whoehahahaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Loop je al hard? Of ga je er nu mee beginnen?
Hardlopen![]()
* Levi zit met haar medaille van de CPC te pronken op haar werk.![]()
![]()
![]()
quote:Evy 2 les 2 gedaan
Evy is een podcast van de Belgische radio, in de eerste serie leer je in 27 lessen 5km hardlopen.quote:
Balen.quote:Duizenden mensen trainden met Evy Gruyaert in het oor. De start to run-podcast was bijzonder succesvol. Sinds oktober is Eén echter gestopt met het aanbieden van die podcast. Het is dus niet meer mogelijk om deze lessen te downloaden.
en als afsluiter van de Evy 1 serie, hebben we dus die City Pier City 5km gelopen afgelopen zaterdagquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Evy is een podcast van de Belgische radio, in de eerste serie leer je in 27 lessen 5km hardlopen.
Faithy is nu begonnen met serie 2, van 5-10km leren lopen. Ik pas daar nog even voor.![]()
Evy is wel echt een goed hulpmiddel.
Cool! Een 2talige OP.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
waarom staan er chinese tekens in mijn OP?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:27 schreef freecell het volgende:
Evy is hip!
Ik ben alleen bang dat ik straks weer opnieuw moet beginnen met evy 1
Volgens mij had ik die foto ook al gevonden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:21 schreef Faithy het volgende:
Ik heb mezelf ook gevonden, 6 keer op de fotomaar geen enkele charmant of lachend
Je was ook nog best aan het bijkomen toen ik je trof na de finish. 10km/u is ook wel hard!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:33 schreef Faithy het volgende:
ik was alles op alles aan het zetten om op die klok onder de 33:00 te komen, ben dan ook op de 33:00 op die klok binnengekomen. Gelukkig had René mij geklokt met z'n eigen stopwatch-horloge-dingwaardoor ik écht bijna 10km per uur bleek te lopen (daar ben ik toch zó trots op
![]()
)
Ik heb al een korte vakantie geboekt voor die periode.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
SQ heeft net nog een voordeel aan de ambtenarij ontdekt: 5 mei is een vrije dag. Samen met koninginnedag, hemelvaart en de verplichte vrije dag op 2 mei is dat dus een weekend van 6 dagen
Ik zou bijna een korte vakantie boeken. Biiijjjjna![]()
Welke maat heb je op dit moment? Ik heb nog wel wat broeken liggen die mij te ruim zijn. Nette broeken zelfs! Sas is er dit weekend, dus ik zou zeggen; kom gezellig een bakkie doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:29 schreef octopussy het volgende:
H&M is echt kansloos qua bloesjes als je meer dan cup b hebt, net als de empire shirtjes (die ik sowieso niet draag wegens zwanger effect). Ik koop er nu wel graag broeken omdat ze voor mij wel een goede lengte hebben en niet te duur zijn. Ik hoef nu ook niet meer naar de BB afdeling![]()
Man, ik zou nu zo graag eens lekker onbekommerd gaan shoppen bij winkels als Esprit en Mexx en H&M enzo. Ik heb ook echt nog maar 2 broeken die goed passenmaar het geldschip is nog niet binnen
Wanneer is de marathon? Op zich wel cool natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:04 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
gaan jullie tijdens de marathon van rotterdam ook de 5 km lopen? dan kom ik jullie aanmoedigen (samen met heel veel anderen)
Jij woont toch in Den Haag?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:11 schreef Yoni het volgende:
Ik ga vanavond ook zwemmen. Sporten doe ik eigenlijk al jaren niet, ik vind zooo weinig leuk en ik ben zo onhandig dat ik me meestal ook gewoon echt niet op mijn gemak voel in een sportschool. Zou graag samen met iemand gaan, maar dat lukt helaas ook niet...dus ga ik maar in mijn eentje zwemmen
* Levi werkt gastenlijst bij....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb al een korte vakantie geboekt voor die periode.Met nog een week erbij dan.
NY here I come!
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, een nieuwe...
Ik ga zo Evy 20 of 21 lopen, iig 4 x 8 minuten, pffff kan me niet voorstellen dat het gaat lukken.
Ik zal aan jullie denken als ik rondren in Central Park.quote:
dát dusquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik voor élke les! Maar het is mij ook gelukt!
NY lijkt me zo tof he? Je gaat er ook vast helemaal 'shop till you drop' doen met de lage dollarstand nuquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb al een korte vakantie geboekt voor die periode.Met nog een week erbij dan.
NY here I come!
[..]
Welke maat heb je op dit moment? Ik heb nog wel wat broeken liggen die mij te ruim zijn. Nette broeken zelfs! Sas is er dit weekend, dus ik zou zeggen; kom gezellig een bakkie doen.
[..]
Wanneer is de marathon? Op zich wel cool natuurlijk.5 of 10 km wordt het dan overigens.
[..]
Jij woont toch in Den Haag?Ik zoek ook nog wat sporterigs erbij en werk in Voorburg en woon aan de andere kant van DH.
Zo, en dan ga ik nu weer verder aan het werk.![]()
Mèn wat lullen jullie veel zeg!
Daar fiets ik langs!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:50 schreef Yoni het volgende:
@Liejannuh: ik woon inderdaad in Den Haag. Vlakbij het Zuiderpark.
ik ook, heb ook nog wel wat broeken liggen die ik niet meer pas (en die ik gehad had van mn moeder, maar die me al te ruim zatenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Dan neem ik ook wel wat mee, octo (als het niet al in de kelder in zakken zit)
Het is gelukt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:43 schreef Faithy het volgende:
@Soempie: laat maar even weten of 't lukt, anders moet je me maar even pm-en dan msn/mail ik het je wel evenEnneh.. het zijn idd voornamelijk dames hier
Vraag ik me ook af. Kan het vanavond uitproberen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou Evy handig zijn voor op de loopband?
Ik ben gewoon begonnen met 's avonds lopen, dan zien ze me niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, ik zou het dan weer verschrikkelijk vinden om buiten te moeten rennen. De mensen zien me al langssjokken, nee dank je
.
Fietsen en lopen hebben meer effect op een te dikke buik dan buikspieroefeningen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, ik kan sowieso wel sporten, maar ik wilde met een buik-moet-weg-les meedoen alleen dat haal ik waarschijnlijk niet. Dan kan ik gaan spinnen en lopen op de band, maar ik heb dan altijd een 'ik wil meer doen'-gevoel. Alsof het fietsen en lopen alleen effect heeft op m'n benen en ik de rest niet train.
Zie, kijk, aan dat soort weetjes heb ik watquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fietsen en lopen hebben meer effect op een te dikke buik dan buikspieroefeningen.
Dat was incl geluidjes en bewegingen, dat kan niet in tekst alleenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:30 schreef Faithy het volgende:
Maar Isa kon dat vorige keer zo mooi uitleggen toen ze bij mij was volgens mij, waarom een loopband niet echt geweldig is.
kom ik ff langs, neem ik het opquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was incl geluidjes en bewegingen, dat kan niet in tekst alleen
En ik loop ook véél liever buiten!
En krachttraining is het allerbeste... en dan dus niet specifiek gericht op je buikspieren.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Zie, kijk, aan dat soort weetjes heb ik wat.
Ik zat tijdens een van de lessen met een dilemma... het was een arabisch deuntje en eigenlijk wilde ik dus gaan buikdansen, maar ik moest van Evy hardlopen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:50 schreef Faithy het volgende:
dat had ik met MAMBO
afgrijselijk aanstekelijk
google adds zijn idd grappig:quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zat tijdens een van de lessen met een dilemma... het was een arabisch deuntje en eigenlijk wilde ik dus gaan buijkdansen, maar ik moest van Evy hardlopen.
Nou, die schaamte ben ik allang voorbij, zelfs zonet (heb het gehaald 4 x 8 minutenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, ik zou het dan weer verschrikkelijk vinden om buiten te moeten rennen. De mensen zien me al langssjokken, nee dank je
.
Ik heb trouwens wel een ander idee. Ik wil al tijden fatsoenlijk oordopjes kopen, dus dat ga ik zo maar 's doen. Als ik die heb, kan ik een audiobook luisteren tijdens het sporten.
dat 'dikke lijf' (dat valt hartstikke mee, ik vind je heel mooiquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:09 schreef Yoni het volgende:
Misschien moet ik ook aan Evy. Goede reden om mezelf een iPod te gevenMaar ik zie mezelf met dat dikke lijf eigenlijk nog niet echt hardlopen.
2 minuten hardlopen zou goed zijn voor mijn zelfvertrouwen? Ik denk dat dat er alleen maar een enorme dreun van krijgtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:45 schreef Faithy het volgende:
goed voor je zelfvertrouwen(en het mag van de fysio
)
Dat was ook mijn gedachte. Ik wil dat Evy mss ook wel eens gaan proberen, maar dan wel eerst met de auto naar een natuurgebied hier in de buurt hoor! No way dat ik hier door de wijk ga hobbelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:26 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat 'dikke lijf' (dat valt hartstikke mee, ik vind je heel mooi) slinkt als de tering als je eenmaal begonnen bent en op gang bent
Ben nu 10 weken bezig, en 10 kilo kwijtEvy
(en
hardlopen
, had nooit gedacht dat ik 't leuk zou vinden
)
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn er hier ook nog mensen die niet van hardlopen houden?
Jij hebt je gewoon met 1 Evy les vertild.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Doe jij maar rustig aan voor je weer geblesseerd raakt. Kun je nog langer niet lopen.quote:
[zeurmodus]quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:37 schreef Yoni het volgende:
Ik hou ook niet van hardlopenMaar ik wil ook de sportschool niet in... dus dan is hardlopen wel een optie
Omdat ik me er gewoon niet op mijn gemak voelquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[zeurmodus]
en waarom wil je de sportschool niet in?
Herkenbaar. Toch, als je objectief kijkt, zijn er meer dikkies dan dunnies. Maar ik begrijp ook dat je daar minder op let dan op de macho's en de mokkels. En als 't niet lekker voelt moet je er ook niet aan beginnen, want dan hou je het niet vol. HEtzelfde als wat ik met hardlopen hebquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
Omdat ik me er gewoon niet op mijn gemak voel. Ik word zenuwachtig van alle slanke dennen en lekkere mannen. Ik schaam me voor mijn rode harses. Ik vergeet altijd hoe al die apparaten ook alweer werken en wat ik moet doen.
Kortom: ik loop gewoon altijd met mijn ziel onder mijn arm in de sportschool.
Jeej, Ymme de medestanderquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:52 schreef ymme het volgende:
Ik hou dus ook helemaal niet van hardlopen.
Gewoon lopen wel.
Gewoon lopen komt in vele vormen beste faithyquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:57 schreef Faithy het volgende:
gewoon lopen vind ik dan weer dodelijk saai.. wándelen.. blergh
Heb me een paar jaar geleden aangemeld bij een sportschool en daar voelde ik me precies zoals jij het beschrijft. De persoonlijke begeleiding vond ik alleen maar confronterend en de tips en aangepaste trainingsschema's vond ik ook niet leuk. Heb geprobeerd aan te geven dat ik niks met gewichten wilde doen, maar ze bleven het me maar eigenwijs adviseren.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
Omdat ik me er gewoon niet op mijn gemak voel. Ik word zenuwachtig van alle slanke dennen en lekkere mannen. Ik schaam me voor mijn rode harses. Ik vergeet altijd hoe al die apparaten ook alweer werken en wat ik moet doen.
haha, ik hou er ook nog niet van, maar ben gewoon aangestoken door de mensen hier... ik wil graag iets leren wat ik nog niet kan, en wat thuis kan en waarvoor ik niet naar de sportschool hoef. .. eerst maar eens zien of ik zo enthousiast blijf heah...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Been there, done that. 2 maanden heel fanatiek, en dan begint het softbal seizoen met 1 keer wedstrijd, 1 keer trainen in de week en dan komt de klad in de sportschool en voor ik het weet betaal ik weer een jaar lang voor nop, als ik een 10 rittenkaart kon kopen ging ik denk ik eerder het weer proberen dan dat ik gelijk een abonnement door mijn strot geduwd krijg.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[zeurmodus]
en waarom wil je de sportschool niet in?
*meldt*quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
uh oh... aanhoudende kniepijnquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb morgen een afspraak bij de fysio om even naar mijn knie te laten kijken; het doet nu toch al wel een tijdje pijn (met dank aan Isa dat ik ga)
Nee joh, jij had er zoveel last van dat je echt niet meer vooruit kwam, toch? Dat valt dan ook wel weer mee, hier.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:18 schreef octopussy het volgende:
[..]
uh oh... aanhoudende kniepijn![]()
heb ik je nu nog niet bang genoeg gemaakt dan
Ik zou het toch nog even wat beter overwegen dusquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:29 schreef Riann het volgende:
nou... het gaat ook om de beweging om af te vallen
en ook dat ik kleine hondjes natuurlijk leuk vind ik moet alleen spap nog overhalen ik wil hem natuurlijk wel op mijn eigen kamer laten slapen maar spap denkt dat het weer zo'n eenmalig iets is wat leuk is voor een paar maanden en dan niet meer maar dat is het nu serieus niet.
Zwemmen is al een goed begin.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:09 schreef Yoni het volgende:
@Liejannuh: ik weet niet zo goed wat voor sport. Ik ga in ieder geval dus een poging wagen om te gaan banen zwemmen elke dinsdag. Verder vind ik bijna alles stom![]()
Misschien moet ik ook aan Evy. Goede reden om mezelf een iPod te gevenMaar ik zie mezelf met dat dikke lijf eigenlijk nog niet echt hardlopen.
Sportschool in je eentje is ook helemaal niet leuk. Het is veel leuker en gezelliger om het met iemand samen te doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nou, dan is het maar goed dat ik nooit aan de 3 liter komquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Zoveel drinken is belachelijk. De nadruk op al dat water drinken is sowieso ridicuul bij afvallen. Er is geen enkel wetenschappelijk onderzoek bekend waarin overmatig water drinken betere resultaten geeft. Water geeft je niet eens een verzadigd gevoel!
Elk mens heeft op een dag zo'n 1,5-2 liter vocht nodig, een deel haal je uit je eten (in fruit en groente zit enorm veel water) en een deel drink je op een dag. De beste drank om vocht binnen te krijgen als je aan het afvallen bent is water, vandaar het advies om 8 glazen water op een dag te drinken. Maar 3 literkom op zeg.
Ze heet Natasha, heeft een zwaar Russisch accent en kijkt streng. Ik zweer je, pure angst, elke keer als ik d'r ziequote:
Als je dan maar niet gaat zweten; verlies je ook nog eens waterquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze heet Natasha, heeft een zwaar Russisch accent en kijkt streng. Ik zweer je, pure angst, elke keer als ik d'r zie.
