Niet te vergeten mijn constante aandrang om in spagaat te gaan op de natte vloerquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
En mijn handen.![]()
En mijn schouder.![]()
Echt een veilige sport!![]()
Nog maar 2 weken wachten, dan mogen we weer.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
.... en de fanatieke snelzwemmers die je gewoon tegen je hoofd maaien en in je nieren trappen ....
Zigzaggenquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nog maar 2 weken wachten, dan mogen we weer.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
en waar ik me ook aan erger zijn mensen die bij elke slag een hap water in hun mond nemen en het dan weer uitspugen
(jaja, zwemmen is voor mij altijd een enorm ontspannende ervaring)
Nouhouquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lekker je mond spoelen met het water waar de oma die voor je zwemt net in heeft gelekt.
De waarheid is nu eenmaal hard smerig.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
KUT KUT KUT!!!!
is het ook, maar ik ben een beetje dokter-o-fobisch dus ik zaag er ook niet over door... straks gaan ze in me zagen/prikken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakveense, dat is natuurlijk een bullshitredenatie van je dokter... Ik bedoel: zo kun je natuurlijk niet sporten en is bewegen lastiger. Heel fijn, als je overgewicht hebt...
Heb je er ook last van met wandelen?
Wrs naar de orthopeed en dan zonodig een kijkoperatie.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
Hoe gaan ze het verhelpen, als ik vragen mag?
jammer dat ik nu zo ver weg woon.. want ik ben gediplomeerd zwemjuf..quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:48 schreef octopussy het volgende:
en toen ik vroeg hoe mijn slag beter kon kreeg ik het antwoord dat ik daarvoor zwemles moet nemen![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
en waar ik me ook aan erger zijn mensen die bij elke slag een hap water in hun mond nemen en het dan weer uitspugen
(jaja, zwemmen is voor mij altijd een enorm ontspannende ervaring)
Volgens mij doet ze haar bestquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:05 schreef ColdFeet het volgende:
Ik hoop dat minilotje opschiet met de hoepels
Waarschijnlijk, maar vind het toch niet zo aardig overkomen om iemand anders de schuld te geven dat je niet kan sportenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik gok dat de '' smilie al aangeeft dat CF het niet echt heel serieus bedoelt met een insteek naar dat ze haar best níét zou doen
Wat zal ze het fijn vinden dat jij uit haar naam op je teentjes getrapt bentquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar vind het toch niet zo aardig overkomen om iemand anders de schuld te geven dat je niet kan sporten
Beter een keer te vaak gezegd dat het super is dat ze dit voor ons doetquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:20 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Wat zal ze het fijn vinden dat jij uit haar naam op je teentjes getrapt bent![]()
creatief interpreterenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar vind het toch niet zo aardig overkomen om iemand anders de schuld te geven dat je niet kan sporten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |