abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57481233
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
.... en de fanatieke snelzwemmers die je gewoon tegen je hoofd maaien en in je nieren trappen ....
Nog maar 2 weken wachten, dan mogen we weer.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 18:26:55 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_57481245
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:26 schreef Levitation het volgende:

[..]

Nog maar 2 weken wachten, dan mogen we weer.
Zigzaggen
disclaimer
  woensdag 19 maart 2008 @ 18:27:59 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_57481277
en waar ik me ook aan erger zijn mensen die bij elke slag een hap water in hun mond nemen en het dan weer uitspugen

(jaja, zwemmen is voor mij altijd een enorm ontspannende ervaring )
disclaimer
pi_57481302
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
en waar ik me ook aan erger zijn mensen die bij elke slag een hap water in hun mond nemen en het dan weer uitspugen

Lekker je mond spoelen met het water waar de oma die voor je zwemt net in heeft gelekt.
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 18:36:54 #233
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57481483
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:29 schreef Levitation het volgende:

[..]

Lekker je mond spoelen met het water waar de oma die voor je zwemt net in heeft gelekt.
Nouhou
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57481533
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:36 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nouhou
De waarheid is nu eenmaal hard smerig.
***Levi was here***
  † In Memoriam † woensdag 19 maart 2008 @ 18:43:00 #235
43556 miss_dynastie
pi_57481626
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
KUT KUT KUT!!!!

Hoe gaan ze het verhelpen, als ik vragen mag?
pi_57481771
bij schoolslag krijg ik op een gegeven moment last van mijn rug en ik wist ook dat het niet goed is voor de knieen. Niet zozeer door de belasting, maar door de draaien/overstrekken die je maakt. Ik zou wel eens echt zwemtechniek willen leren maar dan zit je vaak weer aan een zwemvereniging vast.
Ik heb wel eens een trimlesje meegedaan en toen ik vroeg hoe mijn slag beter kon kreeg ik het antwoord dat ik daarvoor zwemles moet nemen

Aquaspinning lijkt me trouwens geweldig intensief en niet belastend. Ik geloof dat ze dat ergens in Den Haag wel doen.
  woensdag 19 maart 2008 @ 19:26:38 #237
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57482742
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakveense, dat is natuurlijk een bullshitredenatie van je dokter... Ik bedoel: zo kun je natuurlijk niet sporten en is bewegen lastiger. Heel fijn, als je overgewicht hebt...
Heb je er ook last van met wandelen?
is het ook, maar ik ben een beetje dokter-o-fobisch dus ik zaag er ook niet over door... straks gaan ze in me zagen/prikken.
k heb er geen last van met sporten, niet met zwemmen, niet met hardlopen, wandelen, fietsen. ik kan alleen slecht op mijn knieën zitten.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57482996
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoe gaan ze het verhelpen, als ik vragen mag?
Wrs naar de orthopeed en dan zonodig een kijkoperatie.

Octo, ik wil an sich best op zwemles. Maar dat kan nu gewoon even niet Hardlopen is gewoon handig voor mensen die het druk hebben
pi_57483199
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:48 schreef octopussy het volgende:
en toen ik vroeg hoe mijn slag beter kon kreeg ik het antwoord dat ik daarvoor zwemles moet nemen
jammer dat ik nu zo ver weg woon.. want ik ben gediplomeerd zwemjuf..

anders had ik best eens in de week met je willen gaan lessen..
Hier bij de Universiteitssport, is er wel een trimlesje waar op de slagen gelet wordt, maar dat zijn vooral de crawls enzo.. de schoolslag wordt geacht onder de knie ( sorry ) te zijn...
Maar vaak is de techniek hiervan zo slecht aangeleerd vroeger (schaarslagen enzo) dat de spieren totaal verkeerd worden gebruikt..
Ja doei.
pi_57483752
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:27 schreef Stormqueen het volgende:

grappig dat je dat zegt. Zwembaden zijn dus echt vreselijk onhygienisch, tis enkel het geurtje van chloor dat je het idee geeft dat het water 'schoon' is. Maar steeds water in je mond nemen is helemaal niet gezond.

Pan, wat voor knieklachten heb jij precies? (ik heb trouwens geen behoorlijke fiets, dus fietsen valt af. Ik hoop dat minilotje opschiet met de hoepels ). Wel goeie tips die je daar geeft! Thanks.
pi_57483802
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:05 schreef ColdFeet het volgende:

Ik hoop dat minilotje opschiet met de hoepels
Volgens mij doet ze haar best
pi_57483941
ik gok dat de ' ' smilie al aangeeft dat CF het niet echt heel serieus bedoelt met een insteek naar dat ze haar best níét zou doen
Ja doei.
pi_57483971
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik gok dat de ' ' smilie al aangeeft dat CF het niet echt heel serieus bedoelt met een insteek naar dat ze haar best níét zou doen
Waarschijnlijk, maar vind het toch niet zo aardig overkomen om iemand anders de schuld te geven dat je niet kan sporten
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:20:26 #244
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57484076
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarschijnlijk, maar vind het toch niet zo aardig overkomen om iemand anders de schuld te geven dat je niet kan sporten
Wat zal ze het fijn vinden dat jij uit haar naam op je teentjes getrapt bent

Ik heb onwijze trek in iets lekkers, maar we hebben niets in huis
pi_57484107
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:20 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Wat zal ze het fijn vinden dat jij uit haar naam op je teentjes getrapt bent
Beter een keer te vaak gezegd dat het super is dat ze dit voor ons doet
dan dat van net
pi_57484121
quote:

[..]

creatief interpreteren
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:29:41 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57484282
Heerlijk gezwommen net!
Zelfs in het spoor van een badmuts enzo.
pi_57484338
mèt bloemetjes?
Ja doei.
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:32:56 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57484373
Ik kan niet eens volgen waar dit nu weer over gaat, maar zullen we er gelijk weer me ophouden, voor het weer uit mondt in groter gezeik?

En ja... mijn vingertje wijst beide kanten op, voor we daar weer gedoe over krijgen.
pi_57484425
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
mèt bloemetjes?
je snapte de bloemetjes niet?
Ja doei.
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:40:15 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57484566
Ehm nou... ik moest er nog echt even over nadenken ook! Hersenverweking... echt...

Maarreh... het zijn allemaal effen witte.

En het voelt stiekem zo lekker! 3 kwartier gezwommen en afgelopen maandag ook al, en vanmiddag met Sasha in de draagdoek naar de stad gewandeld.
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:47:02 #252
30252 Soempie
Procreating
pi_57484746
Goed bezig BE.

Ik zit al een half uur klaar in hardloopoutfit, om les 1 te doen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_57484813
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:47 schreef Soempie het volgende:
Goed bezig BE.

Ik zit al een half uur klaar in hardloopoutfit, om les 1 te doen.
Hup, gewoon gaan! Straks voel je je echt heel tof dat je het gedaan hebt!
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 maart 2008 @ 20:51:46 #254
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57484862
CF, bij de meeste sportzaken hebben ze van Speedo een soort achtvormig blok dat je tussen je benen kunt klemmen als je zwemt. Dan zwem je dus puur op je armen, geloof me, dat vreet energie

Ik hoef nog maar 1 nachtje en dan gaan we vriendje weer halen Morgenavond ga ik me toch calorien (met puntjes op de 'e') verbranden
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57484958
Grappig, ik heb altijd het idee dat de voetbeweging met crawl nauwelijks uitmaakt qua voortstuwing en dus eigenlijk veel energie kost met weinig opbrenst. Komt misschien wel omdat ik gewend ben om met vinnen aan te zwemmen en omdat ik niet zo'n expert ben in zwemmen.
  woensdag 19 maart 2008 @ 21:15:33 #256
16715 Mylene
*schatje*
pi_57485554
quote:

[..]

Ik denk dat Minilotje prima in staat is om daar zelf een waardeoordeel over te vellen .
pi_57485690
dit vind ik echt heel erg, zit ik me te vervelen en aan het wachten tot lewis begint op tv, en zap ik langs sbs, zie ik bij de afvallers xxl een oud klasgenootje van me (eline). wel mooi om te zien dat ze af valt, want ze was toen (euhm 10 jaar terug of zo ) eigenlijk al te zwaar (zware botten en zo) en ze ziet er nu echt super mooi uit

dit alles neemt trouwens niet weg dat ik totaal niet achter dat programma sta. zoveel afvallen in 6 maanden is gewoon niet gezond.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_57485794
Een van mijn leerlingen vertelde dat de familie die de eerste editie van de Afvallers gewonnen heeft, al weer bijna alles is aangekomen... Zodra de begeleiding stopt na zo'n programma is het nog heel moeilijk om het ook echt vol te blijven houden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 19 maart 2008 @ 21:26:55 #259
30252 Soempie
Procreating
pi_57485892
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:49 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hup, gewoon gaan! Straks voel je je echt heel tof dat je het gedaan hebt!
Dat ging echt prima. Alleen het park was te klein. Uiteindelijk wel zo uitgekiend dat het precies klaar was op het moment dat ik de sleutel in de voordeur kon steken.

Als ik nu ook nog eens twee hoofdstukken leerwerk doe ben ik helemaal tevreden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_57486663
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 21:23 schreef teigan het volgende:
Een van mijn leerlingen vertelde dat de familie die de eerste editie van de Afvallers gewonnen heeft, al weer bijna alles is aangekomen... Zodra de begeleiding stopt na zo'n programma is het nog heel moeilijk om het ook echt vol te blijven houden..
Het is toch altijd heel erg moeilijk om na het afvallen niet weer aan te komen, ook als je zonder tv programma afvalt.
pi_57486758
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 21:46 schreef computergirl het volgende:

[..]

Het is toch altijd heel erg moeilijk om na het afvallen niet weer aan te komen, ook als je zonder tv programma afvalt.
En daarom moet je dus ook niet op dieet, maar je leefgewoontes veranderen.
Zelfde dus met sporten. Je moet niet heel fanatiek iets gaan doen waar je eigenlijk geen zin in hebt, je moet een sport gaan doen die je leuk vindt en die je dus vol kunt houden.
pi_57487099
ik zit hier half te sterven van de pijn

mn onderrug is op, dood en superpijnlijk.. kan alleen daar aan denken en probeer te leren, maar echt opschieten doet het niet
Het schoot er (weer) in bij het verschonen van het bed, en het zit echt flink te zeuren...

zo maar de sheets uitprinten die ik moet leren voor morgen en dan op bed leren na een warme douche..

Ja doei.
pi_57487411
sterkte met je rug
en ik kwam je tegen op hyves toevallig
pi_57487456
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:51 schreef Sjeen het volgende:
CF, bij de meeste sportzaken hebben ze van Speedo een soort achtvormig blok dat je tussen je benen kunt klemmen als je zwemt. Dan zwem je dus puur op je armen, geloof me, dat vreet energie

Ik hoef nog maar 1 nachtje en dan gaan we vriendje weer halen Morgenavond ga ik me toch calorien (met puntjes op de 'e') verbranden
Ja dat heet een achtje
  † In Memoriam † woensdag 19 maart 2008 @ 22:10:45 #265
43556 miss_dynastie
pi_57487463
quote:
Vind ik ook niet zo gek, de doelen zijn compleet irreeel. Ik kijk nu voor het eerst ik zag dat je de andere shows nog na kan kijken op de site, ga ik zeker doen en als ik dan hoor dat het haalbaar moet zijn dat iemand in een half jaar 60 kilo afvalt, denk ik echt: die heeft een gaatje in zijn hoofd
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 maart 2008 @ 22:20:34 #266
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57487841
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit hier half te sterven van de pijn

mn onderrug is op, dood en superpijnlijk.. kan alleen daar aan denken en probeer te leren, maar echt opschieten doet het niet
Het schoot er (weer) in bij het verschonen van het bed, en het zit echt flink te zeuren...

zo maar de sheets uitprinten die ik moet leren voor morgen en dan op bed leren na een warme douche..

MB, neem iets van een Advil ofzo... Bij mij schoot het er zaterdag in, zonder pijnstiller had ik deze week echt niet overleefd
pi_57487964
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:51 schreef Sjeen het volgende:

Thanks voor de tip!
Ik neem aan dat je m warm onthaalt op een feestmaal, dus dan moet je wel extra verbranden erna

Gut, ik hoop niet dat minilotje al te lange tenen heeft Ik wil gewoon graag eens proberen of hoepelen wèl lukt met een pijnlijke knie
Net gezwommen hoor, Miss_S. Alleen met je armen zwemmen is idd zwaaaaar, en ik ging mijn crawl even oefenen. Op zich kom ik prima vooruit, maar ik 'vergeet' steeds adem te halen, waardoor ik enorm ga proesten en me de helft van de keren enorm verslik
pi_57488161
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:20 schreef Sjeen het volgende:

[..]

MB, neem iets van een Advil ofzo... Bij mij schoot het er zaterdag in, zonder pijnstiller had ik deze week echt niet overleefd
Heb net twee Ibu's ingenomen, ben gaan douchen en 't is ietsjepietsjeminder.. Hoop dat het na een goede nachtrust over gaat, eigenlijk... wil morgen erg graag spinnen en zwemmen... en moet op de motor naar het zwembad, en dat is dan nog het 'ergste' met rugpijn: motorrijden
Ja doei.
pi_57488274
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Thanks voor de tip!
zijn ideale dingen Ik gebruik ze ook elke training, en vind ze helemaal geweldig
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 maart 2008 @ 22:30:32 #270
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57488279
We gaan wokken... Ik moet eerst naar Düsseldorf op en neer met de auto, ook dat kost energie (160 op de autbahn ) En daarna, dan gaat Isa in bad en dan in bed
pi_57488560
quote:

Dat vroeg ik me inderdaad af hoe het met de families uit eerdere edities gaat
Je verwacht ook bijna niet dat het goed blijft gaan
  woensdag 19 maart 2008 @ 22:40:39 #272
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57488699
Wat leuk om te zien dat veel nog steeds zo heerlijk sportief bezig zijn
Hier is het nog steeds druk, dit keer door een enorme griep...
Maar vandaag voor het eerst in 4 jaar weer onder de 100 kg!!
Was zo blij, heb een vreugdedansje gemaakt
Hoe vergaat het jullie allemaal?
Het is inmiddels al een tijd geleden, maar er werd gesproken over een keer bij elkaar komen, is dat eigenlijk al rond?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 maart 2008 @ 22:42:59 #273
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57488782
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb net twee Ibu's ingenomen, ben gaan douchen en 't is ietsjepietsjeminder.. Hoop dat het na een goede nachtrust over gaat, eigenlijk... wil morgen erg graag spinnen en zwemmen... en moet op de motor naar het zwembad, en dat is dan nog het 'ergste' met rugpijn: motorrijden
Rugpijn is echt waardeloos... Ik heb van zaterdag op zondag nauwelijks geslapen omdat ik steeds wakker werd met omdraaien. Ik kon ook niet rechtop lopen, hoe je dan gaat forceren is echt niet normaal. Voelde me net Quasimodo Het lekkerst was tegen de muur zitten op m'n hurken, alleen dat gaat niet de hele dag als je een driejarige hebt Met Advil heb ik het redelijk kunnen behappen deze week... Alleen had dat weer als effect dat ik mijn pink minder snel voelde en misschien weer overbelast heb...

Gebreke komen met de jaren toch
pi_57488801
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat leuk om te zien dat veel nog steeds zo heerlijk sportief bezig zijn
Hier is het nog steeds druk, dit keer door een enorme griep...
Maar vandaag voor het eerst in 4 jaar weer onder de 100 kg!!
Was zo blij, heb een vreugdedansje gemaakt
Hoe vergaat het jullie allemaal?
Het is inmiddels al een tijd geleden, maar er werd gesproken over een keer bij elkaar komen, is dat eigenlijk al rond?
wat een mooie mijlpaal gefeliciteerd 2 getalletjes voor de komma lijkt me heel fijn als je erboven hebt gezeten

[/teveel smilies]
In het Dieetclubmeetingtopic staan wat ideeen en data geloof ik kijk daar eens zou ik zeggen voor meets.

De laatste (mini)meet was zaterdag bij de CPC
Ja doei.
pi_57488896
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:42 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Rugpijn is echt waardeloos... Ik heb van zaterdag op zondag nauwelijks geslapen omdat ik steeds wakker werd met omdraaien. Ik kon ook niet rechtop lopen, hoe je dan gaat forceren is echt niet normaal. Voelde me net Quasimodo Het lekkerst was tegen de muur zitten op m'n hurken, alleen dat gaat niet de hele dag als je een driejarige hebt Met Advil heb ik het redelijk kunnen behappen deze week... Alleen had dat weer als effect dat ik mijn pink minder snel voelde en misschien weer overbelast heb...

Gebreke komen met de jaren toch
Met rugpijn voel je je altijd net een halve invalide.. alles doet pijn, zelfs denken
En forceren is inderdaad zo'n risico wat het alleen maar erger maakt.. en dan moet ik er niet eens aan denken hoe of wat als ik een kindje had gehad

enneh.. jaren? moet nog 23 worden volgende maand
Ja doei.
  woensdag 19 maart 2008 @ 22:47:07 #276
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57488933
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat een mooie mijlpaal gefeliciteerd 2 getalletjes voor de komma lijkt me heel fijn als je erboven hebt gezeten

[/teveel smilies]
In het Dieetclubmeetingtopic staan wat ideeen en data geloof ik kijk daar eens zou ik zeggen voor meets.

De laatste (mini)meet was zaterdag bij de CPC
hahaha, ben dol op teveel smileys

Kijk, dan zal ik dat eens in de gaten houden

CPC? wat is dat?

En hoe gaat het bij jou met gezond eten enzo? (en naar van je rug trouwens, weet hoe vervelend dat is... strakjes lekker met een kruik op bed )
pi_57488963
Marijkezwolle Wat super!! Gaat het verder goed met je, behalve de griep?
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 maart 2008 @ 22:50:26 #278
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57489040
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Met rugpijn voel je je altijd net een halve invalide.. alles doet pijn, zelfs denken
En forceren is inderdaad zo'n risico wat het alleen maar erger maakt.. en dan moet ik er niet eens aan denken hoe of wat als ik een kindje had gehad

enneh.. jaren? moet nog 23 worden volgende maand
Ik had het dan ook over mezelf Ik word 32 komende maand

MarijkeZwolle, lekker is dat he, onder de 100!
pi_57489080
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

hahaha, ben dol op teveel smileys

Kijk, dan zal ik dat eens in de gaten houden

CPC? wat is dat?

En hoe gaat het bij jou met gezond eten enzo? (en naar van je rug trouwens, weet hoe vervelend dat is... strakjes lekker met een kruik op bed )
CPC was de City Pier City, waar Levitation en ik de 5km hebben gelopen (ik kan het nie vaak genoeg tegen iedereen zeggen, ben zó trots klein kindachtig hè?)

En hier gaat het geweldig met gezond eten, maar dat was opzich het probleem niet moet ik zeggen. Snoepen deed ik al nauwelijks, het was meer het teveel eten: 2 borden avondeten, nog een extra boterhammetje hier, snoepen tijdens het koken, etc. En te weinig bewegen.

Heb nu een vast ritme, waar ik prima mee kan leven, waar ook wel eens van af geweken kan worden, en als daar teveel gewicht bij komt kijken is dat er na 2 dagen weer af en kan ik dan doorgaan met afvallen..
Gelukkig dus zijn we allebei (mijn vriend en ik) twee groentefreaks, teveel (soorten) groenten bestaat hier niet, dus dat is een voordeel

Doe je nog sporten eigenlijk?
Ja doei.
pi_57489101
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:50 schreef Sjeen het volgende:

[..]

MarijkeZwolle, lekker is dat he, onder de 100!
dat wist ik wel hoor
Ja doei.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 19 maart 2008 @ 23:00:07 #281
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57489355
Zooo.... ik heb alles wat ik gister heb weggezwommen er vandaag weer aangevreten. Etentje van mijn werk. Steengrillen bij bowlingbaan.

En nee, ik heb me niet ingehouden
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 maart 2008 @ 23:02:08 #282
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57489422
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:50 schreef Sjeen het volgende:
Wacht maar tot je 45 bent

Marijke, goed joh, wat een mijlpaal!

MB, sterkte met je rug Ibuprofennetje lenen? Ik heb ze van 800 hier
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57489457
800

dat klinkt als de hemel (poedervorm wordt lekker snel opgenomen )

maar heb er twee van 500 op dus het zou (in theorie) moeten helpen.. en jij hebt ze vast meer nodig
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 maart 2008 @ 23:04:29 #284
13151 crew  Rewimo
pi_57489500
Ach, ik had er 100 gekregen. Kan er wel eentje missen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57489799
whihi, da's lief maar om nu nog naar duitsland te rijden

ik ga mn bedje opzoeken, fijne dromen allemaal
Ja doei.
pi_57489961
MoBlo je kan op 1 dag zowel van paracetamol de maximale dosering nemen als van Ibuprofen. Sterkte.

MarijkeZwolle, wat geweldig! Gefeliciteerd met 2 cijfers voor de komma
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57491334
quote:
Pan, wat voor knieklachten heb jij precies? (ik heb trouwens geen behoorlijke fiets, dus fietsen valt af. Ik hoop dat minilotje opschiet met de hoepels ). Wel goeie tips die je daar geeft! Thanks.
Nou ja, vriendjelief heeft het een tijdje geleden wel genoemd wat het was maar ik ben het weer vergeten welke spiergroep het nou was . Ik kreeg wel van hem een stencil met knie-oefeningen die ik een paar keer per dag moest doen. Altijd (naja, vaak dan) handig zo'n medicijnenman in huis

Dat hoepelen lijkt mij wel cool. Dan kan je tenminste nog wat actiefs doen als je - zoals ik nu - last hebt van je enkel. Ik was de laatste week door mijn enkel gegaan omdat het glad was ergens door de regen en ik uitgleed... dus vanavond niet kunnen sporten ... Ik ga eens op jacht naar hoepels van de week

[ Bericht 19% gewijzigd door Pandorah op 20-03-2008 00:20:44 ]
pi_57491730
quote:

[..]

Ik hoop dat minilotje opschiet met de hoepels ).
Ha!
Nou, lieve Sas, kom maar weer van die barricade af: CF heeft volkomen gelijk. Ik moet volgende week gewoon als de sodemieter die hoepels in huis hebben en ze vervolgens binnen een paar dagen afgeleverd hebben. Dat het allemaal een weekje of wat langer duurt dan ik in eerste instantie gedacht had komt door mijn eigen onhandigheid, en het stoort me in het geheel niet dat iemand zich afvraagt waar die dingen onderhand blijven.
Ik laat het zoals beloofd per PM weten!
Zo. En nu floep ik weer weer uit dit topic.
pi_57491815
Joh, minilot, ik bedoelde het als ik kan niet wachten tot mijn hoepel er is en niet als laat die minilotje haar tempo eens omhoog gooien
Ik ben echt heel erg benieuwd!
En nu ga ik slapen.

Oh Isa, ik ga jou nog even een PM sturen over mijn dwarse knie. Maar dat doe ik morgen wel
pi_57491860
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
Joh, minilot, ik bedoelde het als ik kan niet wachten tot mijn hoepel er is en niet als laat die minilotje haar tempo eens omhoog gooien
Heh, kun je nagaan. Maar sowieso geen punt hoor: mensen zitten mij doorgaans standaard om van alles achter de vodden, en als het gaat om het aan het hoepelen krijgen van alle Fokmeisjes hier, dan kan ik niet hard genoeg opschieten want ik ben ZO benieuwd hoe jullie het zullen vinden!
  donderdag 20 maart 2008 @ 00:59:42 #291
35189 Troel
scherp en bot
pi_57492091
Hoepeldepoep

Ik ben gehalveerd

84,4 kilo eraf, nu 84,5 kilo wegen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57493249
Dat is vast een raar gevoel Troel? OF niet
We tof zeg!
Tijd voor voor en na foto's
pi_57493369
Troel! Gaaf! Eigenlijk niet voor te stellen dat je al een complete Troel bent afgevallen!

@Moblo: dat trots zijn heb ik ook erge last van. Zat van de week met mijn medaille te pronken op mijn werk. Leek wel een 10-jarige die de avondvierdaagse had gelopen. Nu doe ik overigens weer "gewoon volwassen" Medaille ligt weer thuis.
Gisteren voor het eerst weer gelopen na zaterdag, ging voor geen meter. Maarja, ben dan ook ziek geweest tussendoor.
***Levi was here***
pi_57493387
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:40 schreef minilotje het volgende:

[..]

Heh, kun je nagaan. Maar sowieso geen punt hoor: mensen zitten mij doorgaans standaard om van alles achter de vodden, en als het gaat om het aan het hoepelen krijgen van alle Fokmeisjes hier, dan kan ik niet hard genoeg opschieten want ik ben ZO benieuwd hoe jullie het zullen vinden!
En ik ga nog even een collega achter dr broek aan zitten om te horen wat voor kleur hoepel zij wil hebben!
Of beter gezegd:
pi_57494011
ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was..

En het enge was dat ik 't echt leuk vond om een positief uit de test te halen
Terugdenkend moet ik ernog steeds écht niet aan denken om zwanger te zijn, máár tóch.. hoop niet dat het een voorteken is

zo maar eens richting Nijmegen voor tentamen ben zeer benieuwd.. geen idee van wat ik kan verwachten
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 maart 2008 @ 09:24:08 #296
13151 crew  Rewimo
pi_57494163
Succes MoBlo

Ik zit hier op mijn werk met een jongetje aan het bureau tegenover me Is weer eens wat anders Hij wilde graag een dagje mee en dat kon vandaag. Kan qltel lekker in de bouwmarkt met gipsplaten sjouwen
pi_57494304
Een gehalveerde Troel... lijkt me echt heel raar, maar dat zal bij mij ook niet gauw gebeuren, dan zou ik nog maar 50 kilo wegen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 maart 2008 @ 09:47:15 #298
13151 crew  Rewimo
pi_57494549
De helft, wat super zeg! Ga ik niet redden, maar dat geeft niet, ik ben al hartstikke tevreden zo. Al mag er best nog wat af, maar dat zie ik niet gebeuren nu ik al zo lang stilsta.
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:49:37 #299
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57494586
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

CPC was de City Pier City, waar Levitation en ik de 5km hebben gelopen (ik kan het nie vaak genoeg tegen iedereen zeggen, ben zó trots klein kindachtig hè?)

En hier gaat het geweldig met gezond eten, maar dat was opzich het probleem niet moet ik zeggen. Snoepen deed ik al nauwelijks, het was meer het teveel eten: 2 borden avondeten, nog een extra boterhammetje hier, snoepen tijdens het koken, etc. En te weinig bewegen.

Heb nu een vast ritme, waar ik prima mee kan leven, waar ook wel eens van af geweken kan worden, en als daar teveel gewicht bij komt kijken is dat er na 2 dagen weer af en kan ik dan doorgaan met afvallen..
Gelukkig dus zijn we allebei (mijn vriend en ik) twee groentefreaks, teveel (soorten) groenten bestaat hier niet, dus dat is een voordeel

Doe je nog sporten eigenlijk?
Wat goed!! Daar mogen jullie ook vreselijk trots op zijn, niets kinderachtigs aan! Hoeveel km was dat?

Lekker! En erg prettig ook dat je vriend van gezond eten houdt! Die van mij pakt helaas erg snel de frituur Maar dat vond ik toch al nooit zo lekker
Ik sport nog wel, maar door de griep kon dat tijdelijk even niet... Ik doe voornamelijk fitness oefeningen vanaf dvd op een fitness bal en heb sinds kort weer het stepsbankje van m'n moeder en dat doe ik ook graag. Verder fiets ik alles, heb toch geen auto

Hoe is het met je rug vandaag? En hoe ging je tentamen? Succes in ieder geval!

@Coldfeet: hier alles goed hoor, griepje is bijna weg, ben alleen nog flink aan het hoesten. M'n stem is ook bijna weer als normaal
Hoe is het met jou? En hoe verloopt het sporten en gezond eten?

@Sjeen: het is inderdaad heerlijk!! Dat is toch echt zo'n drempel, en daar wil ik nu de rest van mijn leven onder blijven

@Troel: wat een prestatie!!! Ik ben inderdaad ook erg benieuwd naar de voor en na foto's, you're half the woman you once were!
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:53:26 #300
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57495841
@ troel... wauw... een halve troel eraf.... wat een gek idee! maar wel heel erg knap!!!

ik zit uit te puffen van mn tweede rondje evy... pfoeh die viel tegen vandaag zeg, voelde veel moeilijker dan eergisteren. maar goed, we gaan stug door. zag op map my run dat mn afstand van vandaag toch ee n stukje langer was weer en mn tempo dus hoger lag (ws. voelde t daarom zo zwaar )
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57497491
* Levitation fluistert dat de weegschaal vanmorgen lief was! Laagste dieetclub-gewicht! Alleen jammer dat gísteren de updatedag was. Fot the record: 87.3

Shit, trap ik er mooi in dat ik het topic sluit! Ik ga een nieuwe maken!
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')