 18 maart 2008 - VOETBAL - Anthony Lurling wilde De Kuip stil krijgen, nam hij zich voor. Het lukte hem en zijn ploeggenoten niet. Weer is NAC er namelijk niet in geslaagd om de finale van de KNVB-beker te bereiken. Gisteravond gingen de Bredanaars met 2-0 kopje onder in de meest gevreesde voetbaltempel van Nederland.

'De halve finale wás de finale', sprak bondscoach Rinus Michels de legendarische woorden, nadat Oranje in 1988 Europees kampioen was geworden. De zege op Rusland in de eindstrijd was mooi, maar die op Duitsland in het duel daarvoor nóg mooier. Eindelijk verlost van een trauma. NAC en zeker de supporters zullen de komende tijd nog last blijven houden van dat eeuwige Kuip-syndroom. Ook gisteravond was het, zoals vaker, 'net niet' voor de Yellow Army. Feyenoord leefde pas op nadat het wat gelukkig op voorsprong was gekomen.

NAC begon in de verwachte opstelling. Dus zonder Fouad Idabdelhay en Matthew Amoah. Brandts koos voor Joonas Kolkka en Ahmed Ammi op de zijkanten. Anthony Lurling mocht het deze keer weer als spits proberen.

Voor hem geen probleem. Op welke positie de Bosschenaar ook staat, altijd weet hij voor dreiging te zorgen. Ook gisteravond weer in de bij lange na niet volle Kuip. De Feyenoord-defensie had het lastig tegen Lurling, die consequent werd uitgefloten door het Legioen.

Kort voor rust moest doelman Henk Timmer zich strekken op een venijnig schot van de gelegenheidsspits. Eerder hoefde Timmer een levensgrote mogelijkheid van een andere NAC'er, Rob Penders, alleen maar over te kijken. Veel meer lieten de gasten in aanvallend opzicht niet zien tot de pauze. Al had Csaba Fehér een penalty moeten krijgen, toen hij gevloerd werd door Danny Landzaat.

Net als Feyenoord waren de Bredanaars zoekende. De ploegen blonken uit in slordige passes en veel balverlies. Verder dan twee afstandsschotjes van Giovanni van Bronckhorst en Luigi Bruins kwam het elftal van Bert van Marwijk voor rust niet. NAC, dat voelde dat er wat te halen viel, zocht in de tweede helft daarom wat brutaler het doel van Timmer. Maar uitgerekend toen viel het doelpunt aan de andere kant. Sahin profiteerde van balverlies van Rogier Molhoek, passte op Michael Mols, die op zijn beurt NAC-keeper Jelle ten Rouwelaar passeerde, 1-0.

Het breekpunt, bleek al snel. Daarna kwamen de bezoekers er namelijk niet meer aan te pas. Zeker niet meer na de 2-0 van Danny Landzaat. Met een fraaie lob gaf hij Ten Rouwelaar het nakijken en bezorgde hij Feyenoord een finaleplaats. De spelers van NAC zullen op 27 april verbitterd voor de tv zitten. Als ze al kijken. Na FC Twente in 2004 en AZ in 2007, schopte ook een allesbehalve groots Feyenoord die ultieme finaledroom in duigen. Dat de Bredanaars via de competitie nog meedoen om alle mogelijke prijzen telde gisteren even niet voor iedereen met een NAC-hart.

Bron: BN De Stem
Ze hebben ook nog een aantal combi-ratjes gevolgd, die reacties en de sfeerverhogende liederen waarover ze het hebben :
quote:
'Als een kudde varkens behandeld ’

door Yadran Blanco.

Dinsdag 18 maart 2008 - VOETBAL Lopend vanuit het Valkenberg komt het gezang je langzaam tegemoet. Bredase voetbalsongs overstemmen voor één keer de karakteristieke stem die de reizigers in en rond het station van informatie voorziet. „Wij gaan niet, wij gaan niet opzij!"

Rond half zes maken de eerste NAC-fans aanstalten om zich richting de achterkant van hotel Mercure te begeven, daar waar de trein ruim een uur later zal vertrekken. Geen overbodige luxe blijkt later.

Bij café de Pint, tegenover het platform waar de streekbussen op- en afrijden, drinken grote groepen supporters zich moed in voor de halve finale later die avond. „We hebben immers nog nooit gewonnen in Rotterdam, maar dat gaat vanavond veranderen”, weet de 22-jarige Dylan, die al vanaf 16.00 uur met zijn maten voor het café staat.

Onder toeziend oog van NAC-stewards, Scorpio-beveiligers, lokale politie en de KLPD worden de NAC-supporters als vee door slechts één ingang naar het eerste perron geleid waar de eerste trein vertrekt. Drie kwartier wachten is meer regel dan uitzondering.

Eenmaal in de trein, waar vlaggen met het opschrift ‘NAC cupfighters’ tegen de ramen worden opgehangen, zingen de fans de meest recente hits. ‘Wij haten Rotterdam’, staat met stip op één. Gevolgd door ‘Kut kakkerlakken’.

Bij vertrek wordt de eerste trein hartstochtelijk toegejuicht door de menigte die ongeduldig wacht op het teken om in te mogen stappen in de tweede en laatste trein die richting Rotterdam gaat.

Daar, in de Maasstad, verwacht de rasechte Bredanaar Mark (25) dat zijn team voor het eerst in ruim dertig jaar de finale weer haalt. „We zijn in goede doen en hebben zin om eindelijk die beker eens te winnen. Ik gok op een 1-2 overwinning.”

De dertig minuten durende treinreis, begeleid door een helikopter, wordt door de overgrote meerderheid als een ware kwelling ervaren. „Het verschil met de reis naar Katwijk een ronde eerder is dat we nu als een kudde varkens worden behandeld in plaats van mensen”, zegt Richard, oorspronkelijk afkomstig uit Zeeland. „We mogen niks drinken, roken of eten”, valt Dylan hem bij.

Bij de Kuip aangekomen blijken de NAC-supporters niet meer te worden gecontroleerd. Tot tevredenheid van Mark is het boven de rivieren beter geregeld dan in Breda. „Met vijf uitgangen is het niet zo dringen, al moet ik zeggen dat het ook hier weer lang duurt.”

Na een kwalitatief zeer matige eerste helft kan Dylan eindelijk weer aan het bier. „Ik heb twee uur zonder gezeten. Ik ben nu bijna weer nuchter, maar vervelender vind ik dat NAC gewoon een strafschop had moeten krijgen. Vrienden stuurden allemaal smsjes dat het een zuivere pingel was. We pakken ze in de tweede helft.”

Maar dat komt er totaal niet van. Voor de derde keer in vijf jaar is de halve finale het eindstation voor de Parel van het Zuiden. Teleurgesteld zoeken de Bredase supporters na afloop, iets na elven, weer een plaatsje in de trein. Toen wij uit Rotterdam vertrokken, vertrokken wij uit Rotterdam. Wéér zonder overwinning. Geen finale. Wéér geen finale. Het is een heel stuk stiller.

Bron: BN De Stem
Heerlijk

[ Bericht 0% gewijzigd door Tomatenboer op 19-03-2008 17:48:01 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_57480387
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:37 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

dit slaat dus echt nergens op he

en dit dan

[ afbeelding ]

beelddatum 02-06-1991
Beschrijving Feyenoord wint de KNVB-beker 1992. Huldiging op het stadhuis. Hier John Metgod en Rob Witschge.

[ afbeelding ]

beelddatum 02-06-1991
Beschrijving Vanaf het balkon van het Rotterdamse stadhuis toont trainer Wim Jansen van Feyenoord zondagavond de KNVB beker aan het publiek.
Dat had ik al voorspeld volgens mij... Tsja, bij een landskampioenschap zullen ze wel ineens het balkon gaan verbouwen o.i.d.

Triest, winnen we weer een keertje wat, kunnen alleen de mensen in het stadion er van mee genieten.
pi_57480575
Weg met het stadsbestuur als we het Bordes niet op mogen!
pi_57480756
Laat Feyenoord er eerst maar eens voor zorgen dat we de finale ook daadwerkelijk winnen, voordat we al beginnen met plannen waar en hoe we de bekerwinst gaan vieren.

Heracles of Roda, het mag voor Feyenoord eigenlijk geen probleem zijn maar je weet het maar nooit, ik herinner 2003 nog al te goed.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 19 maart 2008 @ 18:13:53 #89
139407 jorienvdherik
pi_57480904
Ja dat wel
maar ik zie roda niet winnen vanavond

zou toch stuk makkelijker zijn
pi_57481011
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Ons regionale dagblad De Stem, die altijd erg NAC-minded zijn, heeft ook een heel andere wedstrijd gezien :
[..]

Ze hebben ook nog een aantal combi-ratjes gevolgd, die reacties en de sfeerverhogende liederen waarover ze het hebben :
[..]

Heerlijk
quote:
Eenmaal in de trein, waar vlaggen met het opschrift ‘NAC cupfighters’ tegen de ramen worden opgehangen, zingen de fans de meest recente hits. ‘Wij haten Rotterdam’, staat met stip op één. Gevolgd door ‘Kut kakkerlakken’.
quote:
Toen wij uit Rotterdam vertrokken, vertrokken wij uit Rotterdam.
wat een intelligentie
  woensdag 19 maart 2008 @ 18:51:19 #91
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57481839
quote:
Feyenoord sprak met diverse kandidaten voor opvolging Van Marwijk

Voetbal International meldt dat Feyenoord inmiddels met diverse kandidaten heeft gesproken voor de opvolging van Bert van Marwijk. Gudde liet weten dat bij sommige gesprekken de hele directie aanwezig was om een goed beeld te krijgen van de kandidaten. Tijdsdruk wil feyenoord zich niet opleggen. 'Deze week verwacht ik dan ook geen witte rook' aldus Gudde in VI.
  woensdag 19 maart 2008 @ 19:39:22 #92
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_57483044
Overigens kansloos dat Kolkka uitgefloten werd, wat heeft die gast misdaan?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 19 maart 2008 @ 19:42:13 #93
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57483117
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 19:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Dat vond ik ook maar vreemd, wel mooi dat Makaay nog even werd toegezongen.
quote:
Officiële klacht Clubraad Nac
Beste Leon,

Naar aanleiding van de bekerwedstrijd tegen Feyenoord legt de Clubraad de volgende klacht neer bij Nac betreffende de wedstrijdvoorbereiding en de veiligheidsituatie:

1. Onvoldoende toiletten tijdens de treinreizen;

2. Onvoldoende voorbereiding in het gastenvak ten aanzien van catering en toiletten;

3. Onvoldoende communicatie over de vertrekprocedure na afloop van de wedstrijd. Waarom wordt de vertrektijd die reeds vooraf bekend was niet omgeroepen?;

4. Provocerende politie-eenheden rondom het uitvak;

5. Chargerende Mobiele Eenheid achter het uitvak waardoor enorme druk op de mensenmassa ontstond. Welke veiligheidsafweging rechtvaardigt deze charge waarbij o.a. ouderen, kinderen en vrouwen in de verdrukking kwamen?

Ik ben blij dat er geen doden of zwaargewonden zijn gevallen door het politie-optreden in een overvolle supportersbuffer.

Graag direct actie vanuit Nac richting de veiligheidsverantwoordelijke van Feyenoord en de politie Rotterdam.

Met vriendelijke groeten,

Sjoerd van Fessem voorzitter Clubraad
Zijn ook niks gewend hé, die ratjes.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57484022
GVD! Ik lees nu dat ze met de kaartverkoop van de bekerfinale bij silvercardhouders willen gaan kijken hoeveel wedstrijden je in de beker hebt bezocht. Laat een maat van me nou net voor elke bekerwedstrijd kaarten voor mij hebben gehaald op zijn seizoenskaart
Ben je gvd elke wedstrijd geweest, heb ik dadelijk nog geen kaart voor de finale.
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:19:51 #95
139407 jorienvdherik
pi_57484061
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
GVD! Ik lees nu dat ze met de kaartverkoop van de bekerfinale bij silvercardhouders willen gaan kijken hoeveel wedstrijden je in de beker hebt bezocht. Laat een maat van me nou net voor elke bekerwedstrijd kaarten voor mij hebben gehaald op zijn seizoenskaart
Ben je gvd elke wedstrijd geweest, heb ik dadelijk nog geen kaart voor de finale.
golcard als 1e voorrang
pi_57484365
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 19:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Lurling niet neergetrapt op de training
pi_57484637
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Ons regionale dagblad De Stem, die altijd erg NAC-minded zijn, heeft ook een heel andere wedstrijd gezien
Dat dacht ik ook al toen ik het las ja
pi_57484663
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sowieso onzin, al die voorrangsregels bij een finale. Hooguit voor een diamondkaarthouder kan ik me er iets bij voorstellen.
Krijgen scheidsrechters trouwens weer de kans om kaarten voor de bekerfinale te kopen?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_57484855
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 19:42 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Dat vond ik ook maar vreemd, wel mooi dat Makaay nog even werd toegezongen.
[..]

Zijn ook niks gewend hé, die ratjes.
Dan klaagt de clubraad over de faciliteiten en de veiligheidsituatie, met name over de houding van de ME en de veiligheidsmensen en dan lees ik op één van de NACsites dat ze dit aan zichzelf hebben te danken omdat ze het wachten in het uitvak zat waren - maar dat is nu eenmaal gebruikelijk bij een combiregeling - en dat de NAC-fans hebben geprobeerd massaal het uitvak voortijdig te verlaten door de hekken aan de achterkant van G en GG open te breken.

Wie is er dan schuldig, dan roep je het toch echt over jezelf af.
pi_57484864
Hoe is dat eigenlijk bij jullie gegaan omtrent dat "lidmaatschap van de club"?
Ik heb dat spulletje dus een tijd terug ingestuurd, er is 40E afgeschreven, en ik heb het 2e blad gewoon ontvangen, maar ik heb geen enkele vorm van bevestiging, pasje, die kortingsagenda (:') ) of wat dan ook gehad
just a bunch of daft punk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')