uh oh... aanhoudende kniepijnquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb morgen een afspraak bij de fysio om even naar mijn knie te laten kijken; het doet nu toch al wel een tijdje pijn (met dank aan Isa dat ik ga)
Nee joh, jij had er zoveel last van dat je echt niet meer vooruit kwam, toch? Dat valt dan ook wel weer mee, hier.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:18 schreef octopussy het volgende:
[..]
uh oh... aanhoudende kniepijn![]()
heb ik je nu nog niet bang genoeg gemaakt dan
Ik zou het toch nog even wat beter overwegen dusquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:29 schreef Riann het volgende:
nou... het gaat ook om de beweging om af te vallen
en ook dat ik kleine hondjes natuurlijk leuk vind ik moet alleen spap nog overhalen ik wil hem natuurlijk wel op mijn eigen kamer laten slapen maar spap denkt dat het weer zo'n eenmalig iets is wat leuk is voor een paar maanden en dan niet meer maar dat is het nu serieus niet.
Zwemmen is al een goed begin.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:09 schreef Yoni het volgende:
@Liejannuh: ik weet niet zo goed wat voor sport. Ik ga in ieder geval dus een poging wagen om te gaan banen zwemmen elke dinsdag. Verder vind ik bijna alles stom![]()
Misschien moet ik ook aan Evy. Goede reden om mezelf een iPod te gevenMaar ik zie mezelf met dat dikke lijf eigenlijk nog niet echt hardlopen.
Sportschool in je eentje is ook helemaal niet leuk. Het is veel leuker en gezelliger om het met iemand samen te doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
Omdat ik me er gewoon niet op mijn gemak voel. Ik word zenuwachtig van alle slanke dennen en lekkere mannen. Ik schaam me voor mijn rode harses. Ik vergeet altijd hoe al die apparaten ook alweer werken en wat ik moet doen.
Kortom: ik loop gewoon altijd met mijn ziel onder mijn arm in de sportschool.
Nou, dan is het maar goed dat ik nooit aan de 3 liter komquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Zoveel drinken is belachelijk. De nadruk op al dat water drinken is sowieso ridicuul bij afvallen. Er is geen enkel wetenschappelijk onderzoek bekend waarin overmatig water drinken betere resultaten geeft. Water geeft je niet eens een verzadigd gevoel!
Elk mens heeft op een dag zo'n 1,5-2 liter vocht nodig, een deel haal je uit je eten (in fruit en groente zit enorm veel water) en een deel drink je op een dag. De beste drank om vocht binnen te krijgen als je aan het afvallen bent is water, vandaar het advies om 8 glazen water op een dag te drinken. Maar 3 literkom op zeg.
Ze heet Natasha, heeft een zwaar Russisch accent en kijkt streng. Ik zweer je, pure angst, elke keer als ik d'r ziequote:
Als je dan maar niet gaat zweten; verlies je ook nog eens waterquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze heet Natasha, heeft een zwaar Russisch accent en kijkt streng. Ik zweer je, pure angst, elke keer als ik d'r zie.
Welke films heb je gezien?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb weer niet gesport.
Na de bios had ik in principe nog ruim tijd, maar toen besloten vriendin en ik dat we nog een film wilden zien. We kunnen allebei onbeperkt naar de film, dus sja. En toen ook nog 's saté en friet gegeten. Oh oh, verschrikkelijk
.
Maar goed, donderdag ga ik zwemmen, dan ga ik vrijdag wel sporten.
Checkquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ze eigenlijk meestal al zat ná het bakken
Koffie schijnt niet te tellen omdat het meer vocht onttrekt dan toevoegt, dus per saldo best netjes toch?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:43 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Het is weer tijd voor de update van de race naar de 80!![]()
Ik was vanmorgen 87.5!(-0.5 dus)
Over dat drinken: ik drink eigenlijk iedere dag wel een liter of 3.En misschien nog wel meer.
![]()
's morgens:
een glas light sap 0,2 l
op mijn werk:
water, over de hele dag ong. 2 l
koffie, over de hele dag ong. 0,6 l
's avonds:
water aan tafel: 0,2 tot 0,4 l
daarna, colalight: 0,4 l
Totaal: ongeveer 3.5 liter.En inderdaad, water geeft geen enkel verzadigingsgevoel. Een lekkere kop koffie wel!
En ontbijten met koude pannenkoeken is yummie! Da's echt lang geleden.
* Levitation heeft nu dus trek in pannenkoeken.![]()
En dat schijnt dan weer klinklare onzin te zijn. Wetenschappelijk onderzoek.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Koffie schijnt niet te tellen omdat het meer vocht onttrekt dan toevoegt, dus per saldo best netjes toch?
Ik drink 's morgens een kop koffie en een glas water, op mijn werk 3 koffies en een kan water en soms een glas melk, en 's avonds vergeet ik het altijd. Of bier.
Mja, ik drink er geen kop minder om gelukkigquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
En dat schijnt dan weer klinklare onzin te zijn. Wetenschappelijk onderzoek.Ze spreken elkaar zo heerlijk tegen.
Als ik dat zou doen, woog ik onderhand 200kg.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, ik drink er geen kop minder om gelukkig![]()
Ik heb lak aan dat soort onderzoeken, ik doe altijd waar ik me zelf goed bij voel
Zo bedoel ik het natuurlijk niet mutsquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen, woog ik onderhand 200kg.
haphaphapquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het natuurlijk niet muts
Leuk is dat he!quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:44 schreef Troel het volgende:
Ik krijg straks een Felicitasmens over de vloer.
Ow, en mijn nieuwe collega's zijn echt superleuk! Ik ben zelden zo hartelijk ontvangenIk heb er zin in!
Juist dan... omdat je dan veel makkelijker in allerlei verkooppraatjes traptquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Krijg je trouwens ook nog felicitas mensen als het kind al geboren is tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |