Nog maar 2 weken wachten, dan mogen we weer.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
.... en de fanatieke snelzwemmers die je gewoon tegen je hoofd maaien en in je nieren trappen ....
Zigzaggenquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nog maar 2 weken wachten, dan mogen we weer.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
en waar ik me ook aan erger zijn mensen die bij elke slag een hap water in hun mond nemen en het dan weer uitspugen
(jaja, zwemmen is voor mij altijd een enorm ontspannende ervaring)
Nouhouquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lekker je mond spoelen met het water waar de oma die voor je zwemt net in heeft gelekt.
De waarheid is nu eenmaal hard smerig.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
KUT KUT KUT!!!!
is het ook, maar ik ben een beetje dokter-o-fobisch dus ik zaag er ook niet over door... straks gaan ze in me zagen/prikken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakveense, dat is natuurlijk een bullshitredenatie van je dokter... Ik bedoel: zo kun je natuurlijk niet sporten en is bewegen lastiger. Heel fijn, als je overgewicht hebt...
Heb je er ook last van met wandelen?
Wrs naar de orthopeed en dan zonodig een kijkoperatie.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
Hoe gaan ze het verhelpen, als ik vragen mag?
jammer dat ik nu zo ver weg woon.. want ik ben gediplomeerd zwemjuf..quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:48 schreef octopussy het volgende:
en toen ik vroeg hoe mijn slag beter kon kreeg ik het antwoord dat ik daarvoor zwemles moet nemen![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
en waar ik me ook aan erger zijn mensen die bij elke slag een hap water in hun mond nemen en het dan weer uitspugen
(jaja, zwemmen is voor mij altijd een enorm ontspannende ervaring)
Volgens mij doet ze haar bestquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:05 schreef ColdFeet het volgende:
Ik hoop dat minilotje opschiet met de hoepels
Waarschijnlijk, maar vind het toch niet zo aardig overkomen om iemand anders de schuld te geven dat je niet kan sportenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik gok dat de '' smilie al aangeeft dat CF het niet echt heel serieus bedoelt met een insteek naar dat ze haar best níét zou doen
Wat zal ze het fijn vinden dat jij uit haar naam op je teentjes getrapt bentquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar vind het toch niet zo aardig overkomen om iemand anders de schuld te geven dat je niet kan sporten
Beter een keer te vaak gezegd dat het super is dat ze dit voor ons doetquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:20 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Wat zal ze het fijn vinden dat jij uit haar naam op je teentjes getrapt bent![]()
creatief interpreterenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar vind het toch niet zo aardig overkomen om iemand anders de schuld te geven dat je niet kan sporten
Hup, gewoon gaan!quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:47 schreef Soempie het volgende:
Goed bezig BE.![]()
Ik zit al een half uur klaar in hardloopoutfit, om les 1 te doen.
Ik denk dat Minilotje prima in staat is om daar zelf een waardeoordeel over te vellenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat ging echt prima. Alleen het park was te klein.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hup, gewoon gaan!Straks voel je je echt heel tof dat je het gedaan hebt!
Het is toch altijd heel erg moeilijk om na het afvallen niet weer aan te komen, ook als je zonder tv programma afvalt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:23 schreef teigan het volgende:
Een van mijn leerlingen vertelde dat de familie die de eerste editie van de Afvallers gewonnen heeft, al weer bijna alles is aangekomen... Zodra de begeleiding stopt na zo'n programma is het nog heel moeilijk om het ook echt vol te blijven houden..
En daarom moet je dus ook niet op dieet, maar je leefgewoontes veranderen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
Het is toch altijd heel erg moeilijk om na het afvallen niet weer aan te komen, ook als je zonder tv programma afvalt.
Ja dat heet een achtjequote:Op woensdag 19 maart 2008 20:51 schreef Sjeen het volgende:
CF, bij de meeste sportzaken hebben ze van Speedo een soort achtvormig blok dat je tussen je benen kunt klemmen als je zwemt. Dan zwem je dus puur op je armen, geloof me, dat vreet energie
Ik hoef nog maar 1 nachtje en dan gaan we vriendje weer halenMorgenavond ga ik me toch calorien (met puntjes op de 'e') verbranden
Vind ik ook niet zo gek, de doelen zijn compleet irreeel. Ik kijk nu voor het eerst ik zag dat je de andere shows nog na kan kijken op de site, ga ik zeker doen en als ik dan hoor dat het haalbaar moet zijn dat iemand in een half jaar 60 kilo afvalt, denk ik echt: die heeft een gaatje in zijn hoofdquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:23 schreef teigan het volgende:
Een van mijn leerlingen vertelde dat de familie die de eerste editie van de Afvallers gewonnen heeft, al weer bijna alles is aangekomen... Zodra de begeleiding stopt na zo'n programma is het nog heel moeilijk om het ook echt vol te blijven houden..
MB, neem iets van een Advil ofzo... Bij mij schoot het er zaterdag in, zonder pijnstiller had ik deze week echt niet overleefdquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit hier half te sterven van de pijn![]()
mn onderrug is op, dood en superpijnlijk.. kan alleen daar aan denken en probeer te leren, maar echt opschieten doet het niet![]()
Het schoot er (weer) in bij het verschonen van het bed, en het zit echt flink te zeuren...
zo maar de sheets uitprinten die ik moet leren voor morgen en dan op bed leren na een warme douche..
quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:51 schreef Sjeen het volgende:
CF, bij de meeste sportzaken hebben ze van Speedo een soort achtvormig blok dat je tussen je benen kunt klemmen als je zwemt. Dan zwem je dus puur op je armen, geloof me, dat vreet energie
Ik hoef nog maar 1 nachtje en dan gaan we vriendje weer halenMorgenavond ga ik me toch calorien (met puntjes op de 'e') verbranden
Heb net twee Ibu's ingenomen, ben gaan douchen en 't is ietsjepietsjeminder.. Hoop dat het na een goede nachtrust over gaat, eigenlijk... wil morgen erg graag spinnen en zwemmen...quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
MB, neem iets van een Advil ofzo... Bij mij schoot het er zaterdag in, zonder pijnstiller had ik deze week echt niet overleefd
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:23 schreef teigan het volgende:
Rugpijn is echt waardeloos... Ik heb van zaterdag op zondag nauwelijks geslapen omdat ik steeds wakker werd met omdraaien. Ik kon ook niet rechtop lopen, hoe je dan gaat forceren is echt niet normaal. Voelde me net Quasimodoquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb net twee Ibu's ingenomen, ben gaan douchen en 't is ietsjepietsjeminder.. Hoop dat het na een goede nachtrust over gaat, eigenlijk... wil morgen erg graag spinnen en zwemmen...en moet op de motor naar het zwembad, en dat is dan nog het 'ergste' met rugpijn: motorrijden
wat een mooie mijlpaalquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat leuk om te zien dat veel nog steeds zo heerlijk sportief bezig zijn
Hier is het nog steeds druk, dit keer door een enorme griep...
Maar vandaag voor het eerst in 4 jaar weer onder de 100 kg!!![]()
![]()
![]()
![]()
Was zo blij, heb een vreugdedansje gemaakt![]()
Hoe vergaat het jullie allemaal?
Het is inmiddels al een tijd geleden, maar er werd gesproken over een keer bij elkaar komen, is dat eigenlijk al rond?
Met rugpijn voel je je altijd net een halve invalide.. alles doet pijn, zelfs denkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Rugpijn is echt waardeloos... Ik heb van zaterdag op zondag nauwelijks geslapen omdat ik steeds wakker werd met omdraaien. Ik kon ook niet rechtop lopen, hoe je dan gaat forceren is echt niet normaal. Voelde me net QuasimodoHet lekkerst was tegen de muur zitten op m'n hurken, alleen dat gaat niet de hele dag als je een driejarige hebt
Met Advil heb ik het redelijk kunnen behappen deze week... Alleen had dat weer als effect dat ik mijn pink minder snel voelde en misschien weer overbelast heb...
Gebreke komen met de jaren toch
hahaha, ben dol op teveel smileysquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat een mooie mijlpaal![]()
gefeliciteerd
2 getalletjes voor de komma lijkt me heel fijn als je erboven hebt gezeten
![]()
[/teveel smilies]
In het Dieetclubmeetingtopic staan wat ideeen en data geloof ikkijk daar eens zou ik zeggen voor meets.
De laatste (mini)meet was zaterdag bij de CPC
Ik had het dan ook over mezelfquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met rugpijn voel je je altijd net een halve invalide.. alles doet pijn, zelfs denken![]()
En forceren is inderdaad zo'n risico wat het alleen maar erger maakt.. en dan moet ik er niet eens aan denken hoe of wat als ik een kindje had gehad
enneh.. jaren?moet nog 23 worden volgende maand
CPC was de City Pier City, waar Levitation en ik de 5km hebben gelopen (ik kan het nie vaak genoeg tegen iedereen zeggen, ben zó trotsquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hahaha, ben dol op teveel smileys![]()
![]()
Kijk, dan zal ik dat eens in de gaten houden
CPC? wat is dat?
En hoe gaat het bij jou met gezond eten enzo? (en naar van je rug trouwens, weet hoe vervelend dat is... strakjes lekker met een kruik op bed)
dat wist ik wel hoorquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over mezelfIk word 32 komende maand
MarijkeZwolle, lekker is dat he, onder de 100!
Wacht maar tot je 45 bentquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:50 schreef Sjeen het volgende:
Ik had het dan ook over mezelfIk word 32 komende maand
Nou ja, vriendjelief heeft het een tijdje geleden wel genoemd wat het was maar ik ben het weer vergeten welke spiergroep het nou wasquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:05 schreef ColdFeet het volgende:
Pan, wat voor knieklachten heb jij precies? (ik heb trouwens geen behoorlijke fiets, dus fietsen valt af. Ik hoop dat minilotje opschiet met de hoepels). Wel goeie tips die je daar geeft! Thanks.
Ha!quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hoop dat minilotje opschiet met de hoepels).
Heh, kun je nagaan. Maar sowieso geen punt hoor: mensen zitten mij doorgaans standaard om van alles achter de vodden, en als het gaat om het aan het hoepelen krijgen van alle Fokmeisjes hier, dan kan ik niet hard genoeg opschieten want ik ben ZO benieuwd hoe jullie het zullen vinden!quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
Joh, minilot, ik bedoelde het alsik kan niet wachten tot mijn hoepel er is
en niet als
laat die minilotje haar tempo eens omhoog gooien
En ik ga nog even een collega achter dr broek aan zitten om te horen wat voor kleur hoepel zij wil hebben!quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:40 schreef minilotje het volgende:
[..]
Heh, kun je nagaan. Maar sowieso geen punt hoor: mensen zitten mij doorgaans standaard om van alles achter de vodden, en als het gaat om het aan het hoepelen krijgen van alle Fokmeisjes hier, dan kan ik niet hard genoeg opschieten want ik ben ZO benieuwd hoe jullie het zullen vinden!
Wat goed!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
CPC was de City Pier City, waar Levitation en ik de 5km hebben gelopen (ik kan het nie vaak genoeg tegen iedereen zeggen, ben zó trotsklein kindachtig hè?)
En hier gaat het geweldig met gezond eten, maar dat was opzich het probleem niet moet ik zeggen. Snoepen deed ik al nauwelijks, het was meer het teveel eten: 2 borden avondeten, nog een extra boterhammetje hier, snoepen tijdens het koken, etc. En te weinig bewegen.
Heb nu een vast ritme, waar ik prima mee kan leven, waar ook wel eens van af geweken kan worden, en als daar teveel gewicht bij komt kijken is dat er na 2 dagen weer afen kan ik dan doorgaan met afvallen..
Gelukkig dus zijn we allebei (mijn vriend en ik) twee groentefreaks, teveel (soorten) groenten bestaat hier niet, dus dat is een voordeel
Doe je nog sporten eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |