abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57356007
Vorige topic: Fok! Dieetclub 235: ook nieuwelingen welkom

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings Iedereen is welkom op de dieetclubmeetings! Dus dik of dun, het maakt niet uit. Je bent wel gewaarschuwd dat een groot deel van de gesprekken over dieten kunnen gaan We gaan in het voorjaar nog naar de sauna, er staat nog een buikdansmeeting op het programma, we gaan nog kamperen en ook zijn er wat sportieve evenementen waar we naartoe gaan. Meld je aan in het meetingtopic van de dieetclub. Dieetclubmeetingtopic deel XXV: nu zonder schermutselingen

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je 1 keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal 1 update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

[ Bericht 11% gewijzigd door Isabeau op 13-03-2008 18:06:22 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 maart 2008 @ 18:02:11 #2
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57356078
jeetje, de topics vliegen nog steeds voorbij zeg!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57356099
Zo, een snelle TVP voor ik naar huis ga. Zo hardlopen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 maart 2008 @ 18:05:46 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57356116
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Als je dat in de M. supraspinatus injecteert dan gaat dat absoluut helpen (je schouder is dan verlamd, maar dat is bijzaak)
Ach, moet kunnen Hoewel dat ook niet lekker rijdt, denk ik
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57356173
Ik zie op tegen het RPM Ik stel me aan. Straks mijn tas inpakken, neem mijn hardloopbroek wel mee, dat lijkt me beter zitten dan mijn fitnessbroek. Fles water niet vergeten en ik ga het vast wel overleven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57356289
Ik ga vanavond denk ik maar weer eens naar aquarobics en dan naar het andere bad als normaal. Kijken of het daar een beetje leuk is. Wil het liefst weer gaan hardlopen (en dan goede schoenen kopen van mijn stagevergoeding) maar het kan echt nog niet want ik heb nog steeds last van die kloteknie
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 maart 2008 @ 18:17:37 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57356357
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie op tegen het RPM Ik stel me aan. Straks mijn tas inpakken, neem mijn hardloopbroek wel mee, dat lijkt me beter zitten dan mijn fitnessbroek. Fles water niet vergeten en ik ga het vast wel overleven.
Kop op, je kunt het! Ik moet naar Duitse les Gelukkig brengt qltel me en brengt iemand van de cursus me weer naar huis.

Octo, is je knie nu nog niet in orde?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57356553
Nee het schijnt dat een geirriteerde meniscusband ontzettend lang nodig heeft om volledig te genezen. De irritatie mag eigenlijk niet meer 'getriggerd' worden want dan blijft het aanhouden. Maar het raakt al geirriteerd bij het wandelen en fietsen dus dat schiet niet op. In principe moet ik ook eerst mijn spieren versterken voordat ik weer iets ga ondernemen omdat de belasting nu te veel op de banden neerkomt. Dat is het directe gevolg van het snelle gewichtsverlies en het feit dat ik een tijd niet heb gesport voor en na de operatie. Het lichaam moet zich weer gaan 'zetten' om de ruimtes bij de gewrichten te vullen.

Maar ik sport nu dus veel te weinig. Wil liefst weer flink gaan sporten om nog wat gewicht kwijt te raken.
pi_57356670
theeveepee

*knuffel voor octo *
Ja doei.
pi_57356738
octo, wat vervelend zeg..

Krijg je met zwemmen dan uiteindelijk ook last? Of is dat een van de sporten die nog wel kan?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57356929
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:36 schreef teigan het volgende:
octo, wat vervelend zeg..

Krijg je met zwemmen dan uiteindelijk ook last? Of is dat een van de sporten die nog wel kan?
Geen idee of ik ook last krijg bij het zwemmen. Het gaat echt om de repeteterende kniebuiging dus niet de belasting an sich. Ik heb zeg maar knie-rsi
Schoolslag lijkt me bijvoorbeeld niet zo handig, maar ik merk vanavond wel hoe ver ik kan gaan.
pi_57357379
Doe vooral rustig aan Octo. Ga desnoods wandelen ofzo, maar ga je alsjeblieft echt niet overbelasten.

Ik zit hier trouwens een onbehoorlijk grote bak sla leeg te eten. Lekker!
pi_57357383
Het gaat niet zo goed hier, ik heb vandaag al een half zakje paaseitjes op. Waarom koop ik die dingen dan ook?

Ach ja, komt wel weer goed
pi_57357460
Ik wil ook paaseitjes Ow nee, ik proef niks, da's zonde
Meh, dat heb ik dus al de hele dag met eten, het enige wat smaakte is bouillon en ranja, de rest was redelijk smakeloos. Zometeen zure appel met rozijnen, kaneel en suiker, ben benieuwd hoe dat smaakt met mijn verkouden hoofd.
pi_57357573
Balen, Octo.
Ik heb ook een pijnlijke knie. Komt misschien door de nieuwe schoenen ofzo. Ik denk dat ik het hardlopen morgen maar ga doen

Levi, MB: er doen nog wel wat meer bekenden mee aan de CPC, dus als ik tijd heb, kom ik in de buurt van de finish staan!
pi_57358049
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:08 schreef Isabeau het volgende:

Ik was bij dansen water vergeten mee te nemen niet slim
pi_57358071
Dat is vervelend Octo, zo jammer als je wilt sporten, maar het kan niet.

Het gaat vast helemaal goed Isa, wie weet vind je het zo leuk dat je elke weet gaat.

Heb je de andere helft van het zakje weggegooid Fannetje? Of ga je er op een andere manier vanaf blijven?

Ik ga vergaderen, wel lekker op de fiets.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:42:33 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57358314
Octo, frustrerend, wel willen sporten maar niet kunnen.

Ben een brood aan het bakken, had ik ineens zin in
Gewoon in de oven nog nooit eerder gedaan maar het huis ruikt nu heerlijk!

YPPY, ga je op de fiets vergaderen?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57360113
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:33 schreef YPPY het volgende:
Dat is vervelend Octo, zo jammer als je wilt sporten, maar het kan niet.

Het gaat vast helemaal goed Isa, wie weet vind je het zo leuk dat je elke weet gaat.

Heb je de andere helft van het zakje weggegooid Fannetje? Of ga je er op een andere manier vanaf blijven?

Ik ga vergaderen, wel lekker op de fiets.
De andere helft had ik gisteren al op... ach ja, familieomstandigheden.. het mag even van mezelf
pi_57360677
Nou, ik leef nog Heb nu wel berehonger De les was luid en intensief, en ik ben er nog niet uit of ik het ook leuk vond. Mijn kont doet zeer op dat stomme zadeltje en ik moet eraan wennen dat er een vliegwiel inzit en dus als je stopt met trappen gaan je trappers gewoon door. Dat wende al wel in de loop van de les. Dit is wel een goed alternatief voor mijn conditie nu ik even niet hardloop, dus ik denk dat ik volgende week wel weer ga. Ik ben al lang blij dat ik gegaan ben terwijl het me helemaal niks leek

Octopussy, ik denk dat je wel kan zwemmen hoor, gewoon proberen. Je voelt vanzelf of het kan of niet.

Uniekhoorn, lekker hè, de geur van pasgebakken brood, zooo lekker. Dat lijkt me ook het enige leuke aan een broodbakmachine, dat het 's morgens zalig ruikt als je je bed uitkomt Het brood uit de broodbakmachine vind ik echt lang zo lekker niet als zelfgebakken brood uit de oven, dat is alleen weer veel meer werk.

Miss S, heb je vooraf en achteraf wel genoeg gedronken? Ik heb ook een keer een hele les zonder water gezeten, niet prettig.

Omearos, hoe was de zure appel?
pi_57360755
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik leef nog Heb nu wel berehonger De les was luid en intensief, en ik ben er nog niet uit of ik het ook leuk vond. Mijn kont doet zeer op dat stomme zadeltje en ik moet eraan wennen dat er een vliegwiel inzit en dus als je stopt met trappen gaan je trappers gewoon door. Dat wende al wel in de loop van de les. Dit is wel een goed alternatief voor mijn conditie nu ik even niet hardloop, dus ik denk dat ik volgende week wel weer ga. Ik ben al lang blij dat ik gegaan ben terwijl het me helemaal niks leek

Miss S, heb je vooraf en achteraf wel genoeg gedronken? Ik heb ook een keer een hele les zonder water gezeten, niet prettig.
Mijn kont doet ook nog zeer van de hometrainer deze week

En ja ik drink altijd wel veel dus van te voren en erna zeker genoeg gedronken
pi_57360866
Fijn dat het iig een alternatief is voor conditie Isa

Ik ben lekker vroeg thuis uit mijn werk, met de gedachte: kunnen we lekker samen bankhangen!
Kom ik thuis, was ik straal vergeten dat TARA er vanavond niet was. Zit ik alleen thuis schiet ook niet op.
  donderdag 13 maart 2008 @ 21:27:13 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57360896
Isa, heb hierom een hometrainer gekocht, lekker voor de buis doortrappen, ik vind het een uitkomst en je conditie gaat best snel vooruit.
Heb toen een goedkope gekocht bij Wehkamp en we gebruiken hem samen wel 5 uur in de week .
Eigenlijk wil ik een nieuwere kopen met een zwaardere vliegwiel want ik ben wel aan iets zwaarders toe

Brood is erg lekker geworden. Heerlijk met een lekkere 48+ kaas
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57360932
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Isa, heb hierom een hometrainer gekocht, lekker voor de buis doortrappen, ik vind het een uitkomst en je conditie gaat best snel vooruit.
Heb toen een goedkope gekocht bij Wehkamp en we gebruiken hem samen wel 5 uur in de week .
Eigenlijk wil ik een nieuwere kopen met een zwaardere vliegwiel want ik ben wel aan iets zwaarders toe

Brood is erg lekker geworden. Heerlijk met een lekkere 48+ kaas
Daarom ben je meestal goedkoper uit om meteen een goed apparaat te kopen
  donderdag 13 maart 2008 @ 21:34:11 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57361082
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Daarom ben je meestal goedkoper uit om meteen een goed apparaat te kopen
True
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')