abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:15:31 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_57451750
Fok!Dieetclub #236 - Bijna lente!

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je 驮 keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal 驮 update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
disclaimer
pi_57451817
Nieuw topic!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_57451889
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:45 schreef Levitation het volgende:

[..]

Loop je al hard? Of ga je er nu mee beginnen?
Hardlopen
* Levi zit met haar medaille van de CPC te pronken op haar werk.
whoehahaha wat lief

Ik heb mezelf ook gevonden, 6 keer op de foto maar geen enkele charmant of lachend

tussen al die klotekinderen die in de weg liepen

en oh ja hardlopen

vandaag Evy 2 les 2 gedaan, 35 minuten ging echt heerlijk, zo in het zonnetje
Doei.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:21:40 #4
30252 Soempie
Procreating
pi_57451905

Zijn er ook mannen bij de dieetclub? Of is het echt een vrouwenclub?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:22:35 #5
30252 Soempie
Procreating
pi_57451922
quote:
Evy 2 les 2 gedaan
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_57451989
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:22 schreef Soempie het volgende:

[..]

Evy is een podcast van de Belgische radio, in de eerste serie leer je in 27 lessen 5km hardlopen.
Faithy is nu begonnen met serie 2, van 5-10km leren lopen. Ik pas daar nog even voor.
Evy is wel echt een goed hulpmiddel.
***Levi was here***
pi_57452043
Evy is hip!
Ik ben alleen bang dat ik straks weer opnieuw moet beginnen met evy 1
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:27:05 #8
30252 Soempie
Procreating
pi_57452045
quote:
Duizenden mensen trainden met Evy Gruyaert in het oor. De start to run-podcast was bijzonder succesvol. Sinds oktober is Eén echter gestopt met het aanbieden van die podcast. Het is dus niet meer mogelijk om deze lessen te downloaden.
Balen. Hebben jullie een andere site?
pi_57452073
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:25 schreef Levitation het volgende:

[..]

Evy is een podcast van de Belgische radio, in de eerste serie leer je in 27 lessen 5km hardlopen.
Faithy is nu begonnen met serie 2, van 5-10km leren lopen. Ik pas daar nog even voor.
Evy is wel echt een goed hulpmiddel.
en als afsluiter van de Evy 1 serie, hebben we dus die City Pier City 5km gelopen afgelopen zaterdag

maar ik ben zo verslaafd dat ik lekker doorhobbel

Als je googlet kun je de eerste serie nog wel ergens vinden Soempie Zoeken op "Vlaanderen Sportland" en/of "Start to Run" als je ze niet kunt vinden wil ik ze vanavond wel even online gooien voor je
Doei.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:28:39 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_57452087
waarom staan er chinese tekens in mijn OP?
disclaimer
pi_57452119
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
waarom staan er chinese tekens in mijn OP?
Cool! Een 2talige OP.
***Levi was here***
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:30:29 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_57452132
disclaimer
pi_57452141
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:27 schreef freecell het volgende:
Evy is hip!
Ik ben alleen bang dat ik straks weer opnieuw moet beginnen met evy 1
Krijg je alle muziekjes weer opnieuw. Alle schunnige songteksten die je allang uit je hoofd kent.
***Levi was here***
pi_57452164
Ik vind de muziekkeuze van Deel 2 overigens wel beter.. heb nog geen gekreun en gehijg gehoord
Doei.
pi_57452169
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:21 schreef Faithy het volgende:

Ik heb mezelf ook gevonden, 6 keer op de foto maar geen enkele charmant of lachend
Volgens mij had ik die foto ook al gevonden.
Ik sta er echt gewoon overvrolijk op. Het is bijna zielig.
***Levi was here***
pi_57452193
ik was alles op alles aan het zetten om op die klok onder de 33:00 te komen, ben dan ook op de 33:00 op die klok binnengekomen. Gelukkig had René mij geklokt met z'n eigen stopwatch-horloge-ding waardoor ik écht bijna 10km per uur bleek te lopen (daar ben ik toch zó trots op )
Doei.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:34:31 #17
30252 Soempie
Procreating
pi_57452211
volgens mij heb ik het gevonden!

Komt m'n nieuwe mp3-speler helemaal mooi van pas.
pi_57452286
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:33 schreef Faithy het volgende:
ik was alles op alles aan het zetten om op die klok onder de 33:00 te komen, ben dan ook op de 33:00 op die klok binnengekomen. Gelukkig had René mij geklokt met z'n eigen stopwatch-horloge-ding waardoor ik écht bijna 10km per uur bleek te lopen (daar ben ik toch zó trots op )
Je was ook nog best aan het bijkomen toen ik je trof na de finish. 10km/u is ook wel hard! Ik kwam op iets van 8.8km/u... en was eigenlijk vrij snel hersteld.
***Levi was here***
pi_57452296
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
SQ heeft net nog een voordeel aan de ambtenarij ontdekt: 5 mei is een vrije dag. Samen met koninginnedag, hemelvaart en de verplichte vrije dag op 2 mei is dat dus een weekend van 6 dagen

Ik zou bijna een korte vakantie boeken. Biiijjjjna
Ik heb al een korte vakantie geboekt voor die periode. Met nog een week erbij dan.
NY here I come!
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 11:29 schreef octopussy het volgende:
H&M is echt kansloos qua bloesjes als je meer dan cup b hebt, net als de empire shirtjes (die ik sowieso niet draag wegens zwanger effect). Ik koop er nu wel graag broeken omdat ze voor mij wel een goede lengte hebben en niet te duur zijn. Ik hoef nu ook niet meer naar de BB afdeling

Man, ik zou nu zo graag eens lekker onbekommerd gaan shoppen bij winkels als Esprit en Mexx en H&M enzo. Ik heb ook echt nog maar 2 broeken die goed passen maar het geldschip is nog niet binnen
Welke maat heb je op dit moment? Ik heb nog wel wat broeken liggen die mij te ruim zijn. Nette broeken zelfs! Sas is er dit weekend, dus ik zou zeggen; kom gezellig een bakkie doen.
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:04 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

gaan jullie tijdens de marathon van rotterdam ook de 5 km lopen? dan kom ik jullie aanmoedigen (samen met heel veel anderen )
Wanneer is de marathon? Op zich wel cool natuurlijk. 5 of 10 km wordt het dan overigens.
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:11 schreef Yoni het volgende:
Ik ga vanavond ook zwemmen. Sporten doe ik eigenlijk al jaren niet, ik vind zooo weinig leuk en ik ben zo onhandig dat ik me meestal ook gewoon echt niet op mijn gemak voel in een sportschool. Zou graag samen met iemand gaan, maar dat lukt helaas ook niet...dus ga ik maar in mijn eentje zwemmen
Jij woont toch in Den Haag? Ik zoek ook nog wat sporterigs erbij en werk in Voorburg en woon aan de andere kant van DH.

Zo, en dan ga ik nu weer verder aan het werk.
Mèn wat lullen jullie veel zeg!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:38:56 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57452309
Ah, een nieuwe...
Ik ga zo Evy 20 of 21 lopen, iig 4 x 8 minuten, pffff kan me niet voorstellen dat het gaat lukken.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57452328
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:38 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik heb al een korte vakantie geboekt voor die periode. Met nog een week erbij dan.
NY here I come!
* Levi werkt gastenlijst bij....
***Levi was here***
pi_57452339
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, een nieuwe...
Ik ga zo Evy 20 of 21 lopen, iig 4 x 8 minuten, pffff kan me niet voorstellen dat het gaat lukken.
Dat gevoel had ik voor élke les! Maar het is mij ook gelukt!
***Levi was here***
pi_57452347
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:39 schreef Levitation het volgende:

[..]

* Levi werkt gastenlijst bij....
Ik zal aan jullie denken als ik rondren in Central Park.
pi_57452392
heb dan ook boven mijn kunnen gelopen, éigenlijk en da's ook nie goed

@Soempie: laat maar even weten of 't lukt, anders moet je me maar even pm-en dan msn/mail ik het je wel even Enneh.. het zijn idd voornamelijk dames hier
Doei.
pi_57452410
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:40 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat gevoel had ik voor élke les! Maar het is mij ook gelukt!
dát dus
Doei.
pi_57452416
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:38 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

NY here I come!
[..]

Welke maat heb je op dit moment? Ik heb nog wel wat broeken liggen die mij te ruim zijn. Nette broeken zelfs! Sas is er dit weekend, dus ik zou zeggen; kom gezellig een bakkie doen.
[..]

Wanneer is de marathon? Op zich wel cool natuurlijk. 5 of 10 km wordt het dan overigens.
[..]

Jij woont toch in Den Haag? Ik zoek ook nog wat sporterigs erbij en werk in Voorburg en woon aan de andere kant van DH.

Zo, en dan ga ik nu weer verder aan het werk.
Mèn wat lullen jullie veel zeg!
NY lijkt me zo tof he? Je gaat er ook vast helemaal 'shop till you drop' doen met de lage dollarstand nu

Ik zit qua broekmaat denk ik tussen 46 en 44 in. Heb je zoiets liggen? Ik kan dit weekend wel langskomen. Zou tof zijn als ik wat broeken erbij heb
pi_57452516
Dan neem ik ook wel wat mee, octo (als het niet al in de kelder in zakken zit )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 18 maart 2008 @ 13:50:53 #28
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57452546
@Liejannuh: ik woon inderdaad in Den Haag. Vlakbij het Zuiderpark.
pi_57452553
Ik heb 44 en 46 liggen. Kom maar langs dus!
Isa, zijn die zakken chips in de kelder al over de datum? Kun je die ook gelijk uit de kelder survivallen en weggooien.
pi_57452573
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:50 schreef Yoni het volgende:
@Liejannuh: ik woon inderdaad in Den Haag. Vlakbij het Zuiderpark.
Daar fiets ik langs!
Wat voor sport zou je willen doen?
pi_57452631
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Dan neem ik ook wel wat mee, octo (als het niet al in de kelder in zakken zit )
ik ook, heb ook nog wel wat broeken liggen die ik niet meer pas (en die ik gehad had van mn moeder, maar die me al te ruim zaten )
Doei.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 14:08:49 #32
30252 Soempie
Procreating
pi_57452855
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:43 schreef Faithy het volgende:

@Soempie: laat maar even weten of 't lukt, anders moet je me maar even pm-en dan msn/mail ik het je wel even Enneh.. het zijn idd voornamelijk dames hier
Het is gelukt.
pi_57452960
da's mooi
Doei.
pi_57453079
Jullie gaan weer als een tiet, dames .

Ik moet nog veel schoolzooi doen, en wilde vanavond gaan sporten maar ook naar de bios met een vriendinnetje. Tijdsnood dus, weer 's . En raad 's welke er af dreigt te vallen? .

Nou ja, ik kan sowieso wel sporten, maar ik wilde met een buik-moet-weg-les meedoen alleen dat haal ik waarschijnlijk niet. Dan kan ik gaan spinnen en lopen op de band, maar ik heb dan altijd een 'ik wil meer doen'-gevoel. Alsof het fietsen en lopen alleen effect heeft op m'n benen en ik de rest niet train.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 14:21:37 #35
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57453081
zoooo en weeral een nieuw topic

(als in: teeveepee)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57453103
Zou Evy handig zijn voor op de loopband?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 14:25:14 #37
30252 Soempie
Procreating
pi_57453141
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou Evy handig zijn voor op de loopband?
Vraag ik me ook af. Kan het vanavond uitproberen.
pi_57453215
Even snelle tvp
  dinsdag 18 maart 2008 @ 14:29:55 #39
30252 Soempie
Procreating
pi_57453238
Lijkt me wel irritant om steeds handmatig het tempo aan te moeten passen.
pi_57453242
Er zijn er die het op de loopband doen, maar dat is toch wel zo anders dan buiten..
Heb wel eens op een loopband gelopen en de klappen zijn zo dof (Isabeau kan het beter uitleggen dat deed ze laatst) Kreeg er meteen last van mijn knieën van. Daarbij is het natuurlijk zeer verleidelijk om met de weerstand (en snelheid) te gaan varieren als je denkt 'ik ben moeoeoeoeoeoeooe!'. Vooral die weerstand.. Buiten kan dat niet, en dan train je volgens mij veel beter dan op een ingestelde loopband.. Even 10 minuten in de sportschool op de loopband, ok, maar hele looptrainingen, nee, dat zou ik écht niet doen

Daarbij.. Frisse lucht, vogeltjes, je komt nog eens ergens (heb delen van mijn wijk gezien waarvan ik niet wist dat ze bestonden ) en na een tijdje zien mensen je voorbij sprinten, in plaats van kabbelen

Maar Isa kon dat vorige keer zo mooi uitleggen toen ze bij mij was volgens mij, waarom een loopband niet echt geweldig is.
Doei.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 14:30:41 #41
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57453255
Aha, hier waren jullie, wat gaat het weer hard.

* Jojogirl heeft zichzelf plechtig beloofd vanavond eindelijk weer eens naar de sportschool te gaan.
pi_57453343
Nou ja, ik zou het dan weer verschrikkelijk vinden om buiten te moeten rennen . De mensen zien me al langssjokken, nee dank je .

Ik heb trouwens wel een ander idee. Ik wil al tijden fatsoenlijk oordopjes kopen, dus dat ga ik zo maar 's doen. Als ik die heb, kan ik een audiobook luisteren tijdens het sporten .
pi_57453344
Nou ja, ik zou het dan weer verschrikkelijk vinden om buiten te moeten rennen . De mensen zien me al langssjokken, nee dank je .

Ik heb trouwens wel een ander idee. Ik wil al tijden fatsoenlijk oordopjes kopen, dus dat ga ik zo maar 's doen. Als ik die heb, kan ik een audiobook luisteren tijdens het sporten .
pi_57453384
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben gewoon begonnen met 's avonds lopen, dan zien ze me niet.
***Levi was here***
pi_57453402
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, ik kan sowieso wel sporten, maar ik wilde met een buik-moet-weg-les meedoen alleen dat haal ik waarschijnlijk niet. Dan kan ik gaan spinnen en lopen op de band, maar ik heb dan altijd een 'ik wil meer doen'-gevoel. Alsof het fietsen en lopen alleen effect heeft op m'n benen en ik de rest niet train.
Fietsen en lopen hebben meer effect op een te dikke buik dan buikspieroefeningen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57453433
ik liep in het begin ook snel een zijstraat in als ik tegenliggers zag die me met mijn rode op voorbij zagen sjaggeren maar na een paar weken dacht ik bij mezelf 'mèn, ik ben supergoed bezig! Ze kijken maar lekker, want ik ben trots op mezelf dat ik dit doe, en het gaat met de dag beter '

hardlopen is juist zo'n fijne buitensport... frisse lucht... warme douche na afloop
Zo'n lopende band tussen zwetende mensen in een kleine ruimte zonder uitzicht.. moet er niet aan denken..
Doei.
pi_57453445
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Fietsen en lopen hebben meer effect op een te dikke buik dan buikspieroefeningen.
Zie, kijk, aan dat soort weetjes heb ik wat .
pi_57453478
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:30 schreef Faithy het volgende:
Maar Isa kon dat vorige keer zo mooi uitleggen toen ze bij mij was volgens mij, waarom een loopband niet echt geweldig is.
Dat was incl geluidjes en bewegingen, dat kan niet in tekst alleen

En ik loop ook véél liever buiten!
pi_57453494
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was incl geluidjes en bewegingen, dat kan niet in tekst alleen

En ik loop ook véél liever buiten!
kom ik ff langs, neem ik het op
Doei.
pi_57453549
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:41 schreef clumsy_clown het volgende:

Zie, kijk, aan dat soort weetjes heb ik wat .
En krachttraining is het allerbeste... en dan dus niet specifiek gericht op je buikspieren.
pi_57453582
Google ad: ondergoed voor het hele gezin! Ik dacht direct: uh, jasses....
  dinsdag 18 maart 2008 @ 14:46:51 #52
30252 Soempie
Procreating
pi_57453583
Ik ben die lessen aan het luisteren, beetje doorspoelen en verder luisteren. Volgens mij ga ik straks per ongeluk meeblèren. Sommige nummers zijn erg aanstekelijk.
pi_57453662
dat had ik met MAMBO

afgrijselijk aanstekelijk
Doei.
pi_57453753
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:50 schreef Faithy het volgende:
dat had ik met MAMBO

afgrijselijk aanstekelijk
Ik zat tijdens een van de lessen met een dilemma... het was een arabisch deuntje en eigenlijk wilde ik dus gaan buikdansen, maar ik moest van Evy hardlopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Levitation op 18-03-2008 15:00:51 ]
***Levi was here***
pi_57453870
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:54 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik zat tijdens een van de lessen met een dilemma... het was een arabisch deuntje en eigenlijk wilde ik dus gaan buijkdansen, maar ik moest van Evy hardlopen.
google adds zijn idd grappig:

Bloedmooi Arabisch Vrouw
Mooie Vrouwen Voor Afspraken En Huwelijk. 273000 Leden 100% Gratis!
www.Muslima.com

wanneer gaan we buikdansworkshop doen?
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 18 maart 2008 @ 15:09:05 #56
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57454063
@Liejannuh: ik weet niet zo goed wat voor sport. Ik ga in ieder geval dus een poging wagen om te gaan banen zwemmen elke dinsdag. Verder vind ik bijna alles stom

Misschien moet ik ook aan Evy. Goede reden om mezelf een iPod te geven Maar ik zie mezelf met dat dikke lijf eigenlijk nog niet echt hardlopen.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 15:09:10 #57
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57454065
quote:

Nou, die schaamte ben ik allang voorbij, zelfs zonet (heb het gehaald 4 x 8 minuten ) toen bijna snottebellen op mijn knieen bungelden

Ow een audioboek, nooit aan gedacht die ga ik ook maar een downen
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57454452
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:09 schreef Yoni het volgende:
Misschien moet ik ook aan Evy. Goede reden om mezelf een iPod te geven Maar ik zie mezelf met dat dikke lijf eigenlijk nog niet echt hardlopen.
dat 'dikke lijf' (dat valt hartstikke mee, ik vind je heel mooi ) slinkt als de tering als je eenmaal begonnen bent en op gang bent

Ben nu 10 weken bezig, en 10 kilo kwijt

Evy (en hardlopen , had nooit gedacht dat ik 't leuk zou vinden )
Doei.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 18 maart 2008 @ 15:32:37 #59
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57454598
10 kilo in 10 weken..wauw!

Naja, laat ik nou maar gewoon beginnen met zwemmen
pi_57454676
en Evy! Doen! Doen!

* Faithy gaat Evy's verkopen ofzo
Doei.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 15:37:33 #61
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57454743
ohhh ik hoop dat mn schoenen snel aankomen!!

*bedenkt zich dat geluid telefoon uitstaat, checkt voor berichten en ziet dat ze voicemail heeft*

hoeraaaaaaa ze zijn er!!

vanavond begin ik met Evy1!!!! wha!
pi_57454773
tof go Kwakveense
Doei.
pi_57454804
Zal ik ook eens Evy les 1 gaan doen?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 15:42:04 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_57454860
Evy
Wel respect voor de mensen die het kunnen trouwens
disclaimer
pi_57454896
heb hier trouwens een 'paaspakket' gehad

inhoud:

roomboterkoek
chocoladeeitjes
snoepeitjes
roomboter
paasstolletje

Doei.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 15:45:09 #66
30252 Soempie
Procreating
pi_57454930
Ik heb zelf een grote zak paaseitjes gekocht.
pi_57454940
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:40 schreef Isabeau het volgende:
goed voor je zelfvertrouwen (en het mag van de fysio )
Doei.
pi_57454988
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:45 schreef Faithy het volgende:
goed voor je zelfvertrouwen (en het mag van de fysio )
2 minuten hardlopen zou goed zijn voor mijn zelfvertrouwen? Ik denk dat dat er alleen maar een enorme dreun van krijgt

Maar ik kan het altijd proberen om te zien of het ook wíl. Vandaag niet, heb nu nog last van mijn heup van afgelopen vrijdag. Maar toen was ik ook veel te gek bezig natuurlijk. Met 6 minuten.
pi_57455094
dat het maar een éitje is is goed voor je zelfvertrouwen, dat je MEER wil en MEER kán, en en dat je niet (meer) hijgt en en

zou bijna voor de lol ook wel eens een evy 1 les lopen met alleen stukjes van 2 minuten bijvoorbeeld
Doei.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 15:54:22 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57455151
quote:
Dat was ook mijn gedachte. Ik wil dat Evy mss ook wel eens gaan proberen, maar dan wel eerst met de auto naar een natuurgebied hier in de buurt hoor! No way dat ik hier door de wijk ga hobbelen.

Moet ik trouwens wel eerst sportschoenen kopen... ik pas mijn schoenen niet meer na mijn zwangerschap.
pi_57455216
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:26 schreef Faithy het volgende:

[..]

dat 'dikke lijf' (dat valt hartstikke mee, ik vind je heel mooi ) slinkt als de tering als je eenmaal begonnen bent en op gang bent

Ben nu 10 weken bezig, en 10 kilo kwijt

Evy (en hardlopen , had nooit gedacht dat ik 't leuk zou vinden )
Ik slink anders heulemaal niet.
***Levi was here***
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 18 maart 2008 @ 15:58:42 #72
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57455263
Door de wijk hobbelen zou ik echt schijt aan hebben, ken ze toch niet Tis alleen niet bepaald gezellig, dus ik zou ook wel een natuurgebied opsnorren dan denk ik.

Eerst wat afvallen voor ik verder ga denken aan hardlopen. Volgens mij is dat nu écht niet goed voor mijn knietjes en enkeltjes.
pi_57455296
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:57 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik slink anders heulemaal niet.
oh.. ehm... maar je hebt vast een gezonder uitstraling

tóch?
Doei.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 16:20:16 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_57455702
Zijn er hier ook nog mensen die niet van hardlopen houden?
disclaimer
  dinsdag 18 maart 2008 @ 16:23:50 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57455769
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:20 schreef Stormqueen het volgende:

Maar ja... ik zal toch iets moeten als ik echt de sportschool niet meer in wil.
pi_57455825
quote:
Jij hebt je gewoon met 1 Evy les vertild. Je had langzamer moeten beginnen... als ik het kan, kun jij het ook.
***Levi was here***
pi_57455841
en als ik 't kan (en leuk kan gaan vinden) kan SQ het ook
Doei.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 16:29:10 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_57455884
Kijk, dat vind ik soms wel matig aan dit topic, dat er automatisch van uit wordt gegaan "als ik, dan jij ook"

Hardlopen
Fietsen
Zwemmen
Gewoon lopen
Crosstraining
disclaimer
pi_57456062
Goeiemiddag, heeft iedereen vrij ofzo? Ik kijk hier ook eens een dagje niet zeg!

Vandaag was redelijk heftig, ik had nauwelijks tijd om 2 boterhammen weg te werken in mijn lunchpauze.. Ik ben nu ook best wel af, en ik heb heel erg zin in mijn dagje sauna morgen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 18 maart 2008 @ 16:37:56 #80
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57456069
Ik hou ook niet van hardlopen Maar ik wil ook de sportschool niet in... dus dan is hardlopen wel een optie
  dinsdag 18 maart 2008 @ 16:39:39 #81
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57456092
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:40 schreef Isabeau het volgende:
Doe jij maar rustig aan voor je weer geblesseerd raakt. Kun je nog langer niet lopen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 18 maart 2008 @ 16:41:19 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_57456122
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:37 schreef Yoni het volgende:
Ik hou ook niet van hardlopen Maar ik wil ook de sportschool niet in... dus dan is hardlopen wel een optie
[zeurmodus]
en waarom wil je de sportschool niet in?

Ik kan het wel begrijpen overigens, ik heb er ook tijdenlang een aversie voor gehad, na twee jaar lang drie keer in de week sporten was ik er ineens klaar mee. Maar nu begin ik het toch wel weer te overwegen. Voor mij was het zoveel effectiever dan alle andere dingen
disclaimer
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 18 maart 2008 @ 16:47:25 #83
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57456256
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

[zeurmodus]
Omdat ik me er gewoon niet op mijn gemak voel . Ik word zenuwachtig van alle slanke dennen en lekkere mannen. Ik schaam me voor mijn rode harses. Ik vergeet altijd hoe al die apparaten ook alweer werken en wat ik moet doen.

Kortom: ik loop gewoon altijd met mijn ziel onder mijn arm in de sportschool.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 16:51:15 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_57456330
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:47 schreef Yoni het volgende:

[..]

Omdat ik me er gewoon niet op mijn gemak voel . Ik word zenuwachtig van alle slanke dennen en lekkere mannen. Ik schaam me voor mijn rode harses. Ik vergeet altijd hoe al die apparaten ook alweer werken en wat ik moet doen.

Herkenbaar. Toch, als je objectief kijkt, zijn er meer dikkies dan dunnies. Maar ik begrijp ook dat je daar minder op let dan op de macho's en de mokkels. En als 't niet lekker voelt moet je er ook niet aan beginnen, want dan hou je het niet vol. HEtzelfde als wat ik met hardlopen heb
disclaimer
pi_57456340
Ik hou dus ook helemaal niet van hardlopen.

Gewoon lopen wel.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 16:55:05 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_57456377
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:52 schreef ymme het volgende:
Ik hou dus ook helemaal niet van hardlopen.

Gewoon lopen wel.
Jeej, Ymme de medestander
disclaimer
pi_57456417
gewoon lopen vind ik dan weer dodelijk saai.. wándelen.. blergh
Doei.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 16:58:12 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_57456432
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:57 schreef Faithy het volgende:
gewoon lopen vind ik dan weer dodelijk saai.. wándelen.. blergh
Gewoon lopen komt in vele vormen beste faithy
Sjokken
Stevig doorstappen
disclaimer
  dinsdag 18 maart 2008 @ 17:00:15 #89
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57456454
Oh, wandelen vind ik echt heerlijk, doe het dan ook veel
pi_57456486
Komt uit ellenlange lurkstrand

Ik heb ook een gruwelijke hekel aan hardlopen. Wel loop ik tegenwoordig iedere avond (althans, ik probeer iedere avond) een uur door de stad. Lekker stevig doorlopen terwijl ik aan het kletsen ben met mn vent. En natuurlijk heb ik ook bijpassende blitse (lees:foeilelijke) wandelschoenen gekocht
It is your friends who make your world!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 17:05:02 #91
30252 Soempie
Procreating
pi_57456538
quote:

[..]

Heb me een paar jaar geleden aangemeld bij een sportschool en daar voelde ik me precies zoals jij het beschrijft. De persoonlijke begeleiding vond ik alleen maar confronterend en de tips en aangepaste trainingsschema's vond ik ook niet leuk. Heb geprobeerd aan te geven dat ik niks met gewichten wilde doen, maar ze bleven het me maar eigenwijs adviseren. Daarbij de macho's en de groepjesvorming... Voelde me echt niet op m''n gemak.

[amazing-Mike-modus]
Nu ga ik naar Fit for Free. Supergoedkoop, heel groot en niemand bemoeit zich met elkaar. Je kunt wel hulp krijgen, maar als je niks vraagt kun je zo naar binnen lopen en je eigen ding doen. Omdat het zo groot is heb ik niet het idee dat mensen op me letten, ook al duurt het tien minuten voor ik een aparaat aan de gang heb, ik paars aanloop en me een ongeluk hijg. Voor mij is het ook superhandig dat ik er in Breda heen kan, maar ook in Groningen.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 17:11:43 #92
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57456667
quote:
haha, ik hou er ook nog niet van, maar ben gewoon aangestoken door de mensen hier... ik wil graag iets leren wat ik nog niet kan, en wat thuis kan en waarvoor ik niet naar de sportschool hoef. .. eerst maar eens zien of ik zo enthousiast blijf heah...
  dinsdag 18 maart 2008 @ 17:23:23 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_57456877
Ik ga maar es naar m'n trein gewoonlopen
disclaimer
  dinsdag 18 maart 2008 @ 17:31:24 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57457019
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

[zeurmodus]
Been there, done that. 2 maanden heel fanatiek, en dan begint het softbal seizoen met 1 keer wedstrijd, 1 keer trainen in de week en dan komt de klad in de sportschool en voor ik het weet betaal ik weer een jaar lang voor nop, als ik een 10 rittenkaart kon kopen ging ik denk ik eerder het weer proberen dan dat ik gelijk een abonnement door mijn strot geduwd krijg.
pi_57457118
ik wil een klein hondje kopen zou goed voor de beweging zijn

iemand ideetjes wat voor een hondje????
  dinsdag 18 maart 2008 @ 17:47:19 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57457294
Als het echt om beweging gaat is er natuurlijk maar eentje: Jack Russel!
Ook leuk: Beagle of een Cocker Spaniel.

Maarreh... kan je dit niet beter in F&F vragen ipv hier?
pi_57457670
Ik neem aan dat je hondjes ook leuk vindt en dat het niet alleen voor meer beweging is
Maar in F&F kunnen ze je vast wel helpen, gewoon zo'n beestje nemen wat veel en vaak en ver moet wandelen op een dag
pi_57458041
nou... het gaat ook om de beweging om af te vallen

en ook dat ik kleine hondjes natuurlijk leuk vind ik moet alleen spap nog overhalen ik wil hem natuurlijk wel op mijn eigen kamer laten slapen maar spap denkt dat het weer zo'n eenmalig iets is wat leuk is voor een paar maanden en dan niet meer maar dat is het nu serieus niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 maart 2008 @ 18:56:04 #99
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57458649
quote:
*meldt*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57458890
Yoni, ik woon ook in Den Haag en zwem op maandag en woensdag baantjes. Maar ik ben geen sociale zwemmer Ik praat niet onder het zwemmen. Afijn, als je wilt kunnen we afspreken, dan heb je iig een goede reden om te gaan.
Ik moest gister zo lachen, Mr CF was mee en hij is helemaal niet zo'n zwemliefhebber, maar hij doet dapper mee. Hij zat zich helemaal op te vreten over van die keuvelende huisvrouwens die de boel ophouden: 'Dat moesten ze dus echt verbieden he, van die langzaam zwemmende dames!!!' De schat Hij is zich er nog niet van bewust dat banen zwemmen de ultieme huisvrouwensport is

Ik heb morgen een afspraak bij de fysio om even naar mijn knie te laten kijken; het doet nu toch al wel een tijdje pijn (met dank aan Isa dat ik ga )
pi_57459123
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 19:07 schreef ColdFeet het volgende:

Ik heb morgen een afspraak bij de fysio om even naar mijn knie te laten kijken; het doet nu toch al wel een tijdje pijn (met dank aan Isa dat ik ga )
uh oh... aanhoudende kniepijn

heb ik je nu nog niet bang genoeg gemaakt dan
pi_57459525
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 19:18 schreef octopussy het volgende:

[..]

uh oh... aanhoudende kniepijn

heb ik je nu nog niet bang genoeg gemaakt dan
Nee joh, jij had er zoveel last van dat je echt niet meer vooruit kwam, toch? Dat valt dan ook wel weer mee, hier.
pi_57459834
nou ik ben direct gestopt met hardlopen toen de kniepijn begon. Die werd in de loop van de weken daarna erger. Het wordt nu langzamerhand wel beter, maar ik kan nog steeds geen lange stukken lopen of fietsen zonder dat het pijn gaat doen. Die irritatie van de band heeft gesluimerd voordat ik ging hardlopen en is pas bij het hardlopen echt beschadigd.
Daarom is het zo belangrijk om direct bij pijn aan de bel te trekken. Voordat je het weet is zoiets een grens gepasseerd en duurt het ontzettend lang voordat het weer geheeld is. Daar gaan echt maanden overheen.
pi_57459967
Mja, maar ik heb er op zich nooit echt last van gehad, alleen de laatste paar weken een beetje. Sowieso heeft jouw lichaam nogal wat te verduren gehad, natuurlijk.

Voorlopig verwacht ik dat het wel meevalt, maar bedankt voor de bemoedigende woorden
  dinsdag 18 maart 2008 @ 19:54:59 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_57460067
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 18:29 schreef Riann het volgende:
nou... het gaat ook om de beweging om af te vallen

en ook dat ik kleine hondjes natuurlijk leuk vind ik moet alleen spap nog overhalen ik wil hem natuurlijk wel op mijn eigen kamer laten slapen maar spap denkt dat het weer zo'n eenmalig iets is wat leuk is voor een paar maanden en dan niet meer maar dat is het nu serieus niet.
Ik zou het toch nog even wat beter overwegen dus
disclaimer
  dinsdag 18 maart 2008 @ 20:16:50 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57460625
CF, daarom ga ik hier ook naar het vrouwenuurtje. Daarna is er 'echt' baantjes zwemmen en daar durf ik me nog niet tussen te begeven. Ik word nu soms voorbij gezwommen door een echt fanatieke bejaarde dame!
Alles moet nog wennen, mijn handen doen altijd zo'n zeer bij het zwemmen, om die vingers bij elkaar te houden en soms ook last van mijn knie door de schoolslag.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 20:40:14 #107
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57461203
hoeraaaa sorry dat ik weer over hardlopen begin, maar ik heb net les 1 gelopen, en het voelt goeoeoeoeoed.... ik wist niet dat ik 3 minuten achter elkaar kon "hollen" (ect hard ga ik uiteraard niet) zonder dood te gaan.

tekenend voor mijn conditie is wel dat ik een "1500 meter schaatsen" kuchje heb nu ik weer thuis ben....
pi_57461573
Zo, ik heb er ook weer 30 oudergesprekken opzitten... toch wel het nadeel van een grote klas
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 18 maart 2008 @ 21:26:57 #109
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57462438
Zooo, eerste keer zwemmen overleefd

En ik was niet de langzaamste

(wel het eerst dood denk ik, maar dat zien ze toch niet )
pi_57462511
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:09 schreef Yoni het volgende:
@Liejannuh: ik weet niet zo goed wat voor sport. Ik ga in ieder geval dus een poging wagen om te gaan banen zwemmen elke dinsdag. Verder vind ik bijna alles stom

Zwemmen is al een goed begin. Alle vormen van beweging zijn goed voor je.
Ga vooral iets doen wat je leuk vindt. Al is het een stuk fietsen.
Mocht je iemand zoeken om mee te gaan sporten: geef maar een gil! Ik heb nog wel wat gaatjes over na mijn werk.
quote:

[..]

Sportschool in je eentje is ook helemaal niet leuk. Het is veel leuker en gezelliger om het met iemand samen te doen.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 21:45:53 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57462932
Heeft er iemand hier ervaring met hardlopen achter een kinderwagen? Het wordt anders zo'n gedoe met wie er wanneer thuis is om bij Sasha te blijven enzo.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 18 maart 2008 @ 22:01:45 #112
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57463347
Ik zou, als ik zelf een kindje zou hebben, nog niet gaan hardlopen met de wagen als het kindje nog niet (goed) zelf kan zitten. Zo'n liggend humpie in de wagenbak wordt volgens mij veels te veel heen en weer geschud. Lijkt me niet fijn voor babylief
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:06:29 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57463447
In de bak was ik sowieso niet van plan hoor, het zou dan de cosi zijn, maar ik vroeg me idd ook af hoe irritant dat duwen zou zijn voor hem.
Hmmm... eens kijken hoe ik het ga doen dan. stinkie vindt me lief, maar als ik ook nog 1- 2 keer in de week wil blijven zwemmen... hij wil ook wel eens weg namelijk.
pi_57463835
ik riep daarnet al in het Slank de blabla in topic dat ik ging slapen

maar nee... kreeg ineens een opruim woede en ben de hele administratie van de afgelopen 3 maanden maar eens op gaan bergen.. IBgroep tot gemeente tot werk tot verzekeringen tot tot..tot...

En nu ben ik wel écht bijna op, dus na mijn kopje thee (niet op bed dus, helaas, maar eigen schuld: had ik maar op bed moeten gaan liggen ) eindelijk lekker tegen René aankruipen en slapen.. en dan morgen, jaja, 'Rope Skipping' in de sportschool touwtje springen onder begeleiding dus... Ben zeer benieuwd
Ja doei.
pi_57464524
BE: Waarom niet flink doorwandelen met een kinderwagen? Je hoeft niet perse meteen te gaan hardlopen. Of thuis (power)yoga / pilates oefeningen gaan doen .

Touwtje springen in de sportschool? . Het moet niet gekker worden zeg . Ik heb net een bodybalance les gehad ipv poweryoga, maar dat is ook best leuk.

Ik ging een tijd geleden ook heel vaak graag hardlopen alleen ben ik te snel van 5 naar 10 km gaan hardlopen. Dus ik heb daardoor een knieblessure opgelopen. Dus dat Evy gedaan kan ik alleen wandelend doen wat ik ergens best jammer vind. Misschien maar eerst eens weer flink beginnen met mijn oefeningen voor de knie die ik na mijn vakantie maar eens moet gaan oppakken . Ook neem ik al een paar dagen heel stoer de trap ipv de lift naar de 5e etage...
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:47:52 #116
4177 Jojogirl
pi_57464566
Het voordeel van lopen is wel dat je weinig tijd eromheen kwijt bent BE. Je stapt de deur uit en bent begonnen en als je thuiskomt, ben je ook zowat meteen weer beschikbaar. Je hebt geen reistijd zoals naar het zwembad en bent dus niet uren en uren de deur uit.

Het sporten was trouwens lekker. Vrees alleen dat ik morgen spierpijn ga hebben. Had nl. in geen maanden gefitnesst en de instellingen van de krachttrainingsapparaten stonden nog iets te stoer voor m'n huidige conditie
pi_57464844
Ik heb weer niet gesport .

Na de bios had ik in principe nog ruim tijd, maar toen besloten vriendin en ik dat we nog een film wilden zien . We kunnen allebei onbeperkt naar de film, dus sja. En toen ook nog 's saté en friet gegeten. Oh oh, verschrikkelijk .

Maar goed, donderdag ga ik zwemmen, dan ga ik vrijdag wel sporten.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:03:23 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57464946
Pandorah, ik loop sowieso minimaal een half uurtje buiten elke dag, als het niet regent, dus dat doe ik idd al wel hoor.
Jojo, dat is idd wel waar ja, van die tijd, maar toch, even kijken hoe het uit komt. Stinkie heeft vroeger altijd veel gezwommen en is nu 'jaloers' op mijn baantjes dus nu gaan we het op maandag zo doen dat ik eerst het damesuurtje mag zwemmen, dan ga ik naar huis en kan hij daarna naar het echte baantjeszwemmen.
pi_57465540
Zeg dames, krijgen jullie het voor elkaar om 3 liter op een dag te drinken? Ik kom soms niet eens aan de anderhalf . Pas als ik er echt constant aan denk drink ik genoeg.

Ik kreeg zojuist de fantastische ingeving dat mijn vochttekort een reden zou kunnen zijn voor m'n ontzettend suffe gevoel. Naast m'n luiheid, voel ik me zo slaperig en niet in staat iets te doen, terwijl ik huiswerk zou moeten maken.
pi_57465590
...waarom zou je ook 3 liter op een dag drinken?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:30:05 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57465617
Doorspoelen noem ik dat.
Eerst genoeg drinken zodat je moet plassen en als je dan naar het toilet geweest bent gelijk weer een half flesje leeg drinken. Op het moment dat je weer moet plassen drink je de andere helft leeg en na het plassen weer een flinke slok uit het nieuwe flesje etc. etc.

Zo deed ik het altijd op mijn werk. Thuis drink ik veel minder en denk ik er idd ook veel minder over na.
pi_57465623
Dat moet ik van m'n afvalcoachmeesteres.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:33:02 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57465705
pi_57465742
Zoveel drinken is belachelijk. De nadruk op al dat water drinken is sowieso ridicuul bij afvallen. Er is geen enkel wetenschappelijk onderzoek bekend waarin overmatig water drinken betere resultaten geeft. Water geeft je niet eens een verzadigd gevoel!

Elk mens heeft op een dag zo'n 1,5-2 liter vocht nodig, een deel haal je uit je eten (in fruit en groente zit enorm veel water) en een deel drink je op een dag. De beste drank om vocht binnen te krijgen als je aan het afvallen bent is water, vandaar het advies om 8 glazen water op een dag te drinken. Maar 3 liter kom op zeg.
pi_57465828
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Zoveel drinken is belachelijk. De nadruk op al dat water drinken is sowieso ridicuul bij afvallen. Er is geen enkel wetenschappelijk onderzoek bekend waarin overmatig water drinken betere resultaten geeft. Water geeft je niet eens een verzadigd gevoel!

Elk mens heeft op een dag zo'n 1,5-2 liter vocht nodig, een deel haal je uit je eten (in fruit en groente zit enorm veel water) en een deel drink je op een dag. De beste drank om vocht binnen te krijgen als je aan het afvallen bent is water, vandaar het advies om 8 glazen water op een dag te drinken. Maar 3 liter kom op zeg.
Nou, dan is het maar goed dat ik nooit aan de 3 liter kom . Het is wel zo dat ik sinds dat advies meer let op wat ik drink, en dat is soms écht te weinig. En terwijl ik aan een flesje lurk eet ik niet, dus dat is mooi meegenomen .
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ze heet Natasha, heeft een zwaar Russisch accent en kijkt streng. Ik zweer je, pure angst, elke keer als ik d'r zie .
pi_57465926
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze heet Natasha, heeft een zwaar Russisch accent en kijkt streng. Ik zweer je, pure angst, elke keer als ik d'r zie .
Als je dan maar niet gaat zweten; verlies je ook nog eens water

Water drinken is trouwens prima hoor en de meeste mensen drinken te weinig, maar heus, 3 liter is het andere uiterste
pi_57467156
avond dames (nacht eigenlijk)

jullie gaan zo hard dat ik het geeneens meer kan bijhouden.

willen jullie trouwens gaan duimen voor me, ik heb net een sollicitatie de mail uit gegooid (wel op een wat beter tijdstip dan dit hoor) voor functieverhoging bij mijn werk. dan mag ik meer dingen gaan doen en zo. dus plz duimen dat ik het word (vanaf donderdag mag dat )
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_57469067
Goedemorgen

Hier alles goed. Gisteren alleen áchterlijk veel pannenkoeken gehad.
Ik had voor 6 man (die serieus allemaal een keer zoveel eten als wij) pannenkoeken gebakken met appeltjes, rozijnen, spek, kaas en naturel.
Met als beleg poedersuiker, stroop, jam, ragout en kaas.
Errúg lekker!
En ik had hele dunne pannenkoeken gemaakt, zodat je er meer verschillende kan eten.

En ik had zowaar echt meer dan genoeg Dus TARA zat vanmorgen alweer aan het ontbijt te pannenkoeken Ik hoed die dingen dus echt niet als ontbijt!
pi_57469275
Héérlijk als ontbijt! Pannenkoek dus. Maar mijn muesli was ook weer lekker.
pi_57469311
ik heb meestal wel weer genoeg pannenkoeken gehad als ik mijn avondeten op heb, dan hoef ik ze de volgende dag niet zo nodig meer..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57469315
Ik ben ze eigenlijk meestal al zat ná het bakken
  woensdag 19 maart 2008 @ 08:28:10 #132
30252 Soempie
Procreating
pi_57469429
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb weer niet gesport .

Na de bios had ik in principe nog ruim tijd, maar toen besloten vriendin en ik dat we nog een film wilden zien . We kunnen allebei onbeperkt naar de film, dus sja. En toen ook nog 's saté en friet gegeten. Oh oh, verschrikkelijk .

Maar goed, donderdag ga ik zwemmen, dan ga ik vrijdag wel sporten.
Welke films heb je gezien?
pi_57469566
Goeiemorgen!
Het is weer tijd voor de update van de race naar de 80!
Ik was vanmorgen 87.5! (-0.5 dus)

Over dat drinken: ik drink eigenlijk iedere dag wel een liter of 3. En misschien nog wel meer.

's morgens:
een glas light sap 0,2 l

op mijn werk:
water, over de hele dag ong. 2 l
koffie, over de hele dag ong. 0,6 l

's avonds:
water aan tafel: 0,2 tot 0,4 l
daarna, colalight: 0,4 l

Totaal: ongeveer 3.5 liter. En inderdaad, water geeft geen enkel verzadigingsgevoel. Een lekkere kop koffie wel! En ontbijten met koude pannenkoeken is yummie! Da's echt lang geleden.
* Levitation heeft nu dus trek in pannenkoeken.
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 08:49:43 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_57469635
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 08:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ze eigenlijk meestal al zat ná het bakken
Check
disclaimer
  woensdag 19 maart 2008 @ 08:51:27 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_57469657
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 08:43 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen!
Het is weer tijd voor de update van de race naar de 80!
Ik was vanmorgen 87.5! (-0.5 dus)

Over dat drinken: ik drink eigenlijk iedere dag wel een liter of 3. En misschien nog wel meer.

's morgens:
een glas light sap 0,2 l

op mijn werk:
water, over de hele dag ong. 2 l
koffie, over de hele dag ong. 0,6 l

's avonds:
water aan tafel: 0,2 tot 0,4 l
daarna, colalight: 0,4 l

Totaal: ongeveer 3.5 liter. En inderdaad, water geeft geen enkel verzadigingsgevoel. Een lekkere kop koffie wel! En ontbijten met koude pannenkoeken is yummie! Da's echt lang geleden.
* Levitation heeft nu dus trek in pannenkoeken.
Koffie schijnt niet te tellen omdat het meer vocht onttrekt dan toevoegt, dus per saldo best netjes toch?
Ik drink 's morgens een kop koffie en een glas water, op mijn werk 3 koffies en een kan water en soms een glas melk, en 's avonds vergeet ik het altijd. Of bier.
disclaimer
pi_57469674
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 08:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Koffie schijnt niet te tellen omdat het meer vocht onttrekt dan toevoegt, dus per saldo best netjes toch?
Ik drink 's morgens een kop koffie en een glas water, op mijn werk 3 koffies en een kan water en soms een glas melk, en 's avonds vergeet ik het altijd. Of bier.
En dat schijnt dan weer klinklare onzin te zijn. Wetenschappelijk onderzoek. Ze spreken elkaar zo heerlijk tegen.
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 08:55:17 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_57469703
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 08:52 schreef Levitation het volgende:

[..]

En dat schijnt dan weer klinklare onzin te zijn. Wetenschappelijk onderzoek. Ze spreken elkaar zo heerlijk tegen.
Mja, ik drink er geen kop minder om gelukkig
Ik heb lak aan dat soort onderzoeken, ik doe altijd waar ik me zelf goed bij voel
disclaimer
pi_57469729
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 08:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mja, ik drink er geen kop minder om gelukkig
Ik heb lak aan dat soort onderzoeken, ik doe altijd waar ik me zelf goed bij voel
Als ik dat zou doen, woog ik onderhand 200kg.
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 08:59:24 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_57469765
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 08:56 schreef Levitation het volgende:

[..]

Als ik dat zou doen, woog ik onderhand 200kg.
Zo bedoel ik het natuurlijk niet muts
disclaimer
pi_57469822
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 08:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het natuurlijk niet muts
haphaphap
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 09:06:02 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_57469855
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 09:03 schreef Levitation het volgende:

[..]

haphaphap
Ik heb heul geen eten bij me
disclaimer
pi_57470041
goedemorgen

Voel me wel een stukje beter dan gisteravond, maar toch gaat 't touwtjespringen niet door..
Beetje stijfjes nog van gisteren en wil dan niet mn spieren overbelasten door ook nog te gaan touwtjespringen Ga dan liever morgen spinnen want dat vind ik écht leuk...

Alle fondue en ongezonde dingen zijn weer uit mijn systeem en de weegschaal gaf netjes 76,3 aan vanochtend voelde me ook meteen weer een stuk slanker

Zodadelijk maar 's naar Nijmegen, 2 colleges, en daarna snel naar huis (nog een reden om niet te gaan springen:) om te gaan leren voor mijn tentamen morgen. Wel wil ik vanavond nog even wat pilatesoefeningen gaan doen..

Hopen dat mn buik ook wat minder mag worden
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 maart 2008 @ 09:20:18 #143
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57470061
Vriendje op zakenreis is niet goed voor mijn gewicht... Morgen kan ik weer gaan rennen gelukkig
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57470169
ik heb net een pot thee weggewerkt, en het komt me nu ook echt mijn neus uit....

Nog even de laatste spulletjes zoeken straks, en dan op weg richting de sauna..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 maart 2008 @ 09:32:43 #145
13151 crew  Rewimo
pi_57470273
Isa, je had gelijk over die pijnstillers Gisteren door alle drukte vergeten in te nemen en dat merk ik nu...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 19 maart 2008 @ 09:44:07 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_57470451
Ik krijg straks een Felicitasmens over de vloer.

Ow, en mijn nieuwe collega's zijn echt superleuk! Ik ben zelden zo hartelijk ontvangen Ik heb er zin in!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 maart 2008 @ 09:45:45 #147
13151 crew  Rewimo
pi_57470470
Klinkt goed, Troel!

En trap niet in alle Felicitas-zooi
  woensdag 19 maart 2008 @ 09:57:55 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_57470675
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 09:44 schreef Troel het volgende:
Ik krijg straks een Felicitasmens over de vloer.

Ow, en mijn nieuwe collega's zijn echt superleuk! Ik ben zelden zo hartelijk ontvangen Ik heb er zin in!
Leuk is dat he!
disclaimer
  woensdag 19 maart 2008 @ 09:58:35 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_57470692
Krijg je trouwens ook nog felicitas mensen als het kind al geboren is tegenwoordig
disclaimer
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 maart 2008 @ 10:24:44 #150
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57471103
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Krijg je trouwens ook nog felicitas mensen als het kind al geboren is tegenwoordig
Juist dan... omdat je dan veel makkelijker in allerlei verkooppraatjes trapt

Felicitasmevrouw: Dit is echt een heel interessante aanbieding!
Kind: *huil*
Moeder: Jaja, doe maar (dan rot je tenminste op...)
  woensdag 19 maart 2008 @ 10:30:20 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_57471209
Ik zou gewoon de deur niet opendoen
Colporteurs
disclaimer
  woensdag 19 maart 2008 @ 10:32:29 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57471252
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Niet als je jezelf niet op geeft of niet opgegeven wordt!
pi_57471284
Woensdag update dag!

Nieuw lijstje:
- Kwakveense: 84,4 (85,3)
- Octo: 85,0
- Fannetje: 85,3
- Sjeen: 86,0 (85,4) (86,1)
- Omearos: 86,1 (86,6)
- Levi: 87,5 (87,9) (88,0)
- B-J: 90,4 (91,5)
- SQ: ?

Ik pas het lijstje wel aan zodra ik meer updates krijg!

[ Bericht 9% gewijzigd door Levitation op 19-03-2008 11:01:13 ]
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 maart 2008 @ 10:36:04 #154
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57471309
86
pi_57471366
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:36 schreef Sjeen het volgende:
86
Updaten of niet? Kunnen deze update ook negeren.
(moet je niet nog ff poepen, dat helpt vast. )
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 maart 2008 @ 10:40:30 #156
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57471396
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:38 schreef Levitation het volgende:

[..]

Updaten of niet? Kunnen deze update ook negeren.
(moet je niet nog ff poepen, dat helpt vast. )
Doe maar updaten, dan is het volgende week misschien leuker
pi_57471671
SQ: wilde jij nog aquaspinnen ( ) vanavond? Kan eventueel wel een stel elegante waterschoentjes voor je kopen na mijn werk.
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 10:56:47 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_57471729
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:53 schreef Levitation het volgende:
SQ: wilde jij nog aquaspinnen ( ) vanavond? Kan eventueel wel een stel elegante waterschoentjes voor je kopen na mijn werk.
Shit, helemaal vergeten
Nee, vanavond kan ik niet
disclaimer
pi_57471740
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Shit, helemaal vergeten
Nee, vanavond kan ik niet
Jammer... Dan ga ik wel hardlopen.
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 10:58:21 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_57471767
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:57 schreef Levitation het volgende:

[..]

Jammer... Dan ga ik wel hardlopen.
Volgende week kunnen we weer baantjes zwemmen swa
disclaimer
  woensdag 19 maart 2008 @ 10:58:54 #161
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57471774
oeh update voor de race naar de tachtig: 84.4 *doet dansje* eigenlijk weeg ik me pas vrijdag, zal voortaan ook mn vrijdag gewicht aanhouden voor de update maar dit was te fijn om niet door te geven...
pi_57471784
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Volgende week kunnen we weer baantjes zwemmen swa
Samen met trage Pieter
Domper voor zwemmer vd Hoogenband
***Levi was here***
pi_57471810
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:58 schreef kwakveense het volgende:
oeh update voor de race naar de tachtig: 84.4 *doet dansje* eigenlijk weeg ik me pas vrijdag, zal voortaan ook mn vrijdag gewicht aanhouden voor de update maar dit was te fijn om niet door te geven...
* Levi past lijstje aan
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:03:02 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_57471859
haal mij maar uit het lijstje levi
Ik durf toch niet op de weegschaal
disclaimer
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:03:54 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_57471877
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:59 schreef Levitation het volgende:

[..]

Samen met trage Pieter
Domper voor zwemmer vd Hoogenband
quote:
woensdag 26 maart
Vandaag is geen baantjes zwemmen mogelijk i.v.m. EK zwemmen 2008
M.u.v. 07.00 - 10.00 uur in het golfslagbad
disclaimer
pi_57471883
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
haal mij maar uit het lijstje levi
Ik durf toch niet op de weegschaal
Dan klopt dat vraagteken toch precies.
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:04:26 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_57471886
Het was een heel aardig mens En Ruben krijgt zijn eigen hondenpenning (Daarom vond ik het ook niet erg dat ze kwam )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:04:57 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_57471898
hondenpenning
disclaimer
pi_57471900
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

[..]

Hoe lang gaan ze dat bad kapen? Ik dacht dat 't in totaal 1 week duurde... Bummer
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:06:05 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_57471918
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:05 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hoe lang gaan ze dat bad kapen? Ik dacht dat 't in totaal 1 week duurde... Bummer
Tot en met de 27e kennelijk...
disclaimer
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:08:23 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_57471959
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:08:56 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_57471971
En dààrvoor verdraag je een verkoper over je vloer?
disclaimer
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:09:38 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_57471982
Levi, ze hebben de laatste dagen van het EK natuurlijk wel belangrijke zaken op het programma he:

23-03-’08 Themadag zwemmen voor minioren

24-03-’08 Themadag zwemmen voor junioren

Trouwens, minioren, wtf?
disclaimer
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:11:34 #174
35189 Troel
scherp en bot
pi_57472018
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
En dààrvoor verdraag je een verkoper over je vloer?
Ja, want ik heb ook een pakje Libresse gekregen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:11:51 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_57472027
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:11 schreef Troel het volgende:

[..]

Oh jolly
disclaimer
pi_57472165
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
Levi, ze hebben de laatste dagen van het EK natuurlijk wel belangrijke zaken op het programma he:

23-03-’08 Themadag zwemmen voor minioren

24-03-’08 Themadag zwemmen voor junioren

Trouwens, minioren, wtf?
Mensen met heule kleine eurkes.
***Levi was here***
pi_57472184
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:11 schreef Troel het volgende:

[..]

Woei! Je privacy in de uitverkoop voor een penning en een pakje libresse! Jij bent ook niet duur!
***Levi was here***
pi_57472238
Mental note:
Paaseitjes helpen niet tegen keelpijn.
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:21:37 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_57472240
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:19 schreef Levitation het volgende:

[..]

Woei! Je privacy in de uitverkoop voor een penning en een pakje libresse! Jij bent ook niet duur!

Nee, ik ben een slet, dat weet je toch

(Mijn tupperwaredemonstratice is helaas gestopt )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:28:52 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_57472393
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:18 schreef Levitation het volgende:

[..]

Mensen met heule kleine eurkes.
Dat was ook het eerste wat in mij op kwam
disclaimer
pi_57472413
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:21 schreef Levitation het volgende:
Mental note:
Paaseitjes helpen niet tegen keelpijn. zijn lekker
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 maart 2008 @ 11:31:26 #182
13151 crew  Rewimo
pi_57472476
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:04 schreef Troel het volgende:
Het was een heel aardig mens En Ruben krijgt zijn eigen hondenpenning (Daarom vond ik het ook niet erg dat ze kwam )
Hopelijk zijn ze er niet al te duur mee
pi_57472634
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:34 schreef Levitation het volgende:
Woensdag update dag!

Nieuw lijstje:
- Octo: 85,0
- Fannetje: 85,3
- Omearos: 86,1 (86,6)
- SQ: ?

Ik pas het lijstje wel aan zodra ik meer updates krijg!
Psst, kijk dan eerst even in het algemene lijstje

84,5 hier
pi_57472749
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:37 schreef octopussy het volgende:

[..]

Psst, kijk dan eerst even in het algemene lijstje

84,5 hier
Oja, goed idee!

Nieuwer lijstje:
- Fannetje: 83,8 (85,3)
- Octo: 84,5 (85,0)
- Omearos: 85,0 (86,1) (86,6)
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:44:46 #185
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57472813
miniren zijn lief, van die kleine ukkies die al hard kunnen zwemmen ... <3
  † In Memoriam † woensdag 19 maart 2008 @ 11:46:59 #186
43556 miss_dynastie
pi_57472860
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:21 schreef Levitation het volgende:
Mental note:
Paaseitjes helpen niet tegen keelpijn.
Jee, wat gek

Mental note:
Eru balans yoghurt met kruiden smaakt nergens naar, niet meer kopen.
pi_57472910
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jee, wat gek

Mental note:
Eru balans yoghurt met kruiden smaakt nergens naar, niet meer kopen.
Ik blijf het wel dapper proberen met de eitjes.

Eru yoghurt klinkt ook al niet lekker... is dat met kaassmaak?
***Levi was here***
pi_57472932
ik heb vorige keer, omdat de goedkope magere yoghurt op was, die van Friesche Vlag gehad.. en die was veul lekkerder maar wel veul duurder.. dus.. dan maar weer de goedkopere

maar als René rijk is (werkt) dan krijg ik Friesche Vlag, heeftie gezegd
Ja doei.
pi_57473011
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb vorige keer, omdat de goedkope magere yoghurt op was, die van Friesche Vlag gehad.. en die was veul lekkerder maar wel veul duurder.. dus.. dan maar weer de goedkopere

maar als René rijk is (werkt) dan krijg ik Friesche Vlag, heeftie gezegd
Ik vind de magere yoghurt van AH lekker, die is wat minder zuur.
***Levi was here***
  † In Memoriam † woensdag 19 maart 2008 @ 11:54:21 #190
43556 miss_dynastie
pi_57473025
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:49 schreef Levitation het volgende:
Eru yoghurt klinkt ook al niet lekker... is dat met kaassmaak?
Nee, yoghurtsmaak met kruiden... het is gewoon zo'n potje Slankie, maar dan met maar 21 KCal per bakje, en zo smaakt het ook zeg maar
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:55:01 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_57473035
quote:
Nopes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 maart 2008 @ 12:09:19 #192
35189 Troel
scherp en bot
pi_57473317
Ik ga trouwens vaker gourmetten. Van 85,7 naar 84,5

stopt het nog een keer?

(Nu kan ik wel mijn vandaag gekregen 15% kortingbon inleveren bij de Etam )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57473390
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 12:09 schreef Troel het volgende:
Ik ga trouwens vaker gourmetten. Van 85,7 naar 84,5

stopt het nog een keer?

(Nu kan ik wel mijn vandaag gekregen 15% kortingbon inleveren bij de Etam )
Doe gewoon gezellig mee in ons race-lijstje!
Maare, moet je niet eens met een dietiste gaan praten? Er blijft wel weinig Troel over, zo!
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 12:16:16 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_57473462
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 12:12 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maare, moet je niet eens met een dietiste gaan praten? Er blijft wel weinig Troel over, zo!
Dan nog even een huidverwijderingsoperatietje er overheen en dan komt ze zo bij de 70
disclaimer
  woensdag 19 maart 2008 @ 12:17:31 #195
35189 Troel
scherp en bot
pi_57473490
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 12:12 schreef Levitation het volgende:

[..]

Nah, ik word prima in de gaten gehouden door anderen

Enne, ik hoef niet onder de 80
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 maart 2008 @ 12:42:06 #196
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57474033
Nooit meer gourmetten dus.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57474083
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 12:17 schreef Troel het volgende:

[..]

Nah, ik word prima in de gaten gehouden door anderen

Enne, ik hoef niet onder de 80
Ik wéét dat je helemaal niet onder de 80 wilt komen! Vandaar dat ik ook over een dietiste begon. Zo lang je maar gezond bent!
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 12:45:35 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_57474102
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 12:44 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik wéét dat je helemaal niet onder de 80 wilt komen! Vandaar dat ik ook over een dietiste begon. Zo lang je maar gezond bent!
Nouja, niet willen, kijk als het kan is het mooi, maar dan moet het echt stoppen. Niet dat ik dan ook richting de 60 ga en dan richting de 50
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57474262
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 12:45 schreef Troel het volgende:

[..]

Nouja, niet willen, kijk als het kan is het mooi, maar dan moet het echt stoppen. Niet dat ik dan ook richting de 60 ga en dan richting de 50
50 of 60 zou wel een beetje te erg zijn met jouw lengte... dan nemen ze je op in 't ziekenhuis, denk ik.
Ik hoop voor je dat het snel stabiliseert! Gewicht wat je nu hebt zou wel mooi zijn om zo te houden, toch?
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 13:02:10 #200
35189 Troel
scherp en bot
pi_57474426
Ja, dit is prima
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57476601
Nieuwer lijstje:
- Fannetje: 84,7 (85,3)

Even aangepast, mijn gewicht uit het lijstje was al een paar weken oud. Dit is de weging van afgelopen maandag
pi_57478143
KUT KUT KUT!!!!

Volgens de fysio is mijn linker binnenmeniscus naar z'n grootje. Was ie al, begint nu te irriteren door veel sporten. Op zich geen ramp, ze kunnen dat vrij simpel verhelpen, en ook vrij snel enzo... Maar nu mag ik tot 6 weken daarna niet teveel hardlopen en ook geen baantjes zwemmen. KUT! Het ging net zo lekker met sporten

Dames, help mij. Wat kan ik nog aan sport doen waarbij ik die klote-knie niet te zwaar belast en toch in vorm blijf? Fysio had het over wandelen, buh

Van pure frustratie ga ik nu een pond aardbeien opvreten
  woensdag 19 maart 2008 @ 16:06:25 #203
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57478174
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 14:48 schreef Fannetje het volgende:
Nieuwer lijstje:

Even aangepast, mijn gewicht uit het lijstje was al een paar weken oud. Dit is de weging van afgelopen maandag
- B-J: 90,0 (90,4) (91,5)

zo nog nieuwer nog 10 te gaan haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57478232
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:06 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

- B-J: 90,0 (90,4) (91,5)

zo nog nieuwer nog 10 te gaan haha
Wat gaan jullie allemaal hard!
* Levitation schuift de paaseitjes aan de kant...
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 16:12:49 #205
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57478337
ik moet ook nog het meest om bij de 80 te komen maaruh ik ben al best tevreden met hoe het gaat.
ben nu 7 kg kwijt in 2 maanden
en moet er dus nog 10 voor mij uiteindelijke streefgewicht
mijn BMI is inmiddels 26,3 daar ben ik al best blij mee

en heb gister een supermooie pantalon gekocht van mexx in maat 42
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57478559
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
KUT KUT KUT!!!!

Volgens de fysio is mijn linker binnenmeniscus naar z'n grootje. Was ie al, begint nu te irriteren door veel sporten. Op zich geen ramp, ze kunnen dat vrij simpel verhelpen, en ook vrij snel enzo... Maar nu mag ik tot 6 weken daarna niet teveel hardlopen en ook geen baantjes zwemmen. KUT! Het ging net zo lekker met sporten

Dames, help mij. Wat kan ik nog aan sport doen waarbij ik die klote-knie niet te zwaar belast en toch in vorm blijf? Fysio had het over wandelen, buh

Ah nee! Wat irritant!
Je hebt wel 1 groot voordeel; reden genoeg nu voor lekkere lange strandwandelingen. Verder geen idee wat je zou kunnen doen. Eigenlijk.
pi_57478710
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:23 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ah nee! Wat irritant!
Je hebt wel 1 groot voordeel; reden genoeg nu voor lekkere lange strandwandelingen. Verder geen idee wat je zou kunnen doen. Eigenlijk.
Ik heb echt zo verschrikkelijk geen tijd voor strandwandelingen
Ik denk dat ik gewoon 1x per week blijf zwemmen, probeer dan wel crawl en schoolslag af te wisselen ofzo. En dan maar gewoon een keer rustig hardlopen ofzo.

Die fysio is echt een gupje, trouwens. Eén voordeel van zo'n paar sessies bij de gynaecoloog: ik schaam me echt nergens meer voor Zelfs niet in mijn onderbroek bij de fysio
pi_57478742
quote:
KUT KUT KUT!!!!
Wandelen en wat fietsen, misschien? Wel balen zeg.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 maart 2008 @ 16:34:22 #209
13151 crew  Rewimo
pi_57478841
Balen zeg, CF
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 19 maart 2008 @ 16:46:33 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_57479109
Balen CF. Wat een kutgedoe ook altijd met die knieen. Nou had ik pas ook wel last van mijn knieen, misschien moet ik ook maar een afspraak maken voordat het erger wordt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57479198
oh men, CF Weet je fysio hoe je binnenmeniscus zo verkloot is geraakt? Wel fijn dat het goed te verhelpen is. 6 weken vind ik eigenlijk best meevallen. Jammer van het hardlopen ja

Dat knie-vriendelijk sporten loop ik ook tegenaan ( !). Zwemmen lijkt me wel het beste.
  woensdag 19 maart 2008 @ 16:51:28 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_57479206
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb echt zo verschrikkelijk geen tijd voor strandwandelingen
Ik denk dat ik gewoon 1x per week blijf zwemmen, probeer dan wel crawl en schoolslag af te wisselen ofzo. En dan maar gewoon een keer rustig hardlopen ofzo.

Die fysio is echt een gupje, trouwens. Eén voordeel van zo'n paar sessies bij de gynaecoloog: ik schaam me echt nergens meer voor Zelfs niet in mijn onderbroek bij de fysio
Kun je niet op je handen gaan lopen?

OT: erg kut als dat gebeurt, maar kijk er wel mee uit. Een vriend van me heeft het zo lang genegeerd dat hij nu 3 operaties verder is en alleen mag wandelen de komende jaren
disclaimer
pi_57479309
quote:
KUT KUT KUT!!!!

hier ook even een en een en geniet van die aardbeien hoor

flink balen, en je was net zo lekker op gang
Ja doei.
pi_57479455
Ik ben een expert in het uitvinden van knievriendelijke sporten . Ik kan namelijk ook niet meer hardlopen door die stomme knie

Denk aan zwemmen, spinning (niet de oefeningen doen die belastend zijn voor je knie), body - attack low impact variant (niet springen dan), stevig doorwandelen (kan je vanaf thuis doen, zorg dat je net niet last hebt van je knie en ook dat kan je met Evy doen), poweryoga, pilates, bodybalance, bodypump. Strandwandelingen zijn op zich best goed, dat is onverhard dat is dempend voor je knie-en. Trouwens: traplopen gaat ook prima mits je maar braaf je knie-oefeningen doet. Oh, en badmintonnen gaat ook goed... ik heb daar geen last van knieen..

[ Bericht 25% gewijzigd door Pandorah op 19-03-2008 17:13:54 ]
  woensdag 19 maart 2008 @ 17:08:03 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57479548
CF, wat irritant zeg...

Hier ook een soort van blessure, last van mijn arm/schouder van het dragen van dat lieve kleine bulletje hier. Heb vandaag een beetje krachteloos gevoel in mijn arm, kan hem niet zo goed optillen lijkt het, maar ik wil eigenlijk niet gelijk de eerste keer zwemmen met mijn vriendinnetje samen afzeggen. Rustig aan doen dus maar vanavond...
pi_57479732
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:50 schreef octopussy het volgende:
oh men, CF Weet je fysio hoe je binnenmeniscus zo verkloot is geraakt? Wel fijn dat het goed te verhelpen is. 6 weken vind ik eigenlijk best meevallen. Jammer van het hardlopen ja

Dat knie-vriendelijk sporten loop ik ook tegenaan ( !). Zwemmen lijkt me wel het beste.
Is waarschijnlijk al een heel erg oude blessure...
Schoolslag zwemmen is trouwens extreem belastend voor je knie, verkijk je daar niet op.
pi_57479813
spinning kan volgens mij best knie-belastend zijn, ook als je niet met staande runs mee doet enzo
Ja doei.
pi_57479911
In mijn knieoefeningen overzicht staat ook dat ik moet fietsen. Want dat schijnt goed te zijn voor je knie-en.
Dan lijkt mij dat je ook naar spinning kan gaan, toch? lijkt mij
Ik heb geen last van mijn knie tijdens (en na ) de spinningsles. Wel als ik bepaalde oefeningen moet doen, maar die doe ik dan niet.
  woensdag 19 maart 2008 @ 17:43:30 #219
4177 Jojogirl
pi_57480263
Balen Coldfeet Ik kan ook ff niets verzinnen dat pittig en knie-ontlastend is

Hier geen spierpijn trouwens, valt me mee. Kan het hier en daar wel wat voelen, maar pijn doet het niet. Snel nog een keer naar de sportschool dus.
Had net trouwens een snelheidsboete bij de post zitten met het overweldigende bedrag van 14 euro. Weet niet of ik er nu heel hard om moet lachen of huilen
  woensdag 19 maart 2008 @ 17:52:00 #220
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57480449
he bah... knieën gedonder.... sterkte!

toen ik 15 was ben ik op een betonnen parasolvoet met tierelantijnen gevallen, dikke knie, zit nu al 10 jaar vocht in dus... de huisarts heeft meerdere keren gemeld dat ik er iets aan kan laten doen maar dat t met mijn overgewicht "toch geen zin" heeft. heb er geen last van gelukkig. kan er alleen niet goed op knielen...

ik heb weer zo'n "het gaat goed met afvallen dus laat ik mezelf saboteren met kettle chips (die niet eens lekker zijn)" middagje. gelukkig zijn augurken bijna net zo voldoening gevend en een stuk minder calorierijk... en ik heb de boscche bollen kunnen negeren bij de winkel gelukkig...anders zaten die nu ook in mn buikje...
pi_57480567
Kwakveense, dat is natuurlijk een bullshitredenatie van je dokter... Ik bedoel: zo kun je natuurlijk niet sporten en is bewegen lastiger. Heel fijn, als je overgewicht hebt...
Heb je er ook last van met wandelen?
Kettle chips sweet piquant pepper is echt verrukkelijk, de hemel zij geprezen dat die niet in Nederland te krijgen is

Vanavond ga ik trouwens proberen hoe ver ik kom met crawlen. En ik ga maar gewoon proberen tijd te maken voor wandelen, en onderwijl door met pilates en yoga (al doet dat natuurlijk niets voor je conditie). Hometrainer heb ik niet (en heb ik ook geen ruimte voor )
  woensdag 19 maart 2008 @ 18:16:18 #222
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57480959
Ach, arme CF blessures zijn zo kut

Kwakveense, het gaat hier ook goed met lijnen dus ik spijt er straks een shoarmapizza tegen aan
Tis errug slecht maar ik wil het
pi_57481009
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Is waarschijnlijk al een heel erg oude blessure...
Schoolslag zwemmen is trouwens extreem belastend voor je knie, verkijk je daar niet op.
Inderdaad, dat kan ik beamen... ik heb een hele tijd bij het zwemmen last van mijn knieen gehad. Omdat je een vrij onnatuurlijke beweging maakt, door ze zijwaards te belasten.
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 18:21:26 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_57481089
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:18 schreef Levitation het volgende:

[..]

Inderdaad, dat kan ik beamen... ik heb een hele tijd bij het zwemmen last van mijn knieen gehad. Omdat je een vrij onnatuurlijke beweging maakt, door ze zijwaards te belasten.
Weet je waar ik last van krijg bij het zwemmen?
Mijn voeten en schenen
disclaimer
pi_57481135
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Weet je waar ik last van krijg bij het zwemmen?
Mijn voeten en schenen
En mijn handen.
En mijn schouder.
Echt een veilige sport!
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 18:24:35 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_57481172
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:22 schreef Levitation het volgende:

[..]

En mijn handen.
En mijn schouder.
Echt een veilige sport!
Niet te vergeten mijn constante aandrang om in spagaat te gaan op de natte vloer
disclaimer
  woensdag 19 maart 2008 @ 18:25:22 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_57481200
.... en de fanatieke snelzwemmers die je gewoon tegen je hoofd maaien en in je nieren trappen ....
disclaimer
  woensdag 19 maart 2008 @ 18:26:11 #228
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57481225
Whehe
pi_57481233
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
.... en de fanatieke snelzwemmers die je gewoon tegen je hoofd maaien en in je nieren trappen ....
Nog maar 2 weken wachten, dan mogen we weer.
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 18:26:55 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_57481245
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:26 schreef Levitation het volgende:

[..]

Nog maar 2 weken wachten, dan mogen we weer.
Zigzaggen
disclaimer
  woensdag 19 maart 2008 @ 18:27:59 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_57481277
en waar ik me ook aan erger zijn mensen die bij elke slag een hap water in hun mond nemen en het dan weer uitspugen

(jaja, zwemmen is voor mij altijd een enorm ontspannende ervaring )
disclaimer
pi_57481302
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
en waar ik me ook aan erger zijn mensen die bij elke slag een hap water in hun mond nemen en het dan weer uitspugen

Lekker je mond spoelen met het water waar de oma die voor je zwemt net in heeft gelekt.
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 18:36:54 #233
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57481483
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:29 schreef Levitation het volgende:

[..]

Lekker je mond spoelen met het water waar de oma die voor je zwemt net in heeft gelekt.
Nouhou
pi_57481533
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:36 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nouhou
De waarheid is nu eenmaal hard smerig.
***Levi was here***
  † In Memoriam † woensdag 19 maart 2008 @ 18:43:00 #235
43556 miss_dynastie
pi_57481626
quote:
KUT KUT KUT!!!!

Hoe gaan ze het verhelpen, als ik vragen mag?
pi_57481771
bij schoolslag krijg ik op een gegeven moment last van mijn rug en ik wist ook dat het niet goed is voor de knieen. Niet zozeer door de belasting, maar door de draaien/overstrekken die je maakt. Ik zou wel eens echt zwemtechniek willen leren maar dan zit je vaak weer aan een zwemvereniging vast.
Ik heb wel eens een trimlesje meegedaan en toen ik vroeg hoe mijn slag beter kon kreeg ik het antwoord dat ik daarvoor zwemles moet nemen

Aquaspinning lijkt me trouwens geweldig intensief en niet belastend. Ik geloof dat ze dat ergens in Den Haag wel doen.
  woensdag 19 maart 2008 @ 19:26:38 #237
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57482742
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakveense, dat is natuurlijk een bullshitredenatie van je dokter... Ik bedoel: zo kun je natuurlijk niet sporten en is bewegen lastiger. Heel fijn, als je overgewicht hebt...
Heb je er ook last van met wandelen?
is het ook, maar ik ben een beetje dokter-o-fobisch dus ik zaag er ook niet over door... straks gaan ze in me zagen/prikken.
k heb er geen last van met sporten, niet met zwemmen, niet met hardlopen, wandelen, fietsen. ik kan alleen slecht op mijn knieën zitten.
pi_57482996
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoe gaan ze het verhelpen, als ik vragen mag?
Wrs naar de orthopeed en dan zonodig een kijkoperatie.

Octo, ik wil an sich best op zwemles. Maar dat kan nu gewoon even niet Hardlopen is gewoon handig voor mensen die het druk hebben
pi_57483199
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:48 schreef octopussy het volgende:
en toen ik vroeg hoe mijn slag beter kon kreeg ik het antwoord dat ik daarvoor zwemles moet nemen
jammer dat ik nu zo ver weg woon.. want ik ben gediplomeerd zwemjuf..

anders had ik best eens in de week met je willen gaan lessen..
Hier bij de Universiteitssport, is er wel een trimlesje waar op de slagen gelet wordt, maar dat zijn vooral de crawls enzo.. de schoolslag wordt geacht onder de knie ( sorry ) te zijn...
Maar vaak is de techniek hiervan zo slecht aangeleerd vroeger (schaarslagen enzo) dat de spieren totaal verkeerd worden gebruikt..
Ja doei.
pi_57483752
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:27 schreef Stormqueen het volgende:

grappig dat je dat zegt. Zwembaden zijn dus echt vreselijk onhygienisch, tis enkel het geurtje van chloor dat je het idee geeft dat het water 'schoon' is. Maar steeds water in je mond nemen is helemaal niet gezond.

Pan, wat voor knieklachten heb jij precies? (ik heb trouwens geen behoorlijke fiets, dus fietsen valt af. Ik hoop dat minilotje opschiet met de hoepels ). Wel goeie tips die je daar geeft! Thanks.
pi_57483802
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:05 schreef ColdFeet het volgende:

Ik hoop dat minilotje opschiet met de hoepels
Volgens mij doet ze haar best
pi_57483941
ik gok dat de ' ' smilie al aangeeft dat CF het niet echt heel serieus bedoelt met een insteek naar dat ze haar best níét zou doen
Ja doei.
pi_57483971
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik gok dat de ' ' smilie al aangeeft dat CF het niet echt heel serieus bedoelt met een insteek naar dat ze haar best níét zou doen
Waarschijnlijk, maar vind het toch niet zo aardig overkomen om iemand anders de schuld te geven dat je niet kan sporten
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:20:26 #244
4177 Jojogirl
pi_57484076
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarschijnlijk, maar vind het toch niet zo aardig overkomen om iemand anders de schuld te geven dat je niet kan sporten
Wat zal ze het fijn vinden dat jij uit haar naam op je teentjes getrapt bent

Ik heb onwijze trek in iets lekkers, maar we hebben niets in huis
pi_57484107
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:20 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Wat zal ze het fijn vinden dat jij uit haar naam op je teentjes getrapt bent
Beter een keer te vaak gezegd dat het super is dat ze dit voor ons doet
dan dat van net
pi_57484121
quote:

[..]

creatief interpreteren
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:29:41 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57484282
Heerlijk gezwommen net!
Zelfs in het spoor van een badmuts enzo.
pi_57484338
mèt bloemetjes?
Ja doei.
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:32:56 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57484373
Ik kan niet eens volgen waar dit nu weer over gaat, maar zullen we er gelijk weer me ophouden, voor het weer uit mondt in groter gezeik?

En ja... mijn vingertje wijst beide kanten op, voor we daar weer gedoe over krijgen.
pi_57484425
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
mèt bloemetjes?
je snapte de bloemetjes niet?
Ja doei.
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:40:15 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57484566
Ehm nou... ik moest er nog echt even over nadenken ook! Hersenverweking... echt...

Maarreh... het zijn allemaal effen witte.

En het voelt stiekem zo lekker! 3 kwartier gezwommen en afgelopen maandag ook al, en vanmiddag met Sasha in de draagdoek naar de stad gewandeld.
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:47:02 #252
30252 Soempie
Procreating
pi_57484746
Goed bezig BE.

Ik zit al een half uur klaar in hardloopoutfit, om les 1 te doen.
pi_57484813
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:47 schreef Soempie het volgende:
Goed bezig BE.

Ik zit al een half uur klaar in hardloopoutfit, om les 1 te doen.
Hup, gewoon gaan! Straks voel je je echt heel tof dat je het gedaan hebt!
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 maart 2008 @ 20:51:46 #254
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57484862
CF, bij de meeste sportzaken hebben ze van Speedo een soort achtvormig blok dat je tussen je benen kunt klemmen als je zwemt. Dan zwem je dus puur op je armen, geloof me, dat vreet energie

Ik hoef nog maar 1 nachtje en dan gaan we vriendje weer halen Morgenavond ga ik me toch calorien (met puntjes op de 'e') verbranden
pi_57484958
Grappig, ik heb altijd het idee dat de voetbeweging met crawl nauwelijks uitmaakt qua voortstuwing en dus eigenlijk veel energie kost met weinig opbrenst. Komt misschien wel omdat ik gewend ben om met vinnen aan te zwemmen en omdat ik niet zo'n expert ben in zwemmen.
  woensdag 19 maart 2008 @ 21:15:33 #256
16715 Mylene
*schatje*
pi_57485554
quote:

[..]

Ik denk dat Minilotje prima in staat is om daar zelf een waardeoordeel over te vellen .
pi_57485690
dit vind ik echt heel erg, zit ik me te vervelen en aan het wachten tot lewis begint op tv, en zap ik langs sbs, zie ik bij de afvallers xxl een oud klasgenootje van me (eline). wel mooi om te zien dat ze af valt, want ze was toen (euhm 10 jaar terug of zo ) eigenlijk al te zwaar (zware botten en zo) en ze ziet er nu echt super mooi uit

dit alles neemt trouwens niet weg dat ik totaal niet achter dat programma sta. zoveel afvallen in 6 maanden is gewoon niet gezond.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_57485794
Een van mijn leerlingen vertelde dat de familie die de eerste editie van de Afvallers gewonnen heeft, al weer bijna alles is aangekomen... Zodra de begeleiding stopt na zo'n programma is het nog heel moeilijk om het ook echt vol te blijven houden..
  woensdag 19 maart 2008 @ 21:26:55 #259
30252 Soempie
Procreating
pi_57485892
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:49 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hup, gewoon gaan! Straks voel je je echt heel tof dat je het gedaan hebt!
Dat ging echt prima. Alleen het park was te klein. Uiteindelijk wel zo uitgekiend dat het precies klaar was op het moment dat ik de sleutel in de voordeur kon steken.

Als ik nu ook nog eens twee hoofdstukken leerwerk doe ben ik helemaal tevreden.
pi_57486663
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 21:23 schreef teigan het volgende:
Een van mijn leerlingen vertelde dat de familie die de eerste editie van de Afvallers gewonnen heeft, al weer bijna alles is aangekomen... Zodra de begeleiding stopt na zo'n programma is het nog heel moeilijk om het ook echt vol te blijven houden..
Het is toch altijd heel erg moeilijk om na het afvallen niet weer aan te komen, ook als je zonder tv programma afvalt.
pi_57486758
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 21:46 schreef computergirl het volgende:

[..]

Het is toch altijd heel erg moeilijk om na het afvallen niet weer aan te komen, ook als je zonder tv programma afvalt.
En daarom moet je dus ook niet op dieet, maar je leefgewoontes veranderen.
Zelfde dus met sporten. Je moet niet heel fanatiek iets gaan doen waar je eigenlijk geen zin in hebt, je moet een sport gaan doen die je leuk vindt en die je dus vol kunt houden.
pi_57487099
ik zit hier half te sterven van de pijn

mn onderrug is op, dood en superpijnlijk.. kan alleen daar aan denken en probeer te leren, maar echt opschieten doet het niet
Het schoot er (weer) in bij het verschonen van het bed, en het zit echt flink te zeuren...

zo maar de sheets uitprinten die ik moet leren voor morgen en dan op bed leren na een warme douche..

Ja doei.
pi_57487411
sterkte met je rug
en ik kwam je tegen op hyves toevallig
pi_57487456
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:51 schreef Sjeen het volgende:
CF, bij de meeste sportzaken hebben ze van Speedo een soort achtvormig blok dat je tussen je benen kunt klemmen als je zwemt. Dan zwem je dus puur op je armen, geloof me, dat vreet energie

Ik hoef nog maar 1 nachtje en dan gaan we vriendje weer halen Morgenavond ga ik me toch calorien (met puntjes op de 'e') verbranden
Ja dat heet een achtje
  † In Memoriam † woensdag 19 maart 2008 @ 22:10:45 #265
43556 miss_dynastie
pi_57487463
quote:
Vind ik ook niet zo gek, de doelen zijn compleet irreeel. Ik kijk nu voor het eerst ik zag dat je de andere shows nog na kan kijken op de site, ga ik zeker doen en als ik dan hoor dat het haalbaar moet zijn dat iemand in een half jaar 60 kilo afvalt, denk ik echt: die heeft een gaatje in zijn hoofd
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 maart 2008 @ 22:20:34 #266
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57487841
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit hier half te sterven van de pijn

mn onderrug is op, dood en superpijnlijk.. kan alleen daar aan denken en probeer te leren, maar echt opschieten doet het niet
Het schoot er (weer) in bij het verschonen van het bed, en het zit echt flink te zeuren...

zo maar de sheets uitprinten die ik moet leren voor morgen en dan op bed leren na een warme douche..

MB, neem iets van een Advil ofzo... Bij mij schoot het er zaterdag in, zonder pijnstiller had ik deze week echt niet overleefd
pi_57487964
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:51 schreef Sjeen het volgende:

Thanks voor de tip!
Ik neem aan dat je m warm onthaalt op een feestmaal, dus dan moet je wel extra verbranden erna

Gut, ik hoop niet dat minilotje al te lange tenen heeft Ik wil gewoon graag eens proberen of hoepelen wèl lukt met een pijnlijke knie
Net gezwommen hoor, Miss_S. Alleen met je armen zwemmen is idd zwaaaaar, en ik ging mijn crawl even oefenen. Op zich kom ik prima vooruit, maar ik 'vergeet' steeds adem te halen, waardoor ik enorm ga proesten en me de helft van de keren enorm verslik
pi_57488161
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:20 schreef Sjeen het volgende:

[..]

MB, neem iets van een Advil ofzo... Bij mij schoot het er zaterdag in, zonder pijnstiller had ik deze week echt niet overleefd
Heb net twee Ibu's ingenomen, ben gaan douchen en 't is ietsjepietsjeminder.. Hoop dat het na een goede nachtrust over gaat, eigenlijk... wil morgen erg graag spinnen en zwemmen... en moet op de motor naar het zwembad, en dat is dan nog het 'ergste' met rugpijn: motorrijden
Ja doei.
pi_57488274
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Thanks voor de tip!
zijn ideale dingen Ik gebruik ze ook elke training, en vind ze helemaal geweldig
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 maart 2008 @ 22:30:32 #270
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57488279
We gaan wokken... Ik moet eerst naar Düsseldorf op en neer met de auto, ook dat kost energie (160 op de autbahn ) En daarna, dan gaat Isa in bad en dan in bed
pi_57488560
quote:

Dat vroeg ik me inderdaad af hoe het met de families uit eerdere edities gaat
Je verwacht ook bijna niet dat het goed blijft gaan
  woensdag 19 maart 2008 @ 22:40:39 #272
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57488699
Wat leuk om te zien dat veel nog steeds zo heerlijk sportief bezig zijn
Hier is het nog steeds druk, dit keer door een enorme griep...
Maar vandaag voor het eerst in 4 jaar weer onder de 100 kg!!
Was zo blij, heb een vreugdedansje gemaakt
Hoe vergaat het jullie allemaal?
Het is inmiddels al een tijd geleden, maar er werd gesproken over een keer bij elkaar komen, is dat eigenlijk al rond?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 maart 2008 @ 22:42:59 #273
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57488782
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb net twee Ibu's ingenomen, ben gaan douchen en 't is ietsjepietsjeminder.. Hoop dat het na een goede nachtrust over gaat, eigenlijk... wil morgen erg graag spinnen en zwemmen... en moet op de motor naar het zwembad, en dat is dan nog het 'ergste' met rugpijn: motorrijden
Rugpijn is echt waardeloos... Ik heb van zaterdag op zondag nauwelijks geslapen omdat ik steeds wakker werd met omdraaien. Ik kon ook niet rechtop lopen, hoe je dan gaat forceren is echt niet normaal. Voelde me net Quasimodo Het lekkerst was tegen de muur zitten op m'n hurken, alleen dat gaat niet de hele dag als je een driejarige hebt Met Advil heb ik het redelijk kunnen behappen deze week... Alleen had dat weer als effect dat ik mijn pink minder snel voelde en misschien weer overbelast heb...

Gebreke komen met de jaren toch
pi_57488801
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat leuk om te zien dat veel nog steeds zo heerlijk sportief bezig zijn
Hier is het nog steeds druk, dit keer door een enorme griep...
Maar vandaag voor het eerst in 4 jaar weer onder de 100 kg!!
Was zo blij, heb een vreugdedansje gemaakt
Hoe vergaat het jullie allemaal?
Het is inmiddels al een tijd geleden, maar er werd gesproken over een keer bij elkaar komen, is dat eigenlijk al rond?
wat een mooie mijlpaal gefeliciteerd 2 getalletjes voor de komma lijkt me heel fijn als je erboven hebt gezeten

[/teveel smilies]
In het Dieetclubmeetingtopic staan wat ideeen en data geloof ik kijk daar eens zou ik zeggen voor meets.

De laatste (mini)meet was zaterdag bij de CPC
Ja doei.
pi_57488896
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:42 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Rugpijn is echt waardeloos... Ik heb van zaterdag op zondag nauwelijks geslapen omdat ik steeds wakker werd met omdraaien. Ik kon ook niet rechtop lopen, hoe je dan gaat forceren is echt niet normaal. Voelde me net Quasimodo Het lekkerst was tegen de muur zitten op m'n hurken, alleen dat gaat niet de hele dag als je een driejarige hebt Met Advil heb ik het redelijk kunnen behappen deze week... Alleen had dat weer als effect dat ik mijn pink minder snel voelde en misschien weer overbelast heb...

Gebreke komen met de jaren toch
Met rugpijn voel je je altijd net een halve invalide.. alles doet pijn, zelfs denken
En forceren is inderdaad zo'n risico wat het alleen maar erger maakt.. en dan moet ik er niet eens aan denken hoe of wat als ik een kindje had gehad

enneh.. jaren? moet nog 23 worden volgende maand
Ja doei.
  woensdag 19 maart 2008 @ 22:47:07 #276
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57488933
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat een mooie mijlpaal gefeliciteerd 2 getalletjes voor de komma lijkt me heel fijn als je erboven hebt gezeten

[/teveel smilies]
In het Dieetclubmeetingtopic staan wat ideeen en data geloof ik kijk daar eens zou ik zeggen voor meets.

De laatste (mini)meet was zaterdag bij de CPC
hahaha, ben dol op teveel smileys

Kijk, dan zal ik dat eens in de gaten houden

CPC? wat is dat?

En hoe gaat het bij jou met gezond eten enzo? (en naar van je rug trouwens, weet hoe vervelend dat is... strakjes lekker met een kruik op bed )
pi_57488963
Marijkezwolle Wat super!! Gaat het verder goed met je, behalve de griep?
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 maart 2008 @ 22:50:26 #278
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57489040
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Met rugpijn voel je je altijd net een halve invalide.. alles doet pijn, zelfs denken
En forceren is inderdaad zo'n risico wat het alleen maar erger maakt.. en dan moet ik er niet eens aan denken hoe of wat als ik een kindje had gehad

enneh.. jaren? moet nog 23 worden volgende maand
Ik had het dan ook over mezelf Ik word 32 komende maand

MarijkeZwolle, lekker is dat he, onder de 100!
pi_57489080
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

hahaha, ben dol op teveel smileys

Kijk, dan zal ik dat eens in de gaten houden

CPC? wat is dat?

En hoe gaat het bij jou met gezond eten enzo? (en naar van je rug trouwens, weet hoe vervelend dat is... strakjes lekker met een kruik op bed )
CPC was de City Pier City, waar Levitation en ik de 5km hebben gelopen (ik kan het nie vaak genoeg tegen iedereen zeggen, ben zó trots klein kindachtig hè?)

En hier gaat het geweldig met gezond eten, maar dat was opzich het probleem niet moet ik zeggen. Snoepen deed ik al nauwelijks, het was meer het teveel eten: 2 borden avondeten, nog een extra boterhammetje hier, snoepen tijdens het koken, etc. En te weinig bewegen.

Heb nu een vast ritme, waar ik prima mee kan leven, waar ook wel eens van af geweken kan worden, en als daar teveel gewicht bij komt kijken is dat er na 2 dagen weer af en kan ik dan doorgaan met afvallen..
Gelukkig dus zijn we allebei (mijn vriend en ik) twee groentefreaks, teveel (soorten) groenten bestaat hier niet, dus dat is een voordeel

Doe je nog sporten eigenlijk?
Ja doei.
pi_57489101
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:50 schreef Sjeen het volgende:

[..]

MarijkeZwolle, lekker is dat he, onder de 100!
dat wist ik wel hoor
Ja doei.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 19 maart 2008 @ 23:00:07 #281
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57489355
Zooo.... ik heb alles wat ik gister heb weggezwommen er vandaag weer aangevreten. Etentje van mijn werk. Steengrillen bij bowlingbaan.

En nee, ik heb me niet ingehouden
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 maart 2008 @ 23:02:08 #282
13151 crew  Rewimo
pi_57489422
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:50 schreef Sjeen het volgende:
Wacht maar tot je 45 bent

Marijke, goed joh, wat een mijlpaal!

MB, sterkte met je rug Ibuprofennetje lenen? Ik heb ze van 800 hier
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_57489457
800

dat klinkt als de hemel (poedervorm wordt lekker snel opgenomen )

maar heb er twee van 500 op dus het zou (in theorie) moeten helpen.. en jij hebt ze vast meer nodig
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 maart 2008 @ 23:04:29 #284
13151 crew  Rewimo
pi_57489500
Ach, ik had er 100 gekregen. Kan er wel eentje missen
pi_57489799
whihi, da's lief maar om nu nog naar duitsland te rijden

ik ga mn bedje opzoeken, fijne dromen allemaal
Ja doei.
pi_57489961
MoBlo je kan op 1 dag zowel van paracetamol de maximale dosering nemen als van Ibuprofen. Sterkte.

MarijkeZwolle, wat geweldig! Gefeliciteerd met 2 cijfers voor de komma
pi_57491334
quote:
Pan, wat voor knieklachten heb jij precies? (ik heb trouwens geen behoorlijke fiets, dus fietsen valt af. Ik hoop dat minilotje opschiet met de hoepels ). Wel goeie tips die je daar geeft! Thanks.
Nou ja, vriendjelief heeft het een tijdje geleden wel genoemd wat het was maar ik ben het weer vergeten welke spiergroep het nou was . Ik kreeg wel van hem een stencil met knie-oefeningen die ik een paar keer per dag moest doen. Altijd (naja, vaak dan) handig zo'n medicijnenman in huis

Dat hoepelen lijkt mij wel cool. Dan kan je tenminste nog wat actiefs doen als je - zoals ik nu - last hebt van je enkel. Ik was de laatste week door mijn enkel gegaan omdat het glad was ergens door de regen en ik uitgleed... dus vanavond niet kunnen sporten ... Ik ga eens op jacht naar hoepels van de week

[ Bericht 19% gewijzigd door Pandorah op 20-03-2008 00:20:44 ]
pi_57491730
quote:

[..]

Ik hoop dat minilotje opschiet met de hoepels ).
Ha!
Nou, lieve Sas, kom maar weer van die barricade af: CF heeft volkomen gelijk. Ik moet volgende week gewoon als de sodemieter die hoepels in huis hebben en ze vervolgens binnen een paar dagen afgeleverd hebben. Dat het allemaal een weekje of wat langer duurt dan ik in eerste instantie gedacht had komt door mijn eigen onhandigheid, en het stoort me in het geheel niet dat iemand zich afvraagt waar die dingen onderhand blijven.
Ik laat het zoals beloofd per PM weten!
Zo. En nu floep ik weer weer uit dit topic.
pi_57491815
Joh, minilot, ik bedoelde het als ik kan niet wachten tot mijn hoepel er is en niet als laat die minilotje haar tempo eens omhoog gooien
Ik ben echt heel erg benieuwd!
En nu ga ik slapen.

Oh Isa, ik ga jou nog even een PM sturen over mijn dwarse knie. Maar dat doe ik morgen wel
pi_57491860
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
Joh, minilot, ik bedoelde het als ik kan niet wachten tot mijn hoepel er is en niet als laat die minilotje haar tempo eens omhoog gooien
Heh, kun je nagaan. Maar sowieso geen punt hoor: mensen zitten mij doorgaans standaard om van alles achter de vodden, en als het gaat om het aan het hoepelen krijgen van alle Fokmeisjes hier, dan kan ik niet hard genoeg opschieten want ik ben ZO benieuwd hoe jullie het zullen vinden!
  donderdag 20 maart 2008 @ 00:59:42 #291
35189 Troel
scherp en bot
pi_57492091
Hoepeldepoep

Ik ben gehalveerd

84,4 kilo eraf, nu 84,5 kilo wegen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57493249
Dat is vast een raar gevoel Troel? OF niet
We tof zeg!
Tijd voor voor en na foto's
pi_57493369
Troel! Gaaf! Eigenlijk niet voor te stellen dat je al een complete Troel bent afgevallen!

@Moblo: dat trots zijn heb ik ook erge last van. Zat van de week met mijn medaille te pronken op mijn werk. Leek wel een 10-jarige die de avondvierdaagse had gelopen. Nu doe ik overigens weer "gewoon volwassen" Medaille ligt weer thuis.
Gisteren voor het eerst weer gelopen na zaterdag, ging voor geen meter. Maarja, ben dan ook ziek geweest tussendoor.
***Levi was here***
pi_57493387
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:40 schreef minilotje het volgende:

[..]

Heh, kun je nagaan. Maar sowieso geen punt hoor: mensen zitten mij doorgaans standaard om van alles achter de vodden, en als het gaat om het aan het hoepelen krijgen van alle Fokmeisjes hier, dan kan ik niet hard genoeg opschieten want ik ben ZO benieuwd hoe jullie het zullen vinden!
En ik ga nog even een collega achter dr broek aan zitten om te horen wat voor kleur hoepel zij wil hebben!
Of beter gezegd:
pi_57494011
ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was..

En het enge was dat ik 't echt leuk vond om een positief uit de test te halen
Terugdenkend moet ik ernog steeds écht niet aan denken om zwanger te zijn, máár tóch.. hoop niet dat het een voorteken is

zo maar eens richting Nijmegen voor tentamen ben zeer benieuwd.. geen idee van wat ik kan verwachten
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 maart 2008 @ 09:24:08 #296
13151 crew  Rewimo
pi_57494163
Succes MoBlo

Ik zit hier op mijn werk met een jongetje aan het bureau tegenover me Is weer eens wat anders Hij wilde graag een dagje mee en dat kon vandaag. Kan qltel lekker in de bouwmarkt met gipsplaten sjouwen
pi_57494304
Een gehalveerde Troel... lijkt me echt heel raar, maar dat zal bij mij ook niet gauw gebeuren, dan zou ik nog maar 50 kilo wegen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 maart 2008 @ 09:47:15 #298
13151 crew  Rewimo
pi_57494549
De helft, wat super zeg! Ga ik niet redden, maar dat geeft niet, ik ben al hartstikke tevreden zo. Al mag er best nog wat af, maar dat zie ik niet gebeuren nu ik al zo lang stilsta.
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:49:37 #299
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57494586
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

CPC was de City Pier City, waar Levitation en ik de 5km hebben gelopen (ik kan het nie vaak genoeg tegen iedereen zeggen, ben zó trots klein kindachtig hè?)

En hier gaat het geweldig met gezond eten, maar dat was opzich het probleem niet moet ik zeggen. Snoepen deed ik al nauwelijks, het was meer het teveel eten: 2 borden avondeten, nog een extra boterhammetje hier, snoepen tijdens het koken, etc. En te weinig bewegen.

Heb nu een vast ritme, waar ik prima mee kan leven, waar ook wel eens van af geweken kan worden, en als daar teveel gewicht bij komt kijken is dat er na 2 dagen weer af en kan ik dan doorgaan met afvallen..
Gelukkig dus zijn we allebei (mijn vriend en ik) twee groentefreaks, teveel (soorten) groenten bestaat hier niet, dus dat is een voordeel

Doe je nog sporten eigenlijk?
Wat goed!! Daar mogen jullie ook vreselijk trots op zijn, niets kinderachtigs aan! Hoeveel km was dat?

Lekker! En erg prettig ook dat je vriend van gezond eten houdt! Die van mij pakt helaas erg snel de frituur Maar dat vond ik toch al nooit zo lekker
Ik sport nog wel, maar door de griep kon dat tijdelijk even niet... Ik doe voornamelijk fitness oefeningen vanaf dvd op een fitness bal en heb sinds kort weer het stepsbankje van m'n moeder en dat doe ik ook graag. Verder fiets ik alles, heb toch geen auto

Hoe is het met je rug vandaag? En hoe ging je tentamen? Succes in ieder geval!

@Coldfeet: hier alles goed hoor, griepje is bijna weg, ben alleen nog flink aan het hoesten. M'n stem is ook bijna weer als normaal
Hoe is het met jou? En hoe verloopt het sporten en gezond eten?

@Sjeen: het is inderdaad heerlijk!! Dat is toch echt zo'n drempel, en daar wil ik nu de rest van mijn leven onder blijven

@Troel: wat een prestatie!!! Ik ben inderdaad ook erg benieuwd naar de voor en na foto's, you're half the woman you once were!
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:53:26 #300
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57495841
@ troel... wauw... een halve troel eraf.... wat een gek idee! maar wel heel erg knap!!!

ik zit uit te puffen van mn tweede rondje evy... pfoeh die viel tegen vandaag zeg, voelde veel moeilijker dan eergisteren. maar goed, we gaan stug door. zag op map my run dat mn afstand van vandaag toch ee n stukje langer was weer en mn tempo dus hoger lag (ws. voelde t daarom zo zwaar )
pi_57497491
* Levitation fluistert dat de weegschaal vanmorgen lief was! Laagste dieetclub-gewicht! Alleen jammer dat gísteren de updatedag was. Fot the record: 87.3

Shit, trap ik er mooi in dat ik het topic sluit! Ik ga een nieuwe maken!
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')