abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57459123
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 19:07 schreef ColdFeet het volgende:

Ik heb morgen een afspraak bij de fysio om even naar mijn knie te laten kijken; het doet nu toch al wel een tijdje pijn (met dank aan Isa dat ik ga )
uh oh... aanhoudende kniepijn

heb ik je nu nog niet bang genoeg gemaakt dan
pi_57459525
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 19:18 schreef octopussy het volgende:

[..]

uh oh... aanhoudende kniepijn

heb ik je nu nog niet bang genoeg gemaakt dan
Nee joh, jij had er zoveel last van dat je echt niet meer vooruit kwam, toch? Dat valt dan ook wel weer mee, hier.
pi_57459834
nou ik ben direct gestopt met hardlopen toen de kniepijn begon. Die werd in de loop van de weken daarna erger. Het wordt nu langzamerhand wel beter, maar ik kan nog steeds geen lange stukken lopen of fietsen zonder dat het pijn gaat doen. Die irritatie van de band heeft gesluimerd voordat ik ging hardlopen en is pas bij het hardlopen echt beschadigd.
Daarom is het zo belangrijk om direct bij pijn aan de bel te trekken. Voordat je het weet is zoiets een grens gepasseerd en duurt het ontzettend lang voordat het weer geheeld is. Daar gaan echt maanden overheen.
pi_57459967
Mja, maar ik heb er op zich nooit echt last van gehad, alleen de laatste paar weken een beetje. Sowieso heeft jouw lichaam nogal wat te verduren gehad, natuurlijk.

Voorlopig verwacht ik dat het wel meevalt, maar bedankt voor de bemoedigende woorden
  dinsdag 18 maart 2008 @ 19:54:59 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_57460067
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 18:29 schreef Riann het volgende:
nou... het gaat ook om de beweging om af te vallen

en ook dat ik kleine hondjes natuurlijk leuk vind ik moet alleen spap nog overhalen ik wil hem natuurlijk wel op mijn eigen kamer laten slapen maar spap denkt dat het weer zo'n eenmalig iets is wat leuk is voor een paar maanden en dan niet meer maar dat is het nu serieus niet.
Ik zou het toch nog even wat beter overwegen dus
disclaimer
  dinsdag 18 maart 2008 @ 20:16:50 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57460625
CF, daarom ga ik hier ook naar het vrouwenuurtje. Daarna is er 'echt' baantjes zwemmen en daar durf ik me nog niet tussen te begeven. Ik word nu soms voorbij gezwommen door een echt fanatieke bejaarde dame!
Alles moet nog wennen, mijn handen doen altijd zo'n zeer bij het zwemmen, om die vingers bij elkaar te houden en soms ook last van mijn knie door de schoolslag.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 20:40:14 #107
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57461203
hoeraaaa sorry dat ik weer over hardlopen begin, maar ik heb net les 1 gelopen, en het voelt goeoeoeoeoed.... ik wist niet dat ik 3 minuten achter elkaar kon "hollen" (ect hard ga ik uiteraard niet) zonder dood te gaan.

tekenend voor mijn conditie is wel dat ik een "1500 meter schaatsen" kuchje heb nu ik weer thuis ben....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57461573
Zo, ik heb er ook weer 30 oudergesprekken opzitten... toch wel het nadeel van een grote klas
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 18 maart 2008 @ 21:26:57 #109
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57462438
Zooo, eerste keer zwemmen overleefd

En ik was niet de langzaamste

(wel het eerst dood denk ik, maar dat zien ze toch niet )
pi_57462511
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:09 schreef Yoni het volgende:
@Liejannuh: ik weet niet zo goed wat voor sport. Ik ga in ieder geval dus een poging wagen om te gaan banen zwemmen elke dinsdag. Verder vind ik bijna alles stom

Misschien moet ik ook aan Evy. Goede reden om mezelf een iPod te geven Maar ik zie mezelf met dat dikke lijf eigenlijk nog niet echt hardlopen.
Zwemmen is al een goed begin. Alle vormen van beweging zijn goed voor je.
Ga vooral iets doen wat je leuk vindt. Al is het een stuk fietsen.
Mocht je iemand zoeken om mee te gaan sporten: geef maar een gil! Ik heb nog wel wat gaatjes over na mijn werk.
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:47 schreef Yoni het volgende:

[..]

Omdat ik me er gewoon niet op mijn gemak voel . Ik word zenuwachtig van alle slanke dennen en lekkere mannen. Ik schaam me voor mijn rode harses. Ik vergeet altijd hoe al die apparaten ook alweer werken en wat ik moet doen.

Kortom: ik loop gewoon altijd met mijn ziel onder mijn arm in de sportschool.
Sportschool in je eentje is ook helemaal niet leuk. Het is veel leuker en gezelliger om het met iemand samen te doen.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 21:45:53 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57462932
Heeft er iemand hier ervaring met hardlopen achter een kinderwagen? Het wordt anders zo'n gedoe met wie er wanneer thuis is om bij Sasha te blijven enzo.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 18 maart 2008 @ 22:01:45 #112
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57463347
Ik zou, als ik zelf een kindje zou hebben, nog niet gaan hardlopen met de wagen als het kindje nog niet (goed) zelf kan zitten. Zo'n liggend humpie in de wagenbak wordt volgens mij veels te veel heen en weer geschud. Lijkt me niet fijn voor babylief
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:06:29 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57463447
In de bak was ik sowieso niet van plan hoor, het zou dan de cosi zijn, maar ik vroeg me idd ook af hoe irritant dat duwen zou zijn voor hem.
Hmmm... eens kijken hoe ik het ga doen dan. stinkie vindt me lief, maar als ik ook nog 1- 2 keer in de week wil blijven zwemmen... hij wil ook wel eens weg namelijk.
pi_57463835
ik riep daarnet al in het Slank de blabla in topic dat ik ging slapen

maar nee... kreeg ineens een opruim woede en ben de hele administratie van de afgelopen 3 maanden maar eens op gaan bergen.. IBgroep tot gemeente tot werk tot verzekeringen tot tot..tot...

En nu ben ik wel écht bijna op, dus na mijn kopje thee (niet op bed dus, helaas, maar eigen schuld: had ik maar op bed moeten gaan liggen ) eindelijk lekker tegen René aankruipen en slapen.. en dan morgen, jaja, 'Rope Skipping' in de sportschool touwtje springen onder begeleiding dus... Ben zeer benieuwd
Ja doei.
pi_57464524
BE: Waarom niet flink doorwandelen met een kinderwagen? Je hoeft niet perse meteen te gaan hardlopen. Of thuis (power)yoga / pilates oefeningen gaan doen .

Touwtje springen in de sportschool? . Het moet niet gekker worden zeg . Ik heb net een bodybalance les gehad ipv poweryoga, maar dat is ook best leuk.

Ik ging een tijd geleden ook heel vaak graag hardlopen alleen ben ik te snel van 5 naar 10 km gaan hardlopen. Dus ik heb daardoor een knieblessure opgelopen. Dus dat Evy gedaan kan ik alleen wandelend doen wat ik ergens best jammer vind. Misschien maar eerst eens weer flink beginnen met mijn oefeningen voor de knie die ik na mijn vakantie maar eens moet gaan oppakken . Ook neem ik al een paar dagen heel stoer de trap ipv de lift naar de 5e etage...
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:47:52 #116
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57464566
Het voordeel van lopen is wel dat je weinig tijd eromheen kwijt bent BE. Je stapt de deur uit en bent begonnen en als je thuiskomt, ben je ook zowat meteen weer beschikbaar. Je hebt geen reistijd zoals naar het zwembad en bent dus niet uren en uren de deur uit.

Het sporten was trouwens lekker. Vrees alleen dat ik morgen spierpijn ga hebben. Had nl. in geen maanden gefitnesst en de instellingen van de krachttrainingsapparaten stonden nog iets te stoer voor m'n huidige conditie
pi_57464844
Ik heb weer niet gesport .

Na de bios had ik in principe nog ruim tijd, maar toen besloten vriendin en ik dat we nog een film wilden zien . We kunnen allebei onbeperkt naar de film, dus sja. En toen ook nog 's saté en friet gegeten. Oh oh, verschrikkelijk .

Maar goed, donderdag ga ik zwemmen, dan ga ik vrijdag wel sporten.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:03:23 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57464946
Pandorah, ik loop sowieso minimaal een half uurtje buiten elke dag, als het niet regent, dus dat doe ik idd al wel hoor.
Jojo, dat is idd wel waar ja, van die tijd, maar toch, even kijken hoe het uit komt. Stinkie heeft vroeger altijd veel gezwommen en is nu 'jaloers' op mijn baantjes dus nu gaan we het op maandag zo doen dat ik eerst het damesuurtje mag zwemmen, dan ga ik naar huis en kan hij daarna naar het echte baantjeszwemmen.
pi_57465540
Zeg dames, krijgen jullie het voor elkaar om 3 liter op een dag te drinken? Ik kom soms niet eens aan de anderhalf . Pas als ik er echt constant aan denk drink ik genoeg.

Ik kreeg zojuist de fantastische ingeving dat mijn vochttekort een reden zou kunnen zijn voor m'n ontzettend suffe gevoel. Naast m'n luiheid, voel ik me zo slaperig en niet in staat iets te doen, terwijl ik huiswerk zou moeten maken.
pi_57465590
...waarom zou je ook 3 liter op een dag drinken?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:30:05 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57465617
Doorspoelen noem ik dat.
Eerst genoeg drinken zodat je moet plassen en als je dan naar het toilet geweest bent gelijk weer een half flesje leeg drinken. Op het moment dat je weer moet plassen drink je de andere helft leeg en na het plassen weer een flinke slok uit het nieuwe flesje etc. etc.

Zo deed ik het altijd op mijn werk. Thuis drink ik veel minder en denk ik er idd ook veel minder over na.
pi_57465623
Dat moet ik van m'n afvalcoachmeesteres.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:33:02 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57465705
pi_57465742
Zoveel drinken is belachelijk. De nadruk op al dat water drinken is sowieso ridicuul bij afvallen. Er is geen enkel wetenschappelijk onderzoek bekend waarin overmatig water drinken betere resultaten geeft. Water geeft je niet eens een verzadigd gevoel!

Elk mens heeft op een dag zo'n 1,5-2 liter vocht nodig, een deel haal je uit je eten (in fruit en groente zit enorm veel water) en een deel drink je op een dag. De beste drank om vocht binnen te krijgen als je aan het afvallen bent is water, vandaar het advies om 8 glazen water op een dag te drinken. Maar 3 liter kom op zeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57465828
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Zoveel drinken is belachelijk. De nadruk op al dat water drinken is sowieso ridicuul bij afvallen. Er is geen enkel wetenschappelijk onderzoek bekend waarin overmatig water drinken betere resultaten geeft. Water geeft je niet eens een verzadigd gevoel!

Elk mens heeft op een dag zo'n 1,5-2 liter vocht nodig, een deel haal je uit je eten (in fruit en groente zit enorm veel water) en een deel drink je op een dag. De beste drank om vocht binnen te krijgen als je aan het afvallen bent is water, vandaar het advies om 8 glazen water op een dag te drinken. Maar 3 liter kom op zeg.
Nou, dan is het maar goed dat ik nooit aan de 3 liter kom . Het is wel zo dat ik sinds dat advies meer let op wat ik drink, en dat is soms écht te weinig. En terwijl ik aan een flesje lurk eet ik niet, dus dat is mooi meegenomen .
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ze heet Natasha, heeft een zwaar Russisch accent en kijkt streng. Ik zweer je, pure angst, elke keer als ik d'r zie .
pi_57465926
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze heet Natasha, heeft een zwaar Russisch accent en kijkt streng. Ik zweer je, pure angst, elke keer als ik d'r zie .
Als je dan maar niet gaat zweten; verlies je ook nog eens water

Water drinken is trouwens prima hoor en de meeste mensen drinken te weinig, maar heus, 3 liter is het andere uiterste
pi_57467156
avond dames (nacht eigenlijk)

jullie gaan zo hard dat ik het geeneens meer kan bijhouden.

willen jullie trouwens gaan duimen voor me, ik heb net een sollicitatie de mail uit gegooid (wel op een wat beter tijdstip dan dit hoor) voor functieverhoging bij mijn werk. dan mag ik meer dingen gaan doen en zo. dus plz duimen dat ik het word (vanaf donderdag mag dat )
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_57469067
Goedemorgen

Hier alles goed. Gisteren alleen áchterlijk veel pannenkoeken gehad.
Ik had voor 6 man (die serieus allemaal een keer zoveel eten als wij) pannenkoeken gebakken met appeltjes, rozijnen, spek, kaas en naturel.
Met als beleg poedersuiker, stroop, jam, ragout en kaas.
Errúg lekker!
En ik had hele dunne pannenkoeken gemaakt, zodat je er meer verschillende kan eten.

En ik had zowaar echt meer dan genoeg Dus TARA zat vanmorgen alweer aan het ontbijt te pannenkoeken Ik hoed die dingen dus echt niet als ontbijt!
pi_57469275
Héérlijk als ontbijt! Pannenkoek dus. Maar mijn muesli was ook weer lekker.
pi_57469311
ik heb meestal wel weer genoeg pannenkoeken gehad als ik mijn avondeten op heb, dan hoef ik ze de volgende dag niet zo nodig meer..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57469315
Ik ben ze eigenlijk meestal al zat ná het bakken
  woensdag 19 maart 2008 @ 08:28:10 #132
30252 Soempie
Procreating
pi_57469429
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb weer niet gesport .

Na de bios had ik in principe nog ruim tijd, maar toen besloten vriendin en ik dat we nog een film wilden zien . We kunnen allebei onbeperkt naar de film, dus sja. En toen ook nog 's saté en friet gegeten. Oh oh, verschrikkelijk .

Maar goed, donderdag ga ik zwemmen, dan ga ik vrijdag wel sporten.
Welke films heb je gezien?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_57469566
Goeiemorgen!
Het is weer tijd voor de update van de race naar de 80!
Ik was vanmorgen 87.5! (-0.5 dus)

Over dat drinken: ik drink eigenlijk iedere dag wel een liter of 3. En misschien nog wel meer.

's morgens:
een glas light sap 0,2 l

op mijn werk:
water, over de hele dag ong. 2 l
koffie, over de hele dag ong. 0,6 l

's avonds:
water aan tafel: 0,2 tot 0,4 l
daarna, colalight: 0,4 l

Totaal: ongeveer 3.5 liter. En inderdaad, water geeft geen enkel verzadigingsgevoel. Een lekkere kop koffie wel! En ontbijten met koude pannenkoeken is yummie! Da's echt lang geleden.
* Levitation heeft nu dus trek in pannenkoeken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 08:49:43 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_57469635
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 08:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ze eigenlijk meestal al zat ná het bakken
Check
disclaimer
  woensdag 19 maart 2008 @ 08:51:27 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_57469657
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 08:43 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen!
Het is weer tijd voor de update van de race naar de 80!
Ik was vanmorgen 87.5! (-0.5 dus)

Over dat drinken: ik drink eigenlijk iedere dag wel een liter of 3. En misschien nog wel meer.

's morgens:
een glas light sap 0,2 l

op mijn werk:
water, over de hele dag ong. 2 l
koffie, over de hele dag ong. 0,6 l

's avonds:
water aan tafel: 0,2 tot 0,4 l
daarna, colalight: 0,4 l

Totaal: ongeveer 3.5 liter. En inderdaad, water geeft geen enkel verzadigingsgevoel. Een lekkere kop koffie wel! En ontbijten met koude pannenkoeken is yummie! Da's echt lang geleden.
* Levitation heeft nu dus trek in pannenkoeken.
Koffie schijnt niet te tellen omdat het meer vocht onttrekt dan toevoegt, dus per saldo best netjes toch?
Ik drink 's morgens een kop koffie en een glas water, op mijn werk 3 koffies en een kan water en soms een glas melk, en 's avonds vergeet ik het altijd. Of bier.
disclaimer
pi_57469674
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 08:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Koffie schijnt niet te tellen omdat het meer vocht onttrekt dan toevoegt, dus per saldo best netjes toch?
Ik drink 's morgens een kop koffie en een glas water, op mijn werk 3 koffies en een kan water en soms een glas melk, en 's avonds vergeet ik het altijd. Of bier.
En dat schijnt dan weer klinklare onzin te zijn. Wetenschappelijk onderzoek. Ze spreken elkaar zo heerlijk tegen.
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 08:55:17 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_57469703
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 08:52 schreef Levitation het volgende:

[..]

En dat schijnt dan weer klinklare onzin te zijn. Wetenschappelijk onderzoek. Ze spreken elkaar zo heerlijk tegen.
Mja, ik drink er geen kop minder om gelukkig
Ik heb lak aan dat soort onderzoeken, ik doe altijd waar ik me zelf goed bij voel
disclaimer
pi_57469729
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 08:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mja, ik drink er geen kop minder om gelukkig
Ik heb lak aan dat soort onderzoeken, ik doe altijd waar ik me zelf goed bij voel
Als ik dat zou doen, woog ik onderhand 200kg.
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 08:59:24 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_57469765
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 08:56 schreef Levitation het volgende:

[..]

Als ik dat zou doen, woog ik onderhand 200kg.
Zo bedoel ik het natuurlijk niet muts
disclaimer
pi_57469822
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 08:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het natuurlijk niet muts
haphaphap
***Levi was here***
  woensdag 19 maart 2008 @ 09:06:02 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_57469855
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 09:03 schreef Levitation het volgende:

[..]

haphaphap
Ik heb heul geen eten bij me
disclaimer
pi_57470041
goedemorgen

Voel me wel een stukje beter dan gisteravond, maar toch gaat 't touwtjespringen niet door..
Beetje stijfjes nog van gisteren en wil dan niet mn spieren overbelasten door ook nog te gaan touwtjespringen Ga dan liever morgen spinnen want dat vind ik écht leuk...

Alle fondue en ongezonde dingen zijn weer uit mijn systeem en de weegschaal gaf netjes 76,3 aan vanochtend voelde me ook meteen weer een stuk slanker

Zodadelijk maar 's naar Nijmegen, 2 colleges, en daarna snel naar huis (nog een reden om niet te gaan springen:) om te gaan leren voor mijn tentamen morgen. Wel wil ik vanavond nog even wat pilatesoefeningen gaan doen..

Hopen dat mn buik ook wat minder mag worden
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 maart 2008 @ 09:20:18 #143
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57470061
Vriendje op zakenreis is niet goed voor mijn gewicht... Morgen kan ik weer gaan rennen gelukkig
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57470169
ik heb net een pot thee weggewerkt, en het komt me nu ook echt mijn neus uit....

Nog even de laatste spulletjes zoeken straks, en dan op weg richting de sauna..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 maart 2008 @ 09:32:43 #145
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57470273
Isa, je had gelijk over die pijnstillers Gisteren door alle drukte vergeten in te nemen en dat merk ik nu...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 19 maart 2008 @ 09:44:07 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_57470451
Ik krijg straks een Felicitasmens over de vloer.

Ow, en mijn nieuwe collega's zijn echt superleuk! Ik ben zelden zo hartelijk ontvangen Ik heb er zin in!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 maart 2008 @ 09:45:45 #147
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57470470
Klinkt goed, Troel!

En trap niet in alle Felicitas-zooi
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 19 maart 2008 @ 09:57:55 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_57470675
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 09:44 schreef Troel het volgende:
Ik krijg straks een Felicitasmens over de vloer.

Ow, en mijn nieuwe collega's zijn echt superleuk! Ik ben zelden zo hartelijk ontvangen Ik heb er zin in!
Leuk is dat he!
disclaimer
  woensdag 19 maart 2008 @ 09:58:35 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_57470692
Krijg je trouwens ook nog felicitas mensen als het kind al geboren is tegenwoordig
disclaimer
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 maart 2008 @ 10:24:44 #150
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57471103
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Krijg je trouwens ook nog felicitas mensen als het kind al geboren is tegenwoordig
Juist dan... omdat je dan veel makkelijker in allerlei verkooppraatjes trapt

Felicitasmevrouw: Dit is echt een heel interessante aanbieding!
Kind: *huil*
Moeder: Jaja, doe maar (dan rot je tenminste op...)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')