Welke films heb je gezien?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb weer niet gesport.
Na de bios had ik in principe nog ruim tijd, maar toen besloten vriendin en ik dat we nog een film wilden zien. We kunnen allebei onbeperkt naar de film, dus sja. En toen ook nog 's saté en friet gegeten. Oh oh, verschrikkelijk
.
Maar goed, donderdag ga ik zwemmen, dan ga ik vrijdag wel sporten.
Checkquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ze eigenlijk meestal al zat ná het bakken
Koffie schijnt niet te tellen omdat het meer vocht onttrekt dan toevoegt, dus per saldo best netjes toch?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:43 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Het is weer tijd voor de update van de race naar de 80!![]()
Ik was vanmorgen 87.5!(-0.5 dus)
Over dat drinken: ik drink eigenlijk iedere dag wel een liter of 3.En misschien nog wel meer.
![]()
's morgens:
een glas light sap 0,2 l
op mijn werk:
water, over de hele dag ong. 2 l
koffie, over de hele dag ong. 0,6 l
's avonds:
water aan tafel: 0,2 tot 0,4 l
daarna, colalight: 0,4 l
Totaal: ongeveer 3.5 liter.En inderdaad, water geeft geen enkel verzadigingsgevoel. Een lekkere kop koffie wel!
En ontbijten met koude pannenkoeken is yummie! Da's echt lang geleden.
* Levitation heeft nu dus trek in pannenkoeken.![]()
En dat schijnt dan weer klinklare onzin te zijn. Wetenschappelijk onderzoek.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Koffie schijnt niet te tellen omdat het meer vocht onttrekt dan toevoegt, dus per saldo best netjes toch?
Ik drink 's morgens een kop koffie en een glas water, op mijn werk 3 koffies en een kan water en soms een glas melk, en 's avonds vergeet ik het altijd. Of bier.
Mja, ik drink er geen kop minder om gelukkigquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
En dat schijnt dan weer klinklare onzin te zijn. Wetenschappelijk onderzoek.Ze spreken elkaar zo heerlijk tegen.
Als ik dat zou doen, woog ik onderhand 200kg.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, ik drink er geen kop minder om gelukkig![]()
Ik heb lak aan dat soort onderzoeken, ik doe altijd waar ik me zelf goed bij voel
Zo bedoel ik het natuurlijk niet mutsquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen, woog ik onderhand 200kg.
haphaphapquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het natuurlijk niet muts
Leuk is dat he!quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:44 schreef Troel het volgende:
Ik krijg straks een Felicitasmens over de vloer.
Ow, en mijn nieuwe collega's zijn echt superleuk! Ik ben zelden zo hartelijk ontvangenIk heb er zin in!
Juist dan... omdat je dan veel makkelijker in allerlei verkooppraatjes traptquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Krijg je trouwens ook nog felicitas mensen als het kind al geboren is tegenwoordig
Niet als je jezelf niet op geeft of niet opgegeven wordt!quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Krijg je trouwens ook nog felicitas mensen als het kind al geboren is tegenwoordig
quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:36 schreef Sjeen het volgende:
86
Doe maar updaten, dan is het volgende week misschien leukerquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Updaten of niet? Kunnen deze update ook negeren.
![]()
(moet je niet nog ff poepen, dat helpt vast.)
Shit, helemaal vergetenquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:53 schreef Levitation het volgende:
SQ: wilde jij nog aquaspinnen () vanavond? Kan eventueel wel een stel elegante waterschoentjes voor je kopen na mijn werk.
Jammer...quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Shit, helemaal vergeten
Nee, vanavond kan ik niet![]()
Volgende week kunnen we weer baantjes zwemmen swaquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jammer...Dan ga ik wel hardlopen.
Samen met trage Pieterquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgende week kunnen we weer baantjes zwemmen swa
* Levi past lijstje aanquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:58 schreef kwakveense het volgende:
oeh update voor de race naar de tachtig: 84.4 *doet dansje* eigenlijk weeg ik me pas vrijdag, zal voortaan ook mn vrijdag gewicht aanhouden voor de update maar dit was te fijn om niet door te geven...
quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Samen met trage Pieter![]()
Domper voor zwemmer vd Hoogenband
quote:woensdag 26 maart
Vandaag is geen baantjes zwemmen mogelijk i.v.m. EK zwemmen 2008
M.u.v. 07.00 - 10.00 uur in het golfslagbad
Dan klopt dat vraagteken toch precies.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
haal mij maar uit het lijstje levi
Ik durf toch niet op de weegschaal
Hoe lang gaan ze dat bad kapen? Ik dacht dat 't in totaal 1 week duurde...quote:
Tot en met de 27e kennelijk...quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoe lang gaan ze dat bad kapen? Ik dacht dat 't in totaal 1 week duurde...Bummer
Ja, want ik heb ook een pakje Libresse gekregenquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
En dààrvoor verdraag je een verkoper over je vloer?
Oh jollyquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, want ik heb ook een pakje Libresse gekregen
quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
Levi, ze hebben de laatste dagen van het EK natuurlijk wel belangrijke zaken op het programma he:
23-03-’08 Themadag zwemmen voor minioren
24-03-’08 Themadag zwemmen voor junioren
Trouwens, minioren, wtf?
Woei! Je privacy in de uitverkoop voor een penning en een pakje libresse!quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, want ik heb ook een pakje Libresse gekregen
quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Woei! Je privacy in de uitverkoop voor een penning en een pakje libresse!Jij bent ook niet duur!
Dat was ook het eerste wat in mij op kwamquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mensen met heule kleine eurkes.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:21 schreef Levitation het volgende:
Mental note:
Paaseitjes helpen niet tegen keelpijn. zijn lekker
Hopelijk zijn ze er niet al te duur meequote:Op woensdag 19 maart 2008 11:04 schreef Troel het volgende:
Het was een heel aardig mensEn Ruben krijgt zijn eigen hondenpenning
(Daarom vond ik het ook niet erg dat ze kwam
)
Psst, kijk dan eerst even in het algemene lijstjequote:Op woensdag 19 maart 2008 10:34 schreef Levitation het volgende:
Woensdag update dag!![]()
Nieuw lijstje:
- Kwakveense: 84,4 (85,3)
- Octo: 85,0
- Fannetje: 85,3
- Sjeen: 86,0 (85,4) (86,1)![]()
- Omearos: 86,1 (86,6)
- Levi: 87,5 (87,9) (88,0)
- B-J: 90,4 (91,5)
- SQ: ?
Ik pas het lijstje wel aan zodra ik meer updates krijg!
Oja, goed idee!quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:37 schreef octopussy het volgende:
[..]
Psst, kijk dan eerst even in het algemene lijstje![]()
84,5 hier
Jee, wat gekquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:21 schreef Levitation het volgende:
Mental note:
Paaseitjes helpen niet tegen keelpijn.
Ik blijf het wel dapper proberen met de eitjes.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jee, wat gek![]()
Mental note:
Eru balans yoghurt met kruiden smaakt nergens naar, niet meer kopen.
Ik vind de magere yoghurt van AH lekker, die is wat minder zuur.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb vorige keer, omdat de goedkope magere yoghurt op was, die van Friesche Vlag gehad.. en die was veul lekkerder![]()
maar wel veul duurder.. dus.. dan maar weer de goedkopere
maar als René rijk is (werkt) dan krijg ik Friesche Vlag, heeftie gezegd
Nee, yoghurtsmaak met kruiden... het is gewoon zo'n potje Slankie, maar dan met maar 21 KCal per bakje, en zo smaakt het ook zeg maarquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:49 schreef Levitation het volgende:
Eru yoghurt klinkt ook al niet lekker... is dat met kaassmaak?
Nopesquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze er niet al te duur mee
Doe gewoon gezellig mee in ons race-lijstje!quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:09 schreef Troel het volgende:
Ik ga trouwens vaker gourmetten. Van 85,7 naar 84,5
stopt het nog een keer?
(Nu kan ik wel mijn vandaag gekregen 15% kortingbon inleveren bij de Etam)
Dan nog even een huidverwijderingsoperatietje er overheen en dan komt ze zo bij de 70quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Doe gewoon gezellig mee in ons race-lijstje!![]()
Maare, moet je niet eens met een dietiste gaan praten? Er blijft wel weinig Troel over, zo!
Nah, ik word prima in de gaten gehouden door anderenquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Doe gewoon gezellig mee in ons race-lijstje!![]()
Maare, moet je niet eens met een dietiste gaan praten? Er blijft wel weinig Troel over, zo!
Ik wéét dat je helemaal niet onder de 80 wilt komen!quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Nah, ik word prima in de gaten gehouden door anderen
Enne, ik hoef niet onder de 80
Nouja, niet willen, kijk als het kan is het mooi, maar dan moet het echt stoppen. Niet dat ik dan ook richting de 60 ga en dan richting de 50quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik wéét dat je helemaal niet onder de 80 wilt komen!Vandaar dat ik ook over een dietiste begon. Zo lang je maar gezond bent!
![]()
50 of 60 zou wel een beetje te erg zijn met jouw lengte... dan nemen ze je op in 't ziekenhuis, denk ik.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, niet willen, kijk als het kan is het mooi, maar dan moet het echt stoppen. Niet dat ik dan ook richting de 60 ga en dan richting de 50
- Fannetje: 84,7 (85,3)quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:48 schreef Fannetje het volgende:
Nieuwer lijstje:
- Fannetje: 84,7 (85,3)
- Octo: 84,5 (85,0)
- Omearos: 85,0 (86,1) (86,6)
- B-J: 90,4 (91,5)
Even aangepast, mijn gewicht uit het lijstje was al een paar weken oud. Dit is de weging van afgelopen maandag
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
- Fannetje: 84,7 (85,3)
- Octo: 84,5 (85,0)
- Omearos: 85,0 (86,1) (86,6)
- B-J: 90,0 (90,4) (91,5)
zo nog nieuwernog 10 te gaan haha
Ah nee! Wat irritant!quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
KUT KUT KUT!!!!
Volgens de fysio is mijn linker binnenmeniscus naar z'n grootje. Was ie al, begint nu te irriteren door veel sporten. Op zich geen ramp, ze kunnen dat vrij simpel verhelpen, en ook vrij snel enzo... Maar nu mag ik tot 6 weken daarna niet teveel hardlopen en ook geen baantjes zwemmen. KUT! Het ging net zo lekker met sporten
Dames, help mij. Wat kan ik nog aan sport doen waarbij ik die klote-knie niet te zwaar belast en toch in vorm blijf? Fysio had het over wandelen, buh
Van pure frustratie ga ik nu een pond aardbeien opvreten
Ik heb echt zo verschrikkelijk geen tijd voor strandwandelingenquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah nee! Wat irritant!
Je hebt wel 1 groot voordeel; reden genoeg nu voor lekkere lange strandwandelingen. Verder geen idee wat je zou kunnen doen. Eigenlijk.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
KUT KUT KUT!!!!
Kun je niet op je handen gaan lopen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb echt zo verschrikkelijk geen tijd voor strandwandelingen
Ik denk dat ik gewoon 1x per week blijf zwemmen, probeer dan wel crawl en schoolslag af te wisselen ofzo. En dan maar gewoon een keer rustig hardlopen ofzo.
Die fysio is echt een gupje, trouwens. Eén voordeel van zo'n paar sessies bij de gynaecoloog: ik schaam me echt nergens meer voorZelfs niet in mijn onderbroek bij de fysio
hier ook even eenquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
KUT KUT KUT!!!!
Van pure frustratie ga ik nu een pond aardbeien opvreten
Is waarschijnlijk al een heel erg oude blessure...quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:50 schreef octopussy het volgende:
oh men, CFWeet je fysio hoe je binnenmeniscus zo verkloot is geraakt? Wel fijn dat het goed te verhelpen is. 6 weken vind ik eigenlijk best meevallen. Jammer van het hardlopen ja
![]()
Dat knie-vriendelijk sporten loop ik ook tegenaan (!). Zwemmen lijkt me wel het beste.
Inderdaad, dat kan ik beamen... ik heb een hele tijd bij het zwemmen last van mijn knieen gehad. Omdat je een vrij onnatuurlijke beweging maakt, door ze zijwaards te belasten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk al een heel erg oude blessure...
Schoolslag zwemmen is trouwens extreem belastend voor je knie, verkijk je daar niet op.
Weet je waar ik last van krijg bij het zwemmen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kan ik beamen... ik heb een hele tijd bij het zwemmen last van mijn knieen gehad. Omdat je een vrij onnatuurlijke beweging maakt, door ze zijwaards te belasten.
En mijn handen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je waar ik last van krijg bij het zwemmen?
Mijn voeten en schenen![]()
Niet te vergeten mijn constante aandrang om in spagaat te gaan op de natte vloerquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
En mijn handen.![]()
En mijn schouder.![]()
Echt een veilige sport!![]()
Nog maar 2 weken wachten, dan mogen we weer.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
.... en de fanatieke snelzwemmers die je gewoon tegen je hoofd maaien en in je nieren trappen ....
Zigzaggenquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nog maar 2 weken wachten, dan mogen we weer.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
en waar ik me ook aan erger zijn mensen die bij elke slag een hap water in hun mond nemen en het dan weer uitspugen
(jaja, zwemmen is voor mij altijd een enorm ontspannende ervaring)
Nouhouquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lekker je mond spoelen met het water waar de oma die voor je zwemt net in heeft gelekt.
De waarheid is nu eenmaal hard smerig.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
KUT KUT KUT!!!!
is het ook, maar ik ben een beetje dokter-o-fobisch dus ik zaag er ook niet over door... straks gaan ze in me zagen/prikken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakveense, dat is natuurlijk een bullshitredenatie van je dokter... Ik bedoel: zo kun je natuurlijk niet sporten en is bewegen lastiger. Heel fijn, als je overgewicht hebt...
Heb je er ook last van met wandelen?
Wrs naar de orthopeed en dan zonodig een kijkoperatie.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
Hoe gaan ze het verhelpen, als ik vragen mag?
jammer dat ik nu zo ver weg woon.. want ik ben gediplomeerd zwemjuf..quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:48 schreef octopussy het volgende:
en toen ik vroeg hoe mijn slag beter kon kreeg ik het antwoord dat ik daarvoor zwemles moet nemen![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
en waar ik me ook aan erger zijn mensen die bij elke slag een hap water in hun mond nemen en het dan weer uitspugen
(jaja, zwemmen is voor mij altijd een enorm ontspannende ervaring)
Volgens mij doet ze haar bestquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:05 schreef ColdFeet het volgende:
Ik hoop dat minilotje opschiet met de hoepels
Waarschijnlijk, maar vind het toch niet zo aardig overkomen om iemand anders de schuld te geven dat je niet kan sportenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik gok dat de '' smilie al aangeeft dat CF het niet echt heel serieus bedoelt met een insteek naar dat ze haar best níét zou doen
Wat zal ze het fijn vinden dat jij uit haar naam op je teentjes getrapt bentquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar vind het toch niet zo aardig overkomen om iemand anders de schuld te geven dat je niet kan sporten
Beter een keer te vaak gezegd dat het super is dat ze dit voor ons doetquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:20 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Wat zal ze het fijn vinden dat jij uit haar naam op je teentjes getrapt bent![]()
creatief interpreterenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar vind het toch niet zo aardig overkomen om iemand anders de schuld te geven dat je niet kan sporten
Hup, gewoon gaan!quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:47 schreef Soempie het volgende:
Goed bezig BE.![]()
Ik zit al een half uur klaar in hardloopoutfit, om les 1 te doen.
Ik denk dat Minilotje prima in staat is om daar zelf een waardeoordeel over te vellenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat ging echt prima. Alleen het park was te klein.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hup, gewoon gaan!Straks voel je je echt heel tof dat je het gedaan hebt!
Het is toch altijd heel erg moeilijk om na het afvallen niet weer aan te komen, ook als je zonder tv programma afvalt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:23 schreef teigan het volgende:
Een van mijn leerlingen vertelde dat de familie die de eerste editie van de Afvallers gewonnen heeft, al weer bijna alles is aangekomen... Zodra de begeleiding stopt na zo'n programma is het nog heel moeilijk om het ook echt vol te blijven houden..
En daarom moet je dus ook niet op dieet, maar je leefgewoontes veranderen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
Het is toch altijd heel erg moeilijk om na het afvallen niet weer aan te komen, ook als je zonder tv programma afvalt.
Ja dat heet een achtjequote:Op woensdag 19 maart 2008 20:51 schreef Sjeen het volgende:
CF, bij de meeste sportzaken hebben ze van Speedo een soort achtvormig blok dat je tussen je benen kunt klemmen als je zwemt. Dan zwem je dus puur op je armen, geloof me, dat vreet energie
Ik hoef nog maar 1 nachtje en dan gaan we vriendje weer halenMorgenavond ga ik me toch calorien (met puntjes op de 'e') verbranden
Vind ik ook niet zo gek, de doelen zijn compleet irreeel. Ik kijk nu voor het eerst ik zag dat je de andere shows nog na kan kijken op de site, ga ik zeker doen en als ik dan hoor dat het haalbaar moet zijn dat iemand in een half jaar 60 kilo afvalt, denk ik echt: die heeft een gaatje in zijn hoofdquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:23 schreef teigan het volgende:
Een van mijn leerlingen vertelde dat de familie die de eerste editie van de Afvallers gewonnen heeft, al weer bijna alles is aangekomen... Zodra de begeleiding stopt na zo'n programma is het nog heel moeilijk om het ook echt vol te blijven houden..
MB, neem iets van een Advil ofzo... Bij mij schoot het er zaterdag in, zonder pijnstiller had ik deze week echt niet overleefdquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit hier half te sterven van de pijn![]()
mn onderrug is op, dood en superpijnlijk.. kan alleen daar aan denken en probeer te leren, maar echt opschieten doet het niet![]()
Het schoot er (weer) in bij het verschonen van het bed, en het zit echt flink te zeuren...
zo maar de sheets uitprinten die ik moet leren voor morgen en dan op bed leren na een warme douche..
quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:51 schreef Sjeen het volgende:
CF, bij de meeste sportzaken hebben ze van Speedo een soort achtvormig blok dat je tussen je benen kunt klemmen als je zwemt. Dan zwem je dus puur op je armen, geloof me, dat vreet energie
Ik hoef nog maar 1 nachtje en dan gaan we vriendje weer halenMorgenavond ga ik me toch calorien (met puntjes op de 'e') verbranden
Heb net twee Ibu's ingenomen, ben gaan douchen en 't is ietsjepietsjeminder.. Hoop dat het na een goede nachtrust over gaat, eigenlijk... wil morgen erg graag spinnen en zwemmen...quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
MB, neem iets van een Advil ofzo... Bij mij schoot het er zaterdag in, zonder pijnstiller had ik deze week echt niet overleefd
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:23 schreef teigan het volgende:
Rugpijn is echt waardeloos... Ik heb van zaterdag op zondag nauwelijks geslapen omdat ik steeds wakker werd met omdraaien. Ik kon ook niet rechtop lopen, hoe je dan gaat forceren is echt niet normaal. Voelde me net Quasimodoquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb net twee Ibu's ingenomen, ben gaan douchen en 't is ietsjepietsjeminder.. Hoop dat het na een goede nachtrust over gaat, eigenlijk... wil morgen erg graag spinnen en zwemmen...en moet op de motor naar het zwembad, en dat is dan nog het 'ergste' met rugpijn: motorrijden
wat een mooie mijlpaalquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat leuk om te zien dat veel nog steeds zo heerlijk sportief bezig zijn
Hier is het nog steeds druk, dit keer door een enorme griep...
Maar vandaag voor het eerst in 4 jaar weer onder de 100 kg!!![]()
![]()
![]()
![]()
Was zo blij, heb een vreugdedansje gemaakt![]()
Hoe vergaat het jullie allemaal?
Het is inmiddels al een tijd geleden, maar er werd gesproken over een keer bij elkaar komen, is dat eigenlijk al rond?
Met rugpijn voel je je altijd net een halve invalide.. alles doet pijn, zelfs denkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Rugpijn is echt waardeloos... Ik heb van zaterdag op zondag nauwelijks geslapen omdat ik steeds wakker werd met omdraaien. Ik kon ook niet rechtop lopen, hoe je dan gaat forceren is echt niet normaal. Voelde me net QuasimodoHet lekkerst was tegen de muur zitten op m'n hurken, alleen dat gaat niet de hele dag als je een driejarige hebt
Met Advil heb ik het redelijk kunnen behappen deze week... Alleen had dat weer als effect dat ik mijn pink minder snel voelde en misschien weer overbelast heb...
Gebreke komen met de jaren toch
hahaha, ben dol op teveel smileysquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat een mooie mijlpaal![]()
gefeliciteerd
2 getalletjes voor de komma lijkt me heel fijn als je erboven hebt gezeten
![]()
[/teveel smilies]
In het Dieetclubmeetingtopic staan wat ideeen en data geloof ikkijk daar eens zou ik zeggen voor meets.
De laatste (mini)meet was zaterdag bij de CPC
Ik had het dan ook over mezelfquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met rugpijn voel je je altijd net een halve invalide.. alles doet pijn, zelfs denken![]()
En forceren is inderdaad zo'n risico wat het alleen maar erger maakt.. en dan moet ik er niet eens aan denken hoe of wat als ik een kindje had gehad
enneh.. jaren?moet nog 23 worden volgende maand
CPC was de City Pier City, waar Levitation en ik de 5km hebben gelopen (ik kan het nie vaak genoeg tegen iedereen zeggen, ben zó trotsquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hahaha, ben dol op teveel smileys![]()
![]()
Kijk, dan zal ik dat eens in de gaten houden
CPC? wat is dat?
En hoe gaat het bij jou met gezond eten enzo? (en naar van je rug trouwens, weet hoe vervelend dat is... strakjes lekker met een kruik op bed)
dat wist ik wel hoorquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over mezelfIk word 32 komende maand
MarijkeZwolle, lekker is dat he, onder de 100!
Wacht maar tot je 45 bentquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:50 schreef Sjeen het volgende:
Ik had het dan ook over mezelfIk word 32 komende maand
Nou ja, vriendjelief heeft het een tijdje geleden wel genoemd wat het was maar ik ben het weer vergeten welke spiergroep het nou wasquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:05 schreef ColdFeet het volgende:
Pan, wat voor knieklachten heb jij precies? (ik heb trouwens geen behoorlijke fiets, dus fietsen valt af. Ik hoop dat minilotje opschiet met de hoepels). Wel goeie tips die je daar geeft! Thanks.
Ha!quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hoop dat minilotje opschiet met de hoepels).
Heh, kun je nagaan. Maar sowieso geen punt hoor: mensen zitten mij doorgaans standaard om van alles achter de vodden, en als het gaat om het aan het hoepelen krijgen van alle Fokmeisjes hier, dan kan ik niet hard genoeg opschieten want ik ben ZO benieuwd hoe jullie het zullen vinden!quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
Joh, minilot, ik bedoelde het alsik kan niet wachten tot mijn hoepel er is
en niet als
laat die minilotje haar tempo eens omhoog gooien
En ik ga nog even een collega achter dr broek aan zitten om te horen wat voor kleur hoepel zij wil hebben!quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:40 schreef minilotje het volgende:
[..]
Heh, kun je nagaan. Maar sowieso geen punt hoor: mensen zitten mij doorgaans standaard om van alles achter de vodden, en als het gaat om het aan het hoepelen krijgen van alle Fokmeisjes hier, dan kan ik niet hard genoeg opschieten want ik ben ZO benieuwd hoe jullie het zullen vinden!
Wat goed!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
CPC was de City Pier City, waar Levitation en ik de 5km hebben gelopen (ik kan het nie vaak genoeg tegen iedereen zeggen, ben zó trotsklein kindachtig hè?)
En hier gaat het geweldig met gezond eten, maar dat was opzich het probleem niet moet ik zeggen. Snoepen deed ik al nauwelijks, het was meer het teveel eten: 2 borden avondeten, nog een extra boterhammetje hier, snoepen tijdens het koken, etc. En te weinig bewegen.
Heb nu een vast ritme, waar ik prima mee kan leven, waar ook wel eens van af geweken kan worden, en als daar teveel gewicht bij komt kijken is dat er na 2 dagen weer afen kan ik dan doorgaan met afvallen..
Gelukkig dus zijn we allebei (mijn vriend en ik) twee groentefreaks, teveel (soorten) groenten bestaat hier niet, dus dat is een voordeel
Doe je nog sporten eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |