Ik zat tijdens een van de lessen met een dilemma... het was een arabisch deuntje en eigenlijk wilde ik dus gaan buikdansen, maar ik moest van Evy hardlopen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:50 schreef Faithy het volgende:
dat had ik met MAMBO
afgrijselijk aanstekelijk
google adds zijn idd grappig:quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zat tijdens een van de lessen met een dilemma... het was een arabisch deuntje en eigenlijk wilde ik dus gaan buijkdansen, maar ik moest van Evy hardlopen.
Nou, die schaamte ben ik allang voorbij, zelfs zonet (heb het gehaald 4 x 8 minutenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, ik zou het dan weer verschrikkelijk vinden om buiten te moeten rennen. De mensen zien me al langssjokken, nee dank je
.
Ik heb trouwens wel een ander idee. Ik wil al tijden fatsoenlijk oordopjes kopen, dus dat ga ik zo maar 's doen. Als ik die heb, kan ik een audiobook luisteren tijdens het sporten.
dat 'dikke lijf' (dat valt hartstikke mee, ik vind je heel mooiquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:09 schreef Yoni het volgende:
Misschien moet ik ook aan Evy. Goede reden om mezelf een iPod te gevenMaar ik zie mezelf met dat dikke lijf eigenlijk nog niet echt hardlopen.
2 minuten hardlopen zou goed zijn voor mijn zelfvertrouwen? Ik denk dat dat er alleen maar een enorme dreun van krijgtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:45 schreef Faithy het volgende:
goed voor je zelfvertrouwen(en het mag van de fysio
)
Dat was ook mijn gedachte. Ik wil dat Evy mss ook wel eens gaan proberen, maar dan wel eerst met de auto naar een natuurgebied hier in de buurt hoor! No way dat ik hier door de wijk ga hobbelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, ik zou het dan weer verschrikkelijk vinden om buiten te moeten rennen. De mensen zien me al langssjokken, nee dank je
.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:26 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat 'dikke lijf' (dat valt hartstikke mee, ik vind je heel mooi) slinkt als de tering als je eenmaal begonnen bent en op gang bent
Ben nu 10 weken bezig, en 10 kilo kwijtEvy
(en
hardlopen
, had nooit gedacht dat ik 't leuk zou vinden
)
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn er hier ook nog mensen die niet van hardlopen houden?
Jij hebt je gewoon met 1 Evy les vertild.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Doe jij maar rustig aan voor je weer geblesseerd raakt. Kun je nog langer niet lopen.quote:
[zeurmodus]quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:37 schreef Yoni het volgende:
Ik hou ook niet van hardlopenMaar ik wil ook de sportschool niet in... dus dan is hardlopen wel een optie
Omdat ik me er gewoon niet op mijn gemak voelquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[zeurmodus]
en waarom wil je de sportschool niet in?
Herkenbaar. Toch, als je objectief kijkt, zijn er meer dikkies dan dunnies. Maar ik begrijp ook dat je daar minder op let dan op de macho's en de mokkels. En als 't niet lekker voelt moet je er ook niet aan beginnen, want dan hou je het niet vol. HEtzelfde als wat ik met hardlopen hebquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
Omdat ik me er gewoon niet op mijn gemak voel. Ik word zenuwachtig van alle slanke dennen en lekkere mannen. Ik schaam me voor mijn rode harses. Ik vergeet altijd hoe al die apparaten ook alweer werken en wat ik moet doen.
Kortom: ik loop gewoon altijd met mijn ziel onder mijn arm in de sportschool.
Jeej, Ymme de medestanderquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:52 schreef ymme het volgende:
Ik hou dus ook helemaal niet van hardlopen.
Gewoon lopen wel.
Gewoon lopen komt in vele vormen beste faithyquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:57 schreef Faithy het volgende:
gewoon lopen vind ik dan weer dodelijk saai.. wándelen.. blergh
Heb me een paar jaar geleden aangemeld bij een sportschool en daar voelde ik me precies zoals jij het beschrijft. De persoonlijke begeleiding vond ik alleen maar confronterend en de tips en aangepaste trainingsschema's vond ik ook niet leuk. Heb geprobeerd aan te geven dat ik niks met gewichten wilde doen, maar ze bleven het me maar eigenwijs adviseren.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
Omdat ik me er gewoon niet op mijn gemak voel. Ik word zenuwachtig van alle slanke dennen en lekkere mannen. Ik schaam me voor mijn rode harses. Ik vergeet altijd hoe al die apparaten ook alweer werken en wat ik moet doen.
Kortom: ik loop gewoon altijd met mijn ziel onder mijn arm in de sportschool.
haha, ik hou er ook nog niet van, maar ben gewoon aangestoken door de mensen hier... ik wil graag iets leren wat ik nog niet kan, en wat thuis kan en waarvoor ik niet naar de sportschool hoef. .. eerst maar eens zien of ik zo enthousiast blijf heah...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Been there, done that. 2 maanden heel fanatiek, en dan begint het softbal seizoen met 1 keer wedstrijd, 1 keer trainen in de week en dan komt de klad in de sportschool en voor ik het weet betaal ik weer een jaar lang voor nop, als ik een 10 rittenkaart kon kopen ging ik denk ik eerder het weer proberen dan dat ik gelijk een abonnement door mijn strot geduwd krijg.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[zeurmodus]
en waarom wil je de sportschool niet in?
*meldt*quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |