Jezus ja, van mij mag tie ook de finale spelen alstie zo doorgaat.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:39 schreef De.Kromme het volgende:
Ik ben blij dat Mols boven verwachting presteert en dat ik mis zat.
Ik zie roda niet winnen op dat kunstgras veld.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zou wel vreemd zijn als Roda morgen wint. 20 april Feyenoord - Roda en dan 27 april Feyenoord - Roda.Hopelijk wint Heracles.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Doelpunten nog ergens terug te zien?
quote:Lurling krijgt kleedkamer wel stil
NAC-aanvaller Anthony Lurling was terug in De Kuip, waar hij twee seizoenen speelde. Toch kon hij geen revanche nemen. Feyenoord won met 2-0 en schakelde seizoensrevelatie NAC uit in het bekertoernooi. "We moeten nu gewoon de eerste vijf halen, dan kunnen we evengoed een feestje vieren."
Lurling gaf na afloop toe dat Feyenoord verdiend had gewonnen. "In de eerste helft hadden we alles onder controle, tot de 1-0 speelden we een goede partij. Maar toen die goal was gevallen wisten we dat het een lastig karwei ging worden. Dat heeft niets met Kuipvrees te maken. Dat de 2-0 dan valt maakt dan ook niets meer uit."
Toch hoeft NAC volgens Lurling niet te treuren. "Natuurlijk was het na afloop stil in de kleedkamer. Maar we moeten nu onze kop omhoog steken, want vrijdag wacht Vitesse alweer. We doen het in de competitie ook heel goed en staan momenteel vierde. Nu moeten we zorgen dat we bij de eerste vijf komen en Europees voetbal halen. Dan kunnen we evengoed een feestje vieren."
Zoek ze ook, zag niks van uit E, ja dat Mols die bal na 1 minuut pas goed voor zich hadquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Doelpunten nog ergens terug te zien?
Ik kom nooit op die site van je! Als je nou eens wat aan die tyfus popups doet zou de site al een stuk beter zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zoek ze ook, zag niks van uit E, ja dat Mols die bal na 1 minuut pas goed voor zich had![]()
Foto's van de halve finale van de KNVB Beker tussen Feyenoord en NAC Breda staan nu online op www.fr-fotopage.nl
Zometeen nog filmpjes
Gebruik Firefox ? Ik heb geen 1 pop-upquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik kom nooit op die site van je! Als je nou eens wat aan die tyfus popups doet zou de site al een stuk beter zijn.
na de gewonnen Van Hooijdonk cup nu de Mols Cup ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:04 schreef Zyggie het volgende:
Die Mols toch. Ik had hem al zoveel jaar geleden afgeschreven, is hij nu zowaar belangrijk.
Idd, ergerde ik me zaterdag ook al aan. Sta je 4-1 voor tegen VVV, lijkt me een uitgelezen kans om Hagary eens te bekijken, maar wat doet ie: hij zet Fer in de spitsquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ohja...
Wederom de wissels![]()
![]()
![]()
Waarom in godsnaam Greene in de spits? Gooi Hagary of Pedro er dan in. Of zitten die voor niets op de bank?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |