Jezus wat kan jij overdrijven zegquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Eindelijk ben ik met een goed gevoel De Kuip uit gegaan. Voor het eerst sinds 2 december heb ik een goed Feyenoord gezien. Dat weer lekker veel goals heeft gemaakt.
Alleen Greene kan echt niet verdedigen. wat een drama die gast. Naar voren lopen ziet er wel tof uit van hem.
Dinsdag wedstrijd van het jaar.
2e helft was echt goed. Bij vlagen gewoon champagnevoetbal
Die 4-1 was zo mooi , hakje van mols en hoppa , mooi afgemaakt door sahin.
Mols is een betere voetballer als Makaay. Een team heeft meer aan Mikey als aan Roy. Alleen Roy is een betere afmaker.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:48 schreef sjimz het volgende:
Wie mist Makaay als je Mols hebt!
ik wel bij de goal van sahin.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jezus wat kan jij overdrijven zeg![]()
Zoals er aan het begin van het seizoen getikt werd heb ik vandaag bij lange na niet gezien.
Jij bent echt grappig.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Eindelijk ben ik met een goed gevoel De Kuip uit gegaan. Voor het eerst sinds 2 december heb ik een goed Feyenoord gezien. Dat weer lekker veel goals heeft gemaakt.
Alleen Greene kan echt niet verdedigen. wat een drama die gast. Naar voren lopen ziet er wel tof uit van hem.
quote:Op zondag 16 maart 2008 00:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als hij elke week zo speelt als vandaag, dan moet hij mee naar het EK.
Vanzelfsprekend. Een nominatie voor wereldspeler van het jaar lijkt me ook op z'n plaats.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als hij elke week zo speelt als vandaag, dan moet hij mee naar het EK.
Talent van het jaar lijkt me ook in de knip. Hij kan zo nog twintig jaar mee.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Een nominatie voor wereldspeler van het jaar lijkt me ook op z'n plaats.
Is die Mamputa niet iets voor Feyenoord?quote:Op zondag 16 maart 2008 00:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dinsdag aub Bahia voor Greene. Wat een drama is die gozer. Ik zie het somber in dinsdag.
Dat hebben de meeste mensenquote:Op zondag 16 maart 2008 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Is die Mamputa niet iets voor Feyenoord?
Die gast heeft twee longen.
Bahia en Greene ook hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is die Mamputa niet iets voor Feyenoord?
Die gast heeft twee longen.
En Twente heeft er minder dan wij.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:27 schreef De.Kromme het volgende:
Overigens lopen we hier zo hard te kankeren op Timmer en onze verdedigers, maar intussen hebben we op PSV na de minste tegengoals van de competitie.
Tegen wie moeten jullie in de beker?quote:
Mm ik weet het niet, straks ging ie de sfeer weer verzieken.quote:Van Hooijdonk: "Ik ben fit genoeg"
ROTTERDAM - Feyenoord is bij de zoektocht naar een vervanger voor Roy Makaay voorbijgegaan aan Pierre van Hooijdonk. De afgezwaaide spits stond open voor een tijdelijke rentree. ,,Als ik de club daarmee had kunnen helpen, zou ik daar zeker over nagedacht hebben."
Volgens technisch directeur Peter Bosz was Van Hooijdonk geen optie. ,,Geen moment overwogen. Het kan niet zo zijn, dat je een jaar niks doet en je dan in één keer fit genoeg bent voor duels op dit niveau."
Van Hooijdonk: ,,Ik was fit genoeg als pinchhitter achter Mols. Ik ben goed in conditie, speel en train wekelijks bij de amateurs, spring vaak bij op de training van Excelsior, waar ik stage loop, en train voor de Roparun, een estafetterace van Parijs naar Rotterdam. Maar als het niet aan de orde is gekomen bij Feyenoord houdt het op."
Is al gepost...quote:Op zondag 16 maart 2008 13:15 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Mm ik weet het niet, straks ging ie de sfeer weer verzieken.
Ik zie het nu ja, maar ik ga niet op elke link van Jorien klikkenquote:
Met Mikey hebben we meer kans op de titel als met Makaay.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Tweede helft was goed, zelfs Lucius was goed bezig.
Vraag me af waarom Bert voor Fer als spits koos, al deed Fer het goed. Onverwacht een makkie. Mols deed het prima maar met Mols als spits red je ook geen titelkansen hoor.
Dat nummer op dat Calimero deuntje?quote:Op zondag 16 maart 2008 13:29 schreef jorienvdherik het volgende:
iemand die al weet hoe dat nummer heet, dat voor opkomst gedraaid werdB?
echt net voor de spelers veld opkwamen, een trance/hardstyle achtig nummerquote:Op zondag 16 maart 2008 13:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat nummer op dat Calimero deuntje?
Denk dat als ze samen spelen allebei sterker zijn dan 1 van beide in de spits. Ze vullen elkaar aan vind ik.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Met Mikey hebben we meer kans op de titel als met Makaay.
De champ?quote:Op zondag 16 maart 2008 13:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
echt net voor de spelers veld opkwamen, een trance/hardstyle achtig nummer
Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:
Inderdaad ik dacht precies het het zelfde.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik snapte de wissels van gister totaal niet. Waarom wisselde Bert een aanvaller en een aanvallende middenvelder voor 2 verdedigende middenvelders? Ik snap wel dat hij Fer in de spits wil proberen (omdat hij groot en sterk is), maar waarom haal je Hagary en Pedro er dan bij? Ik mag toch hopen dat die het beter kunnen doen in de spits als Fer. Want dat is toch echt een verdedigende middenvelder.
Gister was het echt een wedstrijd om die 2 te proberen. Nu weet je nog steeds niet of ze het niveau een beetje aankunnen.
ook op JJ / FFquote:Op zondag 16 maart 2008 14:56 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand? Zag opeens een gele zwerm op w4
En met ons nog 40.000.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad ik dacht precies het het zelfde.
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:31 schreef TC03 het volgende:
PSV speelt gelijk. Als Ajax woensdag wint staan wij zes punten achter op PSV, met nog 5 wedstrijden te gaan, en wij hebben het makkelijkste programma. Wie weet.![]()
Zes punten in één weekend had ik ons ook wel gegund.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef pfaf het volgende:
Jammer van die goal in de 93e minuut, ik had jullie wel 3 punten gegund. Aan de andere kant is een punt uit Kerkrade niet zo slecht.
Thx.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef pfaf het volgende:
Jammer van die goal in de 93e minuut, ik had jullie wel 3 punten gegund. Aan de andere kant is een punt uit Kerkrade niet zo slecht.
Sorry, met al die PSV-ers in dit topic was ik even in de war.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zes punten in één weekend had ik ons ook wel gegund.
Al die PSV'ers?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, met al die PSV-ers in dit topic was ik even in de war.
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef pfaf het volgende:
geeen probleem manquote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef pfaf het volgende:
Die users die liever hebben dat PSV kampioen wordt dan Feyenoord. Die. Er post er zojuist één boven me.quote:
NAC walst over Feyenoord heen ja.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:39 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Het is de 30e ja, maar gehaktdag...?
ik hoef hier 10 km van de kuip niet al die ajax fans te zien juichen hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 17:01 schreef EnactedChaos het volgende:
Nou, voor ons zou het eigenlijk beter zijn (asl we zelf geen kampioen worden natuurlijk...) als ajax kampioen zou worden. In die play offs hebben we tegen psv namelijk veel meer kans.
Toen PSV anders een maatje te groot.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:47 schreef Daft-Punk het volgende:
en we hadden ook maar een beetje in vorm gebleven; al hadden we maar 70% van de vorm van het begin van het jaar... dan pak je gewoon zonder enige moeite de dubbel
Er had iemand een kaartje voor W3quote:Op zondag 16 maart 2008 14:56 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand? Zag opeens een gele zwerm op w4
Leuk mopjequote:Op zondag 16 maart 2008 16:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die users die liever hebben dat PSV kampioen wordt dan Feyenoord. Die. Er post er zojuist één boven me.
Ja, en PSV wint weer met 2-0 ondanks 30 kansen voor Ajax en jullie winnen wéér geen titelquote:Op zondag 16 maart 2008 17:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
NAC walst over Feyenoord heen ja.
Kolkka gaat vlammen tegen z'n oude ploeg en zal Bosz flink achter zijn oren laten krabben
ajax heeft jank fansquote:Op zondag 16 maart 2008 19:38 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja, en PSV wint weer met 2-0 ondanks 30 kansen voor Ajax en jullie winnen wéér geen titel. En maar weer janken over het anti-voetbal van PSV en over jullie 'kut-team'.
Je bent wel erg positief. Het zijn talenten ja, maar nog geen supertalenten, dat moet nog blijken...quote:Op zondag 16 maart 2008 19:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met El Ahmadi? Feyenoord had toch een bod gedaan?
Van mij hoeft hij niet persé te komen. Een leuke voetballer hoor, maar we hebben in Fer en Wijnaldum 2 supertalenten lopen die ook aan spelen toe moeten komen. Vooral Fer zie ik ver komen.
Coolsingel, here we come!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:36 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord:
Sparta - Feyenoord
NAC - Feyenoord
Feyenoord - FC Utrecht
Willem II - Feyenoord
Feyenoord - Roda JC
Ajax:
PSV-Ajax
FC Twente-Ajax
SC Heerenveen-Ajax
Ajax-De Graafschap
FC Groningen-Ajax
Ajax-Heracles
PSV:
PSV - Ajax
PSV - FC Groningen
NEC - PSV
PSV - Heracles
PSV - FC Twente
Vitesse - PSV
Bertus, we worden kampioen.
Laat Feyenoord eerst dinsdag maar eens winnen van Nac, dan maar weer eens verder kijken. Want met de wedstrijden tegen Heracles en Excelsior in het achterhoofd, ben ik niet zo overtuigd van dat 'makkelijke' programma.quote:
Als Mikey speelt ben ik wel overtuigd.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:25 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Laat Feyenoord eerst dinsdag maar eens winnen van Nac, dan maar weer eens verder kijken. Want met de wedstrijden tegen Heracles en Excelsior in het achterhoofd, ben ik niet zo overtuigd van dat 'makkelijke' programma.
Ik vond Mols ook goed spelen, maar zoals van Marwijk zelf al zegt.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Mikey speelt ben ik wel overtuigd.
quote:''Ik heb nog maar vijftien man over. We moeten zorgen dat we fit blijven en zullen dinsdag heel scherp moeten zijn.''
Daar waren ze op Z ook mee bezig. Kom aanlopen, wilde dat wijf mijn kaart zien. Heb haar maar vriendelijk vertelt op te kankeren. Wat ze na een tijdje ook deed, want ze had niet echt veel succes met haar vraag.quote:
Jammer dat dat voor de competitie wellicht wel opgaat, maar dat de bekerwedstrijden toch altijd weer bewijzen dat dat hele andere wedstrijden kunnen zijn.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:36 schreef jorienvdherik het volgende:
nac heeft nog nooit gewonnen in de kuip. dat gaat ze ook nooit lukken
Grapje is nou wel leuk geweest, DKquote:Op zondag 16 maart 2008 21:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Mikey speelt ben ik wel overtuigd.
Wel ten koste van 'alles', de play-offs winnen we toch niet en een prijs erbij zou Feyenoord goed doen, ook al is het maar de beker.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Winnen is noodzaak, maar niet ten koste van alles wat mij betreft (dus geen blessures ajb).
'Ook al is het maar de beker'.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:55 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wel ten koste van 'alles', de play-offs winnen we toch niet en een prijs erbij zou Feyenoord goed doen, ook al is het maar de beker.
Waarom nou weer een jood? Die prijs is in Nederland nou eenmaal weinig waard, helaas.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
'Ook al is het maar de beker'.
Hou toch op, je lijkt wel een jood.
Pffquote:Op zondag 16 maart 2008 22:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind eerder beker belangrijker dan Cl PL
ik wil een prijs in de kastquote:Op zondag 16 maart 2008 22:24 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Pff. Ja, minimaal 10 miljoen euro verdienen en meedoen in het grootste Europese toernooi is ook niets vergeleken met de geweldige Nederlandse beker.
Maar goed, dit jaar zou ik liever zien dat Feyenoord voluit voor de beker gaat omdat ik denk dat ze weinig kans maken tegen Ajax en Heerenveen.
Iets verder denken dan dat is te moeilijk?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik wil een prijs in de kast
en me klem zuipen op de coolsingel 27 april + huldiging op stadhuis
Pleur toch op zegquote:Op zondag 16 maart 2008 22:24 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja, minimaal 10 miljoen euro verdienen en meedoen in het grootste Europese toernooi is ook niets vergeleken met de geweldige Nederlandse beker.
quote:Duidelijke Been: 'Ik blijf NEC trouw'
Mario Been is niet van plan om NEC de rug toe te keren. De trainer wordt veelvuldig genoemd als kandidaat voor het hoofdcoachschap van Feyenoord, maar deze optie heeft hij zelf van tafel geveegd. Ook zegt de Rotterdammer nooit door de Stadionclub hierover te zijn benaderd. "Ik blijf NEC trouw om de doodeenvoudige reden dat NEC twee maanden geleden mijn contract verlengde toen we op de voorlaatste plaats stonden", verklaart Been in een gesprek met RTV Rijnmond.
De coach denkt dat Feyenoord al druk met kandidaten bezig is, aangezien hij nooit een signaal vanuit De Kuip heeft ontvangen. “Als Feyenoord nu nog zou komen zou het van weinig visie getuigen. Als je nu nog met een trainer moet gaan spreken over de vervanging van Bert van Marwijk ben je rijkelijk laat.”
De oud-speler van Feyenoord heeft in Nijmegen nog een contract tot en met de zomer van 2010.
Weinig waard? Wat bedoel je daar nou weer mee? Het is de enige prijs naast het kampioenschap in Nederland en iedereen wil dat ding winnen. Het is genoeg waard. God, wat een gejank.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:17 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom nou weer een jood? Die prijs is in Nederland nou eenmaal weinig waard, helaas.
genoeg voor een coolsingel ?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Weinig waard? Wat bedoel je daar nou weer mee? Het is de enige prijs naast het kampioenschap in Nederland en iedereen wil dat ding winnen. Het is genoeg waard. God, wat een gejank.
Onze basis is niets minder dan die van jullie, jullie hebben alleen 2 spitsen die altijd en overal scoren.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Pleur toch op zeg.
Met dit spelersmateriaal moet je gewoon blij zijn dat je een Uefa Cup ticket weet te bemachtigen. Meer zit er dan ook niet in.
Nogmaals : er zit een ongeloofelijk 'gat' tussen de titel en de beker helaas, het is hier geen Engeland.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Weinig waard? Wat bedoel je daar nou weer mee? Het is de enige prijs naast het kampioenschap in Nederland en iedereen wil dat ding winnen. Het is genoeg waard. God, wat een gejank.
Slaat nergens op wat je zegt, sorry. Vergelijking met Engeland slaat ook als een tang op een varken.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:42 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nogmaals : er zit een ongeloofelijk 'gat' tussen de titel en de beker helaas, het is hier geen Engeland.
De beker is zeker leuk hoor, maar staat gewoon in alle opzichten op de 3e plek na het winnen van de competitie en na het winnen van de CL-PO's.
En waarom slaat het nergens op?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Slaat nergens op wat je zegt, sorry. Vergelijking met Engeland slaat ook als een tang op een varken.
makaay, gio kwamen ook zonder dat er prijzen waren vorig seizoenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:51 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
En waarom slaat het nergens op?
Als je liever de beker wint en UEFA Cup speelt dan de PO's wint en CL speelt, ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
Denk je nou echt dat een speler bij z'n clubkeuze ook maar een fuck geeft om of die club vorig jaar de beker won? Om over de financieen nog maar te zwijgen... Als er 1 club veel geld kan gebruiken zijn wij het wel.
En die vergelijking : in Engeland is de beker bijna evenveel waard als de titel, in Nederland is dat niet zo. Waarom denk je dat clubs als Utrecht die beker zo vaak pakken?
En waarom denk je dat die kwamen?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
makaay, gio kwamen ook zonder dat er prijzen waren vorig seizoen
Mijn god, debiel.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:01 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
En waarom denk je dat die kwamen?
Bosz : "Jaaa we hebben grote plannen, binnen 1 of 2 jaar gaan we de KNVB beker winnen! En we kunnen de UEFA Cup dan zelfs in!!!"
De aankopen : "Wow, dat klinkt erg goed, nu komen we zeker naar Feyenoord!"..
Waar heb jij het over, man!!! Het gaat er niet om wat iemand liever heeft. Het gaat erom dat een club en haar supporters prijzen willen winnen. Elke prijs! Of dat nou de beker, het kampioenschap, de C(?)L of de UEFA Cup is.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:51 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
En waarom slaat het nergens op?
Als je liever de beker wint en UEFA Cup speelt dan de PO's wint en CL speelt, ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.quote:Denk je nou echt dat een speler bij z'n clubkeuze ook maar een fuck geeft om of die club vorig jaar de beker won? Om over de financieen nog maar te zwijgen... Als er 1 club veel geld kan gebruiken zijn wij het wel.
Ja, zijn wanhopige relaas blijft maar terugkomen. En dat moet allemaal vandaag gebeuren, want anders is het te laat voor Feijenoord. Gaan we helemaal naar de klote...quote:Op zondag 16 maart 2008 23:08 schreef TC03 het volgende:
Der.Kromme heeft last van cirkelredenering. Wat is het idee nou? De PO winnen, waardoor je CL speelt, waardoor er betere spelers komen, waardoor je een prijs kan winnen, maar die prijs maakt niet uit omdat spelers er niks om geven?Een prijs is een prijs.
Ik laat alleen maar even zien dat Jorien onzin lult.quote:
Natuurlijk wil een club prijzen winnen, maar helaas hebben we in Nederland play-offs en ondanks dat je daar geen tastbare prijs voor krijgt; beschouwt elke speler, elke trainer en elke enigszins normaal denkende supporter in Nederland het winnen van die CL-play-offs als een grotere 'prijs' dan de beker. Puur om de gevolgen voor het seizoen daarna.quote:Waar heb jij het over, man!!! Het gaat er niet om wat iemand liever heeft. Het gaat erom dat een club en haar supporters prijzen willen winnen. Elke prijs! Of dat nou de beker, het kampioenschap, de C(?)L of de UEFA Cup is.
Deelname aan de CL is belangrijker.quote:Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.Waar heb je het over, hahaha. Het gaat er toch niet om wat een speler denkt over een club, wanneer hij daar eventueel tekent? Het gaat erom dat er een prijs gewonnen wordt. De beker is een (grote) prijs in Nederland, dus moet Feijenoord voor zoiets gaan.
Jij wilt tot het rijtje Utrecht, Twente en Heerenveen horen. Prima, maar zijn ook mensen die aan willen sluiten bij PSV en Ajax.quote:Dat gehuil om play-offs, C(?)L, geld en nieuwe spelers. Houd toch eens op.
Dat zeg ik toch ook?quote:We gaan gewoon de play-offs in en zien wel waar we eindigen. Dat gestresste gedoe van jou altijd.
Jou had ik slimmer ingeschat. Een prijs is geen prijs, ik win liever 5 keer de competitie dan 15 keer de beker.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:08 schreef TC03 het volgende:
Der.Kromme heeft last van cirkelredenering. Wat is het idee nou? De PO winnen, waardoor je CL speelt, waardoor er betere spelers komen, waardoor je een prijs kan winnen, maar die prijs maakt niet uit omdat spelers er niks om geven?Een prijs is een prijs.
Ik zal ook de eerste zijn om toe te geven dat het landskampioenschap belangrijker is, maar de beker is gewoon een prijs en daar moet je vol voor gaan.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:20 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jou had ik slimmer ingeschat. Een prijs is geen prijs, ik win liever 5 keer de titel dan 15 keer de beker.
En er hoeven geen goede spelers te komen om de KNVB beker te winnen, maar voor succes in Europa en succes in de Nederlandse competitie.
Dat zeg ik toch ook letterlijk?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zal ook de eerste zijn om toe te geven dat het landskampioenschap belangrijker is, maar de beker is gewoon een prijs en daar moet je vol voor gaan.
Dat wel. Maar waarom doe je dan zo kleinerend tegenover de beker? Snap het niet helemaal.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:26 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook?.
Maar dat is vooral omdat dit seizoen de haalbaarheid van de beker groter is dan die van de PO's. Maar als ik kon kiezen tussen een van die 2 zou ik uiteraard voor het winnen van de PO's gaan, ondanks dat je daar geen beker of schaal voor krijgt.
Kleinerend in vergelijking met de andere 2 prijzenquote:Op zondag 16 maart 2008 23:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat wel. Maar waarom doe je dan zo kleinerend tegenover de beker? Snap het niet helemaal.
Nee, jij bent lekker bezig.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:15 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik laat alleen maar even zien dat Jorien onzin lult.
Oh, ik ben geen normaal denkende supporter, omdat ik de beker tastbaarder vind dan het 'winnen' van de play-offs.quote:Natuurlijk wil een club prijzen winnen, maar helaas hebben we in Nederland play-offs en ondanks dat je daar geen tastbare prijs voor krijgt; beschouwt elke speler, elke trainer en elke enigszins normaal denkende supporter in Nederland het winnen van die CL-play-offs als een grotere 'prijs' dan de beker. Puur om de gevolgen voor het seizoen daarna.
Nee, dat is het niet.quote:Deelname aan de CL is belangrijker.
Wil ik ook, maar ik zit er niet de godganse dag over te janken en te kankeren. Is ook totaal geen reden toe, al zal jij dat anders zien.quote:Jij wilt tot het rijtje Utrecht, Twente en Heerenveen horen. Prima, maar zijn ook mensen die aan willen sluiten bij PSV en Ajax.
Ik zeg wat elke supporter in Nederland zou zeggen, alleen bij Feyenoord zien ze het belang van de CL niet in.quote:
quote:Oh, ik ben geen normaal denkende supporter, omdat ik de beker tastbaarder vind dan het 'winnen' van de play-offs.
Nee, blijkbaar interesseert het sportieve succes van je club je zo weinig dat je er niet eens over wilt discusseren.quote:Wat heeft het nog voor zin om met jou in discussie te gaan.
quote:Nee, dat is het niet.
Ik kanker er niet over, ik haakte in op een opmerking van iemand hier.quote:Wil ik ook, maar ik zit er niet de godganse dag over te janken en te kankeren. Is ook totaal geen reden toe, al zal jij dat anders zien.
Hahahahaha.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:41 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik zeg wat elke supporter in Nederland zou zeggen, alleen bij Feyenoord zien ze het belang van de CL niet in.
NOU EN!quote:. Ik vind de beker ook tastbaarder. Maar niet meer waard, veel minder zelfs. Er zitten namelijk geen sportieve of financiele gevolgen aan, aangezien ik het behalen van UEFA Cup-voetbal iets vanzelfsprekends vind voor een club als Feyenoord.
Ik discussieer er ook nooit over met jou, hè.quote:Nee, blijkbaar interesseert het sportieve succes van je club je zo weinig dat je er niet eens over wilt discusseren.
Logisch, hè. Ik win liever prijzen, dan dat we CL spelen. CL is geen prijs. En wat boeit Camp Nou en San Siro in godsnaam. Ga erheen als je het zo graag wilt zien.quote:.
.
.
Ja logisch hoor, wie wil er nou in Camp Nou en San Siro spelen als je ook heel Nederland jaloers kunt maken met de KNVB-beker in je prijzenkast en op een knollenveld tegen FC Zvcdfzefrs uit Wit-Rusland kunt spelen in de UEFA Cup?
Ik lees elke dag weer hetzelfde gehuil van jou.quote:Ik kanker er niet over, ik haakte in op een opmerking van iemand hier.
Dat is algemeen bekendquote:Op zondag 16 maart 2008 23:15 schreef De.Kromme het volgende:
Ik laat alleen maar even zien dat Jorien onzin lult.
Was één van de grotere talenten van de B. En wat het vreemder maakt is dat hij een halfbroer is van Wijnaldum, hoewel dat niet hoeft te betekenen dat ze beste vrienden zijn natuurlijk.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Beetje oud misschien, maar dat je naar een grote club als liverpool ofzo wil gaan kan ik nog begrijpen. Maar naar fucking CaenKwam die jongen in aanmerking voor het eerste elftal bij Feyenoord?
Welke talenten?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:55 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom niet, lyon haalt altijd talenten bij die clubs weer. speel je zo bij lyon hoor
Hahaha, ga je bij je vriendje om bevestiging vragen?quote:Op maandag 17 maart 2008 00:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
He Cyberia, UEFA Cup spelen + beker winnen of niets winnen en CL spelen?
CL spelen als je er zeker van ben dat je verder komt dan 1 ronde.quote:Op maandag 17 maart 2008 00:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Heb ik zelf niet eens nodig, vrijwel iedereen zou dezelfde keuze als mij maken, op jou en Jorien na. Ik spreek alleen even de eerste de beste supporter van een andere club aan om het jou even te laten inzien. Al ben ik bang datquote:Op maandag 17 maart 2008 00:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Hahaha, ga je bij je vriendje om bevestiging vragen.
Dat zijn zelfs Real Madrid en AC Milan niet, dus dat kan nietquote:Op maandag 17 maart 2008 00:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
CL spelen als je er zeker van ben dat je verder komt dan 1 ronde.
Met het huidige Feyenoord zou ik daarom ook zeggen, UEFA Cup spelen + beker winnen daar heb je meer te zoeken dan in de CL.quote:Op maandag 17 maart 2008 00:36 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat zijn zelfs Real Madrid en AC Milan niet, dus dat kan niet.
Ga jij maar lekker over de CL dromen vanavond.quote:Op maandag 17 maart 2008 00:35 schreef De.Kromme het volgende:
Mensen die hun club liever in een of ander kanker-Oostblokland zien spelen dan in Camp Nou/San Siro/Emirates Stadium. Dat is net zoiets als liever Suga Lee Hooper neuken dan Shakira.
Nouja de KNVB frosti beker kan eerlijk gezegd aan m'n reet roesten. Dat staat gelijk aan de minst prestigieuze toernooi van Engeland, de League Cup.quote:Op maandag 17 maart 2008 00:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja hallo, jullie lopen topics vol te kankeren en je club dood te verklaren over het feit dat Ajax de CL-voorrondes steeds niet overleefd en nu opeens UEFA Cup willen spelenquote:Op maandag 17 maart 2008 00:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Met het huidige Feyenoord zou ik daarom ook zeggen, UEFA Cup spelen + beker winnen daar heb je meer te zoeken dan in de CL.
Zelfde verhaal voor Ajax.
Ik krijg graag CL-voetbal ja, wat kunnen mij die miezerige kutclubjes die tegen elkaar spelen in de eerste paar ronde's van de UEFA Cup nou boeien?quote:Op maandag 17 maart 2008 00:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker over de CL dromen vanavond.
Ach ja, waarom doen we nog moeite om in de eredivisie te blijven? Gedoe om die overrated competitie.quote:En je hoort mij toch niet zeggen dat ik liever in een Oostblokland speel dan in Camp Nou? Ik vind alleen maar dat er niet zo hysterisch moet worden gedaan over dat hele CL-gedoe. Dan mis je dat een paar keer, lekker boeiend.
Het zijn gewoon feiten, je hebt de selectie en de eindstand van de afgelopen jaren toch gezien? Je weet toch hoe we er financieel voorstaan? Notabene jij loopt altijd over onze schulden te zeuren.quote:Oh ja, dat is wel boeiend, want dan missen we miljoenen aan inkomsten, komen de goede spelers niet, worden we van het niveau Twente, Groningen en Utrecht blablablabla [insert standaard jankverhaal van Loek]
Ik heb het dan over dit jaar vooral met failurebunnies als Kennedy en Rommedalh, met deze selectie zou ik al blij zijn als we in de finale komen van de UEFA cup.quote:Op maandag 17 maart 2008 00:51 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja hallo, jullie lopen topics vol te kankeren en je club dood te verklaren over het feit dat Ajax de CL-voorrondes steeds niet overleefd en nu opeens UEFA Cup willen spelen. Wil je dat PSV jullie definitief voorbij streeft?
Overigens : Feyenoord heeft een schuld, Ajax heeft geld in overvloed. Onze situatie kun je dus niet vergelijken. De voorronde's overleven proberen 3e of hoger te worden, dat zou Feyenoord een extreme boost geven in alle opzichten. 10 miljoen meer of minder maakt voor Ajax weinig uit, voor ons wel.
Dat klopt, maar veel beter dan dit kon Ajax niet halen. PSV ook niet overigens, maar die zorgen voor balans in de selectie, en rust rondom de club.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik heb het dan over dit jaar vooral met failurebunnies als Kennedy en Rommedalh, met deze selectie zou ik al blij zijn als we in de finale komen van de UEFA cup.
Geld is ook niet alles als je ziet wij er bij ons gehaald word door meneer Van Geel, dat hebben jullie toch veel beter gedaan dit jaar als je Makaay, Gio, De Cler en dat soort spelers kan strikken na een kut jaar.
En denk je nou echt dat PSV de komende 3 jaar tegenstand van Ajax en/of Feyenoord gaat krijgen als ze komend seizoen wéér 30 miljoen in de CL ophalen?quote:Ik hoop dat het volgend jaar beter gaat voor zowel Ajax en Feyenoord want PSV heeft nu geen tegenstand niets, ik zie nog liever Feyenoord kampioen worden.. Dinsdag is er voor ons weer een belangrijke vergadering schijnt het.
Optyfen met die spelers die elk jaar 2 maanden van de competitie missen.quote:'Alloudi in belangstelling van Feyenoord'
De 23-jarige Soufiane Alloudi zou volgens geruchten in de belangstelling van Feyenoord. De aanvaller maakte tijdens de Afrika cup indruk, door in de eerste wedstrijd een hattrick te scoren in 30 minuten. De snelle aanvaller word ook gevolgd door o.a. AZ en Marseille.
Die zal nu wel deze kant opkomen.quote:Karim El Ahmadi maakt ruzie met FC Twente fans
Karim El Ahmadi voelde zich zaterdag na FC Twente – Vitesse verraden door een groot deel van zijn eigen supporters.
De door Feyenoord begeerde middenvelder speelde tegen Vitesse een matige wedstrijd en werd bij zijn wissel op een luid fluitconcert getrakteerd. ,,Ik weet nu wat ik aan de supporters heb’’, zei een geïrriteerde El Ahmadi na afloop van het met 4-3 gewonnen duel.
,,Ik speelde inderdaad slecht, maar ik vind het laag van een deel van de supporters om zo te reageren. Ik had ze hoog zitten, nu een stuk minder. Ze hoeven me ook niet meer toe te zingen. Ook de reactie richting Wout Brama was respectloos. Hij speelt wel een goede wedstrijd, maakt één fout, en wordt vervolgens continue uitgefloten.’’
Inderdaaad, weer een hoop hausanna, maar je stond de 1e helft behoorlijk onder druk tegen VVV, een degradatiekandidaat.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:25 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Laat Feyenoord eerst dinsdag maar eens winnen van Nac, dan maar weer eens verder kijken. Want met de wedstrijden tegen Heracles en Excelsior in het achterhoofd, ben ik niet zo overtuigd van dat 'makkelijke' programma.
Daar geloof ik helemaal niks van.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaaad, weer een hoop hausanna, maar je stond de 1e helft behoorlijk onder druk tegen VVV, een degradatiekandidaat.
Maar als je zo de programma's van de Top 3 ziet zijn er nog mogelijkheden voor de titel, maar daar ga ik absoluut niet van uit!
Je weet het nooitquote:Op maandag 17 maart 2008 09:18 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niks van.
Stel dat ajax wint woensdag, dan moet en ajax en psv 2 keer verliezen waarbij psv dan ook nog in een derde wedstrijd maximaal gelijk mag spelen.
En dan heb ik het nog niet over het feit dat wij vervolgens alle wedstrijden nog moeten winnen...
Nee hoor, die titel hebben we al een tijdje geleden vergooid met rare opstellingen, wissels en een kut-mentaliteit. Onbegrijpelijk als je de stand ziet en nagaat welke wedstrijden we hebben weg gegooid.
Ja, dacht t wel.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Je weet het nooit
Maar net wat je hierboven schrijft, gewoon voor beker en plee offs gaan. Zijn de PO's na de bekerfinale?
Als je de beker wint kan je lekker zonder druk voetballen, maar ja das nog ver weg, morgen eerst maar eens van NAC winnen.quote:
Nee, maar als je in de PO staat met de beker op zak voetbalt het wel wat lekkerder.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Alles op zowel de beker als de PO en niet zeggen jah, eerst de beker winnen en dan zien we wel want dan ben je zuur als je die verliest.
Persoonlijk denk ik dat zo'n beker een stuk minder lekker voetbaltquote:Op maandag 17 maart 2008 13:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, maar als je in de PO staat met de beker op zak voetbalt het wel wat lekkerder.
Der staat 1 PL team in de halve finale en die staan 6e!quote:Op zondag 16 maart 2008 22:42 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nogmaals : er zit een ongeloofelijk 'gat' tussen de titel en de beker helaas, het is hier geen Engeland.
Ach ja, des te meer plek voor die Naccers.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:02 schreef jorienvdherik het volgende:
triest dat niet al uitverkocht is, zo halve finale
quote:Op maandag 17 maart 2008 19:55 schreef jorienvdherik het volgende:
27.000 verkocht
nee finale tegen heracles, en dan vernederen met 5-0
Ik snap jou echt niet. Elke week heb je het over het vernederen van kleine clubjes, maar elke week zit je ook weer te zeiken hoe slecht het was (terecht naar mijn mening). Echt onbegrijpelijk ben jij.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:29 schreef jorienvdherik het volgende:
voor die mensen die nog NOOIT hun club hebben zien winnen in de kuip
quote:Lurling wil De Kuip stil krijgen
Geschreven op maandag, 17 maart om 18:33
Anthony Lurling speelde ruim vijftig competitieduels in het tenue van Feyenoord, maar groeide nimmer uit tot publiekslieveling. Zijn vooruitgesnelde imago van ’matennaaier’ werkte in Rotterdam-Zuid tegen hem. Dinsdagavond hoopt hij zich met NAC ten koste van zijn oud-werkgever voor de finale van de KNVB-beker te plaatsen. “Ik vind dat we tegen Feyenoord een reële kans hebben”, stelt Lurling tegenover het ANP.”We zijn als ploeg veel verder dan die eerste wedstrijd in augustus. Jammer alleen dat we uit spelen, vooral voor onze fans.Breda is helemaal bekergek. Aan mij de taak om De Kuip stil te krijgen.’’
“Ik heb altijd heel sterk de drang gehad om mezelf te bewijzen, om iedereen te laten zien hoe goed ik kan voetballen. Zeker bij Feyenoord ging dat tegen mij werken. Ik wilde te graag, waardoor het juist niet ging. Helaas heb ik te weinig in De Kuip laten zien. Te vaak haalde ik mijn normale niveau niet. Gelukkig lukt dat bij NAC nu weer wel. Ik ben met de ploeg aan een heerlijk seizoen bezig.’’
“Ik ben vaak uitgescholden, eigenlijk al vanaf mijn eerste seizoen bij Heerenveen. Ik begreep daar altijd weinig van en vond het ook onterecht. Dat wilde ik graag op het veld rechtzetten, maar dat ging ten koste van mijn eigen spel. Toen ik 24, 25 jaar was, had ik veel moeite met al die vijandigheid. Maar nu lig ik er niet meer wakker van. Ik ben mentaal gehard. Ik word er nu juist scherper van.’’
Precies... Ik denk dat hij tijdens de wedstrijd aanstekers kan gaan sparen.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:32 schreef Happel het volgende:
Lurling moet gewoon kapot. Geen goed woord over voor dat ventje.
Of bekers Amstel Light.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Precies... Ik denk dat hij tijdens de wedstrijd aanstekers kan gaan sparen.
heb je de nieuwe uitzondering op de regel niet gehoord? Als je Lurling kan raken mag je gooienquote:Op maandag 17 maart 2008 20:36 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Of bekers Amstel Light.
'Het is ten strengste verboden om vloeistoffen op het veld gooien'.
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb je de nieuwe uitzondering op de regel niet gehoord? Als je Lurling kan raken mag je gooien
Bij een voltreffer krijg je een seizoenskaart voor je leven...quote:Op maandag 17 maart 2008 20:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb je de nieuwe uitzondering op de regel niet gehoord? Als je Lurling kan raken mag je gooien
Ik had je raad opgevolgd tegen Zwolle.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan is de discussie over uefa cup of CL voorbij, jullie halen gewoon CL volgens Jorienquote:Op maandag 17 maart 2008 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Als jullie winnen, kunnen wij nog kampioen worden
Joh gewoon genoeg bier van te voren drinken, proef je het niet meerquote:
Die lult wel meer onzin, of was het je nog niet opgevallen?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dan is de discussie over uefa cup of CL voorbij, jullie halen gewoon CL volgens Jorien
ja aardige fout van anpquote:
pardonquote:Op maandag 17 maart 2008 22:57 schreef Happel het volgende:
Het is maar de beker hoor, dat telt niet en is geen prijs.
Bij winst plaats je jezelf wel voor de Johan Cruijff schaal!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:57 schreef Happel het volgende:
Lijkt me opzich wel vet, met 12.000 man naar die lelijke pisbak.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij winst plaats je jezelf wel voor de Willem van Hanegem schaal!
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:57 schreef Happel het volgende:
En dan hier ook nog uitgezet worden en uitgesloten voor vorig jaar zekerquote:Op maandag 17 maart 2008 20:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Arnar Gunnlaugssonquote:Op maandag 17 maart 2008 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
iemand idee wie die speler is ?
Dat worden gewoon 1600 man in het uitvak hoor. Echt niet dat er 12.000 man mogen komen.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:00 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Lijkt me opzich wel vet, met 12.000 man naar die lelijke pisbak.
Welke speler?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
iemand idee wie die speler is ?
Toch wel dus....quote:Door Reker zie ik PSV ineens weer als een zeurpietenclub
Wat mij betreft gaat Jan Reker eens een toontje lager zingen. Sinds Jantje algemeen directeur is van PSV hoor ik hem veel te vaak rare dingen roepen. Hij hangt nu een beetje de belangrijke bobo uit en gelooft dat zijn wil wet is. Hij wil dat de play-offs worden afgeschaft en als dat niet gebeurt, dan moet volgens hem de eredivisie inkrimpen tot zestien clubs.
Zozo, denk ik dan, en wat had Jan geroepen als hij nog bij VVV had gezeten? Dat VVV uit de eredivisie wegmoet? Ik denk van niet. Ik snap zijn belang wel. Jan wil dat PSV in zo weinig mogelijk wedstrijden zo eenvoudig mogelijk kampioen van Nederland wordt. Dat een directeur zo denkt, wil ik nog wel begrijpen, maar dat een sportman zo redeneert, dat kan er bij mij niet in.
Ik ben faliekant tegen zijn voorstellen. Op de eerste plaats vind ik de play-offs een uitstekende uitvinding. Het maakt de competitie spannender en je speelt langer ergens om. Kijk maar naar mijn FC Utrecht. Wij staan nu op een plaats waar je zonder play-offs nergens meer om zou strijden. Dat werkt onsportief gedrag in de hand, want als je tegen een degradatiekandidaat of kampioenskandidaat zou moeten spelen, dan loop je het risico dat je het maximale niet meer geeft. Nu is dat niet het geval, we spelen nog wél ergens om. Ik heb het idee dat de meeste mensen die spanning op prijs stellen, want overal lopen de stadions vol. En houd even op dat het niet eerlijk is dat de nummer twee van de ranglijst misschien geen Europees voetbal speelt. Nou en? Wat is daar oneerlijk aan? We spelen toch een competitie inclusief play-offs? Dat hebben we toch zo afgesproken? Ik heb een hekel aan gezeur achteraf en dit is dus duidelijk gezeur achteraf.
Meneer Reker loopt te dreinen en nu zouden de zaken weer op zijn kop moeten. Kom op, zeg. Hij moet zich met PSV bemoeien. Iedereen weet hoe hoog ik die club heb zitten, ik vind zelfs dat ze op Europees niveau uniek presteren. Maar sinds Jan er directeur is, is er elke keer wat. Hij moet zorgen voor rust in zijn eigen tent.
Dat inkrimpen vind ik helemaal een dom idee. Waarom zouden wij niet met zijn achttienen kunnen spelen als ze in Spanje en Engeland, bijvoorbeeld, met twintig clubs kunnen spelen? En daar hebben ze bovendien nog een paar bekertoernooien meer dan bij ons, hè? Bovendien spelen de topclubs uit die landen gemiddeld genomen erg lang mee in de Champions League en de UEFA Cup.
En praat me niet van te hoge fysieke belasting. Naar mijn mening word je van een zware en grote competitie juist sterker. Dat weet Reker zelf ook best. Maar het is vanuit eigenbelang geredeneerd dat hij het voortbestaan van een paar clubs en de play-offs op de korrel neemt. En dat net op een moment dat we een mooi seizoen hebben waarin iedereen van iedereen kan winnen. Het begint eindelijk weer op iets te lijken. Wat is daar op tegen? Ik zou zeggen; kijk eens naar Schotland. Daar hebben ze de competitie ook ingekrompen en het gevolg is dat je daar nog maar twee sterke clubs hebt, Celtic en Rangers, en dat de rest zich suf verveelt door vier keer tegen dezelfde tegenstander te moeten spelen.
Ik hoop dat ik woensdagavond tegen Ajax een ander PSV zie dan het beeld dat Jan Reker er van schetst. Door hem ga je PSV weer als die zeurpietenclub van vroeger zien.
En dat zouden ze in Eindhoven niet moeten willen, toch?
Als dat nu nog zo zou zijn dan zou ik dat echt onzin vinden...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat worden gewoon 1600 man in het uitvak hoor. Echt niet dat er 12.000 man mogen komen.
Dat mag ook gewoon hoor, anders hoef je heel die wedstrijd niet te spelen. Maar waarschijnlijk wordt t dan toch tegen psv... Maakt t al een stuk minder leuk.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:43 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Als dat nu nog zo zou zijn dan zou ik dat echt onzin vinden...
Die joden mogen hier toch ook gewoon met zoveel komen, en de aRENa is een stuk beter beveiligd dan de Kuip.
Maargoed, ik wil eigenlijk niet op de zaken vooruit lopen..
Tegen vvv ook weer, gaten van meters liet ie lopen, ongelooflijk op dit niveau.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:25 schreef MarkNMGN het volgende:
Bahia is een véél beter mandekker dan Greene.
Zeg niet dat het top is, maar slechter dan Greene kan dan ook bijna niet...
sahin vind ik een prima speler hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:26 schreef EnactedChaos het volgende:
En van Sahin worden we ook niet beter. Liever Fer bijvoorbeeld. Maar dat is Bert z'n lievelingetje niet. Let even op 'm aub. Die jongen kan nooit moe zijn aan het einde van de wedstrijd.
Hoop dat dat vanavond anders is.
JAquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:27 schreef TerroRobbie het volgende:
En gaan jullie Lurling -die zijn hele leven heeft aangegeven Feyenoord een warm hart toe te dragen- vanavond uitfluiten?
Fluiten, aanstekers en bier gooien, kwetsende spreekkoren.... de hele mikmak.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:27 schreef TerroRobbie het volgende:
En gaan jullie Lurling -die zijn hele leven heeft aangegeven Feyenoord een warm hart toe te dragen- vanavond uitfluiten?
Dan stel ik mijn voorspelling even bij.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Vermoedelijke opstellingen:
Feyenoord: Timmer: Lucius, Bahia, Hofland, De Cler; Landzaat, Van Bronckhorst, Sahin; De Guzman, Mols en Bruins
Geen Greene
hoeveel bier heb jij op? Fer beter dan Sahinquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:26 schreef EnactedChaos het volgende:
En van Sahin worden we ook niet beter. Liever Fer bijvoorbeeld. Maar dat is Bert z'n lievelingetje niet. Let even op 'm aub. Die jongen kan nooit moe zijn aan het einde van de wedstrijd.
Hoop dat dat vanavond anders is.
juli 2009quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe lang heeft Lucius nog een contract?
Nou je het zegt, ga er meteen even eentje pakkenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:39 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
hoeveel bier heb jij op? Fer beter dan Sahin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat die de overwinning in almelo heeft gekostquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:19 schreef MarkNMGN het volgende:
Snap trouwens niet waarom Fer ineens zo uit de gratie is voor de RB-positie.
En hem dan gelijk maar op de bank zetten, terwijl Greene kans op kans krijgt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
omdat die de overwinning in almelo heeft gekost
ferr zal niks zeggen, greene welquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
En hem dan gelijk maar op de bank zetten, terwijl Greene kans op kans krijgt.
Greene heeft niks te zeggen met zijnn voetbalkwaliteiten en josti-accent.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ferr zal niks zeggen, greene wel
Ik word van geen van beide vrolijk eerlijk gezegd. K speel nog liever met Lucius centraal achterin en Fer op rechts.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:25 schreef MarkNMGN het volgende:
Bahia is een véél betere mandekker dan Greene.
Zeg niet dat het top is, maar slechter dan Greene kan dan ook bijna niet...![]()
Ik ben juist bang dat het een wedstrijd wordt om snel te vergetenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:32 schreef MarkNMGN het volgende:
50% kans om te winnen vanavond denk ik, denk dat het wel een wedstrijd wordt om niet snel te vergeten.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik word van geen van beide vrolijk eerlijk gezegd. K speel nog liever met Lucius centraal achterin en Fer op rechts.
Aan het begin van het seizoen was hij idd nog beter. Toch vind ik hem bij vlagen briljant. Tevens is fer een andere type speler meer een 'breker' zou wel op positie landzaat kunnen..maja daar vind ik het nog te vroeg voor. Sahin lijkt kwa spel wel een beetje op Fabregas.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:59 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ga er meteen even eentje pakken![]()
Maar Sahin is de Sahin niet meer van het begin van het seizoen hoor. Niks tegen Sahin op zich maar hij doet gewoon heel erg weinig. Let er maar eens op. Tegen vvv een helft op m gelet maar hij loopt op 5 vierkante meter rondjes en dat is het dan (een beetje overdreven natuurlijk).
Ik hoop dat het vanavond anders is maar anders heb je meer aan Fer
Sahin is een hele andere speler geworden dan in de voorbereiding,quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Aan het begin van het seizoen was hij idd nog beter. Toch vind ik hem bij vlagen briljant. Tevens is fer een andere type speler meer een 'breker' zou wel op positie landzaat kunnen..maja daar vind ik het nog te vroeg voor. Sahin lijkt kwa spel wel een beetje op Fabregas.
hij is kaal nuquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:04 schreef Siemerink het volgende:
Die ene Gunnlaugsson doet het best aardig bij Fimleikafélag Hafnarfjarðar.
Dat was ie in het begin ja, nu al een tijdje niet meer hoor...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Aan het begin van het seizoen was hij idd nog beter. Toch vind ik hem bij vlagen briljant. Tevens is fer een andere type speler meer een 'breker' zou wel op positie landzaat kunnen..maja daar vind ik het nog te vroeg voor. Sahin lijkt kwa spel wel een beetje op Fabregas.
Alleen daarom hoop ik al dat winnen, wat een trieste gasten zeg. en maar niet kunnen winnen in rotterdamquote:Voorbeschouwing dordt-noord - NAC
Scheepsschrobbers, droeftoeters uit zuid, kakkerlakken, wandelende nageboortes…: het mag duidelijk zijn dat de parel van het zuiden “mag” aantreden tegen die club uit dordt-noord.
Dankzij wederom een o zo fijne loting, mogen we fijn met z’n allen naar de kuip.
Uiteraard moet je “allen” met een korreltje zout nemen, aangezien f’noord zo genereus was om maar liefst 1600 kaarten ter beschikking te stellen. Dat allemaal onder het mom van veiligheid en de hautaine gedachte dat de kuip toch wel uitverkocht zou zijn.
Uitverkocht is de kuip zeker, als je het vanuit uitvak-logica bekijkt. Die was in 7 minuten uitverkocht, de andere 37000 kaarten gaan iets minder snel…
Dordt-noord dus. Een club die bij de meeste van ons lichtelijke agressie-aanvallen oproept
John de wolf, “andre van duin”, fraser, hersendode stuiterballen die de ei-tribune bestormden, altijd met geluk winnen (al dan niet met hulp van hun scheidsrechtersvriendje blankenstein feyenoordzwijn) en de toon is alweer gezet.
Dordt-noord en Breda zal nooit goed samengaan.
Tel hierbij op, dat we al jaren en jaren met smart wachten op die ene overwinning in de kuip en het mag duidelijk zijn dat er ook nog eens een behoorlijk hoeveelheid frustratie is blijven hangen.
Ook dit jaar, zou het jaar moeten zijn, waarbij eindelijk die overwinning gehaald gaat worden in de kuip.
De competitiewedstrijd was er 1 om snel te vergeten, maar daarna is NAC alleen maar beter gaan draaien en zijn de resultaten bij dordt-noord alleen maar gaan tegenvallen.
Het feit dat NAC slechts 1 punt achterstaat op de ranglijst, spreekt boekdelen.
Aangezien dordt-noord daarnaast ook nog eens zo’n beetje zijn hele voorhoede mist, mag het inmiddels duidelijk zijn dat ze in de kuip niet echt lekker in hun vel zitten.
Voetballen met de handrem erop en toch de punten in Breda houden. Dat is kort samengevat, wat de parel van het zuiden het publiek voorschotelde afgelopen zaterdag tegen excelsior.
Ook dat is een kunst en het zal niemand verbazen dat de 11 die vanavond starten in ieder geval geen motivatie nodig hebben.
Welke elf dat zullen zijn, is nog niet helemaal duidelijk aangezien Penders, Ammi, Idabdelhay en Amoah weer opgelapt zijn.
Keuzes te over voor Ernie Brandts…!
Dit NAC heeft al een aantal “testcases” achter de rug, maar vanavond heeft men echt “examen”.
De elf op het veld kunnen geschiedenis schrijven en weten allemaal dat vanavond de ultieme kans hiervoor aanwezig is.
Als NAC goed gebruik maakt van de ruimte op de flanken en als NAC gewoon brutaal voetbalt, dan…
HUP NAC
Bron : De Rat
Sterk stuk prozaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Alleen daarom hoop ik al dat winnen, wat een trieste gasten zeg. en maar niet kunnen winnen in rotterdam
Die Pedro dus WEER gescoord hequote:Op maandag 17 maart 2008 23:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jong Feyenoord 4-1 gewonnen.
Ah joh, gewoon weer Fer in de spitsquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die Pedro dus WEER gescoord he
Dit keer 1x
Volgorde van spelen,,quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:34 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon weer Fer in de spits
OMGquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Alleen daarom hoop ik al dat winnen, wat een trieste gasten zeg. en maar niet kunnen winnen in rotterdam
quote:Sahin mogelijk langer bij Feyenoord
Nuri Sahin is mogelijk niet bezig aan zijn laatste wedstrijden voor Feyenoord. Borussia Dortmund, de club die Sahin momenteel verhuurd aan de Rotterdammers, is tevreden met de progressie die de Turk boekt, maar zou Sahin nog niet goed genoeg achten voor een basisplaats in de Bundesliga.Sahin kwam
in de zomer naar Rotterdam, op voorspraak van Feyenoord-coach Bert van Marwijk. Van Marwijk had de jonge Turk al eerder onder zijn hoede tijdens zijn periode bij Borussia Dortmund. Bij Feyenoord kende hij een geweldige start, maar daarna zakte zijn niveau. Afgelopen zaterdag, in de wedstrijd Feyenoord - VVV (4-1), tekende hij wel nog voor het laatste doelpunt.
Feit is wel, dat het contract van Sahin bij Borussia Dortmund al in 2009 afloopt. Borussia wil dan ook dat hij eerst zijn contract verlengt, voordat hij aan een nieuw seizoen begint in De Kuip.
Zou een goede zaak zijn. Als we de achterlinie versterken in de zomer en we eindelijk normaal vooruit kunnen voetballen, zullen de kwaliteiten van Sahin naar bovenkomen, zoals aan het begin van dit seizoen. En het blijft natuurlijk handig dat je je selectie breder kan houden voor weinig kosten.quote:
Precies. We moeten sowieso 4 goede spelers erbij hebben (2 voorin en 2 achterin) en dat is al best een klus, nu hoeven we ons in elk geval niet meer druk te maken over het middenveld.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zou een goede zaak zijn. Als we de achterlinie versterken in de zomer en we eindelijk normaal vooruit kunnen voetballen, zullen de kwaliteiten van Sahin naar bovenkomen, zoals aan het begin van dit seizoen. En het blijft natuurlijk handig dat je je selectie breder kan houden voor weinig kosten.
Voorlopig is het nog niet zeker hequote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:46 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Precies. We moeten sowieso 4 goede spelers erbij hebben (2 voorin en 2 achterin) en dat is al best een klus, nu hoeven we ons in elk geval niet meer druk te maken over het middenveld.
We missen anders nog steeds een teringlijer op het middenveld.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:46 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Precies. We moeten sowieso 4 goede spelers erbij hebben (2 voorin en 2 achterin) en dat is al best een klus, nu hoeven we ons in elk geval niet meer druk te maken over het middenveld.
Zou wat zijn dus.. Maar is er geen mogelijkheid om hem evt te kopen? Als hij zijn contract niet wil verlengen en gewoon aangeeft naar Feijenoord te willen, of desnoods een arbitragezaak aanspantquote:
Op Van Bommel na zou ik geen enkele speler weten die goed genoeg voor Feyenoord is, en het karakter van een 'teringlijer' heeft.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:50 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
We missen anders nog steeds een teringlijer op het middenveld.
Wijnaldum is nauwelijks 18, die kun je geen heel seizoen laten spelen.quote:Er is echt helemaal niets goeds aan als die jongen blijft. Houdt alleen maar eigen jeugd tegen, en zo niet dan komt ie dus bij ons ook op de bank, kan ie net zo goed daar op de bank gaan zitten.
Daar ben jij ook niet voor, om dat te weten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:53 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Op Van Bommel na zou ik geen enkele speler weten die goed genoeg voor Feyenoord is, en het karakter van een 'teringlijer' heeft.
[..]
Wat een onzin. Of ie de kwalitiet heeft om een heel seizoen op niveau te voetballen is de vraag maar verder slaat het 18-jaar-argument helemaal nergens op.quote:Wijnaldum is nauwelijks 18, die kun je geen heel seizoen laten spelen.
berg mag ook jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zou wat zijn dus.. Maar is er geen mogelijkheid om hem evt te kopen? Als hij zijn contract niet wil verlengen en gewoon aangeeft naar Feijenoord te willen, of desnoods een arbitragezaak aanspant![]()
![]()
Feijenoord moet gewoon Berg halen van Groningen, alleen acht ik die financieel niet haalbaar. Dan zou je een heel goed koppel kunnen hebben met Berg en Makaay.
Nee, maar gelukkig hebben we onze scouts die jaar in jaar uit met de ene topper na de andere aan komen zettenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:58 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Daar ben jij ook niet voor, om dat te weten.
Het is gewoon riskant, als ie idd het niveau niet aankan.quote:Wat een onzin. Of ie de kwalitiet heeft om een heel seizoen op niveau te voetballen is de vraag maar verder slaat het 18-jaar-argument helemaal nergens op.
Lenskyquote:We hebben op dit moment met Gio, Landzaat, Bruins, Hofs, de Guzman, Fer, Lensky, Wijnaldum en Buijs middenvelders genoeg (ervan uitgaande dat we niemand kwijtraken) en Slory kan ook op het middenveld spelen.
Als het elftal draait is Sahin goud waard voor ons. Daar kunnen prutsers als Buijs echt niet tegen op... Doe liever bovengenoemde spelers weg, daar heb je pas niets aan...quote:De enige middenvelder die we missen is zo'n type van Bommel. Laat Sahin maar lekker gaan, we hebben niks aan zo'n huurling.
lensky is echt dramaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:06 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, maar gelukkig hebben we onze scouts die jaar in jaar uit met de ene topper na de andere aan komen zetten.
[..]
Het is gewoon riskant, als ie idd het niveau niet aankan.
[..]
Lensky. Buijs
. Die 2 gaan echt geen rol van betekenis meer spelen... En Slory hoef ik ook niet meer in het eerste te zien, waardeloze speler is dat.
[..]
Als het elftal draait is Sahin goud waard voor ons. Daar kunnen prutsers als Buijs echt niet tegen op... Doe liever bovengenoemde spelers weg, daar heb je pas niets aan...
Nee, totaal niet. Des te meer kans dat er binnenkort wel een goede gehaald wordt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:06 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, maar gelukkig hebben we onze scouts die jaar in jaar uit met de ene topper na de andere aan komen zetten.
[..]
Hij staat nu niet eens in de basis dus volgend jaar hoeft ie dat ook niet elke wedstrijd te staan, niks riskants aan.quote:Het is gewoon riskant, als ie idd het niveau niet aankan.
[..]
Echt een waardeloze speler ja, uhu. Laat hem het maar eens proberen met Bruins achter hem. Om die reden heeft Feyenoord hem ook o.a. gehaald. Mij nog steeds een raadsel waarom ze dat niet eens proberen. En dat Lansky en Buijs geen Feyenoordmateriaal zijn weet ik ook wel, ik noemde alleen even onze middenvelders op.quote:Lensky. Buijs
. Die 2 gaan echt geen rol van betekenis meer spelen... En Slory hoef ik ook niet meer in het eerste te zien, waardeloze speler is dat.
[..]
Je moet ze allemaal weg doen, dus incl. Sahin. Of ze moeten m kopen, dan is het een ander verhaal.quote:Als het elftal draait is Sahin goud waard voor ons. Daar kunnen prutsers als Buijs echt niet tegen op... Doe liever bovengenoemde spelers weg, daar heb je pas niets aan...
quote:AZ spreekt waardering uit naar Feyenoord-supporters
AZ heeft aan het adres van Feyenoord haar waardering en dank uitgesproken voor het voorbeeldig naleven van de minuut stilte voorafgaand aan AZ-Feyenoord. Het eerbetoon werd vorige week gehouden ter nagedachtenis aan de overleden Monique Nederburgh, vrouw van AZ’s keeperstrainer Jan. Via een fax sprak Marcel Brands, directeur voetbalzaken van AZ, over een 'tekenend en voorbeeldig gebaar' van de Feyenoord-supporters dat 'zeer is gewaardeerd door de familie Nederburgh en AZ.'
Financieel directeur Onno Jacobs namens Feyenoord: 'De stilte was indrukwekkend en als club zijn we er blij mee dat de meegereisde aanhang zich zo respectvol heeft opgesteld. Deze fax van AZ is een compliment voor onze supporters.'
Het was afgelopen woensdag voor de derde keer sinds de eeuwwisseling dat bij de editie AZ-Feyenoord één minuut stilte werd gehouden. Op 20 oktober 2001 stond de wedstrijd in de schaduw van het overlijden van het zoontje van toenmalig AZ-spits John Bosman. Op 19 maart 2006 hing er ook een grauwsluier over AZ-Feyenoord. Die dag was er een minuut stilte in verband met het overlijden van het dochtertje van Alfred Schreuder. Een dag eerder was de voltallige selectie nog aanwezig geweest bij de begrafenis.
Bron: Feyenoord.nl
Wat dacht je van die kans van Penders, die schoot hem bijna op de doellijn over.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Goede wedstrijd, mooie goals. Misschien had NAC die penalty kunnen krijgen, maar verder waren ze niet echt gevaarlijk (misschien 1 schot van Lurling).
Hofland speelde trouwens ook een uitstekende wedstrijd vond ik. Opbouwend kan het allemaal stukken beter, maar verdedigend heeft hij niks weggegeven
Nu nog speciaal een aangepaste zwembad aanleggen met een inhoud van 5 liter.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:53 schreef _Mike_ het volgende:
Jorien trek je zwembroek alvast maar aan
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Heerlijk om die Bredase frusti's de mond te snoeren.![]()
Ze zijn al begonnen met die Blinde Vink de schuld te geven..........alsof hij er voor zorgt dat Lurling en Kolkka Kuipvrees hebben...........quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:59 schreef Luni het volgende:
Morgen eens lekker op www.derat.nl kijken, staan altijd van die heerlijk frusti reacties op![]()
quote:AFC Ajax kaarten
Officiële kaarten op de enige Koop je tickets veilig en snel
Tering wat een pauper layout, 2 minuten painten en ik heb al iets betersquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Hofland speelde echt zijn beste Feyenoord wedstrijd tot nu toe, wat een inzet. wat een slidings![]()
Sahin komt idd te laat.
Feyenoord tikte wel goed![]()
Finale whooo![]()
Foto's zo online op www.fr-fotopage.nl
finale lay-out al online
jezus ja, ff kijken hoe te blokkenquote:
echt blij dat die terug is, moet veel dingen opknappenquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:37 schreef TC03 het volgende:
Van Bronckhorst speelde echt super vond ik.Wat een held hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |