Twente 2-1, en nu oprotten.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Sparta is de #1 club van Rotterdam!
Je weet wie het zegt. EC die heeft hem nooit gemogen, dus dat tel ik niet mee. Loekie waait met alle winden mee, die vind het nooit goed ook al is het dat wel.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:41 schreef MarkNMGN het volgende:
Wedstrijd heb je gewoon verloren door Jol, al die v. Marwijk opmerkingen hier zouden nooit gemaakt worden als Feyenoord vandaag terecht met 2-4 gewonnen had.
edit en je weet waaromquote:Op zondag 23 maart 2008 16:41 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Precies, bovendien was de wissel Sahin - Fer ook geen verkeerde. Fer is een middenvelder en bovendien fysiek erg sterk en balvast. Fer valt altijd goed in.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:41 schreef MarkNMGN het volgende:
Wedstrijd heb je gewoon verloren door Jol, al die v. Marwijk opmerkingen hier zouden nooit gemaakt worden als Feyenoord vandaag terecht met 2-4 gewonnen had.
EC heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Je weet wie het zegt. EC die heeft hem nooit gemogen, dus dat tel ik niet mee.
Gelul, ik heb het ook nooit op Bert gehad als trainer.quote:Loekie waait met alle winden mee, die vind het nooit goed ook al is het dat wel.
bij een 2-2 stand (niet terecht of wel terecht boeit me pas NA de beelden) ga je niet Greene en Buijs laten lopen dan zet je spitsen erin hoe jong ook!! gelijk of verliezen van Sparta mag nooit en moet je alles doen om te winnen van mij part zet je alleen De Cler en Lucius achterin en Hofland en Bahia eraf voor aanvallende gasten!!quote:Op zondag 23 maart 2008 16:41 schreef MarkNMGN het volgende:
gelukkig heeft Feyenoord andere doelstelling aan dit seizoen gesteld vergeleken jouw cluppiequote:Op zondag 23 maart 2008 16:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
![]()
tegeltje: "Ook al gaat Ajax nog zo slecht, er is er altijd nog eentje die het slechter doet"
Zit je radio Rijnmond te luisteren?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:47 schreef De.Kromme het volgende:
Mols speelde prima trouwens.
Heej Malloot de speeltuin is ergens anders!quote:Op zondag 23 maart 2008 16:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
![]()
tegeltje: "Ook al gaat Ajax nog zo slecht, er is er altijd nog eentje die het slechter doet"
doelstellingen, rapporten en lange termijn-visies moet je bij Ajax tegenwoordig sowieso niet meer serieus nemen.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
gelukkig heeft Feyenoord andere doelstelling aan dit seizoen gesteld vergeleken jouw cluppie
Precies, uberhaupt hoort Buijs alleen in geval van extreme nood (of een 5-0 voorsprong) speeltijd te krijgen. Idem dito voor Greene.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bij een 2-2 stand (niet terecht of wel terecht boeit me pas NA de beelden) ga je niet Greene en Buijs laten lopen dan zet je spitsen erin hoe jong ook!! gelijk of verliezen van Sparta mag nooit en moet je alles doen om te winnen van mij part zet je alleen De Cler en Lucius achterin en Hofland en Bahia eraf voor aanvallende gasten!!
ja sorry, ben al weg. kutdagquote:Op zondag 23 maart 2008 16:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Heej Malloot de speeltuin is ergens anders!
Nee, heb Tele2.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zit je radio Rijnmond te luisteren?
Je zit Emile Schelvis gewoon na te praten!
Sukkel
Dat zeg je nu, ja.quote:
Ja, dat zou ik ook zeggen.quote:Gelul, ik heb het ook nooit op Bert gehad als trainer.
Flikker lekker op man, wat interesseert mij nou wat Bert doet als de scheids zo loopt te fluiten.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bij een 2-2 stand (niet terecht of wel terecht boeit me pas NA de beelden) ga je niet Greene en Buijs laten lopen dan zet je spitsen erin hoe jong ook!! gelijk of verliezen van Sparta mag nooit en moet je alles doen om te winnen van mij part zet je alleen De Cler en Lucius achterin en Hofland en Bahia eraf voor aanvallende gasten!!
Oh dus als je Tele2 hebt kun je niet naar RR luisteren?quote:
Nee, dat zeg ik al zo lang. In 5 jaar 1 prijs winnen (zelfs al is het een grote, de UEFA Cup) en misschien 1 beker, is gewoon niet goed.quote:
Dat zou jij moeten weten, heb hem altijd te makkelijk gevonden.quote:Ja, dat zou ik ook zeggen.
Ja, toevallig he, dat ze het op RR ook over een slecht fluitende Jol hebben en iedereen het hier ook zegtquote:Op zondag 23 maart 2008 16:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oh dus als je Tele2 hebt kun je niet naar RR luisteren?
Het was wel héél toevallig dat hij precies hetzelfde als jij zei, en dat jij het een halve minuut na zijn uitspraak poste
Ik ben niet thuis dus heb het niet gezien. Jol zat fout als ik hier goed lees en dat kan allemaal best maar dan nog moet je winnen!!quote:Op zondag 23 maart 2008 16:51 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Flikker lekker op man, wat interesseert mij nou wat Bert doet als de scheids zo loopt te fluiten.
Je hoort hier gewoon te winnen, eerst neemt die geitenneuker de bal met z'n hand mee en daarna wordt er een duidelijk doelpunt (of anders strafschop) voor Feyenoord afgekeurd.
Sukkelquote:Op zondag 23 maart 2008 16:54 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja, toevallig he, dat ze het op RR ook over een slecht fluitende Jol hebben en iedereen het hier ook zegt.
Kijk vanavond studio sport maar en post dan nog een keer, ben benieuwd naar je reactie.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis dus heb het niet gezien. Jol zat fout als ik hier goed lees en dat kan allemaal best maar dan nog moet je winnen!!
Normaal vind ik dit ook, maar dit was extreem.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis dus heb het niet gezien. Jol zat fout als ik hier goed lees en dat kan allemaal best maar dan nog moet je winnen!!
Zou ie vaker moeten doen, in plaats van zich altijd overal bij neer te leggen.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Bert zit flink af te geven
quote:Op zondag 23 maart 2008 17:03 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Zou ie vaker moeten doen, in plaats van zich altijd overal bij neer te leggen.
Nog anderhalve maand en je bent van hem af hoor.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:03 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Zou ie vaker moeten doen, in plaats van zich altijd overal bij neer te leggen.
Ik kijk niet want ben om19.00 niet thuis dus zie morgen de beelden op Rijnmond pasquote:Op zondag 23 maart 2008 16:56 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kijk vanavond studio sport maar en post dan nog een keer, ben benieuwd naar je reactie.
Gewoon winnen bij NAC.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:06 schreef Siemerink het volgende:
Gewoon winnen bij NAC. Soms heb je de arbiter mee, soms tegen.
Eerste vijf haalt de club wel.
Geen verstandquote:Op zondag 23 maart 2008 17:08 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom ben je toch zo'n fan van die man?
Tuurlijk is zo'n uitspraak raar na zo'n ongelukkige nederlaag tegen notabene Sparta. Maar tegen het stelletje twijfelaars uit Breda (ws. ook nog zonder Lurling), 'moet' Feyenoord dit kunnen wegpoetsen.quote:
In Breda heeft Feyenoord het nooit makkelijk gehad. En NAC gaat natuurlijk met het mes tussen de tanden spelen na dinsdag.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:13 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Tuurlijk is zo'n uitspraak raar na zo'n ongelukkige nederlaag tegen notabene Sparta. Maar tegen het stelletje twijfelaars uit Breda (ws. ook nog zonder Lurling), 'moet' Feyenoord dit kunnen wegpoetsen.
Hihihi...quote:
Heeft er weinig mee te maken. De manier waarop sommigen zich over hem uitlaten vind ik van weinig respect voor zijn prestaties (die gewoon goed zijn) getuigen. Al verbaast met dat niet als je ziet welke imbecielen het zeggen...quote:Op zondag 23 maart 2008 17:08 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom ben je toch zo'n fan van die man?
'Gewoon goed'quote:Op zondag 23 maart 2008 17:15 schreef Happel het volgende:
Heeft er weinig mee te maken. De manier waarop sommigen zich over hem uitlaten vind ik van weinig respect voor zijn prestaties (die gewoon goed zijn) getuigen. Al verbaast met dat niet als je ziet welke imbecielen het zeggen...
Niet met mensen in discussie gaan waar je het niet mee eens bent wijst op je eigen zwakte.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:23 schreef Siemerink het volgende:
Happel, waarom blijf je dan met die imbecielen (online) in conclaaf? Het gaat al honderden topics hetzelfde. Of haal je er toch stiekem enige voldoening uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |