abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:15:31 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_57451750
Fok!Dieetclub #236 - Bijna lente!

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je 驮 keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal 驮 update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
disclaimer
pi_57451817
Nieuw topic!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_57451889
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:45 schreef Levitation het volgende:

[..]

Loop je al hard? Of ga je er nu mee beginnen?
Hardlopen
* Levi zit met haar medaille van de CPC te pronken op haar werk.
whoehahaha wat lief

Ik heb mezelf ook gevonden, 6 keer op de foto maar geen enkele charmant of lachend

tussen al die klotekinderen die in de weg liepen

en oh ja hardlopen

vandaag Evy 2 les 2 gedaan, 35 minuten ging echt heerlijk, zo in het zonnetje
Doei.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:21:40 #4
30252 Soempie
Procreating
pi_57451905

Zijn er ook mannen bij de dieetclub? Of is het echt een vrouwenclub?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:22:35 #5
30252 Soempie
Procreating
pi_57451922
quote:
Evy 2 les 2 gedaan
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_57451989
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:22 schreef Soempie het volgende:

[..]

Evy is een podcast van de Belgische radio, in de eerste serie leer je in 27 lessen 5km hardlopen.
Faithy is nu begonnen met serie 2, van 5-10km leren lopen. Ik pas daar nog even voor.
Evy is wel echt een goed hulpmiddel.
***Levi was here***
pi_57452043
Evy is hip!
Ik ben alleen bang dat ik straks weer opnieuw moet beginnen met evy 1
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:27:05 #8
30252 Soempie
Procreating
pi_57452045
quote:
Duizenden mensen trainden met Evy Gruyaert in het oor. De start to run-podcast was bijzonder succesvol. Sinds oktober is Eén echter gestopt met het aanbieden van die podcast. Het is dus niet meer mogelijk om deze lessen te downloaden.
Balen. Hebben jullie een andere site?
pi_57452073
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:25 schreef Levitation het volgende:

[..]

Evy is een podcast van de Belgische radio, in de eerste serie leer je in 27 lessen 5km hardlopen.
Faithy is nu begonnen met serie 2, van 5-10km leren lopen. Ik pas daar nog even voor.
Evy is wel echt een goed hulpmiddel.
en als afsluiter van de Evy 1 serie, hebben we dus die City Pier City 5km gelopen afgelopen zaterdag

maar ik ben zo verslaafd dat ik lekker doorhobbel

Als je googlet kun je de eerste serie nog wel ergens vinden Soempie Zoeken op "Vlaanderen Sportland" en/of "Start to Run" als je ze niet kunt vinden wil ik ze vanavond wel even online gooien voor je
Doei.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:28:39 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_57452087
waarom staan er chinese tekens in mijn OP?
disclaimer
pi_57452119
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
waarom staan er chinese tekens in mijn OP?
Cool! Een 2talige OP.
***Levi was here***
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:30:29 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_57452132
disclaimer
pi_57452141
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:27 schreef freecell het volgende:
Evy is hip!
Ik ben alleen bang dat ik straks weer opnieuw moet beginnen met evy 1
Krijg je alle muziekjes weer opnieuw. Alle schunnige songteksten die je allang uit je hoofd kent.
***Levi was here***
pi_57452164
Ik vind de muziekkeuze van Deel 2 overigens wel beter.. heb nog geen gekreun en gehijg gehoord
Doei.
pi_57452169
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:21 schreef Faithy het volgende:

Ik heb mezelf ook gevonden, 6 keer op de foto maar geen enkele charmant of lachend
Volgens mij had ik die foto ook al gevonden.
Ik sta er echt gewoon overvrolijk op. Het is bijna zielig.
***Levi was here***
pi_57452193
ik was alles op alles aan het zetten om op die klok onder de 33:00 te komen, ben dan ook op de 33:00 op die klok binnengekomen. Gelukkig had René mij geklokt met z'n eigen stopwatch-horloge-ding waardoor ik écht bijna 10km per uur bleek te lopen (daar ben ik toch zó trots op )
Doei.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:34:31 #17
30252 Soempie
Procreating
pi_57452211
volgens mij heb ik het gevonden!

Komt m'n nieuwe mp3-speler helemaal mooi van pas.
pi_57452286
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:33 schreef Faithy het volgende:
ik was alles op alles aan het zetten om op die klok onder de 33:00 te komen, ben dan ook op de 33:00 op die klok binnengekomen. Gelukkig had René mij geklokt met z'n eigen stopwatch-horloge-ding waardoor ik écht bijna 10km per uur bleek te lopen (daar ben ik toch zó trots op )
Je was ook nog best aan het bijkomen toen ik je trof na de finish. 10km/u is ook wel hard! Ik kwam op iets van 8.8km/u... en was eigenlijk vrij snel hersteld.
***Levi was here***
pi_57452296
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
SQ heeft net nog een voordeel aan de ambtenarij ontdekt: 5 mei is een vrije dag. Samen met koninginnedag, hemelvaart en de verplichte vrije dag op 2 mei is dat dus een weekend van 6 dagen

Ik zou bijna een korte vakantie boeken. Biiijjjjna
Ik heb al een korte vakantie geboekt voor die periode. Met nog een week erbij dan.
NY here I come!
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 11:29 schreef octopussy het volgende:
H&M is echt kansloos qua bloesjes als je meer dan cup b hebt, net als de empire shirtjes (die ik sowieso niet draag wegens zwanger effect). Ik koop er nu wel graag broeken omdat ze voor mij wel een goede lengte hebben en niet te duur zijn. Ik hoef nu ook niet meer naar de BB afdeling

Man, ik zou nu zo graag eens lekker onbekommerd gaan shoppen bij winkels als Esprit en Mexx en H&M enzo. Ik heb ook echt nog maar 2 broeken die goed passen maar het geldschip is nog niet binnen
Welke maat heb je op dit moment? Ik heb nog wel wat broeken liggen die mij te ruim zijn. Nette broeken zelfs! Sas is er dit weekend, dus ik zou zeggen; kom gezellig een bakkie doen.
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:04 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

gaan jullie tijdens de marathon van rotterdam ook de 5 km lopen? dan kom ik jullie aanmoedigen (samen met heel veel anderen )
Wanneer is de marathon? Op zich wel cool natuurlijk. 5 of 10 km wordt het dan overigens.
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:11 schreef Yoni het volgende:
Ik ga vanavond ook zwemmen. Sporten doe ik eigenlijk al jaren niet, ik vind zooo weinig leuk en ik ben zo onhandig dat ik me meestal ook gewoon echt niet op mijn gemak voel in een sportschool. Zou graag samen met iemand gaan, maar dat lukt helaas ook niet...dus ga ik maar in mijn eentje zwemmen
Jij woont toch in Den Haag? Ik zoek ook nog wat sporterigs erbij en werk in Voorburg en woon aan de andere kant van DH.

Zo, en dan ga ik nu weer verder aan het werk.
Mèn wat lullen jullie veel zeg!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:38:56 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57452309
Ah, een nieuwe...
Ik ga zo Evy 20 of 21 lopen, iig 4 x 8 minuten, pffff kan me niet voorstellen dat het gaat lukken.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57452328
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:38 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik heb al een korte vakantie geboekt voor die periode. Met nog een week erbij dan.
NY here I come!
* Levi werkt gastenlijst bij....
***Levi was here***
pi_57452339
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, een nieuwe...
Ik ga zo Evy 20 of 21 lopen, iig 4 x 8 minuten, pffff kan me niet voorstellen dat het gaat lukken.
Dat gevoel had ik voor élke les! Maar het is mij ook gelukt!
***Levi was here***
pi_57452347
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:39 schreef Levitation het volgende:

[..]

* Levi werkt gastenlijst bij....
Ik zal aan jullie denken als ik rondren in Central Park.
pi_57452392
heb dan ook boven mijn kunnen gelopen, éigenlijk en da's ook nie goed

@Soempie: laat maar even weten of 't lukt, anders moet je me maar even pm-en dan msn/mail ik het je wel even Enneh.. het zijn idd voornamelijk dames hier
Doei.
pi_57452410
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:40 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat gevoel had ik voor élke les! Maar het is mij ook gelukt!
dát dus
Doei.
pi_57452416
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:38 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

NY here I come!
[..]

Welke maat heb je op dit moment? Ik heb nog wel wat broeken liggen die mij te ruim zijn. Nette broeken zelfs! Sas is er dit weekend, dus ik zou zeggen; kom gezellig een bakkie doen.
[..]

Wanneer is de marathon? Op zich wel cool natuurlijk. 5 of 10 km wordt het dan overigens.
[..]

Jij woont toch in Den Haag? Ik zoek ook nog wat sporterigs erbij en werk in Voorburg en woon aan de andere kant van DH.

Zo, en dan ga ik nu weer verder aan het werk.
Mèn wat lullen jullie veel zeg!
NY lijkt me zo tof he? Je gaat er ook vast helemaal 'shop till you drop' doen met de lage dollarstand nu

Ik zit qua broekmaat denk ik tussen 46 en 44 in. Heb je zoiets liggen? Ik kan dit weekend wel langskomen. Zou tof zijn als ik wat broeken erbij heb
pi_57452516
Dan neem ik ook wel wat mee, octo (als het niet al in de kelder in zakken zit )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 18 maart 2008 @ 13:50:53 #28
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57452546
@Liejannuh: ik woon inderdaad in Den Haag. Vlakbij het Zuiderpark.
pi_57452553
Ik heb 44 en 46 liggen. Kom maar langs dus!
Isa, zijn die zakken chips in de kelder al over de datum? Kun je die ook gelijk uit de kelder survivallen en weggooien.
pi_57452573
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:50 schreef Yoni het volgende:
@Liejannuh: ik woon inderdaad in Den Haag. Vlakbij het Zuiderpark.
Daar fiets ik langs!
Wat voor sport zou je willen doen?
pi_57452631
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Dan neem ik ook wel wat mee, octo (als het niet al in de kelder in zakken zit )
ik ook, heb ook nog wel wat broeken liggen die ik niet meer pas (en die ik gehad had van mn moeder, maar die me al te ruim zaten )
Doei.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 14:08:49 #32
30252 Soempie
Procreating
pi_57452855
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:43 schreef Faithy het volgende:

@Soempie: laat maar even weten of 't lukt, anders moet je me maar even pm-en dan msn/mail ik het je wel even Enneh.. het zijn idd voornamelijk dames hier
Het is gelukt.
pi_57452960
da's mooi
Doei.
pi_57453079
Jullie gaan weer als een tiet, dames .

Ik moet nog veel schoolzooi doen, en wilde vanavond gaan sporten maar ook naar de bios met een vriendinnetje. Tijdsnood dus, weer 's . En raad 's welke er af dreigt te vallen? .

Nou ja, ik kan sowieso wel sporten, maar ik wilde met een buik-moet-weg-les meedoen alleen dat haal ik waarschijnlijk niet. Dan kan ik gaan spinnen en lopen op de band, maar ik heb dan altijd een 'ik wil meer doen'-gevoel. Alsof het fietsen en lopen alleen effect heeft op m'n benen en ik de rest niet train.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 14:21:37 #35
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57453081
zoooo en weeral een nieuw topic

(als in: teeveepee)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57453103
Zou Evy handig zijn voor op de loopband?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 14:25:14 #37
30252 Soempie
Procreating
pi_57453141
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou Evy handig zijn voor op de loopband?
Vraag ik me ook af. Kan het vanavond uitproberen.
pi_57453215
Even snelle tvp
  dinsdag 18 maart 2008 @ 14:29:55 #39
30252 Soempie
Procreating
pi_57453238
Lijkt me wel irritant om steeds handmatig het tempo aan te moeten passen.
pi_57453242
Er zijn er die het op de loopband doen, maar dat is toch wel zo anders dan buiten..
Heb wel eens op een loopband gelopen en de klappen zijn zo dof (Isabeau kan het beter uitleggen dat deed ze laatst) Kreeg er meteen last van mijn knieën van. Daarbij is het natuurlijk zeer verleidelijk om met de weerstand (en snelheid) te gaan varieren als je denkt 'ik ben moeoeoeoeoeoeooe!'. Vooral die weerstand.. Buiten kan dat niet, en dan train je volgens mij veel beter dan op een ingestelde loopband.. Even 10 minuten in de sportschool op de loopband, ok, maar hele looptrainingen, nee, dat zou ik écht niet doen

Daarbij.. Frisse lucht, vogeltjes, je komt nog eens ergens (heb delen van mijn wijk gezien waarvan ik niet wist dat ze bestonden ) en na een tijdje zien mensen je voorbij sprinten, in plaats van kabbelen

Maar Isa kon dat vorige keer zo mooi uitleggen toen ze bij mij was volgens mij, waarom een loopband niet echt geweldig is.
Doei.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 14:30:41 #41
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57453255
Aha, hier waren jullie, wat gaat het weer hard.

* Jojogirl heeft zichzelf plechtig beloofd vanavond eindelijk weer eens naar de sportschool te gaan.
pi_57453343
Nou ja, ik zou het dan weer verschrikkelijk vinden om buiten te moeten rennen . De mensen zien me al langssjokken, nee dank je .

Ik heb trouwens wel een ander idee. Ik wil al tijden fatsoenlijk oordopjes kopen, dus dat ga ik zo maar 's doen. Als ik die heb, kan ik een audiobook luisteren tijdens het sporten .
pi_57453344
Nou ja, ik zou het dan weer verschrikkelijk vinden om buiten te moeten rennen . De mensen zien me al langssjokken, nee dank je .

Ik heb trouwens wel een ander idee. Ik wil al tijden fatsoenlijk oordopjes kopen, dus dat ga ik zo maar 's doen. Als ik die heb, kan ik een audiobook luisteren tijdens het sporten .
pi_57453384
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben gewoon begonnen met 's avonds lopen, dan zien ze me niet.
***Levi was here***
pi_57453402
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, ik kan sowieso wel sporten, maar ik wilde met een buik-moet-weg-les meedoen alleen dat haal ik waarschijnlijk niet. Dan kan ik gaan spinnen en lopen op de band, maar ik heb dan altijd een 'ik wil meer doen'-gevoel. Alsof het fietsen en lopen alleen effect heeft op m'n benen en ik de rest niet train.
Fietsen en lopen hebben meer effect op een te dikke buik dan buikspieroefeningen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57453433
ik liep in het begin ook snel een zijstraat in als ik tegenliggers zag die me met mijn rode op voorbij zagen sjaggeren maar na een paar weken dacht ik bij mezelf 'mèn, ik ben supergoed bezig! Ze kijken maar lekker, want ik ben trots op mezelf dat ik dit doe, en het gaat met de dag beter '

hardlopen is juist zo'n fijne buitensport... frisse lucht... warme douche na afloop
Zo'n lopende band tussen zwetende mensen in een kleine ruimte zonder uitzicht.. moet er niet aan denken..
Doei.
pi_57453445
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Fietsen en lopen hebben meer effect op een te dikke buik dan buikspieroefeningen.
Zie, kijk, aan dat soort weetjes heb ik wat .
pi_57453478
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:30 schreef Faithy het volgende:
Maar Isa kon dat vorige keer zo mooi uitleggen toen ze bij mij was volgens mij, waarom een loopband niet echt geweldig is.
Dat was incl geluidjes en bewegingen, dat kan niet in tekst alleen

En ik loop ook véél liever buiten!
pi_57453494
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was incl geluidjes en bewegingen, dat kan niet in tekst alleen

En ik loop ook véél liever buiten!
kom ik ff langs, neem ik het op
Doei.
pi_57453549
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:41 schreef clumsy_clown het volgende:

Zie, kijk, aan dat soort weetjes heb ik wat .
En krachttraining is het allerbeste... en dan dus niet specifiek gericht op je buikspieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')