abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57170430
Fok! Dieetclub 233: Een frisse nieuwe start?

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je 1 keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal 1 update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_57170461
Die topic titel! Geweldig!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:55:09 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_57170464
knor, knor
disclaimer
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:56:51 #4
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57170505
SQ toevallig een gedeukte auto bij je werk zien staan vanmorgen?
pi_57170516
zo, en nu weer opletten bij college
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:59:01 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_57170578
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
SQ toevallig een gedeukte auto bij je werk zien staan vanmorgen?
Nee, ik kom niet op de parkeerplaats
disclaimer
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:02:54 #7
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57170679
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, ik kom niet op de parkeerplaats
Zou kunnen dat ie voor stond ofzo

Tijdens het botsen is ie ook nog door rood gereden gelukkig niet zijn schuld.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 maart 2008 @ 12:08:43 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57170785
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zou kunnen dat ie voor stond ofzo

Tijdens het botsen is ie ook nog door rood gereden gelukkig niet zijn schuld.
Ai, wat is er gebeurd?

Ik doe niet mee aan de 80-wedstrijd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:12:19 #9
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57170865
Ik ook niet hoor mag blij zijn als ik ooit op 2 cijfers kom

Hij remde voor oranje en degene achter hem zat niet op te letten/of schoof door.
Flinke deuk aan de achterkant zelf mankeert hij gelukkig niks.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 maart 2008 @ 12:18:37 #10
13151 crew  Rewimo
pi_57171006
Da's wel even schrikken Gelukkig dat hij zelf in orde is
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57171040
ik doe wel mee met de wedstrijd

vanochtend 85 op de weegschaal Ik val laaaaaaaaaangzaam af en heel veel invloed heb ik er niet op. Maar de kilo's die er nu vanaf gaan zijn wat mij betreft 'luxe' en ik koester ze
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 maart 2008 @ 12:21:02 #12
13151 crew  Rewimo
pi_57171066
Lekker zeg, octo!
pi_57171108
Ik doe ook niet mee, voro de 80 moet ik aankomen..

Ik gok dat ik deze week weer iets harder af ga vallen, voel me stiekem zwaar k*t, en heb ook helemaal geen zin om brood voor mezelf te gaan smeren..

Het leven zou zoveel makkelijker zijn als ik niet zulke belachelijke eisen aan mezelf stelde..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57171158
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:19 schreef octopussy het volgende:

vanochtend 85 op de weegschaal Ik val laaaaaaaaaangzaam af en heel veel invloed heb ik er niet op. Maar de kilo's die er nu vanaf gaan zijn wat mij betreft 'luxe' en ik koester ze
85! Dan win ik de wedstrijd natuurlijk nooit.
Lekker zeg, dat je nog steeds zo goed afvalt!
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 maart 2008 @ 12:43:06 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57171581
Ik doe mee... al zal ik 'm niet winnen *scheef naar Octo kijkt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:47:24 #16
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57171665
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:18 schreef Rewimo het volgende:
Da's wel even schrikken Gelukkig dat hij zelf in orde is
Ik was bang voor mijn krukken die lagen nog in de achterbak. Maar daar is niks mis mee gelukkig .
Voor de rest ben ik blij dat het een lease auto is heb je zelf allemaal niet zo'n geregel mee.
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:20:28 #17
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57172321
Ik doe ook maar niet mee met die wedstrijd Iemand die een wedstrijd: zo snel mogelijk richting de 100 wil doen?
pi_57172457
Ik doe mee met de volgende 80 wedstrijd.
Zit nu ook nog in de 9.

Ik ben er wel achter gekomen dat ik een emo-eter ben
Dit gaat er dus wel weer van.

Had ik maar vast werk, en was alles maar vast afgerond. Dan kunnen we verder met ons leven en dus ook met het gezonde eten.
pi_57172890
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:19 schreef octopussy het volgende:
Levi: 88,0
Sjeen: 86,1
Omearos: 86,6
Octo 85,0

En nu elkaar in de gaten houden
quote:
Alles is relatief En langzaam afvallen is ook afvallen, ik kwam de afgelopen weken weer aan
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:47:45 #20
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_57172984
so, heb ook maar eens een update gedaan.... ben sinds de zomervakantie weer 6,5 kg aangekomen en zit weer precies op 100 kg.. pff baal ervan, maar aan de andere kant heb ik geen zin om af te vallen... veel te veel aan mijn hoofd om me daar ook nog eens mee bezig te houden, maar ja... moet wel anders gaat het de verkeerde kant weer op.....
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:19:29 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57173730
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:20 schreef Jojogirl het volgende:
Ik doe ook maar niet mee met die wedstrijd Iemand die een wedstrijd: zo snel mogelijk richting de 100 wil doen?
Eraf of eraan?
Nee hoor... dat doel staat bij mij voor 'het eind van dit jaar', dat is aardig realistisch. Is het eerder is dat mooi meegenomen.
pi_57173740
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:47 schreef locutus51 het volgende:
so, heb ook maar eens een update gedaan.... ben sinds de zomervakantie weer 6,5 kg aangekomen en zit weer precies op 100 kg.. pff baal ervan, maar aan de andere kant heb ik geen zin om af te vallen... veel te veel aan mijn hoofd om me daar ook nog eens mee bezig te houden, maar ja... moet wel anders gaat het de verkeerde kant weer op.....
Hoe komt het dat je weer bent aangekomen? Teveel gesnoept?
Zoek voor jezelf iig de reden op dat je bent aangekomen, dan kun je daar wat aan doen.

Bij mij is het heel eenvoudig, ik moet gewoon niet snoepen. Had dit weekend een zak toffees gehaald (een grote zak) en die vond ik zo lekker, voordat het weekend voorbij was, was de zak leeg. Die haal ik dus niet meer. En qua chocolade haal ik alleen maar extra puur in huis, dan heb ik tenminste genoeg aan 1 of 2 stukjes en dan eet ik niet de hele reep op.

Als je veel aan je hoofd hebt, dan moet je niet proberen alles te veranderen, gewoon klein beginnen! Je kunt het!

Ik doe trouwens ook niet mee met de wedstrijd. Ik blijf historisch laag zitten met mijn gewicht. Had teveel gesnoept de afgelopen weken, maar vorige week al minder (behalve die enorme zak toffees dan) en nu weer een paar dagen goed opletten en er is zo weer 2 of 3 kilo verdwenen!
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:49:06 #23
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57174542
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:43 schreef omearos het volgende:

[..]

Levi: 88,0
Sjeen: 86,1
Omearos: 86,6
Octo 85,0

ik wil ook wel meedoen, weeg nu nog 91,5, maar het gaat de laatste weken snel, dus je weet het maar nooit

ow ja ik doe doordeweeks, dus 5 dagen, balansdagen en in het weekend eet ik wat meer lekkere dingen, maar niet buitensporig of hele vette hap.....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57174645
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:49 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik wil ook wel meedoen, weeg nu nog 91,5, maar het gaat de laatste weken snel, dus je weet het maar nooit
Dus het "naar de 80-lijstje" is nu:
- Octo: 85,0
- Sjeen: 86,1
- Omearos: 86,6
- Levi: 88,0
- B-J: 91,5
Let the games begin!
Of doen er nog meer dames mee?
***Levi was here***
pi_57174820
Mag ik ook mee doen?
Het idee is dat ik in September ongeveer tegen de 80 zit

nah, doe toch ook maar niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')