Jezus ja, van mij mag tie ook de finale spelen alstie zo doorgaat.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:39 schreef De.Kromme het volgende:
Ik ben blij dat Mols boven verwachting presteert en dat ik mis zat.
Ik zie roda niet winnen op dat kunstgras veld.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zou wel vreemd zijn als Roda morgen wint. 20 april Feyenoord - Roda en dan 27 april Feyenoord - Roda.Hopelijk wint Heracles.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Doelpunten nog ergens terug te zien?
quote:Lurling krijgt kleedkamer wel stil
NAC-aanvaller Anthony Lurling was terug in De Kuip, waar hij twee seizoenen speelde. Toch kon hij geen revanche nemen. Feyenoord won met 2-0 en schakelde seizoensrevelatie NAC uit in het bekertoernooi. "We moeten nu gewoon de eerste vijf halen, dan kunnen we evengoed een feestje vieren."
Lurling gaf na afloop toe dat Feyenoord verdiend had gewonnen. "In de eerste helft hadden we alles onder controle, tot de 1-0 speelden we een goede partij. Maar toen die goal was gevallen wisten we dat het een lastig karwei ging worden. Dat heeft niets met Kuipvrees te maken. Dat de 2-0 dan valt maakt dan ook niets meer uit."
Toch hoeft NAC volgens Lurling niet te treuren. "Natuurlijk was het na afloop stil in de kleedkamer. Maar we moeten nu onze kop omhoog steken, want vrijdag wacht Vitesse alweer. We doen het in de competitie ook heel goed en staan momenteel vierde. Nu moeten we zorgen dat we bij de eerste vijf komen en Europees voetbal halen. Dan kunnen we evengoed een feestje vieren."
Zoek ze ook, zag niks van uit E, ja dat Mols die bal na 1 minuut pas goed voor zich hadquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Doelpunten nog ergens terug te zien?
Ik kom nooit op die site van je! Als je nou eens wat aan die tyfus popups doet zou de site al een stuk beter zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zoek ze ook, zag niks van uit E, ja dat Mols die bal na 1 minuut pas goed voor zich had![]()
Foto's van de halve finale van de KNVB Beker tussen Feyenoord en NAC Breda staan nu online op www.fr-fotopage.nl
Zometeen nog filmpjes
Gebruik Firefox ? Ik heb geen 1 pop-upquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik kom nooit op die site van je! Als je nou eens wat aan die tyfus popups doet zou de site al een stuk beter zijn.
na de gewonnen Van Hooijdonk cup nu de Mols Cup ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:04 schreef Zyggie het volgende:
Die Mols toch. Ik had hem al zoveel jaar geleden afgeschreven, is hij nu zowaar belangrijk.
Idd, ergerde ik me zaterdag ook al aan. Sta je 4-1 voor tegen VVV, lijkt me een uitgelezen kans om Hagary eens te bekijken, maar wat doet ie: hij zet Fer in de spitsquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ohja...
Wederom de wissels![]()
![]()
![]()
Waarom in godsnaam Greene in de spits? Gooi Hagary of Pedro er dan in. Of zitten die voor niets op de bank?
Wat een goals, wat een goalsquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:12 schreef dvdfreak het volgende:
doelpunten video
http://101greatgoals.magnify.net/item/9BWZMQ3LWBHBP462
Dat was van Bronckhorst. Die mistte voor open goal. Tikte hem net naast.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:19 schreef TC03 het volgende:
Ja, was een aardige goal. Mols ook prima afgemaakt. Alleen even later verprutste hij wel een enorme kans. Of was dat iemand anders? Niet altijd even goed gezien.
Oh oké. Landzaat, De Guzman, Van Bronckhorst en Sahin lijken ook zoveel op elkaar als je ogen niet 100% zijn. Kon hem er in ieder geval wel inkijken, hoe kan je die naast tikken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat was van Bronckhorst. Die mistte voor open goal. Tikte hem net naast.
ik heb ze wel gehoordquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Lang geleden dat ik zo voldaan (en knetterzat) naar huis terugkeerde zeg, het interesseert me dit keer ook écht geen reet dat ik nu pas thuis ben.
Wat een heerlijke wedstrijd, 90 minuten sfeer.. NAC-vak niet gehoord, kutratjes.![]()
![]()
FINALE
![]()
Dan heb je écht het verkeerde vak uitgekozen, voor het eerst sinds tijden dat ik gewoon 90 minuten lang heb staan zingen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik heb ze wel gehoord
zat in vak E![]()
ja maar komt goed volgende keerquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:41 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan heb je écht het verkeerde vak uitgekozen, voor het eerst sinds tijden dat ik gewoon 90 minuten lang heb staan zingen.
Waren toch nog genoeg kaarten voor W, Z, 2e ring achter goalquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja maar komt goed volgende keer
nac dat moet een liejde zingen hi ha ho![]()
en treurling ging klappen toen ze zongen lurling lurling
echter kwam daar achter je moerder is een
Ja, maar ging met iemand die niet graag bij de fanatieke zitquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:43 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waren toch nog genoeg kaarten voor W, Z, 2e ring achter goal
Wat is dat nou voor reden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, maar ging met iemand die niet graag bij de fanatieke zit
nu kon ik wel zwaaien naar de nakkersquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor reden.![]()
Nouja, suit yourself.
Dat kon ik ook wel hoor achter het goal.quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nu kon ik wel zwaaien naar de nakkers
dat ze dat vooraf nog draaidenquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:48 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat kon ik ook wel hoor achter het goal.
Always look on the bride side of life, tudutudutudutudu
Ik was 20.43 in het stadion.quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat ze dat vooraf nog draaiden
Ja jezus !quote:
Nee heb helemaal geen openingsnummer gehoord dit keer, verbaasde er me nog over.quote:
ja hij is cryptidschquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:54 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee heb helemaal geen openingsnummer gehoord dit keer, verbaasde er me nog over.
Van je beschijving wordt ik al helemaal niks wijzer.
wow al een hele weekquote:Op woensdag 19 maart 2008 03:10 schreef MarkNMGN het volgende:
En oja, Hofland speelt al vanaf AZ uit goede wedstrijden.
En nu ga ik slapen
Je denkt toch niet dat ik alleen voor jou site firefox ga gebruiken?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gebruik Firefox ? Ik heb geen 1 pop-up
quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja hij is cryptidsch
en openinsnummer is zo knvb kutje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |