abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57299465
Fok! Dieetclub 234: wedstrijdje?

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je 1 keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal 1 update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57299471
TVP
pi_57299474
En de eerste nieuweling:
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 03:12 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Ik lees al een tijdje mee en eindelijk besloten gewoon actief te gaan meedoen.

Korte voorstelling: ben 26 jaar, woon sinds een half jaar eindelijk echt alleen, heb een baan en maak ondertussen ook nog mijn scriptie af. Ben op 1 maart begonnen met diëten, eigenlijk begonnen met gezond eten, letten op wat ik doe omdat ik me voor het eerst ongemakkelijk voelde door mijn gewicht.

Hoeveel eraf moet? Wel, mijn doel is 65kg tegen juli 2009, dat is 15kg die eraf moet. Als ik echt hardop mag dromen wil ik er liefst nog 10 extra af, maar dat kan later.

Het plan: op normale uren eten, zelfgekookt en gezond eten, veel water drinken en op zoek gaan naar een sport die ik kan volhouden.

*domme belg-modus on* ps: wat is die evy waar jullie het steeds over hebben?

Edit: oei, ik zie dat ik net het laatste bericht gepost heb. En ik ben nog een enorme forumkluns en krijg geen nieuw topic geopend met de juiste openingspost. Kan iemand dat voor me doen ajb?
Welkom!
Evy is Vlaams, een programma van Vlaanderen Sportland. Weet niet of je dat kent. Ze begeleidt je via mp3's om te gaan hardlopen. Eerst van niks naar 5 km en in de volgende serie van 5 naar 10 km. Werkt goed voor velen van ons.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_57299492
Je bent me 3 minuten voor.
Ik zag geen nieuw topic, maak er een aan... staan er opeens 2...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 11 maart 2008 @ 07:38:41 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_57299509
eten
disclaimer
pi_57299541
Ik nog drie keer kijken of er echt geen topic stond.
*OUD heilige*
pi_57299551
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 07:44 schreef YPPY het volgende:
Ik nog drie keer kijken of er echt geen topic stond.
Ik ook... maar dat heb je als je tegelijkertijd bezig bent.
***Levi was here***
  dinsdag 11 maart 2008 @ 07:47:22 #8
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57299559
Goedemorgen allemaal!
Hoe vergaat het gezond eten jullie allemaal? Ben erg benieuwd hoe het afvallen gaat! En heb ik nog "spannende" zaken gemist? Hier is het erg druk (geweest) waardoor ik helaas geen tijd had alle berichtjes te lezen (gaat hard op zo'n dag ). Ikzelf heb eindelijk de slag te pakken, en ben de afgelopen weken eindelijk echt afgevallen!
Ik hoop nu weer iets meer tijd te kunnen maken om gezellig mee te kunnen keuvelen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_57299932
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 07:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Hoe vergaat het gezond eten jullie allemaal? Ben erg benieuwd hoe het afvallen gaat! En heb ik nog "spannende" zaken gemist? Hier is het erg druk (geweest) waardoor ik helaas geen tijd had alle berichtjes te lezen (gaat hard op zo'n dag ). Ikzelf heb eindelijk de slag te pakken, en ben de afgelopen weken eindelijk echt afgevallen!
Ik hoop nu weer iets meer tijd te kunnen maken om gezellig mee te kunnen keuvelen
Ik zag net je naam bij de updates staan en vroeg me spontaan af hoe het met je ging!
Je hebt hier alleen een paar rellen en zinloze discussies gemist. Weinig boeiends.

Fijn iig dat het goed met je gaat!

Ik ben gister voor de 4e keer in 1 week uit eten geweest en ben zo blij dat ik vanavond gewoon op de bank kan hangen en een soepje kan eten. Even 2 avonden geen afspraken.
pi_57299976
Goedemorgen
Ik ben alweer aan het ontbijt en dat in mijn weekend (onregelmatige diensten verzieken mijn complete gevoel voor welke dag het is )
pi_57300099
Onregelmatige diensten lijkt me zo verschrikkelijk. Mijn lijf snapt daar sowieso niets van, ben vaak al van slag van uitslapen in het weekend. Vandaag begin ik "laat", da's bij ons 09.30uur ipv 08.00uur en dat vind ik al vreselijk, gooit mijn hele dag op z'n kop. Ik ben zo heerlijk flexibel.
***Levi was here***
pi_57300165
goedemorgen!

Levi! Spannend vandaag: gaat de CPC door of niet
Ja doei.
pi_57300166
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:52 schreef Levitation het volgende:
Onregelmatige diensten lijkt me zo verschrikkelijk. Mijn lijf snapt daar sowieso niets van, ben vaak al van slag van uitslapen in het weekend. Vandaag begin ik "laat", da's bij ons 09.30uur ipv 08.00uur en dat vind ik al vreselijk, gooit mijn hele dag op z'n kop. Ik ben zo heerlijk flexibel.
Mwa, ik werk niet 's nachts, dat scheelt al Dan ben ik echt helemáál van de leg.
Zolang het overdag is vind ik het neit echt een drama. Alleen dat je het weekend soms niet vrij hebt en dan andere dagen weer wel. Dan ben ik kwijt welke dag het is.
pi_57300379
goedenmorgen

Jolanda, nog gecondoleerd
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:22:34 #15
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57300463
Goedemorgen!

Hier gaat het wel, ben weer 400 gram verloren!!!
75kg here i came!

Volgende week naar circus de soleil met mijn collega's!

Freecell: ik heb dat ook.. als ik maar 1 dag in de week vrij ben, weet ik even niet welke dag het is

succes iedereen vandaag
The girl that lost her mind
pi_57300474
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:16 schreef octopussy het volgende:
goedenmorgen

Jolanda, nog gecondoleerd
Shit! Dat vergeet ik helemaal!
* Liejannuh geeft jojo nog een dikke knuffel!
Wat schrikken zeg! Ik hoop dat je een hele berg mooie herinneringen hebt aan je oma.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:27:02 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_57300537
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:52 schreef Levitation het volgende:
Nee levi, dat zit allemaal tussen je oren, doos
[/eindhoventopic]
disclaimer
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:34:48 #18
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57300656
oh ik lees net je post jojo! Gecondoleerd! Grote knuffel!
The girl that lost her mind
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:35:50 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_57300676
Jojo, gecondoleerd
disclaimer
pi_57300910
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee levi, dat zit allemaal tussen je oren, doos
[/eindhoventopic]
iig zit er geen alcohol tussen mijn oren.
[/eindhoventopic]
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 maart 2008 @ 10:00:29 #21
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57301143
Welkom spruitje Veel succes met afvallen!

Ben nog steeds thuis Vanmorgen proefrondje gereden met de auto. In het begin dacht ik dat het wel ging, maar na een paar keer schakelen en wat bochten was het over

En ik kan pas donderdag bij de huisarts terecht
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 10:09:06 #22
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57301282
goeoeoeoeiemorgen!

oh oh oh wat ben ik weer lui vandaag...

om de daad maar eens bij het woord te voegen ga ik me maar eens aankleden en naar mn werk ofzo...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 maart 2008 @ 10:19:17 #23
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57301445
Jojo, nog gecondoleerd

Ik vind trouwens dat er een heel groot nadeel zit aan (veel) afvallen... Ik heb het altijd zo gruwelijk koud tegenwoordig.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 10:28:45 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_57301632
goedemorgen! Moet ik voor de liefhebbers 5 tot 10 ook online in 1 zipje gooien?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2008 @ 10:30:13 #25
43556 miss_dynastie
pi_57301664
Welkom BrusselseSpruit!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')